3945 відвідувачів онлайн
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Цифровий кардинал України

Цифровий кардинал України

Давайте без ілюзій стосовно доморощеного «цифрового кардинала». Він той ще персонаж. Ось дивіться.

Для початку про саме міністерство імені Федорова. Колись ком’юніті сміялося веселим жартам про «міністерство ІТ». Більшість з тих жартівників зараз б’ють поклони міністерським ІТ-чиновникам. Я досі переконаний у неприродності існування цього міністерства, але сьогодні не про це.

Спочатку М. Федоров та його особисте міністерство створили додаток Дія. Він по суті є засобом цифрового стеження за «населенням», яке піпл добровільно собі встановлює. Також Дія розглядається як варіант для проведення «виборів онлайн» із заздалегідь визначеним переможцем. Продукт просувався під гаслом «замінимо корупціонерів комп’ютерними програмами», але по факту за 5 років так званої «цифровізації» рівень корупції у країни став тільки більше.

Також організоване угруповання «Мінцифра» опосередковано контролює усіх мобільних операторів – через різні державні програми підтримки типу «розвиток мережі швидкісного мобільного та фіксованого інтернету» чи «Е-смартфон».
Також угруповання повністю контролює гральний бізнес. Нелегальні та напівлегальні онлайн-казино вже давно під Федоровим. Але йому залишилося ще очолити цю тему офіційно та легально (гуглити «законопроєкт №9256 ліквідація КРАІЛ Федоров»). У першому читанні вже прийняли, ще трошки лишилося.

Ринок обміну криптовалют також давно контролюється «цифровим» угрупованням. Для цього проведене через Раду закон «Про віртуальні активи» (за гроші проросійського Binance). У вересні 2021 року самі ж МЦТ оцінювали ринок критовалют в України як «Один мільярд гривень на добу». «Ото і щитай», як казав прапорщик Жуйборода.
Дія-Сіті – це взагалі окрема особиста імперія Федорова всередині України. Вона буквально (!) не підпорядковується законам України, живе за власними «поняттями», а її «резиденти» заброньовані від мобілізації.

Ще Федоров є офіційним керівником усієї сфери освіти та науки: це очевидно з назви посади «Віце-прем'єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій – міністр цифрової трансформації»

Також Федоров давно намагається підім’яти під себе ринок будівництва. Для цього він через підконтрольний собі ДКІБ СБУ та його тодішнього очільника Вітюка віджав реєстр будівельної діяльності ЄДЕССБ, зі свавільними обшуками та надуманими кримінальними провадженнями. Вітюка наразі вже зняли з посади за корупцію, хоча по іншій справі. Зараз підшукують іншого слухняного виконавця.

Також Федоров дуже активно намагається взяти під свій контроль процес побудови оборонних споруд. Яким чином цифрові трансформації до оборонних споруд, спитаєте? Рот закрий, ось чому.

Вже скоро Федоров (через підлеглий йому Держспецзв’язку) буде контролювати закупівлю УСІХ дронів для ЗСУ – законопроект 11144 вже прийнятий у першому читанні. Нагадаю, у 2023 році кудись поділися виділені Держспецзв’язку 40 мільярдів грн. на БПЛА, а у цьому році там же зникнуть ще 43 млрд грн. Віджатих, до речі, у територіальних громад. Ібо нефіг купляти багато та задешево.

І вищезгадане не враховує монопольну та повністю безконтрольну владу над багатомільярдним фондом United24 – фондом, по якому офіційно не потрібно нікому звітувати


Крім того, без дозволу Федорова нікому в Україні не виділяються міжнародні гранти, зокрема по лінії USAID, CRDF, EU4Digital та багатьох інших.

Без санкції Федорова не призначаються керівники кібер-підрозділів СБУ та Нацполіції.

Плюс Федоров контролює цілу групу «цифрових» народних депутатів у Раді.

А ще його люди офіційно розставлені в усіх ключових міністерствах – це так звані «заступники міністрів з питань цифрових трансформацій(CDTO)». Вони є очима, вухами та руками Федорова у всіх цих органах влади. Через них він контролює усі мережі, листування, документи, має можливість встановлювати технічні засоби зняття інформації з каналів зв’язку. Наразі таких «комісарів Федорова» налічується близько 55 штук, на секундочку.

Паралельно пан Михайло активно розбудовує мережу «народної любові», і це переважно 15-20 млн користувачів Дії. Федорова відкрито підтримують такі лідери суспільної думки як Бутусов та Шабунін, а також пачка ЛСД меншого калібру.
Мільйони витрачаються як на зачистку інфопростору від негативної інформації (типу участі юного Мишка у банді онлайн-шахраїв

 ), так і на формування у медіа-просторі позитивного іміджу «молодого прогресивного політика». При цьому Міша безжально розправляється з усіма, хто не став перед ним на коліна. А якщо «клієнт» не прогинається, то в хід йдуть спроби фізичної ліквідації

Команда Федорова вже навіть намагалися вкинути інформкампанію «Федорова - у Президенти!» ,але затупили трохи. Як виявилося, в якійсь там вашій Конституції написано, що вік кандидата не може бути менше 35 років (Федорову наразі 33).

Резюмуючи.
У Федорова вже створена власна розгалужена організація, мільйони приручених Дія-хом’ячків та велетенські гроші. Він абсолютно аморальний та безпринципний, не терпить критики, активно застосовує репресивний апарат та сидить на жирних потоках. До речі, НАБУ арештувало вже 4 людей з його найближчого оточення (Щиголь, Жора, Шило, Вітюк). Потихеньку рубають щупальця спрута.
Усі викладені факти є у публічному доступі - погугліть, перевірте, проаналізуйте. Подивіться вгору.

Для чого розказав все це: я дуже не хочу, щоб подібні персонажі керували моєю країною і говорили з партнерами від мого імені. Жадібні, агресивні, з жагою до влади та брудними методами її утримання. Але з інтелектуальним рівнем юного дірєктора SMM-студії.

Тому прошу не створювати собі кумира. Думай. Те. Аналізуй. Те. Робіть висновки. Те. Перепрошую, що так і не зміг утриматися від власних оцінок.

P.S.: Якщо мій блог на Цензорі раптом прикриють, запрошую усіх читати мене на каналах «КіберКорсун» у Viber та WhatsApp

Топ коментарі
+14
Фьодоров - такий же пройдисвіт і ворюга, як і усі інші зелені гниди Зеленського-Єрмака-Шмигаля. Це когось дивує? Чи хтось сподівався, що у цій зграї високопосаджених злодіїв раптом з'явилася порядна людина? Та перехрестіться. Порядну людину зелена шайка на гарматний постріл не підпустить до влади.
А от до цього можна приєднатися обома руками:
"...я дуже не хочу, щоб подібні персонажі керували моєю країною і говорили з партнерами від мого імені. Жадібні, агресивні, з жагою до влади та брудними методами її утримання..."

Одне зауваження - сьогодні "хотіти" замало. Навіть "дуже хотіти" - теж замало.
Бо "подібні персонажі" ударними темпами руйнують країну.
показати весь коментар
09.05.2024 20:31 Відповісти
+6
Зара прибіжить vladyslav з ботівні хвьодорова і покаже вам кузькіну мать
показати весь коментар
09.05.2024 21:03 Відповісти
+6
В 2023, неодноразово було чутно думку з Заходу, про небезпеку появи "нових олігархів", що сколотили/сколотять капітал/владу на відновленні. Так ось вони і з'явились, перед нами один з них. Поки він "росте" на війні, трохи далі - на відновленні.
І поки тут в коментарях очікують масштабних виборчих перегонів між "старими" політиками, насправді Україну чекає масштабне рубилово поміж новими - Єрмаком, Федоровим, Будановим........ Ще незрозуміло в якому році будуть оті вибори, а уже зараз вони починають боротьбу один з одним, про це легко побачити зі стрічки новин.
А війна з рашистами? А кому вона цікава, тут на кону головне - влада в період відновлення країни, адже накраденого в таких умовах вистачить навіть прапрапраправнукам. Такий шанс буває лише раз в 500 років. Звісно можна надіятись на свідомість українських виборців, але я вже в це не вірю.
показати весь коментар
09.05.2024 23:44 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Нічого собі конкурента Єрмак виростив! Чи вони поки що в парі діють, а битва не на життя а на смерть буде пізніше?
показати весь коментар
09.05.2024 15:22 Відповісти
Він сам себе виростив. Єрмак скоріше заважав.
показати весь коментар
09.05.2024 15:34 Відповісти
Огого!!!!!
показати весь коментар
09.05.2024 16:13 Відповісти
До того ж він розумний, кваліфікований та успішний.
Таких в уряді ,схоже більше немає.
Те, що для нього досі не створено дієвої системи контролю, противаг та стримувань може стати великою проблемою для України. У цьому з автором можна погодитись.
Адже процес цифрової трансформації світу йде до швидкого створення AGI з непередбачуваними наслідками відсутності його ефективного контролю у найближчі 5 років.
Дуже небезпечною є така глибока системна залежність "цифрової" України від однієї особистості.- керівника.
Добре, що "цифровий" віце-премʼєр досі не помічений у зраді чи використанні посади та цифрових можливостей для особистого збагачення. Та й політичних амбіцій не помітно. Поки що...
показати весь коментар
09.05.2024 17:14 Відповісти
А встановлення відеокамер на вулицях - це теж "цифрове стеження", дурачок?)) Твій набір "фактів" - нічим не підтверджена маячня типового обіссяного конспіролога. Йди далі тусуйся з такими ж фріками, як і ти сам.
показати весь коментар
09.05.2024 17:22 Відповісти
Просто лаятися і обзиватися неконструктивно. Може б коротко по пунктах пройшлися б ??
показати весь коментар
09.05.2024 19:09 Відповісти
На думаю, що можливий конструктив з персонажем, в якого " всі викладені факти є в інтернеті, погугліть".. Чи тобі теж варто пояснювати, що звинувачення у спробі вбиства, в тому, що Дія створена для фальсифікації виборів, в тому, "що без санкцій Федорова не рризначають керівники в Сбу та Нацпол" - це не факти, а просто слова якогось недофріка Корсуна..
показати весь коментар
09.05.2024 19:33 Відповісти
Федоров - Мінцифри - дрони
Федоров - будівництво оборонних споруд
Федоров - Мінцифри - Дерспецзв*язок
Федоров - фонд United24, який піарять і наповнюють всією країною
показати весь коментар
09.05.2024 20:09 Відповісти
І що? Який висновок із твого пассажу? Що Федоров створив Дію для фальсифікації виборів? замовляв вбивство корсуна? призначає керівників в сбу і нацпол? Блтд, ще один дурачок.. на цьому сайті є адеквати?
показати весь коментар
09.05.2024 20:46 Відповісти
Також Дія розглядається як варіант для проведення «виборів онлайн» із заздалегідь визначеним переможцем. Джерело:
💯
показати весь коментар
09.05.2024 22:57 Відповісти
Якщо у 2019 р. проголосували 73/46 %, то "зараз" - може бути 53%. Ну і ... ??
показати весь коментар
11.05.2024 12:16 Відповісти
Це реакція на:

- " ... це не факти, а просто слова якогось недофріка Корсуна."
показати весь коментар
11.05.2024 12:15 Відповісти
Мішаня, перелогінься!
показати весь коментар
09.05.2024 21:01 Відповісти
Завжди дивували позитивні відгуки Юрія Бутусова що до федорова. Бутусова можна зрозуміти, бо саме через цифрофедорова йдуть державні крохи ******** військової техніки. Тож, міністр арабських цифр і здається людиною.
Вся квазіполітична зе команда - збіговисько покидьків та дурнів.
В цьому сенсі, мене дивує робота Зеркаль на галущенко, невже перші 2 літери перемогли решту 5?
показати весь коментар
09.05.2024 18:43 Відповісти
Зеркаль відмовилась працювати в ОП. Крім того, може виконувати технічну роботу юрид. супроводу, чи щось таке. Не бідувати ж людині.
показати весь коментар
09.05.2024 19:13 Відповісти
Невже допомога зепокидьку - єдина можливість заробити?
Тоді дарма Зеркаль вважають розумною.
показати весь коментар
09.05.2024 19:41 Відповісти
Серед твоїх "зепокидьків" багато достойних професіоналів, завдяки яким ми протистоїмо росії, диванна ти нікчема
показати весь коментар
09.05.2024 19:50 Відповісти
Vladyslav 210c4fa6 - один з "професіоналів?
А не тявкати, а відповісти по суті можете?
показати весь коментар
09.05.2024 20:07 Відповісти
Відповісти на яке питання?
показати весь коментар
09.05.2024 20:48 Відповісти
Це вже було жорстоко.
показати весь коментар
09.05.2024 21:46 Відповісти
Багато втратили завдяки "зепокидькам", щоб протистояти.
показати весь коментар
09.05.2024 22:43 Відповісти
Управління держави, її стійкість кимось забезпечується. Ці "хтось", не Зе* і не Єрмак.
показати весь коментар
09.05.2024 20:11 Відповісти
Волонтери і пассіонарні (в першу чергу) українці. А держава (влада) - це і є безугла, єрмак, арахамія та інше зеленське.
Стійкість... ??? Зазвичай, під цим розуміють ресурси та якість їх використання.
Але вже декілька сотен років війна - змагання економік, організації, технологій.
Пассіонарії дають шанс (ціною власного життя) але виграти війну може тільки держава.
зелене лайно - це держава? А хто чи що тоді держава?
показати весь коментар
09.05.2024 21:42 Відповісти
Держава це сукупність держ. установ, організацій, підприємств, які забезпечують цілістність країни в межах її кордонів.

От працівники цих держ. формувань і забезпечують стійкість.

Як писала одна професор : "Насправді, країною керують директори департаментів у міністерствах і відомствах. Спеціалісти". Вони, до речі, змінюються не так часто, як політики (міністри, зами тощо).

Так, і пасіонарії. Але вони можуть бути і не публічні особи.
показати весь коментар
11.05.2024 12:13 Відповісти
Фьодоров - такий же пройдисвіт і ворюга, як і усі інші зелені гниди Зеленського-Єрмака-Шмигаля. Це когось дивує? Чи хтось сподівався, що у цій зграї високопосаджених злодіїв раптом з'явилася порядна людина? Та перехрестіться. Порядну людину зелена шайка на гарматний постріл не підпустить до влади.
А от до цього можна приєднатися обома руками:
"...я дуже не хочу, щоб подібні персонажі керували моєю країною і говорили з партнерами від мого імені. Жадібні, агресивні, з жагою до влади та брудними методами її утримання..."

Одне зауваження - сьогодні "хотіти" замало. Навіть "дуже хотіти" - теж замало.
Бо "подібні персонажі" ударними темпами руйнують країну.
показати весь коментар
09.05.2024 20:31 Відповісти
Зара прибіжить vladyslav з ботівні хвьодорова і покаже вам кузькіну мать
показати весь коментар
09.05.2024 21:03 Відповісти
цікаво просто, а з чого пан Владислав так впевнений, що людина просрала своє життя?)
Цікаво було б дізнатися хто ви, ато я заінтригований вашою особистістю
показати весь коментар
09.05.2024 22:08 Відповісти
В моїй особистості мало цікавого чи видатного, але навіть якщо я розумію базові принципи демократії, державних інституцій.., що влада - це найняті суспільством менеджери, ефективність яких не в останню чергу залежить від адекватної критики та вимог суспільства.. Відповідно, якщо навіть такий середній персонаж як я, це розуміє, то яке біосміття може вестись на "факти" в стилі "Дія створена для фальсифікацій виборів, вірте мені, *** буду". , які нікчеми замість аргументованої критики найнятої ними влади, будуть обсирати все і всіх навколо? Правильно - ті, ******* всі полімери у своєму житті
показати весь коментар
09.05.2024 22:23 Відповісти
Більше б людей розуміли те що влада це найняті менеджери а не "місцеві божки", теперішня реальність була б набагато кращою навіть в умовах війни..... Нажаль думаю ви розумієте що в нас жорсткий перекос в сторону "совкових ідей" де кумовство і хабар це основа успіху у житті. Окрім того якщо влада керує їхнім матеріальним життям, то для духовного життя челядь вибрала всіляких "духовних наставників" в лиці різноманітних попів різної степені паршивості, які з дитинства внушають їм, що якщо тут страдаєш там буде краще. (можу ********** спираючись на ваші пости, що ви атеїст, тож мене розумієте). І тут народ попав, тож не розумію чому ви дивуєтесь? Ви забули про чіпування при щеплені чи інші конспірологічні теорії?) Почекайте, скоро будуть в фільмі термінатор шукати пророцтва.... Це вбільшості схоже на гавкання дворових шавок чим на конструктивну і аргументовану критику а тим паче дії..... Радує лише те, що серед піплів пропала віра в найшашличнішого, але до реального прогресу ще далеко.
Ок дякую за відповідь, щасти вам!
показати весь коментар
10.05.2024 00:25 Відповісти
Атеїзм - це теж віра) хоча й у відсутність бога. Мої погляди гнучкіші - я не відхиляю до кінця існування інших форм потойбічного життя чи божественного початку, але звісно, ніяким бездоказовим змістом це не наповнюю.. А так, релігія - зло, яке прокидається у важкі часи, і ти просто не розумієш, як поряд з Іт, штучним інтелектом, СпейсХ, генетикою, корейськими серіалами на нетфліксі) можуть існувати залайкані пости у групі мого міста про відсутність "справжньої віри" як причину війни..
Присутність/ відсутність віри в найвеличнішого чи сивочолого - це просто сторони однієї глобальної проблеми нерозуміння суутності влади. Поки суспільство не досягне рівня освіченості, достатнього для розуміння, що кандидат у президенти - це інструмент втілення бачення виборцями розвитку країни, вона так і буде "вірити" у Зе, Порошенка, військових чи ще когось .
показати весь коментар
10.05.2024 09:04 Відповісти
Ваше ставлення до віри нагадує фразу з "теорії великого вибуху", що не відхиляєте існування вищої сили але невпевнені, що вона потребує стільки уваги скільки їй приділяють. Чи всеж грунтується на тверджені Паскаля, що раціонально мислячій людині немає сенсу не вірити, бо вона нічого не втрачає? Просто цікаво.....
Ой та не буде ніякого розуміння, ви ж гляньте досі сруться за ті 73 і 25%, досі не розуміють що 33 роки якщо брати існування ******** України ми намагались шукати діамант в бочці з олігархічно-бандитським лайном, яке лише спікулювало на різноманітних популістичних темах.... Незнаю немає в мене вже віри в якесь осяяння в цих людей.
показати весь коментар
10.05.2024 09:16 Відповісти
Не знайомий з "твердженням Паскаля", але суть трохи схожа - не бачу потреби в категоричній вірі у відсутність божественного у тій чи іншій формі, бо а) віра без твердих доказів - це і є сутністю будь-якої релігії, б) теоретичне припускання можливого існування інших форм життя свідомості після смерті дає певне поточне психологічне задоволення, при цьому абсолютно не впливає на спосіб ведення життя.
Суспільство і не має "осяюватись" - тільки освіта/її розвиток здатна давати можливість відправляти поступово в політичне небуття популістів накшталт Зе, По, Тимошенко, і давати шанс людям, здатним щось створювати - Федорову, Милованову..
показати весь коментар
10.05.2024 09:48 Відповісти
ага освіта, ознайомився я недавно з ********* підручниками...... Виникло одне питання, навіть не питання хто це гавно писав а як його прийняли в програму!!!! Тож на ріст освітнього рівня я б не надіявся. Окрім того люди важко сприймають щось нове, особливо покоління Х і нижче, нам міленіалам це трошки легше дається а там все печально... Їм легше прийняти популіста, хоть і корумпованого але зручного (особливо якщо вдіне вишиванку, якщо говоримо про Україну)
показати весь коментар
10.05.2024 10:02 Відповісти
доречі з відсутністю впливу на спосіб життя я не погоджусь, наприклад та ж фоаза :"бог так захотів/дав/зробив!", це лише перекладання відповідальності за свої провтики чи ніщиту на вищі сили як в цьому то не особо й винні
показати весь коментар
10.05.2024 10:06 Відповісти
Так тут я мав на увазі себе - моє припускання існування якоїсь божественної сили - це не ствердження її існування, а головне - не наповнення якимись якостями/вимогами. Відповідно, це ніяким чином не впливає на прийняття рішень в моєму житті, це залишається на рівні підсвідомості та інколи психологічно заспокоює, що після того як я здохну, то моя свідомість не закінчиться, а щось буде далі.. Ну або Neuralink Маска навчиться копіювати свідомість і це перейде з розряду віри до реальності)
показати весь коментар
10.05.2024 11:16 Відповісти
Мене більше харять пости від вірунів, де показують раненого чи скаліченого ветерана на якого держава болт поклала, а додіки виписують що "божої йому помочі", хоть відповідь проста і всі вроді би знають у кого питати ну або кому скажемо тапорік в череп загнати (знаю, що можливо і варвпрські методи, але всеж як є)
показати весь коментар
10.05.2024 09:19 Відповісти
Думаю, що пан Бутусов не прикриє блог. То треба таки докласти чималих зусиль для цього, як свідчить практика.
показати весь коментар
09.05.2024 21:52 Відповісти
В 2023, неодноразово було чутно думку з Заходу, про небезпеку появи "нових олігархів", що сколотили/сколотять капітал/владу на відновленні. Так ось вони і з'явились, перед нами один з них. Поки він "росте" на війні, трохи далі - на відновленні.
І поки тут в коментарях очікують масштабних виборчих перегонів між "старими" політиками, насправді Україну чекає масштабне рубилово поміж новими - Єрмаком, Федоровим, Будановим........ Ще незрозуміло в якому році будуть оті вибори, а уже зараз вони починають боротьбу один з одним, про це легко побачити зі стрічки новин.
А війна з рашистами? А кому вона цікава, тут на кону головне - влада в період відновлення країни, адже накраденого в таких умовах вистачить навіть прапрапраправнукам. Такий шанс буває лише раз в 500 років. Звісно можна надіятись на свідомість українських виборців, але я вже в це не вірю.
показати весь коментар
09.05.2024 23:44 Відповісти
Хочу бути у ЗЕвладі. Це стабільне забезпечене життя.
показати весь коментар
10.05.2024 01:35 Відповісти
Може стати і небезпечним. Всього дві літери, а яка різниця. Чи нема? 😁
показати весь коментар
10.05.2024 03:48 Відповісти
Не стане.
показати весь коментар
10.05.2024 06:26 Відповісти
Да какая разніца...)))
показати весь коментар
10.05.2024 09:18 Відповісти
ДІЯЧІВ ВЛАДИ НЕОБХІДНО КОНТРОЛЮВАТИ ЗА ДОПОМОГОЮ ПСИХОЛОГІВ, ПСИХІАТРІВ Й ЛОГІСТІВ !!! ТОМУ ЩО ІНШІ НЕ ЗДАТНІ КОТРОЛЮВАТИ ПОВНІСТЮ ЦІ СТЕЗІ, А ВОНИ Є В КОЖНІЙ ГАЛУЗІ !!!
показати весь коментар
10.05.2024 02:22 Відповісти
"запрошую усіх читати мене на каналах «КіберКорсун» у Viber" - сразу чувствуется эксперта с кибербезпеки, который просит присоединится к нему в мессенджере полностью контролируемой рф, что не удивительно так как пан работал в СБУ кибербезопасником, которая в 2014г. просили писать им на mail.ru,
теперь понятна фраза Федорова: "роль кибербезопасности немного преувеличена", т.е. кибербезопасностью никто до него не занимался, судя по автору, и в каком состоянии была безпека в СБУ да и сам Федоров тоже заниматься не будет,
и как не странно Федоров показал, что больше смыслит в безпеке и пиаре, раз смог все это "монетезировать", да часть сотрудников уже под статьей, но бабло все равно продолжает течь рекой.
Печально все это.
показати весь коментар
10.05.2024 12:36 Відповісти
Україна посідає одне з перших місць у світі в питанні цифровізації взаємодії громадянин - послуги - держава. Живу 30 років в ЮК і можу тільки мріяти про якийсь Британьский варінт "Дія". Можливо Федоров і не ідеальний, але продук його команди набагота якісніший чим продукт Корсуна, який схожий більше не на журналістику а на монолог туповатого гопника який за оказію вирішив прорекламувати свої канали.
показати весь коментар
10.05.2024 13:43 Відповісти
Фьодоров не те шо "не ідеальний" - він багаторічний серійний інтернет-жулік, який вже визрів у повноцінного вора і бандюгана, шо замовляє фізичні розправи тиx xто його виводить на чисту воду!

А якшо тобі важко в Британії без кацапської "Дії" - повертайся в Україну! Тут Фьодоров з зєльоной шоблой ******** твої гроші і сдасть кацапам всі твої дані, після чого відправить на м'ясо під кревіницство Сирського.
показати весь коментар
11.05.2024 11:45 Відповісти
В политику такие люди и идут. Нарциссы и подобные
показати весь коментар
13.05.2024 01:43 Відповісти