10198 відвідувачів онлайн
3 905 34
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Чому в російських ракетах знаходять західні компоненти?

Чому в російських ракетах знаходять західні компоненти?

Майже після кожного прильоту ракет починають писати, що там знайшли західні компоненти.

І це подається чи як сенсація чи як зрада, бо Захід наче підтримує Росію. Це ж нонсенс.

Чому там знаходять західні компоненти? Ну бо російських компонент просто не існує. Якщо ви розберете російське авто, то там будуть західні компоненти. Якщо ви розберете будь-яку техніку, на якій буде штамп "виготовлено в Росії", то там будуть західні компоненти.

Бо російських тупо не існує. З російського у Росії тільки нафта і газ, та і та дісталась їм від динозаврів. Які вони і міняють на все це.

Чи означає, що західні держави однаково підтримують Україну і Росію. Да ні, це нонсенс. Захід підтримує Україну. А Росія за гроші через посередників купляє чіпи, які потім вставляє в свої ракети. Відчуйте різницю. Чи є десь рішення західного уряду "продати Росії компоненти для ракет"? Да ні ж. Просто одна фірма посередник з Хорватіі, купляє звичайний товар, де є ці чіпи, а вони є скрізь, чи самі ці чіпи, і продає фірмі з Дубаі, яка продає фірмі з Таїланду, а потім це все завозиться якоюсь фсбшною конторою в Росії.

Чи можна це зупинити? Ні. Бо це масовий величезний ринок. Ви не відслідкуєте цього в жодному разі. Постфактум, так. Але попередити такі угоди просто неможливо.

Чи означає це, що санкціі не працюють? Ні. Це означає просто, що ідеальних санкцій не існує. Як і не існує ідеального світу. І в нашому світі є жадібність окремих підприємців, є корисні ідіоти Кремля і є Туреччина і Китай, через які в Росію ггоняють паралельний імпорт.

І досить вже сиавати одним із кремлівських корисних ідіотів і сіяти в Україні ненависть до Заходу, завжяки якому ми тримаємось, чими грошима платимо пенсію і чиєю зброєю воюємо.

І так, в будь-якій новій ракеті, що рано чи піздно прорвенашу ппо будуть західні чіпи. І досить робити з цього новини…

Топ коментарі
+6
Цей пан знов написав те, що всі адекватні і так знають .

А що пропонує робити пан Фурса ... такий поважний в окремих специфічних колах інвестбанкір, і нічого не пропонує.
Навіщо тоді виходити на Цензор.

Якщо пану Фурсі вже немає чого писати, то підкажу.

Пане Фурса, опишіть нам як публіцист, ваші почуття , коли ви, чоловік призовного віку, оновлювали свої дані в ТЦК та проходили ВЛК. Дуже цікаво дізнатися, що ви відчували під час цих поважних державницьких процедур.

Заздалегідь вам вдячний за цей майбутній пост.
показати весь коментар
11.07.2024 13:42 Відповісти
+4
Це означає лише те, що західні союзники сцуть ввести Ембарго, а не санкції. Лише в цьому причина. Можна оголосити певні комплектуючі товарами особливого контролю і продавати їх тільки напряму тим хто купує. І все це одразу припиниться. Чомусь в умовному 1968 СРСР не використовував жодну іноземну комплектуху в своїх ракетах, він може і хотів би, але не продавали.
показати весь коментар
11.07.2024 14:11 Відповісти
+4
Пане Фурса, Ви геть не в темі, не пишіть більше про це. Правда полягає в тому, що під санкціями знаходиться саме Україна. Під негласними санкціями. Всі роки, з розвалу союза, великі виробники електронних комплектуючих, які Ви називаєте чіпами, мали офіси саме в москві. Там були завезені працівники, там були аборигени. Потім ці аборигени рухались по ланцюжкам посад вгору і в сторони. Багато завезених приживались, обростали майном і коханками, і по факту дуже любили московію. І тепер вся ця наволоч, серед якої думаю більшість агентів московитських служб, як може вставляє палки Україні, і допомагає обходити санкції московитам. На чому будують складні системи з велким обсягом обчислень, які необхідні для систем ППО, великих ребів, ракет та т.п. ? на програмованій логіці, або FPGA , є два основних виробника - Xilinx та Altera/intel . а давайте спитаємо у цих шанованих компаній чи вони офіційно продають свої вироби в Україну? чи надають технічну підтримку розробникам? відповідь буде - НІ! але як тоді росте і розвивається виробнитцво таких систем у москалів? Як так виходить, що наприклад другий після Arrow, світовий дистрибутор компанія Avnet, трейтій рік відмовляється працювати з Україною? на низовому рівні всі за, але в керівництві європейського офіса сидять сєрби братушки, товариш Пулярович, велииикий любитель московії. які успішно обрізають роботу. Гадаєте вони не допомагають вирішувати проблеми московії? У кацапів немає проблем з поставками від слова зовсім. Вони, блд, є у нас.
показати весь коментар
12.07.2024 13:45 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
..все верно..
показати весь коментар
11.07.2024 12:49 Відповісти
А Вас, пане Фурса, якось же занесло служити МАРАФЕТУ ЄРМАКА , хоч й під погонялом НВ підОПУшного Фіали...

Так, Фіала раптом згадав, що не для того з Соросом спвіпрацює щоб Україну Партії Регіоналів здавати під Кремлядщину.....
Але ж Ви пішли на оте підгавкування неконстітуційному кардиналові...
показати весь коментар
11.07.2024 21:40 Відповісти
Цей пан знов написав те, що всі адекватні і так знають .

А що пропонує робити пан Фурса ... такий поважний в окремих специфічних колах інвестбанкір, і нічого не пропонує.
Навіщо тоді виходити на Цензор.

Якщо пану Фурсі вже немає чого писати, то підкажу.

Пане Фурса, опишіть нам як публіцист, ваші почуття , коли ви, чоловік призовного віку, оновлювали свої дані в ТЦК та проходили ВЛК. Дуже цікаво дізнатися, що ви відчували під час цих поважних державницьких процедур.

Заздалегідь вам вдячний за цей майбутній пост.
показати весь коментар
11.07.2024 13:42 Відповісти
хочете поділитися фото з проходження Вами ВЛК ?? у трусєлях ??
показати весь коментар
11.07.2024 18:44 Відповісти
Надішли свою світлину в труселях ... хоч посміюсь.

А мені на ВЛК вже кілька років ходити ЗАСЬ ... вік , а як казав колись мій дід -"літа - то страшне!".
показати весь коментар
11.07.2024 19:48 Відповісти
Ще попереду. ТЦК щось мовчить.
показати весь коментар
13.07.2024 15:53 Відповісти
Все дещо простіше. Хтось може з цього посміятися, але це правда - рашисти використовують в ракетах універсальні електронні компоненти, які буквально витягують із побутової техніки. Сьогодні звичайна пральна машина і багато інших ******** побутових приладів та електроніки керуються процесорами, які можна приладнати і до блока керування ракетою. Ті ж модулі GPS, наприклад, стирчать вже мало не в прасках.
показати весь коментар
11.07.2024 13:42 Відповісти
Це означає лише те, що західні союзники сцуть ввести Ембарго, а не санкції. Лише в цьому причина. Можна оголосити певні комплектуючі товарами особливого контролю і продавати їх тільки напряму тим хто купує. І все це одразу припиниться. Чомусь в умовному 1968 СРСР не використовував жодну іноземну комплектуху в своїх ракетах, він може і хотів би, але не продавали.
показати весь коментар
11.07.2024 14:11 Відповісти
Невозможно ввести эмбарго на то, что влазит в сумку или чемодан. 90% микроэлектроники раша получает через всякие частные прокладки. 1000 полезных идиотов или агентов по всему миру сделают бесполезными любые эмбарго.

И вы очень заблуждаетесь за СССР. Там была налажена такая-же схема. Просто не было такой зависимости как от современных чипов. Я сам в советском оборудовании находил перемаркированные западные микросхемы.
показати весь коментар
11.07.2024 14:32 Відповісти
Тоді чому немає розповсюження ядерних матеріалів, адже вони теж влазять в сумку? Це питання лише контролю. Можливо, теоретично, були при СРСР якісь японські комплектуючи, але те з чим я мав справу, к155ла7 і КТ315) Імпортного не попадалось. Причому до сих пір працюю на запасах старої каніфолі, і вона не псується.
показати весь коментар
11.07.2024 14:49 Відповісти
Ядерные материалы - штучный продукт. Они не используются в бытовой технике. Вы предлагаете полностью остановить бытовуху? Например то-же моделирование *******? И К155 - это бытовуха. Для военки использовались другие корпуса.

показати весь коментар
11.07.2024 15:01 Відповісти
В цьому сенсі ви праві, це неможливо. А до речи Магури наші теж зібрані з битовухи і распбері.
показати весь коментар
11.07.2024 15:29 Відповісти
в трохи менше ніж 100% випадків, Ви візуально не зможете відрізнити commercial, military та industrial grade.
показати весь коментар
12.07.2024 15:01 Відповісти
Та вы шо? Куда уж нам.
показати весь коментар
12.07.2024 16:32 Відповісти
ви просто не в темі. Союз успішно закуповував необхідні компоненти . Часто використовували країни типу Польщі. Що могли козлили і робили у себе. У союза була власна потужна електронна промисловість, досить непогана для тих часів. Але з поправкою на криворукість . дуже багато комлпектуючих, собливо 5ї прийомки та інших не ОСТівських , випадало в брак. 10% брака було нормально. Кожен завод тримав величезний підрозділ вхідного контролю. Виробники комлпектучих самі забезпечували необхідними матеріалами для його проведення. чого на заході неможливо уявити.
показати весь коментар
12.07.2024 14:57 Відповісти
Це мабуть єдина війна в історії де санкції вводяться на ввезення товарів в країну, а не на її експорт.
Заборона експорту нафти та інших природних ресурсів Московії зробить неможливим експорт військових комплектуючих. Просто валюти не буде
показати весь коментар
11.07.2024 14:28 Відповісти
Тут Фурса правий. Це одні й ті ж чіпи що в холодидьниках чи пралках.
показати весь коментар
11.07.2024 14:39 Відповісти
В тех-же Ланцетах широко используются как мозги NVIDIA Jetson TX разных модификаций. Х.З. как это можно перекрыть.
показати весь коментар
11.07.2024 15:05 Відповісти
Ваші коменти здаються логічними, але викликає сумнів, що у більших ракетах, авіації тощо використовують чіпи від пральних машин
показати весь коментар
11.07.2024 18:49 Відповісти
Є десь сайт на якому пишуть назви комплектуючих (чипів і т.д.) знайдених в залишках кацапських ракет. Пафосний такий сайт, з фотками на якому в списку вже навіть не тисячі найменувань, а до мільйона скоро підбереться. Довго лазив я по цьому сайту, і гуглив. Не знайшов нічого ексклюзивного - одне побутове гівно яке на аліекпресі відрами продається. Будь кому, навіть паспорт не питають.
показати весь коментар
11.07.2024 19:14 Відповісти
А вы думаете почему рашенские ракеты насколько мощные, настолько же и не точные за редким исключением? От применяемой элементной базы. Применение гражданских микросхем удешевляет производство и снижает риски не поставок комплектовки.
показати весь коментар
11.07.2024 22:49 Відповісти
В Охматдит влетіло доволі точно. Хіба що цілили в інше місце.
показати весь коментар
13.07.2024 15:52 Відповісти
Как-раз неточно. Если пи@ары целили в Охмадет - то в его современный символ, в его новый корпус. Это если хотеть именно количества жертв и резонанса. И не попали. Как не кощунственно это звучит.
показати весь коментар
13.07.2024 17:58 Відповісти
там 20-30-50 метрів ... промахнулися, інакше б, дійсно, жертв було б ще більше

Але я про інші об"єкти.
показати весь коментар
15.07.2024 12:04 Відповісти
фурса повторює х..ню для дурників.
показати весь коментар
12.07.2024 15:03 Відповісти
Правильно. Украинцев надо учить любить Запад, если нужно пинком в рыло.
показати весь коментар
11.07.2024 19:48 Відповісти
шо ви кажете, лазерні гіроскопи з Тесл познімали шоб запхать в ракету? а ІЧ техніку з мисливськіх рушниць познімали?
показати весь коментар
12.07.2024 00:46 Відповісти
Языком болтать, не в окопе сидеть
показати весь коментар
12.07.2024 12:00 Відповісти
Цинічний барига Фурса заступився за цинічних бариг на заході, нічого нового...
показати весь коментар
12.07.2024 12:49 Відповісти
Пане Фурса, Ви геть не в темі, не пишіть більше про це. Правда полягає в тому, що під санкціями знаходиться саме Україна. Під негласними санкціями. Всі роки, з розвалу союза, великі виробники електронних комплектуючих, які Ви називаєте чіпами, мали офіси саме в москві. Там були завезені працівники, там були аборигени. Потім ці аборигени рухались по ланцюжкам посад вгору і в сторони. Багато завезених приживались, обростали майном і коханками, і по факту дуже любили московію. І тепер вся ця наволоч, серед якої думаю більшість агентів московитських служб, як може вставляє палки Україні, і допомагає обходити санкції московитам. На чому будують складні системи з велким обсягом обчислень, які необхідні для систем ППО, великих ребів, ракет та т.п. ? на програмованій логіці, або FPGA , є два основних виробника - Xilinx та Altera/intel . а давайте спитаємо у цих шанованих компаній чи вони офіційно продають свої вироби в Україну? чи надають технічну підтримку розробникам? відповідь буде - НІ! але як тоді росте і розвивається виробнитцво таких систем у москалів? Як так виходить, що наприклад другий після Arrow, світовий дистрибутор компанія Avnet, трейтій рік відмовляється працювати з Україною? на низовому рівні всі за, але в керівництві європейського офіса сидять сєрби братушки, товариш Пулярович, велииикий любитель московії. які успішно обрізають роботу. Гадаєте вони не допомагають вирішувати проблеми московії? У кацапів немає проблем з поставками від слова зовсім. Вони, блд, є у нас.
показати весь коментар
12.07.2024 13:45 Відповісти
Хех ... там ринок більше, грошей більше. Так само у компах система більше під РФ заточена.

Куди Пентагон і ЦРУ дивляться ? Вони і Маска притискають негласно.
показати весь коментар
15.07.2024 12:08 Відповісти
"Чи означає, що західні держави однаково підтримують Україну і Росію?" Означає. Інакше не п**діли б, що не можна бити по кацапських НПЗ, і не забороняли б бити своєю зброєю по кацапердії.
показати весь коментар
12.07.2024 14:07 Відповісти
Далі. Захід обклався ECCN та різними рестрікшинами. Закупка дуже великої кількості номенклатури стає (офіційно) неможливою , тому що необхідно заповнити купку паперів та передати в BAFA або американський трейд комплаєнс. Де їх доля незавидна, розгляд дозволу триває місяцями і може завершитись нічим. Деякі компанії взагалі відмовляються продавати нам свої продукти, хоча вони не попадають під заборони. Це все робиться під благородним гаслом боротьби з обходом санкцій країнами типу московії. Пояснення, що Україна це взагалі самий тупий на цій планеті шлях для обходу санкцій і поставки москалям, бо у нас тупо немає руху між кордонами, не діють. Особливо американські компанії ******* фішку закривати доступ на сайт з українських ІР, або вираховують по ІР звідки відправлений запит і відмовляють чи тупо не відповідають. Наша держава має приблизно таке ж розуміння проблеми як у пана Фурси. Тобто ніхєра не розуміє. І не веде роботу на рівні урядів для зняття заборон і перепон. Що категорично заважає нормальній роботі виробникв електроніки. Обмежені бюджети не дають можливості купувати криво чи ліво, за скажені гроші , як це роблять кацапи.
показати весь коментар
12.07.2024 14:45 Відповісти
Зате HP завалює нас своєю технікою вже 30 років.
показати весь коментар
15.07.2024 12:11 Відповісти