8532 відвідувача онлайн
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Українська трагедія

Українська трагедія

Знаєте в чому головна трагедія цієї війни? Бо вона починалася як війна свободи та тиранії, цивілізації та варварства, світла та темряви. В лютому 2022-го це було настільки очевидно, що світ став чорно-білим. І моральна перевага над брутальними окупантами стала нашою основною зброєю. Слова "посередині" та "компроміс" здавалося вмерли в Маріуполі, Бучі та Ірпені в березні 2022-го...

Але коли війна стала новою нормальністю, виявилось, що поза безумовною логікою міжнародного права, яке було і залишається по нашому боці, поза природною моральною вищістю жертви над ґвалтівником, ми виявились схожими на росіян набагато більше, аніж нам би того хотілося і ніж ми готові визнати.

Така ж (чи ще більше) неефективна держава, такі ж галасливі корумповані можновладці, такий же критичний брак стратегічного мислення, таке ж конвертувати чужих трагедій у власні статки, така ж готовність воювати чужими життями до переможного кінця, така ж прірва між офіційною ідеологією та реаліями життя.

В цьому дуже важко зізнатись, але за 2,5 років війни спільний з рф-ією гнилий радянський ДНК став проявлятися в українцях настільки яскраво, що цей факт вже неможливо інгорувати. Головна його ознака – державоцентричність. Людина для держави (незалежно від якості останньої), а не держава для людини. І цим ми радикально відрізняємося від Європи, куди так декларативно прагнемо.

За іронією долі, цей спільний з росіянами ДНК навіть сприяє нам на фронті. Безкомпромісність та знайоме з мого дитинства "мы за ценой не постоим" допомагають звершувати чуда героїзму та досягати неможливого. Причому це неможливе далеко не завжди доцільне.

І природно, що всю цю сутнісну схожість з росіянами ми прикриваємо зовнішньою маніфестацією нашої інакшості. Звідси парад топонімічних перейменувань, канселинг російськомовної літератури (зокрема і тої, що писали українці), намагання переписати історію в ключі одвічної боротьби українського народу за звільнення від російського імперського ярма et cetera, et cetera, et cetera...

Найбільш непримеренні зелоти, як правило, неофіти. Бо саме їм треба постійно та агресивно доводити, що вони не заплямовані єрессю москвофільства. Цікаво, чи зможе Олег Кіпер зацитувати щось на памʼять зі Стуса, чи знає він, хто такий Анатоль Лупиніс, чи читав "Малоросєйку" Шевельова, аби дослідити коріння "імперськості" частини української культурної еліти?

От у Ковелі давно вже вулиця Гагаріна стала вулицею Клима Савура, вул. Михайла Глінки – вулицею Олени Левчанівської, а вул. Василия Сурикова – вулицею Миколи Міхновського. Звичайно є там і вулиці Степана Бандери, Євгена Коновальця та Тараса Боровця (засновника УПА). Що аж ніяк не завадило ковельцям фактично узяти в облогу ТЦК, визволяючи здорових молодиків від відправки на фронт – рятувати від московських агресорів Україну. А етнічний українець Сергій Луцюк, колишній очільник Рівненського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки, брав хабарі незгірше за свого одеського колегу етнічного росіянина Євгенія Борисова. Хоча в Рівному давно вичистили всі рештки імперської та радянської топоніміки.

Здаватися українським патріотом набагато легше, аніж ним бути. Засвоїти айдентику набагато легше, аніж практикувати етику. Говорити вишуканою українською десь у Тернополі чи Львові легше, аніж волати суржиком і матом десь у шанцях на Донеччині.

Це не означає, що не треба вчити українську чи залишати памʼятник Катерині в центрі Одеси. Це означає, що часто за українською вишиванкою ховається той самий "советский человек" – ниций, жадібний, брехливий та сервільний. І чим гучніше він волає "Слава Україні!!!", тим уважніше потрібно дивитись за його руками.

Аби не вийшло, що вивіски ми поміняємо, а сутність ні...

Топ коментарі
+14
Бо не дивлячись на пафосні псевдо-патріотичні гасла, таки "адін нарот", викидиш Совка. Нажаль, Україна за 30 років так і не створила справжню націю, а породила 73% "какаяразніца", та "хотьпаржом", які і вирішили в 19 році долю всієї країни. І те що вовки одягнулися в овечі шкури, ще не робить їх вівцями, а брехуни, крадії, моральні виродки натягнули на себе вишиванки - ще не робить їх українцями.
Можна канселити усе російське і при цьому красти на онкобольних дітях. Можна перейменовувати вулиці, і розкрадати кошти на фортифікації та захист енергетики.
Можна пафосно сцяти в очі народові про "потужність", "незламність", "перемогу", надрочуючи диванних патріотиків до оргазму - і спокійно здавати країну ворогу, завалюючи тисячами тіл посадки.
Гниль. "Адін нарот" - навіть не з кацапами. З чортами з пекла.
показати весь коментар
04.08.2024 22:04
+11
Ви маєте рацію , пане Друзенко.
ЗЕ влада за 5 років перетворила вільну Україну ( яку ЦЬОМУ передавав на стадіоні Папєрєднік ) в таку собі жовто-блакитну Расєю, яка виявилася гіршою за триколорну Рашку.
Бо в путловськой Расєє не ловлять на вулицях, щоб відправити на війну, а заливають грошами. Також ті росіянці, що не хочуть приймати участь в божевільній путловськой СВО можуть досить вільно переміститися через кордон в Казахстан, Азербайджан, Грузію, Вірменії, Монголії ( буряти цим користуються ).

Але, пане Друзенко, в вашому пості не вистачає вашого особистого покаяння за те, що ви також агітували за обрання ЦЬОГО НЕПОРОЗУМІННЯ Президентом та ввели в оману тих, хто вам вірив .

Свої помилки треба визнавати.
Наберіться мужності та покайтесь ... от побачити, як вам легше стане .
показати весь коментар
05.08.2024 00:30
+11
"фактично узяти в облогу ТЦК, визволяючи здорових молодиків від відправки на фронт"
Бідненькі ТЦК, образили наволоч, насмілилися протестувати. Протестують не проти мобілізації, хоча і це теж, в першу чергу протестують проти свавілля яке робить ця структура. І що, пане автор, ви підтримуєте свавілля? Коли людей хапають на вулицях всупереч закону а ВЛК підписує відправку на фронт епілептиків? Яке відношення до оборони має беззаконня?

Але насправді має. Саме беззаконня і полювання на людей і породило абсолютну недовіру і ненависть до ТЦК. Беззаконня і розділення на багатих та бідних, на привелийованих/броньованих і безправних. Якщо ви вирішили помножити на нуль Конституцію, про яку тут багато розповідали, то тримайте результат. Правда складно Дійсно захищати права і свободи, а не просто хайпувати на зручній коньюктурній темі? Що сталось, Зелень оплатила шпиталь і дала ліцензію, чи що ви там хотіли? Вітаннячко!
показати весь коментар
05.08.2024 03:45
Коментувати
Сортувати:
Малороство - це і є небажання публічно визнати проблему та боротись з нею. Одягнута вишиванка і вітання "Слава Україні" не робить тебе українцем. Хоча збоку дуже схоже.
показати весь коментар
04.08.2024 20:49 Відповісти
О! Ось чому російські тролі Гєну і підтримують. А ви Гені заочно на карту гонорар від фєрми виділіть, він вам гопака на російський лад станцює
показати весь коментар
04.08.2024 21:06 Відповісти
головна проблема цього пана (і усіляких шалених, бо їх завзятість на цій темі вражає найбільше) полягає в тому, що він не розуміє хто такі ці "українці"... апофіоз нерозуміння це заяви накшталт "я люблю Україну, але ненавиджу цю державу"... це як? "я люблю природу, але не люблю чиновників"? "я люблю цю річку, але ненавиджу водіїв тролейбусів"? чи що це за маячня?

всім слід нарешті зрозуміти, що оце все і є українці і генеруєма ними "Україна"! не якісь злобні коні у вакуумі невідомо звідки і як псують цю країну і заважають пану друзєнко (і багатьом іншим) сприймати Україну як країну молочних берегів і вродливих ельфів, а звичайні українці - такі як я, ти, він, вона! ось те що вийшло з того "творіння" ось і бачимо і маємо!

і для початку перетворення треба зізнатися самому собі що вийшло не дуже, це щоб помʼяшке сказати!

ось це все - це те що ми створили своїми рукам
показати весь коментар
05.08.2024 07:35 Відповісти
Не згоден з вами докорінно з приводу першого абзацу.. От про себе я якраз так і кажу - "Люблю Україну - країну, ненавиджу, Україну - державу". Що не так в твердженні - "Обожнюю українську поезію, ненавиджу корумповані суди"? Чи, по-вашому, якщо мені подобається Шевченко, мені має суддя Вовк подобатися? Якщо мені страшенно подобається Львів чи Кам'янець Подільський, то я маю обожнювати 73% дибілів, що голосують по приколу? Так ваша логіка працює?

З посилом, що маємо те, що маємо через самих же українців, а не злобних марсіан - згоден повністю. От тільки я до цього рук своїх не докладав - з усіх кандидатів в президенти за яких я голосував виграв тільки Ющенко у 3му турі. Хабарі ніколи не брав, податки завжди платив. Навпаки, зробив дуже багато для просування української мови. Так що маю повне право "любити Дніпро, і ненавидіти маршрутників, які ставлять шансон на повну ".
показати весь коментар
05.08.2024 11:46 Відповісти
я про те, що українська поезія, Шевченко, Львів та Камʼянець-Подільський - це не вся Україна, а лише маленький її прошарок! "73 відсотки дибілів", як ви пишите, це майже все населення цієї України, які створюють ******* українську поезію, будують Львів та Камʼянець-Подільський... допоки до всіх не дійде що цей народ і його дії і є Україна, а не якісь туманні спогади про великих поетів, які пукали фіалками, діла не буде, а будуть постійні рефлексії про чарівні часи
показати весь коментар
05.08.2024 14:00 Відповісти
Ви пропонуєте абсолютно бінарний вибір - або любити все, або нічого. Так не буває. Мені в Україні подобається "лише маленький її прошарок".

"допоки до всіх не дійде що цей народ і його дії і є Україна"

До мене дійшло нарешті. Тому і звалив.
показати весь коментар
05.08.2024 14:32 Відповісти
Вам дав відповідь малорос Друзенко в останньому реченні:
-"Аби не вийшло, що вивіски ми поміняємо, а сутність ні."
Щоб поміняти вивіску потрібно трохи попрацювати-це у нас відбулось.А щоб змінити сутність-треба дуууже сумлінно й довго працювати,причому з різними поколіннями.Тут ,на мою думку, на старше покоління можна "забити" ,совок з них "вибити" важко-їм вистачить вишиванки і Слава Україні.А от з дітьми й молоддю - роботи непочатий край.


показати весь коментар
04.08.2024 22:45 Відповісти
Ну яке старше покоління? Часто ті, хто якраз пам'ятають совок і не хочуть в нього. От мені під 50. Трохи застав совок. Крім того, що тоді я був дитиною - про сам совок хороших спогадів не маю. І не хочу туди. І тут в Німеччині мене просто вибішують совкові штуки, яких тут більше, ніж в Україні, до речі. А є молодь, якій різна пропаганда, серіали, фільми і т.п. у вуха ллють, що "Яку країну просрали", таке морозиво по 15к було і т.п.
показати весь коментар
05.08.2024 11:52 Відповісти
Влучно 👍
показати весь коментар
04.08.2024 20:45 Відповісти
Украинская трагедия это инфантилизм. Вместо признания ошибок и недостатков вечные жалобы на москалей, совок, ДНК.
показати весь коментар
04.08.2024 21:10 Відповісти
Овва! Поставив з ніг на голову. Дух меншовартості це наша біда.
показати весь коментар
04.08.2024 21:54 Відповісти
Бо не дивлячись на пафосні псевдо-патріотичні гасла, таки "адін нарот", викидиш Совка. Нажаль, Україна за 30 років так і не створила справжню націю, а породила 73% "какаяразніца", та "хотьпаржом", які і вирішили в 19 році долю всієї країни. І те що вовки одягнулися в овечі шкури, ще не робить їх вівцями, а брехуни, крадії, моральні виродки натягнули на себе вишиванки - ще не робить їх українцями.
Можна канселити усе російське і при цьому красти на онкобольних дітях. Можна перейменовувати вулиці, і розкрадати кошти на фортифікації та захист енергетики.
Можна пафосно сцяти в очі народові про "потужність", "незламність", "перемогу", надрочуючи диванних патріотиків до оргазму - і спокійно здавати країну ворогу, завалюючи тисячами тіл посадки.
Гниль. "Адін нарот" - навіть не з кацапами. З чортами з пекла.
показати весь коментар
04.08.2024 22:04 Відповісти
"Україна за 30 років так і не створила справжню націю" - це як? Хто така ця ваша "Україна", яка мала щось створювати? Може ви ставите воза попереду коня? Бо справжня реальність трохи інша - є народ, який створює цю Україну! а проблеми цього народу всім відомі, як наслідки - ось і маємо відповідну країну з усіма переліченими проблемами - ось це і є не якась вигадана "Україна рожевих поні", а справжня Україна - яка не дуже багатьом подобається
показати весь коментар
05.08.2024 07:54 Відповісти
Ну так який наріт, така і країна. Гниль аморальна, брехлива і тупа. Нє шмогла, так нє шмогла, можна ставити крапку на такій "країні" і на такому " мудрому наріту".
показати весь коментар
05.08.2024 08:53 Відповісти
Шановна пані,не Ви цю країну створювали-не Вам на ній ставити "крапку".Націю створили не 30 років тому і не 300-вона сформувалась значно раніше.Зараз ми на суперважкому етапі "гартування" нації.І справа сьогоднішніх поколінь вистояти в умовах страшної агресії нашого найлютішого ворога.,котрий тільки й чекає,щоб у нас настала тотальна зневіра і "опустились руки".
показати весь коментар
05.08.2024 12:48 Відповісти
Галасливі , дурисвіти і корумповані є серед усіх, в кого хоч якась влада...долею випадку...навіть з замків починаючи. І байдужість неймовірна...разом з апатією. Але не всі, ймовірно, якщо вірити пану Бутусову.
показати весь коментар
04.08.2024 22:21 Відповісти
Ви маєте рацію , пане Друзенко.
ЗЕ влада за 5 років перетворила вільну Україну ( яку ЦЬОМУ передавав на стадіоні Папєрєднік ) в таку собі жовто-блакитну Расєю, яка виявилася гіршою за триколорну Рашку.
Бо в путловськой Расєє не ловлять на вулицях, щоб відправити на війну, а заливають грошами. Також ті росіянці, що не хочуть приймати участь в божевільній путловськой СВО можуть досить вільно переміститися через кордон в Казахстан, Азербайджан, Грузію, Вірменії, Монголії ( буряти цим користуються ).

Але, пане Друзенко, в вашому пості не вистачає вашого особистого покаяння за те, що ви також агітували за обрання ЦЬОГО НЕПОРОЗУМІННЯ Президентом та ввели в оману тих, хто вам вірив .

Свої помилки треба визнавати.
Наберіться мужності та покайтесь ... от побачити, як вам легше стане .
показати весь коментар
05.08.2024 00:30 Відповісти
Може йому і стане легше.А нам всім????
показати весь коментар
05.08.2024 00:36 Відповісти
Не буде він каятись. Він і зараз каже, що вірить в те, що Бєнін кандидат з "кварталу" ішов в президенти із добрими намірами.

А нам постійно розказує про незрілість та недалекоглядність нації.
показати весь коментар
05.08.2024 10:40 Відповісти
А ще Друзенко розказує, що Зеленський має розібратись із гадами-корупціонерами, які типу не мають стосунку до самого Зе. Хоча для будь-якої притомній людини очевидно ЧИЇ ці мародери і під чиїм дахом вони працюють.

Валерій Прозапас:

Якщо у когось ще є питання як на відновлення Охматдиту було обрано невідому контору з роздутими цінами - то от вам фото. Її власника поруч з лудшим в мірє радником ОП.
Ну, просто так співпало.

показати весь коментар
05.08.2024 10:47 Відповісти
"фактично узяти в облогу ТЦК, визволяючи здорових молодиків від відправки на фронт"
Бідненькі ТЦК, образили наволоч, насмілилися протестувати. Протестують не проти мобілізації, хоча і це теж, в першу чергу протестують проти свавілля яке робить ця структура. І що, пане автор, ви підтримуєте свавілля? Коли людей хапають на вулицях всупереч закону а ВЛК підписує відправку на фронт епілептиків? Яке відношення до оборони має беззаконня?

Але насправді має. Саме беззаконня і полювання на людей і породило абсолютну недовіру і ненависть до ТЦК. Беззаконня і розділення на багатих та бідних, на привелийованих/броньованих і безправних. Якщо ви вирішили помножити на нуль Конституцію, про яку тут багато розповідали, то тримайте результат. Правда складно Дійсно захищати права і свободи, а не просто хайпувати на зручній коньюктурній темі? Що сталось, Зелень оплатила шпиталь і дала ліцензію, чи що ви там хотіли? Вітаннячко!
показати весь коментар
05.08.2024 03:45 Відповісти
Фанат "сєрєбряного вєка" чистісінькою українською нам впарює :какая разніца,каму статі пам'ятник,как називається уліца,на каком язикє гаваріть,єслі.... і далі по тексту 🤡
Поважаю.Не змінив поглядів.
показати весь коментар
05.08.2024 09:13 Відповісти
Гєні як завжди напхали по ділу.
І воно не дивно.
Бо всіх притомних людей давно забембали оці любителі повчати народ, шостий рік не змінюючи власної спідньої білизни, вимазаної зеленим лайном.
Совок, ага, рабський ген, угу, але Гєнка не такий - він он як потужно проти совка-бариги бунтував в 19-му.
показати весь коментар
05.08.2024 11:04 Відповісти
Знаєте в чому головна трагедія цієї війни? Бо вона починалася як війна свободи та тиранії, цивілізації та варварства, світла та темряви. Джерело:
Головна трагедія в тому, Друзенко, що ви і вам подібні, незважаючи на попередження, обрали ворога очолювати народ України в цій війні. І досі в цьому не зізнаєтесь, роблячи вигляд, що #всьопад кантролєм.
Вам конче треба було усунути від влади патріота, якого вільно ви могли паплюжити.
Тепер же рота боїтесь розкрити.
Справді, Здаватися українським патріотом набагато легше, аніж ним бути.
Це про вас.
показати весь коментар
05.08.2024 12:59 Відповісти
Чим довше ти воюєш зі своїм ворогом, тим більше ти стаєш на нього схожим. Відкритим залишається хіба, а наскільки ти був із ним схожим до цієї війни...
показати весь коментар
05.08.2024 13:50 Відповісти
У мене питання: Ви ніколи не замслювалися чому виборці України так жваво проголосували за політичну силу в який у назві є слово "СЛУГИ"? Може підсвідомо це і є наше "фсьо"?
показати весь коментар
05.08.2024 19:09 Відповісти
Легенда зеленої команди Гєна Друзенко нареші вийшов на ринг у якості тренера важковаговика Боді Аналтабу з клубу "Бородата Коломия".

Вітаємо з початком нової кар'єри!
показати весь коментар
05.08.2024 22:29 Відповісти
Дякую пан Друзенко ви праві на 100!
показати весь коментар
05.08.2024 23:07 Відповісти
Війна почалася не у лютому 2022-го а у 2003-му біля острова Тузла. Повномасштабне вторгнення - це вже четверта спроба російських імперіалістів, які саме і висунули і сховалися за Путіна, захопити Україну.

Українська аналітика - суцільне 💩💩💩. А Верховний головнокомандувач є вершиною цієї аналітики.
показати весь коментар
06.08.2024 10:39 Відповісти