4525 відвідувачів онлайн
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Чи почує влада "перший дзвінок"?

За моїм прогнозом війна увійде в критичну фазу вже цієї зими через критичний брак з обох сторін живої сили. Тобто солдат, які безпосередньо боронять, захоплюють чи відбивають території: конкретні посадки, поселення та будівлі.

Бо і в Україні і в Росії нема (у них і не було, у нас – зникло) відчуття екзистенційності цієї війни. Немає відчуття, що все поставлено на карту і програш призведе до катастрофи. Наразі в обох країнах сформувались команди гладіаторів по кількасот тисяч і мільйонні команди глядачів.

І тут раптом один з гладіаторів виходить на сцену (в медіа) і на весь голос заявляє: це несправедливо, коли сотні тисяч воюють, а мільйони вболівають (або вже і не вболіваюсь, а лише заробляють на корупційному тоталізаторі). Гладіатори – теж люди. Вони втомилися, вигоріли, скучили по рідних і близьких. І загалом заслужили на ротацію і повернення до нормального життя, яким наразі живе більшість українців. Так, це нова нормальність, яка відрізняється від нормальності 2014-2021 років. Але життя в тилу адаптувалося до ракет і дронів, і про велику війну в Києві нагадує хіба що галявина з жовто-блакитних прапорців на Майдані, вщент заповнена українська стіна плачу Михайлівського монастиря та кількість авто, пофарбованих у камуфляж, на дорогах...

Солдати стали не просто говорити про справедливість, не просто тихо йти у СЗЧ і в такий спосіб відновлювати цю справедливість (у їхньому розумінні) по факту, а ставити питання публічно і руба. По суті, демарш Сергія Гнезділова, який так гучно зрезонував у соцмережах, – це виклик чинному правопорядку, який став настільки несправедливим, що військовослужбовець з бездоганним послужним списком прилюдно відмовляється його дотримуватись.

Тихий СЗЧ-шник – це правопорушник, людина, яка це робить прилюдно з відчуттям власної правоти – це революціонер, що кидає виклик усій системі. Яка за її (і багатьох інших) відчуттями у своїй несправедливості перейшла якусь засадничу межу. І це нас повертає до головної тези – чимало справді порядних та патріотичних чоловіків та жінок не готові помирати за будь-яку Україну. Особливо за ту, яка стає все більш схожою на нашого ворога. Соціальна нерівність та несправедливість загрожують підірвати нашу опірність зсередини. І тоді жодна західна допомога, жоден "план перемоги" не врятують нас від катастрофи.

Жодне суспільство не буває ідеально справедливим. Жодна держава не є ефективною на 100%. Жодна влада не є абсолютно професійною, патріотичною та доброчесною. Але є ті межі несправедливості, які підважують імператив захисту української державності за будь-яку ціну. На жаль, наша опірність не безмежна. І все більше людей у камуфляжі перейматимуться питанням, чому гладіатори мають захищати глядачів та вболівальників на комфортних трибунах. І мимоволі казково збагачувати тих, хто продає квитки у глядацький зал на цей кривавий двобій. При тому, що за квитками на ринг черг не спостерігається вже більше двох років...

Я б на місці влади спробував почути цей дзвоник. Бо якщо його не почути, і зброя, і фінанси, і плани перемоги не врятують нас від катастрофи. Адже коли громадяни зневірюються у своїй державі, все решта втрачає сенс.

Топ коментарі
+35
А екзестинційнва війна - це коли хлопців селян привозять в закритих гробах, а мажорні уйобища на яхтах з ******* по морям розсікають, так? Коли простий люд не може оплатити тарифи та податки, а провладні ***** десяту віллу купляють? Коли з перших днів війни, гуманітарку розкрадають самі ж українці на усіх рівнях влади, закінчуючи старостою села?
Коли зелені ***** гонять на Захід кацапську нафту, а контрабас з паРашою за розповідями дальнобійників, цвіте, як ніколи раніше?
Екзестинційніше не буває! Справжня війна на виживання. Українського простого люду, мажорних ****** вона чомусь не стосується.
показати весь коментар
24.09.2024 11:32
+19
"Пізно вс*рались" писав я в коментарі до допису "Сенс зосередитися на порятунку людського ресурсу Джерело:

Практично всіх вмотивованих та навчених вже знищили дебільним совєцьким командуванням, а тепер задумуються, як так може бути, що урапатріотичні лозунги не працюють виявляється. Не конвертуються у забезпечення, снаряди, техніку та мотивацію.
показати весь коментар
24.09.2024 12:25
+18
Держава - це не квартал95 з гундосим Ослом на чолі.
І це дзвіночок некомпетентному шматку лайна, яке кріпко засіло, як воно думає, в центрі Києва.
Скільки було чи буде тих дзвіночків - важко порахувати. Але результат буде один.
показати весь коментар
24.09.2024 10:42
Коментувати
Сортувати:
Не чула, не чує і не почує.
показати весь коментар
24.09.2024 10:38 Відповісти
Вже запізно
показати весь коментар
24.09.2024 10:42 Відповісти
Краще пізніше, ніж ніколи
показати весь коментар
24.09.2024 10:47 Відповісти
"Пізно вс*рались" писав я в коментарі до допису "Сенс зосередитися на порятунку людського ресурсу Джерело:

Практично всіх вмотивованих та навчених вже знищили дебільним совєцьким командуванням, а тепер задумуються, як так може бути, що урапатріотичні лозунги не працюють виявляється. Не конвертуються у забезпечення, снаряди, техніку та мотивацію.
показати весь коментар
24.09.2024 12:25 Відповісти
Держава - це не квартал95 з гундосим Ослом на чолі.
І це дзвіночок некомпетентному шматку лайна, яке кріпко засіло, як воно думає, в центрі Києва.
Скільки було чи буде тих дзвіночків - важко порахувати. Але результат буде один.
показати весь коментар
24.09.2024 10:42 Відповісти
Може треба повернутись у 2022й і згадати про асфальт і шашлики на травневі? Та скасувати це підле "неначасі"?
показати весь коментар
24.09.2024 10:46 Відповісти
Немає що скасовувати. Опозиції не існує. Вона самоліквідувалась та втопилась.
Але святе місце пустим не буває.
показати весь коментар
24.09.2024 10:49 Відповісти
Опозиція - громадянське суспільство. Ніхто людям не забороняє вимагати скасування "неначасі". Фейсбук, інші сайти - майданчики для вимог, а не для скиглення
показати весь коментар
24.09.2024 11:12 Відповісти
Громадського суспільства вже не існує. Є стадо, яке вже загнали в стійло, а самих активних перебили на фронтах.
показати весь коментар
24.09.2024 11:34 Відповісти
Не згоден. Ви ж чомусь прийшли на політичний сайт. Чи прийшли поскиглити?
показати весь коментар
24.09.2024 11:41 Відповісти
Я вже своє на двох Майданах відстояла. І після того, як ******* стадо привело до влади Антимайдан, мати справу з цим "нарідом" відмовляюся. Хай самі сраки піднімають і зносять те лайно, яке привели до влади.
показати весь коментар
24.09.2024 12:34 Відповісти
З повагою до майданівців(сам такий) хочу спитати: у Вас є якийсь інший нарід? Чи частина майданівців пливе в якомусь іншому човні "Україна"? Ми всі в одному човні і копилити губу на своїх співвідчизників - глупство, дитячі образи. І не треба казати, що за зєлю проголосувала більшість. 22% і не більше. І тицяти дулі один одному справді не на часі. На часі обрати справді патріотичну, нормальну владу. Хочаб у мережах, для початку.
показати весь коментар
24.09.2024 13:06 Відповісти
І я Майданівець. Ви праві.... Два Майдани, потім воював... Трохи для себе хочеться пожити...
показати весь коментар
24.09.2024 14:05 Відповісти
Зверніть увагу на мою останню думку в попередньому пості
показати весь коментар
24.09.2024 14:31 Відповісти
З вашим мисленням тільки через Тису, а за майбутнє треба боротись, все буде дуже не погано!
показати весь коментар
25.09.2024 07:55 Відповісти
Без Гєни, сонце не встане.
Він, Гєна, "спрогнозував". Це вся стаття написана саме для того, щоб Гєна ще раз усім показав який він " ікспєрд"
показати весь коментар
24.09.2024 10:56 Відповісти
Скоріше почує русня. І таки проведе черговий раунд мобілізації.
показати весь коментар
24.09.2024 11:03 Відповісти
Всі українці поїдуть в Конче Заспу та Буковель. Або підуть в поліцію чи під Тцк.
Беручи до уваги, як проводиться мобілізація - ці місця Москалі будуть оминати десятою дорогою. Підуть по селам та по офісам
показати весь коментар
24.09.2024 14:52 Відповісти
Ню - ню ... продовжуйте кривлятися далі.
показати весь коментар
24.09.2024 18:00 Відповісти
Ви випадково на півставки не почали зеботом підробляти - щось в мене такі підозри з'явилися ? )
показати весь коментар
24.09.2024 18:35 Відповісти
Мабуть по собі міряєте ? По Фрейду, батєнька, по Фрейду ...
показати весь коментар
24.09.2024 19:46 Відповісти
По юнгу і вашим комєнтам)
показати весь коментар
25.09.2024 07:14 Відповісти
Вже пізно, все що відбувається - це вже агонія.
показати весь коментар
24.09.2024 11:06 Відповісти
ніякої агонії поки що не видно
показати весь коментар
24.09.2024 11:25 Відповісти
А екзестинційнва війна - це коли хлопців селян привозять в закритих гробах, а мажорні уйобища на яхтах з ******* по морям розсікають, так? Коли простий люд не може оплатити тарифи та податки, а провладні ***** десяту віллу купляють? Коли з перших днів війни, гуманітарку розкрадають самі ж українці на усіх рівнях влади, закінчуючи старостою села?
Коли зелені ***** гонять на Захід кацапську нафту, а контрабас з паРашою за розповідями дальнобійників, цвіте, як ніколи раніше?
Екзестинційніше не буває! Справжня війна на виживання. Українського простого люду, мажорних ****** вона чомусь не стосується.
показати весь коментар
24.09.2024 11:32 Відповісти
Пани Светлана, это крутой пост!
По форме, смыслу и огромной душевной боли за страну
Подписываюсь под каждым вашим словом
Дякую!!!!!
показати весь коментар
24.09.2024 21:56 Відповісти
"Я б на місці влади спробував почути цей дзвоник". Гєна, це обрана і оспівана тобою влада! В 2019 тобі подобалися жарти про Україну-повію, про Томос-термос від Найвеличнішого Коміка Всесвіту, в 2021 тобі подобалися мільярди, закатані в асфальт, під гучні промови Вєлічайшего Господарника Всесвіту і відсутність фінансування армії, в січні 2022 тобі подобалися шашлики на травневі від Потужного Лідера Демократичного Світу. В 2023 тобі подобався Зєлєнскій, БоНеВтік.

То нащо ти оце пишеш на Цензорі, а не звернешся з петицією до Президента України (повага до посади), чи може на Тєлємарафонє поспіваєш щось подібне?
показати весь коментар
24.09.2024 11:41 Відповісти
цей "дзвінок", шановний авторе, влада не лише не почує, вона навіть не спробує цього зробити... цей "потяг" вже мчить під укіс...
показати весь коментар
24.09.2024 12:00 Відповісти
"відчуття екзистенційності цієї війни", пане Геннадію, навіть ніколи не було в таборі зелених уродів (там була лише ідея-намагання "жрать+ржать+срать"), до якого в 2019-му році входили і ви. І ви власною прямою агітацією, зокрема, на Г+Г (пам'ятаю!!!), посприяли тому, що ЕрЗе нині тримає у власних руках всю повноту влади в Україні.

І перед тим, як щось розказувати на цю тему - ви мусили би оцей факт визнати і покаятися. Якщо ж не каєтеся - то я вам НЕ ВІРЮ від слова ЗОВСІМ!
показати весь коментар
24.09.2024 12:39 Відповісти
тільки панове , , та згадали, що Друзенку без покаяння не варто виходити в публічний простір в темі обговорення чинної влади, і, зокрема, виклику щодо публічного СЗЧ. Всі інші - не бачать проблем з ним дискутувати, ніби як з однодумцем...
показати весь коментар
24.09.2024 12:53 Відповісти
як же, гєнадій, сцикує сказати голосно, що влада, це особисто зе!гандон зєлєнскій владімір і все те кодло, яке він привів з собою.
ставай на коліна, генадій! проси прощення, перед притомними українцями, за те паскудство, що ти привів до влади!
показати весь коментар
24.09.2024 13:00 Відповісти
Немає ніякої екзистенційної війни. Це все брехня, піздьош та провокація. Є силовий переділ активів українських панів та кацапських бояр. Таке собі рейдерство, яке ми 30 років бачили постійно, тільки тепер в маштабах держави. Приклад із дозволом на транзит нафти до Угорщини це підтверджує, типові бізнес-розбірки двох феодальних держав.

Недарма існує приказка "пани деруться - у холопів чуби тріщать" . От українці і є ті холопи, гої, скот. Тому і такі справи із справедливістю. Де ви бачили справедливих до своїх рабів рабовласників?
показати весь коментар
24.09.2024 13:52 Відповісти
Певна логіка є, але іде конфіскація рос. власності на нашій території і за кордоном.
показати весь коментар
24.09.2024 18:19 Відповісти
Це і є те, що називається "переділом активів". А кому що справді відійде буде видно лише у кінці війни.
показати весь коментар
24.09.2024 22:19 Відповісти
Це не дзвоник - це набат . Можливо похоронний .

Вся владна вертикаль побудована на брехні та лицемірстві . Народ толерує цю брехню.

Але війна - це великий повертач в Реальність .

Ну що ж велика битва - між Брехнею та Реальністю - підійшла до своєї кульмінації . Що вибере український народ - жити в гіркій правді, чи померти в ілюзії???
показати весь коментар
24.09.2024 14:05 Відповісти
показати весь коментар
24.09.2024 14:07 Відповісти
Брехню. 73% охлос підсів на неї, як на голку. Долбомарахвон тому доказ.
показати весь коментар
24.09.2024 17:26 Відповісти
" І загалом заслужили на ротацію і повернення до нормального життя, яким наразі живе більшість українців."

Оце видав пан Друзенко - "нормального життя, яким наразі живе більшість українців" !!!

Де ви , пане , побачили нормальне життя? Мільйони від цього "нормального життя" втікли на Захід та не збираються повертатися в це "нормального життя" , ще мільйони мріють втікти разом з дітьми з цього ЗЕконцтабору при першому "вікні можливостей", економіка та енергетика напівзруйнована та продовжує руйнуватися , постійно верещать повітряні тривоги , літають ракети-шахеди-КАБи ( особливо в прифронтових областях ), неймовірно збільшуются цвинтарі с загибливи на цій війні , лютує ТЦК-ЗЕгестапо відловлюючи цивільних , щоб відправити в м'ясорубку замість себе - заприсяжених та заброньованих , владний ЗЕшмурдяк вже ошалів від передозу західним баблом і втратив будь-яку орієнтацію в цієй віцйськовій реальності .... а для пана Друзенко все це - "нормального життя".

Ви , пане Генадію , мені нагадуєте Військового Вождя - він також таке несе останнім часом , от і зараз в Нью-Йорку такого наговорив , що мені чомусь згадався божевійльний римський імператор КАЛІГУЛА.

Мабуть , пане , ви таке пишете тому , що , я пам'ятаю , що перед виборами 2019 року за цього ЗЕ-Калігулу і агітували з величезною активністю ... може вам , пане , нарешті вже треба вибачитися та покаятись перед обдуреними перечічними ?

Щось я розмріявся про покаянні наміри пана Генадія .
показати весь коментар
24.09.2024 14:09 Відповісти
Аби це гундосе падло й закінчило, як Калігула.
показати весь коментар
24.09.2024 17:27 Відповісти
"відносно нормальне" порівнянно з фронтом до і після, бомбуванням Харкова, Маріуполя і т.п.
показати весь коментар
24.09.2024 18:21 Відповісти
Це не дзвоник - шановний автор, це підтвердження процесу узгодженого оманською ZE_ССО, яку відпрацьовують запітливі ручонки зелених слуг під управленієм д'єрмаковскої *ОПи з кучею "слуг москальського народу" і суперкорисного ідіота (немає сумнівів - хто це). До цього залучені "кращі кадри СБУ, ДБР, ВСУ та інших граждан України з паспортами РФ і з нерухомістю в Австрії, Криму, в Раші. Що нам від них очікувати...? Вгадайте.
показати весь коментар
24.09.2024 14:42 Відповісти
Авжеж треба чинити опір кацапам щоб врятувати своє життя і життя близькіх, але цей опір має бути МАКСИМАЛЬНО ефективним під керівництвом військового якому більщість довіряє. Якщо це Залужний, то зробіть його верховним заради порятунку нації. А якщо ви хочете врятувати Зе з його покидьками, то і таких випадків повно в історії людства...
показати весь коментар
24.09.2024 14:54 Відповісти
а може замість поодинокого демаршу потрібен колективний марш на Київ ?
показати весь коментар
24.09.2024 14:58 Відповісти
А конкретні вимоги? Проблем настільки багато, що незрозуміло що конкретно вимагати? Всі хочуть припинити війну і поїхати в Польщу-Чехію до родин, але здаватись ніхто не хоче. І як же нам розв'язати це питання
показати весь коментар
24.09.2024 16:54 Відповісти
вимоги ? розказати про оман і стамбул, про розміновування чонгару, і чому людина, яка приймала ці рішення вважає, що вона має бути лідером України ?

все вищеописане вирішують люди, а не якісь книжки з параграфами : заменіть людей і справа вирішиться, а вже яким чином - то достойні люди придумають
показати весь коментар
25.09.2024 01:11 Відповісти
Навряд чи це саме те, що турбує людей прямо зараз. А турбує їх війна, точніше мобілізація/демобілізація, зачинені кордони, і зміна влади. Загальний бардак, Конституція на паузі, недіючі закони.
показати весь коментар
25.09.2024 01:24 Відповісти
ну так хто оголошує демобілізацію ?

той хто сидить на банковій
показати весь коментар
25.09.2024 01:58 Відповісти
5 років відслужив з 2019-го. Певне, що строк контракту недавно закінчився, але згідно нормативки мав автоматично продовжитись до закінчення дії режиму воєнного стану.
Тому й не витримав нав'язливої думки про ще один 5-річний строк (це у кралому випадку, якщо залишиться за цей час живим і здоровим). Тому і зважився на СЗЧ, розуміючи, що з таким послужним списком як у нього його не засудять. Бо за новим законом він успішно переведеться в іншу військову частину десь поближче до своєї хати, і справу по СЗЧ закриють.
показати весь коментар
24.09.2024 15:07 Відповісти
Це не перший дзвінок. Дзвіночки дзвенять уже давним давно. Жаль що ви їх не чули. А це - скоріш вже набат а не дзвінок.
показати весь коментар
24.09.2024 15:33 Відповісти
Почему у нас не меняется власть? Украина должна провести выборы и выбрать путь социального государства!
показати весь коментар
24.09.2024 16:24 Відповісти
Ємм... соціалістичного?
показати весь коментар
24.09.2024 16:50 Відповісти
Тому що всі підтримували і підтримують дєбільну мобілізацію і ніхто не хоче відповідати на незручне питання: як і чим ми будемо ліквідовувати 150 мільйонів москалів? Чому кожен не задасть собі це питання? "То що ти пропонуєш здатись?" - Аж ніяк, але відповідь треба знайти. Причому таку, в яку увірує більшість. Мобілізація не дає відповідь на це питання, тому що проста арифметика, нас вб'ють раніше, ніж ми вб'ємо їх.

Стосовно суспільства - як не розривається навпіл пропаганда в Рашці стосовно священної війни проти фашизму, ніхто не поспішає скласти голову в СВО. "За деньги да", а взагалі ні. В Ізраїлі теж доволі потужно розгортається антивоєнний рух, хоча там така маленька територія, що варто їм проявити слабкість, і араби дійсно закатають їх в пісок. В усьому світі люди не хочуть воювати і доволі критично оцінюють заклики пропаганди. То чому ви вирішили, що у нас буде щось абсолютно інше?

Зараз всім державам треба шукати відповідь (і агресорам, і тим хто захищається) що з цим робити? Робити жорсткішу мобілізацію? Втече ще мільйонів 20 через Верхній Ларс, це не вихід.
показати весь коментар
24.09.2024 16:48 Відповісти
Це не далеко не перший дзвінок. Ще на початку 2023 здається писали американці репортаж з фронту прямо з одного з підрозділів на передовій, де згадували такого собі піхотинця Одесу, який самовільно полишав фронт на декілька місяців, знайшов собі дівчину пожив з нею і знову повернувся в свою частину. Здається він вже загинув. І їм заявляли, що таких як той солдат вже багато. Тому це далеко не перший випадок і не останній.
показати весь коментар
24.09.2024 16:55 Відповісти
В ******** війні перемагають не за рахунок "м"яса", а за рахунок більш технологічної зброї такої як дрони. І це мають бути дроні не цивільні з вибухівкою, а спеціалізовані, які включають опцію А.І. Так влада не може забезпечити ЗСУ і цивільними дронами,- напевно подумали ви. Саме тому цю владу треба і міняти.
показати весь коментар
24.09.2024 17:00 Відповісти
Ах як же солодко було на Г+Г "мочити" Порошенка і Турчинова, які займались ракетною програмою та іншою зброєю, реформою харчування і матеріального забезпечення ЗСУ, і вести до влади всю цю ригівську камаріл'ю.
Правда, Геннадій ?

Геннадій до сих пір переконаний, що робив тоді правильно, зробив правильний вибір, про що і говорить в своїх інтерв'ю сьогодні.

КОЖЕН так чи інакше має відповісти за свої вчинки.
показати весь коментар
24.09.2024 17:17 Відповісти
Завтра вибори презом стає Порошенко. І що? Міліони добровольців з'являться, Тису у зворотньому напрямку перепливуть сотні тисяч? Порох з рукава витрусить балістичні ракети а з другого бойові літаки? Цей поїзд летить під укіс хто б не став машиністом.
показати весь коментар
24.09.2024 17:52 Відповісти
Спробувати б треба хоч щось.Якщо все йде погано,треба щось міняти
показати весь коментар
25.09.2024 09:09 Відповісти
Вже пишуть про підвали...
https://informator.ua/uk/tck-husta-utrimuye-turistiv-iz-bronyuvannyam-u-zhahliviy-pidzemniy-tyurmi-spovid-chinovnika-z-dnipra
показати весь коментар
24.09.2024 18:02 Відповісти
Держава і відреагувала ... тільки , як завжди , по своєму - відкрила кримінальне провадження
показати весь коментар
25.09.2024 09:23 Відповісти
Друзік, який посадив нам на голову зеленого обмилка, тепер крошить батон на папу? Овва...
показати весь коментар
25.09.2024 21:50 Відповісти