12644 відвідувача онлайн
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Необхідна умова нашого виживання - тотальна мобілізація

Під час смертельно-небезпечної колізії людське тіло мобілізує всі свої ресурси заради виживання та інколи демонструє справжні дива реакції, сили та витривалості. Це відбувається за долі секунди, на інстинктивному, підсвідомому рівні. Людина тільки потім, постфактум, дивується своїй чарівній здатності до миттєвої мобілізації всіх сил.

В людському суспільстві реакція не смертельну небезпеку проходить трохи по іншому. Тут все складніше і масштабніше завдяки тому, що питання виживання для суспільства практично ніколи не потребує миттєвої реакції, тут достатньо часу для рефлексії та розумної дії.

Для проведення дійсно розумної дії спочатку необхідно її осмислити. Давайте спробуємо.

Почнемо з трохи дивного запитання: чи здатна Україна, навіть при умові проведення тотальної мобілізації свого населення, перемогти Росію на полі бою самостійно, без військової допомоги, тобто прямої участі у війні армій інших країн?

Відповідь як на мене є доволі очевидною: наші шанси на самостійну перемогу вкрай незначні, якщо наш ворог, значно більший і сильніший за нас, проявить достатню наполегливість. А москалі, станом на сьогодні, виглядають як такі, що готові вести війну стільки часу і вкладати в неї стільки ресурсів, скільки буде необхідно для їхньої перемоги.

Висновок: якщо бажаємо вижити та зберегти незалежність, тоді потрібно шукати союзників. Матеріальна допомога країн Заходу – це добре. Але без реальних союзників, тобто країн, армії яких допоможуть нам на полі бою, наша війна може стати війною приречених.

Наступне питання: чи мають народ і уряд України моральне право, не здійснивши свою тотальну мобілізацію на боротьбу проти ворога, вимагати і очікувати від інших країн участі їх військ у нашій війні? Питання риторичне. На сьогодні наші партнери вже починають пояснювати свої обмеження в постачанні зброї тим, що у нас на фронті не вистачає людей. Навіщо ви у нас просите ще більше зброї, якщо у вас не вистачає людей на фронті, щоб її використовувати? І не вистачає людей на фронті не тому, що всі загинули, а тому, що тотальна мобілізація провалена, якщо взагалі ставилась за мету.

Отже тотальна мобілізація – це необхідна умова для продовження нашої боротьби і для того, щоб знайти союзників, а отже отримати шанс на перемогу.

Звідси висновується інша необхідність, а саме необхідність в заміні людини, яка провалила виконання свого головного посадового обовʼязку – робити все необхідне для захисту країни. А зараз, як ми зʼясували, найнеобхідніша річ – це мобілізація. Нагадаю, за мобілізацію населення під час війни, згідно Конституції України, відповідає Президент України.

То що, вибори не на часі? Проведемо після війни? Ви хотіли сказати, після поразки?

Без тотальної мобілізації ми не вправі розраховувати на допомогу союзників на полі бою. Без допомоги союзників наші шанси на перемогу примарні.

Або тотальна мобілізація і можливість перемоги, або … . Вибирайте.

Топ коментарі
+8
Яка в сраку тотальна мобілізація. Що вона дасть, коли немає чим воювати. Коли Оборонпиром краде мільярдами, його міни не вибухають а дрони не літають. Армія стоїть на волонтерах. Захід вже зрозумів, що не в коня корм. А деякі придурки ще хочуть покласти сотні тисяч хлопців. І за кого, За Крупу з компанією. За злодія Резнікова та Умерова. За прокурорів інвалідів. Ви подивіться на засідання Верховної Ради. Там не має і половини депутатів і ті займаються своїми справами. Тобто накрасти побільше а потім або перейти до руских або драпануть заграницю з грошенятами. Перш за все, вони та наше керівництво вже змирилося з поразкою. Дивлячись на весь цей безлад невільно приходиш до думки, що 24.02 22 найкращим виходом була б капітуляція. Так, Україна зникла б але зато міста стояли б і люди жили б. В історичній переспективі ми виявились нездатними створить державу. І це факт.
показати весь коментар
27.11.2024 16:09
+6
зараз зчиниться болотний вій ухилянтів та гавкіт зелених недоумків
показати весь коментар
27.11.2024 13:58
+6
Автор як і скрізь просто не пише цифр, скільки і саме по цій причині ця стаття перетворюється на відро води. Тобто скільки потрібно для перемоги, загалні терміни по типу "загальна, тотальна, всеохоплююча, надпотужна і тп. мобілізація" по своїй суті нічого не дають. Треба розуміти скільки треба людей, скільки треба штурмовиків, артилеристів, операторів бпла, командирів всіх ланок, а вже потім казати про те, що щось необхідно. Необхідність вона не береться з повітря, вона грунтується на цифрах, тоді людям буде зрозуміло, чи це реально взагалі, чи всі просто погодяться на друге "або".
показати весь коментар
27.11.2024 14:12
Коментувати
Сортувати:
зараз зчиниться болотний вій ухилянтів та гавкіт зелених недоумків
показати весь коментар
27.11.2024 13:58 Відповісти
ні, зараз буде сотня ботів. Кацапоботів. Вони збігаються моментально. І навчились української.
показати весь коментар
27.11.2024 16:14 Відповісти
Я не бот, але українську маю за рідну. Тому - "виття". Вій - то у Гоголя.
показати весь коментар
27.11.2024 16:48 Відповісти
Автор як і скрізь просто не пише цифр, скільки і саме по цій причині ця стаття перетворюється на відро води. Тобто скільки потрібно для перемоги, загалні терміни по типу "загальна, тотальна, всеохоплююча, надпотужна і тп. мобілізація" по своїй суті нічого не дають. Треба розуміти скільки треба людей, скільки треба штурмовиків, артилеристів, операторів бпла, командирів всіх ланок, а вже потім казати про те, що щось необхідно. Необхідність вона не береться з повітря, вона грунтується на цифрах, тоді людям буде зрозуміло, чи це реально взагалі, чи всі просто погодяться на друге "або".
показати весь коментар
27.11.2024 14:12 Відповісти
Ці цифри - а вони є - ніхто не має права вам озвучувати. Вони таємні.
показати весь коментар
27.11.2024 14:43 Відповісти
Нет, братан, так оно не сработает, и реакция народа в принципе это показывает.

Народ раздражает, когда к нему подходят с "вимогой", а на просьбу уточнить вимогу - отвечают что это тайна. Ну это все равно что хз, посадить человека в тюрьму с тайным приговором. Абсурд же, да?

Такие тайны не порождают ничего кроме очередного недоверия (которого на фоне коррупционных зашкваров и так ого-го), а уж как отпетлять человек найдет.

Еще в начале-середине 2023 нужно было выйти с коммюнике и сказать честно: враг наступает, сил не хватает, потери большие, далее мы либо всеобщемобилизируемся, либо сдаемся на милость врагу, выбирайте.

А так ... третий год потерь нет, третий год контрнаступления и перемоги, третий год бредят границами 1991 года, завтраком в Керчи и ужином в Москве, но по факту мобилизация не прекращается, а если обманывают здесь, значит обманут и там - и любой адекватный человек будет этот процесс саботировать, начиная от сидения дома и заканчивая СЗЧ для невезучих.
показати весь коментар
27.11.2024 16:09 Відповісти
Вам максимум можуть чесно сказати "треба мобілізувати ще півмільйона". Скільки саме з них піде на поповнення втрат, ротацію, нові бригади - це вже таємниця.
Якою дуже цікавиться таваріщ майор вище.
показати весь коментар
28.11.2024 13:59 Відповісти
Товарищ майор узнает об этом вторым. И вы сами знаете почему.
показати весь коментар
28.11.2024 17:16 Відповісти
Запомятайте лейтенант що або-або вже не існує в цьому світі. Світ вже не в політиках цінностей,а в політиках інтересів на всіх рівнях. Тому і ціності залюбки змінюють на інтереси коли доходить до реальних справ. Як і перемог та поразок-усе зараз в квантових станах. Для когось поразка, а для більшості перемога.
показати весь коментар
27.11.2024 14:16 Відповісти
Тому виграє той, у якого замість квантових станів - "я так сказал, і будєт так".
показати весь коментар
27.11.2024 14:44 Відповісти
дайте своє визначення перемоги і тоді, можливо, я зможу зрозуміти про що ви тут написали.
кажете принципу "або-або" не існує в цьому світі. добре.
хочу подивитися на ваш третій вибір, коли до вашого міста прийдуть орківські "освободітелі"
показати весь коментар
27.11.2024 19:28 Відповісти
Зараз перемоги в тому сенсі в якому наприклад була WW2 з твердим і рішучім союзнічим Тегераном 43 та капітуляцією Німеччини не може бути в силу різних причин. Різниці потенціалів наших держав в першу чергу якщо воювати один на один. "Тегерану" вочевидь проти ядерної теж не буде. Як казав якщо не помиляюся Снайдер-зараз епоха постгероїчних війн в яких люди не здатні на самопожертви заради держави,цінностей і землі. В усіх западних країн кількість громадян які готові стати під рушницю це 9-13%. Але в них є НАТО і сумарно то сила з якою ніхто не зрівняєтся самотужки навіть рф чи китай. Тому вони живуть у безпеці. Що стосуєтся пермоги-ми вже давним давно перемогли в 22-му коли зупинили навалу другої армії,деякі землі повернули коли були на піку спроможностей+мотивації і врятували на той момент саму суть держави-державність. А один з прикладів третього вибіру дає Ізраіль чи навіть Сирія та і европейскі держави не один раз казали, що в разі конфлікту не будуть зачиняти кордони. Бо в єкзілі ви все одно залишитесь громадянином держави і якщо дуже сакралізуєте як той же Ізраіль свою землю, то все одно дочекаєтесь часу свого 48-го року і заберете обратно. Але для того треба щоб це було сакральною метою і держава свого часу зробила все щоб ви не те що захищати а звичайно хотіли повернутися на ці земля,а не так як в німецьких опросах де більше 60% будуть залишатися і звичайно асімілюватися з повним розривом з батьківщиною. Але деякі скажуть - тоді нам такі українці не потрібні!. От у цьому є одна з головних проблем як і філософське питання курка чи яйце
показати весь коментар
27.11.2024 20:08 Відповісти
Не виграє по для того треба абсолютна підтримка і реальні, а не міфічні спроможності . А і тут і там більше 60% як показав вчорашній опрос (вже не гєлопа) по суті 2/3 за за квантовість.
показати весь коментар
27.11.2024 14:50 Відповісти
ВИБИРАЙТЕ варіант з чотирьох

Конституція України
Стаття 108. Президент України виконує свої повноваження до вступу на пост новообраного Президента України.
Повноваження Президента України припиняються достроково у разі:
1) відставки;
2) неспроможності виконувати свої повноваження за станом здоров'я;
3) усунення з поста в порядку імпічменту;
4) смерті.
показати весь коментар
27.11.2024 15:02 Відповісти
4-й пункт найреалістичніший. Якщо відомо, хто фактичний президент.
показати весь коментар
27.11.2024 15:35 Відповісти
Пан Курбанов абсолютно правий: чи зробила державна влада України все, що необхідно і все, що можливо для перемоги над рашистами? Ні, ні і ще раз ні. Більше того - Зеленський і його шобла наробили шалену купу шкоди для підриву обороноздатності країни, зокрема свідомо і системно зірвали мобілізацю. Зелені мародери продовужують красти, саботувати і шкодити, а патріотична спільноста камлає "переможемо, потім розберемося". При такій вибачте "владі" - не переможемо. Зелені мародери і шкідники позичають сіркові очі для того щоби закликати світову спільноту про допомогу. Зеленський, наробивши зі своєю шайкою стільки лиха, з дерев'яною мордою ще й виставляє якісь претензії заходу. Зеленський і його шайка зелених мародерів настільки дискредитували державу Україна на світовій арені, що тепер саме Зеленський, Єрмак і їхні поплічники є основною перешкодою на шляху до перемоги.
показати весь коментар
27.11.2024 15:36 Відповісти
Зелених мародерів не цікавить "тотальна мобілізація" бо на цьому не можна вкрасти. Зелених мародерів цікавить тотальне крадівництво.
показати весь коментар
27.11.2024 15:46 Відповісти
Безпорадність військово-політичного керівництва на чолі із Зеленським у питанні мобілізації та в забезпеченні Сил оборони України всім необхідним: озброєнням, технікою і ************, різко розходиться із бравурними заявами його представників про продовження боротьби з рашистською навалою до повної перемоги над ворогом.
Однак, по мірі того, як ворожий наступ нарощує темпи, а з фронту приходять нерадісні звістки про просування супротивника і відсутність у ЗСУ сил і засобів щоби його спинити, все більше приходить на думку ось таке:
Виглядає, що Зеленський хоче поступовою здачею пітьмі населених пунктів і території на Сході України дотягнути до інавгурації Трампа, а після цього на фоні тиску нової адміністрації США погодитись на капітуляцію на умовах ***** - вмити розвести руки і сказати: "А що я можу зробити?". Або взагалі довести ситуацію на фронті до суцільного провалу і поразки, щоби всі довкола вже "дозріли" і стали його благати, щоби він врешті зупинив бойові дії.
В обох випадках це стане катастрофою для України і українців.
Тому єдиним виходом в ситуації, коли Зеленський схилятиметься до підписання капітулянських умов з пітьмою, буде вимога його відставки з поста Президента України та його заміна на іншу людину, яка в змозі консолідувати суспільство та мобілізувати народ на продовження боротьби.
Формально така заміна відповідає нормам Конституції (п.1 ст.108, ст.112) та Закону "Про правовий режим воєнного стану" (ч.3 ст.11). Адже зміст слова «достроково" у ст.108 Конституції поширюється також й на випадок продовження президентських повноважень згідно із Законом за відсутності відповідної конституційної норми (цитата) "до вступу на пост новообраного Президента України, обраного після скасування воєнного стану".
А після цього в.о. президента й за сумісництвом Голову Верховної ради можна буде змінювати простою парламентською більшістю.
До речі, це можна зробити і зараз, не чекаючи на прихід Трампа.
Тут цікава позиція опозиції в особі фракції "ЄС" або вірніше в її відсутності - вона чомусь вже довгий час перебуває в якомусь анабіозі, не реагуючи на жодні провали зе-влади. І цей вакуум заповнюють або журналісти-блогери, або Безугла. Мимоволі закрадається думка про якусь домовленість Порошенка із Єрмаком чи Зеленським, що ви мене не рузаєте і випускаєте за кордон, і я вас не рухаю. Як виборцю не хотілось би далі розчаровуватись у ньому і в його команді.
показати весь коментар
27.11.2024 15:49 Відповісти
Боже, де ж ви такі беретесь.
показати весь коментар
27.11.2024 16:00 Відповісти
Мене завжди трохи дивували ці тези про партнерів, які не хочуть давати зброю, оскільки у нас людей мало. Я ніде не бачив оригіналів (може погано шукав, якщо хтось бачив - скажіть). Вони ж не автомати нам дають. Я розумію, якби ми попросили 5 мільйонів автоматів, а вони нам кажуть - "*****, у вас немає стільки солдатів". Але на Ф-16 та Леопарди людей, мені здається, у нас вистачає.
показати весь коментар
27.11.2024 16:06 Відповісти
там було сказано не дослівно так, а в контексті, що, мовляв, ваша, українці, основна проблема - це не недостатня допомога (фінансова і збройова) від нас, партнерів, а відсутність достатньої кількості ваших солдат на полі бою.
показати весь коментар
27.11.2024 19:33 Відповісти
Яка в сраку тотальна мобілізація. Що вона дасть, коли немає чим воювати. Коли Оборонпиром краде мільярдами, його міни не вибухають а дрони не літають. Армія стоїть на волонтерах. Захід вже зрозумів, що не в коня корм. А деякі придурки ще хочуть покласти сотні тисяч хлопців. І за кого, За Крупу з компанією. За злодія Резнікова та Умерова. За прокурорів інвалідів. Ви подивіться на засідання Верховної Ради. Там не має і половини депутатів і ті займаються своїми справами. Тобто накрасти побільше а потім або перейти до руских або драпануть заграницю з грошенятами. Перш за все, вони та наше керівництво вже змирилося з поразкою. Дивлячись на весь цей безлад невільно приходиш до думки, що 24.02 22 найкращим виходом була б капітуляція. Так, Україна зникла б але зато міста стояли б і люди жили б. В історичній переспективі ми виявились нездатними створить державу. І це факт.
показати весь коментар
27.11.2024 16:09 Відповісти
все не зовсім так, але в чомусь ви праві. Кривавий підступний совок мріяв знищити Україну і передав їй крим, донбас, західні регіони, побудував промисловість і енергетику, дав третій в світі ядерний арсенал і купу іншої зброї, населення зросло до 52 мільйонів.. Україна за 30 років незалежності примудрилася профукати тупо все.
(звісно їй активно допомагали "друзі", але тим не менш).
П.С. І все ж я думаю що в України ще є шанс на непогане майбутнє, якщо буде повноцінний мир і подальша зацікавленість з боку ЄС.
показати весь коментар
27.11.2024 16:57 Відповісти
Микола, воювати ще є чим. Є величезна проблема з адекватністю командирів, але це вже інше питання.
Якщо ви знаходитесь в Польщі (а не просто ваш старлінк, як це буває у військових), то ваш вибір зроблено. Займайтесь справами Польщі - це тепер ваша держава.
Якщо ж ви в Україні, але не збираєтесь її захищати, бо вам прокурори заважають, чи там якісь Крупи з Умеровими, то ви вже також зробили свій вибір - ви збираєтесь бігти чи здаватися разом з ними.
Якщо ж ви збираєтесь стати справжнім громадянином України, то шукайте свій підрозділ, свого командира і ставайте до лав ЗСУ.
А потім подивимось здатні ми з вами разом, чи нездатні захистити свою державу.
показати весь коментар
27.11.2024 19:43 Відповісти
Ця війна мені як колишньому піхотинцю і добровольцю , зняла рожеві окуляри склом прямісінько в очі. По перше - воювати з ак 74 проти мінометів , фпв , танків і кабів, без підтримки це дуже не кайф. Доля нашої держави вирішується в кулуарах США та трішки ЄС, а наш уряд робить ставку на винищення нації під корінь , крок за кроком - це друге. По третє - незалежності я зовсім не бачу, посли і політики ходять з витянутою рукою по світу ( дайте, дайте , дайте ). Мені шкода хлопців в окопах, бо вони є мученики, за дякую. А потім ми побачимо нову карту України без Донбасу , Запоріжжя, частини Херсону, а біля наших родовищ корисних копалин буде забор із вивіскою " Property of USA " , запитань у тих хто воював стане ще більше.
показати весь коментар
27.11.2024 16:54 Відповісти
Самый простой вопрос к автору статьи: - тотальна мобилизация чего?
людей? экономики? или всего вместе-как того требует закон о мобилизации?
показати весь коментар
27.11.2024 17:06 Відповісти
Просто патужна та незламна мобіліація
показати весь коментар
27.11.2024 19:30 Відповісти
ТОТАЛЬНИЙ, а, е, книжн. Який стосується всіх, охоплює все, всіх; який поширюється на всіх; загальний, всеосяжний.
показати весь коментар
27.11.2024 19:46 Відповісти
потужно
показати весь коментар
27.11.2024 22:51 Відповісти
Звичайно, вам, старлєй, до противника значно ближче, ніж до тих, хто приймає рішення. Тому ваші твердження можна сприймати лише як оціночні, адже більш-менш точних цифр та даних у вас немає і бути не може.
Ходите ви все навколо справжньої причини цього бардаку, не відповідаючи на питання «хто». Хто це все очолить? Це принципове питання, адже від цього залежить результат
показати весь коментар
27.11.2024 17:41 Відповісти
ви абсолютно праві, у поразці армії винен її командувач.
ми ще не програли, але на шляху до цього.
ключове питання навіть не кого поставити на чолі, а як змінити поточного командира.
показати весь коментар
27.11.2024 19:53 Відповісти
Якщо влада не може навіть мсеківку крупу і прокурора олійника випхати з роботи, то про що можна взагалі говорити. Міняти негайно.
показати весь коментар
27.11.2024 18:00 Відповісти
""Ситуація дуже критична": ЗСУ на Покровському напрямку не вистачає піхоти, щоб битися і протриматися деякий час, Джерело:
показати весь коментар
27.11.2024 18:52 Відповісти
Тил гнилий, влада збіговище злодіїв і ідіотів. Тотальна мобілізація потрібна там де всі борються. А в нас батальйон Монако, вовчі судді, прокурори-інваліди, ухилянти, мародери від міноборони і т.д про війну не думають, то справа солдатська. Мобілізувати тих нещасних які не можуть відкупитися ? Така тотальна мобілізація
показати весь коментар
27.11.2024 20:22 Відповісти