5603 відвідувача онлайн
13 569 184
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Про "права" алкоголіків і наркоманів в армії

Дуже легко сидіти вдома на дивані, попиваючи чай, і горлати про "права" алкоголіків і наркоманів в армії. Але більшість із вас навіть не уявляє, якою смертельною загрозою це є для підрозділу. Я знаю, що кажу: 6 років у війську, з яких 3 офіційно та ще 3 як доброволець бойового підрозділу. Я бачила, що таке пияцтво й наркоманія на фронті — коли солдат на позиції тримає не автомат, а пляшку, коли людина, яка має тебе прикривати, шукає чергову дозу або "склянку". Це не просто слабкість — це загроза життю кожного навколо.

1. Проспана війна: коли пляшка важливіша за позицію

Скільки позицій було проспано п’яними? Скільки разів ворог спокійно заходив, поки алкаші спали в калюжі антисептика? Скільки сплячих забрали в полон або просто зарізали? Вам про це не скажуть по телевізору, але це відбувається. Це ганьба, це втрата бойової спроможності і це смерть.

Війна — це місце сили, відповідальності й ясного розуму. Немає часу і місця для тих, хто обирає пияцтво або наркотики як спосіб "зняти стрес". Не можеш тримати себе в руках? Ти не маєш права бути на позиції. Бо від тебе залежать життя інших.

2. Культ "стакана": що ви святкуєте?

Чому алкоголю досі знаходиться місце у військових традиціях? "Тягнути стакан" за звання, за річницю, за загиблого побратима — це не шанування пам’яті, це деградація і привід для слабкості.

Усі ми прагнемо до стандартів НАТО, так? Тоді давайте вчитися в них справжньої честі та гідності. У військах НАТО загиблих побратимів шанують відтисканнями від землі прямо на похороні біля труни брата. Вони роблять це вголос, з усією віддачею, поки мурахи йдуть по тілу від тієї сили та єдності. Це не просто традиція — це справжня шана, гідна неоціненної жертви, яку віддав брат.

• Чому не пробігти 10 км на честь загиблого?

• Чому не відтиснутись 100 разів, щоб відчути хоча б частку того болю, який пережив твій брат на війні?

Так, це боляче. Так, це важко. Але це чесно і це гідно. Чарка не зробить тебе сильнішим, не наблизить до розуміння жертви, яку він приніс. Вона лише затуманить голову і перетворить тебе на ще одну небезпечну слабкість у строю.

3. Система, яка породжує проблему

Поки ТЦК і ВЛК закривають очі, п’яні та обколоті "бійці" йдуть на фронт:

• Хронічні алкоголіки, яких визнали "придатними".

• Сольовіки і метадонщики з цирозом, тромбозами, астенією.

Це не поодинокі випадки — це потік, який неможливо зупинити, бо комісії виконують план. Потім цю шушеру кидають на командирів. А вони змушені ставити їх на позиції, бо інших немає. Ви хочете кращу армію? Ідіть сюди. Спробуйте. Покажіть, як правильно. Але не смійте повчати тих, хто тут, зі своєї комфортної домівки.

4. Що робити: жорстка і безкомпромісна політика

1. Відбір і контроль:

• Жорсткі ВЛК і ТЦК: хронічні залежні — непридатні. Жодних винятків.

• Психологічна перевірка: не підходиш — іди лікуйся або шукай інший шлях.

2. Нульова толерантність до алкоголю і наркотиків:

• Чіткі правила: жодної краплі алкоголю на позиції.

• Покарання: миттєве відсторонення, штрафи або вивід із бойового складу.

3. Нова культура вшанування:

• Заборона "тягнути стакан" за ритуалами.

• Фізична активність на честь загиблих: біг, вправи, робота на межі своїх сил. Пам’ять має виховувати силу, а не деградацію.

4. Реабілітація:

• Створення програм лікування для залежних за межами бойових підрозділів.

• Психологічна підтримка, щоб бійці не "зривались" у стресі.

Отже!!

Пияцтво і наркотики — це рак армії. Це зрада своїх побратимів, позицій і всієї країни. Якщо ми це терпимо, ми програємо не тільки ворогу, але й самі собі.

Війна — це дисципліна, ясний розум і сила волі. І ті, хто обирає деградацію, не мають права бути тут. Бо їхня слабкість — це чиясь смерть. Якщо хочеш вшанувати брата — будь сильним, тримай голову ясною і зроби все, щоб його жертва не була марною.

Доданий скрін - моє смс під час мого командування на зведеному стабі в Покровську для дружніх підрозділів. І написаного воно вже по факту вживання алкоголю на нашому стабпункті медиками іншого підрозділу.

аватар,алкоголізм

Топ коментарі
+28
так чого в армію набирають алкашів і наркоманів, косих, кривих, глугих, сліпкуватих і пришелепкуватих ?
показати весь коментар
17.12.2024 18:23 Відповісти
+27
Рак армії - це пришелепкуватий напольйон на посаді верховного головнокомандуючого. Цікаво хто за нього топив?
показати весь коментар
17.12.2024 18:32 Відповісти
+24
Суто технічно у нас армія 45+, більшість з них і так гіпертоніки. Які, в біса, 100 відтискань і 10 кілометрові марафони? Вони скоріше помруть від гіпертонічного кризу прямо на могилі побратима, чим почнуть пердіти метеликами.
показати весь коментар
17.12.2024 19:43 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
так чого в армію набирають алкашів і наркоманів, косих, кривих, глугих, сліпкуватих і пришелепкуватих ?
показати весь коментар
17.12.2024 18:23 Відповісти
Рак армії - це пришелепкуватий напольйон на посаді верховного головнокомандуючого. Цікаво хто за нього топив?
показати весь коментар
17.12.2024 18:32 Відповісти
Суто технічно у нас армія 45+, більшість з них і так гіпертоніки. Які, в біса, 100 відтискань і 10 кілометрові марафони? Вони скоріше помруть від гіпертонічного кризу прямо на могилі побратима, чим почнуть пердіти метеликами.
показати весь коментар
17.12.2024 19:43 Відповісти
А вы попробуйте воевать без передыху почти три года подряд
Я не пьющая
Но я бы не зарекалась
Иногда стресс проще всего залить водкой
Примите закон про Демобилизацию!!!!!
Многие проблемы в армии отпадут сами собой
СЗЧ так точно .....
Сделали из патриотов рабов
Что может быть отвратительнее?
показати весь коментар
17.12.2024 18:41 Відповісти
колишні менти, як виявляється
всякі там є, ніхто особливо на фронт не хоче
показати весь коментар
17.12.2024 18:32 Відповісти
Все правильно, Аліночка!
Які, на.х..у.й права??? Кому??? Рабам???
Ну ти - то зрозуміло, обласкана Зє- владою, з трусів вистрібуватимеш, щоб догодити своїм "благодєтєлям". На їхнє замовлення подібні корисні ідіоти і не таке накалякають. За "дах" треба відробляти. У будь-який спосіб. Хтось ділиться грошима, накраденими на поставках у армію, хтось пише дебільні статєйкі, аби відволікти увагу народу від пройобів влади, бо мають інтерес і зиск.
А шо, нє?
...У КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ немає верховенства права, правильно???
Конституція "на паузє" за версією головЗє--біла, так?
А те, що у військах на третьому році війни немає справних мін, то це Аліночку не стосується... "Неїбе".
Хай солдати віджиматимуться...
За загиблих побратимів...
показати весь коментар
17.12.2024 23:12 Відповісти
Поки суспільство бачитиме свавілля чиновників, крутеликів, радянщину в ЗСУ, доти не буде мотивації ризикувати своїм життям та здоров'ям. Військовозабов'язаний має бути впевнений що матиме довіру, повагу, підтримку якщо стане військовим.
показати весь коментар
17.12.2024 18:46 Відповісти
Тобто авторка виправдовує садистів з 211 бригади які знущалися з тих хто випивав на службі ? Про армійський статут вона нічого не чула ?
показати весь коментар
17.12.2024 18:52 Відповісти
ахаха ))) Так тоді у нас всі стануть непридатними.

1. Відбір і контроль:

• Жорсткі ВЛК і ТЦК: хронічні залежні - непридатні. Жодних винятків.

• Психологічна перевірка: не підходиш - іди лікуйся або шукай інший шлях.
Всі ухилянти на ВЛК прсото будуть казати "я алкоголік" і всьо.

2. Нульова толерантність до алкоголю і наркотиків:

• Чіткі правила: жодної краплі алкоголю на позиції.

• Покарання: миттєве відсторонення, штрафи або вивід із бойового складу.

*****, ви ще скажіть що служба в армії це висока честь а не кріпацтво і галіма повинність.

Таке враження що автор з Марсу щойно прилетів.
НЕМА бажаючих, НЕМА! Вже навіть хромих-косих не можуть наловити в достатній кількості, що ви верзете блін?
показати весь коментар
17.12.2024 19:14 Відповісти
А кого? Тцкшників?!
показати весь коментар
17.12.2024 18:30 Відповісти
набирають щоб їх позбутись
але командирам дуже складно контролювати і керувати таким контингентом, лише фізичними аргументами
те і маємо, садизм в ЗСУ
до стандартів НАТО мабуть далекувато.
показати весь коментар
17.12.2024 18:31 Відповісти
Візьми відіжмись - і скажи тахтошшно - будеш ідеалом. Знову тикають традиціями США. Проблема є - але запропонований шлях - сумнівний. Набравши дідів і дядьків, які все життя вкалували на наших бандосів а тепер замість гідного призову, гідної служби, гідної демобілізації - ІДИ ВІДІЖМИСЬ?? НЕ РОЗУМІЮ. Як завжди вихоплюють ТЕ що хотять мати при цьому НЕ ХОТЯТЬ забезпечити гідне життя свому народові. Думаю понабирають африканців, індусів, арабів і будуть з ними віджиматись. А нам - уже недовго, НЕ ХОТІВ би таких почестей на своїх похоронах.
показати весь коментар
17.12.2024 19:19 Відповісти
Пропоную проводити "бухлосікацію": ранок. Білий бусік стає в спальному районі. Відчиняється бічна двєрка, там стоїть барна стойка і напої. Вишиковується черга "любітєлєй"- тобі наливають 150 грамів і дають закусити, але перед цим ти підписуєш якийсь папірець. План виконано. Жодного конфлікту, жодних проблем з законом тощо. Профіт. Не дякуйте
показати весь коментар
17.12.2024 19:30 Відповісти
Звісно що ТЦКунам і мусорам простіше за все відловити саме такий контингент - різних алкашів, торчків та напівбомжів які тиняються під наливайками, не тікають і не чинять особливого супротиву.

Інакше ж вони залишаться без премій, чи навіть самі поїдуть 'служити', що явно не входить до їхніх планів.

А щоб мобілізувати адекватних людей (99% яких зараз є свідомими ухилянами і далеко не ідіотами щоб підставлятися) вже треба прикладати забагато зусиль, що цим людоловам абсолютно не цікаво.
показати весь коментар
17.12.2024 19:33 Відповісти
Тупа шаболда, якщо вони проблема (раптом, ага), то ПРИПИНІТЬ бусифікацію. Вам з кожної праски вже рік волають що нічого путнього з того не буде. ******* ви, просто ******* зелені *****, країна простих рішень.
показати весь коментар
18.12.2024 09:33 Відповісти
Винуваті виключно ТЦК?
До верховного головнокомандувча і президента ЗЕ претензій не висловлено.
Тому що він Бубачка, а не якийсь Порошенко, який у Михайлової був винен в усьому на світі.

За що ж вона його так любить?

"Кохана Героя України Дмитра Коцюбайла "https://www.unian.ua/society/pobratimi-da-vinchi-dilyatsya-shchemlivimi-spogadami-pro-nogo-video-12175374.html Да Вінчі" - Аліна Михайлова передала президенту України Володимиру Зеленському особистий бойовий шеврон полеглого воїна."

показати весь коментар
18.12.2024 09:04 Відповісти
Аватари це зло і те що вони попали до війська винна влада,представником якої є явтор цього допису!
показати весь коментар
17.12.2024 20:05 Відповісти
Не бреши. Вона не дружина. Вона навіть в суд вже після смерті Дмитра подала щоб її визнали дружиною. Але в статті про це напишуть)
показати весь коментар
17.12.2024 23:27 Відповісти
Да Винчи ходил в бой не с женой
А со своими бойцами
А жена его , будучи медиком
Спасала раненых с поля боя
И не надо тут мерзости писать
Я понимаю - на Банковой новая спецоперация
Вымазать в говне военных
Обломаются ,суки
показати весь коментар
17.12.2024 18:50 Відповісти
По статуту фізичне насилля протизаконне .
показати весь коментар
17.12.2024 19:26 Відповісти
Це буде чудово мотивувати захищати! Бригади левів, а не людей, можна сформувати! Тремтіть, окупанти, вибитодверники ідуть!
показати весь коментар
17.12.2024 21:45 Відповісти
Не хочеш - не пий.

Сестра лейтенанта Шмідта душить зеленого одноокого змія.

Погорілий театр Міхаська Подоляка.
показати весь коментар
17.12.2024 19:15 Відповісти
Спочатку наловили, потім "недопускають до оборони". Чого ловили тоді?
показати весь коментар
17.12.2024 21:32 Відповісти
"Мечты, мечты... Как сладки ваши грёзы...".
Все це було в будь-якій війні і в будь-якій армії... І у німців, і у британців, і у американців, і у нас... Бо війна сама по собі - протиприродне явище для людського суспільства...
Крім алкоголю, була й наркота в різних видах. І, крім "підпільного" вживання, було й "узаконене на державному рівні"... Франко-пруська війна - масове вживання морфію перед боєм прусаками. Алжирська війна - масове вживання французами амфетаміну. Перша світова - "окопний коктейль" (суміш горілки з кокаїном) - ВСІ армії. ІІ Світова: "кошачі очки" - японська армія. Первітин і кокаїн - вермахт ("танковий шоколад"). Різноманітні суміші наркотичних препаратів застосовувалися військами союзників (в основному - у стратегічній авіації, при нальотах на Німеччину та Японію). Льотчики Червоної армії - те саме. "Наркомовські" - вся Червона армія - перед атаками.
В"єтнамська війна - те саме. Афганістан (американці) - те саме...
Цілі фармакологічні інститути працюють над створенням препаратів для "інтенсифікації діяльності солдата на полі бою"... І це пов"язано вже не тільки з посиленням його фізичних можливостей. Зараз працюють вже над "відключенням психічної складової на полі бою"...(щоб солдат не мав моральних сумнівів чи переживань під час вбивства)...
показати весь коментар
17.12.2024 23:50 Відповісти
Дії командирів напрямлені були на чи благо? На користь і захист держави? Чи може своїми діями ці командири хотіли на путь "істинний" направити цих залежних? Ні, дії командирів були спрямовані на власне збагачення. Тому вони гандони і підари.
показати весь коментар
18.12.2024 05:01 Відповісти
Краще розкажи, как ета преєкрасная женщіна віджала квартиру у батьків Да Вінчі?
показати весь коментар
18.12.2024 08:54 Відповісти
А вибивання дверей, не дискредитація?
показати весь коментар
17.12.2024 21:34 Відповісти
Хз, в армії п'ють 50 відсотків так точно, а може і більше, зробити винним солдата, який і до армії пиячив - який в цьому сенс ? Та і нащо звертатися до людей, які не підтримують фізичне насильство в армії стосовно п'яниць? Просто авторка наче ніколи не мала справ з п'яницями в армії і що там хоч що не роби, а людина все одно до пляшки горнеться, та і як лікар повинна розуміти, що алкоголізм це хвороба. Розпинають, саджають на яму, ну чесно , коли це допомагало ? Ну, може на неділю і все. Я он був відвернувся на 15 хвилин, а людина вже в дрова, як він за 15 хвилин встиг - для мене досі загадка.
показати весь коментар
17.12.2024 21:57 Відповісти
Пам'ятаю, як медики боролись за те щоб в аптечці військового не було знеболювального. І пояснювалось це тим, що до евакуації його можуть вколоти декілька разів. Добре. Немає знеболювального.
Ще пам'ятаю, як медики боролись за те щоб робити переливання крові ще до вивезення з сірої зони. З'ясувалось, що ця процедура має кримінальну відповідальність. І чим все це скінчилось?
Пам'ятаю за турнікети, що не мають стандартів на перевірку з нашого боку.
Пам'ятаю скільки зусиль треба було докласти що медичний канабіс все ж таки з'явився у реабілітаційних поранених.
Для чого я це все. Я не медик. Так чого ви пишите про армію, а не про особисто своє поле діяльності. Що ви там можете докласти, якщо в нас ні трансплантації органів не можуть налагодити, бо повітряних коридорів не роблять. А у вас бляха є сам на філософію того хто і що і на якому дивані щось написав.!!
Ви точно там перестрибуєте як сайгаки??? Дичина.
показати весь коментар
17.12.2024 22:04 Відповісти
Я це питання проштудіював дуже детально у свій час. Тому все це мені відомо... Саме головне в цьому (а про це багато хто забуває) - спиртне давали не "для храбрости" ... А для запобігання больовому шоку при пораненні... Тому "наливали" прямо перед атакою... Алкоголь притуплює больові відчуття (на собі перевірив один раз - в подібних умовах).
показати весь коментар
18.12.2024 00:16 Відповісти
"...має бути впевнений що матиме довіру, повагу, підтримку..." не тільки від керівництва, але і від побратимів
показати весь коментар
17.12.2024 19:03 Відповісти
Алкоголизм,равно как и наркомания,это болезнь.Хроническая ,неизлечимая,с малоприятными последствиями для психики и организма в общем.И никакими пиз..ми вы её не излечите.И от воли бухающего ничего не зависит,он не может собой управлять.Данные господа в определённые моменты могут быть непредсказуемы и опасны для окружающих.На кой х.р призывать(бусифицировать) такие организмы?
показати весь коментар
18.12.2024 00:57 Відповісти
Вона просто віджимає квартири у батьків своїх сожитєлєй.
показати весь коментар
18.12.2024 08:58 Відповісти
У нас бухать не запрещено. По крайней мере на уровне религии.
Что делают на работе с пьющим, подрывающим дисциплину человеком? Правильно. Увольняют.
Развели тут демагогию, понимаешь.

П.С. Пить я буду, но курить не брошу
показати весь коментар
18.12.2024 09:03 Відповісти
Ні про яки права в корпорації "УКРАЇНА" давно вже не має сенсу говорити. (Якщо хочете мати права - то берить їх самі, і не давайте якимось покитькам в мусорський або військой формі дозволяти щось вам диктувати - вони ніхто)
показати весь коментар
18.12.2024 10:04 Відповісти
Это жена ДМИТРА КОЦЮБАЙЛО!!!!
Вот уж кто был на передовой - так это она
А вот вы точно там не были
показати весь коментар
17.12.2024 18:43 Відповісти
Правильно написала.Нікого вона з садистів не виправдовує,але про людей ,котрі своєю поведінкою хворого підставляють і товаришів,і державу,треба карати.Так,не до хреста прив'язувати,так не бити,але списувати,штрафувати грошимі і просто не допускати до оборони держави.
показати весь коментар
17.12.2024 21:05 Відповісти
Сожительница
показати весь коментар
18.12.2024 08:44 Відповісти
Яка гауптвахта, які статути, ви кончені? Тут забирають по 120 тисяч, а вони п'ють. Їх відправляють на ноль, а вони все одно лохать болт і п'ють. Яка всраку гауптвахта, ау? В країна повномасштабна срака вже майже три роки, просинайтесь! Чи тверезійте, чи хєр ваш поймеш чим ви там обдолбані коли коментарі пишете.
показати весь коментар
17.12.2024 21:10 Відповісти
Цікаво, навіщо у ТЦК ціла армія у військовій формі? Я думаю так: Надсилається повістка (у якій завгодно формі, яку передбачає закон). У разі ігнорування за справу береться поліція, і накладає санкції. Чи то арешт, чи то силове припровадження на призовний пункт. Треба вибити двері у разі непокори, нехай вибивають. У такому разі і кількість поліції вже не здаватиметься дуже значною, бо роботи буде багато. Але оце людоловство, та ще й людьми у військовій формі, - це ж ганьбище і знецінення військової служби, дискредитація ідеї захисту Батьківщини.
показати весь коментар
17.12.2024 21:13 Відповісти
Ну судячи по експрессії то обдолбаний якраз ти .
показати весь коментар
17.12.2024 22:48 Відповісти
Касательно "наркомовских",чисто для справки.-https://army.armor.photos/hist/vodka.php
показати весь коментар
18.12.2024 00:01 Відповісти
Не можу... Я там публікуюся під власним прізвищем. (частина - під відомим псевдонімом). А тут я просто "Яр Холодний"...
показати весь коментар
18.12.2024 01:24 Відповісти
У мене прадід там загинув... Вам теж "Тихої ночі!" Але яка вона "тиха"? кожної ночі "торохтять" "ішакеди" над нами - у напрямку Києва... Частину і у нас збивають...
показати весь коментар
18.12.2024 01:34 Відповісти
Я свій родовід (частково) знаю з часів Хмельницького. Перший предок відомий - сотник полку Максима Кривоноса. А потім був ще один бунтар - гайдамака, "колій"... Ну а прадід був у складі "холодноярців"... Родовід передавався по чоловічій лінії. Але після ІІ світової передать нікому було - діди загинули... Тому мені його переказала бабка, мати мого батька... А я вже розказав своєму внуку... Дочка каже: "А чого ти нам з сестрою цього не розказував?" А вони - жінки! Та й не можна було - особливо про "холодноярця"!
показати весь коментар
18.12.2024 01:48 Відповісти
А ви більше тягніть в буси відвертих бічів з під паркану та невмотивованих.
Я хоча і не біч, але маю багаторічну залежність і тягнути це життя допомагає тільки пляшка, а до кінця не спився тільки через обов'язок перед дітьми, і якщо б мене силою туди зятягнули, в моїй свідомості залишився б тільки алкоголь, і я цілими днями шукав би тільки де мекнути. Може ще б зловив білку і стрельнув когось. Яка в сраку армія, яка в сраку країна, крутив я їх на приборі.
показати весь коментар
18.12.2024 13:53 Відповісти
У авторки сумбур в голові. Вже заголовок нікуди не годиться. Алкоголіки та наркомани - це хворі люди. Знаю, про що кажу - в мене друг помер у 44 від алкоголізму. Програміст від бога був. Ще років 15-20 назад по 3-5к євро заробляв. Ну але так склалося у нього. Так от,
1. Треба конкретно розділяти людей, хворих на наркоманію та алкоголізм і які прибухнули "по случаю" і щось проїбали. До перших усі ці дисциплінарні покарання, навіть офіційні (я вже навіть не кажу про клітки чи щось таке) навіть не можна застосовувати. Це все одно, що ******* людину палкою за те, що у неї діабет чи астма. Такі люди в першу чергу не мають попадати в армію (і за це має відповідати лікар, який поставив свій підпис під "придатний" - він або падла або проф непридатний. В обох випадках йому не місце серед лікарів), а мають направлятися на лікування.
2. Ті, хто не хворі, але ******* прибухнути - це інша справа. Але для цього знову ж таки існують офіційні методи.
3. Авторка чомусь мовчить про те, що всі ці клітки також використовуються і для вибивання грошей із людей.
4. Якщо командир, навіть по справі вішає когось на хрест - цей командир - хвора психічно людина, якій не місце у командуванні, а вона їх виправдовує.

От куди, власне кажуче, і котиться Україна - в рашку/радянський союз, де всі люди рівні та безправні, заради високої ідеї. А "рівніші" люди - будуть із теплих крісел розказувати "менш рівним" про ці високі ідеї. Просто огидно.
показати весь коментар
18.12.2024 13:56 Відповісти
І ще - ніяких побратимів у цих нещасних і бути не може. Яке може бути "братерство" між незнайомими особами, кріпаками яких разом зігнали в стійло, свідомість яких зайнята тільки питанням де б нажертися, впасти та вийти в нірвану? Максимум посібники у пошуках пляшки.
показати весь коментар
18.12.2024 14:20 Відповісти
Навіщо публікувати повію з кватриркою від Ахметки.
показати весь коментар
18.12.2024 14:58 Відповісти
Курво, знала б ти, як насерти алкашам на твої приниження за "слабкодухість".
Ти їм ще скажи, що вони не мужики
показати весь коментар
18.12.2024 15:04 Відповісти
По статуту служба в армії це висока честь яку ще треба ЗАСЛУЖИТИ. А реальність така що навіть алкашей і маразматичних дідів в достатній кількості не можуть наловити. Тому той статут можна засунути в одне місце.
показати весь коментар
17.12.2024 19:39 Відповісти
Гауптвахта чим для алкашів не підходить?
показати весь коментар
17.12.2024 19:55 Відповісти
Нормальний лікар швидко відрізнить справжнього алкаша/наріка від симулянта. Плюс, нагадаю, що в наказі 402 чітко прописано, що ВЛК має супроводжуватися аналізами крові та сечі, а також аналізами на ВІЛ, гепатит та сифіліс (чому саме сифіліз - хз, але так написано).
показати весь коментар
17.12.2024 19:57 Відповісти
Я надто "старий" і "лінивий"...
показати весь коментар
18.12.2024 00:18 Відповісти
παν μέτρον, как говорится, άριστον . К тому же алкоголь в разумных дозах неплохой адаптоген.
показати весь коментар
18.12.2024 00:44 Відповісти
...... Знаєш, як у деяких місцевосцях Сибіру називають горілку? "Разговорная вода"... (допомагаюча спілкуванню між людьми)
показати весь коментар
18.12.2024 00:56 Відповісти
Ви смієтеся? Я бачив лише одну фотографію прадіда (тільки не "холодноярця", а його брата - діда мого батька) А всі інші пропали у війну... Через нас же пройшла Корсунь-Шевченківська битва... Та й небезпечно було деякі фотографії тримать... Сусідку баби на десять років поселення загнали за те, що вона за божницею зберігала "аусвайс" німецький - санітаркою працювала при німцях, у фельдшерському пункті, в райцентрі... Вона про нього і забула - а хтось же "стуконув"!
показати весь коментар
18.12.2024 01:59 Відповісти
Відкрийте на "Цензорі" "Ватру". Там, крім рецептів, мій власний "щоденник блокади Чернігова"...
показати весь коментар
18.12.2024 02:07 Відповісти
>принижувати за слабкодухість

Хоча б почитали статути, пані командиршо, перед тим як таке писати.
показати весь коментар
18.12.2024 07:37 Відповісти
Українські мікробіологи знову зробили відкриття - знайдено цианобактерію із статевими ознаками.

Cyanobacteria ermacoida, народна назва - шаламага гнійна зелена - проживає біля кабелів, у світчах та роутерах, особливо ******** оптоволокно та LCD-екрани.

Спосіб боротьби - обробка спиртом.
показати весь коментар
18.12.2024 08:13 Відповісти
Окрім аватарів та нарколиг в армію загрібають хворих на гіпертононію,панкреатит,ниркова недостатність тощо. А як в цьому випадку відноситись до цих людей? Комісувати? Відправляти на лікування ? Чи може,як завжди,відправити в посадку і з кінцями...???
показати весь коментар
18.12.2024 08:46 Відповісти
остаётся только удивляться, как "пьяные Английские пираты" полмира завоевали.... ?? 🧐
показати весь коментар
18.12.2024 15:06 Відповісти
А що по статуту?
показати весь коментар
17.12.2024 19:01 Відповісти
показати весь коментар
17.12.2024 19:06 Відповісти
А нафіга? Вони ж добровольці. Гуляйполе, махновщина. Вже немає про що балакати. Виправдовуються винні
показати весь коментар
17.12.2024 19:10 Відповісти
показати весь коментар
17.12.2024 19:44 Відповісти
Згоден. Я запитав що реально можна та треба робити по статуту?
показати весь коментар
17.12.2024 19:45 Відповісти
Пару хвилин можна й попердіти метеликами, але попередити, що це не реклама.
показати весь коментар
17.12.2024 20:44 Відповісти
Ну, в тебе своя пісня. Воїнам ТЦК якраз і попадаються на вулиці алкоголіки і наркомани, від яких на фронті тільки шкода. Має бути продуманий дієвий механізм повісток, і санкції за ухилення. Бо ТЦК-шне воїнство спершу відловлює людей, а повістку вручають потім.
показати весь коментар
17.12.2024 21:49 Відповісти
Главное - что Дмитро любил эту прекрасную женщину
Считал ее своей женой
А что там думаете вы - вообще никакого значения не имеет
Собаки гавкают - караван идет
Историю создает герои
Не диванные
И впредь обращайтесь ко мне на Вы
Или я буду удалять ВСЕ ВАШИ ПОСТЫ
показати весь коментар
17.12.2024 23:54 Відповісти
Когда Вы уже начнете писать статьи на Цензоре ?
Часто ловлю себя на мысли, что ваши посты превосходят статьи...
показати весь коментар
18.12.2024 00:00 Відповісти
О,как я вас понимаю!
Когда что - либо делаешь по своему желанию
Все легко и приятно
И получается само собой
А как только это становится необходимостью
Ты тут же попадаешь в зависимость
И теряешь чувство свободы
Ну ничего
Буду получать удовольствие от ваших постов
показати весь коментар
18.12.2024 00:56 Відповісти
Ещё есть синоним-"храбрая вода"
показати весь коментар
18.12.2024 00:59 Відповісти
Такого не зустрічав...
показати весь коментар
18.12.2024 01:05 Відповісти
Я колись багато писав статей. І не тільки статей. Маю свій збірник оповідань. А потім набридло... Коли редактори почали вказувать та пробувать "направлять в потрібне русло". А я не терплю примушення...
показати весь коментар
18.12.2024 01:10 Відповісти
100%
показати весь коментар
18.12.2024 01:24 Відповісти
Якось спробую... Сам пишу трохи вірші... однак, небагато... Під настрій...
показати весь коментар
18.12.2024 01:41 Відповісти
Це той випадок коли згоден з жінкою. Сам вживав алкоголь майже 5 років тому останній раз. Єдине що-за загиблик треба молитись, а не віджиматись від підлоги. Ні чарка ні фізкультура їм ніяк не допоможуть.
показати весь коментар
18.12.2024 09:33 Відповісти
купила у переході кільце за два гривні, але боюся брільянт не справжній
показати весь коментар
18.12.2024 09:54 Відповісти
В иске в Ивано-Франковский городской суд Михайлова отметила, что в мае 2017 познакомилась с Дмитрием Коцюбайло в больнице в Авдеевке Донецкой области. Тогда она работала парамедиком медицинского батальона «Госпитальеры», а Дмитрий - командиром первой отдельной штурмовой роты Добровольческого Украинского Корпуса «Правый сектор».

«Проживая каждый день бок о бок на линии огня, защищая Украину, Дмитрий Коцюбайло и Алина Михайлова влюбились. С июня 2017 года они стали жить вместе как одна семья на базе первой отдельной штурмовой роты ДУК «Правый сектор», где вели общее хозяйство, имели общий бюджет, питание, общие расходы. Они всегда были вместе как на позициях на фронте, на базе роты, так и в гражданской жизни. В конце 2019 года они приобрели квартиру в Киеве, вместе планировали дизайн, сделали ремонт, где жили одной семьей в собственной квартире. Пара неоднократной ездила на отдых по Украине и за границу», - говорится в постановлении суда.

Однако судья Олег Шамотайло отказал в открытии производства из-за юридических тонкостей. Михайлова обратилась в суд с заявлением по правилам отдельного производства, хотя такую ​​историю должны рассматривать как полноценное гражданское дело.
показати весь коментар
18.12.2024 11:07 Відповісти
показати весь коментар
18.12.2024 21:16 Відповісти
А вона ******** статутом передбачена?
показати весь коментар
17.12.2024 19:59 Відповісти
Якщо ви так вмієте, то велкам ту "каждій вєчєр вєчєр наступаєт вдрух". Броня, УБД, медаль за взятіе Бєрліну в штиковой атакє, паспорт ********* і мєсто в госдумє на скамьє запасних (на ничку, пока шо, самі понімаєте, врємя такоє), ну і, єстєствєнно, ні вражеский спайпер, ні вражескі іскандери по вам не попадуть. ТЦК будуть морди друг другу бити, шоб вас бусифікувати і підвезти додому, а не на влк. Соглашайтесь.
показати весь коментар
17.12.2024 21:06 Відповісти
Якщо законно, то ні. Злочинців же так затримують. Ті, хто не з'явився за повісткою, порушують закон. А Україну захищати треба вже зараз.
показати весь коментар
17.12.2024 21:39 Відповісти
Твоя тупість просто зашкалює, Аліна Михайлова воює, вона не мент, не прокурор і не депутат!
показати весь коментар
18.12.2024 01:51 Відповісти
Твоя тупість просто зашкалює, Ловить ТЦК, а отримують аватарів командири на фронті не зі своєї волі
показати весь коментар
18.12.2024 01:53 Відповісти
Сторінка 1 з 2