10844 відвідувача онлайн
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Страсти по Маркусу

Валерій Маркус розповів про конфлікти з керівництвом 47 ОМБр

Вообще не собирался смотреть и тем более реагировать на сериал Валерия Маркуса о его злоключениях в 47-й бригаде. Ну вот просто не интересно. Но в комменте под моим предыдущим постом коментатор предложила посмотреть 6-ю часть, где Маркус рассказывал о тяжёлом наступлении 47-й бригады на Токмак и даже упомянул какого-то генерала "Вперёд-вперёд". Вот тут я дрогнул и таки посмотрел эту серию. По инерции посмотрел и следующую. В принципе, не зря потерял 2 с лишним часа. Информационно не почерпнул практически ничего, потому что кое-что заю об этом наступлении от своих побратимов, участвовавших в тех событиях и в полях и в штабах. Но монолог Маркуса окунул меня в эмоциональное восприятие этого наступления глазами "свободного медиа-сержанта", имевшего возможность в тот период свободно дрейфовать между передовыми штурмовыми группами, командными пунктами бригады/батальонов/рот и, даже, посетить кабинеты Главкома и Верховного. Довольно уникальная возможность, к слову. Правда, смотрел он на это всё глазами писателя и блогера, с опытом бойца и сержанта. И вот какими мыслями в связи с просмотром этих двух серий я захотел поделиться.

Во-первых. Нужно совершенно чётко понимать, что когда вы формируете воинский коллектив, у вас нет возможности заказать компоненты этого коллектива (людей) как печатные платы с заданными параметрами и компонентами, а потом залить в них специально написанный софт. Хороший командир получает тех людей что есть в наличии и начинает строить из них работоспособную конструкцию. Только очень немноогие подразделения и бригады имеют возможность хоть как-то выбирать исходный "материал", что несколько облегчает дальнейшую работу командиров. А плохой командир, получив должность, просто начинает формировать для себя комфортную среду. Окружает себя послушными людьми, организующими ему комфортный быт, атмосферу почитания и, частенько, потоки "нетрудовых доходов" на различных махинациях с людьми и имуществом. При этом идеально "плохих" и идеально "хороших" командиров/командующих не бывает, по крайней мере мне такие не попадались. Какие-то командиры получше, какие-то похуже. Всё дело в приоритетах. Что для этого конкретного командира всё-таки важнее. Ну, и в командирских способностях, разумеется. Главное качество командира – это умение правильно расставить людей исходя из их способностей, навыков, свойств характера и банальной порядочности. Потом идёт ежедневная работа по формированию правильных рабочих процессов в воинском коллективе. На каком-то этапе хорошему командиру, который правильно расставил людей и организовал все процессы, самому просто почти нечего делать. Хороший воинский организм выполняет весь комплекс боевой работы и обеспечение собственной жизнедеятельности практически без вмешательства такого командира, что даёт ему возможность заниматься исключительно перспективными вопросами и вырабатывать командирские решения на поле боя. Но это в идеале. На самом деле, у хорошего командира просто появляется достаточно свободного времени для развития и освоения новых технологий и шлифовки боевых процессов от хороших до почти идеальных. Именно у таких командиров и начинают развиваться инновационные направления, такие как дроновые и другие современные технологии войны. Задача командующих, включая и Главнокомандующего, находить таких командиров и растить их, масштабируя хорошие практики в более крупные воинские коллективы. К слову, одна из проблем нашей бригадной системы это потолок практический для роста таких командиров – бригада. Выше уже начинается "штабное болото" в котором уже можно утопить даже идеального командира, назначив его пусть и "позолоченной", но только скрепкой в нашей УПА (украинской паперовой армии). Но, вернёмся к 47-й.

Весной 22-го комбриг-30 обнаружил у себя одного из командиров рот, который в своём воинском коллективе создал эффективную беспилотную группу, которая, разработав и освоив дроновые технологии, стала прям крошить противника на своём участке. Как хороший командир, комбриг-30 решил масштабировать эту хорошую боевую практику и добился создания в своей бригаде отдельного 47-го батальона под развитие дронового направления, назначив комбатом этого ротного. По сути, это был прообраз батальонов БпАК, которые сейчас есть или формируются в большинстве бригад СВ ВСУ. Пронюхав о таком благом начинании, Главком Залужный, как хороший командующий, решил масштабировать такое начинание в отдельный полк. А потом решил "скрестить" отличные боевые практики могучей 93-й бригады с формирующимся 47-м полком, сформировав новую 47-ю ОМБр, и назначив одного из лучших комбатов 93-й её командиром, а комполка-47 его замом. При этом насытил новую бригаду западной техникой, поступавшей от союзников. Затея, конечно, была достаточно авантюрной, поскольку формирование бригады с нуля – это очень сложный организационный процесс, но я прекрасно понимаю мотивы Залужного. Он хотел сохранить закалённые в боях 30-ю и 93-ю, при этом получив ещё один могучий и инновационный организм. Но тут повылазило сразу несколько проблем. Молодые офицеры, которым был поручен этот процесс, перешагнув сразу через несколько карьерных ступенек, поэтому просто не сталкивались со многими достаточно сложными и рутинными процессами, которые необходимо запускать при формировании нового воинского соединения. На самом деле, я горячо приветствую быстрые карьерные перемещения талантливых офицеров, но некоторые издержки у такого метода обновления армии действительно существуют. Но по-другому просто не возможно быстро обновить такой прогнивший и трухлявый "лес" как постсоветская украинская армия, если не спилить все старые "дубы", дав возможность роста для молодой поросли. Как по мне, главной ошибкой Залужного как главкома была попытка пустить в рост молодых и перспективных офицеров, оставив командующими над ними матёрых представителей старой касты. Маркус в своём сериале только вскользь прошёлся по одному такому генералу - Зубаничу, назвав его фамилию только один раз, и раз 15 назвав его генералом "Вперёд-вперёд". Видимо намекая, что он там не один такой. На самом деле Залужный умудрился собрать на направлении главного удара нашего распиаренного наступления 23-го года просто эталонных "дубов" старой и порочной "генеральской касты" – Забродского, Тарнавского, Литвинова и Зубанича. К слову, Зубанич самый молодой из них, но, вероятно, и самый "дубовый". Так бывает в ВСУ, когда "генеральская каста" охотней допускает в свои ряды на вид "бравых, но разумением своим не смущающих начальство", молодых военачальников. И пока такие персонажи будут сидеть на КП бригад и орать комбригам в уши "вперёд-вперёд", даже самые толковые молодые комбриги будут иметь "розгубленый" вид и посылать в тупые штурмы свои батальоны и роты. Такая же картина была и на Херсонском наступлении, и под Соледаром, и под Бахмутом, и под Покровском… Везде, где мы несли максимальные потери при провальных или минимальных результатах на поле боя. А когда комбриг "упирался рогом", отказываясь посылать на бессмысленный убой свои подразделения, его просто снимали. Как Сырский снял комбрига-93 Руслана Шевчука за отказ штурмовать пеньки бывших посадок под Бахмутом. Тогда нам было гораздо удобней ликвидировать наступающего противника в остатках этих посадок из городской застройки, чем отправлять на их штурм наших бойцов и держать их там (если бы удалось отбить) под плотным огнём противника. В эти же дни сражения за Бахмут молодой комбриг моей 24-й бригады Иван Голышевский не смог сопротивляться давлению генералов "вперёд-вперёд" и посылал на эти же "посадки" наших бойцов, что стёрло бригаду до такого состояния, что даже Сырский вынужден был отправить нас в "тихий угол" фронта "зализывать раны". Через год, уже "обросший перьями" комбриг Голышевский отказался бросать свои батальоны отбивать оставленные 41-й бригадой восточные кварталы Часова Яра, за что был немедленно снят Сырским. Таких и подобных примеров на этой войне уже десятки.

Ну, и в качестве итога. После просмотра двух серий ютуб-сериала Валерия Маркуса могу констатировать, что полностью согласен с ним в части необходимости полной замены нашей "генеральской касты" на офицеров/генералов новой формации. А в остальном или не совсем согласен или совсем не согласен. В смысле, не впечатлили меня его обвинения в адрес, как по мне, двух блестящих молодых офицеров.

Топ коментарі
+12
Кіно, і німці, замість того щоб докорінно розібратися, та знищити негаразди, шукаєте крайніх серд тих хто висвітлює проблему, таким чином захищаючи, зедубів, та зализуючи дупу головному зе3.14дару... з колесом Наполеона.
показати весь коментар
18.12.2024 12:17 Відповісти
+12
РОСПІАРИВ і ПАРАЛЕЛЬНО , затримав ( зірвав ) давши можливість збудувати лінію суровікіна ,саме , ХТО? Агент- « 🤢БУРАТІНО» , « козирь» і їх підручні ПОДОЛЯК І ЛЮСЯ АРЕСТОВИЧ………ФАКТ! Зе : «план КОНТРНАСТУПУ ,БУВ У ВОРОГА НА СТОЛІ, ще до ойго початку» ТАК ЯКОГО БІСА НІХТО НЕ ПРОВІВ РОЗСЛІДУВАННЯ « а хто ж єто сделал ???»ФАКТ ЦЄ ЗРОБИЛИ ПІДРУЧНІ ЗЕЛЕНОГО ІУДИ ! ЦЕ Ж ВІН СТВОРИВ « СРАЛІНСЬКУ СТАВКУ « Призначивши СВОЇХ « особо відданих»
показати весь коментар
18.12.2024 12:22 Відповісти
+9
Забродський став генералом у 2015р., Тарнавський в 2021р. Зубанич в 2022р. Не можу оцінювати їх професійні якості, але в мене питання: якщо генерали 2015-2022рр. - це старий генералітет, то хто тоді новий?
показати весь коментар
18.12.2024 12:31 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Що він "показав"? Дірку від бублика?
Що " все пропало", Маркус із автором цього допису напевно останніми написали.
Проблема то зовсім іншому. Армія-це зріз суспільства. І людський матеріал кругом однаковий. І ніяких реальних змін, поміняши "старого генерала" на " молодого підполковника" не станеться, цьго вже кушано-прокушано.
І саме голвне-без визначення питання-хто в країні реально відповідає за війну, ніяких змін в принципі небуде.
Не вважа ти ж такою людиною паяца, який зачитує суфльори.
показати весь коментар
18.12.2024 14:33 Відповісти
Як ти прокоментуєш те що маючи можливість закрити чисельність бригади на100 % тільки добровольцями з Києва і області,що заставило їх відмовитись від рекрутингу в Львові,Одесі,Дніпрі,але їм чомусь стали пхати аватарів з 30 бригади?
показати весь коментар
18.12.2024 15:22 Відповісти
Ти уважно прочитав написане?
Перечитай ще раз, там все для розумної людини зрозуміло написано.а
А якщо, таким себе не вважаєш, поясню.
Країною в цілому і війною і частиною війни- мобілізацією хтсь повинен займатися.
А оскільки в країні президент тільки " імітує управління", а реально працює ротом в телесуфльор, то і мобілізація пущена на самотьок.
В таки х як ти ж нуль розуміння- що мобілізацію проводять не військові, у яких відсутні будь- які права примусу, а ВЛАДА..
Це ВЛАДА повинна організувати доствку якісних людей на збірні пункти, проводити організований набір людей на підприємствах і оргагнізаціях. Реально виконувати норми воєнного стану- перевірки документів, організувати нарешті призов " дітей'"- 21- 25 років, витягнувши їх із Буковєлєй, нічних клубів і качалок.
А так, да, , кого виловили, ого і направили. Хто ж ухилчнтів чи СЗЧ шників ловить?
Може ти підсобиш?
показати весь коментар
18.12.2024 16:04 Відповісти
Відповіддю не задоволений бо її не було.Тож ще раз- Чому їм запхали аватарів з 30 бригади коли вони добровольцями покривали повністю весь склад бригади?
показати весь коментар
18.12.2024 16:45 Відповісти
Не силь себе, IQ не вистачить.
Хочеш- знати хто конкретно, кому ішо засунув- так піди та спитай.
Яке це відношення має до теми обговорення?
показати весь коментар
18.12.2024 16:58 Відповісти
Тому що наповненість бригади людьми з наркотичною залежністю підривало боєздатність Магури.Бригаду формували під найважчий вид бою-прорив ешелонованої оборони противника,і виникає питання-чи не робили це свідомо.Тож повторюю третій раз-Для чого було наповнювати неякісним особовим складом бригаду,коли для її формування вистачало добровольців з високою мотивацією?Не філонь,сконцентруйся.
показати весь коментар
18.12.2024 17:23 Відповісти
Підійди до якогось старшого, він тобі на місці розтлумачить тескт написаного. Сам, повторюю, не справишся.
показати весь коментар
18.12.2024 17:26 Відповісти
То на ...уй ти, тут звиздишь?Брехлоботе...!
показати весь коментар
18.12.2024 21:03 Відповісти
Хто з вас, двох із тим верхнім у кого Санчо-Пансою працює, а хто Ослом ?
показати весь коментар
18.12.2024 21:11 Відповісти
В моргі на лампочку завлібаєшься брехлоботе...
показати весь коментар
18.12.2024 21:18 Відповісти
Так хто з вас Осел ?
показати весь коментар
18.12.2024 21:45 Відповісти
Бо треба рабів.
Зелені совкозли-95 та їхні підручні тацакани хочуть буть рабовласниками і далі грести лопатами.

І смердіти: народ винний, він дурний, не хоче до нас у раби.

Фуфуфу.
показати весь коментар
18.12.2024 16:25 Відповісти
Харош шпарити лозунгами і нерозумним дитям прикидуватися.
Всі країни світу, всю людську історію великі війни здійснювали мобілізаційною, примусовою армією
США у Другій Світовій і Вь'єтнамській також.
показати весь коментар
18.12.2024 16:40 Відповісти
Ви самі собі заперечуєте робити вигляд , що ВОНО ВЕРХОВНИЙ ГОЛовнокомандувач , все одно , що на капітанський міст поставити керувати орангутанга ! Всі військові знали , що він зрадник ІУДА , що абсолютно не компетентний , щей працює на ТЕРРОРИСТІВ ! Доказ факт - РОЗМІНУВАННЯ Чонгару ( кращі розвідки Світу надали план захвату , а воно рятувало тільки своє кодло. Головне мільярди награбовані) для легкого захвату Півдня, РНБО протидіяли організації ТЕРОБОРОНИ , наказ не підривати мости ……, Через Баканова відізвали всіх СБУшників , щоб не захищали обіцяний в омані « коридор»
показати весь коментар
18.12.2024 16:36 Відповісти
я теж вважаю, що неважливо, що ти комусь подобаєшся чи не подобаєшся, чи ким тебе вважають, але ти сказав про дуже кричущі проблеми в армії, а інші, не такі медійні, не такі суперечливі не сказали...
показати весь коментар
18.12.2024 11:10 Відповісти
На самом деле Залужный умудрился собрать на направлении главного удара нашего распиаренного наступления 23-го года просто эталонных "дубов" старой и порочной "генеральской касты" - Забродского, Тарнавского, Литвинова и Зубанича. Джерело: https://censor.net/ua/b3525693
Думаю, про це пан посол Залужний не розповість під час своїх виступів в європейських країнах.
Насправді це ще раз говорить про совковість вищого армійського керівництва, включно із Залужним, безумовно, талановитим, але, все ж таки, військовим з минулого.
На цьому фоні дивними видаються рапорти про "впровадження стандартів НАТО" в нашому війську.
Отже, пане автор, проблема видається глибшою, тому що нового ВГК Зе не призначить, оскільки змінив ГК, що звільняв території, на того, хто території здає.
показати весь коментар
18.12.2024 11:23 Відповісти
РОСПІАРИВ і ПАРАЛЕЛЬНО , затримав ( зірвав ) давши можливість збудувати лінію суровікіна ,саме , ХТО? Агент- « 🤢БУРАТІНО» , « козирь» і їх підручні ПОДОЛЯК І ЛЮСЯ АРЕСТОВИЧ………ФАКТ! Зе : «план КОНТРНАСТУПУ ,БУВ У ВОРОГА НА СТОЛІ, ще до ойго початку» ТАК ЯКОГО БІСА НІХТО НЕ ПРОВІВ РОЗСЛІДУВАННЯ « а хто ж єто сделал ???»ФАКТ ЦЄ ЗРОБИЛИ ПІДРУЧНІ ЗЕЛЕНОГО ІУДИ ! ЦЕ Ж ВІН СТВОРИВ « СРАЛІНСЬКУ СТАВКУ « Призначивши СВОЇХ « особо відданих»
показати весь коментар
18.12.2024 12:22 Відповісти
Чудова маніпуляція!!!!Ставка Гундосого була просто в істериці після того як Залужний говорив їм про звільнення Херсонщини, а атакував Харківщину.А потім звільнив Херсонщину,що теж не сподобалось бо першим в місто зайшли ЗСУ а не маленький обрізаний бородатий хлопчик з купою фобій,страхів і комплексів.Зелена шмаркля приревнувала свої збройні сили через те що дякували Їм а не йому.Після того Ставка Хрєнпіду вимагала що вони мають бути в курсі всіх планів ЗСУ.І їм дали плани контрнаступу на півдні,про що потім Хрєнпіду на пресконференції сказав,що РФ мала плани на наступ ЗСУ ще перед наступом.Проведено слідство про виток інформації?Подивись хто відповідає за мобілізацію і призначення командирів.На той час це Сирський-командувач Сухопутними військами.Може тому його і просував ОП,за те що він типовий офіцер совкової армії.Тай звідки Залужному було знати про той треш в 47 після призначення Сака і Шаламаги,скандал вже був після рапорту Маркуса.Маркусу довіряю, від з 2014 нанюхався пороху в ЗСУ.А ти напевне крім жінчиних трусів більше нічого не нюхав.
показати весь коментар
18.12.2024 15:46 Відповісти
Перехід на обговорення свого опонента замість теми піднятої в дискусії свідчить про брак аргументів.Я правильно зрозумів,що це робиться для того, щоб перевести розмову в русло ,,Дурак-сам дурак,, і не обговорювати тему скандалу з Магурою?
показати весь коментар
18.12.2024 21:56 Відповісти
Забродський став генералом у 2015р., Тарнавський в 2021р. Зубанич в 2022р. Не можу оцінювати їх професійні якості, але в мене питання: якщо генерали 2015-2022рр. - це старий генералітет, то хто тоді новий?
показати весь коментар
18.12.2024 12:31 Відповісти
Не думаю, що справа в зірках на погонах.
Всі вони до цього були полковниками та, можливо, на генеральських посадах, діяли по совковому Статуту. Тому іншого вони просто не вміють та не знають. А оскільки керує ними той самий совок на прізвище Сирський, зміноватись їм немає жодного сенсу.
Я би сказав, що іх совковість в небажанні змін.
показати весь коментар
18.12.2024 12:36 Відповісти
Ти беса погнал кругом леса...?! Забродський старий хенерал...?! Ти сурьйозно? Чи прикол на клаві тянешь?
показати весь коментар
18.12.2024 21:16 Відповісти
Я подивився тільки першу серію і втомився від величі Маркуса. якщо чесно
показати весь коментар
18.12.2024 11:34 Відповісти
Велич говориш?Тоді те що він ще з 2014 воює це що також велич?
показати весь коментар
18.12.2024 15:49 Відповісти
Швидка втомлюваність при мозковій активності може бути симптомом серйозних проблем...
показати весь коментар
18.12.2024 16:27 Відповісти
Доктор Комаровскій, перелогіньтесь
показати весь коментар
19.12.2024 10:06 Відповісти
Може та ваша втомлюваність зумовлена раннім чоловічим клімаксом?
показати весь коментар
18.12.2024 17:26 Відповісти
Як це ти із прямо із Парижу визначила?
показати весь коментар
19.12.2024 10:03 Відповісти
А як ти визначив, що "прямо з Парижу"?
показати весь коментар
19.12.2024 10:21 Відповісти
Підозрюю що армію реформувати неможливо, при наймі ******** влади, оскільки вона як вогню боїться демократичних перебудов серед людей які тримають зброю, бо останні їх винесуть на багнетах. Єрмаку з Зеленський вигідна та ситуація яка є. Поступовий відступ (таким чином продовження війни=збагачення) + сточення патріотичних підрозділів.
То досить проблемна ситуація: Путіну вигідно, українській владі вигідно. Її , ситуацію треба вирішувати.
показати весь коментар
18.12.2024 12:10 Відповісти
Кіно, і німці, замість того щоб докорінно розібратися, та знищити негаразди, шукаєте крайніх серд тих хто висвітлює проблему, таким чином захищаючи, зедубів, та зализуючи дупу головному зе3.14дару... з колесом Наполеона.
показати весь коментар
18.12.2024 12:17 Відповісти
Дуполізи , боягузи , мародери на крові , а в цілому посібники РАШИЗМУ
показати весь коментар
18.12.2024 12:25 Відповісти
автор підла,лукава і брехлива істота.як і маркус.та скажіть же ж правду про той контрнаступ - контрнаступ зливали пів року зеленський і вся зелена свита - з екранів марафону і всих доступних утюгів.хто міг прорвати лінію оборони кацапів,коли вони готувались і знали що буде штурм ? так неожиданно !!!
показати весь коментар
18.12.2024 13:15 Відповісти
Самє так , відсторонивши від керування Залужного! Ермак на той момент заявляв , що тільки « НАЙВЕРХОВНІШИЙ лідор ВИРІШУЄ і приймає рішення « ! САМЄ ЗЕІУДА , відізвав генерала Марченко , щоб той не звільняв ПОВНІСТЬЮ Херсон , після звільнення Миколаева ( тому , що був договорнячок про « зерновий корідор'» РІЗНОШЕРСТНІ ГНИДИ і КРОТИ , МЕГАМАРОДЕРИ і в СТАВЦІ і в МО , с ЗЕйлом ОМАНСЬКИМ зробили все , щоб Україна не перемогла « партнерів», як кажє Міша падаляк ! Цє ж надо було саме ойго з братком ФСБшником призначити , а Люську Арестовича ……
показати весь коментар
18.12.2024 14:05 Відповісти
зато зебаранів влаштовує комМАНДУЮЧИЙ відступом Сірскій.як потужно ! мразота чужинська пагана.
показати весь коментар
18.12.2024 15:14 Відповісти
що,очко димить ? звісно ж кацапи не побудували оборонну лінію при харківському наступі,бо ніхто в ОП не знав про це і не ****** хрипато місяцями що буде потужно.поняло дурко ? і прослушка в кабінеті Залужного,і вбивство заступників головкома,і замах координований з ОП,і недостача зброї і авіації,і бидло таке як ти підхрюкуюче МАРАфону - все це унеможливило контрнаступ.плюс - сам янелох боневтік оманський офіційно заявив - план контрнаступу лежав в путіна на столі.завали хлєболо недоумку.
показати весь коментар
18.12.2024 15:31 Відповісти
коли в дурня нема аргументів - дурень переходить на образи.
показати весь коментар
18.12.2024 15:53 Відповісти
Ат те що бригада виявилась не боєздатною через дубів Сака і Шаламаги це також Залужний?Я хочу тебе запитати і тоді стане ясно-Ти обстановкою на Донбасі задоволений?Ти задоволений керівництвом Сирського так же само як ОПа ним задоволена?Залужний ж таким ідіотам ясно описав стратегію нашої перемоги-Тільки більш технологічно кращі ЗСУ зможуть перемогти РФ,бо людськими ресурсами ми з ними не потягаємось.Нам допоможе перемогти в 5-10 раз більша кількість дронів від РФ і якісний РЕБ,що дозволить зменьшити кількість мобілізованих.Але ми собі дозволяємо вступати в розміни піхотою.
показати весь коментар
18.12.2024 15:58 Відповісти
тільки но Залужний заявив що мобілізованого потрібно якісно готувати 6 місяців - зразу ж заторохтів з посади.зеленському потрібно винищити українських мужиків,для легкої внутрішньої окупації України чужинцями.он уже і закон про громадянство чужинцям прийняли.
показати весь коментар
18.12.2024 16:47 Відповісти
Насправді в Залужного вже були проблеми з Офісом Єрмака ще в квітні 2022 року.Ще навіть не було Харківської і Херсонської операції.Тобто причин до недовіри до Залужного не було.Хіба що Єрмак получив нагоняя від Кремлівських кураторів через те що він не організував саботаж оборони Києва належним чином.Це все є в книзі Саймона Шустера ,,Шоумен''.До речі,хтось може мені сказати коли я її отримаю українською мовою,Гундосий постійно терендить про відсутність цензури в Україні.
показати весь коментар
18.12.2024 17:07 Відповісти
Залужний навіть амерам план оборони Києва дав липовий.чому ? питання відкрите.
показати весь коментар
18.12.2024 17:14 Відповісти
навіщо, панство, взагалі https://mil.co.ua/tak-hto-takyj-arty-green-istoriya-pro-biznesmena-yakyj-povoyuvav-i-stav-blogerom/ це читати. тим більше дослухатись.
показати весь коментар
18.12.2024 13:39 Відповісти
ДЯКУЮ.
показати весь коментар
18.12.2024 14:39 Відповісти
будь ласка.
показати весь коментар
18.12.2024 15:50 Відповісти
...у вас нет возможности заказать компоненты этого коллектива (людей)...
...Хороший командир получает тех людей что есть...Только очень немноогие подразделения и бригады имеют возможность хоть как-то выбирать исходный "материал" ... Давайте "компоненти", "людей", "исходный "материал"" назвемо холопи. І тоді буде як раз те, що ви маете на увазі. Офіцерів яких ми маемо, як і сам інстітут офіцерства, це не совок, це ще з царської росії, коли рекрутів п*-ли за те що стось несподобався офіцеру. П*-ли так, що солдату у першій світовій краще було в окопі, ніж на службі. Тоді інстітут офіцерства був ефективним. А зараз це інстітут чванства і барства. Навіть в сраній росії були офіцерськи роти. А у нас? Коли нехватае бійців.
показати весь коментар
18.12.2024 14:22 Відповісти
ріспект сержанту за витрачені сили та енергію, які покладалися на спроби змін в армійській системі. Ми - і є система. Лупайте цю скалу!
показати весь коментар
18.12.2024 14:44 Відповісти
Ти вже відновив свої сили після форсування Дністра в Молдові?Маркусу респект,він зміг на своєму авторитеті залучити людей в Магуру.І його найбільша помилка була в тому що в нього не було можливості впливати на рішення на рівні бригади-формував бригаду він,а керували бригадою повні олігофрени.Якщо ти такий розумний звернись з закликом до людей вступати в бригаду яку ти сформуєш тоді ми побачимо чи ти чогось вартуєш.
показати весь коментар
18.12.2024 16:08 Відповісти
Війна це хаос........ А і Україні це ще й срач в коментах. Гуртуйтеся бо буде біда! Тільки так можна протидіяти Орді. Холодний розум і реальний погляд на ситуацію, ми воюємо з напевно з найжорстокішою, найкривавішою силою на землі, для яких війна це хліб. Нас чекають важкі часи, і тільки разом ми зможемо не повторити історичних помилок
показати весь коментар
18.12.2024 15:52 Відповісти
Заєднаймося, бо неначасі. Не всі сейфи Оману вже заповнені, не всіх українських лохів обдерто.
показати весь коментар
18.12.2024 16:31 Відповісти
Протагонист идентифицируется по должности. Главком, комбриг, комбат, командир роты. Протагонист молод, прогрессивен, перспективен, внедряет передовые методы и [социалистическое соревнование] дроны.
Как всякая снежинка, теряется когда/если на него кричат.
Антагонист стар, косен, имеет должность "генерал" и [имеет дворянско-купеческое происхождение] входит в "генеральскую касту" (комиссара на них нет!). Зажимает молодых протагонистов. Просится на искоренение кулацко-меньшевистких вредителей, и вообще они старые дубы. Прогнивший и трухлявый лес рубят, щепки летят, трудящиеся улыбаются. Лепота!
Командующего Залужного упоминать следует исключительно по должности, не давая читателю времени опомниться и вспомнить его звание "генерал". Командующий ошибается исключительно из благих намерений. Если он и повыдергивал молодую поросль из лунок, то это он хотел, чтобы она быстрее подросла.
показати весь коментар
18.12.2024 16:33 Відповісти
А у Вас талант.
показати весь коментар
18.12.2024 20:33 Відповісти
Починаючи від комбрига - ВСЯ вертикаль управління - ПРИЗНАЧАЄТЬСЯ через жОПу - ЦЕ ЩОСЬ ТРЕБА ПОЯСНЮВАТИ?? Був потрібен Маркус - йому можна було УСЕ, у тому числі і бути "вільним сержантом" - перестав приносити користь - викинули. Якщо чесно, зробив багато і НАГОВОРИВ багато. Але його згубило не це - а самовпевненість і самопереконання в тому, що все що він несе в медіапросторі - то істина , яка ВЖЕ не обговорюється.
показати весь коментар
18.12.2024 17:26 Відповісти
Остання фраза про двох "блєстящіх маладих афіцеров". Все оте, що зверху над тією фразою, писалося паном Гріном для тої фрази про "блєстящіх маладих".

Шаламага справді блєстящій. Від жиру. І фізично нагадує підсвинка, а не маладого офіцера.

Ці маладі офіцери запороли на корню добру ідею.
А Арті Грін великий словесний маніпулятор.
показати весь коментар
18.12.2024 17:30 Відповісти
Саме Арті Грін Бекренєв може бути винен у втраті важливого населеного пункту Логвинове 8 лютого 2015 року. Ось свідчення офіцера, який у лютому 2015 року перебував у штабі сектору "С", розташованому в Дебальцеве.

"Увечері 8 лютого, до штабу сектора «С» вривається дуже збуджений «командир підрозділу артрозвідки 25 омпб» із позивним «Грін» […] і на підвищених тонах вимагає зустрічі з командуючим сектором, під тим приводом, що це питання «життя і смерті» для захисників Дебальцевого. Поки черговий пішов доповідати командувачу, «Грін», на весь штаб, панічно й збуджено переконував усіх присутніх у тому, що до Новогригорівки зайшли росіяни і що терміново потрібна вогнева підтримка та підкріплення, щоб їх звідти вибити. Командувач прийняв "Гріна". Про що саме вони говорили, я не знаю, але саме після цієї розмови Собко [полковник Сергій Собко, герой України, на той час підполковник, командир батальйонно-тактичної групи 30 омбр] отримав команду Тарана знятися зі своїх позицій та негайно виїхати в район Луганського. Найімовірніше, полковник Таран довірився доповіді «Гріна» і, злякавшись, що противник захопивши Новогригорівку, вдарить у тил Собко, вирішив зберегти батальйон шляхом його відведення. Таким чином у Логвиновому залишилися лише 4 військовослужбовці 54 орб, посилені протитанковим взводом. Через кілька годин, о 06:00 09 лютого, розвідгрупа противника, загальною чисельністю до взводу, користуючись складками місцевості та допомогою місцевого населення, потай підійшла до Логвинового. Однак була виявлена військовослужбовцями 54 орб. Проте замість того, щоб відкрити вогонь по противнику і змусити його відмовитися від подальших дій, наші розвідники спішно покинули Логвинове без жодного пострілу, встигнувши при цьому доповісти телефоном своєму командиру батальйону, про те, що в Логвинове зайшла російська розвідгрупа і що село захоплене".
За деякий час стало відомо, що Новогригорівку не захопили, але було вже пізно. Логвиново було втрачене. Можливо, це була лише помилка Бекрєнєва, який піддався паніці. Але тоді його нещадна критика рішень командування під час боїв за Дебальцеве, як мінімум лицемірна. Про цей епізод "Арті Грін", звичайно, не напише. Так само не напише і про свій бізнес в Криму. Тому пишемо ми.
І такі ******* дозволяють собі писати статті з критикою військових, а Бутусов їх радо друкує.
показати весь коментар
18.12.2024 17:47 Відповісти
Вас приклад Арестовича нічого не навчив?Вам і далі подобається вірити дописам людей,які нічого не варті.Почитайте біографію цього Арті Гріна і знайдете багато чого схожого з Арестовичем,і головне що їх об'єднює-це те що ХТОСЬ зробив їх військовими експертами.А чому ж ні-он скоморох грає роль президента і нічого ж не сталось?
показати весь коментар
18.12.2024 17:50 Відповісти
А в остальном или не совсем согласен или совсем не согласен. В смысле, не впечатлили меня его обвинения в адрес, как по мне, двух блестящих молодых офицеров.

Тобто гондонами не можна бути лише генералам, а капітану можна бути годоном і конченой мразью. Всьо ясна-панятна ) ********* я б сказав )))
показати весь коментар
18.12.2024 19:07 Відповісти
PS а, чи ото шо Шаламага витрворяв і на шо Сак закривав очі то по вашему в порядкє речей? Ясна-панятна-2. Ви часов не із тих же...не із кадрових?
показати весь коментар
18.12.2024 19:09 Відповісти
А на вивчення рідної мови автору життя не вистачило...
показати весь коментар
18.12.2024 20:56 Відповісти
показати весь коментар
19.12.2024 10:03 Відповісти
Ви так і не зрозуміли в чому основна ціль Маркусового одкровення!!!!!Ви всі звертаєте увагу на те,що всякі Арті Гріни пропонують вам обговорити.А Маркус хотів вам задати питання-Як нам перемогти у війні, якщо поламали свідомо боєздатність бригади яка мала бути зразковою,при тому що почали ламати ще в процесі формування?Друге питання-Якщо такий бардак відбувався в зразковій бригаді,тоді що коїться в звичайних бригадах?І як підтвердження вспливає 211 бригада.Нас військово-політичне керівництво свідомо позбавляє реформ в армії щоб контролювати такий небезпечний організм для влади як армія.Бо в нормальній армії ростуть лідери які потім виростають до керівників в державі,а поступатись теплим містечком в Києві бажаючих нема.І їм набагато краще мати підконтрольну їм совкову армію,але спати спокійно не переживаючи за втрату влади.І готові вони платити за ціною втрати території і навіть державності.Думаю що таким людям як Татаров і Єрмак постійно секретними каналами Кремль пропонує посади в окупованій Україні.
показати весь коментар
18.12.2024 21:29 Відповісти
або зараз шукають цапів-відбувайл за розпіарений і провалений контрнаступ однією бригадою на 10 км фронту і ними вирішили зробити Зубанича, Сака і Шаламагу
так просто військовослужбовець рік десь служить, а потім 8серійний серіал робить, так я й повірив
показати весь коментар
19.12.2024 13:06 Відповісти
Вообще даже не читал блог, чтоб время не тратить, х/з кто это написал и что это за человек
показати весь коментар
18.12.2024 23:03 Відповісти
Маркус сказав що у провалі контрнаступу винна не влада, яка патякала про його початок, тому кацапи старанно підготувались, на відміну від наших. А знаєте хто ? Коментатори, які писали що нічого не вийде, бо ви прете на захищенні позиції недостатньо підготованими і озброєними.
Отакий висновок зробив він. Мовляв знищили бойовий дух команди.
показати весь коментар
19.12.2024 08:51 Відповісти
Це брехня та маніпуляції. Маркус цього не казав.
Він казав про те що коментатори які накидали на бригаду тупі звинувачення ще більше демотивували воїнів й так демотивованих безглуздими наказами командування та недолугою організацією того наступу.
"Отакий висновок зробив він" - навіщо ви так брешете? Це ви такій висновок зробили, можливо ще й з чужих слів.
показати весь коментар
19.12.2024 13:03 Відповісти
Ні, він це саме це і говорив. Може ви ще раз послухаєте хто винний з його слів.
показати весь коментар
19.12.2024 15:28 Відповісти
Тобто Маркус напряму казав саме про те що не влада винна, а люди які вчили Маркуса як треба наступати? Бо ж саме це у вас написано.
Маркус може трохи й дивний (на чийсь погляд), може десь - ідеаліст, але подібну тупість від нього я не чув і не бачив. Більше того, я чув як він бере відповідальність і на себе, й неодноразово каже що він також винний.
показати весь коментар
19.12.2024 15:44 Відповісти
Так і сказав. Що ви всі коментатори винні і ніхто інший
показати весь коментар
19.12.2024 16:09 Відповісти
величезна частина українців об'єдналась з росіянами конкретно проти нашої бригади
маю визнати результату вони досягли
на фоні того що ми кілька тижнів підряд проривали оборону росіян , несли втрати , поливання брудом бригади з боку своїх добило моральний дух людей, дякую шановне панство інтернет експертів
усе що ви зі своєї сторони могли зробити щоб контрнаступ не вдався ви зробили максимально якісно
кожен коментар, лайк був використаний проти нас, ви так про це гуділи що про це говорили у найвищих кабінетах влади і приймались відповідні рішення

а тепер скажіть чи я не правильно зрозуміла того маркуса
показати весь коментар
19.12.2024 16:19 Відповісти
Ці слова я пам'ятаю. Там немає "влада не винна, а винні коментатори". Та й "провалу" не було.
Це головне: "усе що ви зі своєї сторони могли зробити щоб контрнаступ не вдався ви зробили максимально якісно" - це я розумію саме так як воно є: замість того щоби підтримувати воїнів коментатори писали якусь дичину (і я добре пам'ятаю що саме деякі Герхарди тут писали). І там не має того що "саме із за вас не вдалося те що було задумано, а влада ні до чого", там звучить про очевидну річ - про те що деякі цивільні своєю експертною тупістю посприяли зниженню мотивації та бойового духу воїнів бригади.
Почитайте коментарі на Цензорі під тим та іншими відео про 47-му, правда багато з них видалені адмінами: https://censor.net/ua/news/3423780/golovnyyi_serjant_47_mehanizovanoyi_brygady_markus_prosyt_ne_rozkr
показати весь коментар
19.12.2024 18:12 Відповісти
Там чітко сказано хто винний. Коментатори. На коментарі яких так реагували у владних кабінетах і щось наказували. Ви розумієте що такого при адекватній владі просто бути не могло. Чому військові замість підготовки читають коментарі. Чому у кабінетах в ОПі вирішують як воювати військовим. І чому Маркус не сказав, що саме рішення керівництва і людей з кабінетів призвели до провалу, адже, вибачайте, але з диванів було дуже видно, що там нашим уже робити нічого. Бо влада все пропіарила. І кацапи підготувались.
показати весь коментар
19.12.2024 19:23 Відповісти
Маркус ще не сказав, ще не сказав та не каже Залужний. Я того від них не вимагаю.
Те що каже Маркус, ті проблеми - вони всі з голови, тобто з ВГК. І це очевидно.
Ви чудово знаєте як призначаються та знімаються генерали, і це почалося вже з кінця березня 2022 коли Залужному наказали прибрати з Генштабу Муженка.
З чотирьох розроблених Залужним та Генштабом планів та напрямків того наступу, Зеленський (ставка) обрали самий очевидний та самий укріплений - на Токмак. І з впертістю довбнів вони не перейшли на інший план та напрямок, а заставляли військових битися об стіну. А ще перед наступом кацапи підірвали дамбу, бо з того напрямку також було наше угруповання. Тоді ж в Залужного забрали декілька бригад та віддали Сирському.
Маркус казав лише про 47-му, він не казав що одна з бригад просто не пішла у той наступ в перший день. Командири з цієї бригади тупо збрехали що Азов їх "не пропустив". Підрозділ Азову там стояв на позиціях, він був незлагодженим й було багато новобранців, і Кротевич тоді домовився з Залужним що в наступі вони не прийматимуть участі.
То потім до Азову приїхали "контрики" питатися - чого це ті не пропустили ту бригаду у наступ. А в азовців на гоу-прошках все записано - як ті хто мав наступати - приїхали, постояли, розвернулися та поїхали, і ті з Азову їм кричали: "агов, хлопці, вам наступати в іншу сторону!"

Маркус казав про АДП (аналіз після дій), саме тому він був у Генштабі, а там його запросили до Офісу. Він просив впровадити важливу реформу (АДП) в ЗСУ (а впроваджувати її мав наказом саме ВГК), але три довбня (Зеленський, Єрмак, Машовець) просто поржали та пофоткалися із Маркусом заради власного піару...
показати весь коментар
19.12.2024 21:17 Відповісти
АПД, а не АДП, от вже дописався)
НАТО, стандартна процедура TC 2520 AAR (After Action Review).
показати весь коментар
19.12.2024 21:55 Відповісти