12324 відвідувача онлайн
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Знову прої@али

Ще у 2022 році несподівано виявилося, що російські "Ланцети" - дуже ефективна зброя. Згадали раптом, що в Україні за вісім років «АТО» було розроблено десятки подібних систем, але жоден український «ланцет» не пішов у велику серію - дорого, клопітно (треба вчити бійців, переробляти штатку), та й війна скоро закінчиться, треба тільки подивитися в очі путіну...

Кинулися, отже, у 2022 році терміново робити нашу відповідь - «аналоговнет» російського «ланцета». Впливові люди, які мають перепустку у владні коридори, взялися за це завдання, великі волонтерські фонди підтримали. Гроші полилися рікою, але інженерних кадрів не вистачало (їх завжди не вистачає), і вийшло так собі - дорого, клопітно, і в ціль не завжди потрапляє.

У 2023 і в 2024 пробували розв'язати задачу ринковим способом, дозволили іншим впливовим людям повирішувати питання, багато разів оголошували, що наш «ланцет» ось-ось полетить у масову серію, грошей давали багато, але інженерів однаково не вистачало, і щоразу виходило так собі - дорого, клопітно, і мимо.

Водночас з'являлися (вони з 2014 року з'являлися) маленькі (за вартістю), примітивні у виконанні, безглузді на вигляд проєкти фпв-літаків буквально з гівна і палиць. Впливові люди сміялися над ними, давали розробникам підсрачника - мовляв, ідіть, хлопчики, не заважайте нам гроші заробляти.

Та раптом - знову раптом! - виявилося, що примітивна версія російського «Ланцета» - зібраний із лайна і палиць фпв-літак «Молния» і «Молния-2» теж дуже ефективний. А в нас нічого подібного немає в державних військових масштабах.

"Молния" ця коштує дешевше за багнюку, дешевше за фпв-дрон, але несе навіть протитанкову міну на дальність у десятки кілометрів.

Знову про@б. А хто винен? Ну, звичайно ж, не великі впливові дядьки, які успішно пиляють мільйони. Це не їхня проблема. Біда в тому, що абсолютно немає державної політики в галузі дронів, немає ні прогнозування, ні розуміння, ні ефективного управління.

Топ коментарі
+6
А скільки загиблих під час спорядження *********** дуже дорогих далекобійних дронів? Ви не в курсі? Скільки загиблих і покалічених при спорядженні фпв-дронів?.. Так давайте і фпв-шки, і «люті» скасуємо. Проблема не у вартості літака, а в якості детонатора і підготовки персоналу. І поки ви тут розвозите свої делетантські соплі-плачі, воювати - нічим. Своїх «блискавок» немає.
показати весь коментар
20.01.2025 10:18
+3
Вочевидь, це не справа аристократів духу.

А "Петри і Василі" з їхньої точки зору дешевші за багнюку.
показати весь коментар
20.01.2025 11:41
+3
Не погоджусь, що справа в якості і підготовці. Це лише наслідки. Справжня причина - в пох*їзмі відповідальних за закупівлі та підготовку, вибачте за мій французький.
І вирішується все просто - якби серед операторів дронів з'явився син/брат/батько... цього відповідального, то вони негайно перестали б вибухати в руках. Та і в інших питання все було б значно правильніше, від наявності самих дронів до їх характеристик.
показати весь коментар
20.01.2025 11:48
Коментувати
Сортувати:
А от про те, скільки відірваних рук і випалених очей після спрацювань триггерів підривників від хибних сигналів під час спорядження вибуховими зарядами таких ось фпв-літачків "з лайна і палок" кожен день стається у дронщиків, дописувач не повідає.
Бо треба щоби мегакар'єрний кіндерсюрприз "молочний" у промислових масштабах таке "лайно" у підрозділи СБС став постачати?
показати весь коментар
20.01.2025 10:13 Відповісти
А скільки загиблих під час спорядження *********** дуже дорогих далекобійних дронів? Ви не в курсі? Скільки загиблих і покалічених при спорядженні фпв-дронів?.. Так давайте і фпв-шки, і «люті» скасуємо. Проблема не у вартості літака, а в якості детонатора і підготовки персоналу. І поки ви тут розвозите свої делетантські соплі-плачі, воювати - нічим. Своїх «блискавок» немає.
показати весь коментар
20.01.2025 10:18 Відповісти
Не погоджусь, що справа в якості і підготовці. Це лише наслідки. Справжня причина - в пох*їзмі відповідальних за закупівлі та підготовку, вибачте за мій французький.
І вирішується все просто - якби серед операторів дронів з'явився син/брат/батько... цього відповідального, то вони негайно перестали б вибухати в руках. Та і в інших питання все було б значно правильніше, від наявності самих дронів до їх характеристик.
показати весь коментар
20.01.2025 11:48 Відповісти
у людей, які дійсно можуть щось зробити й тих, хто може виділити кошти, різні цілі та завдання..., вони ніколи не пересічуться... ось це проблема...
показати весь коментар
20.01.2025 11:00 Відповісти
Вочевидь, це не справа аристократів духу.

А "Петри і Василі" з їхньої точки зору дешевші за багнюку.
показати весь коментар
20.01.2025 11:41 Відповісти
"Знову прої@али".

Пане Касьянов , я вже наслухався московитських матюків від Військового Вождя в його інтерв'ю блогеру-республіканцю Альоше Фрідману ... то нащо ви уподібнюєтесь цьому неадеквату ?

Невже вам важко використовувати літературні аналоги з української мови ?
показати весь коментар
20.01.2025 13:16 Відповісти
Бо ментально споріднені. Ось чому.
показати весь коментар
21.01.2025 06:58 Відповісти
Я шось не поняв... Так казали ж що наші вкрали документацію на Ланцети ще в 2022му... Цікаво, хто бреше?
показати весь коментар
21.01.2025 09:41 Відповісти
Та й з дронами на оптоволонкні така ж історія, наша "влада" це гівно і палки!
показати весь коментар
24.01.2025 05:29 Відповісти