8011 відвідувач онлайн
12 586 102
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

К чему приводят "махания шашкой"

зима,окоп

Всем доброго дня!

Живой, здоровый. Вот и наступил тот момент, когда я вместе с более чем 90% боевых товарищей моего батальона, демотивирован!

От происходящего всего грустно, когда из-за командирской тупости, разваливается батальон!

Теперь постараюсь коротко и по порядку о том вагинце, который происходит в Купянском батальоне ТРО 113й бригады. После смены командования.

В конце ноября в зоне ответствености нашего батальона случился прорыв федерастов, произошло это на Купянском направлении севернее Двуречной, через речку Оскол. Как всегда бывает, случился "разбор полётов" происходил он по принципу, разобраться как следует и наказать кого попало! Приехал большой хер с генеральскими погонами и званием генерал-пед..раст и давай махать шашкой. Этого генерал-педераста не стало интересовать то, что в нашем батальне люди находятся уже семь месяцев на передовых позициях и они уже морально и физически выжаты в ноль! Данного генерал-пед..раста не интересовало, что в нашем бате в ротах осталось на конец ноября от 25% до 35% бойцов которые способны выполнять боевые задачи. Не стал интересоваться генерал-пед..раст, что по причине нехватки личного состава, на нашей позиции где случился прорыв федерастов, бойцов удерживпющих позицию было втрое меньше от необходимого количества.

Как бывает, генерал-пед..раст шашкой помахал, перестановки в командовани батальона произошли и после этого, батальон развален нахрен!

По фактам.

1. В декабре назначен новый ТВО комбата 123го батальона ТРО.

2. В конце декабря личному составу обьявляют, что нас выводят на ротацию и отводят в тыл на доукомплектования.

Вот только оказались эти ротация и доукомплектования полным нае..аловом!

Вместо ротации, две роты нашего батальона оставляют на старых позициях и передают в подчинение другому батальону. По факту, вместо двух рот (штатка одной боевой роты более 100 человек) прикомандированы к другому батальону около 60 человек.

А оставшиюся часть нашего батальона кидают на Волчанское направление. Без ротации и отдыха, снова на боевые позиции.

3. Привело все к тому, что в СЗЧ ушёл даже командир одной из рот, нашего батальона. Больше половины бойцов нашего батальона в СЗЧ, отказники, либо легли на ВЛК. В одной из рот не осталось НЕ ОДНОГО бойца который готов выходить на боевые позиции! А бойцы в других ротах которые остались ещё и служат в батальоне, думают, куда переводиться?

4. Маханее шашкой генерал-пед..растом и смена командования, привели в том числе к тому, что многих бойцов нашего батальона кинули на деньги при выплате боевых. Что многие мои боевые товарищи рассматривают как финансовые махинации.

Недоплату денег аргументируют тем, что бойцов нашего батальона переводят из одной роты в другую роту, из МТЗ в роту, из роты в МТЗ и как всегда, обясняется это путонецей в документах.

(Лично мне недоплатили за ноябрь и декабрь 2024г. больше100т. гр.)

PS. С новым командованием, по факту батальон существует только на бумаге. На данный момент, в батальоне наберется не более 40 человек, готовых выходить на боевые позиции. Застрелился головной сержант одной из рот, неоднократные случаи суицидов среди бойцов, причиной тому, полное психологическое истощение среди личного состава. И нежелание нового командования это услышать и сообщить правдивую информацию на верх.

Ещё раз, грустно от происходящего пиз..еца в родном для меня батальоне!

Пишу об этом открыто и не кого не боясь, поскольку у меня давно есть возможность демобилизоваться как бывший военнопленный (приключения 2014г. Иловайск)по форме 55.

Но есть у меня надежда, что может о происходящем в родном 123м батальоне, услышат на верху в МО и примут меры.

Топ коментарі
+30
"...К чему приводят "махания шашкой"..."

До цього призводить не стільки "махания шашкой", скільки гра членом на роялі.
показати весь коментар
25.01.2025 10:01 Відповісти
+27
"...из-за командирской тупости, разваливается батальон!..."

Тут "из-за командирской тупости" розвалюється уся Україна. Батальйон - це один з тисячі наслідків системної зради "вищих військово-політичних" саботажників, ворюг і агентів кремля.
Давайет усі разом дружно продовжимо "не розхитувати" країну - а нащо самим пихтіти - Єрмачок і його денщик Зеленський Україну і так вже майже розвалили.
показати весь коментар
25.01.2025 09:56 Відповісти
+23
Этот пиз..ец результат именно стратегии высшего командования, когда вместо пополнения боевых частей создают новые бригады из бусификованных, об этом уже столько написано
показати весь коментар
25.01.2025 09:25 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
М да...
Аби щось ляпнути щоб себе полікувати.
А ти не подумав що є може трохи свобідного часу??
А чим зайнятись під час відпочину, може новини почитати, покометувати.
Чи ти хочеш щоб військові замість тебе ******* 24/7???
А ти потім на все готове приїдеш ?!
показати весь коментар
27.01.2025 21:58 Відповісти
В тебе немає абсолютно ніякого розуміння, що таке "нуль".
Ну, я наприклад зараз не безпосередньо на позиції, але недалеко, й маю можливість й час навіть відповідати таким дурням як ти.
показати весь коментар
27.01.2025 13:56 Відповісти
Нарешті знайшовся уполномочєнний назвати річ своїм іменем.
показати весь коментар
27.01.2025 09:00 Відповісти
" ... не вступати в полеміку з дурниками ...".

По-перше , ти , дядьку, рюзьгі ХАМ, а по-друге - ну не витягуєш ти діалогу с адекватною та розумною людиною , яка не дивиться шМарафон , квартальчики-сериальчики та різні шоу та ЗЕперфоманси !
показати весь коментар
27.01.2025 01:27 Відповісти
Я - провокатор ? Та ти шо ? Якщо хочеш побачити справжнього провокатора , то подивись опівночі шМарафон - він там кожен вечір вже третій рік гундосить одне і теж - дякує , співчуває , перераховує з ким зустрівся або побалакав по телефону ...
Може ти , дядьку, цього провокатора й впхав в Президентське крісло ... тоді ти є спільником цього провокатора .
показати весь коментар
27.01.2025 01:23 Відповісти
Знищити армію - це і є мета зеленського. Для цього усунули Залужного. Курська операція - це прикриття здачі Донбасу
показати весь коментар
27.01.2025 00:40 Відповісти
Нарешті.

Але Зямбі так нецікаво.

Це ж не рабство, в яке він загнав Україну.
показати весь коментар
26.01.2025 22:45 Відповісти
Та Ви дядьку провокатор! Такий тут срач підняли.
показати весь коментар
26.01.2025 22:39 Відповісти
Ваша фраза: "Судячи по жалісному скигленню вояків ЗСУ" - це не про оцінку, а чистої води хамство стосовно воїнів на фронті.
показати весь коментар
26.01.2025 22:38 Відповісти
Ти хто таке,щоб чимсь дорікати військовим ЗСУ,розписуватись за своїх земляків? Одразу клеїти наліпки зе-кодли усім,хто не підтримує твоїх дебільних поглядів?
Не порушуватиму своє правило-не вступати в полеміку з дурниками.Тому,просто згинь за руснявим ржавим коритом.
показати весь коментар
26.01.2025 20:21 Відповісти
Ага. Я вже уявив собі таку картину - сидить боєць в окопі та строчить комент в Цензор , а навкруги літають міни , снаряди , КАБи ... на лінію оборони ЗСУ насувається ординська бронетехніка , орки , корейці , зверху завис ординський дрон і московити підглядають - що цей боєць строчить в Цензор.

Гарно , дядьки , ти мені все пояснив про "нуль" ... тепер і я буду такий саме Вумний , як і ти.
Та більше вже не буду ліпити дурня.

Ще раз ДЯКУЮ , пане.
показати весь коментар
26.01.2025 17:25 Відповісти
Дурню не ліпи. Зараз майже у всіх є старлінк. Можна й з окопа строчити. Правда не завжди така можливість є. А от після ротації, на відпочинку - скільки завгодно.
показати весь коментар
26.01.2025 16:55 Відповісти
Ще один хам виліз ... ЗЕ-Україна, на жаль , все більше люмпенізується , бо все більше населення в процесі затягування цієї необов'язкової війни стає схожим на населення рюзьгі глибинки - своєю поведінкою , своєю лексикою , своїм хамством , своєю грубістю , своєю неповагою до думки інших. ...

Я кожен день в своєму прифронтовому областному центрі спостерігаю цю сумну картину - мінімум 50% мешканців міста хоч зараз готові взяти рюзгі пашпорти та потім голосувати за Путла ( як голосували в підвалах Авдіївки рік тому "ждуни" , що там залишились ) - "лишь бы эта вАйна закончилась".

Якось все безперспективно у пересічних громадян та ЗЕ-України , на відміну від цих генералів, що махають шашкой та "стреножат" пересічних бійців на "нулі", бо ці генерали вже складова частина війсково-політичного олігархату, що утворився за 3 роки цієї війни і все робить , щоб ця війна була нескінченною , бо в мирному житті вони будуть нікому не потрібні ... ось і тримаються за Військового Вождя , Пророка Єрмака та ОПу.
показати весь коментар
26.01.2025 16:51 Відповісти
У тих , хто зара на "нулі", нема часу сидіти в Цензорі та коменти строчити!
показати весь коментар
26.01.2025 16:36 Відповісти
Сервіс коментів є,але морального права оцінювати хлопців,що в лавах ЗСУ ні ти, ні твоя запінена від жовчі клавіатура,- не маєте. Сьогодні нема блогів ні Касьянова,Друзенка,то ти врішив накидати лайна на інший вентилятор і солдати тобі "жалісливо скиглять" і "генерали штабні" і "ЗСУ складаються з терпіл і витратний матеріал" ...
Впевнений,що відомий вислів про "московських гнид"- стосується саме таких як ти.
показати весь коментар
26.01.2025 13:47 Відповісти
Воюю !!
показати весь коментар
26.01.2025 13:31 Відповісти
Гра членом на роялі,махання шашкою,-інші шизоїдні приколи(маю на увазі "блогерські" витівки)-то справа лікарів з мотузками,добре загратованими палатами. Біда не в них-таке лайно завжди було в суспільстві.Проблема в тому,що з допомогою ******** технічних засобів і пройдисвітів-аферистів такі речі легко заходять більшості нашого суспільства,таке лайно жеруть і зовсім не бачать причинно -наслідкових результатів свого вибору...
показати весь коментар
26.01.2025 13:26 Відповісти
Яке ж ти дебільне.
показати весь коментар
26.01.2025 12:40 Відповісти
Какие кредиты, у каких союзников, это у Никарагуа или КНДР будут по миллиарда в день одалживать или у Ирана который сам и с дорогой нефтью только милостью Аллаха и живёт.
Вот уж действительно не надо быть стратегом предсказать что произойдет, если после того как США нефть собьют до 40-45 , Китай начнет кредитовать раху на сотни миллиардов ( в год). Минимальное это то что они сразу вдруг потеряют триллион долларов который Америка им должна-- это и к бабке не ходи.

Если уж хочется тебе попугать украинцев, то пугай не Рахой с мифическими 31 миллионами мобресурса, и даже не Рахой с китайскими кредитами/дорогой нефтью, а как раз китайскими, корейскими солдатами, в Китае лишних людей действительно сотни миллионов. Но Китай клал с пробором на эту войну. Ему будет выгоден абсолютно любой ее исход.
показати весь коментар
26.01.2025 09:35 Відповісти
"Хамите українським воїнам Ви...".

Та ти шо? Я просто дав свою суб'єктивну оцінку поведінці військових на "нулі" , до яких "Приехал большой хер с генеральскими погонами и званием генерал-пед..раст и давай махать шашкой ".

Якщо ти , дядьку , не згоден з моєю суб'єктивною оцінкою , то дай свою , а не давай оцінку коментам інших. Бо я вважаю , що можу давати свою оцінку , поскільки на Цензорі є такий сервіс - "коментувати"... я не матюкаюсь та не хамлю . Десь так.
показати весь коментар
26.01.2025 08:47 Відповісти
Хамите українським воїнам Ви. Мало того Ви їх зневажаєте - типовий стиль штабного (тилового) діяча. Як про сцикунів не написали, аж дивно.
показати весь коментар
26.01.2025 06:35 Відповісти
Ох уж это шапкозакидательство.

Ну видишь, в твоем понимании надо ухх, все население под ружье, каждому по персональному калибру в карман, и на армате штурмовать европейские столицы.

А кто-то поступает прохладнее, взвешеннее, и предпочитает воевать небольшими силами из глубинок, но растягивает это во времени. В итоге у кого-то уже выгребают инвалидов и засматриваются на 18-летних, а у кого-то трудно даже найти знакомых кто воевал.

Если опустят цены на нефть - просто сильнее и быстрее начнут нас бить, да и все. Здесь и стратегом быть не нужно, чтоб это понимать.

Кредитов у союзников возьмут, подумаешь)
показати весь коментар
26.01.2025 06:01 Відповісти
Це історія про некомпетентність вищого командування, яка приводить до катастрофічних наслідків (приклад яких теж описаний у цій статті). - https://censor.net/ua/b3532228

Внаслідок подібної ПОВНОЇ НЕКОМПЕТЕНТНОСТІ командування стає вже нікому тримати фронт, тому не дивно, що ворог просувається і захоплює нові території практично без бою (на що вже звертав увагу Юрій Бутусов з іншими прикладами).
показати весь коментар
26.01.2025 05:56 Відповісти
Таке відбувається практично всюди
показати весь коментар
26.01.2025 05:43 Відповісти
Маячня. Если бы раша твоя могла мобилизовать 31 миллион, она давно бы уже была в Лиссабоне и Лондоне, а не отправляла бы солдат на штурм села на 100 домов на жигулях , гольф-картах и мопедах. У нее проблем не меньше чем у Украины, просто они другие. И если нефть действительно смогут опустить до 40-45, за счёт чего не то что войну вести-- дармоедов содержать, ведь 90% регионов на подсосе, и это с дорогой нефтью.
показати весь коментар
26.01.2025 04:16 Відповісти
Це не пафос, а пояснення принципової різниці між військовим заробітчанством і мотивацією воїна - патріота, який заслуговує адекватної високої оплати військової праці на фронті, а також гідного відношення до себе і своєї родини з боку тих, хто в тилу.
Стосовно " не перекупається ніхто", то ви знов помиляєтесь.
Таких "заробітчан" на війні , які зраджують Україну за гроші ФСБ, розкрадають армію, на жаль немало є і в тилу, і в ЗСУ.
показати весь коментар
26.01.2025 03:07 Відповісти
К сожалению, на войну стоит смотреть только с рационально-прагматической точки зрения, без эмоций, лозунгов и так далее.

Собственно войной, в классическом понимании (не юридическом) можно называть лишь вооруженные конфликты, где стороны обладают примерно равным потенциалом, чтобы сделать исход войны неопределенным. Остальное - это всякие операции, пограничные конфликты и прочее.

У РФии моб. потенциал 31 миллион. Да, возможно цифра преувеличена, но даже если ей не поверить (а учитывая ватность населения, я ей в принципе верю), а разделить на десять - это три миллиона. Чтобы нам сравняться с ним - нужно иметь три миллиона, и не просто на сейчас - а в принципе пополняемых. Если взять за основу данные что у нас были до начала войны, то для паритета, на войну должен был пойти каждый 4-й встреченный на улице мужчина. Для паритета, не для преобладания.

С 2022 по 2023 РФ суммарно выпустила по нам около 10000 управляемых ракет разной степени крылатости. Чтобы достичь паритета, нам по РФии нужно было выпустить тоже 10000 ракет, а учитывая что они больше размерами - то 30000 ракет. И да, если их ракеты нас не уничтожили, а просто больно пощипали - то с чего это наши 30000 ракет должны будут привести нас к победе? Нет, боюсь это число должно быть больше, может 60000 ракет. Вдумайтесь в эту цифру.

ВВП РФ в довоенный 2021 год, был 1.84 триллиона долларов. Чтобы вести с ними войну на равных, у нас тоже должен был быть такой ВВП. А у нас едва на 200 млрд нашкреблось. В девять раз меньше. И да, ВВП это не просто писькомерка у кого больше. ВВП это про уровень жизни в стране в целом. Их нация войну на себе не ощущает. Ну может разве что компьютеры приходится через Турцию и Казахстан возить. А вместе с тем, "усталость населения" и прямо и опосредованно влияет на обороноспособность и на желание собственно мобилизовываться и погибать.

Союзники РФ это Беларусь, которая по сути является областью РФии и плацдармом. Это Китай, первая экономика мира, это Сев. Корея, отсегивающая лям снарядов и хз сколько корейцев, без напряга. Это Иран, который первое время снабжал шахедами, потом ракетами, и это только из того что мы знаем. У нас союзники поставили ЧТО? Еще и с каким условием? Не стрелять))) А то еще случайно победите)))

А самое главное - воевать чтобы что? Если мы хотим разломать страну и превратить ее в пепел а-ля Бахмут - то чем это будет отличаться от самой позорной капитуляции? Победа вроде как предполагает выживание, или нет?
показати весь коментар
26.01.2025 01:48 Відповісти
Дуже багато пафосу.
Але є слушна думка. Ті герої патріоти, які сидять по промерзлих окопах, під кабами і таки тримають фронт це реально цвіт нації. І повинні отримувати зарплатню більшу, ніж будь кого в Україні.
Але давайте для початку давайте держава почне їм банально платити хоча б по 1 млн за контракт. Та встановить чіткі терміни того контракту. Щоб у героїв хоча б з'явився шанс піти законно на дембель.
А вже тоді, коли вони повернуться, ось тоді можна і в пафос.
А то поки усі пафосно розповідають про те, які ті, хто на фронті, герої, хлопці в реалі не мають ні строку служби, ні особливих матеріальних виплат, ні навіть надії отримати той контракт хоч коли небудь.

А кацапи теоретично вже зараз можуть спокійно когось перекупити. Бо у них, на відміну від нас, контракт діє вже давним давно. Але ж бачте, не перекупається ніхто в Україні.
показати весь коментар
26.01.2025 01:24 Відповісти
Захистили Сумщину від нападу строковиків? Адже саме їх у перші два тижні в*ивали і брали в полон...
показати весь коментар
25.01.2025 23:08 Відповісти
Мабуть шашкой махав інший генерал, типу цього: "В хвост і в гріву!"
https://www.youtube.com/watch?v=UC3vO1t-yrg&ab_channel=TVIN
показати весь коментар
25.01.2025 23:02 Відповісти
Як можно захистити Суми якимись 20-ма км по фронту операції. Орки уже кілька раз пробували зайти з флангів. Ви хоч на карту погляньте перед тим як таке писати.
показати весь коментар
25.01.2025 22:37 Відповісти
Патріотом України є насамперед той, кому є що втрачати в Україні, хто, разом з побратимами, ризикуючи власним здоровʼям і життям, захищає свою родину, свою домівку, свою землю, своє життя в Україні, життя, якому загрожує небезпечний ворог - жорстокий вбивця, садист, гвалтівник, грабіжник і кат.
Патріот знищує орду ворогів у дуже важких, надлюдських умовах кривавої війни. Знищує вміло, використовуючи всі доступні йому засоби, зброю та військову кмітливість. А коли не повезло, так вже трагічно в бою складаються обставини, то діє, як герой. Саме патріотизм бійця на ЛБЗ, а не гроші, є тим, що мотивує стримувати просування ворога, зробити можливою нашу перемогу.
Зрозуміло, що в тих бійців, хто в промерзлому, сирому окопі, під ударами дронів, КАБів, мін та снарядів, у зустрічних боях стримує наступ ворога, повинна бути найвища в Україні заробітна плата, вища ніж у самого високоплачуваного судді, держслужбовця чи депутата.
Але, якщо б стійкість наших військових у двобої з ворогом визначалася б лише великою ціною контракту, зарплатою, то хіба путін не знайде ще більші гроші, щоб перекупити військового заробітчанина?
показати весь коментар
25.01.2025 22:25 Відповісти
питання:
галушкін махав шашкой, чи не махав?
показати весь коментар
25.01.2025 22:08 Відповісти
Контрактна армія дозволила б відкрити кордони.
Відкриті кордони в рази б знизив відтоку населення. Бо навіщо бігти з країни, де кордони відкриті, армія контрактна? Саме так і було в 2017-2022. Йшла війна, але кордони були відкриті і ніхто ж не тікав. Не трапився в Тисі. Не штурмував західний кордон. Так, країна воювала. Але ж при тому, жила, розвивалася, працювала економіка, народжувалися діти.
Чому наразі ми перетворилися на божевільний концтабір, де чоловіки бояться вийти в кіоск за цигарками, мами тисячами вивозять дітей, люди зневірені і не бачать майбутнього? Кому це потрібно? А якщо нікому, то чому цей стан речей уперто консервується і ніхто навіть не намагається виправити це божевілля?
Крім Трампа, звісно. Але невже Трампу більше болить доля України ніж її народу та очільникам? Це якесь божевілля просто.
показати весь коментар
25.01.2025 21:09 Відповісти
Не згоджуся.
Україна цілком може воювати роками, звісно, з допомогою союзників. Але лише у випадку, якщо ця війна не перетворювати країну в замкнений на замок концтабір, а населення на безкоштовний ресурс для військових експериментів.
Власне контрактна армія - це і є механізм забезпечення ведення довгострокової війни. Це для бліцкригу можна мобілізувати військо. На короткочасний термін люди цілком можуть напружитися, мобілізуватися, щоб швидко досягти бажаного.
Але чекати, тим більш вимагати, щоб населення цілої країни безкінечно мобілізовувалося, напружувалр всі сили - ну це треба бути повним дебілом. Це неможливо зробити чисто фізіологічно. Людське тіло та психіка не створені для життя в безкінечному максимальному напруженні. Живі істоти перестають їсти та розмножуватися в умовах стресу. А у нас закликають так жити вічно.
Саме тому контрактна армія це не забаганка ідеалістів. Це сувора необхідність на довгій війні. Людина підписує контракт заради грошей. Саме так. Без ілюзій, чисто прагматично. І це добре, бо з ілюзіями на війні довго не живуть. Далі просто воює свій, оговорений в контракті термін. Відвоював - поїхав додому чітко знаючи що його не скрутять по дорозі і не бусифікують. І живе, працює , піднімає економіку. А на його місце приходить новий контрактник. І так може відбуватися безкінечно. Ніхто ж не заважав України почати шукати найманців по всьому світу. 20 тис долярів та можливість отримати громадянство країни, майбутнього члена ЄС, вони і в Африці 20 тис долярів. І в будь якій бідній країні. Навіщо винищувати на безкінечній війні українців, щоб потім завозити мігрантів. Запрошуйте, шукайте, мотивуйте найманців. Ось вам і контрактники, і демографічний ресурс надалі.
показати весь коментар
25.01.2025 21:00 Відповісти
Що стосується питання дотримання умов контракту, то хочу зауважити. Контракт з ЗСУ і не повинен містити перелік прям усіх дрібних моментів. Він повинен включати основні, базові, найважливіші пункти. Передусім, термін контракту. Сумма виплат, можливо рід військ. Це найголовніше.
Проблема ж у ЗСУ саме ж тим, що бусифікація безстрокова. А матеріальна мотивація мізерна. Абсолютно неспівставна з ризиком. Ось чому потрібен контракт. І слідкувати за його виконанням може будь який адвокат. В разі порушення. Але якщо в контракті прописана дата початку і дата закінчення контракту, як його можна порушити? І навіщо, коли такі речі оспорюються в суді навіть студентом юрфаку 3 курсу? Такі контракти виконуються автоматично. Тому вони власне і працюють.
показати весь коментар
25.01.2025 20:43 Відповісти
Улыбаюсь.

Адекватным разумным людям еще в 2022 году было ясно, что будет дальше.
Кому-то очень хотелось повоевать, на что они надеялись втягивая страну в войну с превосходящим противником? В сказки верили про допомогу заходу, пекельнi санкцii и потери 1 к 7?

А теперь спускается с небес прозрение.

Не очень разумные до сих пор упорно хотят свалить вину на двух-трех людей, не видя простого и очевидного фактора: просто не потянули.

Все эти "махания шашкой" не более чем выяснение почему намокли обои в почти разрушенном доме - а давайте поменяем обои, так и дом восстановится.
показати весь коментар
25.01.2025 20:18 Відповісти
Щодо вашого тезису, Миколо блогер, на держава розраховує на громадян патріотів.
Це дуже погано, що держава розраховує тупо на патріотизм і не створює ніяких реальних механізмів, які забезпечують ведення довгострокової війни. Навіть найщиріший патріот це насамперед людина, у якої є своє життя і свої плани на це життя. Коли держава розраховує виключно на патріотизм, це значить, що вона, за замовчуванням, розраховує на те , шо буде використовувати це життя виключно на власний розсуд. Безкоштовно і без обмежень. Ви переживаєте за те, що у контрактника можуть бути якісь конфлікти по контракту.
Ну так наразі у бусифікованого немає конфліктів. У нього взагалі немає прав. А немає прав, нема що і розглядати, так?
І ви вважаєте, що це саме те, що потрібно українцям і за що вони будуть воювати?
Дивіться, я зараз перестану з вами сперечатися. Якщо ви впевнені у своїй правоті. Якщо більшість людей в цій країні думають также, я змирюся. Тоді, справді, нахрена та контрактна армія. Тоді так, бусифікація до упору. І хай береже нас Господь. Тому що я не знаю, що в такому випадку нас збереже.
показати весь коментар
25.01.2025 20:14 Відповісти
Ну ***... А хто в нашій країні слідкує за правовим виконанням мобілізації? Чи ви реально вважаєте, що повалити мордою в калюжу, скрутити за руки ноги, забрати мобілу, дати в зуби та за день оформити влк - це і є правильно проведена мобілізація? І держава наша для такої бусифікації саме та. А от для контрактної нормальної армії не підходить?
І хто слідкував за виконанням контрактів у 2017-2022? Тоді бусифікації не було. Нагадаю, тоді в Україні була контрактна армія. І вона успішно тримала лінію фронту. Настільки успішно, що в Україні було введено безвіз. В воюючій країні безвіз.
А зараз у нас, при небачених повноваженнях та чисельності ТЦК, некомплект підрозділів, як пишуть самі військові, в 80-40 відсотків. То може пора вже щось міняти в консерваторії?

Щодо кацапів. То, звісно, почитати та послухати наші змі, вони вже не сьогодні, завтра розваляться. Ось тільки вони набрали на контракт у 2024 році 400 тис. А ми, з найкращою у світі бусифікацією нашкребли вдвічі менше. І ті йдуть в СЗЧ пачками
То чого ви чекаєте? Чого, люди? Поки як в першу світову озлоблені та зневірені солдати почнуть стріляти офіцерів та дезертирувати цілими підрозділами? Це все вже було в історії. Чому Україна просто слід в слід повторює найгірші практики ведення війни?
показати весь коментар
25.01.2025 20:01 Відповісти
Хто cаме в нашій державі буде слідкувати за повним ,своєчасним і неухильним виконанням умов контракту? Хто розвʼязуватиме спір між сторонами контракту? Чи не здається вам, що до контрактної армії необхідна зовсім інша держава? Ваш приклад успіху контрактів у путінській армії невдалий. Контракти в армії окупантів за опублікованими відомостями - суцільний обман, виконуються на "50% "(рашисти демонструють відсотки ребром долоні умовний відрізок лінії між плечем та передпліччям). Військові формування - нащадки совецької армії розраховані на безправних підданих, а не громадян-патріотів.
показати весь коментар
25.01.2025 19:25 Відповісти
А от бати можливо змогли б реалізувати контрактну систему.
Якби по Києву висіли не лише плакати "Я люблю третю штурмову", але й плакати "Третя штурмова пропонує контракт на 1 млн грн. Воюй за країну та своє щасливе майбутнє"... То хз , чи знадобилася та бусифікація взагалі
ДумайТЕ
показати весь коментар
25.01.2025 18:58 Відповісти
Головне, не допустити поточні тцк до контрактної армії ні в якому вигляді. Бо не буде ні контрактників, ні грошей.
показати весь коментар
25.01.2025 18:55 Відповісти
Жодної образи. Так я не читаю моралі воїнам. Ви тільки з Касьяновим воювати можете. І те в мережі
показати весь коментар
25.01.2025 18:54 Відповісти
Слухайте, в ЗСУ вже давно і успішно діє рекрутинг на рівні бойових підрозділів. Так дайте під цей рекрутинг бату реальні гроші для мотиваційних виплат по контракту. І дайте їм можливість не просто агітувати, а укладати з рекрутами реальні контракти. З конкретним терміном, на конкретні посади. З конкретними зобов'язаннями обох сторін.
Бат буде розуміти кого він рекрутує, на який термін, на яких умовах. І рекрут буде чітко розуміти, що він отримає в грошах, коли у нього дембель і що цей дембель йому гарантовано контрактом і законом.
Це як варіант. Скажімо, на рік. Для відпрацювання механізму. Тому що є сумніви, що поточні ТЦК здатні і головне мають бажання створювати контрактну армію. Навіщо це їм, якщо бусифікація стала джерелом казкового золотого дощу?
показати весь коментар
25.01.2025 18:49 Відповісти
Можна було б, на початку впровадження контрактної армії передати питання набору за контрактом в бати. Створити там структури, які власне і будуть оформлювати людину.
Чому ні? Якщо мова про контрактний набір, так первинну організацію могли б взяти на себе регіональна влада. Для цього немає ніякої потреби тримати цілу армію ТЦК. ТЦК це ж не про мобілізацію, це про силовий тиск та примус. А якщо армія контрактна, навіщо тримати церберів в військоматах? Підготувати документи контрактнику та виписати направлення до влк може будь яка жінка. Хоча в військоматі, хоч в цнапі.

Можливо б мало сенс і гроші закріпити за батами. Але без можливості фізично їх витрачати. Типу, ось є штатка на такий особовий склад. Є ось такі вакансії. Значить на місяць, на заповнення цих вакансій за батом закріплюється ось така сумма контрактних виплат. Раз у місяць бат корегує наявні вакансії. Відтак автоматично коригується сума на поточні контрактні вакансії. Якщо бат виконує успішно бойові завдання, гроші за невикористані за минулий місяць контрактні вакансії частково, скажімо, 30 відсотків, можуть йти на преміювання тих, хто брав участь в виконанні бойових завдань. Або успішно тримав оборону. Це буде додаткова мотивація.
Єдине, усі виплати лише безготівково. І після ознайомлення особового складу з калькуляцією під підпис. Чисто щоб не перетворити бати в корупційні розсадники.

Тобто, як механізми створення ефективної мотивованої контрактної армії давно існують. І вони не такі вже й складні у виконанні.
Головне, чи ж під це політична воля.
показати весь коментар
25.01.2025 18:31 Відповісти
Хамиш хорошо ... как настоящий рюзьги.
А может ты уже в рекрутинговом центре?
показати весь коментар
25.01.2025 18:31 Відповісти
А что ты, дядьку , своим примером сделал ... раз уж тЯбе не слабо? Поделись опытом с тем, кому слабо.
показати весь коментар
25.01.2025 18:30 Відповісти
Все красиво сказано але владі пох...
Їх влаштовує затяжність війни та теперішній стан речей.
Комусь війна, а комусь мати рідна.
показати весь коментар
25.01.2025 18:21 Відповісти
******* з дивана умнічати...
А власним прикладом щось зробити, слабо??
показати весь коментар
25.01.2025 18:14 Відповісти
І дивне мовчання чи параліч у тих губатих стефанчуків+разумкова-зеленського-гончарука+шмигаля, з сотнею їх замів, різномасних помічників, радників, консультантів, адютантів, адвокатів....
Повна некомпетентність осіб з Урядового кварталу95 призвела до загибелі Українців та втрати території України з 2019р!
А особи-Генпрокурори та інші з правоохоронних органів, зробили собі записи у трудовій книжці для отримання пенсій та ІНВАЛІДНОСТІ, та й повтікали за кордон, як доларові міліонери, або викладачами прилаштувалися у ВНЗ, як єнахуров і кумпанія?!....
показати весь коментар
25.01.2025 18:14 Відповісти
Ось чому контрактна армія це вже питання виживання. Адже ці всі речі повинні оговорюватися в контракті. На який строк, за яку виплату, в якому роді військ. Це все важливо, адже той же строк контракту має залежати від майбутньої військової роботи. Як до речі і мотиваційна виплата. Не може повар та штурмовик воювати один і той же строк. Бо неспідставні ризики.
показати весь коментар
25.01.2025 18:14 Відповісти
Не виключено, що переведення практикують ще і тому, що на цьому можна непогано заробити. Це як гра в наперстки.
показати весь коментар
25.01.2025 17:54 Відповісти
Ви самі собі протирічите.
Ну от вже три роки, як Україна ні копійки не витрачає на набір контрактників, тому що з 2022 року контрактної армії в нас більше не існує. З 2017 по 2022 роки в Україні була контрактна армія, яка і тримала лінію фронту. З 2022 року контрактна система в нас замінена на мобілізаційну. А з 2024 року на бусифікаційну.
Питання. Чи призвела економія на оплачувані контрактів до технологічної переваги ЗСУ? ЗСУ наразі забезпечені зброєю, снарядами, дронами, зв'язком, військовою медичною допомогою на лінії фронту, транспортом, фортифікаціями? Чи є хоч один пункт за яким ЗСУ має перевагу над ворогом?
На війну в 2024 році витрачено 100 млрд доларів. На контракти не пішло ні копійки. То може військо завалене снарядами? Ракетами та дронами?
Ми зекономили на контрактах, зате утримували весь рік 100 тис бійців ТЦК. Як там ефективність діяльності цієї армії? На фронті повний комплект, люди мотивовані та рвуться у бій?
На західному кордоні теж стоїть армія, за чисельністю, як в невеликій європейській країні. Теж фінансується з нашого наміченого бюджету. А все через те, що бусифікація справді створила потік бажаючих. Тису переплутати.
Ви справді вважаєте це розумним та ефективним витрачанням коштів, які ведуть нас до перемоги?
Економити під час війни звичайно потрібно. Але особисто у мене викликає сумнів, чи там наша країна економить? І чи призведе нинішня стратегія ведення війни ні то що до перемоги, а хоча б до елементарного нашого виживання,. Ось тут є обгрунтовані сумніви.
показати весь коментар
25.01.2025 17:01 Відповісти
Ну то очевидно, що краще багатим і здоровим краще, аніж хворим і бідним. В ідеалі та "економія" мала б піти на забезпечення армії, чи ви думаєте, що солдати за ті гроші б самі собі міни зі снарядами б закупляли? Кожен особисто? Та й в держави нема таких грошей, щоб 1 млн. платити кожному, хочуть якомога більше і якомога дешевших солдатів назапати, поки в тилу будуть розкрадати те, що ще не вкрали.
показати весь коментар
25.01.2025 16:42 Відповісти
Краще в добре обладнаному теплому бліндажі, з ситуаційною обізнаністю, 1 млн грн на рахунку, щоб знати, що після дембеля буде чим зайнятися та чітким строком контракту.
Саме така армія і стала б тією ситуацією сили, яка б зупинила війну.
Дивіться, на Цензорі сьогодні з'явилася новина, що торік на оплату служби військових пішло 1,2 трл гривень. У мене питання, скільки щ цієї суми пішло на оплату бусифікаторської діяльності ТЦК? Дуже немало, враховуючи що це вже невелика армія всередині країни.
Скільки з цього триліону пішло на героїчну оборону Тиси та західного кордону? Але якщо б в Україні була контрактна армія, для чого взагалі тримати кордони закритими? Ну от навіщо?
Президент Зеленський нещодавно сказав, що у 2024 році Україна витратила на війну 100 млрд не гривень. Долярів. Десяти відсотків з цієї суми вистачило б на оплату контрактної угоди з мотивуючою виплатою в 1 млн грн. Для 400 тис контрактників. Але ці гроші не пішли на набір контрактників. І наразі в ЗСУ немає 400 тис контрактників. І ви не сидите в теплих бліндажах, в складі повністю укомплектованої бригади. І у вас немає контракту з чітким терміном служби. А на рахунку немає 1 млн гривень, які б дозволили почати більш заможне та достойне життя після закінчення контракту.
Розумієте, життя це ланцюжок рішень. В якийсь період часу українська влада вирішила, що витрачати гроші на ретельне вибудовування контрактної армії, як це зробили кацапи, то зайве. У нас особливий шлях. І взагалі, бусифікація це наше все. В результаті, ЗСУ все рівно сидить, як у першу світову, переважно в гнилому окопі, особовий склад наразі найбільша проблема, а оті 100 млрд, які витрачено на все що завгодно, але не на солдат в окопах, не призвели ні до технологічної переваги ЗСУ, ні до створення неймовірно надійної фортифікації, ні до переваги в дронах.
Я ще можу зрозуміти ваші аргументи, якби економія на контрактах забезпечила беззаперечну перевагу, скажімо в зброї. Чи в снарядах. Щоб ЗСУ перетворювала позиції противника в кашу. Але ж нічого цього немає і близько.
То в чому тоді сенс економії на контрактній армії, скажіть будь ласка?
показати весь коментар
25.01.2025 16:23 Відповісти
Цей клапоть, як ви сказали, Курщини фішка для обміну і захист Сум від нападу!
показати весь коментар
25.01.2025 16:05 Відповісти
Ну, тоді програємо.
показати весь коментар
25.01.2025 15:29 Відповісти
То ви за вибори під час війни, чи таки неначасі, як кажуть "спочатку виграти, а потім вибори"? А якщо з цими менеджерами виграти тупо неможливо, тоді що?
показати весь коментар
25.01.2025 15:26 Відповісти
Вважаю, що "чіткі строки" до самої с*аки. Ось чому:
- Можна сидіти в холодному, брудному, необладнаному окопі без ситуаційної обізнаності та забезпечення, зате з 1 млн. і "строками", до котрих ти найімовірніше не доживеш.
- Можна в теплому, правильно обладнаному бліндажі з ситуаційною обізнаністю, знанням до кого звернутись по вогневу підтримку, без дефіциту бронів та ***********, але БЕЗ 1 млн. та чітких строків.
То що краще, "строки", чи збільшення шансів на виживання?
показати весь коментар
25.01.2025 15:24 Відповісти
"І наше життя таке ж цінне." Трамп и республиканцы считают так же, по крайней мере так говорят. И за это украинцы их оплевывают и проклинают.
показати весь коментар
25.01.2025 15:04 Відповісти
Перемога все ближче..
показати весь коментар
25.01.2025 14:58 Відповісти
Наслідки вибору-19. І не тільки.
показати весь коментар
25.01.2025 14:57 Відповісти
На жаль, з цим висновком не посперечаєшся.
Ми вже давно в ситуації, коли процес замінив зміст. Всі вже забули для чого власне потрібна мобілізація. Бусифікація вже живе своїм окремішним життям, армія своїм життям.
Бусифікація вже самодостатній процес. Навколо неї вже розрослася купа інтересантів, які кістьми лягуть, але не дадуть зупинити процес, який генерує мільярди легких грошей. Яка там війна, Боже. Якщо таке бабло з повітря генерується щогодини.
А ми тут про контрактну армію. Наївні
показати весь коментар
25.01.2025 14:53 Відповісти
От блд. Нема нематерних слів.
Тобто, воювати за 1 млн грн з чітким строком контракту це отуплювання.
А наловити як бродячих псів по вулицях та відправити на фронт за зарплатню офіціанта, це я так розумію орозумлювання.
Хоча так, в якомусь ступені орозумлювання. Судячи з гіперболічного зросту сзч.
Слухайте, Україні потрібна мотивована армія чи їй потрібен процес. Двіжуха. Спочатку тцк бігають за юнітами. Потім юніти бігають від офіцерів. Потім офіцери бігають від прокурорів. Весело, двіжняк.
показати весь коментар
25.01.2025 14:45 Відповісти
Можливо...
показати весь коментар
25.01.2025 14:43 Відповісти
Крім України ніхто не створить контрактні ЗСУ.
Ну а про зєлєних щось казати марно, і так давно все зрозуміло.
Нах воно їм не треба.
От і маємо що маємо.
показати весь коментар
25.01.2025 14:38 Відповісти
Простий підрахунок. Якщо виплатити по 1 млн гривень 400 тис контрактників, це, приблизно 10 млрд доларів. Україна торік витратила на війну 100 млрд.
От і рахуйте.
Справа напевне ж не в грошах. Справа все ж таки в політичній волі.
Ну і останне. Давайте чесно, ми ж самі за три роки впевнили захід, що ми будемо як один воювати безкоштовно і навіть лопатами. Ну так же? З кожного утюга неслося, які ми незламні, потужні. Що ми захищаємо всю Європу та шо там Європу. Усей демократичний світ. І нічого нам не треба. Ну трішки зброї . Так чого ми тепер хочему від союзників? Звичайно, вони звикли до цього. Їх це цілком задовольняє. Але чи задовольняє насправді українців? І чи чесно це по відношенню до українців. Яких не тільки бусифікують, але ще й пропонують виловлювати як собак по інших країнах.
То може прийшов час чесно сказати. Ми маленька країна, яка стікає кров'ю. Ми не можемо, фізично не можемо протистояти такій великій ядерній державі як росія. Нам потрібна допомога. І не лише зброєю. Якщо ми не створимо контрактної армії, не будемо залучати найманців з інших країн, ми загинемо. Не лише в бою. Але й демографічно, економічно, ментально. Наша економіка не може працювати в умовах концтабору. Наші люди виїжджають, бо бояться, що їх діти в закритій країні не матимуть ніякого майбутнього крім вічної війни.
Питання контрактної армії це питання нашого виживання.
Союзники теж повинні розуміти, шо ми не європейська Хезболла. Ми такі ж європейці, як і чехи чи німці. І наше життя таке ж цінне.
Інакше за що ми воюємо? За Україну без українців?
показати весь коментар
25.01.2025 14:30 Відповісти
Пан пропонує не порівнювати Україну з Афганістаном, а зайнятись отупіванням та зубожінням населення(що вже давно і робиться), котре з кожним місяцем ставатиме все більш зацікавленим для найму на війну.
показати весь коментар
25.01.2025 14:29 Відповісти
Скаже, що найголовніше - то тримати клапоть Курщини.
показати весь коментар
25.01.2025 14:25 Відповісти
Вище виклав те, що спричинило суперечку.
показати весь коментар
25.01.2025 14:19 Відповісти
За 1,5 мільйони гривень можна придбати квартиру в районному чи обласному центрі. У вас черги будуть стояти в воєнкомати Але краще загиблому (родині) наобіцяти 15 мільйонів після смерті, які ніхто виплачувати не поспішає. У вас черги будуть стояти в воєнкомати. Чим за одного загиблого платити 15 мільйонів + родичі загиблого будуть ненавидіти державу, краще живих набрати вмотивованих 10 бійців. Але совкодрочери цього категорично не хочуть (совкодрочером можна бути і в 30 років)

Інша справа, що державі вже майже ніхто не повірить, бо держава сама винна
показати весь коментар
25.01.2025 14:18 Відповісти
показати весь коментар
25.01.2025 14:15 Відповісти
показати весь коментар
25.01.2025 14:14 Відповісти
Ні. Воюють за "мінімалку" і пенсію в 3000 гривень. Звісно за гроші, які платить їм держава. За яку вони воюють. І ці терористичні організації, в які ви мрієте перетворити Україну, може і воюють вічно. Але не вічно воює кожна окрема взята людина. Солдати майже всіх армій служать за контрактом (ви це навмисно опустили, бо вам так вигідно)
показати весь коментар
25.01.2025 14:13 Відповісти
Я не проти контрактної армії.
Я проти формулювання "в природі не існує армій, крім контрактних".
Існують. Армії релігійних фанатиків. І чучєїстів.
І воюють вони на порядок крутіше будь-яких найманців.
Але це - не наш шлях. І не руснявий теж. Там всі ідейні закінчились у "добровольчєскіх батальйонах" влітку 22-го. А до того - на Донбасі у 14-15 роках.
Тепер русня йде лише за гроші. Або за обіцянку грошей. Ну то вже їх проблеми. І наші - теж.
показати весь коментар
25.01.2025 14:10 Відповісти
На сьогодні, виплата за контракт не може бути нижче 1 млн. Плюс, заохочення у вигляді права на отримання земельної ділянки чи пільгової іпотеки, чи списання вже існуючої іпотеки. Плюс, вже наявна зарплатня.
Так, це дуже немало. І саме тому це спрацює. Адже, як ви вірно відмітили, держава платить контрактнику гроші, але контрактник платить високим ризиком втрати життя.
Тому контракт повинен сприйматися як чесна угода. Кацапи не дурні. Вони може сволота, але не дурні. У них контракт на рівні 3 млн ржублей. І він чудово працює. Минулого року набрали 400 тис..
Якби Україна набрала стільки ж мотивованих контрактників у 2024, війна вже скінчилася. Тому що немає сенсу воювати з країною, в якій як часи діють механізми забезпечення довготривалої війни.
Контрактна армія це і є та позиція сили, про яку постійно каже наш президент. Контрактна армія, як найкраща запорука того, що Україна справді зможе воювати стільки, скільки потрібно. Ось у чому сила. А не в відвоювання якоїсь посадки. Ціною життя половини бату.
Інша справа, чого хоче сама Україна. Чого хоче її уряд та їх народ. Це питання.
показати весь коментар
25.01.2025 14:06 Відповісти
Ви ухиляєтесь від відповіді. Скільки треба дати людині грошей, щоб вона пішла на гарантовану смерть (у випадку з шахідами)?
показати весь коментар
25.01.2025 13:59 Відповісти
Тобто солдати ВСІХ армій воюють ТІЛЬКИ за великі гроші?
показати весь коментар
25.01.2025 13:57 Відповісти
Також, шановний пане Войцеховський, мені було б дуже цікаво послухати, які наразі є реально діючі альтернативи бусифікації, крім контрактної армії?
Ну от що можна запропонувати замість тієї дикої бусифікації, яка наразі нищить і армію, і Україн?
Потратьте, будь ласка, п'ять хвилин. Напишіть ваші пропозиції. Як забезпечити людьми ЗСУ, при цьому не довівши країну до соціального вибуху, або парагвайського сценарію?
Давайте, пропозиції в студію.
показати весь коментар
25.01.2025 13:57 Відповісти
В цих структурах обертаються величезні кошти. Звісно є фанатики, але то від накачування пропагандою і низького інтелекту і розвитку в цілому (бо пропаганда на освічених людей не діє). Ви Україну з Талібаном порівняли? "Дякую, дуже дякую!" (с). У Талібана середньовічний устрій. Ви, можливо, мрієте саме про таке майбутнє? Або ви хочете "вічно воювати" майже безкоштовно (отримуючи зарплатню, як у електромонтера)? Мабуть хочете. Тільки диван приклеївся до спини і заважає... Це ж треба таке утнути - ставити в приклад терористичні організації... Мда...
показати весь коментар
25.01.2025 13:55 Відповісти
Так отримують скільки за те, щоб майже гарантовано голову скласти?
Дуже багато мають отримувати, якщо альтернативи контрактної армії немає. Не існує в природі.
показати весь коментар
25.01.2025 13:55 Відповісти
Шановний Денис Войцеховський!
Ви всерйоз порівнюєте напівпартизанщину ХАМАСУ та інших з позиційною, безперервною, високотехнологічною війною в Україні? Чесно?
В Україні війна, масштаби та інтенсивність якою не співмірні з жодною війною за останні пів століття. Це війна двох найбільших регулярних активних армій на поточний момент. Ще раз, ЗСУ це регулярна армія, який протистоїть теж регулярна армія. З величезною лінією активного фронту. А тепер розкажіть нам будь ласка, яка лінія регулярного, активного високотехнологічного фронту, який наразі утримує талібану, Хезболла тощо? Ще раз, яка протяжність цього гіпотетичного фронту в сотнях кілометрів, можна на мапі. Яка кількість регулярів з якою кількістю авіації, важкої артилерії, ракет, тощо їм протистоїть?
показати весь коментар
25.01.2025 13:52 Відповісти
Вояки - воюють. А от Александр Мовчан... От Мовчан би точно навів би порядок! Залишилося тільки нагострити козацьку шаблю, відростити чуприну та дійти до найближчого рекрутингового центру
показати весь коментар
25.01.2025 13:46 Відповісти
Тому альтернативи контрактної армії немає. Не існує в природі.
Підкажіть, скільки отримує рядовий боєць ХАМАС, Хезболли, ІДІЛ, Талібану?
Мабуть, декілька десятків тисяч доларів на місяць.
Бо інакше чому вони всі до останнього подиху воюють проти багаторазово переважаючого в силах і особливо засобах ворога? Воюють часто без об'єктивної надії на перемогу.
показати весь коментар
25.01.2025 13:32 Відповісти
Шановний Олексій Антипов!
Я реально не розумію, чому ви та й переважна більшість воїнів ЗСУ не розуміють простої істини. Єдина можливість усунути отой жах та безлад з забезпеченням армії особовим складом в умовах довгої, виснажливої війни, яка невідомо скільки ще триватиме - це формування контрактної армії. Ось чого повинні б були вимагати військові.
Лише так можна забезпечити ротацію. Людина відслужила строк, обумовлений в контракті і пішла додому АВТОМАТИЧНО. А його місце прийшла інша. Яка також точно знає з якої дати по яку вона буде служити. І командир це знає, і побратими. Тобто, контракт це не лише про мотивацію. Це ще й про ПЕРЕДБАЧУВАНІСТЬ.
Навіщо контрактнику уходити в СЗЧ, якщо він точно знає, що ось через стільки то місяців у нього реально дембель? І що він може продовжити контракт, якщо захоче, а може законно піти додому.
Так, контрактник воює за гроші. А як ми хочемо в умовах безкінечної війни? Безкінечна війна або повинна стати високооплачуваною роботою, або насильно загнані на неї остаточно розбіжаться, бо більшого жаху, ніж усвідомлення, що ти навічно загнаний в окопи, важко уявити. Психіка людини не здатна витримати усвідомлення, що усе майбутне життя людина проведе на жорстокій війні. Це по суті ув'язнення, але в тюрмі хоча б на вбивають.
Тому альтернативи контрактної армії немає. Не існує в природі. Людство за тисячоліття історії довело, що єдиний спосіб утримати людей на безкінечній війні - це зробити для них війну дуже, дуже добре оплачуваною роботою. З чітким терміном перебування на цій роботі. Люди будуть воювати лише якщо чітко будуть розуміти, що вони за це отримають та бачитимуть світло в кінці тунелю - термін закінчення контракту.
Усі волають, що мовляв, це дорого. Ну порахуйте самі. І ви побачите, що якби контракт ввели ще в 2023, при наборі Гвардії наступу з оплатою в 1 млн за підписання контракту, то витрати склали лише 10 відсотків від тієї суми, що Україні надали союзники.
Інша справа, що з контрактників не навариш. Контрактник не буде давати хабар ні тцк, ні влк, нікому. Навіщо?
Можливо це і є справжня причина, чому Україна за три роки війни так і не спромоглася створити мотивовану високооплачувану армію?
показати весь коментар
25.01.2025 13:24 Відповісти
Сколько ошибок, мамочка дорогая, какая вопиющая безграмотность. Бегите оттуда, Алексей, читайте книги лучше и ходите в оперу.
показати весь коментар
25.01.2025 13:23 Відповісти
Порада на майбутнє: інфу перевіряти перед публікацією.
Куди зникла білогорівська тітка? Там ще більша зрада зрадна була.
Але тепер її не видно в блогах.
З якої причини видалили? Цікаво дізнатись.
А взагалі, як сказав один руслік, коли сам же і розколупав фейк про "укрофашістов, жєнщін с дєтьмі в машинах прітєсняющіх": идёшь в разведку - смотри на ветки. Перший випадок геолокації виключно по особливостям місцевих дерев. Дрібниця, а все вирішує.
показати весь коментар
25.01.2025 13:15 Відповісти
Ну якщо ти доколупався до одного слова у тексті, то все інше тебе влаштовує. А взагалі порада на майбутнє: дивись не на слова, дивись на суть!
показати весь коментар
25.01.2025 12:42 Відповісти
Прочитав. Як же все сумно та безберспективно .

Судячи по жалісному скигленню вояків ЗСУ , до яких приїздять такі тилові генерали та полковники , ЗСУ складається з таких собі терпіл, які вважають себе тільки витратним матеріалом ЦЬОГО та його ЗЕкоМАНДИ , і неспроможних на рішучі дії .

Невже на мільйон солдат , бойових офіцерів та генералів не знайдеться 2...3 тисячі рішучих пасіонаріїв, які спроможні рикально вирішити в Києві проблему з путловською агентурою та її "дахом" ?!

Схоже немає цих пассионаріїв ... навіть в "Азові" та 3-й Штурмовій.

Єдине , що лишається - надіятись на Трампа.
Я так гадаю , що має бути американський аудіт використання грошей американських платників податків, що пішли на допомогу воюючий Україні за дідуся Байдена і вже за результатами аудіта буде прийматися рішення про подальшу допомогу Україні.

Було б справедливо , щоб за результатами аудіту Трамп прийняв Військового Вождя та його Пророка Єрмака на американській військовій базі в Гуантанамо та вислухав їх пояснення - може вони обидва після своїх пояснень і залишаться в Гуантанома на багато років ... а чого - гарний острів , завжди тепла погода , багато тропічних фруктів , охайні камери ?

Ну й Україна нарешті звільниться від цієї парочки та їх ЗЕшмурдяка ... якщо ЗСУ на рішучі дії неспроможні.
показати весь коментар
25.01.2025 12:12 Відповісти
Що скажете, пане Зеленський? Все "харашо"?
показати весь коментар
25.01.2025 11:59 Відповісти
Дякую що не мовчите. Пане Олексій, що на ваш погляд треба зробити, щоб виправити ситуацію?
показати весь коментар
25.01.2025 10:18 Відповісти
"...К чему приводят "махания шашкой"..."

До цього призводить не стільки "махания шашкой", скільки гра членом на роялі.
показати весь коментар
25.01.2025 10:01 Відповісти
"...из-за командирской тупости, разваливается батальон!..."

Тут "из-за командирской тупости" розвалюється уся Україна. Батальйон - це один з тисячі наслідків системної зради "вищих військово-політичних" саботажників, ворюг і агентів кремля.
Давайет усі разом дружно продовжимо "не розхитувати" країну - а нащо самим пихтіти - Єрмачок і його денщик Зеленський Україну і так вже майже розвалили.
показати весь коментар
25.01.2025 09:56 Відповісти
"Федерасты"
Звідки у тексті українського бійця взявся цей суто руснявий лексикон часів чеченської війни?
Ніколи не чув, щоб наші називали русню "фєдєрастамі". Зате цей термін траплявся у фейкових листах з повідомленнями про мінування українських держустанов.
Був тут раніше пост від якоїсь жінки, де вона волала про "білогорівську чорну діру".
Зник той пост таємничим чином, немає його зараз у блогах.
А там повний набір тез був. Включно з "хлопці лише з автоматами проти танків".
Це при тому, що Білогорівка - чи не найстабільніший напрямок фронту. Русня завжди користується подібним ганебним становищем, щоб просуватись, та за Дипстейтом там жодних зрушень вже півтора роки.
Тому я б радив Бутусову чи іншим, хто має зв'язки, уточнити достовірність цієї інформації.
показати весь коментар
25.01.2025 09:40 Відповісти
Сторінка 1 з 2