4699 відвідувачів онлайн
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Чому зараз різко активізувалися всі "миротворці" і "перемовники"

санкції

А знаєте, чому зараз різко активізувалися всі "миротворці" і "перемовники" за кордоном і в тому числі в Україні через ЗМІ, що належать одному відомому в Україні європейському бізнесмену в сфері інвестицій? 

Все просто. В РФ почали досить стрімко зростати різні ознаки передкризової ситуації в важливих галузях економіці.

Вони пов'язані і з впливом санкцій, що поступово, так би мовити, "накопичується в економічному організмі", і ще більше - з формуванням такого собі перекосу в сторону військової промисловості.

Той, хто цікавиться, знає, що кілька місяців тому трійка відомих російських економістів (типу опозиціонери в еміграції) випустили доповідь на Заході, де доводили, що РФ може воювати скільки завгодно довго - і це теж була інформаційна спецоперація секти "переговірників-миротворців", за якою досвідчене око не могло не побачити фірмовий стиль НКВД-КГБ-ФСБ-ГРУ-СВР.

Це довга і специфічна тема. А поки в коментах покладу посилання на частину нашої доповіді про один з індикаторів - аварійність в цівільній авіації РФ і неспроможність будувати власні літаки.

Висновок. Було б просто ідіотизмом погоджуватись з цими ворогами в час, коли путінська імперія починає потроху тріщати по швах.

Топ коментарі
+16
Черговий бздо в інформ просторі про те, що рашка "ось-ось розвалиться". Скільки вже таких пророків було, я навіть рахувати не буду. Зате пан автор відробив копійку від оп.
показати весь коментар
28.01.2025 14:08 Відповісти
+11
Тому що людям остоїбеніла вже ваша війна, на якій наживається уся ваша зелена *******, ось чому.
показати весь коментар
28.01.2025 16:23 Відповісти
+8
Ще один виліз з обгрунтуванням того , що треба затягувати цю геноцідну ( для України , а не Мацковії ) війну .

Сидить воно в офісі та обгрунтовує продовження війни , поки хлопці на "нулі" з останніх сил тримають фронт , що тріщить. А поповнення ім майже не підходить , бо нарід по-всякому ухиляється від призову , бо на третьому році війни більшість адекватних добре побачили , що Вова та його ЗЕкоМАНДА за 5 років по-факту вже побудували в Україні таку собі жовто-блакитну Расею путинсько-лукашенківського типу та навіть гірше ... причому ЗЕвлада обгрунтовує закручування гайок всередині країни саме війною , яка їх добре влаштовує - бо в них самих все добре і з рахунками за кордоном, і з нерухомістю за кордоном , і кріпту мають.

Треба бути реалістом - людські ресурси Орди та України неможна порівнювати. Путло навіть не оголосило примусову мобілізацію , а заливає грішми та корейцями, та щей Китай підпирає. Та й пересічні мацковити згідні сидіти в лайні до ти , доки Україна не сконає.

Кожен , кто виступає за нескінчене продовження цієї геноцідної війни на винищення українців по-факту є ПОСІБНИКОМ Путла в його намаганні знищити Україну в війні "в долгую" ... яку б войовничу патріотичну хрінь вони не несли б на Цензорі!
показати весь коментар
28.01.2025 18:07 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Черговий бздо в інформ просторі про те, що рашка "ось-ось розвалиться". Скільки вже таких пророків було, я навіть рахувати не буду. Зате пан автор відробив копійку від оп.
показати весь коментар
28.01.2025 14:08 Відповісти
Те, що у рашки є проблеми у економіці - погодитися можна. Але. Наскільки вони критичні і як довно рашка ще може трматися - це питання дуже дискусійне. Стратегічно проблема може полягати у іншому - якщо узяти курс не на знищення рашки, а на її ізоляцію - через певний час світ отримає срашніший варіант Північної Кореї. Не все вимірюється економікою. У Північний Кореї жерти нічого, яка там в біса економіка взагалі - і що? Не розвалюється проклятуща, навіть рашистам може допомагати та ядерною дубиною махати. Населення рашки теж можливо зазомбувати до такого ступеню, що як казало ху**о - траву жерти будуть і бризкати злобою на "америку".
показати весь коментар
28.01.2025 14:31 Відповісти
А війна - вона завжди така штука, що один одного гамселять доти, доки хтось не зламається і не заблагає припинити.
Он Газа, не маючи жодної техніки, перемогла високотехнологічний Ізраїль.
А все чому? Тому, що Ізраїлю шкода навіть 33 своїх громадян, а населенню Гази, і особливо керівництву, чхати на втрати.
От Ізраїль першим і зламався, хоча технічно мав усі можливості виграти. Якби відкинув гуманізм по відношенню як до своїх, так і до чужих.
показати весь коментар
28.01.2025 15:11 Відповісти
Є малесенька "відмінність". У Ізраїля не відгризли 20% території - це раз. А 33 громадянина - це все-таки не сотні тисяч. Сьогодні проводити якісь аналогії між Ізраїль-Палестина і Україна-рашка - не коректно. У Ізраїля з Палестиною точно "не все так однозначно" - і велика частина цивілізованого світу в принципі на стороні Палестини. Хоча Хамас і Палестина - не тотожні. Хамас - "глибоко неправий".
показати весь коментар
28.01.2025 15:19 Відповісти
В даному аспекті - коректно. Так, русня може воювати і в умовах економіки, що рухнула, і жорстких санкцій. КНДР так живе десятки років.
Інше питання - а чи готова вся русня так жити, як в КНДР?
Розпад СРСР, де була "залізна завіса" і ще потужніша пропаганда, каже, що ні.
Не готові вони настільки поступатись власними інтересами.
Навіть зараз. Йдуть не як корейці за Кіма, а за великі гроші. За ідею там вже - лічені ідіоти.
показати весь коментар
28.01.2025 15:27 Відповісти
Якби в союзі продовжували керувати такі як Андропов ( при якому і в кінотеатрах міліція перевіряла людей) то ніякого розвалу б не було. Просто Горбачов дуже ослабив гайки. А в рф гайки закручені і є ще куди крутити. Зелені казки від людей які не бачили тоталітарного режиму і поняття не мають про його живучість.
показати весь коментар
28.01.2025 16:14 Відповісти
Був би розвал.
Якби в союзі керували як при вусатому (кінотеатри перевіряти не треба було, бо якщо спіймають в робочий час не на робочому місці - одразу від десяти і вище), розвалу б не було.
Але у русні гайки не закручені і близько до стану СРСР.
Он Ютуб. Тіпа запрєтілі, але якось не до кінця.
От коли повністю заблокують на росії Рутрекер, тоді можна буде сказати: так, вони перетворились на тоталітарне суспільство.
показати весь коментар
28.01.2025 16:27 Відповісти
Чи готове кацапське бидло жити, як у КНДР ? Хороше питання. Дискусійне. Думки розділилися навпіл, як завжди, коли відповідь невідома. Про розпад СРСР ще будуть сторіччями писати книжки, як про розпад Римської імперії. А сьогодні особливо хитка теза, що кацапи воюють за гроші. Треба бути ідіотом, щоб йти на смерть за бабло. Вони ідіоти - у прямому сенсі цього терміну. А ідіоти - непередбачувані. Світ не на науковій конференції - типу, а давайте поставимо експеримент - здохне пацієнт, чи ні. Від сьогоднішніх рішень провідних політиків напряму залежить майбутнє і переграти не вийде. А якщо праві прибічники думки що з рашки таки вийде КНДР? Може таки не варто гратися у цю русскую рулетку - вийде, не вийде? Світ вже один раз обісрався, коли думав, що кацапи піднімуть повстання, коли втрати на війні стануть значними. Не тільки не підняли повстання, а, навпаки, лізуть як таргани. І путін живе і здравствує, несе свою маячню, жене сотні тисяч на смерть, а його покірно слухають... Чим довше я живу, тим більше впевнююсь - із бидла можна зліпити що завгодно.
показати весь коментар
28.01.2025 16:41 Відповісти
Не треба порівнювати СРСР з Римською імперією.
Вона дала нам латину (основу ******** французької та англійської мов), право, ідею демократії.
Що дав СРСР? Хіба що першим у космос вистрибнув.
Може таки не варто гратися у цю русскую рулетку - вийде, не вийде?
Висновок? Правильно, когда мы приходим - сдавайтесь, мазурики, ведь мы, Русские, непобедимы.
Це саме те, що русня хоче, щоб укорінилося у масовій свідомості світу.
Їм для цього потрібна побєда тут. Щоб показати безперспективність війни з ними, безальтернативність капітуляції.
показати весь коментар
28.01.2025 16:46 Відповісти
Ідею демократії дали греки. Щодо порівняннь - вони завжди кульгають - як і Ваше порівняння війни рашистів з Україною та Ізраїля з Хамасом. Про русскую рулетку Ви все невірно зрозуміли. Мається на увазі, що не треба зараз цивілізованому світу цацкатися із рашистами і думати, що вони виправляться. Бо це призведе саме до того, про що говориться - рашисти стануть КНДР. А тоді вже буде хріново...
показати весь коментар
28.01.2025 16:52 Відповісти
Значить, неправильно зрозумів. Але з ними досі панькаються.
Стосовно демократії - так, слово грецьке.
А з Ізраїлем показово те, що фізично він міг ту Газу рознести за декілька місяців в нуль, але ж не міг цього зробити, і піддався на шантаж заручниками. В результаті терористи виграли час і гроші на відновлення.
Переміг не більш розвинутий, а більш живучий.
До мусульманської живучості русні ще срати й срати.
показати весь коментар
28.01.2025 16:57 Відповісти
Ну і нащо тут унітазний сленг ?

А так все нічого. +5
показати весь коментар
28.01.2025 19:17 Відповісти
А чого як в КНДР ? Там ще можн й нічого, порівняно з країнлю вільних людей
показати весь коментар
28.01.2025 22:20 Відповісти
Тому що людям остоїбеніла вже ваша війна, на якій наживається уся ваша зелена *******, ось чому.
показати весь коментар
28.01.2025 16:23 Відповісти
Светлана Круп - кремлівський троль, що бажає капітуляції України. Просуває тезу, що росія не розпочинала війну для знищення українства, просто українська влада не хоче "миру".
показати весь коментар
28.01.2025 17:58 Відповісти
Росія розпочала і веде війну, але це не відміняє того, що зелена влада палець об палець не б'є заради того, щоб досягти її завершення. Рашці то все рівно - в неї м'яса і заліза ще вдосталь, вона наступає і окуповує нові території, тому вона може продовжувати воювати. А українському керівництву пора хоча би задуматися і йти на максимальний контакт з новою адміністрацією США, щоб припинити війну. Бо ресурсів - і людських, і матеріальних, в України щодня стає все менше...
показати весь коментар
28.01.2025 18:07 Відповісти
Дешева спекуляція, що "влада палець об палець не б'є". Влада багато чого зробила і зараз робить, але, на жаль. ЗЕ не мобілізує 500 тисяч військово-поліцейських пенсіонерів віком до 60 років, кришує корупцію імені Єрмака-Татарова-Портнова, не вводить достатні податки для фінансування ЗСУ. Так популізм і безвідповідальнсть ЗЕ зашкалює, але не треба перекручувати факти - Україна ЗУПИНИЛА другу армію світу.
показати весь коментар
29.01.2025 19:18 Відповісти
Тим не менше, ця "зупинена" армія щодня захоплює нові і нові українські території. І що далі, то інтенсивніше...
показати весь коментар
29.01.2025 19:31 Відповісти
Росія розпочала війну для захоплення влади в Україні і встановлення проросійського режиму. Разом з тим Світлана абсолютно права в тому, що українська влада не хоче миру.
показати весь коментар
29.01.2025 15:40 Відповісти
Під "миром" ти маєш на увазі ріССкій мір, який знищить України внаслідок капітуляції. Примітивна маніпуляція шляхом підміни понять. Дійсно, такого "миру" українська влада і переважна більшість громадян України не хочуть.
показати весь коментар
29.01.2025 19:10 Відповісти
Не вірю я в ніяку угоду. Адже, без гарантій безпеки, тобто миротворців з важким озброєнням, самолетами від країн НАТО, Україна апріорі не може погодитися, тип паче на вимогу пу скоротити ЗСУ, що є по суті капітуляцією і можливостю для пу під надуманим предлогом захапи всю країну. З другого боку, пу ні за що не погодиться на сильну Україну з миротворцями НАТО. Адже, же обнулить його влажні мрії про позбавлення Украхни суверенитету. Так що, не буде ніякої угоди: можлива лібо перемога, тобто, коли пу під тиском ЗСУ і НАТО, а США в НАТО - перша скрипка, буде змушений зупинитися і визнати укр.суверенитет, право бути сильною озброєною незалежною, лібо... біле, лібо чорне: середини, мінська 3 не буде за визначенням.
показати весь коментар
28.01.2025 17:48 Відповісти
А от і чергові казочки на тему "рашка от-от розвалиться" під'їхали...
ОП зараз всюди просуватиме своїх ЛОМів, заточених переламати мирний тренд.
показати весь коментар
28.01.2025 18:03 Відповісти
Який мирний тренд від путіна? Проспись, кремляче!
показати весь коментар
29.01.2025 19:20 Відповісти
Взагалі-то мирний тренд йде від українського народу в першу чергу. Від його більшої частини, але "патріоти" на кшташт вас до неї не входять.
показати весь коментар
29.01.2025 19:49 Відповісти
Ще один виліз з обгрунтуванням того , що треба затягувати цю геноцідну ( для України , а не Мацковії ) війну .

Сидить воно в офісі та обгрунтовує продовження війни , поки хлопці на "нулі" з останніх сил тримають фронт , що тріщить. А поповнення ім майже не підходить , бо нарід по-всякому ухиляється від призову , бо на третьому році війни більшість адекватних добре побачили , що Вова та його ЗЕкоМАНДА за 5 років по-факту вже побудували в Україні таку собі жовто-блакитну Расею путинсько-лукашенківського типу та навіть гірше ... причому ЗЕвлада обгрунтовує закручування гайок всередині країни саме війною , яка їх добре влаштовує - бо в них самих все добре і з рахунками за кордоном, і з нерухомістю за кордоном , і кріпту мають.

Треба бути реалістом - людські ресурси Орди та України неможна порівнювати. Путло навіть не оголосило примусову мобілізацію , а заливає грішми та корейцями, та щей Китай підпирає. Та й пересічні мацковити згідні сидіти в лайні до ти , доки Україна не сконає.

Кожен , кто виступає за нескінчене продовження цієї геноцідної війни на винищення українців по-факту є ПОСІБНИКОМ Путла в його намаганні знищити Україну в війні "в долгую" ... яку б войовничу патріотичну хрінь вони не несли б на Цензорі!
показати весь коментар
28.01.2025 18:07 Відповісти
Як назвати того, хто пропонує прийняти всі умови ***** (без цього "заморозкі" не буде)?
показати весь коментар
28.01.2025 19:12 Відповісти
Що означає , дядьку, "прийняти всі умови *****" ? Які такі "умови *****"? Де я можу про них прочитати і що зараз Путло саме це вимагає і не погоджується на компроміс ?

Бо раніше Путло вимагало якоїсь "демілітарізації" ... так ця мета завдяки затягуванню війни ЗЕвладою Путлом вже досягнута - ВПК зруйновано вщент і без військової допомоги союзників , і в першу чергу США , Україна протримається 2-3 місяці , а далі фронт зруйнується і ординці будуть перти аж до Карпат та Придністров'я.

ЗЕвлада , де наші підземні військові заводи в Карпатах , обладнані західними верстатами? Чи тільки відоси клепати й вмієте ?

Крім того зруйнована значна частина важкої промисловості та верстатобудування України. Зруйнована більшісь об'єктів енергетики , за виключенням АЕС та деяких ГЕС. Знищено судноплавство на Дніпрі. Зруйновані зрошувальні системи на Півдні після знищення Каховської ГЕС. І т.д. , і т.п.

З України Путло вигнав мільйони людей і ще мільйони мріють втікти після відкриття кордонів , бо не мають віри в майбутнє для себе і особливо для своїх дітей в країні з виборцем-ідійотом, який знов піде на чергові вибори по чергове лайно.

Тобто Путло може впевнено своїм пересічним московитам оголосити про ПЕРЕМОГУ хоч зараз!

Залишаєтся тільки так звана "денаціфікація", тобто наявність в українськів владі "націстского режиму" Зеленського, як вважає Путло ... ну такий розклад тарганів в його дурній голові.

Отже перешкодою до заморозки війни є наявність у владі протермінованого Зеленського та його мародерського оточення . Тоб то треба якось прибрати Вову та його ЗЕшмурдяк з влади і повернути у владу професійних політиків, дипломатів та переговірників , а далі при участі західних політиків та політиків з головних країн Глобального Півдня виходити на якийсь компроміс на кшталт "фінського варіанту 1940" чи "корейського варіанту 1953", а може й "кіпрського варіанту1974".

Найкращий час для найкращого компромісу був в березні-квітні 2022 року , коли Путло бажало по-швидкому зістрибнути з цієї війни с високо поднятою головою. Але ЗЕвлада вірішила , що треба продовжувати війну і свого досягла - третій рік зберігає свою диктаторську владу без всяких виборів , неймовірно збагатилась за рахунок мародерства західної допомогі , має багато нерухомості та рахунків на заході та в оффшорах ... ВСЕ ГАРАЗД у Вови , Єрмака та оточення .

Будемо почекати та подивитись на дії Трампа , бо Вова Квартальний вже майже всіх союзників дістав своїм хамством, невдячністю , брехнею ... та й своїм зовнішнім виглядом, що нагадує опудало , яким лякають ворон на городі.
показати весь коментар
28.01.2025 21:18 Відповісти
Зараз набіжать цензоровські нафронтники і вас заклюють, аргументи у них незмінні: мир -капітуляція і тоді чеченці з бурятами виріжуть жінок та дітей, а чоловіків відправлять в сибірські концлагері або на війну з НАТО. Про жахливу ситуацію з демографією, економікою яка з кожним місяцем війни тільки погіршується вони навіть слухати не хочуть. Я звісно розумію, що для кожного справжнього патріота життєве кредо у цій війні -"перемога або смерть", але є також люди, які хочуть просто жити , а не помирати за давно продану землю. Жодних стратегічних планів по веденню війни у зеленої влади не має і ніколи не було, просто затягує час щоб збагатитися ще більше. І "щирі" патріоти їй у цьому допомагають, спрямовуючи свій гнів та агресію не проти мародерів та саботажників у владі, а проти адекватної частини населення, яка розуміє всю безперспективність продовження війни та необхідність миру за будь-яку ціну щоб зберегти рештки населення та економіки і мати хоч якийсь шанс на відновлення.
показати весь коментар
28.01.2025 22:04 Відповісти
Будь-яка ціна--- это триколоры в Ужгороде и Луцке и триколорный дилдо у вас в жопе пока вы отрабатываете репарации Москве ( у себя дома или в Сибири, не суть). Жить вы и ваши отпрыски будете пока не понадобитесь для очередного фарш-броска.
Ни при каких других обстоятельствах " устойчивого мира" с ерефией не будет.
показати весь коментар
29.01.2025 14:08 Відповісти
100%. кацапи не для того поклали сотні тисяч своїх орків, щоб "помиритися з Україною" У розумінні путіна Україна не існує. Поразка України = знищення українства. Це геноцидна війна
показати весь коментар
29.01.2025 19:31 Відповісти
Цілком прогнозовано, що у "щирих" патріотів є тільки 2 точки зору: війна до кінця або смерть. Щирі патріоти не зважають: що у владі зрадники та мародери, на масове СЗЧ та ухиляння, на дефіцит зброї, на зменшення і можливе припинення допомоги від США і що все це неминуче призведе до розвалу фронту і ще більш ганебної капітуляції. Щирі патріоти рішуче відкидають будь-які варіанти, що у разі перемир"я Україна зможе позбутися зеленої влади і почне відроджуватися, що перемир"я дасть змогу накопичити ресурси, підготовити армію та оборону. Особисто мені здається, що всі ці "щирі" патріоти - посіпаки зеленої влади, яка готова покласти всіх українців щоб війна тривала і вони на ній заробляли. І якщо орки окупують країну, всі ці патріоти вже будуть за кордоном і звідти волатимуть про непереможну та незламну Україну, яка не здалася.
показати весь коментар
30.01.2025 13:30 Відповісти
Не считаю себя ни патриотом ни "щирим". Я сторонник здравого смысла. А вот то что и кацапы, и украинские ( в большинстве русскоязычные) гниды разводят зраду и пораженчество исключительно на украинском языке, нахожу довольно интересным.
показати весь коментар
31.01.2025 23:32 Відповісти
Тут.
В тексті є посилання на оригінал.
показати весь коментар
29.01.2025 08:47 Відповісти
Людиною, яка здатна самостійно мислити та аналізувати ситуацію, думати своїм розумом, а не лозунгами з телемарафону .В умовах коли у владі зрадники та мародери, а союзників немає, тільки партнери із своїми інтересами, продовження війни- кінець країни по всім параметрам:демографія, економіка, ресурси. Тому багато адекватних та притомних людей вже не пов"язує своє майбутнє з цією країною, частина хоче і відповідно буде пробувати втекти за кордон, частина вже чекає "асвабадітєлєй", які принесуть бажаний мир, а тих хто ще вірить у незалежну та сильну Україну зараз добивають на фронті. Прийняття умов х***а для заморозки , якими б неприйнятними вони здавалися-єдиний шанс зберегти та відродити Україну. В свій час у фінам це вдалося.
показати весь коментар
28.01.2025 22:43 Відповісти
Александр Мовчан - агент кремля. Він хоче капітуляції України, знищення українців путінським ФСБ, хоче знищення патріотів і депортації українців до Сибіру.
показати весь коментар
29.01.2025 19:23 Відповісти
Звідки ти такий войовничий взявся? Де твій "нуль" - під Покровськом, під Торецьком , в Часовом Яру , на Курщині , під Оріховим ...?

В Римській Імперії таке вже було - поруч з божевільним Калігулой завжди вешталось повно божевільних плебеїв. Ось і зараз біля ******** реінкарнації божевільного Калігули знов повно дурноватих та божевільних кріпаків , істерично вилизуючих своєму господарю.
показати весь коментар
30.01.2025 00:47 Відповісти
УП огидно почали разганяти зраду з посиланням на Буданова. Вони показали себе найтупішими корисними ідіотами, шкідливішими за всіх відвертих ворогів
показати весь коментар
28.01.2025 18:33 Відповісти
Як не прикро але дивіться на економіку курс рубля - гривні - долара , курс рубля/гривні постійний наче одна економіка з ворогом зважаючи що 75% бізнесу в Україні рф.
показати весь коментар
28.01.2025 18:33 Відповісти
Які 75 % ??
У 2014 р. 60% активів в Україні належало громадянам РФ. Багато чого конфіскували ж.
показати весь коментар
28.01.2025 19:21 Відповісти
Є така народна мудрість :Доки товстий схудне, худий здохне. Варто автору статті, взагалі то толковому дядьку в галузі АРК і Чорного моря, нагадати цю мудрість. А ще, що пересічні Миколи помудрішали і за власників заводів параходів відмовляються вмирати. Ну і замість москальського бурята наша влада привезе бангладешця
показати весь коментар
28.01.2025 19:45 Відповісти
Дійсно, як так може бути, що на майже четвертому році війни активізувались "миротворці" та "перемовники" без будь-якого впливу на це росіян. Ніколи такого в історії не було ще! От і в Україні значит не можливо! Л - Логіка!
А щодо того як росія ось-ось в черговий раз сколапсує та розвалиться, бо в них як розказують фейкові економісти вже останній хер без солі доїдають - то подивимось як Україна проіснує цей календарний рік без економічної підтримки США та не сколапсує сама.
показати весь коментар
28.01.2025 20:06 Відповісти
показати весь коментар
28.01.2025 21:05 Відповісти
Україні все одно не уникнути перемовин, тому що за Трампа наші позиції послабли, а як так, то треба їх використати в своїх інтересах.

Вести перемовини абсолютно необхідно, так само як і підсилювати чи поглиблювати санкції, тому що лише військовим шляхом Росію дорого і важко здолати)

Треба, щоб вони виходили з зону свого комфорту і щось відбувалось у них, якісь дискусії чи псевдодискусії, тому що, наскільки я розумію, у них наразі одна установка - воювати, а буде ще одна - торгувати, може, буде третя - почати відпочивати, ми вже достатньо повоювали і тп)

У них теж є зона слабкості, треба їх завести в цю зону і щоб вони на все були згодні
показати весь коментар
28.01.2025 21:06 Відповісти
Навіть раб має владу над свої паном, коли задовольняє його якісь бажання, то ці бажання стають залежними від раба, у владі раба.

Я дивлюсь серіал "Зоряний шлях: Дискавері" і там є один персонаж, якій був в полоні клінгонців - це раса традиціоналістів з технологіями, дуже войовнича. Ніхто не виживає у полоні більше ніж пару неділь, але він вижив півроку... тому що, коли його катували і клінгонці отримували від цього задоволення, він не здався, а давав їм привід ще якось катувати і йому імплантували врешті елементи тіла і розуму іншого клінгонця, його зробили своїм.

Звичайно, це збочення, але ми не в позиції сили і ніколи не були, попри запевнення партнерів)
показати весь коментар
28.01.2025 21:14 Відповісти
Війна закінчиться, коли "в'язниця народів" буде знищена ...
показати весь коментар
28.01.2025 21:11 Відповісти
Cute, reasonable, but somewhat late, don't you think?
показати весь коментар
28.01.2025 23:16 Відповісти
Спасітєлі московії лізуть з всих щилин, стверджуючи про нашу слабкість ,розповідаючи про,, безсмислєнасть сапратівлєнія,, московія повинна бути нами знищена як колись був знищений карфаген римлянами.є гарний приклад як мужність і затятість повертає коліщатка історії в потрібному напрямку. Україна це зробить.
показати весь коментар
29.01.2025 09:13 Відповісти
Не USAID, та й добре. Так, пане Клименко?
показати весь коментар
29.01.2025 09:38 Відповісти
Далеко ходити не треба . Те що у кацапів неабияк припікає , через те що валиться їхня економіка , видно навіть по коментарях на Цензорі .
показати весь коментар
29.01.2025 11:32 Відповісти
І навіть вже не соромлячись, відкритим текстом вимагають капітуляції.
Тут просто виставка ВДНГ, навіть трохи шкода, що модератор з віником пройшовся. Такі експонати тут були...
показати весь коментар
29.01.2025 12:03 Відповісти
Вони нікуди не поділися, ще я є, біжи скаржитись негайно) Стукачі. Будують другий кацапстан що тут, що на вулицях.

Капітуляції ніхто не вимагає, один єдиний у нас тут такий був у відчаї. Вимагається замороження конфлікту по лінії зіткнення і припинення вогню, без будь-яких політичних поступок. І тому є причини - ми воюємо гарматним м'ясом, і не можемо так перемогти, бо у росіян його в три рази більше. Плюс це вбиває економіку закривши людей в криївках де вони не є економічно корисними. І це загалом деморалізує населення. Саме ця ситуація провокує втечу людей і виїзд тих, хто має можливість виїхати. Це ненормальна політика яка шкодить країні.

Інше питання, чи погодиться Москва морозити конфлікт по лінії? Бо їх справжні цілі були звісно не в тому, щоб втратити мільйон людей за Маріуполь чи Бахмут.
показати весь коментар
29.01.2025 15:58 Відповісти
Вимагається замороження конфлікту по лінії зіткнення і припинення вогню, без будь-яких політичних поступок.
Вимагайте спочатку у *****.
А потім вже - у нашої влади.
показати весь коментар
29.01.2025 16:00 Відповісти
В цілому так, Трамп вже підкреслив нашу неймовірну миролюбність і готовність до переговорів, тепер справа за московитами і США.
показати весь коментар
29.01.2025 16:13 Відповісти
А у ***** "двіжуха", і він не демонструє жодних намірів її зупиняти.
Що ж, у нас немає вибору, крім як оборонятись і запускати "фанєру".
показати весь коментар
29.01.2025 16:15 Відповісти
Якщо дійсно не буде вибору, це одна справа. І зовсім друга, якщо наші керманичи будуть дуркувати і вимагати кордони 91го.

Враховуючи нашу вражаючу корупцію, зрозуміло що кришується вона з самої гори, і абсолютно вся верхівка з цим згодна, бо має якусь вигоду з цього. Закінчення війни це загроза для їхньої годівнички. Тому ми підозрюємо владу в саботажі мирних процесів і виступаємо. Але якщо РФ почне нести діч про денацифікацію, ну тоді ми миролюбні зайчики, а з неадекватами нехай розбираються США. Поки що все нормально для нас, ми гарні, РФ сволоти, нехай все рухається в цьому ключі.
показати весь коментар
29.01.2025 17:24 Відповісти
ти не слідкуєш за риторикою Банкової, вже немає мови про кордони 1991 року
показати весь коментар
29.01.2025 21:51 Відповісти
З крємля досі чутно про цєлі сво, коториє будут достігнути.
показати весь коментар
30.01.2025 08:44 Відповісти
Скільки ще можна чекати чорного лебідя?. Не буде його. Зав'язуйте з цією пургою-марафона і подоляка з ціми солодкими мріями більш ніж достатньо. Не достатньо здравого погляду на патову ситуацію в усіх сферах всередині країни України!
показати весь коментар
29.01.2025 14:49 Відповісти
Україна не розпочинала війну, Україне хоче миру, але у кацапів план знищити Україну НАЗАВЖДИ! Тільки Трамп може зупинити війну, а Україні залишається тільки захищатись. Капітуляція не дорівнює мир.
показати весь коментар
29.01.2025 19:38 Відповісти