4787 відвідувачів онлайн
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Найбільша помилка адміністрації Трампа

Трамп зустрінеться з Рубіо та Гегсетом

Найбільша помилка адміністрації Трампа в тому, що вони вірять, ніби хтось із українських лідерів підпише угоду, яка автоматично означатиме політичну смерть. І навіть прокльони. Петру Порошенку он скільки згадують Мінські угоди (хоч вони на той час були вибором між поганим і гіршим). А уявіть, що буде з людиною, яка підпише юридичну відмову від територій (що, до речі, заборонено Конституцією і яку змінювати в умовах воєнного стану не можна).

Трампу взагалі спочатку треба дати час. Так, він дуже поспішає. Але швидкість для нас - не найкращий партнер у стратегії вижити.

І так, не пишіть мені про те, що росіяни без підтримки Штатів, нас швидко розбомблять. Це очевидне питання. І, наскільки я розумію, сьогодні і завтра саме над цим працюватимуть.

Топ коментарі
+7
"...Трампу взагалі спочатку треба дати час. Так, він дуже поспішає..."

Як казав Конан Дойль вустами Шерлока Холмса - вірна тільки та теорія, яка пояснює усі факти, якою дивною вона не здається. Трамп завербований КДБ ще у 80-ті роки минулого сторіччя. І тільки це все пояснює. Так - Трампу треба виконати завдання кремля, а це можна зробити тільки на швидкості - бо з часом шило вилізе з мішка і Трамп отримає, як мінімум імпічмент, а може й повторити долю Кенеді. А от чого Трампу категорично не треба давати - так це час - бо чим довше він буде куролесити, тим гірше буде, зокрема, для України. Адже справжня мета Трампа - здати Україну путіну, він буде усе робити для цього - усе інше - димова завіса. Ми маємо перед собою власний приклад - зелених гнид, яким країна дає час спокійнісінько натовкти кишені баблом, здати Україну рашистам і здриснути у теплі краї.
показати весь коментар
06.03.2025 20:10 Відповісти
+6
Є Єдиний спосіб вижити , в тих умовах , коли США повністю припинили постачати вашій країні зброю і вимагають поступитися вашою територією ворогові

Саме в цій ситуації воював Ізраїль протягом ДІВ'ЯТНАДЦЯТІ РОКІВ з 1948 до 1967 року!! У цей період США постачали Ізраїлю АБСОЛЮТНИЙ НУЛЬ зброї, і вимагали поступитися частиною країни ворогам (Арабам Мусульманам).

ГОЛОВНЕ! ВОЮВАТИ І ВОЮВАТИ" АЛЕ НЕ ВІДДАВАТИ свою землю ВОРОГУ І НЕ ПОГОДЖУВАТИСЯ НА АМЕРИКАНСЬКІ ВИМОГИ ПРО ХИРЕЧЕ ""мир з вашими смертельними ворогами" про той брехливий який США НАВ'ЯЗУЮТЬ ВАМ

( так само як вони Південний В'єтнам пішов на американський тиск, він був переможений і знищений ворогами)

Чи втрачав Ізраїль людей у ​​цій війні БЕЗ АМЕРИКАНСЬКОЇ ЗБРОЇ? Так втрачав. Чи йшов він на поводі в Америки? НІ. Так було 19 років. Потім Ізраїль ПЕРЕМОГ 200 мільйонів ворогів у 1967 році - і тільки тоді США ПОЧАЛИ поставки зброї.
показати весь коментар
06.03.2025 22:54 Відповісти
+5
Трамп , Трамп , знову Трамп ... а к Зеленському у пана Шлінчака ніяких питань немає ?

"А уявіть, що буде з людиною, яка підпише юридичну відмову від територій ...".

Пане Шлінчак, я вам зараз очі відкрию ! Відмовитись від деяких теріторій можна тоді , коли ти їх контролюєш. А якщо ці території вже не твої , там знаходиться армія іншої держави та живе населення з пашпортами цієї держави, то ці теріторії "українська" влада віддати не може , бо вона, ЗЕвлада, їх вже віддала ( а може й продала ... ау, Оман2020 ) за перший тиждень ординського вторгнення , коли ординська бронетехніка з комфортом та вітерцем почухала по "дорогам великого будівництва" , завчасно набудованим ЗЕвладою по напрямкам майбутнього вторгнення , та ще й ця ЗЕвлада відвела війська з Перекопу та Чонгару і розмінувала мінні поля ( знов привіт Оману2020 ! ).
Отже , пане Шлінчак , зараз можна говорити не про відмову від деяких територій , а про констатацію факту їх втрати !

І ще одне , пане ! Які можуть бути питання до Трампа ?

Хіба Захід і США ( а саме Трамп був Президентом в 2019 році ) переконували дурну ЗЕотару73% вибрати Президентом України замість професійного політика , дипломата та держуправлінця абсолютно профнепридатного, неінтелектуального і з підлітковими комплексами Веселого Хлопчиська-Нарціса , який на додачу до всього цього є вихованцем КГБшно-ФСБшної академії гумора КВН ім Маслюкова ( нехай цей Маслюков зараз добре почувається на концерті Кабздона! ), де йому був заданий "коридор" гумора - плюватися в Україну , в українськиї політиків та в україномовне насення ?!
показати весь коментар
06.03.2025 21:28 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
"...Трампу взагалі спочатку треба дати час. Так, він дуже поспішає..."

Як казав Конан Дойль вустами Шерлока Холмса - вірна тільки та теорія, яка пояснює усі факти, якою дивною вона не здається. Трамп завербований КДБ ще у 80-ті роки минулого сторіччя. І тільки це все пояснює. Так - Трампу треба виконати завдання кремля, а це можна зробити тільки на швидкості - бо з часом шило вилізе з мішка і Трамп отримає, як мінімум імпічмент, а може й повторити долю Кенеді. А от чого Трампу категорично не треба давати - так це час - бо чим довше він буде куролесити, тим гірше буде, зокрема, для України. Адже справжня мета Трампа - здати Україну путіну, він буде усе робити для цього - усе інше - димова завіса. Ми маємо перед собою власний приклад - зелених гнид, яким країна дає час спокійнісінько натовкти кишені баблом, здати Україну рашистам і здриснути у теплі краї.
показати весь коментар
06.03.2025 20:10 Відповісти
Пан Шлінчак реально шанована людина і фахівець. Його думка варта уваги. Мені лише не зрозуміло, чому він звертається до Трампа в плані реакції українського суспільства на гіпотетичну мирну угоду. Хіба це справа Трампа? Хіба перед народом США стоїть ділема: або ми підписуємо мирну угоду, або у нас попереду вічна виснажлива війна, яку ми ймовірніше програємо і наслідки якої точно будуть для нас катастрофічними?
Це ж питання до народу України, так? Чого власне український народ реально бажає: війни на роки, кратно більше смертей та руйнувань чи хай поганої, але мирної угоди? І чи розуміє народ України, що відмовившись від мирної угоди зараз, ми скоріш за все більше не матимемо змоги "відкатати все взад" і знову звернутися до Трампа з проханням по другому кругу почати зусилля для укладання хоча б перемир'я?

І ще одне питання вже власне до автора. Як Ви вважаєте, а чи немає значної долі вини наших численних експертів, лідерів думок та аналітиків у тому, що український народ дещо втратив відчуття реальності і живе в ілюзіях, що ця війна прям світова, що увесь світ затаїв дихання і слідкує за її перебігом і можна вічно розраховувати на безкінечну підтримку, потоки зброї, грошей і втручання на нашому боці у разі, якщо щось піде не так?
показати весь коментар
06.03.2025 20:22 Відповісти
Не тупіть: вибору мирна угода/вічна війна не існує.

росія щодня повторює: Україна чомусь їм має здати 4 області по адмін кордонам, і тільки після цього почнуться розмови. А виконання цих вимог - це фактично капітуляція, бо росія отримає плацдарм на правобережжі.

Хвора уява трампа вигадала, що він подзвонить пітуну, той погодиться на заморозку, а потім буде затяжна дипломатична демагогія. Але пітун послав трампа (той цього навіть не викупив).
показати весь коментар
07.03.2025 01:01 Відповісти
Вибір цілком існує. Он, через пост нижче коментатор з ніком МУка пропонує воювати ще 19 років. Тобто, люди мого віку до миру вже не доживуть гарантовано, а нинішні 30-річні побачать мир (у всіх сенсах цього слова, бо кордони будуть закритими) лише на пенсії.
І це - вповні свідомий вибір. Саме вибір. Бо якщо людина має твердий намір воювати ще два десятиліття, то ясен пень, ні про які перемовини, за будь-яких умов, мова не йтиме.
Як ви човен назвете, так він і попливе. Якщо суспільство ставить максималістичні цілі і згодне воювати десятиліттями - воно буде воювати. Не десятиліття, звісно, але поки не досягне межі фізичної нездатності вести активні бойові дії.
Є третій варіант. Коли воювати "ще 19 років" бажає не усе суспільство, а його частина. Тут усе залежить від того, яка саме ця частина. Більша чи менша. Або: та, яка реально буде воювати чи та, яка в окопі гарантовано не опиниться. Якщо остання, то усе скінчиться українським 17 роком.

ПС. Що цікаво, усі ж це розуміють. Але патетика, патетика...
показати весь коментар
07.03.2025 09:43 Відповісти
Якби ви знали Редкар, як я втомилася від цих дискусій. Прибічники "довгої війни" ведуть мову так, наче впевнені, що Трамп вічно буде докладати зусилля заради перемир'я у цій війні. Але ж це не так. Якщо Трамп не досягне мети та перемовини не почнуться до осені, то зрозуміло, що він закриє цю тему та переключить увагу на більш нагальні для США теми. А тягар підтримки України вповні перекладе на плечі ЄС. І у мене є великі сумніви, що ЄС зможе, а головне, схоче нести цей тягар.
Ось чому я тут так активнічаю (хоча ця активність має мало сенсу в принципі). Але жевріє якась надія достукатися, озвучити наслідки тих чи інших рішень, якщо вже в офіційному інфопросторі з цього приводу повна тиша. Якось так. Я наївна баришня, виходить.
Перед нами не лише стоїть вибір, але цей вибір ще й має значні обмеження у часі. Ми маємо вікно можливостей не більше кількох місяців. І якщо не скористаємося цим шансом, то це вікно зачинеться. І скоріш за все не менше, ніж до наступних виборів у США. І ось тоді у нас реально не буде вибору, крім як воювати роками. Але чи з'являться у нас нові можливості вести довгу війну успішно? Ось це питання на мільйон доларів. І відповідь на нього скоріше "ні", ніж "так".
показати весь коментар
07.03.2025 10:13 Відповісти
Такі "воюваки" воюють виключно з диванів. УсІ, хто справді тримає в руках зброю - найбільше хочуть миру.
показати весь коментар
07.03.2025 13:02 Відповісти
ЯКЩО Зеленський здасть Україну і підкоритися пуйлу та трампаксу

1 З рашки НЕГАЙНО ЗНІМУТЬ ВСІ САНКЦІЇ І її армія з величезним темпом почне відновлювати танки, гармати, солдатів і РАКЕТИ

2 ГЕНОЦИД 3 МІЛЬЙОНІВ УКРАЇНЦІВ НА ЗАХВАТЕНИХ ТЕРИТОРІЯХ ПРОДОВЖИТЬСЯ І ПРИСКОРІТИСЯ

3 ЩЕ СОТНІ-ТИСЯЧ УКРАЇНСЬКИХ ДІТЕЙ ВИКРАДІТЬСЯ АБО ПРОДАНІ В РАБСТВО

4 НІЯКІ ООН-вівці Україну НЕ ЗМОЖУТЬ захистити, так само як вони втекли у В'єтнамі, так само як "солдати" Насильники та найманці ООН втекли від босих терористів на кордоні Єгипетa з Ізраїлем - І ВІЙСЬКА ОККУПАНТІВ Спокійно ВТОРГЛИСЯ!!

5 НІЯКІ ФРАНЦУЗИ НЕ ПОМИРАтимуть; ЗА УКРАЇНУ - РАШКА ВІДНОВЛЕНИМИ СИЛАМІДОБ'Є УКРАЇНУ
показати весь коментар
07.03.2025 17:53 Відповісти
"Чого власне український народ реально бажає" - різного бажає, протилежного навіть.
Але для політиків та інших, хто годувався і годується з української держави
її "єдність" така сама непорушна "скрєпа" як панрашизм на болотах.
Факти не підтверджують ? Тим гірше для фактів.
показати весь коментар
07.03.2025 06:40 Відповісти
Трамп , Трамп , знову Трамп ... а к Зеленському у пана Шлінчака ніяких питань немає ?

"А уявіть, що буде з людиною, яка підпише юридичну відмову від територій ...".

Пане Шлінчак, я вам зараз очі відкрию ! Відмовитись від деяких теріторій можна тоді , коли ти їх контролюєш. А якщо ці території вже не твої , там знаходиться армія іншої держави та живе населення з пашпортами цієї держави, то ці теріторії "українська" влада віддати не може , бо вона, ЗЕвлада, їх вже віддала ( а може й продала ... ау, Оман2020 ) за перший тиждень ординського вторгнення , коли ординська бронетехніка з комфортом та вітерцем почухала по "дорогам великого будівництва" , завчасно набудованим ЗЕвладою по напрямкам майбутнього вторгнення , та ще й ця ЗЕвлада відвела війська з Перекопу та Чонгару і розмінувала мінні поля ( знов привіт Оману2020 ! ).
Отже , пане Шлінчак , зараз можна говорити не про відмову від деяких територій , а про констатацію факту їх втрати !

І ще одне , пане ! Які можуть бути питання до Трампа ?

Хіба Захід і США ( а саме Трамп був Президентом в 2019 році ) переконували дурну ЗЕотару73% вибрати Президентом України замість професійного політика , дипломата та держуправлінця абсолютно профнепридатного, неінтелектуального і з підлітковими комплексами Веселого Хлопчиська-Нарціса , який на додачу до всього цього є вихованцем КГБшно-ФСБшної академії гумора КВН ім Маслюкова ( нехай цей Маслюков зараз добре почувається на концерті Кабздона! ), де йому був заданий "коридор" гумора - плюватися в Україну , в українськиї політиків та в україномовне насення ?!
показати весь коментар
06.03.2025 21:28 Відповісти
Все було б добре, але оте ваше "к Зеленському" все псує.
показати весь коментар
07.03.2025 09:23 Відповісти
Є Єдиний спосіб вижити , в тих умовах , коли США повністю припинили постачати вашій країні зброю і вимагають поступитися вашою територією ворогові

Саме в цій ситуації воював Ізраїль протягом ДІВ'ЯТНАДЦЯТІ РОКІВ з 1948 до 1967 року!! У цей період США постачали Ізраїлю АБСОЛЮТНИЙ НУЛЬ зброї, і вимагали поступитися частиною країни ворогам (Арабам Мусульманам).

ГОЛОВНЕ! ВОЮВАТИ І ВОЮВАТИ" АЛЕ НЕ ВІДДАВАТИ свою землю ВОРОГУ І НЕ ПОГОДЖУВАТИСЯ НА АМЕРИКАНСЬКІ ВИМОГИ ПРО ХИРЕЧЕ ""мир з вашими смертельними ворогами" про той брехливий який США НАВ'ЯЗУЮТЬ ВАМ

( так само як вони Південний В'єтнам пішов на американський тиск, він був переможений і знищений ворогами)

Чи втрачав Ізраїль людей у ​​цій війні БЕЗ АМЕРИКАНСЬКОЇ ЗБРОЇ? Так втрачав. Чи йшов він на поводі в Америки? НІ. Так було 19 років. Потім Ізраїль ПЕРЕМОГ 200 мільйонів ворогів у 1967 році - і тільки тоді США ПОЧАЛИ поставки зброї.
показати весь коментар
06.03.2025 22:54 Відповісти
"Петру Порошенку он скільки згадують Мінські угоди […]".

"[…] сьогодні і завтра саме над цим працюватимуть".

Як я люблю неозначено-особові речення від аналітиків! Та все-таки: хто ж вони ті хтосічки?
показати весь коментар
07.03.2025 08:46 Відповісти
Хто вибирає між "позором і поражением" буде мати і те і інше, без варіантів. Наша армія не капітулювала , щоб її заставляти капітулювати!
показати весь коментар
07.03.2025 10:02 Відповісти
Ахахах. Розкажіть це Тимчасовому уряду та Уряду Ерцерберга.
показати весь коментар
07.03.2025 10:33 Відповісти
Тут орудує московський Бот "Ксена Михальська"
у всіх його постах (а це безсумнівно чоловік, а не жінка - з багатьох причин) він умовляє
1 ПРИПИНИТИ ОПIР РАШКE
2 ЗДАТИ ВСЮ КРАЇНУ - як того вимагає трампон
У відповідь на приклад наполегливої ​​перемоги БЕЗ американської допомоги починає атакувати тих, хто закликає боротися за Україну.
3 Будь-яка думка крім капітуляції БОT "Ксена Михальська" намагається висміяти або оскаржити.

у відповідь на цитату Черчілля - "НЕ здаватися" - він висміює.
показати весь коментар
07.03.2025 21:17 Відповісти
Може, напишете про "найголовнішу помилку адміністрації зеленського"?
Не напишете!
Бо за допис про Трампа вам нічого не буде, як, власне, і толку від самого допису.
А от за допис про зеленського та його помилки вам прилетить, і ви це знаєте!
показати весь коментар
07.03.2025 11:17 Відповісти
Хто вибирає між "позором і поражением" буде мати і те і інше, без варіантів. Наша армія не капітулювала , щоб її заставляти капітулювати!

показати весь коментар
07.03.2025 17:50 Відповісти