13168 відвідувачів онлайн
3 048 22
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

ПОДРОБНОСТИ КАПИТУЛЯЦИИ?

Опубликованы анонимом, за достоверность не поручусь, но публикую, т.к. это совпадает с тем, что поступает из официальных источников, а если окажется неверным - мы это увидим, и я тоже сообщу.

Итак, если нижеследующее верно, то руководство Украины таки капитулирует. Автор сообщения - как бы украинец, и ему это как бы ОК.

Мне не ОК, предполагаю, что народу Украины тоже не ОК, но народ Украины могут поставить перед фактом.

Итак, подробности.

Пункт первый, цитирую:

 "Українська делегація категорично відкинула американську пропозицію щодо можливості часткового скорочення чисельності  особового складу та озброєння ЗСУ до досягнення повноцінної "Угоди про перем р'я""

Что это значит?
Это значит, что Украину таки РАЗОРУЖАЮТ.
Причем потребовали сделать это прямо сейчас, но как бы согласились "после перемирия".
То есть, реализуется одна из хотелок путина под названием ДЕМИЛИТАРИЗАЦИЯ УКРАИНЫ.

"Домовилися сформувати спільну позицію США та України по можливому паритетному скороченню такої чисельності двома сторонами конфлікту"

Перевожу: Ермак и компания согласились разоружить Украину и как бы попросили разоружить и россию тоже (сколько смайликов ставить в этом месте и каких - решайте сами).

Пункт второй:

"Обговорювалася можливість купівлі американської зброї за європейські гроші та Україною  у кредит з наступним розрахунком за нього з новоствореного Фонду згідно з підписаною у найближчий час"Угодою про копалини".
 Американська сторона заявила про готовність до таких кроків у випадку, якщо росія не пристане на американські пропозиції"

Перевожу: Трамп ПРОДАСТ Украине оружие за ЕВРОПЕЙСКИЕ деньги в счет УКРАИНСКИХ полезных ископаемых ТОЛЬКО в том случае, если путин не согласится принять капитуляцию Украины.

В этом пункте прекрасно всё.

Пункт третий:

"Узгоджено чітке формулювання - "Україна та США ніколи не визнають окупацію українських  територій, проте вважають  повернення тих під український контроль  контроль можливим виключно у дипломатичний спосіб у процесі всеосяжного врегулювання російсько - українського конфлікту""

Перевожу. Ермак и компания согласились НЕ ОСВОБОЖДАТЬ ОККУПИРОВАННЫХ территорий Украины, если этого не захочет путин.

(Зеленский в сегодняшнем видео исполнил что-то вроде песни "Я тебя никогда не забуду!" (и уже никогда не увижу, ага).

ЮРИДИЧЕСКИ оккупацию не признают, а ПО ФАКТУ оккупированная часть Украины остается у путина.

Пункт четвертый:

"Українська та американська сторони узгодили перелік санкцій введених проти рф які можливо буде зняти після заключення "Угоди про припинення вогню". Буде скасовано деякі санкції проти банківської системи рф, її енергетичного сектору та скасовано ембарго на постачання запчастин для цивільної авіації (Боінг).
 Українська сторона не проти зняття більшого об'єму санкцій у випадку досягнення прогресу у питанні повернення під українську юрисдикцію окупованих територій. (Південні області, Харківщина)."

Перевожу: если путин согласится принять капитуляцию Украины, то санкции с него постепенно снимут. При этом выглядит так, что Украина предлагает НЕ ОСВОБОЖДАТЬ даже оккупированную часть Харьковской области (оттуда путин якобы должен уйти сам после снятия дополнительных санкций). Что такое "Південні області" - не знаю, в Украине таких нет.

Пункт пятый:

"Україна готова відмовитися від намагань вступу до НАТО, закріпити таку відмову юридично в обмін на юридично обов'язкові до виконання "Гарантії Безпеки" від США, Європи та Китаю".

Вот тут звучит устрашающе, но нереализуемо, ибо Европа такие гарантии вряд ли даст. Но, возможно, тут главное просто озвучить, что "Украина готова отказаться от вступления в НАТО".

Пункт шестой:

"Контроль на землі - миротворчі місії Європейських країн та країн "Глобального Півдня". 
 Контроль у повітрі - місія європейських країн, створення об'єднаного повітряного угруповання, забезпечення його роботи мандатом або ООН, або Угодою між Китаєм, ЄС та США"

Перевожу. Следить, соблюдается ли "перемирие", будут друзья путина. 

Добавлю, что весь движ с миротворцами, которых кто-то как будто готов отправить в Украину, а кто-то не готов - это про РАЗОРУЖЕНИЕ УКРАИНЫ.

Потому что Украину кто-то должен будет типа защищать после РАЗОРУЖЕНИЯ.

Вы скажете - так Европа же вооружается! 

Европа вооружает-СЯ, то есть вооружает себя, а вооружать капитулянтов никто не будет.

Пункт седьмой:

"У разі встановленого довгострокового режиму припинення вогню з введенням обмеженої миротворчої місії та верифікацією дотримання його сторонами конфлікту, Україна бере на себе зобов'язання провести вибори Президента та ВРУ у визначені українським законодавством строки"

Тут всё ясно: армию распустят, можно и выборы провести (на которых по идее путин будет проводить условного Арестовича, но при РАЗОРУЖЕНИИ УКРАИНЫ фамилия президента, возможно, не будет играть решающей роли).

Автор текста почему-то считает, что "путин на это не пойдет". Всё вышеперечисленное - часть путинского плана по уничтожению Украины. Поэтому путин не просто пойдет на это, он побежит. Ну, для вида, может быть, повыпендривается, чтобы получить еще больше и быстрее, но основное он уже получает.

УНИЧТОЖЕНИЕ УКРАИНЫ.

Не совсем понимаю, почему руководство Украины сдало Украину практически в два хода (соглашение о полезных ископаемых + прекращение военной помощи и разведданных). То ли за то, что не тронут их якобы наворованное, то ли они предатели и все это время сидели там для этого.

В этом случае народ Украины (который, как показывает свежая социология, против капитуляции) остается один на один с врагом. Народу Украины поможет Европа и цивилизованный мир, но, видимо, в том случае, если Украину будут возглавлять НЕ КАПИТУЛЯНТЫ.

Повторю, я не могу подтвердить достоверности вышеперечисленных пунктов, но можете задать все вопросы автору:
https://www.facebook.com/share/1EH17Eas1Q/ 

Топ коментарі
+3
Якщо серйозно - це все ні про ,що .

Вся проблема - лише в людях , які керують країною.

Німеччина після першої світової - підписала капітуляцію , втратила шматки територій та союзників, була позбавлена значної кількості військової техніки , обмежена в численності збройних сил та певних видів озброєння ....
Що не завадило Верхмату через 20 років дать піндюлей всім в Європі - і якби не допомога США невідомо чим би все закінчилось.

Просто потрібні правильні люди на ключових постах країни .

Але оскільки ми маємо непритомний божевільний народ то ,як казав Олдос Хакслі - У країні дурнів розумний королем не стане".
В мене сподівання тільки на БОга - бо поки в країні керує "мудрий нарід " ніуя тут не буде нормального
показати весь коментар
12.03.2025 20:21 Відповісти
+2
От по коментах видно - представників "мудрого Наріду "))))
показати весь коментар
12.03.2025 22:11 Відповісти
+1
На жаль, так. Це порохова бочка.
показати весь коментар
12.03.2025 19:15 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
після такої розшифровки , ясна річ , шо в Україну , при цієї владі нех...пертися , хай з 🤡🤡 живуть ті хто їх вибрав ...
показати весь коментар
12.03.2025 19:10 Відповісти
На жаль, так. Це порохова бочка.
показати весь коментар
12.03.2025 19:15 Відповісти
Пункт 1 суперечить пункту 2: нащо для України купувати зброю, якщо нас будуть "разоружать"?
показати весь коментар
12.03.2025 19:36 Відповісти
"Американська сторона заявила про готовність до таких кроків у випадку, якщо росія не пристане на американські пропозиції"

Пункт 2 про те, що Україну будут озброювати лише якщо путін не прийме капітуляції України.
Якщо прийме - то Україну роззброюватимуть.
показати весь коментар
12.03.2025 19:47 Відповісти
"Якщо путін не прийме капітуляції України..." - а це що за маячню ви тут написали?
показати весь коментар
12.03.2025 21:28 Відповісти
Якщо автор процитованого документу наводить вірні відомості, то путіну зараз пропонують: відмову України від звільнення окупованих території збройним шляхом, зняття санкцій проти росії, контроль за дотриманням перемовин із боку Китаю та країн "Глобального півдня". На це Україна, якщо вірити автору, погодилася.

Ще пропонують відмову від НАТО, на яку Україна поки що не погодилася, і роззброєння України в разі, якщо путін прийме усе назване вище.

На жаль, так виглядає капітуляція України, і путін може або прийняти її, або забажати капітуляції на жорсткіших умовах (скажімо, юридичного визнання окупованих територій російськими тощо).
показати весь коментар
12.03.2025 23:08 Відповісти
ну тобто Україна з рашкою залишаються при тому що захопили чи відбили, Україна отримує якихось миротворців з ЄС або нейтральних + механізм верифікації дотримання перемир'я і можливо скорочення армії після конфлікту на паритетних умовах. Якщо згадати яка в нас кількість людей в армії то її скорочення відбудеться в будь-якому випадку в разі завершення гарячої фази. І вна рашці також. Тож ніякої особливої зради я не бачу.
Це з того що по фактам. Про те що на папері про НАТО і ще якісь там зобов'язання не відбивати свою законну територію - в 2025 році про таке і говорити смішно. За 4 роки коли Трамп піде все може перевернутись на 180 градусів.

Інша справа що }{уйлуша не прийме такі умови і буде хотіти юридичного визнання нагарбаного + Херсон + Запоріжжя + ще якогось умовного Мудачука в Києві. І от саме за це треба вчепитись і не робити жодних кроків на зустріч поки русня остаточно не видихнеться (а до 26 року це станеться з об'єктивних причин).
показати весь коментар
13.03.2025 03:13 Відповісти
На жаль, Трамп не має намірів іти. Навпаки, він хоче наслідувати путіна і залишатися на посаді довічно.

2. Будь-які поступки росії, на які офіційно погоджується Україна (під тиском росії, США, Європи або усіх разом), призводять лише до погіршення ситуації. Принаймні так було починаючи із 2014 року. Наразі наміри путіна щодо України є незмінними.
показати весь коментар
13.03.2025 10:49 Відповісти
Я погоджуюсь щодо пункту 2.
Але на жаль політична ситуація з США значно погіршилась із 2014 року. Фактично тепер США тиснуть на нас більше ніж на РФ. Але з іншого боку вони тиснуть на нас тому що досі надають нам допомогу. Сподіваюсь з часом ця ситуація буде виправлятись - більше грошей, військової допомоги і розвідданих від Європи + наші власні спроможності які теж суттєво виросли з 2014. Відповідно і важелів тиснути на нас буде менше.
показати весь коментар
13.03.2025 15:36 Відповісти
Якщо серйозно - це все ні про ,що .

Вся проблема - лише в людях , які керують країною.

Німеччина після першої світової - підписала капітуляцію , втратила шматки територій та союзників, була позбавлена значної кількості військової техніки , обмежена в численності збройних сил та певних видів озброєння ....
Що не завадило Верхмату через 20 років дать піндюлей всім в Європі - і якби не допомога США невідомо чим би все закінчилось.

Просто потрібні правильні люди на ключових постах країни .

Але оскільки ми маємо непритомний божевільний народ то ,як казав Олдос Хакслі - У країні дурнів розумний королем не стане".
В мене сподівання тільки на БОга - бо поки в країні керує "мудрий нарід " ніуя тут не буде нормального
показати весь коментар
12.03.2025 20:21 Відповісти
сам до якого наріду належиш..??- до вумного..??- де це???
показати весь коментар
12.03.2025 20:37 Відповісти
"Що не завадило Верхмату через 20 років дать піндюлей всім в Європі" - звідки розуміємо, що Гітлером і його діями ви захоплюєтеся. І "потрібні правильні люди на ключових постах країни" - це диктатори або нацисти, так? Якщо так, то ви фашист!
показати весь коментар
12.03.2025 21:34 Відповісти
От по коментах видно - представників "мудрого Наріду "))))
показати весь коментар
12.03.2025 22:11 Відповісти
Хай цю брехню москалі читають. ЗСУ таке не подарує офісу зеленського і вони це знають. Мир не потрібен нікому, окрім Трампа. ❤️🇺🇦❤️
показати весь коментар
13.03.2025 08:40 Відповісти
Я теж сподіваюся на те, що так не буде. Соціологія показує, що народ України проти.
показати весь коментар
13.03.2025 10:41 Відповісти
Соціологія КМІС https://www.kiis.com.ua/?lang=ukr&cat=reports&id=1505&page=1

Соціологія журналу Economist:
показати весь коментар
13.03.2025 17:39 Відповісти
Українці за визначенням проти, бо навпаки, то вже не Українці. ❤️🇺🇦❤️
показати весь коментар
14.03.2025 09:21 Відповісти