9040 відвідувачів онлайн
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Хто відповідає за мобілізацію?

луценко,ігор

Чому у нас такі проблеми з мобілізацією?

Тому що нею не займається ніхто!

Так, це дивний, але факт. Зараз, коли армія так кричуще потребує поповнення, коли Росія постійно нарощує живу силу своїх полчищ — фактично в нашій державі немає нікого, хто б реально займався політикою залучення людей у військо.

ТЦК — це не державний орган, котрий має повноваження проводити якусь політику в галузі мобілізації чи рекрутингу. Він, за задумом законотворців, лише ВИКОНАВЕЦЬ, який обробляє потік мобілізованих і рекрутів. А цей потік якраз має генерувати певна ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА у цій галузі, певний комплекс заходів.

ТЦК працює з результатом "мобілізаційної політики". Але сама ця політика у нас ніким не здійснюється.

Але чомусь так сталося, що всі очікують від ТЦК вирішення проблем з мобілізацією. Армію, котра взагалі-то має займатися питаннями фронту, зробили крайньою у процесі, котрий стосується тилу, організації життя усієї країни.

Уявіть собі: на командному пункті угруповання військ сидить командир, він цілодобово віддає бойові накази — приміром, перекинути артилерію, підрозділи БПЛА на стик двох бригад під Покровськом, куди зараз іде російський наступ. І паралельно він має придумати, яким чином ТЦК виконати плани по мобілізації, в умовах, коли для мобілізованих немає ні належних заохочень, ні справжніх покарань від ухилення.

Нонсенс? Абсурд?

Ні, це реальність. Прізвище цього командира — Драпатий. Він одночасно командує напрямом на фронті, керує цілим родом військ (сухопутка) і при цьому має займатися забезпеченням Сил оборони України новим особовим складом.

Чи це нормально? Що, більше в державі немає фахівців з державного управління, котрі могли б взяти на себе це питання? Невже, окрім бойових воєначальників Сирського і Драпатого, нікому немає часу зараз цим зайнятися? Треба обов’язково скинути це на тих, хто зараз воює 24 на 7?

Мобілізація — це величезний комплекс заходів, котрий треба провести, і на котрий у армії немає ані повноважень, ані можливостей. Бо вона, знаєте, зараз трохи зайнята.

Приміром, є критична потреба вивчати настрої у суспільстві, робити соціологію, в тому числі глибинну. Чи це завдання Генштабу?

Так само треба рахувати фінансові плани, тому що матеріальне заохочення — важливий фактор рекрутингу. Це можуть зробити Мінфін, Нацбанк, Мінекономіки. Але вони не у складі Генштабу.

Або треба дати різки правоохоронній системі, котра нині самоусунулася від покарання ухилянтів, СЗЧшників і дезертирів — то хіба Генштаб може це зробити?

Або треба застосовувати санкції проти цих категорій — на кшталт арешту майна, тощо — то хіба цим може займатися Генштаб, а не суди з прокуратурою та іншими правоохоронними органами? Суди, прокуратура, ДБР і БЕБ з НАБУ — не підрозділи Генштабу.

Або ще живий приклад — потрібно масово рекрутувати іноземців, є десятки тисяч охочих. Але потрапити в Україну вони не можуть, бо треба специфічне сприяння МЗС. А МЗС не підпорядковується Генштабу.

Треба, щоб хтось більш високий у державі взяв на себе відповідальність, скоординував роботу Кабміну, РНБО, Верховної Ради, десятків державних органів та інституцій. Генштабу тут, при всьому авторитеті, недостатньо.

І тоді, можливо, постануть цікаві, раніше небачені речі. Можливо, виявиться, що країна не так вже й стомилася від війни, що її верхівка і низи ще готові дати належний кадровий ресурс, перекрити не тільки поточні потреби, але й дати змогу тимчасово відпочити тим, хто без перестанку воює вже четвертий рік?

Буду вдячний за поширення.

Топ коментарі
+25
Відповідає за мобілізацію -- верховний головнокомандувач, крапка!
Все інше -- перекладання відповідальності. Цар хороший бояри погані.
І для "військовослужбовця" Ігоря Луценка -- мобілізація це широкий спектр засобів і дій, а не лише бусифікація всіх хто ходить по вулицях. Мобілізація країни провалена цілком і повністью, бо державні мужі разом з "президентом" думають як яйця по 17 гривень продати, і ******** гроші, а не про мобілізацію і війну. За 3 роки ми не виготовляємо навіть набоїв, BTW.
А "мобілізація" чоловіків без зброї, коли на один міномет по 3 міни на день, для прикладу, -- просто вбивство населення. ******* війна ведеться не списом і стрілами. Без засобів ураження люди -- просто м"ясо!
показати весь коментар
08.04.2025 21:09 Відповісти
+23
Знов люди винуваті((( Люди нехтують мобілізацією, люди зменшили обєм донатів на війну, люди не почали робити балістичні та крилаті ракети в достатній кількості, люди не розуміють що "треба мобілізувати всіх", люди вчасно не надавили на керівництво країни щоб провело організаційні зміни в армії.... А чи не до.уя вимог до людей, прахвесіанали великих та малих шапіто???
показати весь коментар
08.04.2025 21:03 Відповісти
+21
Поки поліція, ТЦК, прокурори та всі, хто за державні гроші сидять в тилу, не будуть на нулі, люди будуть нехтувати мобілізацією.
показати весь коментар
08.04.2025 20:32 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Поки поліція, ТЦК, прокурори та всі, хто за державні гроші сидять в тилу, не будуть на нулі, люди будуть нехтувати мобілізацією.
показати весь коментар
08.04.2025 20:32 Відповісти
Знов люди винуваті((( Люди нехтують мобілізацією, люди зменшили обєм донатів на війну, люди не почали робити балістичні та крилаті ракети в достатній кількості, люди не розуміють що "треба мобілізувати всіх", люди вчасно не надавили на керівництво країни щоб провело організаційні зміни в армії.... А чи не до.уя вимог до людей, прахвесіанали великих та малих шапіто???
показати весь коментар
08.04.2025 21:03 Відповісти
Наприклад я також проти усіляких вимог до будь кого. Геть вимоги і відповідальності. Також не розумію для чого взагалі донатити? Солдату також нефіг докупляти те що не забезпечили бубочки. Будемо помалу займати більш вигідні позиції десь по берегах річок. Є дуже багато чудових великих річок. Ракети також не потрібні. Просто буде більше обстрілів по містах у тилу. Та й все. Не треба нікого мобілізувати і не дай Боже давити на владу. Ви що? Тобто ні до кого ніяких вимог не треба. З солдата також не вимагайте нормально служити чи воювати. А так щоб не сильно багато. Чи ви цивільні придумаєте ще більш потужну статтю у кримінальному кодексі. Аби не виходити з своєї зони комфорту. Ха ха ха.
показати весь коментар
08.04.2025 23:29 Відповісти
Петя, ти я бачу поціновувач ідеї що війну повинні вести люди, а не держава - як у всьому світі. Тобто разом з повсякденними надпотугами хоч щось заробити у супер-дорогій для життя Україні (бо за цінами зельц не слідкує і нічого не робить для їх утримання), люди повинні у вільний від роботи час розробити план війни та перемоги, потім надавити на зельца щоби він підняв свою дупу і почав щось робити, потім надавити на Верховну раду, потім на Генштаб, потім на дипломатів? Бо насправді зельц і вся його команда не роблять нічого - бо результатів НЕМАЄ. У нормальних людей при владі потреба у тих самих донатах була б непотрібною через півроку після 24 лютого, а виробництва *********** почали б працювати у квітні 2022 року,а не у кінці 2024 ( а по мінах так і зараз толком не працюють). І це звичайні люди повинні робити в атмосфері постійного психотравмування впродовж більше ніж трьох років - коли звичайні люди у таких умовах стають психами через півроку??? І такі умови життя в Україні ти називаєш "зоною комфорту"??? Думаю що тобі років 20 - по ступеню усвідомлення навколиньої реальності.
показати весь коментар
09.04.2025 07:17 Відповісти
"у нормальних людей при владі..."

а накуя ти цих нормальних із влади в 19 викинула? от тепер сама, сама (с)
показати весь коментар
09.04.2025 08:07 Відповісти
"нормальних із влади" - там таких ніколи не було.
показати весь коментар
09.04.2025 14:33 Відповісти
Это не при порошенко ли случайно были нормальные при власти ? Ну ты - скажем мягко - и накурился . А это вредно, даже в малых дозах, уж лучше пей
показати весь коментар
09.04.2025 17:13 Відповісти
Вибори - це завжди між поганим і гіршим. До 2019го точно привладі було не "гірше"!
показати весь коментар
09.04.2025 18:54 Відповісти
Так ви правильно написали. Я думаю що ВСЕ цивільне населення знаходиться у зоні суперкомфорту. І те що цивільні вибрали недолугий зелений картель це також проблема цивільних. Не хочете давити на владу, то робіть щось паралельно від цієї влади. А ваші тіпа стреси про ніби то проблеми з купівлею чи не купівлею чергових дурничок залиште собі. Немає ніяких відповідальності до цивільних? Ок. Відмахайтеся від військових. Ха ха ха.
показати весь коментар
09.04.2025 10:44 Відповісти
Пане Ігоре. Усе, що ви пишите та перелічуєте - це наслідки тої самої Довгої війни, про яку багато писали ваші колеги, і до якої Україна абсолютно не готова.
Наразі ви стикнулися з першими проявами, далі буде більше та гірше. Це я пишу як історик. Чому я це пишу, поясню.
Ще восени та напочатку зими, коли стало зрозуміло, що Україна вступає в період "довгої війни", я тут на Цензорі писала, що такий формат війни потребує відповідних механізмів ведення війни. Чого я тільки не наслухалася на свою адресу, Боже мій. Але найсумнішим откровенням для мене стало те, що й ваші колеги та ті, хто є начебто експертами та лідерами думок, як один вели мову лише про те, що "потрібно напружитися, мобілізуватися ще більше, ще критичніше".
Слухайте довга війна відрізняється від війни короткострокової (до трьох років) так же, як стаєрський забіг від спринтерського. Це абсолютно різні за стратегією речі. Спринтер так, може і повинен максимально напружитися, мобілізувати усі сили вже зі старту, інакше програє. Стаєр НАВПАКИ, повинен економно роззодуватм свій ресурс та так розрахувати сили, щоб на фінальному відрізку у нього був той самий резерв сил, який і дасть йому можливість різко наростити швидкість та обігнати суперників, які видохлися.
Теж саме стосується і довгої війни. Довга війна це історія навіть не про битви. Це історія про здатність соціуму її витримати. Витримати цей безкінечний мілітарний стаєрський забіг економічно, демографічно, соціально, психологічно тощо. І саме для цього, для того, щоб соціум був здатен його витримати і потрібні специфічні саме для довгої війни, механізми. А це: контрактна армія, залучення іноземних найманців, мілітаризація економіки, пришвидшення економіки, для чого потрібні залучення до неї додаткових коштів та ВІДКРИТІ кордони (!!!), наявність не просто якихось союзників, а військово-політичних альянсів, особливо коли ви воюєте проти альянсу. Доступ до фінансових ресурсів та сировини ззовні. Надійна логістика. Без усього вищепереліченого, витримати довгу війну або неможливо, або наслідки такої війни будуть гірші за програш - і таке в історії бувало.
І контрактна армія, яка у цьому списку стоїть першою - це не забаганка. Це перша та основна умова того, що усе далі перераховане буде діяти і соціум буде здатен витримати довгу війну стільки, скільки потрібно. І у нього залишиться ресурс на фінальний ривок, який і ж вирішальним у довгій війні.
І якщо ви подивитесь, що почав робити путін ще у 2023 році, то побачите, що він створював саме те, що я перерахувала. І тому, що готувався до ДОВГОЇ війни.
Контрактна армія - це СИСТЕМА. Система набору, розподілу задач, система фінансування, перерозподілу бюджетів усіх рівнів, залучення коштів з інших джерел, залучення органів місцевої влади тощо. Усе це потребує часу на створення, узгодження, але коли ця система створена, вона починає діяти відносно автономно та саморегулюватися. То НЕ надійтеся, що у кацапів не вистачить коштів на контрактників. Вистачить. Бо це не питання коштів. Це питання приоритетів. Перенаправлять кошти з інших статей бюджету, скоротять соціалку. Врешті решт, без гуртків самодіяльності країна вести війну може, а ось без сталого постачання мотивованих контрактників на фронт, як тепер виявляють наші експерти - НІ!
Тобто, що ми маємо на поточний момент? А ми маємо те, що супротивник України створив усі необхідні механізми для ведення довгої війни. У нього стало дії система набору контрактників та залучення найманців, у нього мілітаризована економіка, при цьому у нього досить низький рівень соціальної напруги та зберігається демографічна сталість, адже кордони відкрито.
А що ж в Україні? А в Україні влада після шляхом примусової мобілізації, і ви, пане Ігоре, це активно підтримували. І не лише ви. Відповідно, в Україні просто не існує системи, яка б могла ефективно забезпечувати ЗСУ мотивованими контрактниками. Натомість створена і вже стала самодостатнім явищем Система Бусифікації, яка поступово буде корупціонуватися та копупціонувати суміжні органи, задіяні у бусифікації. Ця система далі буде ставати все більшим фактором величезного соціального напруження та розколу у суспільстві, яке, і я як людина, що знає історію, гарантую, призведе до саботажу населенням усіх спроб посилити бусифікацію. Цей саботаж проявляється вже і ви у статті пишите про нього, лише називаєте іншими словами, типу ухиляння тощо. Ні, пане Ігоре, це не ухиляння, це соціальний саботаж населенням дій влади, які цим населенням вже не сприймаються як доцільні та справедливі. І цей поки що мирний саботаж ви пропонуєте долати ще більшим тиском та збільшенням покарання.
Для чого я це все пишу, хоча й сумніваюсь, що роблю правильно, і що це не видається у проблеми для мене особисто. Тому що плекаю надію, що хоч хтось у цій країні схаменеться. Бо Україна вибрала найгіршу щ стратегій ведення довгої війни, яка скоріш за все закінчиться дуже дуже погано для нас усих. Історія наука не лише точна, вона дуже жорстока наука. Історія не пробачає помилок. Особливо ігнорування соціальних законів. Прислухайтеся. І до нас було багато тих, хто вважав, що від соціуму можна отримати будь що і в будь який момент, варто лише добре натиснути. Це помилкова думка. На соціум потрібно не стільки тиснути, скільки дати можливість нормально функціонувати. Навіть під час війни. А можливо, саме під час війни. А для цього потрібні відповідні механізми ведення довгої війни. Вони перелічені на початку мого допису. Це дуже важливі механізми, пане Ігоре. Україна вже критично спізнилася з цим. Але можливо, ще є якийсь час. Я не знаю.
З повагою.
показати весь коментар
09.04.2025 10:46 Відповісти
Ви праві-держава нічого не робить в цьому питані-тільки дерибанить і краде гроші-захмарні зарплати,500млрд на рашкін металобрухт з Болгарії,а ще мільйони на 1000-а Бутусов обявив збір на білети для добровольців з Колумбії-про що тут ми можемо ще обговорювати
показати весь коментар
09.04.2025 15:52 Відповісти
Якби ж то хтось знав дистанцію
показати весь коментар
09.04.2025 18:55 Відповісти
Та це отмазки ухилянтів. Не підуть вони ні за прокурорами, ні за поліцією, поки не буде реального покарання за ухилянство і дезертирство. Звичайно повинні бути і заохочувальні заходи-велика зарплата, різні пільги.Баланс потрібен і покарання і заохочення. Але Зеленський і його бариги не здатні щось толкове зробити не тільки в армії.
показати весь коментар
08.04.2025 21:20 Відповісти
Коли поліцію, ТЦК, прокурорів та всіх, хто за державні гроші "сидить в тилу" (а це ще й медики, і вчителі) кинути на нуль, то "люди" не ломануться в армію, вони придумають нові відмазки чому не повинні служити.
показати весь коментар
09.04.2025 05:46 Відповісти
Саме так. І пан Луценко це розуміє, мабуть. Тому слушно акцентує увагу на посилення каральних заходів, яких на його думку недостатньо.
показати весь коментар
09.04.2025 08:06 Відповісти
Хто відповідає за те, щоб "цінуємо кожного солдата" було не на словах, а на ділі?
"https://youtu.be/a7sK0TL1qSI?si=ud0a7-QFhZpMaBpI&t=603 Між робить і киздіть є дуже велика різниця" - Кирило Верес.
показати весь коментар
08.04.2025 20:41 Відповісти
Це лише гасло. Воно популістське і нездійснене. На жаль, ніхто нікого не цінує. І цінувати не планує
показати весь коментар
09.04.2025 08:07 Відповісти
Тут не зрозумілі критерії. Де межа між "зберегти солдат" і "невиконати наказ"?
показати весь коментар
09.04.2025 18:57 Відповісти
Ну що, я можу сказати хто той хто повинен займатись всіма цими справами та зможе зрушити всі ці внутрішні органи на подвиг - це є артист з кварталу95 якого обрали Верховним Головнокомандуючим і по сумісництву - президентом України - Зеленський Володимир!
Як тільки в нього закінчаться гроші на відосіки та на поїздки за кордон - так зразу і займется.
Розкаже всім і в в кварталі95 що захищати країну повинні всі. Не тільки ті кого спіймають на велосипеді, перед цим переїхавши машиною майбутнього бійця.
показати весь коментар
08.04.2025 20:46 Відповісти
https://www.youtube.com/watch?v=UmemTxbz3yo
показати весь коментар
08.04.2025 21:04 Відповісти
Відповідає за мобілізацію -- верховний головнокомандувач, крапка!
Все інше -- перекладання відповідальності. Цар хороший бояри погані.
І для "військовослужбовця" Ігоря Луценка -- мобілізація це широкий спектр засобів і дій, а не лише бусифікація всіх хто ходить по вулицях. Мобілізація країни провалена цілком і повністью, бо державні мужі разом з "президентом" думають як яйця по 17 гривень продати, і ******** гроші, а не про мобілізацію і війну. За 3 роки ми не виготовляємо навіть набоїв, BTW.
А "мобілізація" чоловіків без зброї, коли на один міномет по 3 міни на день, для прикладу, -- просто вбивство населення. ******* війна ведеться не списом і стрілами. Без засобів ураження люди -- просто м"ясо!
показати весь коментар
08.04.2025 21:09 Відповісти
Все правильно написано, але є декілька але:
- як і мільйон інших розумних дописів в інтернеті, влада цей просто не побачить, або проігнорує. "Правительство на другой планете живет, родной!" (с) х/ф "Кин-дза-дза" (вибачте за російську)
- це потрібно було робити мінімум в 2022, а бажано в 2014. Але.....спочатку "повільне" АТО, потім добровольці в чергах, потім бусіки......а тепер вже дуже запізно. Це не означає що робити не потрібно, але.....
- повний провал мобілізації, демонстративна нерівність, часто наплювательське відношення на життя людей, показова демонстрація що служба це покарання, і т.п. викликало такий негативний "імідж" мобілізації, що переломити його буде....навіть не уявляю як.
Тому....розумні слова, але вони так і залишаться словами в інтернеті. По крайній мірі за цієї влади.
показати весь коментар
08.04.2025 21:47 Відповісти
"переломити його буде....навіть не уявляю як"
Ніяк. Єдине що можливо прийдуть інші люди, які одразу почнуть все робити правильно. Які показово приведуть до відповідальності найбільш одіозних злочинців з ТЦК, ВЛК, і так далі. І то, це буде відновлюватись дуже повільно, так само, як заганялось в цю ситуацію.
показати весь коментар
09.04.2025 01:09 Відповісти
Та ніяк. Втрата територій буде продовжуватись допоки орки це ресурсно зможуть здійснювати. Україна вже давно мала б переходити в глуху оборону, але "курск наш" накрився мєдним тазом, а на підході вже чергова авантюра "бєлгород наш". Правда вже менш маштабна. Бутусов стомився повторювати, що проблема це вади організації і командування . Люди, зброя і бк на другому місці.
показати весь коментар
09.04.2025 08:15 Відповісти
Порошенко винен. Зразу в лоб заходь, зі свого любимого😂
показати весь коментар
08.04.2025 22:16 Відповісти
Хай за мене Луценку відповість
Начальник Дубенського РТЦК

Начальник Другого відділу Дубенського районного https://trueua.info/news/vijskkomatam-dozvlili-vruchati-povistki-cholovikam-nezalezhno-vid-ihnogo-miscya-prozhivannya територіального центру комплектування та соціальної підтримки Юрій Ковалюк заявив, що не пустить власного 22-річного сина до війська після того, як той закінчить навчання. У Рівненському військкоматі переконані, що такі висловлювання не сприяють зміцненню української армії.

Ковалюк в інтерв'ю розповів про своє ставлення до служби за "Контрактом 18-24" та наголосив, що відмовляє охочих підписати контракт із Силами оборони

"Кажу: хлопці, вам прийдеться служити в м'ясних бригадах, там живучість особового складу дуже низька... Під цю програму підуть ті пацани, яким треба гроші. А самі не знають, що ті гроші можуть і не отримати", - сказав він.
показати весь коментар
08.04.2025 22:21 Відповісти
«ТЦК - це не моє»: відверта розмова з начальником ТЦК на Рівненщині . Повна стаття Начальника Дубенського ТЦК за посиланням

https://4vlada.com/ttsk-tse-ne-moie-vidverta-rozmova-z-nachalnykom-ttsk-na-rivnenshchyni
показати весь коментар
08.04.2025 22:38 Відповісти
Ну все, зараз цього начальника тцк наші мушлі назвуть іпсошником та ворожим пропагандистом.
показати весь коментар
09.04.2025 01:02 Відповісти
А як його взяли в очістку??? З такими то поглядами на тцк і мобілізацію (очістку)?? Якийсь сюр. Після такого інтервю він вже має командувати якимсь підрозділом в найгарячійшій ділянці фронту. Система зради не пробачає.
показати весь коментар
09.04.2025 08:22 Відповісти
мабуть заіп..ло
показати весь коментар
09.04.2025 08:33 Відповісти
"Система зради не пробачає." - де Ви побачили "систему"?
Зграя придурків з короткостроковими союзами та ще з більш короткостроковим інтересом вкрасти якайбільше - це не система.
І навіть ця "напівсистема" пробачить багато чого - за гроші. Пробачить будь-що - за великі гроші. Бо... "вкрасти якайбільше"
показати весь коментар
09.04.2025 14:48 Відповісти
Якщо Луценкові його вертикаль не дозволяє сказати ПРАВДУ - то я як людина не в системі скажу за нього :

У всьому винен президент Зеленський з його кількома ефективними менеджерами - на них повна і абсолютна відповідальність за весь безлад ,ЗЛОЧИНИ та некомпетентність . За побудову корумпованої та злочинної системи.

Потім значну частину відповідальності несЕ військове керівництво ,яке виконує забаганки недолугої зе команди і ставиться до своїх підлеглих ,як бидла .

Ще частину вини несуть на собі медіаповії та пропаГАНДОНИ всіх типів ,які підтримують цю іЛЮЗІЮ

І ще частину несе "МУДРИЙ НАРІД " який підтримує цю брехню та мародерство вже четвертий рік .

ДО ТИХ ПІР ПОКИ ,ЛЮДИ НЕ ПЕРЕСТАНУТЬ ПІДТРИМУВАТИ ЦЮ ТОТАЛЬНУ БРЕХНЮ - НІЧОГО НЕ ЗМІНИТЬСЯ .
Час гасел та пропаганди закінчився . Настав час особистого прикладу . А єдиний особистий приклад ,який подають НЕДОЕЛІТИ - ЦЕ КРАДИ ТА УХИЛЯЙСЯ . Тому всі ці розмови ні про що - всі ідеалісти загинули - в живих залишилися лише цинічні та прагматичні . Або українці зміняться - або вони будуть жити в інших державах .
показати весь коментар
08.04.2025 22:36 Відповісти
Пан Луценко цілком слушно пропонує посилити покарання і репресувати ухилянтів. Раціональна пропозиція, якщо не реформувати прогнившу державну систему. Пояснює, що ГШ не має повноважень це робити. ТЦК як карально-репресивний орган неефективний, бо не має законних підстав для всього комплесу переслідувань і покарань. Тому посил пана Луценка зрозумілий. А я ще раз передивився 14 ознак фашизму Умберто Еко.
показати весь коментар
09.04.2025 08:37 Відповісти
Думаю тут не фашизм - а скоріше формування неофеодальної системи . Така собі суміш капіталізму та феодалізму.
В нас вже явно суспільство розашаровується на страти (касти ) . Для заможних та грошовитих діють одні правила . Для бідних та нездалих - інші . Система рекрутингу - калька московитського набору початку 18 століття. З армії відносно вільних людей - армія 2025 в Україні - це селянсько-робітнича армія закріпачених людей .
Все це покривається товстим шаром демагогії та "патрітизмом" - залежними ЗМі ,залежними від системи або вигодонабувачами від війни .
показати весь коментар
09.04.2025 09:11 Відповісти
Визнаю, що класичної форми фашизму вже не існує, крім кнд і можливо ще якихось маловідомих диктатур в Африці. Але людям так зрозуміліше
показати весь коментар
09.04.2025 10:50 Відповісти
Приїхали.
А коли Луценка рвав помідори за Зеленьського на виборах, то вже тоді знав, що клоун не буде виконувати конституційних повноважень Верховного головнокомандувуча?

Луценко, навіщо шукати сокирку під лавкою?
Є Конституційні обов'язки Президента України-Верховного Головнокомандувача. Конституція України визначає, що саме Президент України відповідає за мобілізацію.

Тільки Зеленьський, за якого ридав Луценка, самоусунувся від виконнання цих рейтингопонижувальних обов'язків"," пускай ваєнніє, как нібудь сами їі там разбєруцца"..
показати весь коментар
08.04.2025 23:03 Відповісти
Треба щоб хтось більш високий взяв скоординувати всіх там по списку. Цікаво а хто ж то має бути тим високим? Невже бубочка? То він одразу скаже що зростом по сантиметрах він не такий вже і високий. В мене пропозиція мене назначити високим чи краще височайшим. І я так скоординую всіх що напевно ще більше штабам і цивільним однозначно не сподобається. Бубочка і так старається всім вгодити. І 90 відсотків влаштовує те що відбувається. Ха ха ха.
показати весь коментар
08.04.2025 23:39 Відповісти
Оппаньки! Як я пам'ятаю , цей Луценко в 2019 році істерично плювався в Папєрєдніка та агітував , як божевільний, за веселого Хлопчиська , а тепер скиглить та скиглить.

А кому , пане, скиглить ? Мабуть тому, кого бачить , ставши перед дзеркалом .

Пане Ігоре , ти також входиш до тих 73% , які 21 квітня 2019 року по-факту весело встромили ЗЕножа в спину країні , яка так тяжко відходила від путловської істерики2014.

Тобі, пане Луценко , не скиглити треба , а ставши на коліна перед могилами на віськовому цвинтарі , каятись за свій гріх2019!
показати весь коментар
09.04.2025 00:02 Відповісти
Що може змінити те що будь хто стане на коліна перед могилами? Напевно що нічого. Я думаю що прихильників зеленого картелю було б непогано вивести з зони їхнього комфорту для початку. А персонально автора загрузити бойовою роботою так, щоб не було навіть часу на написання статей. Все одно він в них не може розгадати хто ж там високий. Ха ха ха.
показати весь коментар
09.04.2025 00:21 Відповісти
Уявіть, що Луценко покаявся і що? Система його покарає, якщо хтось з смотрящіх зєльоної камарильї зверне увагу на його демарш. І всьо. Абсурд і самознищення продовжуватиметься.
показати весь коментар
09.04.2025 08:41 Відповісти
Ну то хоч помре очищеним від мразотства, ні?
показати весь коментар
09.04.2025 13:14 Відповісти
"У Пологівському Терцентрі комплектування та соцпідтримки вважають, що їхня робота важча, ніж у бійців на фронті. Про це в https://www.youtube.com/watch?v=vp0ZUQNf4xQ інтерв'ютелеканалу TV5 сказав начальник Пологівського територіального центру комплектування в Запорізькій області, підполковник Віктор Юрчук."
Не зважаючи на "важкість" служби всі тцкуни буквально зубами тримаються за свої посади і готові порушити всі закони та норми людяності. Аналогічно поліцейські та чиновники. Можливо справа не в політиці, а в тих хто і якими методами її реалізовує ?
показати весь коментар
09.04.2025 00:36 Відповісти
Норми людяності кожен визначає сам для себе. Що таке людяність чи не людяність взагалі мало зрозуміло. Наприклад будь якою суддею, чиновником, великою частиною поліції, ТЦК і інші можуть бути жінки. Навіть в Укрзалізниці і в управліннях доріг можуть з легкістю і навіть краще керувати жінки. А з чоловіків легко зняти бронь. Як вам така людяність? Ха ха ха.
показати весь коментар
09.04.2025 00:49 Відповісти
Людяність - це риса характеру особистості, що означає діяльне співпереживання відносно істот свого та інших видів. Це ставлення до будь-якої людини як до унікальної особистості, яка має право на творчу самореалізацію та полегшення страждань, пов'язаних із колізіями людської природи.
Те що жінки можуть замінити чоловіків в професійній сфері називається гендерною рівністю. Про заміну всіх придатних за станом здоров"я та віком чиновників, поліцейських, депутатів жінками говорять від самого початку війни, але реалізовувати це чомусь ніхто не береться.
Що означає "Ха ха ха" у вашому пості я не знаю, але як каже народна мудрість "сміх без причини - признак дурачини" .
показати весь коментар
09.04.2025 09:07 Відповісти
Співпереживання до кого? Чи до чого? Наприклад співпереживань скажімо до долі онопрієнка в мене особисто немає. До долі будь якого кацапа також немає. До долі будь якого ухилянта також немає. І цей список можна продовжувати. Унікальна особистість спочатку має показати особисто мені в чому є її унікальність і тільки тоді я вирішу чи поважати чи наскільки поважати. Тонкі матерії не для мене. І в той же час ви хворобливо пишете про ха ха ха. А де ж ваша якоби повага до індивідуальностей? А немає. І не було. І не буде. Тобто ви самі не особо прихильник усіляких там повага і бітешонів. Хто обзивається той так і називається. Як казав супермудрий нарід. Ха ха ха.
показати весь коментар
09.04.2025 10:57 Відповісти
Ніхто вас не змушує комусь співпереживати, просто не бажайте і не робіть зла тому хто не бажає і не робить зла вам.
І пишучи про ваше фірмове "3Ха", я не мав на меті образити або принизити, просто безпричинний сміх може бути симптомом серйозної психічної хвороби і Вам варто перевіритися у відповідного лікаря.
показати весь коментар
09.04.2025 19:48 Відповісти
Нарешті ніхто не примушує до всякого безглуздя. Кому що робити я буду вирішувати без вас. А для сміху в мене завжди є причини. Найбільш безглузді висновки і безглузді твердження робляться саме з дуже серйозними обличчями. Щоб впевненіше виглядала якась дурня. Ха ха ха.
показати весь коментар
09.04.2025 22:31 Відповісти
Сміх під час обговорення таких серйозних питань як війна та мобілізація -признак не зовсім здорової психіки , навіть якщо це робиться з метою потролити опонента.Чи може ви як Леся Українка : "Щоб не плакать я сміялась". ?
показати весь коментар
09.04.2025 23:12 Відповісти
Тобто як не в політиці? А як оце щось (політику) треба реалізовувати? Знову виконавці на місцях перегинають і недоопрацьовують?
показати весь коментар
09.04.2025 08:44 Відповісти
Політика проведення мобілізації визначена відповідними законами та постановами і це всього лише набір тексту на папері.ЇЇ реалізація та результат повністю залежить від тих на кого покладено такі обов"язки. В нашому випадку -ТЦК.
Бусифікація, викрадення, залякування та побиття людей, тотальна корупція, експрес ВЛК, яка за гроші визнає інвалідів придатними, а багатіїв непридатними не передбачені жодним законодавчим актом і переводять всю державну політику мобілізації в неправове поле . Ще більше підриває політику мобілізації повна безкарність тцкунів за вчиненні злочини і те що правоохоронні органи та судова система працюють з ТЦК в єдиній корупційній зв"язці. На даний час ТЦК , як виконавці мобілізаційної політики на місцях фактично перетворилися на незаконні збройні формування, які діють за межами законів та норм людяності і більша частина відповідальності зриву мобілізації лежить саме на них.
показати весь коментар
09.04.2025 09:30 Відповісти
На майбутніх виборах будете за зєльонского голосувати?
показати весь коментар
09.04.2025 10:45 Відповісти
А що в осяжному майбутньому плануються вибори ? Завдяки підтримці таким як Ви "щирим " патріотам, інфантилам, телемарафонним зомбі та іншим віруючим в кордони 91, зєльонскій буде продовжувати воєнний стан безкінечно і відповідно зберігати владу.
показати весь коментар
09.04.2025 19:53 Відповісти
Як дуже розумно. А головне серйозно про інфантилів. Що конкретно пропонуєте ви? Як ви бачите перехід влади в нинішніх обставинах від одного кандидата до іншого.? В реальних діях реальних претендентів. Тільки давайте без ефимерних тезисів і гасел про поваги, людяність і ще щось . Яким має бути перехід влади? Якщо вибори, то коли? З військовим станом, без військового стану. Хто може бути претендентами, а хто ні. І т.д.
показати весь коментар
09.04.2025 22:42 Відповісти
Ху**ло неодноразово заявляло, що мирна угода не може бути укладена через те, що Зеленський та ВРУ не легітимні . Мій варіант- Зеленський заявляє, що готовий скласти повноваження преза, відмінити воєнний стан та провести вибори в яких він не буде приймати участь при умові , що ху**ло повністю припиняє всі бойові дії без додаткових умов стосовно постачання зброї та скорочення армії. Після виборів президента потрібно буде провести референдуми на територіях Херсонської та Запоріжської областей стосовно їх статусу. Головне мета України - повне переформатування влади та отримання часу відновлення ЗСУ та укріплення оборони.
Але я дуже сумніваюсь, що Зеленський погодиться добровільно віддати владу, а ху**ло зупинити бойові дії якщо Зеленський залишиться при владі.
показати весь коментар
09.04.2025 23:37 Відповісти
"Або треба застосовувати санкції проти цих категорій - на кшталт арешту майна"
За яку ціну ви готові до кінця життя ходити з випаленими очима? Це буде чесна відповідь про ціну.

Тобто ви пропонуєте нам всім народом попрацювати на ЗС РФ, щоб вони захистили наше житло від бандитів? Херова пропозиція, ви дограєтесь з таким довгим і безвідповідальним язиком пане "патріот". І не дай Боже вам перетворити народ з просто роздратованих ухилянтів на справжніх ворогів під керівництвом Росії. Ви мабуть вже забули про таку реальність як Червона Україна і чим все в підсумку скінчилось. Симпатія до української ідеї має свою межу, поки українська ідея не захоче відібрати у людини їжу, житло, життя. Ви чомусь вирішили що лояльність людей це безкінечна константа яку взагалі не треба підтримувати нічим позитивним. Це не так.

Залучення іноземних добровольців - єдиний шлях виходу з непростої ситуації.
показати весь коментар
09.04.2025 00:59 Відповісти
Напевно іноземні добровольці на безстрокову участь у війні у достатній кількості не погодяться. Лояльність як до зеленого картелю так і до червоної України теж не буде безмежна. Напевно їжу, житло і життя відбирають не ті чи інші ідеї а конкретні персонажі з іменами і прізвищами. Тобто в підсумку кожен опікується за свою власну шкуру. Модель хоч якогось існування може бути різною. Вибір завжди є. Пропонуєте червону Україну? Ха ха ха.
показати весь коментар
09.04.2025 01:21 Відповісти
Ні в якому разі не пропоную Червону Україну. Але якщо певні пропагандисти не будуть фільтрувати базар, то все може бути. Є такий цікавий момент: не пам'ятаю де читав в пресі. Наші війська відчували де їхня справжня земля, а де не дуже, по кількості точних прильотів. Населення не зливало переміщення не змовляючись, лоялізм. А чим далі на Схід, тим гіршим ставало відношення і відповідно більшала кількість уражень в містах, диверсій, інколи місцеві навіть отруйну їжу приносили. Здається це стосувалось більше першої війни де не було дронів. І в той же час був постійним дуже великий об'єм інформації, яку населення передавало ЗСУ, тобто в Ірпені і населених пунктах на тому напрямку, ми знали де ворог кожну хвилину, настільки ретельно місцеві постачали інформацію про переміщення.

Це все цікавий приклад того, що не треба робити такі дії, які будуть налаштовувати населення проти тебе, бо навіть в дрібницях можна отримати проблем.
показати весь коментар
09.04.2025 02:19 Відповісти
Є одне місто на заході України де вже до 24 лютого було складено колоборантами списки хто має бути на яких посадах при окупації міста кацапами. Списки атошників, активістів, волонтерів і просто тих хто їм не подобався. Так що такий контингент є у любій місцевості. Але є ще здоровий глузд. Я гадаю це більш безпечно ніж налаштування настроїв населення . Війна змінюється кожних пару місяців. Наприклад можна підслуховуючий пристрій вмонтувати у будь який гаджет і привести як гуманітарну допомогу в якийсь штаб. Інформації буде набагато більше ніж від будь кого з населення. Ха ха ха.
показати весь коментар
09.04.2025 02:41 Відповісти
Не погоджуюсь. Фашистські держави вам в приклад. Радянській Союз розвалився вже тоді, коли по факту вже перестав бути фашистським, а до того людей клали мільйонами і наріт мовчав.
показати весь коментар
09.04.2025 08:47 Відповісти
Наріт може мовчати, але це не означає, що він в захваті і це ніяк не відбивається на свідомості. Коли СРСР розвалювався, хто вийшов на його захист? Хоча б звичайною мирною акцією протесту? Абсолютно ніхто, настільки він всіх дістав. Тобто навіть якщо диктатура не може бути переможена народом, колись вона все одно впаде, бо нікому буде її захищати.
показати весь коментар
09.04.2025 09:33 Відповісти
Різні є диктатури. Згадайте опір німців в другій світовій. Я про це. Надзвичайна прихильність простого народу до пн.корейського диктатора. Любов пр.народа до путла. Це ж факти
показати весь коментар
09.04.2025 10:43 Відповісти
Це правда. Але у нашої немає такої підтримки й на обрії. Є пригоршня людей які мають з цієї ситуації бабло, посаду, якісь преференції по розподілу землі, і деруть за неї горло в блогах. Але їх не так багато, звичайних людей більше на порядок, і намагатись їх дотиснути ще далі це погана ідея. Навіть за умови згоди на диктатуру в Україні яку зараз демонструє Європа.
показати весь коментар
09.04.2025 11:18 Відповісти
Якої саме підтримки? Лідор при владі, йому нічого не загрожує, є якісь рейтинги де в нього таки є підтримка. Тому і не закручують гайки, бо на носі вибори. Якщо зєльоне одоробло знову винесуть в сцарі, то гачки можуть і прикрутити. Бо ж законно і демократично буде обраний. Адольф Аллоїзович по факту в канцлера мудрим німецьких народом через депутатів рейхстагу попав. Пряме виборче право безжалісно як паровий каток.
показати весь коментар
09.04.2025 11:24 Відповісти
Чим совок відрізнявся від фашизму? Нічим. Навіть символіка схожа. Совок це той самий фашизм. Північна корея також фашизм. Є ознаки фашизму. Про це можна писати довго. Ха ха ха.
показати весь коментар
09.04.2025 11:00 Відповісти
Треба було раніше про армію думати, а не знищувати її. 👈
Це теж саме коли хтось ніколи не займався спортом, і ось коли йому вже за 60 років він починає бігати. Але - він тільки скоріше загоняє себе на цвинтар.
А така мобілізація, як це роблять "тцк" з мусорами ось ось приведе країну до великого кіпішу.
показати весь коментар
09.04.2025 01:22 Відповісти
Тобто про армію вже думати не треба? Нарешті цивільні вже почали висловлювати свою істину позицію. В 60 років краще бухати ніж займатися спортом. Все одно колись хтось повмирає. Так тоді і в 30 років немає чого тим спортом займатися. Все одно у всіх один кінець. Мусора і ТЦК кримінальні елементи провокують на кіпіш. Ха ха ха.
показати весь коментар
09.04.2025 01:32 Відповісти
Саме так. Головне те, що всі знають, що армію свідомо знищували кілька десятків років різні посадовці, і жоден з них не несе відповідальності, і зараз без всяких законних основаній перекрили кордони , і виловлюють людей, як худобу, і думають, що з цього щось вийде.
показати весь коментар
09.04.2025 01:43 Відповісти
Хто свідомо знищував? Кажіть по іменах. А потім все оте населення якого нікуди не випускають йшло і обирало знову тих знищувачів. Тобто всі все насправді розуміли що відбувається і всіх все влаштовувало. Ті, хто зараз в ТЦК ще три роки назад були такими самими комбайнерами і трактористами. А за кордон виїхали мільйони так званих тіпа чоловіків. Немає ніяких проблем. Але ж ви напевно маєте на увазі тих нездар, які навіть документи собі не вміють сфальшувати. Коли навчаться схематозам, то тоді і поїдуть. В чому проблема? Ха ха ха.
показати весь коментар
09.04.2025 02:48 Відповісти
А то ви не знаєте цих призвіщ(((: (їх всі знають вже тридцять років) . Тому я не буду писати ці призвища , щоб мене в черговий раз не забаніли на три дн)і. А коли комбайнер пішов в "тцк" , то це вже ніякий ні комбайнер, а кіднеппер , під прикриттям.
показати весь коментар
09.04.2025 08:58 Відповісти
Комбайнер і в ТЦК залишиться комбайнером. Зелений картель і вся верховна рада разом з усіма цивільними перед останніми виборами свідомо тримали зсу на "голодному пайку". Всі мріяли про 4 к. баксів для вчителів і шашлики . Це лише про останній раз голосувань. Ніяке зсу ніколи ні в кого не було в пріоритеті. І зараз знову буде великий відсоток голосів за бубочек. Вони будуть стверджувати що бюджет ЗСУ знову найрекордніший. Тільки у солдата ставка 20 к. тобто як у кур'єра з продажу алкоголю. Ха ха ха.
показати весь коментар
09.04.2025 11:11 Відповісти
Оці три "ха" в кінці кожного допису це наслідки якоїсь психологічної травми в дитячому, чи вже дорослому віці?
показати весь коментар
09.04.2025 08:49 Відповісти
Ха ха ха. Це амплуа. Ха ха ха.
показати весь коментар
09.04.2025 11:01 Відповісти
Автор,як завжди ---пустий балабол Про все і ні про що. конституція чітко визначає ,хто відповідає і організовує роботу в державі. є прізвища,хто відповідає,є посади. А автор завжди боїться це написати. То для чого писати---просто язиком молоти і нагадувати ,що є такий луценко? Сором!!!
показати весь коментар
09.04.2025 06:55 Відповісти
Не погоджуюсь. Автор пише конструктивно. Він військовослужбовець, тому уникає прямої критики узурпатора влади зєльонского
показати весь коментар
09.04.2025 08:53 Відповісти
хто небудь мені пояснить: "план на мобілізацію"?
умовно!
кожного місяця, план мобілізувати 50 тис рекрутів.
це, означає, що вони прийдуть на місце, яке звільняється. але ж демобілізації нема.
тобто, кожного місяця україна має 50 тис вбитими та пораненими?
50000х36=1800000.
ми маємо майже два млн вбитими та пораненими?
чи, куди пхають оті 50 тис кожного місяця?
крім того, їх треба поселити, навчити, одягнути, озброїти та годувати кожного дня!
риторичне питання: є хоч одна тема, де нам не брешуть?
показати весь коментар
09.04.2025 08:40 Відповісти
А якщо їх не 50 тис., а значно менше. Брешуть звичайно. А людей не вистачає і це факт.
показати весь коментар
09.04.2025 08:55 Відповісти
Треба, щоб хтось більш високий у державі взяв на себе відповідальність

Якраз не більш високий, а низенький нікчемний недомірок-наполеончик, який корчить з себе то "президента", то "верховного головнокомандувача", а як тільки настає його відповідальність - навіть дупи з кущів не видно. Країною і армією намагається "керувати" шайка вороватих інфантилів, на чолі із двома злипшимися варениками - ЄрмаЗеленським, але з того "керування" виходить тільки лайно, бо ні мізків, ні уміння щось робити путнє немає від слова зовсім. Доки Україна буде визнавати Зеленського не тим, хто він є - пустоголовим самодуром і нікчемою, а ніби "верховний головнокомандувач" - так все й буде.

Правильно пан Луценко обізвав Зеленського - НІХТО відповідає в Україні не тільки за мобілізацію, а й за все.
показати весь коментар
09.04.2025 08:59 Відповісти
Чесно кажучи, Ігоре, завалив би ти хлєбало, зрадник Майдану, і сидів ремонтував дрони. А то тебе вскриють як і інших гастролерів.
показати весь коментар
09.04.2025 13:17 Відповісти
з 2014-2019 від мобілізації до ціни на цибулю та борщовий набір відповідав Порошенко. Але в 2019 наобирали того, хто "нікаму нічєво нє должен" і який ні ха хєр собачий не відповідає від слова ващє. А якщо серйозно, то все прописано в Конституції і за ст. 9, ст.11 Конституції за мобілізацію відповідає президент. ТЦК це виконавці, вони з Місяця не впали, їх створення та роботу санкціонували в рамках виконання плану мобілізації, а це президентська вертикаль. Тобто за ТЦК та за бусифікацію на яку перетворили мобілізацію відповідає президент особисто.
показати весь коментар
09.04.2025 14:47 Відповісти
Мається на увазі ст. 9 та ст.11 Закону Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію
показати весь коментар
09.04.2025 14:53 Відповісти
ЗЕбанда свідомо саботує мобілізацію і кришує зрадників, ворогів не РОЗСТРІЛЮЮТЬ
показати весь коментар
09.04.2025 14:54 Відповісти
Зачем нужна мобилизация, если в тылу сотни тысяч военных, которые ни разу не были на фронте? На одной западной границе тысяч 100, если не больше, что они там делают?
Еще сотни тысяч ментов, СБУ, прокуроров, охранников и прочих силовиков с оружием и подготовкой.
показати весь коментар
09.04.2025 15:12 Відповісти
никто не хочет идти на мясо
показати весь коментар
09.04.2025 16:55 Відповісти
Вірно хтось сказав, що дивує в людях те, що після ракетних та дронових ударів геть відсутні черги під ТЦК із бажаючих піти до війська та помститися підорам чи зупинити їх. Люди наші, як сказав мені не один мені знайомий ухилянти ганебний, проживають своє життя "із задоволенням". Ганебні мудаки!
показати весь коментар
10.04.2025 00:27 Відповісти
бидло потрібно мобілізувати ПРИМУСОВО, бо його ПРИМУСОВО мобілізують кацапи
показати весь коментар
11.04.2025 15:45 Відповісти
Хто?
Той, що вирішив не бути гарантом захисту конституції.
Зручно казати людям про боротьбу за свободу, яку без ворогів так легко відібрати - то це проблема.
Сьогодні вже не треба Курський напрямок?
Обов'язки, присяга не мають сталого значення коли постійно змінюють умови (суспільний договір).
Влада переконує армію, яку не може утримувати, що винні в цьому не совісті громадяни. І здається, цей вакуум пропаганди дуже гарно заходить.
Поки вам кажуть про захист прапора, то вже не залишиться людей які його будуть вважати символом свободи.
А мобілізувати невільників, нічого не змінить.
показати весь коментар
10.04.2025 02:50 Відповісти
мобілізація ВСЕ змінює ДОКОРІННО, тоді ворог буде знищений як у 1945 році
показати весь коментар
11.04.2025 15:47 Відповісти
ЗЕбанда саботує мобілізацію
показати весь коментар
12.04.2025 13:13 Відповісти