10248 відвідувачів онлайн
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Госсистема, которая довела нас до этой войны, осталась неизменной

Одна из главных причин, почему даже фронтовики мечтают демобилизоваться и уехать из страны - это осознание того, что гнилая государственная система, которая довела нас до этой войны, осталась неизменной - не за такую страну мы пошли воевать.

В 2015 году меня пригласили возглавить Голосеевское управление полиции Киева. Бесплатно. Хотя раньше такие должности продавались за сотни тысяч долларов. Тогда я поверил, что перемены возможны, и пошёл на излом системы - честно, наивно, с полной самоотдачей.

Я ещё не знал, насколько глубоко прогнил Киев. Не знал, что воры, прокуроры и менты сидят за одним столом ресторанов, обсуждая "откаты" с квартирных краж и угонов. Что ларьки без документов - это кормушка, приносящая долю всем, от участкового до главы КМДА. Что "ХИМПРОМ" - это не просто название, а крупнейший наркотрафик Европы, крыша которого уходит до самых верхов украинских силовых структур.

Я многого не знал. Но верил: если не бояться - можно изменить. Ошибся. Не в себе - в людях рядом, пришедших со мной, но ставших частью этой системы. Я не рассчитал силы и проиграл тот раунд.

Система - это не абстракция. Это конкретные люди, заражённые жадностью и страхом словно онкологией.

Да это вы - те, кто боится брать ответственность и использует власть исключительно для обслуживания себя и таких же как вы. Именно вы продолжаете защищать эту систему даже сейчас, когда страна может исчезнуть с карты мира.

Но вы ошибаетесь, если думаете, что всё так и будет.

Вчера мы получили "официальные" ответы по делу против агентов российских спецслужб - Иванова и Петрова. Тех самых, кто в прямом эфире приглашал сепаратистов из ОРДЛО, смеялся над погибшими в АТО сотрудниками СБУ и восхвалял Кадырова, поливая грязью Зеленского.

Ответы датированы одним числом - 18.04.2025. СБУ сообщает о закрытии дела, в то же время как киевская специализированная прокуратура - о успешном продолжении его расследования.

Иванов, Петров, Исландия
Иванов, Петров, Исландия

За 7 месяцев вы не сделали НИЧЕГО, лишь футболили дело между нацполом, ДБР и СБУ.

Я понимаю что такая была команда, но ни одного допроса, ни одной экспертизы, ни одного действия...

Вы - бесполезные организмы, прогнившие исполнители чужой воли. Хоть бы между собой согласовывали свои отписки, прежде чем так глупо подставляться.

Я обращаюсь к конкретным должностным лицам в СБУ и прокуратуры, которые покрывают этих двоих ублюдков.

Выполняя преступный приказ скрыть их преступления, вы обесценили себя окончательно и сами совершаете должностное преступление.

Мы обжалуем ваши действия - публично, через Суд.

Вы уверены, что вас прикроют, но ваши покровители не вечны. И отвечать придётся лично.

Топ коментарі
+26
Я ещё не знал ... что воры, прокуроры и менты сидят за одним столом ресторанов...

З якої планети до Києва прилетів цей пан, адже у Києві про все це знала кожна собачка.
Цікаво - чи знає пан Ярославський - ЩО ВОНО І ПО ЦЕЙ ДЕНЬ ТАК.
При зелених гнидах дещо стало навіть гірше.
показати весь коментар
02.05.2025 14:36 Відповісти
+21
Із приводу зелених гнид не сперечатимуся, а от про недоцільність занадто широких узагальнень усе ж таки скажу: на всіх ділянках є свій відсоток чесних і свій відсоток гнилих. Кепсько, що ота гниль, як правило, вилазить на вершечок. А в зелених, здається, відсоток гнилі на вершечку наближається до 100…
показати весь коментар
02.05.2025 14:50 Відповісти
+13
Мы обжалуем ваши действия - публично, через Суд.
🤣 Після цієї фрази тупо заржав. Да здрастуєт наш суд, самий справєдлівий суд в мірє! )))
Ну обжалуйте, нехай вам ще одне прозрєніє настане. Що у нас суд такий же гнилий як і мєнтовка, як і прокуратура та сбу. І як і армія. А тому в цій країні про якусь віру не може бути й мови.
В одному автор правий - не за ту країну я йшов воювати в 22-му ((( Був таким же дибілом як і автор, не бачив всієї гнилі і йшов захищати якусь вигадану мною країну, патріотом якої я себе вважав.
показати весь коментар
02.05.2025 20:20 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Я ещё не знал ... что воры, прокуроры и менты сидят за одним столом ресторанов...

З якої планети до Києва прилетів цей пан, адже у Києві про все це знала кожна собачка.
Цікаво - чи знає пан Ярославський - ЩО ВОНО І ПО ЦЕЙ ДЕНЬ ТАК.
При зелених гнидах дещо стало навіть гірше.
показати весь коментар
02.05.2025 14:36 Відповісти
Із приводу зелених гнид не сперечатимуся, а от про недоцільність занадто широких узагальнень усе ж таки скажу: на всіх ділянках є свій відсоток чесних і свій відсоток гнилих. Кепсько, що ота гниль, як правило, вилазить на вершечок. А в зелених, здається, відсоток гнилі на вершечку наближається до 100…
показати весь коментар
02.05.2025 14:50 Відповісти
Про відсотки "чесних" - це розмови ні про що. Якщо людина таки чесна - то мала би на своїй ділянці не терпіти гнилих. А якщо людина бачить і нічого не робить - це НЕ чесна людина, це СПІВУЧАСНИК за усіма карними кодексами світу. І заколисувати себе піснями про те що сам не крав - але ж бачив і знав усе - не вийде.
показати весь коментар
02.05.2025 15:00 Відповісти
В ідеальному світі так чинять ідеальні люди. Дон Кіхот заслужив собі на роман, але не кожен може бути таким, як він. Та й чи треба бути саме таким? Може, годилося б шанувати тих, що бодай намагаються сумлінно виконувати власні обов'язки?

Бо якби всі злодії, всі менти й усі прокурори грали в одну дудку, ми жили б в инакшому суспільстві - навіть супроти теперішнього, далекого від ідеалу.
показати весь коментар
02.05.2025 15:41 Відповісти
намагаються сумлінно виконувати власні обов'язки

Які, по Вашому, обов'язки у поліціянта, прокурора, судді та інших правоохоронців чи державних службовців? Хіба не боротьба з порушенням закону? Тоді ХТО такий є правоохоронець чи державний службовець, який може сам і не продався і не краде, не шахраює - але чітко і ясно бачить порушення закону своїми "колегами". Такий державний службовець хто завгодно, але точно не ЧЕСНА людина. Тому той "відсоток" державних службовців, які може самі і не крадуть і щосили намагаються сумлінно виконувати свої обов'язки але ЗАКРИВАЮТЬ очі на порушення закону - теж співучасники воровської корумпованої банди державних ворюг.
показати весь коментар
02.05.2025 16:02 Відповісти
Я ж кажу не ідеальний світ і не про ідеальну ЧЕСНІСТЬ усіма великими літерами (яка мало коли трапляється в реальному житті). Але недавно мав нагоду, наприклад, спостерігати роботу прокурорів у справах, пов'язаних із воєнними злочинами. То не все воно там аж настільки прогниле, як можна уявляти за самими лише скандальними випадками.

Воно приблизно так виглядає, як і скрізь. Не всі лікарі й не всі викладачі хабарники, хоча й хабарники серед них бувають. І продавці бувають такі, що попереджають про якість товару.

А щодо тенденції, яку маємо за зеленої влади, я з Вами цілком згоден: для всякої гнилі настало свято.
показати весь коментар
02.05.2025 17:11 Відповісти
в патрульну поліцію теж пішла хмара народу вважаючи що реформи здійснюються і вже незабаром житимемо в правовій країні.
Гірше за всього було при Януковичі та його банді. Я так розумію що ти або не пам'ятаєш, або не хочеш памя'тати. Саме дії цього Виродка та його підлеглих призвели до Майдану. Кучма теж не білий та пухнастий бо його дії теж призвели до Майдану але мирного. Ніхто НЕ покараний за ті дії. Тому все залишається так як було.
Пан Ярославський дійсно цікава людина. Він вважає що Переможе. Шкода, що він так вважає.
Він розчарувався в першу чергу від людей, яких привів разом з собою. То він цих людей Ніколи НЕ знав взагалі. ГРОШІ! Майже будь яка людина продається. Дуже легко перевірити на чесніть. Ні, не треба в роздягальні на видноті залишати гроші. Перевіряємий рухається по малолюдній вулиці, у людини попереду "випадково" випадає гаманець в якому пачка купюр великого номіналу або валюта. Якщо перевіряємий піднімає гаманець і відправляє його до своєї кишені, а це 98% то до побачення. Але ж, хто ж вважає що ліпший друг якого знаєш десятки років жадібний? "Свої" підставляють в Першу чергу.
В випадку цього пана можна було б спробувати працювати тільки в випадку зміни всього колективу, який там працював. Але то не реально. Вся робота б зупинилась
показати весь коментар
02.05.2025 15:06 Відповісти
При овощу була абсолютна свобода , порівняно з тим шо відбувається зараз.
показати весь коментар
02.05.2025 15:43 Відповісти
не була. я працював в системі і знаю. Не в поліції. В інших каральних органах. Не було ніякої свободи
показати весь коментар
02.05.2025 16:13 Відповісти
ти абсолютизуєш, а він "в порівнянні" говорить..
показати весь коментар
02.05.2025 22:23 Відповісти
"Абсолютная свобода" - это сравнение?
показати весь коментар
03.05.2025 12:46 Відповісти
??? що тобі не зрозуміло в словах "порівняння" та "гіпербола"???
показати весь коментар
03.05.2025 13:47 Відповісти
Про знайдений гаманець. Цю дилему нескладно вирішити - якщо є доки, чий, віддати. Якщо доків немає ... варіанти.
показати весь коментар
02.05.2025 20:21 Відповісти
і що, вони пощвільнялись, коли зрозуміли що реформа - не рефлрма? ні! вони приймають активну участь у оборудках держчиновництва, у порушенні Конституції та конституційних Прав, у подавленні населення, та мужчин зокрема, чинячи дрібні та великі злочини!!
показати весь коментар
03.05.2025 13:45 Відповісти
Читати вмієш? В 2015 году меня пригласили возглавить Голосеевское управление полиции Киева. Де там були зелені гниди? Якого коліру були гниди? Людини пише не про колір гнід! Річ у тім, що незалежно від влади ці гниди живуть поміж нас, зростають з нас. Тому поки не змінимося ми самі, наше суспільство, -- гниди так і будуть процвітати незалежно від коліру влади. Міняй не міняй ліжка в борделі, все одно буде бордель
показати весь коментар
04.05.2025 09:44 Відповісти
Сбу закрило справу проти тих хто сміявся над загиблими сбушниками, зілємський закрив проти тих хто поливав брудом зілемського - хіба не смішно? можна норм паржать
показати весь коментар
02.05.2025 14:45 Відповісти
Так це ж опешні шавки, хто їх чипатиме?
показати весь коментар
02.05.2025 15:08 Відповісти
Чекаєм перемогу і відправляєм зелену владу під трибунал. Другого шляху зберегти Україну у нас не має.
показати весь коментар
02.05.2025 18:59 Відповісти
в тебе послідовність дій переплутана
яка може бути перемога, коли зелена банда "при владі"???
..
показати весь коментар
02.05.2025 22:24 Відповісти
Мы обжалуем ваши действия - публично, через Суд.
🤣 Після цієї фрази тупо заржав. Да здрастуєт наш суд, самий справєдлівий суд в мірє! )))
Ну обжалуйте, нехай вам ще одне прозрєніє настане. Що у нас суд такий же гнилий як і мєнтовка, як і прокуратура та сбу. І як і армія. А тому в цій країні про якусь віру не може бути й мови.
В одному автор правий - не за ту країну я йшов воювати в 22-му ((( Був таким же дибілом як і автор, не бачив всієї гнилі і йшов захищати якусь вигадану мною країну, патріотом якої я себе вважав.
показати весь коментар
02.05.2025 20:20 Відповісти
Вибачте, я з дивану.

То може підете захищати країну Трампа ?? Для прикладу. Чи Орбана з Фіцо ?
А в Польщі ... кандидат у президенти зірвав укр. прапор.
У ФРН можуть прийти до влади праві.

показати весь коментар
02.05.2025 20:24 Відповісти
що за дика демагогія???
краще кисни тихенько на дивані... ніж в коментарях..
показати весь коментар
02.05.2025 22:26 Відповісти
Роман #562610

Мы обжалуем ваши действия - публично, через Суд.
🤣 Після цієї фрази тупо заржав. Да здрастуєт наш суд, самий справєдлівий суд в мірє! )))
Ну обжалуйте, нехай вам ще одне прозрєніє настане. Що у нас суд такий же гнилий як і мєнтовка, як і прокуратура та сбу. І як і армія. А тому в цій країні про якусь віру не може бути й мови.
В одному автор правий - не за ту країну я йшов воювати в 22-му ((( Був таким же дибілом як і автор, не бачив всієї гнилі і йшов захищати якусь вигадану мною країну, патріотом якої я себе вважав.

02.05.2025 20:20
показати весь коментар
03.05.2025 16:12 Відповісти
Автор , розумію що у вас накипіло , але не ототожнюйте країну і її владу . Це різні речі , хоча й пов'язані між собою . Країна це не тільки хтось - десь - там , в СБУ чи прокуратурі ,, країна це в першу чергу ви і ваші родичі . Це ваші побратими і їхні родичі , і мільйони звичайних людей , які так само як і ви обурені гнилістю влади .
Проклинаючи країну в цілому , ви , разом з гнилою системою , навіщось проклинаєте і себе і їх в тому числі . Це виглядає якось дивно .
Та ви ж і самі пишете - система - это не абстракция. Это конкретные люди, заражённые жадностью и страхом словно онкологией.
Конкретні люди - це не вся країна .

показати весь коментар
02.05.2025 21:40 Відповісти
Підтримую Вас, Максим! І є ще один нюанс - те що держава поки в нас така, це винен не хтось, а саме ми. Ті держави в які хтось хоче переїхати, зробили їх народи. В Німеччині державу створив німецький народ, а у Франції французький. Нашу державу створили теж ми і ми за неї відповідальні в першу чергу. Так, нам багато що не вдалось і держава наша ще дуже далека від наших мрій, але це нам самім і виправляти. Цю роботу за нас ніхто не зробить. Можна звісно тікати від цієї роботи, але це те саме що тікати від своїх обовʼязків і зрадити тих хто не здався. Тим більш якщо народ по справжньому зрозуміє що йому потрібно робити, то це не займе багато часу і любу владу ми віддресеруємо достатньо швидко. Треба тільки захотіти і зробити вірні дії.
показати весь коментар
03.05.2025 08:17 Відповісти
Я завжди був проти колективної відповідальності . На мій погляд це дурниця , якесь садо-мазо . Чому я , чи ви наприклад , чи наприклад автор допису , який говорить що прийшов на посаду а поліцію щоб боротися з системою , маємо відповідати за те що система гнила .? Ви ж її такою не робили , правильно ,, і я не робив , і автор , і ніхто на Цензорі не скаже що мовляв - так , це я зробив систему такою гнилою , бо вважаю що це добре .!!
Є конкретні люди , конкретні особи , конкретні імена , які довели країну до такого стану , та ще й обдурили людей які їм повірили , от вони й повинні відповісти за все .
показати весь коментар
03.05.2025 09:15 Відповісти
Гнилою цю систему робили всі 6-ть президентів України та надцать премʼєрів. Звісно по різному, але розписували кому з якої митниці харчуватися всі президенти премʼєри та інша шушваль. Але всіх цих президентів обирали ми. Кожен з нас доклався. Різною мірою але то таке. Тому питання до кожного з нас та до всіх разом.
Ми їм це дозволяли!!!
Ти і я….
показати весь коментар
03.05.2025 21:53 Відповісти
Але я обирав людей які обіцяли боротися з гнилою системою . Те що вони не зробили того що обіцяли - це не моя вина . Це їх вина . І от вони і мають відповідати .
Чому в нас ніхто і ні за що не несе відповідальності , та саме через ту - колективну відповідальність ! Вину конкретної особи ділять на все суспільство , в підсумку її вина нівелюється і розмивається . Всі ж мовляв винуваті , значить - чому повинен відповідати хтось один ,, і як наслідок - взагалі ніхто не покараний .
Колективна відповідальність це пережиток совка , комуняки суспільство до цього довго і наполегливо привчали . Це робилося для того щоб влада уникала відповідальності .
показати весь коментар
03.05.2025 23:50 Відповісти
Дивись, Максим, ти і я обрали когось в президенти. Наприклад Ющенко, Порошенко, вони нам щось важливе пообіцяли, а потім не роблять. Твоя і моя вина в тому, що ми їм це дозволили. Не робити те, що вони тобі і мені обіцяли. Це конкретна твоя і моя вина. Це сподіваюсь зрозуміло. Так, тобі і мені важко поставити президента на місце. Але коли нас принаймі декілька сотен тисяч в центрі Київа, то питання з відповідальністю президентів може бути вирішене. А чия це вина що ці півмільйона в центрі Києва збираються тільки раз на десять років? Це кожен десятий киянин. Що важко дупу на пару годин відірвати від дивану та проїхати півгодини на метро? Або кожен сотий українець не може зʼїздити в Київ? Не часто. Ну наприклад раз в квартал або місяць. І все, президенти були б шовкові, тому що б бачили що пʼятирічний термін може закінчитись набагато раніш. А в тому що так не відбувається винні ти і я. І ще …..
кожен десятий киянин і кожен сотий українець.
показати весь коментар
04.05.2025 09:42 Відповісти
Ну от , це те про що я і говорив . Гарант Конституції не виконує своїх обов'язків , а винуваті всі . І ті хто міг вийти на Майдан , але не вийшов , і ті хто не міг цього зробити - при всьому бажанні . Всіх під один гребінець . Точно як при совку .!
Ну добре , у тебе своя думка , в мене своя . На цьому й розійдемось .
показати весь коментар
04.05.2025 11:04 Відповісти
тільки суд Лінча змінить ситуацію
показати весь коментар
02.05.2025 22:16 Відповісти
люди не обєднанні, і в страху і тривожності, в боязні, і в бездіяльності...
показати весь коментар
02.05.2025 22:27 Відповісти
Іванов і Петров - зелені ************** слуги зеленого мразота.

Здивований другим документом.

Думаю, по результатах Вас і зроблять винним, як курви роблять завжди.
показати весь коментар
02.05.2025 22:38 Відповісти
Після Революції Гідності треба було робити справжні реформи, а не імітувати й піаритись. Але ті, хто прийшли до влади швидко забули про те, за що загинула Небесна Сотня, й продовжили робити все, як і раніше. Жодної реформи не відбулось по-справжньому ні судів, ні силових структур, ні системи державного управління. Ті самі люди, що сиділи в кабінетах при Януковичі в більшості залишились і продовжують свій прикоритний "бізнес", використовуючи посади й владу.
показати весь коментар
02.05.2025 22:51 Відповісти
Нужно больше вставлять палок в колеса, чтобы не могли реформы провести, а потом рассказывать какие плохие были и выбирать очередных рыгов. И сидеть годами закрыв рот. А потом когда снова придут реформаторы снова им мешать и обсирать. Два раза уже такое было.
показати весь коментар
05.05.2025 01:32 Відповісти
Вірно, 100%
показати весь коментар
03.05.2025 00:14 Відповісти
...Не знав, що судді виносять вироки не за законом, а за прайсом, який змінюється щотижня, в залежності від "побажань" замовників.

Що слідчі відкривають і закривають справи, як двері в офіс - за окрему плату.

Що війна для багатьох тут - не трагедія, а бізнес, і поки одні гинуть на передовій, інші заробляють на постачанні неіснуючих бронежилетів і пального, якого ніхто не бачив.

Не знав, що депутати місцевих рад керують ОЗУ, прикриваючи наркобізнес, проституцію та нелегальні будівництва.

Що "реформа поліції" - це просто нова форма і нові тарифи. Що головні державні "антикорупціонери" - це ті ж самі, хто раніше носив портфелі за міністрами.

Не здогадувався, що київська земля роздається не громадам, а друзям по бані, а кожен гектар зеленої зони - вже записаний на якогось "інвестора", що будує ТРЦ на місці парків.
показати весь коментар
03.05.2025 00:17 Відповісти
...Не уявляв, що паспорти, посвідчення учасника бойових дій, довідки про інвалідність - це товар, який легко купити на чорному ринку, а потім із ними - пільги, квартири, статус і повага.

Не знав, що шкільні тендери на харчування - це схема, де дітям дають картон замість м'яса, бо різницю вже давно поділили між бухгалтером, директором і "куратором з району". Що медичне обладнання списують ще до того, як його бачили лікарі, а ліки для онкохворих дітей йдуть у приватні клініки, де їх продають у три рази дорожче.

Що ротації в політичних партіях - це як шахівниця: ті самі фігури, тільки в іншому кольорі. Що кожен "новий обличчя" - просто стара схема в новому костюмі, з тією ж метою - забирати, ділити, мовчати.

Місто, яке пахне каштанами, не може так смердіти гниллю з кабінетів. Але тепер знаю.
показати весь коментар
03.05.2025 00:19 Відповісти
...Я бачив, як земельні аукціони виграють заздалегідь визначені "свої" фірми, створені тиждень тому на безхатченків.

Як мільйонні контракти на ремонт доріг йдуть тим, хто навіть не має техніки, зате має зв'язки в тендерному комітеті.

Як за одну ніч школа перетворюється на "тимчасовий хаб", а потім - на приватний бізнес-центр.

Я дізнався, що депутатство - це не служіння, а інвестиція, і кожен мандат повинен "відбити" вкладене - квадратними метрами, посадами, підрядами.

Що громадські слухання - це театр для преси, а всі рішення приймаються в караоке-клубах і саунах.

Я вже не дивуюсь, коли коханка держслужбовця купує новий Porsche, а депутат, що "нічого не бере для себе", відкриває ресторан у Відні.

Не дивуюсь, бо тут не карають за крадіжку - тут карають за невміння ділитись. Бо найгірший гріх - не корупція, а самостійність. Спробуй зробити щось чесно - і тебе знищать не вороги, а "свої".

Я бачив, як вулиці, названі на честь героїв, ведуть до маєтків тих, хто їх зрадив. Як меморіальні дошки встановлюють ті, хто крав у мертвих. І як кожен новий скандал - це просто інформаційний шум, який через три дні замінять новини про погоду, концерти чи нову "реформу".
показати весь коментар
03.05.2025 00:22 Відповісти
...Я бачив, як контрабанда йде не через "дірки" на кордоні, а через офіційні ворота, з печатками та підписами тих, хто вдень говорить про боротьбу з тінню, а вночі отримує свою частку в євро.

Як волонтерські вантажі "*********" на складах, а потім з'являються на OLX із цінником "дуже терміново".

Що в списки мобілізації іноді не потрапляють синки чиновників, але обов'язково потрапляє той, хто не зміг дати "на каву".

Я бачив, як флагштоки за мільйони зростають там, де немає води у лікарнях, як стелли "Слава Україні" ставлять в містах, де не лишилося жодного живого Героя, бо всі або в землі, або за кордоном.

І знаю, що декларації депутатів не бідніють навіть під час масових скорочень, знецінення гривні чи гуманітарної катастрофи.

Я бачив, як громадські активісти обмінюють принципи на посади, а аналітики - на місця у штабах кандидатів.

Як ті, хто вчора кричав "ганьба", сьогодні обідають у ресторанах разом із тими, кого вчора проклинали. У цьому місті каштанів все має ціну - навіть пам'ять...
показати весь коментар
03.05.2025 00:25 Відповісти
Нажаль більшість наших громадян не розуміють, що чесних людей в політиці не може бути. Чим більше наобіцяеш своїм громадянам, тим більше за тебе проголосують. Доказано Трампом та Зеленським. Жоден політик ніколи не виконував усі свої обіцянки виборцям і це факт. Тому особисто я за те, щоб нами керували напряму з європарламенту, а ми би вибирали тільки міністра оборони та закордонних справ. Щоб жити як в ЄС нашою економікою повинні керувати чиновники з ЄС, а не наші олігархи та їх Слугі.
показати весь коментар
03.05.2025 02:10 Відповісти
Якшо коротко -продай опус рашатудей. Чому Київ? Московсько-кацапська орда 300 років системно нищила українську нац. еліту, культуру, традиції., плекаючи запроданців різної масті.. РЕзультат наочний. Стаття кацапською - це також звітдти, Яросласький.. Начебто все праведно, але враження тухле...
показати весь коментар
03.05.2025 08:53 Відповісти
кацапороті українською не захочуть читати.так що поки що так.
показати весь коментар
03.05.2025 09:56 Відповісти
це також звідти... не захочуть - їхні проблеми.. китайці також не всі читатимуть, то ви переживаєте за них?
показати весь коментар
04.05.2025 16:36 Відповісти
в Україні нема китайців.але багато кацапоротих.
показати весь коментар
04.05.2025 17:07 Відповісти
все просто - країною правлять уібани кацапські яких ви привели до влади.їх завдання не будувати а руйнувати.і щоб потім ми просились на колінах нищі і голодні в росію.такий план.
показати весь коментар
03.05.2025 09:54 Відповісти
Виглядає так, що татарва так просто не піде! Треба буде після перемоги над кацапами воювати ще і з їхніми агентами всередині країни, котрі зараз перебувають у владі...
показати весь коментар
03.05.2025 09:56 Відповісти
"...это осознание того, что гнилая государственная СИСТЕМА , которая довела нас до этой войны, осталась НЕИЗМЕННОЙ ..."
А от був у нас один громадянин України, кличка Міхо , який бігав по дахах як Карлсон. То ходять чутки , що йому вдалося в Грузії ЗМІНИТИ СИСТЕМУ. Чи брешуть ?
показати весь коментар
03.05.2025 11:14 Відповісти
Так, у нас злочинна - воровська і крадійкувата влада. Це така сама екзистенційна загроза як і Росія. Але чомусь про це майже не пишуть.
показати весь коментар
03.05.2025 11:55 Відповісти
Читаю цю ***** на реззкам язика і у мене інстинктивно виникає рвотний рефлекс.Аффтар навмисно нашкрябав цей опус по кацапськи чи воно просто слабоумний дебіл.
показати весь коментар
03.05.2025 13:44 Відповісти
У чому проблема України? У нас немає стійкої традиції державності, немає державників, які б уособлювали певні сформовані цінності і транслювали б їх назагал, і тому немає реформаторів, які б щось вносили в ці вже сформовані цінності, і немає інших політичних категорій, які є на заході чи навіть в Росії.

А якщо в нас немає політики і дискусії, а дискусія це те, що відрізняю Захід від інших цивілізацій(наскільки я пам'ятаю, ми все ще прагнемо в ЄС), а є лише корумпована владна прокладка, яка розкрадає гроші платників і не несе ніякої відповідальності, то може, треба ліквідувати цю прокладку і передати управління, налаштування, оподаткування нашим західним партнерам напряму?)

Навіщо ми витрачаємо сотні мільярдів на цю прокладку?!
показати весь коментар
03.05.2025 15:30 Відповісти
У нас величезна армія держслужбовців і правоохоронних органів, які за ними стежать - Прокуратура, САП, НАБУ, ДБП, БЕП, суди. Усі ці структури ліквідувати і відправити на передок, як і має бути під час війни, а управління передати нашим західним партнерам, які дійсно доброчесні і не крадуть, наче завтра кінець світу

Ми все одно фейл-стейт-країна. Нахіба нам всі ці роздуті структури?
показати весь коментар
03.05.2025 15:50 Відповісти
Нам свої структури потрібні. Але треба тимчасово передати владу зовнішньому управлінню - ЄС, років на 20, до наведення порядку.
Бо нами всі ці роки управляють гниди московських вошей, які походять від комуняк СССР, а не від українського народу. А система зроблена так, що народ нічого не може змінити, тому більшість хочуть виїхати на Захід від цих шахраїв.
показати весь коментар
04.05.2025 22:46 Відповісти
Вибачте, ту мова йде про "госсистему Роісі"?
А цей матеріал написаний для російської аудиторії?
показати весь коментар
03.05.2025 20:05 Відповісти
Це на жаль так і є
показати весь коментар
03.05.2025 22:34 Відповісти
Хімпром це абсолютне зло, яке треба звідси гнати поганою мітлою. Вони дуже агресивно взялись монополізувати чорний ринок, і цього ніяк не можна допустити. Тим більше дозволити витіснити вітчизняних виробників і запустити замість них росіян. Ринок буде існувати завжди, просто він може бути вітчизняним і грати за певними правилами які втиху йому озвучує держава. Або він може бути витіснений різними хімпромами.

І хочу зазначити що він, цей ринок, в рази більш патріотичний ніж деякі наші чиновники, надав суттєву допомогу людям в 2022 і допомагає в критичних випадках і зараз. Бо у них ця земля це величезна цінність: тут найкращі лаби, земля, недорога робоча сила, через нас проходить, принаймні проходив основний потік з Китаю, ну короче, наші даркнетчики хоча й дещо перенесли продажі у Польщу, але вимушено, Україна для них це основа і священна корова. На росіян які їм понівечили бізнес вони образились дуже суттєво. Так що спочатку треба захиститись від окупації, в тому числі в даркнеті, а потім вже традиційно між собою продовжувати Том і Джері^^
показати весь коментар
04.05.2025 00:21 Відповісти
Цю систему створили (точніше - відновили) кріптомонархісти-контрреволюціонери на чолі із Сраліним Йосипом Віссаріоновичем, протягнувши у 1937 році нову Конституцію, що скасувала Радянську Владу та відновила Абсолютну Монархію (але - кріпто монархію) зразка "як було до 1917 року": Сцарем, барами та холопами. Та зфальшували історію. Так й живемо досі, нечебто не було жодної Революції у 1917, яка, здавалося б, поклала цьому край. Автору, щоб краще зрозуміти : що відбувається та чому так, треба подумки перенестися кудись у "вєк золотой Єкатерини", і він побаче те саме: напищених генералів, мусорів та іншу владну еліту - та холопів. Але ж він сприйме це як належне, та не буде вимагати демократію чи Суд. От і зараз хай сприйме, полегшить собі життя.
показати весь коментар
04.05.2025 09:10 Відповісти
Криваві наслідки для України, ТОТАЛЬНОЇ бездіяльності, групи осіб з Урядового кварталу, в Парламентсько-президентській країні!
Це разумкова+стефанчука+ зеленського+гончарука+шмигаля з ДЕСЯТКАМИ «сірих» держсекретарів з КМУ + ЦОВВ!!
і це усе, під тотальним контролем помічників ригоАНАЛІВ та Оманських смотрящих від фсб!
Підтвердження цього, оті істоти на посадах в ГПУ і їх НЕВИКОНАННЯ функціональних обов'язків за командами з ОПУ від татарова гетьманцева єрмака та їх, 6-9 менегерів «ПОТУЖНИХ»!!
Сирійці, з таким лайном, швидко, дієво і ЕФКТИВНО, провели ОЧИСНІ ЗАХОДИ, хто з них, не встиг утікати, на московію!
показати весь коментар
04.05.2025 11:44 Відповісти
Все сказано хорошо. Но почему он борется с какими-то клоунами из интернета, а не с системой. Мне кажется это проблема всех патриотов.
показати весь коментар
04.05.2025 16:10 Відповісти
То не система прогнила, а українці
показати весь коментар
04.05.2025 18:03 Відповісти
Що ви пропонуєте?
показати весь коментар
04.05.2025 21:27 Відповісти
Ви не розумієте простого і мислите вкрай деструктивно і шкідливо. Українці воюють.
Політики ж це окремий клан бувших комуняк, який зовсім не є похідним від українського народу, а повністю створений москвою з людей різних національностей, які ненавиділи Україну і Українців. Вони і зараз ненавидять Українців і патріотів до себе не допускають. Колись в парламенті були, наприклад, Лук'яненко, Хмара. Комуняки їх брали для використання в своїх технологіях. Використали й викинули.
Українці не є виною, а є жертвою цього клану гнид московських вошей.
показати весь коментар
05.05.2025 08:56 Відповісти
Необхідно пропонувати як змінити систему. Вношу дуже важливу пропозицію.

В нас система держави олігархічна, а не демократична.
Цю систему створив Кучма, а ні один з наступних президентів і прем'єрів і не намагались демонтувати цю систему

Базова частина цієї державної системи - олігархічна система виборів. Вона складається з того, що виборці вимушені "обирати" президента зі ставлеників олігархату, які скуповують місця в бюлетенях за величезні 10 млн. так званого виборчої застави. Ніде в світі такого нема крім нас. Необхідно перейти на аналог демократичної польської системи виборів.
показати весь коментар
04.05.2025 23:06 Відповісти
"через ,,суд"" - викликає тільки посмішку....
показати весь коментар
05.05.2025 08:09 Відповісти
Чомусь в автора не винекла думка перекласти це українською мовою, невже це ароблема через ші або гугл переклад, какая разніца або шляхом жоріна чи як кадочнікова
показати весь коментар
05.05.2025 08:54 Відповісти
Дописувач так говорить про «уєхать із страни» наче їх там ніщебродів тільки хтось і хтось чекає. Нормальні країни тому і нормальні що є люди яким на них не пофіг, які мають там коріння та власність і готові за них боротись. Більшість «українців» нажаль так і не стала українцями тому в добру путь «уїхали», закордон вас чекає. Не хотів українську вчити будете іноземною шпрехати.
показати весь коментар
05.05.2025 09:28 Відповісти
Опустити руки - легше всього...
показати весь коментар
05.05.2025 09:46 Відповісти
Система масової зросійщенності та засилля московського патріархату, которая довела нас до этой войны, осталась неизменной.
показати весь коментар
19.08.2025 10:48 Відповісти