9078 відвідувачів онлайн
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Путін намагається вернути нас в 2022 рік

Путін намагається вернути нас в 2022 рік

Отже, кремлівське мурло вирішило відправити на зустріч з Україною знову Мединського.

Тобто, намагаються знову вернути нас в 2022 рік. Показати, що нічого, мовляв, не змінилося. Просто продовжуємо ті ж перемовини 3-річної давнини.

Це значить знову зменшення ЗСУ, російська мова і т.д.

Очевидно, що ніяких реальних перемовин не буде. В усякому разі - з Україною. Яка на це не піде - навіть Зе і Ко це розуміють. Бо ж хочуть при владі лишитися.

ІМХО на зустріч з цим чмом варто відправити якогось третього клерка міністерства - навіть не міністра.

Ну, й думаю, ні в кого сумнівів немає, що це - зрив перемовин.

А попереду - літній наступ рашки.

А потім, коли в гру вступить Китай, коли всі подивляться, як відреагує Трамп на прямий харчок в обличчя і чи здатна Європа до реальних дій та єднання - ось тоді будуть перемовини.

Не раніше осені.

...Відправити мединського - це так само, як від нас би тищенко поїхав.

До речі, хтось більш реальний може приїхати до Стамбула на п*ятницю, на зустріч з американцями. Щоб ще більше типу принизити Україну - мовляв, з вами тільки мединський. А лавров - це вже не ваш рівень.

Топ коментарі
+14
Бутткевич як завжди войовничий. На шпальтах інтернету показує всім де раки зимують та як треба вести перемовини та до яких пір воювати. Комусь. Тільки не йому особисто, бо ж можуть вбити.
показати весь коментар
15.05.2025 09:09 Відповісти
+7
А я пам'ятаю, як Буткевич десь у грудні-січні 2022го разом із дружиною ржав над попередженнями про війну і розказував, який Байден та Джонсон дурачки і що рашка ніколи не наважиться на напад. Ось такий геніальний та розумний журналіст.
показати весь коментар
15.05.2025 12:20 Відповісти
+4
БОТЯРА!
показати весь коментар
15.05.2025 09:13 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Від України поїдуть Ольга Мосейчук та Георгій Біркадзе.
показати весь коментар
15.05.2025 08:22 Відповісти
Бутткевич як завжди войовничий. На шпальтах інтернету показує всім де раки зимують та як треба вести перемовини та до яких пір воювати. Комусь. Тільки не йому особисто, бо ж можуть вбити.
показати весь коментар
15.05.2025 09:09 Відповісти
БОТЯРА!
показати весь коментар
15.05.2025 09:13 Відповісти
чого ореш? якщо Буткевич на фронті - так і напиши що він не словом а ділом доводить.
показати весь коментар
15.05.2025 10:20 Відповісти
Вчорашні зелені дегенерати перевзулися і тепер вони пнтизелені.
От тільки ви такі саме тупорилі , такі само упороті і так само ігноруєте реальність як і раніше

Куйло не приїхав на переговори і навіть лаврова не прислав? ну і шо, все одно будь-хто хто каже що переговорів не буде - ворог таких як ти дятлів, навіть якщо він констатує чистий факт.
Такі само дегенерати хотіли щоб Петя зупинив АТО в 19 і тому вибрали Зебіла.
Ігнорування реальності і видавання своїх хотілок за неї а також агресивний нахрюк на всіх хто про цю реальність пишуть - відмінна риса всіх зебілів-антизебілів (перефарбованих зебілів)
показати весь коментар
15.05.2025 10:30 Відповісти
шо за хвилинка політінформації?

скільки тобі за пост платять?
показати весь коментар
15.05.2025 10:31 Відповісти
Про що і мова - антизибіл/вчорашній зебіл вважає що за те щоб писати правду обов'язково повинні платити. Іди роботу нормальну знайди, чумазий - менше за чужі гроші свербітиме.
показати весь коментар
15.05.2025 12:22 Відповісти
Я задав конкретне питання. Не тобі. Ти вліз із своєю маячнею. Тобі за таке не заплатять
показати весь коментар
15.05.2025 13:31 Відповісти
"якщо Буткевич на фронті - так і напиши що він не словом а ділом доводить. "

що конкретного в цьому запитанні? Чому Буткевич повинен бути на фронті для того щоб написати очевидне - }{уйло клав болта на всі перемовини і Трампиня йому в цьому підігрує.

Чому ви такі нездатні до навчання, от скажи будь ласка? Це магічне мислення, це інфантильність, чи це якась вроджена вада? Ну не хоче русня зупиняти війну - не хоче і все.
Це сьогодня відмітили всі протимні лідери - європейці, НАТівці, фіни, британці і т.д.
Тоді який сенс ховати від цього голову в пісок як дурний страус? Якщо не казати що мирних перемовин нема - то вони магічним чином якось з'являться - ти в це віриш чи в шо?
показати весь коментар
15.05.2025 14:58 Відповісти
це не питання, придурок. питальне речення позначається знаком "?"

а тобі питання таке - Буткевич на фронті? чекаю відповідь - "так, на фронті", або - "ні, не на фронті".
показати весь коментар
15.05.2025 15:16 Відповісти
він цивільний журналіст, наскільки мені відомо, він не не фонті.
тепер поясни за яким удом ти взагалі це спитав і що саме присутність чи відсутність Буткевича на фронті повинна щось комусь довести в контексті його статті?
показати весь коментар
15.05.2025 16:21 Відповісти
цивільний журналіст - це така хвороба? чи країну вже не треба захищати?
попереду літній наступ, автор статті буде воювати?
показати весь коментар
15.05.2025 20:53 Відповісти
"якщо Буткевич на фронті - так і напиши що він не словом а ділом доводить. "

кому і що саме він має доводити?
показати весь коментар
15.05.2025 21:02 Відповісти
сам собі, що він не ухилянт і не сцикло і не ждун бурятів.
показати весь коментар
15.05.2025 21:05 Відповісти
А я пам'ятаю, як Буткевич десь у грудні-січні 2022го разом із дружиною ржав над попередженнями про війну і розказував, який Байден та Джонсон дурачки і що рашка ніколи не наважиться на напад. Ось такий геніальний та розумний журналіст.
показати весь коментар
15.05.2025 12:20 Відповісти
Він не геніальний. І не настільки розумний, щоб захапати нобелівську премію.
Але він цікавий як журналіст і патріотичний.
Він такий же нервовий і нарваний, як я. І дуже мені симпатичний.

Не Буткевичів треба тролити, а Наташ Влагіщенок, мосейчучок...
Бережіть те патріотичне, якого мало, але воно є.
В ті дні хто не помилявся? Може ви?
******* чистоплюї.
показати весь коментар
15.05.2025 12:27 Відповісти
Так, я не помилявся. Вивіз сім'ю на Закарпаття 16го лютого 2022. А якби я і помилявся - то я не поширював свою "аналітику" на сотні тисяч своєї аудиторії. Може хтось повірив в цю "аналітику" (як складову в цілому інформаційного фону в Україні) і не вивіз сім'ю із якогось прикордонного села та загинув. Таке в голову не приходило?
показати весь коментар
15.05.2025 12:34 Відповісти
Тобто, ти навішуєш погони диверсії на рівні державних керівників на якогось Буткевича?
Знайшов крайнього?
Я бачу, що Закарпаттям справа не завершилася? Ти і себе ніби до Німеччині вивіз? Подалі від Буткевича, який себе не вивіз?
показати весь коментар
15.05.2025 12:52 Відповісти
1. Ні, я просто роблю висновки про далекоглядність та розум людей. І Буткевича я розумним не вважаю. Тому як якийсь аналітик чи журналіст - він мені не цікавий.
2. Заїбали люди з подвійною мораллю - які ******* про патріотизм і про те, що хтось інший виїхав, коли самі в іншій країні. І так, хотілося б вивезти себе подалі від таких як ви - але ви вже розповзлися по всьому світу - сидять за кордоном і корчать із себе патріотів.
показати весь коментар
15.05.2025 13:03 Відповісти
Від таких, як я, вивезти подалі не вдасться. Бо я вже виїхала дуже далеко.
Правда, років 30 тому, але то таке.
Ще раз повторюю - чому претезії до журналіста, а не до влади, яка здала південь України рашці?
Навіщо читаєете й дивитеся буткевича, коли маєте на нього алергію? Дивіться Іванова і Пятрова. Там веселіше.

Я, жінка не першої молодості, не поважаю чоловіків, які ні *** не роблять, щоб щось змінити у країні, а тільки *******.
показати весь коментар
15.05.2025 13:35 Відповісти
Як можна було залишити Україну 30 років тому, у найвирішальніший час?

Хоча, може це секс-шпіонаж, від якого так страждає сьогодні Франція...
показати весь коментар
15.05.2025 14:18 Відповісти
Бачиш, як ти добре обізнаний на секс-шпіонажі.... Кому дупу підставляв? Чи може дружину відправляв? Ну і як? Скільки нашпіонила?
Діду, якщо ти в трєніках з обвисливи колінами сидиш за компом, пованюєш сциками - то сиди. Поки сидиться. Бо злягатися вже не можеш, сексуальний герой?
показати весь коментар
15.05.2025 14:21 Відповісти
*******. Оце саме те, що я і називаю "подвійною мораллю". У мене була можливість залишитися у США, коли я навчався там в середині 90их. Але я повернувся, бо вірив в Україну і сподівався щось зробити тут. А ви виїхали тоді, на самому початку, коли можна і треба було щось робити. А зараз ******* і розказуєте іншим що робити і робите вигляд, що патріотка та любите Україну, хоча покинули її давним давно. Ви огидна.
показати весь коментар
15.05.2025 15:29 Відповісти
Повернувся, бо вірив? Та заіпала вже ота ваша віра.
Не вірити треба було, а боротися. Де ви боролися? Як боролися? На кухні? Отож.
А я виїхала не з самого початку, а після того, як лохарі проголосували за Льоньку Кравчука, а не за Чорновола.
І ЩОСЬ я не робила, а билася з комуністами біля ВР.
Так що не *******, вчоний з Гамерики, а сидіть де сидите, вірянин у краще майбутнє. Чому не на фронті, вірянин?
показати весь коментар
15.05.2025 15:47 Відповісти
Ти чому під німецьким прапором сидиш? Тому що, хитра ******** курво, сидиш дсь у Мюнхені на соціалці і знов віриш, що збережеш свою сраку.
Їдь в Украхїну, вчоний, а потім вже будеш мене критикувати, заздрісне створіння.
показати весь коментар
15.05.2025 15:50 Відповісти
головне та єдине.
плєшива крємлядь буде воювати, поки при владі і поки живий!
по перше, він впевнений, що перемагає.
по друге, у нього немає іншого виходу.
всі ці стамбули шмамбули, вистава для одного єдиного глядача, для рудого фріка.
всі інші, оті рожеві європейці, навіть не актори. статисти. про зе!гундоса, взагалі не кажу. його роль скомороха, розважати поважних дядєй і тьоть.
показати весь коментар
15.05.2025 09:26 Відповісти
кремлівське мурло вирішило відправити на зустріч з Україною знову Мединського

А ****о з Банкової знову направить Єрмачка і Арахамію з Умєровим? Один раз все здали, то зараз буде інакше?

Божевілля - це робити кожен раз те саме, очікуючи іншого результату
показати весь коментар
15.05.2025 09:39 Відповісти
Марьянку Безуглую надо отправить , и Евгешку Кошевого.
показати весь коментар
15.05.2025 10:03 Відповісти
Правильно. А начальником Арєстовича. Все буде чікі- пікі.
показати весь коментар
15.05.2025 11:39 Відповісти
Мединський- тонкий троллінг Пуйлом як України, так і Західних імпотентів. Мовляв, не хотіли в 2022- одержуйте теж саме тільки на гірших для вас умовах.
показати весь коментар
15.05.2025 11:40 Відповісти
Як тільки ***** почало блеяти про Стамбул 2022 рокеу, то стало зрозуміло хто напевно поїде
туди від раші. То чому б нам не поступити аналогічно. Відправити туди Арахамію, Безуглу та Арестовича. Якщо одна сторона клуеїть дурня, робить цирк а ви до того ставитесь серйозно, то на дурнів вийдете якраз ви.
показати весь коментар
15.05.2025 10:13 Відповісти
Тищенко - глыба!!!!! Его никак низзя!!!
показати весь коментар
15.05.2025 10:30 Відповісти
Пан Буткевич досі чомусь дивується .

А як мав зробити Путін після того , як Найвеличніший не відміняючи свого указу №679/2022 від 30 вересня 2022 року про заборону перемовин з Путіним так "забив стрілку" в Стамбулі , наче Сонцесяйний досі знаходиться на клованському подіумі і веселить лохів2019?

Це ж було прогнозовано . Саме так себе й поводив Військовий Вождь , щоб ця війна йшла нескінчено , бо саме нескінчена війна і є единим обгрунтуванням знаходження при владі Зеленського без всяких там перевиборів.

Все в Стамбулі у Зеленського та його ЗЕкоМАНДИ вийшло "на відмінно" - геноцідна ( для України , а не для Мацковії ) війна продовжується разом з мародерством західної допомоги ; молодь з України продовжує виїзджати , нарощуючи ДЕМОГРАФІЧНУ ПЕРЕМОГУ Путіна над Україною-РУЇНОЮ ; залишки економіки та енергетики України й надалі руйнуються ; певні політичні кола в Європі та серед демократів в США дуже задоволені - як високо підняв Зеленський прапор АНТИТРАМПІЗМА, черговий раз виваливши на голову Трампа чергову катрулю с ЗЕленої локшиною ... недаремно колись Трамп назвав Зеленського "подстрекателем".

А що Путін? Путін звичайно звинуватить Зеленського в зриві перемовин і буде дещо правий ( згадаемо указ №679/2022 ), отримав можливість наступати до холодів і посунути лінію фронта на користь Мацковії , а потім все одно буде заморозка війни ... тільки на ще гірших для України умовах. Але Зеленського це влаштовує - бо як мінімум до кінця 2025 року він разом зі своєю ЗЕкоМАНДОЮ залишаються при владі без всяких там перевиборів.
А Україна ? Та що Вові Україна ... він "слуга" іншого наріду , а дурні73% чомусь в 2019 році вирішили , що він їх "слуга".
показати весь коментар
15.05.2025 10:42 Відповісти
Зараз інший розклад сил - тепер США і ЄС зацікавлені в цих перемовинах, а тоді Блінкен і демократи відмовляли Зеленського від перемовин, бо були сподівання, що американська зброя змінить хід війни і можлива перемога на полі бою. Жодного притомного аналізу таких сподівань я не бачив, але ситуація з тих пір розвернулася не на нашу користь)
показати весь коментар
15.05.2025 11:12 Відповісти
У 1922,де сам і знаходиться. Може,глибше...
показати весь коментар
15.05.2025 20:04 Відповісти