11308 відвідувачів онлайн
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Пастка

Питання навіть не в рівні делегації. Там все логічно: ті ж люди середньої ланки, переважно підсанкційні, що брали участь у Стамбулі-1 + напрям СНД (натяк чіткий) + гуманітарні проблеми (з якого переляку?!).

Це - пастка.

Цілі росіян цілком зрозумілі.

- Зірвати реальні змістовні переговори.

- "Перекинути м'яч" на поле опонента.

- Пролонгувати Стамбул-1 у Стамбул-2 та легалізувати капітуляційні вимоги зі всіма наслідками.

- Зробити відповідну картинку, особливо для одного конкретного глядача.

- Затягувати максимально різні зустрічі, щоб виграти час і ефективність наступу.

У цьому Стамбулі (насправді красиве древнє чудове місто) як пороблено... Треба змінювати локацію.

Та й, нарешті, час прийшов перестати грати в КВК з КДБ-ГРУ-ФСБ.

Топ коментарі
+6
"....Більшість дописів там перетворюються на емоційні, риторичні"

А Вы хотите приказать людям как и о чем им писать в блоге ? ))) Так напишите соответствующую инструкцию или примите закон в Раде ))). Вы не коммунист, случайно ?
показати весь коментар
16.05.2025 09:13 Відповісти
+5
Не в критику censor.net як ресурсу загалом, але розділ "Блоги" викликає все більше розчарування. Більшість дописів там перетворюються на емоційні, риторичні "висери", вибачте за прямоту, в стилі "тримаймось", "потрібно діяти", "мусимо вистояти", "необхідно перемогти". Це постійна констатація очевидного, змішана з пафосом і патріотичними закликами. Але ключова проблема - відсутність конкретики. Немає чіткого бачення, конструктивних пропозицій, алгоритмів дій чи хоча б намагання вийти за межі емоційного пориву.

Беремо, наприклад, ситуацію, описану в блозі за посиланням. Так, російська сторона веде передбачувану гру: пропонує псевдопереговори, знову висуває "гуманітарні питання", залучає ті самі кадри з "Стамбулу-1", сигналізує напрямок на СНД - усе це очевидні сигнали, що мета не в досягненні миру, а в його імітації.
Але ж тоді питання: що з цим робити? Як цьому протидіяти? Яка стратегія має бути в нашої сторони на таких переговорах - чи варто взагалі брати участь, чи, навпаки, необхідно створити паралельний процес? Що з інформаційним супроводом? Як пояснити нашим партнерам, що "Стамбул-2" - це лише чергова спроба вивести конфлікт у маніпулятивну площину?
Жодної відповіді. А це критично. Бо читач не просто хоче "зрозуміти емоцію". Він хоче розібратись, що відбувається і що робити далі. Без цього такі публікації - лише інфошум. Навіть якщо автори мають добрі наміри, без конкретних висновків і дій це все звучить як пісня без музики: наче правильна, але нічого не чіпляє, не мотивує, не веде вперед.
показати весь коментар
16.05.2025 08:51 Відповісти
+5
Цілком погоджуюсь. Більш того, це давно дратує. Оскільки все це - волання в порожнечу.
показати весь коментар
16.05.2025 09:08 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
текст для кого?
показати весь коментар
16.05.2025 08:44 Відповісти
есть вероятность, что его увидят те кто может повлиять...
показати весь коментар
16.05.2025 09:06 Відповісти
Зроблять навпаки, тому що Чалий - "ворог".
показати весь коментар
16.05.2025 09:10 Відповісти
пуйло відірване від реальності. Його свита (короля играет свита) доносить йому тільки те, що він хоче чути. Це і добре, і погано. Погано, бо в нас іде війна через бріхні, що ЗСУ ось-ось посиплеться. Добре, бо незнання реалій рано чи пізно завжди вилазить боком. На додаток пуйло дуже перелякане і не хоче для себе долі Каддафі. За час президентства медведєва воно злякалося, що той натхненний Заходом зіграє роль Горбачова і рашка розвалиться як раніше союз, тому і замутило всю цю анексію Криму, а потім і війну щоб відгородитися від Заходу. Причому розумом пуйло не користується вже давно - ним керують одні тваринні інстинкти кагебіста.
показати весь коментар
16.05.2025 12:05 Відповісти
В сухому залишку щодо переговорів: ми не повинні погоджуватися тільки на одне - на демілітаризацію. Це для України буде кінець. В НАТО нас і так не беруть. А щодо ТОТ, то в порівнянні з квітнем 22-го у нас же Херсон вільний тепер! Тому ще це літо пережити, а там пуйло піде на перемир'я. Якщо знову нападе через кілька років, то не факт, що на Україну...
показати весь коментар
16.05.2025 12:13 Відповісти
Не в критику censor.net як ресурсу загалом, але розділ "Блоги" викликає все більше розчарування. Більшість дописів там перетворюються на емоційні, риторичні "висери", вибачте за прямоту, в стилі "тримаймось", "потрібно діяти", "мусимо вистояти", "необхідно перемогти". Це постійна констатація очевидного, змішана з пафосом і патріотичними закликами. Але ключова проблема - відсутність конкретики. Немає чіткого бачення, конструктивних пропозицій, алгоритмів дій чи хоча б намагання вийти за межі емоційного пориву.

Беремо, наприклад, ситуацію, описану в блозі за посиланням. Так, російська сторона веде передбачувану гру: пропонує псевдопереговори, знову висуває "гуманітарні питання", залучає ті самі кадри з "Стамбулу-1", сигналізує напрямок на СНД - усе це очевидні сигнали, що мета не в досягненні миру, а в його імітації.
Але ж тоді питання: що з цим робити? Як цьому протидіяти? Яка стратегія має бути в нашої сторони на таких переговорах - чи варто взагалі брати участь, чи, навпаки, необхідно створити паралельний процес? Що з інформаційним супроводом? Як пояснити нашим партнерам, що "Стамбул-2" - це лише чергова спроба вивести конфлікт у маніпулятивну площину?
Жодної відповіді. А це критично. Бо читач не просто хоче "зрозуміти емоцію". Він хоче розібратись, що відбувається і що робити далі. Без цього такі публікації - лише інфошум. Навіть якщо автори мають добрі наміри, без конкретних висновків і дій це все звучить як пісня без музики: наче правильна, але нічого не чіпляє, не мотивує, не веде вперед.
показати весь коментар
16.05.2025 08:51 Відповісти
Цілком погоджуюсь. Більш того, це давно дратує. Оскільки все це - волання в порожнечу.
показати весь коментар
16.05.2025 09:08 Відповісти
если тебя это раздражает-- просто пройди мимо....
показати весь коментар
16.05.2025 11:03 Відповісти
"....Більшість дописів там перетворюються на емоційні, риторичні"

А Вы хотите приказать людям как и о чем им писать в блоге ? ))) Так напишите соответствующую инструкцию или примите закон в Раде ))). Вы не коммунист, случайно ?
показати весь коментар
16.05.2025 09:13 Відповісти
Позицiя Чалого вiдома.до вам ще треба?
показати весь коментар
16.05.2025 09:57 Відповісти
А ви думаєте,що ваша думка ДУЖЕ цікавить компетентних людей??? Ваші роздуми цікаві для школярів,а не для досвідчених фахівців і дипломатів,які вміють вести політику а не тільки "правильно" балаболить Пробачте ---політика це "грязна" робота,але так існує світ А у вас як в школі---запитав і одержав відповідь.що прочитав в підручнику.
показати весь коментар
16.05.2025 10:17 Відповісти
А ви думаєте, що ваша думка мене цікавить? Чому ви вирішили, що на мій коментар я очікував саме вашу реакцію?
показати весь коментар
16.05.2025 10:35 Відповісти
Ваша поведінка підтверджує --ШКОЛЯР Дієте як в тій поговірці---сам ду--к.
показати весь коментар
16.05.2025 10:43 Відповісти
всі, хто пише, пи..ть кацапською,-комуністи і рашисти
показати весь коментар
16.05.2025 09:33 Відповісти
Рецензія? Задовга.
показати весь коментар
16.05.2025 09:31 Відповісти
Не рецензія, а просто крик відчаю на спам у блогах, який не несе рівно ніякої цікавої думки та експертизи і саме головне - рішень. Ці плачі Ярославни вже трохи набридають...
показати весь коментар
16.05.2025 09:32 Відповісти
Як набриднуть більше - перемкніть канал! Або напишіть самі, що треба зробити. Хоч одну, слушну на Вашу думку, пропозицію.
показати весь коментар
16.05.2025 09:45 Відповісти
Так я і не підписуюсь "дипломат, спеціаліст, експерт"... Мені ці фейкові статуси не потрібні, бо якось не маю бажання сцяти в очі іншим, лиш би підкріпляти власне его
показати весь коментар
16.05.2025 09:47 Відповісти
Ваші проблеми зрозумілі.
показати весь коментар
16.05.2025 09:59 Відповісти
Ми ще не скотились до настільки ліберального дна, щоб реальні розрахунки і плани постили в бложиках, мов плани контрнаступу в ігрових спільнотах.
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.
А відповідальність за враження від прочитаного - виключно на совісті читача. Ніхто не змушує читати, коментувати - тим більше.
показати весь коментар
16.05.2025 09:56 Відповісти
А ніхто і не вимагав "щоб реальні розрахунки і плани постили в бложиках", я таке хіба писав? Щось подібне було? Ні, не було, тому будь ласка не потрібно мені приписувати того, чого не було. А що стосується даної "статті" Чалого, то від дипломата було цікаво почитати про те, які в нас сильні/слабкі сторони (благо це не держтаємниця), як в теорії було б правильно себе поводити, як вести бесіду, які хитрощі використовувати, щоб врешті решт вибити собі правильну і вигідну для себе позицію. А фразу "нарешті, час прийшов перестати грати в КВК з КДБ-ГРУ-ФСБ" можу і я написати, правда без 11 років досвіду у дипломатії і більше 15 у держструктурах.
показати весь коментар
16.05.2025 10:39 Відповісти
Немає чіткого бачення, конструктивних пропозицій, алгоритмів дій
Навіть якщо автори мають добрі наміри, без конкретних висновків і дій це все звучить як пісня без музики
Щоб оце все побачити, треба "засвітити" реальні дані. Без володіння ними ви не можете пропонувати конструктив і дієві алгоритми.
Як у військовій справі. Плануючи оборону, ви маєте знати, скільки є військ у вас, а скільки - у ворога. Якщо у вас батальйон, а у ворога - бригада, то це будуть одні висновки та алгоритми, якщо навпаки - зовсім інші.
показати весь коментар
16.05.2025 10:50 Відповісти
Все залежить, яку оцінку давати. Можна дати поверхневу, з мінімальним озвученням деталей. І мова йде не про публікацію якоїсь інформації, а про точку зору саме автора, як він вважає в ідеалі вчинення тих чи інших дій. Така точка зору, враховуючи досвід автор - була б цікавою. А так, стаття просто ні про що, нажаль
показати весь коментар
16.05.2025 10:55 Відповісти
Так автор це і зробив.
Поверхнева оцінка - цілі русні - є.
І вони цілком реалістичні та логічні, годі й було іншого очікувати.
А от щодо способу протидії - жодної конкретики. І правильно. Інакше б тут обгрунтовано волали "нащо ви ворогу підказки даєте?!!".
Хай буде сюрприз для русні. От непогане рішення було:
Україна планує направити в Стамбул переговорну групу для визначення компетенції делегації РФ, - Reuters
Ви нас принизити хотіли, направивши фігури третього плану? А ми відправимо комісію з подібних самих фігур, які вирішуватимуть, чи гідні ваші фігури з нашими розмовляти, бо є сумніви у відповідності рівней.
Непогано вийшло.
показати весь коментар
16.05.2025 11:03 Відповісти
Тоді взагалі можна було б скоротити статтю до двох слів "Кацапи - підараси". Просто, лаконічно, ясно, і по суті заміщає собою увесь набір слів і без зайвого розповсюдження інформації.
показати весь коментар
16.05.2025 12:27 Відповісти
Будь-яку проукраїнську статтю на тему цієї війни можна скоротити до цих слів.
Тож проукраїнські статті треба припинити писати.
Писати можна лише ті статті, що містять корисні для підарасів дані.
На кшталт майбутніх методів протидії подібним "пєрєговорним" провокаціям.
Щоб підараси заздалегідь розробляли заходи з нейтралізації.
показати весь коментар
16.05.2025 12:33 Відповісти
" А так, стаття просто ні про що"
и поэтому ты тут уже накатал в 10 раз больше.... )))))
Твои комплексы отключили тебе мозг...
показати весь коментар
16.05.2025 11:06 Відповісти
Ваша думка дуже "важлива", очікуйте, доки на неї не буде так *****)
показати весь коментар
16.05.2025 12:24 Відповісти
Це не про Валерія Чалого. Вирішити проблему можна маючи повноваження. Коли Валерій Чалий мав повноваження то проблеми вирішувались. Тепер прийшла пора охлократії і все що він може це правильно визначити проблему.

Що робити ? зєлєнского з єрмаком вигнати
показати весь коментар
16.05.2025 10:50 Відповісти
Дякую! Неемоційний професійний погляд пана Валерія на стамбульський "дипломатичний" гачок росії на шляху до миру. Ті ж хитрощі й чергова пастка, якої, Богові та увазі суспільства дякуючи, пощастило уникнути в 2022-му.
показати весь коментар
16.05.2025 09:16 Відповісти
👍
показати весь коментар
16.05.2025 10:08 Відповісти
Це - пастка.

Однозначно - пастка. І відкрилася ця пастка у той момент, коли наш потєшний ще тоді не "президент" Зеленський тупанув про "договориться посередине" - и не отримав тоді в морду. Бо вже тоді "договориться посередине" означало поступки з боку України на користь рашистів.
Зараз Зеленський з подачі Трампа (а Трамп з подачі путіна) вляпався у лайнопастку - бо будь-які перемовини зазвичай означають компроміси і поступки з обох боків. А будь-яка поступка України на користь рашистів прямо і абсолютно протирічить тезі про справедливий мир. Не кажучи вже про "перемогу" щодо якої Зеленський вже щільно набрав до рота повидла.
Та й рашисти не підуть ні на які "компроміси" доки будуть сподіватися перемогти у війні (а тенеденція зараз негативна для України). Тож, як казали колись - глухого кута немає, але ми пропонуємо з нього такий вихід - тійльки розгромна військова перемога над рашистами стане запорукою сталого миру. Але Україна самотужки рашистів не подолає - потрібна дієва військова коаліція, як у ДСВ проти нацистів - і розбити рашистів у хлам. Тоді і іншим мерзотникам перехочеться силою вирішувати міжнарожні проблеми.
показати весь коментар
16.05.2025 10:39 Відповісти
час прийшов перестати грати в КВК з КДБ-ГРУ-ФСБ

Якби ж зелені гниди грали хоч би у КВК - у веселих та кмітливих. І не весели ці зелені гниди, і абсолютно НЕ кмітливі - самовпевнені, абсолютно пустоголові, невігласи і ворюги.
І грають Зеленський зі своїми "менеджерами" з КДБ насправді у піддавки.
показати весь коментар
16.05.2025 10:44 Відповісти
А хто захоче вступати зараз в таку коаліцію як під час ДСВ? Жодна демократична країна не пошле своїх громадян накладати головами за Україну! От як нападе на країну НАТО тоді зашевеляться ...може. Тому зараз краще дійсно заключити перемир'я. А якщо пуйло знову нападе, то не факт, що на Україну...
показати весь коментар
16.05.2025 11:44 Відповісти
На жаль вимушений з Вами погодитися. Захід буде жувати шмарклі аж поки рашисти не нападуть на країну НАТО.
показати весь коментар
16.05.2025 11:56 Відповісти
Інцидент в естонських водах показує, що жуватимуть ще якийсь час і потім.

Поки що хусіти святкують перемогу над США, а королі Затоки - придбання собі американського президента, який продав Ізраїль.
показати весь коментар
18.05.2025 07:58 Відповісти