10315 відвідувачів онлайн
3 643 28
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Тільки успіхи на фронтах війни дають шанс дипломатії

Спецоперація СБУ Павутина

Намагаючись стримати емоції, зверну вашу увагу лише на наступне:

1. Дипломати, очевидно, під час активних бойових дій не мають шансів перемогти (це - час військових). Тільки успіхи на фронтах війни дають шанс дипломатії.

2. Російський наратив і переговорна позиція на перемовинах з американцями (мовляв Україна не має шансів перемогти в жодному разі) майстерно, ефективно, демонстративно ще раз підірвано.

3. Інший наратив (який часто-густо використовується в медіа, а також, на жаль, політиками), що російсько-українська війна йде лише в Україні, зруйнований. Це точно не так! Війна йде і на російській території. На ВСІЙ російській території. Глибина тилу, як беззастережна перевага поставлена під сумнів.

4. Не варто недооцінювати ворога. Звісно, вони спробують нанести компенсуючий удар. Більш ймовірно, що він буде зорієнтований на залякування й намагання повернути собі ініціативу. Така відповідь очевидно може бути в російському стилі – не по військових об’єктах, а терористична, з максимальним інформаційним ефектом.

5. Як би не розвивалися події, очевидно, що війна на виснаження не підходить воюючим сторонам, тому ескалація наступними тижнями й місяцями буде максимальною. І лише так може з’явитися шанс для виходу із широкомасштабної війни. На жаль, іншого варіанту наразі немає.

І головне: нові технології помножені на професіоналізм і притаманну українцям винахідливість дають можливість, навіть у широкомасштабній війні, зберігати життя українських оборонців та максимально уникати людських жертв (парадоксально, що й чужих).

Героїзм і стійкість українців та вміння вистояти в асиметричному протистоянні здатний вплинути не лише на партнерів, але й на ворога, навіть такого, який, здавався непереможним.

Вічна слава всім, хто поклав життя в обороні країни!

Слава тим, хто не погоджується на капітуляцію й наближає українську перемогу!

Топ коментарі
+8
чтобы людей не налавливали,
контракт должен быть:

- для украинцев 2 года по $12,000 в месяц
- для иностранцев 6 месяцев по $12,000 в месяц

этих денег будет хватать и на зарплату воину и на взятку командиру в размере $2000 в месяц.

сюда пол латинской америки и южной азии съедется воевать. деньги часть Украина, часть ЕС и другие заинтересованные страны.
показати весь коментар
02.06.2025 03:15 Відповісти
+7
Оце - адекватний підхід.

Грошей - завалися.

Просто сволота зелена краде. по кілька мільярдів на день.
показати весь коментар
02.06.2025 11:41 Відповісти
+6
Для капітуляції немає передумов, кацапи не під Тернопілем стоять. Нам треба припинити ганебну практику налову людей, яка дизморалить все суспільство. Нам треба скоротити корупцію і з небачених масштабів привести її в прийнятні, загальноєвропейські по Східній Європі - 41%.

Все це зав'язане в комплекс з яким має допомогти Європа. Розподілення грошей має контролюватись грантодавцями. Вивільнені від корупції кошти посилять технологічну підтримку війська і дозволять не наловлювати людей на вулицях, а повернути їх в економіку і збирати податки. В створенні армії нового типу, яка воює здебільшого залізом, зацікавлені всі країни Європи. https://tsn.ua/svit/skilky-poliakiv-hotovi-zakhyshchaty-batkivshchynu-opytuvannia-vrazaye-2818037.html Бо скажімо Польщу готові добровільно захищати 10%. І то це мабуть українці які там купили квартири і їм є що втрачати.
показати весь коментар
02.06.2025 02:24 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Для капітуляції немає передумов, кацапи не під Тернопілем стоять. Нам треба припинити ганебну практику налову людей, яка дизморалить все суспільство. Нам треба скоротити корупцію і з небачених масштабів привести її в прийнятні, загальноєвропейські по Східній Європі - 41%.

Все це зав'язане в комплекс з яким має допомогти Європа. Розподілення грошей має контролюватись грантодавцями. Вивільнені від корупції кошти посилять технологічну підтримку війська і дозволять не наловлювати людей на вулицях, а повернути їх в економіку і збирати податки. В створенні армії нового типу, яка воює здебільшого залізом, зацікавлені всі країни Європи. https://tsn.ua/svit/skilky-poliakiv-hotovi-zakhyshchaty-batkivshchynu-opytuvannia-vrazaye-2818037.html Бо скажімо Польщу готові добровільно захищати 10%. І то це мабуть українці які там купили квартири і їм є що втрачати.
показати весь коментар
02.06.2025 02:24 Відповісти
Ну, це така дуже російська точка погляду. Поляки сцють навіть просто військових запропонувати символічно, щоб там 200 людей у Львові тусувалось, папірці перекладали. А ви вважаєте що вони здатні полізти під наші чудові контейнери з дронами? У нас найбільша армія в Європі, і при такому розкладі Варшава за три дні це буде реальність. Ми плюс мінус Рашку тримаємо, а її боїться навіть США. Нєнєнє, поляки друзі при будь-якому розкладі) А ще там живе 3 мільйони українців ❤️❤️❤️.

І я чудово знаю весь **** який у нас відбувається, але є й інша точка зору і інші цифри. Для збалансованого погляду треба сприймати все комплексно, а підсвічувати лише те, що вигідне тобі особисто.
показати весь коментар
02.06.2025 04:04 Відповісти
Вони не зобов'язані воювати за іншу країну. Україна ж теж не воювала за Грузію в 2008-му. Не треба недооцінювати Європу, бо крім людської сили без допомоги партнерів у нас нічого і не було б (залишки радянської техніки місяці на три війни) і ППО в тому числі. Русня Донецьку область захопити досі не взмозі. Стосовно 10% населення, які готові захищати - так це нормально, більше і не треба + мобілізація от і порахуйте скільки це буде. У нас із мільйонної армії значна частина забусярені, ще куча радянських "ахфіцеров", які сидять по тилах, ще ціла армія обороняє Західний кордон (мабуть там ворог)
показати весь коментар
02.06.2025 05:43 Відповісти
Згоден звісно. Але я не мав на увазі, що Європа має за нас воювати, їй лише треба допомогти нам з держуправлінням і технологіями. Ну тобто не виділяти гроші на висадку клумб на суму 60 мільйонів. Вони ж можуть дати на клумби 1лям і 59 мільйонів на зброю та критичну інфраструктуру. Тут незрозуміло хто кого дурить) Європі достатньо просто озвучити на яких умовах ми отримаємо черговий транш, от і все, скільки куди %. Але вони такі - "а, корупція 94%, хм... чи не бажаєте ще 100 лярдів на бруківку? Ні на армію не дамо, а от бруківка це треба негайно". Що взагалі в цій війні відбувається?
показати весь коментар
02.06.2025 06:31 Відповісти
Почув.. От приємно спілкуватися з розумною людиною.. Яка не ображає тебе за свою думку....
показати весь коментар
03.06.2025 00:37 Відповісти
Навзаєм. Ми ще з вами пива з шашличком тяпнемо після завершення всіх цих подій на Трухановому) Там є як пройти Пішоходний міст і не доходячи до Жаби (круглого танцполу 60х років), з правої сторони невеличка кав'ярня, в якій подають неймовірно смачний шашлик і свіже пиво. Ви тільки бережіть себе і без потреби нікуди в пащу до диявола не лізьте.
показати весь коментар
03.06.2025 01:18 Відповісти
чтобы людей не налавливали,
контракт должен быть:

- для украинцев 2 года по $12,000 в месяц
- для иностранцев 6 месяцев по $12,000 в месяц

этих денег будет хватать и на зарплату воину и на взятку командиру в размере $2000 в месяц.

сюда пол латинской америки и южной азии съедется воевать. деньги часть Украина, часть ЕС и другие заинтересованные страны.
показати весь коментар
02.06.2025 03:15 Відповісти
12 тисяч то ви трохи загнули,половини буде з головою
показати весь коментар
02.06.2025 07:20 Відповісти
Оце - адекватний підхід.

Грошей - завалися.

Просто сволота зелена краде. по кілька мільярдів на день.
показати весь коментар
02.06.2025 11:41 Відповісти
Воює проти України не Росія, воює шизофренія Пуйла. Параноїк і шизофренік захопив абсолютну владу в Росії і перетворив її бидлонаселення на роботів-вбивць . Війна закінчиться тільки в одному -єдиному випадку- за умови фізичної ліквідації Пуйла і усунення його шизофренії з ролі державної ідеології Росії. Дуже жаль, що Чалий це не розуміє. Бо будь-яке перемир'я з Пуйлом- це відтермінований новий спалах війни. Досить розкручувати спіраль війни-знищення Пуйла покладе крапку у цій війні.
показати весь коментар
02.06.2025 15:37 Відповісти
так, саме путін веде війну з Україною вже 500 років.
показати весь коментар
02.06.2025 20:49 Відповісти
Франек, ти якийсь дивний! Кацапія історична населена роботами-вбивцями, ще й андрофагами по сумісництву!
показати весь коментар
02.06.2025 21:01 Відповісти
Давайте у нас зараз буде "відтермінований новий спалах війни" ніж війна, гаразд? І за час цього відтермінованого спалаху станеться "фізичної ліквідації Пуйла і усунення його шизофренії ", бо у нього вік вже.
показати весь коментар
02.06.2025 22:56 Відповісти
1.«Нам треба скоротити корупцію і з небачених масштабів привести її в прийнятні, загальноєвропейські по Східній Європі - 41%.»
2. А яка у нас? Число.
3. І не передати куті меду. Щоб після цієї боротьби з корупцією тут не розбирався голова слідчого комітету РФ Бастрикін.
4. Головне зберегти Україну.
показати весь коментар
02.06.2025 18:29 Відповісти
2. Під час проведення Рахунковою палатою заходів контролю (аудиту) у 2024 році контролем охоплено 3 686,4 млрд грн публічних коштів, що в 4,8 раза перевищує показник 2023 року та є найбільшим показником за останні 5 років. Загалом у 2024 році Рахунковою палатою виявлено порушень та недоліків на загальну суму майже 217,5 млрд грн, у тому числі: неефективне управління коштами і майном, їх неефективне використання - 205,5 млрд грн, або 94,5% загального обсягу.

4. Згоден. Корупціонери теж мають розуміти, що не буде України, красти теж не буде де. Вони мають стати більшими патріотами, ніж пересічні.
показати весь коментар
02.06.2025 22:30 Відповісти
1.Та корупціонери здриснуть, а от вже саме пересічими кацапи й займуться.

2. Чи співпадають методики визначення корупції:
-по Східній Європі - 41% ;
- аудиту РП -94,5%.
І взагалі визначення терміну «коррупція»?
показати весь коментар
02.06.2025 22:41 Відповісти
Якщо припинити погіршення життя всередині країни, корупціонери нікуди не здриснуть, їм і тут непогано живеться. Вони вже були за кордоном, жити там ок, але красти не дають. Там тільки можна зберігати накрадене в надійних Євробанках, наші гроші в Європі *******) І вони 100% в курсі звідки ті гроші взялись, але вони не пахнуть. А фінмоніторніг то для плєбса.

Чи співпадають методики
В суворому сенсі оцінки і звітності, юридично, ні, не співпадають. В сенсі фактажу, визирнути за вікно, дуже співпадають. Та ви й самі це знаєте. Загальної картини не порушує нічого. Ви не зможете знайти в Україні підприємство, яке збудували за останні роки і яке випускає як в Рашці тисячі дронів на місяць. Водночас з тим фото корупціонерів які сплять на матраці з реальних грошей є, і їх стає тільки більше.
показати весь коментар
02.06.2025 22:49 Відповісти
Тільки успіхи на фронтах війни дають шанс дипломатії

Це - порочне замкнене коло. Якщо на фронті в ЗСУ реальні успіхи - дипломатія потрібна тільки ворогу, аби припинити успіх ЗСУ (рашисти часто так і робили - коли ЗСУ йшли у наступ - рашисти намагалися впарити перемир'я). Якщо на фронті справи йдуть кепсько - дипломатія потрібна знову ж таки ворогу - аби закріпити свої успіхи. Очевидно, що "дипломатія" - це тільки засіб легалізації того, що відбувається на фронті - тобто сама по собі абсолютно не має ніякого значення. Особливо коли як мінімум одна сторона - рашисти - насправді не мають анінайменшого наміру відступати від своїх загарбницьких цілей. Тож Зеленському, як Верховному Головнокомандувачу треба займатися своїми прямими обов'язками - забезпеченням військової переваги України, а не вертиті дупою в сенсі "домовитися посередині"... Це і без нього є кому в Україні робити - наприклад запроданцю Єрмачку...
показати весь коментар
02.06.2025 07:45 Відповісти
Дякую за допис п.Валерій! Завжди з цікавістю читаю Вас.
показати весь коментар
02.06.2025 09:09 Відповісти
"Не варто недооцінювати ворога. Звісно, вони спробують нанести компенсуючий удар."

Так , пане Чалий, треба почекати та подивитись - яким буде "компенсуючий удар".

Якщо ця "Павутина" дійсно спрацювала на підрив військових можливостей Мацковії , то розлючений путловський "компенсуючий удар" балістикою та "шахедами" слід очікувати по областним управлінням СБУ та по головному будинку СБУ , по яким жодного разу за цю війну чомусь не прилітало ... все більше по інфраструктурі, енергетиці та по житлових будинках.

А якщо ракети-шахеди-КАБи й надалі будуть бити по цивільній інфраструктурі та будинкам пересічних , то тоді ця "Павутина" досить вчасно дала Путлу привід перевести на Україну стрілки в небажанні припинити цю геноцидну війну і продемонструвати це дідусю Трампу ... та й Путло отримав черговий аргумент за продовження цієї нескінченої війни , а Путло , схоже, ще хоче понаступати як мінімум до настання холодів.

Так що треба почекати та подивитись розвитку подій.
показати весь коментар
02.06.2025 14:33 Відповісти
Шось ти позориш своє прізвище, Санья, і замість мовчати триндиш фігню Основна маса балістик запускалася якраз з тих бортів які спалили А твоє "не рипайтесь, а то пуцін нападьот" - взагалі жалюгідне Ти читав шо казламордиє викатили на "пєрєговорах"?
Так шо палити кацпацію - не перепалити!
показати весь коментар
02.06.2025 21:06 Відповісти
"Ти читав шо казламордиє викатили на "пєрєговорах"?"

Читав, пане. І ніяк ця "Павутина" не вплинула на наміри мацковитів, які вже шахедів виробляють , як пишуть експерти , по 100 шт. за добу та продовжують нарощувати обсяги.

От як би вжарили дронами по Красній Площі 9 травня , де було Путло з його союзниками - ефект був би більше , ніж від Павутини.
Але чомусь не вжарили , хоча , як показала Павутина, дрони та агентура були всередині Мацковії. Дивно це якось.
показати весь коментар
03.06.2025 09:05 Відповісти
Не можу погодитись. Спокійно торгувати зерном, без будь-яких "Зернових ініціатив", без втручання Турції, США, Европи, та інших, ми змогли тільки після Магур в морі. І мінусування 50% росфлоту. Росія інших слів не розуміє. Не хоче розуміти. Вона спілкується лише з тими, хто особисто їй дав в морду, потім вона навіть дуже прагне саме з ними дружити, як з тією ж Німеччиною.

Це така важлива риса психології росіян. Ворогів які проявили будь-що що їх вразило: силу, розум, підступність, жорстокість, вони поважають, всі інші для них корм і вассали. В усі часи.
показати весь коментар
02.06.2025 22:40 Відповісти
Не варто писати "на фронтах".

Це паразитне запозичення з московської біляцьких часів, керєнщина-денікінщина.
показати весь коментар
03.06.2025 14:08 Відповісти