7605 відвідувачів онлайн
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Цифрова валюта: тоталітаризм чи покращення?

Цифрова валюта: тоталітаризм чи покращення?

Який цікава ситуація.
ГУР МО України гнівно засуджує запровадження “цифрового рубля” за порєбріком.
І я з цими тезами повністю погоджуюся (хитро посміхаючись).

Погоджуюся, що “держава-агресор повністю контролюватиме обіг віртуального рубля: відстежуватиме кожну операцію”.
Не проти, що “ витрати цифрових рублів зможуть обмежувати за місцем проживання громадянина або типом товарів”.
Підтримую тезу про те, що “кремлівський режим зможе без рішення суду блокувати рахунки громадян й автоматично списувати з них податки та штрафи”
І згоден із висновком, що “Цифровий рубль” — черговий крок злочинного режиму в москві, спрямований на посилення тотального контролю над власним населенням і жорстку фінансову політику в умовах санкцій та шалених витрат на геноцидну війну проти України”.

От прямо встаю та аплодую висновкам ГУР МОУ.

Але є один нюанс: віце-прем’єр-міністр України Федоров вже багато років послідовно наполягає на запровадженні в Україні “цифрової гривні” – з рівно тими ж самими тоталітарними ознаками, які так палко засуджує ГУР МОУ.

У серпні 2021 Михайло Федоров пообіцяв виплачувати зарплати своїм співробітникам е-гривнями вже наприкінці року.
21 лютого 2022, за три дні до повномасштабного вторгнення, Федоров обіцяє запустити е-гривню до кінця 2022 року.
У лютому 2023 Федоров обіцяє запуск “цифрової гривні” у 2024 році.
З подачі Федорова, пілотний проєкт тестування е-гривні запланований НБУ на 2025 рік.

Але як же так?
ГУР же нам аргументовано доводить, що “цифрова національна валюта” – це погано, це тоталітаризм, ознака відсутності демократії, “китайська” модель слідкування за громадянами та брутальне обмеження їхніх прав.

І якщо “цифровий рубль” це “черговий крок злочинного режиму з посилення тотального контролю” – то що тоді “цифрова гривня”?
Хіба назви валюти щось принципово змінює?

І до речі, в Україні вже давно активно застосовується засуджена ГУРом практика “без рішення суду блокувати рахунки громадян й автоматично списувати з них податки та штрафи”.
Саме так і сталося зі мною. Податкова заднім числом придумала мені якісь “порушення” і без рішення суду арештували рахунки та вкрали з них гроші.
Я намагався захиститися від цього свавілля через суд, але суд навіть не прийняв мій позов до розгляду (буцімто у них забагато роботи) – а пройшло вже майже два роки, а мій позов десь “загубився”.
Ну тобто правосуддя для громадян в Україні теж немає: судді обслуговують владу та корупціонерів.

Але повернемося до “цифрової гривні”.

Усілякі там ДОУ, ІТ-Асоціації та інші підлабузники радісно піддакували своєму наглядачу: “уря-уря, цифрова гривня”. Недалекі посіпаки не розуміють, що вони своїми руками, слинявими ротами та гнучкими язиками допомагають добудовувати цифровий концтабір в Україні. Чому вони вважають, що ці тоталітарні обмеження будуть проти когось, але не проти них – не зрозуміло.

І ще останнє питання: як там почувається “єдина інформаційна політика” - якщо ГУР МОУ заявляє речі, строго протилежні позиції віце-прем’єра, його мінцифри та НБУ?

По факту, ГУР опосередковано звинувачує мінцифру та НБУ у демонтажі демократичних інституцій в Україні та переходу до тоталітарних методів керівництва державою.

А може Буданов вже починає “мочити” свого майбутнього конкурента на майбутніх виборах? Звучить наче конспірологічно, але хтозна.
У нашому житті начебто абсолютно неможливі речі вже ставали реальністю.
Тому майбутнє цілком може виявити повне підтвердження “конспірології” сьогодення.

Топ коментарі
+5
Тоталітаризм. Згадайте Казахстан, де під час протестів просто вимкнули банкінг у бунтівних регіонах - і все, хліба навіть ніде не купиш.
Цифрова валюта - інструмент тотального контролю і тотального обмеження економіки.
І він обов'язково колись опиниться у неправильних руках.
показати весь коментар
05.06.2025 17:42 Відповісти
+5
Коли я у нашій країні чую слово "покращення" - мене пробіває на гомеричний хохот
показати весь коментар
05.06.2025 17:56 Відповісти
+4
Так точно цифровий концтабір
показати весь коментар
05.06.2025 15:11 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Так точно цифровий концтабір
показати весь коментар
05.06.2025 15:11 Відповісти
Це емоційна і популярна заява, але зрозуміла.
Наразі кордони відкриті і частина громадян може виїхати. Значить ще не концтабір.
показати весь коментар
06.06.2025 14:22 Відповісти
Ви про яку країну написали?
показати весь коментар
07.06.2025 23:41 Відповісти
Жінки, діти, чоловіки до 18 і після 60. Що не так ?
показати весь коментар
08.06.2025 13:54 Відповісти
Все так. Третій райх теж іиявляється був демократичною країною. Бо там лише євреїв не випускали і планомірно знищували. А решта могли в нейтральні країни виїзджати. Ви аналітик від бога
показати весь коментар
08.06.2025 14:29 Відповісти
У нас випускають за національно-майновим ознакам ? Нащо пересмикувати ?
Так, обмеження для чоловіків є. І що ? Війна тут, на нас напали, сер !

А якби безвізу не було б? Куди б ви виїхали ?
показати весь коментар
09.06.2025 02:48 Відповісти
О, значить все ж таки когось не випускають. Не концентраційний табір, але і не прохідний двір. А безвіз це не заслуга зєльоного дємократа. Це чмо тільки обмежує і забороняє.
показати весь коментар
09.06.2025 04:14 Відповісти
Цифрова валюта - трепєтноє бажання усіх влад в усіх країнах. Навіть Європа не виняток. Заглядати в кишеню громадянина - це ж яка насолода... В любий момент можна цього громадянина до нігтя притиснути.
Влада є влада - це хвороба, це вірус, яким хворіє будь-яка влада...
показати весь коментар
05.06.2025 17:33 Відповісти
Тоталітаризм. Згадайте Казахстан, де під час протестів просто вимкнули банкінг у бунтівних регіонах - і все, хліба навіть ніде не купиш.
Цифрова валюта - інструмент тотального контролю і тотального обмеження економіки.
І він обов'язково колись опиниться у неправильних руках.
показати весь коментар
05.06.2025 17:42 Відповісти
А що народу приховувати. Свої дві копійки? Для чиновників і депутатів це дійсно повний капець. Якщо почнуть виділяти гроші з бюджету цифровою валютою красти буде проблематично.
показати весь коментар
06.06.2025 03:36 Відповісти
Саме так і сталося зі мною. Податкова заднім числом придумала мені якісь "порушення" і без рішення суду арештували рахунки та вкрали з них гроші.
Я намагався захиститися від цього свавілля через суд, але суд навіть не прийняв мій позов до розгляду (буцімто ...)
Джерело: https://censor.net/ua/b3556264

Так це п. К. Корсун ! А що зовсім пересічний громадянин буде робити ?
показати весь коментар
06.06.2025 14:25 Відповісти
Так що в Україні це неможливо. Депутати згадають про Казахстан і дружно проголосують проти.
показати весь коментар
06.06.2025 03:39 Відповісти
Це інструмент. Якщо задатись ціллю, то всіх протестуючих можна ідентифікувати і просто вимикати їм гаманці. Нехай дохнуть з голоду або побираються по родичам, щоб всі інші бачили, як шкідливо йти проти чинного уряду, та й взагалі голову піднімати.
показати весь коментар
06.06.2025 09:47 Відповісти
Коли я у нашій країні чую слово "покращення" - мене пробіває на гомеричний хохот
показати весь коментар
05.06.2025 17:56 Відповісти
Зараз, можливостей для електронних операцій вже більш ніж достатньо.
Про яке "покращення" тут взагалі може бути мова? - Тільки про звуження свобод, при тому - тотальне. Бо, якщо, ви можете, одним "кліком" залишити неугодну людину без засобів до існування, залишити без засобів до існування її сім'ю, то, зрозуміло, що під таким тиском, такою загрозою, далі, ви будете ті права і свободи людини, тільки звужувати та забирати, під будь-якими приводами - аж до повного її тотального закріпачення. І це вже буде справжній концтабір, тотальний, повсюдний, з найгіршою тотальною диктатурою.
Насправді, таким ініціативам має бути надана належна правова оцінка, аж до кримінальної відповідальності - бо це вже звужує базові свободи людини, порушує її конституційні права, ставить їх під загрозу. Фактично, це вже посягання га конституційний лад та спроба його повалення. І роблять це державні посадовці.
показати весь коментар
06.06.2025 08:47 Відповісти
Якщо не буде заборони застосування паперової готівки, то і звуження свобод, формально, не буде.
показати весь коментар
06.06.2025 14:32 Відповісти
А якщо формально обмежень операцій з готівкою не буде, а по факту будуть? Навіщо ці сумнівні і непотрібні громадянам нововведення? Для контролю і тиску. Чи ви не вірите ГУР МО?
показати весь коментар
07.06.2025 23:47 Відповісти
По факту це як ? На ринках, у дрібних крамницях, маркетах тощо ??
показати весь коментар
08.06.2025 13:53 Відповісти