6776 відвідувачів онлайн
11 475 168
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

"Це ж вже було"

Мапа з проривом окупантів у 10 км біля траси Добропілля, яку поширюють всі сьогодні, є наслідком чисельної переваги ворога, але і також недостатньо рішучої оборонної політики, яку з кожним роком хочеться назвати жахливо нерішучою. "Це ж вже було" у 2019-2021-му роках і ми бачили її наслідки у 2022. Трохи очевидного аналізу.

У 2022-му суспільство було набагато більше готовим до повноцінного воєнного стану з усіма обмеженнями особистої свободи та тотальної мобілізації проти ворога, а проте влада, яка визнає зараз, що досі має важелі це зробити, обрала і продовжує обирати половинчастий шлях, - зберегти "демократію у війні" та ілюзію мирного життя для тих, хто не в армії. Ідея може здатися привабливою і революційною на перший погляд, а проте - у ній крилася велика неврахована стратегічна небезпека, наслідки якої ми бачимо зараз. Я б назвала це навіть пасткою. Яка скоро може стати, тим що в економіці називають пасткою незворотних витрат.

Очевидний наслідок цього вибору такий:

у нас створилася вражаюча нерівність у суспільстві. Нерівність, у якій найсміливіші люди, військові, позбавлені базових прав, які гарантує демократія - термінів служби, кредитування та розстрочок у банках, можливостей реалізації, карʼєрного зростання (я зараз про солдатів, а не про офіцерську ланку), гідного грошового забезпечення (солдат, перебуваючи тимчасово в тилу, отримує менше за касира в супермаркеті, а 100к премії на бойових за щоденний ризик життям - це не ті самі 100к, які були у 2022, завдяки інфляції). У той час, як інша привілейована частина суспільства, що не воює, дозволила собі впасти в забуття, у цю ж ілюзію мирного життя, займається особистим життям та інвестуванням у власний добробут, переважно втратила мотивацію готуватися замінити військових, і стала повноцінною цільовою аудиторією російської пропаганди, яка зробила своїх же військових, які нагадують і реалізовують її обовʼязок захищати Батьківщину, - за ворогів.

Саме про це намагається розповісти соціальна реклама від Азову, яка ще й нагадує про категорію, яка часто губиться у цій нерівності - честь і гідність. Це єдина перевага тих, хто воює, над тими, хто обрав надіятися на те, що його захистять. Багато хто її недооцінює і сміється з неї, поки час не оберне цей сміх на дуже неприємні сльози провини і безпорадності.

Це класична дуже несправедлива нерівність, в основі якої реалія, що боягузливі вважають себе сильними та привілейованими тому, що їм дозволено ховатися за спинами сміливих. Такий ось парадокс воєнної демократії. Вона створює умови близькі до рабства для сміливих, і дозволяє слабким і боягузливим залишатися слабкими та боягузливими, натягнувши на себе маску сильних, впливових, надто критичних для того, щоб ризикувати собою "нелюдиноодиницею".

Результат цього такий: привілейовані невоюючі готові радше прийняти пропаганду ворога та власні дитячі ілюзії, що якась сила іншої сміливої частини суспільства їх захистить, ніж відгукнутися на поняття честі та гідності, обовʼязку, про які їм нагадують військові, і захистити якщо не державу, то хоча б свою нажиту власність, територію та сімʼю, гарантом недоторканності яких є наша держава. А сміливим воюючим реалія привілейованості державою боягузів - підриває мотивацію служити і воювати.

Час переглянути модель воєнної демократії як тої, що вичерпала себе. Можливо, це була хороша ідея з розрахунку на те, що ворог був би меншим і спинився за якийсь час. Але це була ілюзія і помилка в оцінці противника. Ворог не спиняється і не спиниться. Йому вигідно воювати і окуповувати, бо на війні він утилізує покидьків і криміноген своєї імперії, бо коли ви тоталітарна імперія, що робить ставку на бідність та управління бідними біомасами росіян, вам потрібен спільний ворог, аби бідна біомаса у смуті не вбила диктатора. У них було так завжди, тільки імперія називалася по-різному.

Від тих, хто хотів і дістав владу в Україні та право командувати - треба жорсткий план мобілізації з метою стабілізувати лінію фронту. Супутній план мінімізування втрат в обороні. Я підтримую ідею відмови від штурмів заради стабілізації фронту.

Найгірше, що можна робити - сподіватися на переговори. Переговори - це ширма і мішура, аби відволікати увагу світу та труїти українців смертоносними ілюзіями. путін пообіцяє на переговорах усе, що завгодно, а потім продовжить окуповувати, як і пропонував авторитарним державцям макіавеллі.

Найкраще, що кожен із нас, хто у війську, може зробити - це тримати мотивацію, попри все. Найкраще, що можуть зробити ті, хто досі не у війську - мобілізуватися якнайшвидше. План і дії кращі за страх та надії.

Хай виправлять мене історики, але, якщо я не помиляюся, одна з причин, чому УНР понад 100 років тому меншала і меншала від окупації червоних - це нездатність її влади залучити до війська більшість населення України.

І знову те саме "це ж вже було".

Топ коментарі
+35
Це ж вже було ! Сотні і тисячі подібних пропагандистських дописів, блогів, спічів із закликами до звичайних людей перестати мріяти про мирне життя і якнайшвидше бусифікуватися. В 2022 році подібні заклики ще діяли, але в 2025 після прокурорських весіль з 2м тортами, яєць по 17, валіз кешу виявлених у чиновників при втечі за кордон, закордонних маєтків воєнкомів , лікарів- мультимільйонерів з мсеків і влк, золотих унітазів топ-менеджерів влади та інших численних випадків шаленої корупції і дерибану бюджетних коштів, бажання захищати цю країну у пересічних громадян остаточно вбито.
Пані Чорногуз, досить вже писати ці безглузді, станом 2025 рік, пафосно-патріотичні пости, вони не діють. Почніть вже нарешті писати про тотальну корупцію, мародерство, бездарне керівництво, адже саме вони і є головними причинами втрати у людей бажання і мотивації мобілізуватися на захист країни.
Крім того, мотивація потужними гаслами і лякалками про бурятів діють тільки в короткочасній перспективі, в затяжній війни людям потрібно вагома матеріальна мотивація типу земельної ділянки, частки в надрах, держ.підприємствах. І однією із причин чому населення Україна не підтримало УНР, було те, що її керівники хотіли залишити без змін тодішній соціальний устрій. Заклик воювати за мову та віру не мав жодних шансів проти лозунга більшовиків "земля селянам, фабрики робітникам".
показати весь коментар
13.08.2025 22:44 Відповісти
+31
НЕСПРАВЕДЛИВІСТЬ - ось основна причина поразок у цій війні. Я звертаюсь до вас - українські хапуги, корупціонери, мафіозі, їх діти та дружини, коханки та коханці. Саме ви винні в тому, що почалась війна. Ви постійно розкрадали, хтось більше, хтось менше. Гроші не йшли на побудову 5 дитячих майданчиків, а лише на 3, тому що решту ви розпихували по кишенях. Гроші не йшли з таможні на пенсії нещасним пенсіонерам, а знову ж таки ви будували собі маєтки, купляли дорогі квартири. Україну грабували, залазили в кишеню до державних грошей, тому ми занепадали та занепадали всі 30 років. Україна, як хворий, ставала слабшою та слабшою, що провокувало рашистів на агресію. Ви такі наглі, що продовжуєте красти навіть зараз, коли кращі сини пішли віддавати своє життя та здоров'я, боронячи свою країну, а по факту - ваше награбовано майно та бізнеси. Кращі хлопці пішли перші, також пішли, прості та чесні, здебільшого селяни, дуже багато з західної частини України, де звикли, що закону треба дотримуватись, вони там більш чесні та довірливі. Парадоксальним є те, що пішли боронити ваше награбоване ті, які за душею нічого не мають, ба більше, вони і живуть далеко від фронту, там де навіть не літають дрони чи ракети. Але такі люди, патріоти, пасіонарії, чесні простаки закінчуються. Залишились, скажемо, м'яко кажучи, хитруни. Які розуміють, в якій країні вони живуть. Вони задають собі правомірне питання, чому я маю йти та віддавати своє здоров'я та життя в країні, яка не буде піклуватись за моїми дітьми, за мною, не дай Боже інвалідом, а буде продовжувати красти та красти ???? На сході та півдні багато таких, хто думає, та хай би без війни рашисти прийшли - різниці не багато для простого люду. Бізнесу нема - не відіжмуть, халупка нікому не треба, говорю я російською, як вони, якось виживемо. Що наші обкрадають, що ті, хоч стріляти не будуть і тцк не буде. Тим більше, люди бачуть несправедливість не тільки в тилу, а й на війні, коли всякі професійні військові, менти заховались за 3 лінією на злачних місцях, а воюють ті, хто зброї ніколи не тримав. Я не кажу про всі випадку, але здебільшого так і є. Тому маємо, що простак після місяця учебки потрапляє на нуль і гине через пару тижнів від дрона чи обстрілу, так і не зробивши постріл, а профі сидять подалі вже роками і нормально себе почувають. Потім будуть ходити та розповідати дітям в школах, як вони горіли в танках. Герої - це прості хлопці, яких кидають на необлаштовані позиції. На приклад, взяти Суми зараз. Чому поки наші були в Суджі, там не накопали окопів, бліндажів, не перерили все від тих мотоциклів, не забетонували бункера від дронів з перископами, не закрили все їжами та колючками, не поставили пастки, та міни, міни, міни ??? Так би хлопці, які відступали, яких кидають зараз, зайшли б на облаштовані позиції. І так треба робити усюди. Кидають людину після учебки - йди на четверту, третю лінію оборони, ось інструмент, ось екскаватор. Звикай до дикого побуту, копай, бетонуй, мінуй, вчись, поки що фронт далеко. Звикай! Поступово, поступово фронт буде наближатись, чи хлопців переведуть на другу лінію оборони, а може і на першу. Але не на нуль одразу, як м'ясо рашистське. Чому є гроші на дурні проекти, дороги, зупинки, укриття, нові будинки, а на укріплення грошей нема ??? Все і всі на війну - тоді можна було б тримати оборону і перемелювати рашистські навали. Відповзати потроху, але відповзати на готові рубежі, щоб кожен метр української землі для кацапів був вбивчим. Як у Цоя люди вимагають "перемен", а по-нашому, СПРАВЕДЛИВОСТІ ! Чи можемо ми ще воювати проти рашки. Можемо! В нас загиблими близько 150 тис плюс множимо на три пораненими і хто вибув. Виходить 500 тис вибуло. Чи є ще в Україні 500 тис на наступні 3 роки війни? Люди є, але НЕмА СПРАВЕДЛИВОСТІ і і люди не хочуть помирати за українських хапуг! Ось що вбиває країну. Ми не фіни, які як один, взялись до зброї і дали відсіч більш могутньому ворогу ніж рашка, цілому СРСР на той час. Вони відстояли свою країну. А ми, гадаю, що ні, бо, на жаль, залишаємось хохлами, які у помираючої країни крадуть ліки та ковдру. Соромно та сумно від цього
показати весь коментар
13.08.2025 21:58 Відповісти
+30
І знов жодних претензій до крадіїв у владі і дебілів-командирів. У всьому як завжди винні пересічні, що не хочуть отримати квиток в один кінець. Ото поганенький народець дістався нашим потужним державникам.
показати весь коментар
13.08.2025 22:09 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
Все вірно
показати весь коментар
14.08.2025 10:22 Відповісти
Профессійні військові та мобілізовані "піджаки" знаходяться в нерівних соціально-економічних умовах, виконуючи одну і туж справу в одніх і тих же умовах. В цьому "корінь зла".
показати весь коментар
14.08.2025 08:55 Відповісти
авторка робить правильний наголос...зелена наволоч провалила мобилізацію та відповідний супротив ворогу...
показати весь коментар
14.08.2025 09:16 Відповісти
Наголос неповноцінний - не сказано нічого про провал ракетної, мінної та інших програм.
показати весь коментар
14.08.2025 10:02 Відповісти
Так он воно що. Виявляється 30 млн. держава може перемогти 120 млн. державу лише провівши поголовну бусифікацію. Інших проблем у війську ж не існує.
показати весь коментар
14.08.2025 12:36 Відповісти
Ну це проблема намбе ван для існуючи системи. Бо або треба переставати красти, або все лишається як було, але треба більше людей. І ці ідійоти не розуміють, що все як було довго не буде. Людей все ефективніше вибивають дрони. Але що ж ви візьмете з недоумків?
показати весь коментар
14.08.2025 15:30 Відповісти
Це звернення до влади? Закрутити гайки? А може це і був план зрадників довести Україну до такого стану і здати ворогові? Про це не думаєте? Може не з того кінця починати треба?
показати весь коментар
14.08.2025 09:48 Відповісти
У безпосередньому розпорядженні держави перебувають чиновники, силовики, судді, прокурори, військові. Це сотні тисяч громадян, якщо не мільйони. Вони усі приймали присягу на служіння правам і свободам громадян, підтримування інституцій і Конституції. Та присяга не передбачає чомусь надзвичайний стан.

Коли наступає надзвичайний стан і правова держа призупиняється, усі ці категорії громадян мають взяти зброю і захищати суверенітет і територіальну цілісність зі зброєю, натомість вони чомусь заброньовані. Це треба виправити.

Кількість колишніх чиновників, які отримують спецпенсії, десь 200тис. Кількість військових, що перебувають на пенсії, десь теж 200тис. Вони мають віддати свій борг державі і негайно прибути до виконання обов'язків у ТЦК і місце служби.

Як вам ще одна армія випещених чоловіків?
показати весь коментар
14.08.2025 10:14 Відповісти
Додам ще одну легендарну фразу в ваш лексикон, щоб ви більше не повторювали того одіозного персонажа "І це мінєт"
показати весь коментар
14.08.2025 10:15 Відповісти
Червоне на оленя схоже
показати весь коментар
14.08.2025 10:28 Відповісти
Пишуть, що роги цьому "алєню" вже відламують.
А краще взагалі було б, щоби голову теж відрубали, а далі тулуб порубали на шматки.
показати весь коментар
14.08.2025 11:31 Відповісти
Пишуть, але ж це дуже важко зробити. Підживлює ці "роги" 100-тисячне угрупування ворога. ******** спалах - легко, а ось виправити ситуацію - дуже непросто. Дай Бог, щоб вийшло, але з попереднього досвіду (Очеретине, Попасна) противнику вдавалось закріпитись та розвинути успіх.
показати весь коментар
14.08.2025 16:16 Відповісти
От що пише військовий оглядач Олександр Коваленко (мова оригіналу допису):

https://x.com/zloy_odessit/status/1955948653819974143?t=K5EbPzhLhcug3fkV6k3CuA&s=19 @ Про Добропольский "прорыв" краткая хронология событий

Наделавший в медиа много шума Допропольский "прорыв" РОВ требует некоторого пояснения событий, для того, чтобы избежать дальнейших манипуляций, особенно сейчас, когда ситуация стабилизирована и проходит процесс отлова остатков суицидников.

Для начала, немного предыстории.

На сегодняшний день РОВ сконцентрировали на Покровском направлении группировку численностью около 110 тысяч тел. Это тотальное численное преимущество. При этом, на протяжении последних нескольких недель командование РОВ осуществило перегруппировку и передислокацию 1-й ОМСБр и 9-й ОМСБр из состава 51-й ОВА в зону ответственности 8-й ОВА в район Родинского и Красного Лимана. Так же, это направление было усилено подразделениями 39-й ОМСБр из состава 68-го АК и подразделений 2-й ОВА.

Очевидно было, что РОВ будут прощупывать наши слабые места и они именно этим занялись.

В период с 8 на 9 августа РОВ осуществил углубление малыми пехотными группами в районе от Ново Шахово и к северу от него. Подразделения РОВ используя сложный рельеф (ботанический заказник "Гектова балка" и "Грузька балка" ближе к Золотий Колодязь) и разрывы между позициями сопредельных бригад, пытались проникнуть в глубину обороны Сил обороны Украины.

По состоянию на 11 августа эти подразделения достигли крайней точки выступа - населённого пункта Петровка. Именно этот эпизод впоследствии в публичном пространстве стал называться "прорывом", хотя на тот момент РОВ уже были заблокированы в Петровке и был начат процесс зачистки н.п.

Общая численность сил противника, действовавших в этом районе, составляла чуть более двух рот, от 200 до 250 тел, а сама операция носила больше медийный характер. По всей видимости, командование РОВ пыталось сделать медийный эффект, для усиления переговорных позиций путина на Аляске, хотя, очевидным было, что выживаемость российской "прорывной" группы в тех условиях, в которых они оказались, была минимальная.

Так и произошло.

В настоящее время большая часть группы суицидников ликвидирована, а "кишка" срезана. Украинские воины действуют слаженно и решительно, уничтожая врага и возвращая каждый метр родной земли.

Отдельно, просто нельзя не упомянуть профессиональные и эффективные действия бойцов 1-го армейского корпуса НГУ "Азов" во взаимодействии с подчинёнными и смежными подразделениями, входящими в оперативное подчинение оперативно-тактической группировки "Донецк".

Но, то, что эту "кишку" удалось срезать, а "прорывную" группу нейтрализовать, не означает, что можно выдохнуть. РОВ накапливают на этом направлении ресурс, а так же задействует наиболее боеспособные подразделения. Ситуация развивается динамично и допускать такие "прорывы", традиционно, в местах стыка бригад, давно уже как недопустимо.
показати весь коментар
14.08.2025 16:29 Відповісти
Щодо "отлова суіцидніков" - дай Бог щоб так і було. Дані Deep State не підтверджують ці твердження. Ворог закріпився, і якщо (що дуже ймовірно) накопить сили у Велелому та Золотому Колодязі - продовжить розвивати успіх. Це не зрада - це мій песимістичний прогноз. Я не хочу, щоб він справдився.
показати весь коментар
14.08.2025 18:05 Відповісти
Мені більше на виделку схоже.
показати весь коментар
14.08.2025 16:13 Відповісти
За цю смердючу корупційну брехливу клоаку мрій зеленої блювоти, воювати вже ніхто не буде. Навіть за гроші. Україну знищено, а зелений гулаг з геноцидом в посадках найбідніших ( бо багаті відкупилися та звалили закордон), безкінечною війною для золотих унітазів різних міндічей, захищати не буде ніхто. Бусифікуєте ще мільйон? Піле в СЗЧ. А в решті решт, штики в землю і усі звалять. Це фініш, закономірний для номінантів премії Дарвіна, які голосують за клоунів.
показати весь коментар
14.08.2025 10:38 Відповісти
Ну це якщо не закрутити гайки. Як пан " тонка червона лінія" пропонував. Класичний військовий комунізм, або класичний фашизм в реальному розумінні цих значень. Тоді воювати реально будуть всі і на реальному фронті і на трудовому. Відпетляють лише декілька %. Ну і ті , хто вчасно злиняють за кордон.
показати весь коментар
14.08.2025 15:38 Відповісти
Не вгадав. Не підірвуть. ЗАЕС же не підірвали
показати весь коментар
14.08.2025 11:46 Відповісти
Теж вважаю, що ми могли б на фронт відправити тупо всіх засуджених, доречі разом з вертухаями, заклади закрити, а кошти ЗЕкономити. Така собі оптимізація. Заодно утилізували б в штурмах крименогенні елементи, як то робить *****. Ми часто копіюєм методи у росіян, коли ржали з мангалів та інших речей. Але чогось цю опцію не застосовуємо
показати весь коментар
14.08.2025 11:45 Відповісти
Тому що правопорушення - правопорушенню рознь. До тогож дай волю - Вас же першого "упекут" за "три колоски" менти з прокурорами замість себе помирати. Це все вже було - не працює.
показати весь коментар
14.08.2025 13:00 Відповісти
У мене так знайомого склонили в 24 роки контракт підписать. Десь вліз в "історію" по п'яной лавочці, ну і короче вже він служить.
показати весь коментар
14.08.2025 13:22 Відповісти
Не найгірший варіант. Біографія "чиста" да і не всіх на війні вбивають та калічат. Може в подальшому у нього все буде гаразд. А "скелети у шафі" є у кожного.
показати весь коментар
14.08.2025 13:44 Відповісти
Януковича? Ну вас і плющить. Виявляється не треба було ображати Віктора Федоровича? Війну ***** починало не через обіженого Віктора фєдоровіча
показати весь коментар
14.08.2025 15:42 Відповісти
100 % згоден з автором. І гидко читати коменти ******** та засраного тилового планктона про якусь корупцію, хапуг-прокурорів, ТЦК чи несправедливість. На себе дивіться - все вами перераховане - це ваша тінь. І допоки у вас на голові рога - ви тикаєте пальцем на тінь і волаєте, що в неї роги. Та не в неї - у ВАС, огидна пересрана хробачня! Почніть з себе, спиляйте роги - може і у тіні вони зникнуть.
показати весь коментар
14.08.2025 11:46 Відповісти
Ловіть лайфхак:

Можна відразу собілізуватись в штурмовики і закінчення війни/перемога може для тебе особисто настати раніше, ніж для інших.
показати весь коментар
14.08.2025 12:58 Відповісти
Тримай свій лайфхак назад - роби як я.
Вже "собілізувався", прослужив 2,5 роки та списався за станом здоров'я. А ти так можеш, планктон?
показати весь коментар
14.08.2025 14:33 Відповісти
Молодчина. Не всім так щастить, як тобі.
показати весь коментар
14.08.2025 14:35 Відповісти
Спробуй і ти, може й тобі пощастить.
показати весь коментар
14.08.2025 14:42 Відповісти
Я в казино не граю.
показати весь коментар
14.08.2025 19:52 Відповісти
Маладєц.
показати весь коментар
14.08.2025 15:43 Відповісти
Соломон так вважав. А брати Маковеї були іншої думки.
показати весь коментар
14.08.2025 18:15 Відповісти
Якщо ти про них не чув це не означає, що вони ніхто.
показати весь коментар
14.08.2025 18:20 Відповісти
Це ти - ніхто. А вони герої. Борці за свою віру та державу, що воювали з переважаючими силами противника, а також проти своїх співвітчизників-зрадників.
показати весь коментар
14.08.2025 18:35 Відповісти
Та хто ж буде спорити із Соломоном. Живи, як собака, може й здохнеш, як собака. Бо всі смертні. Навіть Соломон не заперечуватиме.
показати весь коментар
15.08.2025 00:24 Відповісти
Для того, щоб воювати як росія, Україні треба за спиною мати ще одну росію(в плані кількості населення), тільки ж де її взяти? Ще 300-400 тис. чоловіків забезпечать вам перемогу? Не забезпечать. Просто відтягнуть вирішення проблеми організації та застосування війська ще на рік-півтора.
показати весь коментар
14.08.2025 12:29 Відповісти
Коли в людини болить зуб, вона може врятуватись якийсь короткий час знеболювальними, поки не потрапить до стоматалога. Але вважати знеболювальне ліками від пульпіту не варто, бо розпухне щелепа і доведеться видаляти її частину.
показати весь коментар
14.08.2025 12:31 Відповісти
Коли ж цей совок піде з ваших голів... Ну не працюють в двадцять першому сторіччі всі ці "отдать долг родінє", "умрьом но нє посрамім", "всі на фронт". Об'єктивно не працюють. Тому що світ змінився. Тому що всі події онлайн. Тому що кожен, хто хоче, може, сидячі на дивані, дізнатися що відбувається, як відбувається, яке ставлення, яке командування, яка мобілізація і т.д.
Людина потрібна державі, а не держава людині. Держава повинна труситися над кожним, берегти, мотивувати, використувати максимально раціонально, давати впевненість у майбутньому. А у нас скрізь "віддай долг родінє", корися наказам охвіцерів з IQ в 2 раза нижчим, ніж у тебе, не думай, не розмовляй і Україна понад усе... Це совок, невже ви не розумієте?
показати весь коментар
14.08.2025 12:35 Відповісти
Особливо якщо офіцер закінчив військову кафедру в універі. То взагалі мабуть джек-пот під командуванням такого іти в бій
показати весь коментар
14.08.2025 13:06 Відповісти
Хлопці розповідають, що зараз ті шо з кафедри універа - ще нормальні. Самий жир зараз - молоді офіцери після профільних військових закладів. Навчені в найкращих традиціях совка, що люди - то просто ресурс і витратний матеріал...
показати весь коментар
14.08.2025 13:44 Відповісти
Кума - електрика, так мобилизували. Вже старшого летеху дали. Вогнева підтримка. Але каже, що комбат знає свою справу на 100500 відсотків.
показати весь коментар
14.08.2025 13:46 Відповісти
Ну тут така штука, що переважна більшість офіцерів з воєнки в універах мають ВОСи не для передку - діловоди, перекладачі, ППО, юристи, кадровики, МПЗ і тд і тп... Тобто по логіці вони ніким в окопі командувати не повинні, якщо тільки їм ВОС змінити не захочуть
показати весь коментар
14.08.2025 14:39 Відповісти
Кадрові будуть похлєще.
показати весь коментар
14.08.2025 15:48 Відповісти
А починалось все добре, всі кинулись в воєнкомати, черги - підприємці, робітники, службовці, фрілансери, депутати з інвалідами, навіть татаров мочив ножем чеченців а арестович вкрав гранатомета і з вікна офісу Зелідора хотів підбити танк! Не дочекався...
Пішли, почали тіснити ворога, відбили першу хвилю....
І тут почалось. Гроші...
показати весь коментар
14.08.2025 20:04 Відповісти
****! Як же я вас, обісцяних коментаторів, боягузливих пацюків, зневажаю!!! У одного з вас, гандонів, є фраза, що от росіяни захоплять нас, так хоч не стрілятимуть. Ні, стрілятимуть! Взяти у нас нічого? Ні, візьмуть що забажають, грабуватимуть та гвалтуватимуть! ТЦК немає - є військомати ди-ни-ри! А мобілізують там таких пацюків просто, прикладом у сонячне сплетіння і поки ти скрючений лежиш на землі, кидають тебе в УАЗік. А якщо ти намагаєшся втекти просто стріляють. Намагаєшся чинити спротив, кидають на підвал. Ось де справжні тортури! Отримаєте повню насолоду від окупації - як кажуть кацапи "поділом".
показати весь коментар
14.08.2025 20:07 Відповісти
Розкажи як в нас бусифікованих тримають в кращих будинках відпочинку, як вчать, як везуть, в яких ямах тримають, як обдирають та як під дулом автомата везуть на фронт, щоб вбити.
показати весь коментар
14.08.2025 20:12 Відповісти
Я сам прийшов і до мене віднеслись із повною повагою. А ти, кацапське лайно, іди нах@й!
показати весь коментар
14.08.2025 20:31 Відповісти
Я бачу тебе не забанили за посилання *****.
Тоді і мене не забанять. Слухай сюди, ***** і ******* - людина народжується вільною і ніхто не може розпоряджатись її свободою. Тільки вона сама.
Запам'ятай це на залишки твого нікчемного життя.
показати весь коментар
16.08.2025 19:15 Відповісти
Твоє право , тебе також зневажають за таку оголтілу пропаганду беззаконня та насильства . І не варто так емоційно розказувати байки про російську мобілізацію, якщо майже кожному пересічному українці вже довелося бачити і не раз, подібні способи мобілізації від наших рідненьких тцкунів . Прості українці і без окупації вже сповна відчули "насолоду" справедливої мобілізації : насильницька бусифікація,побиття, утримання в підвалах , раптові смерті щойно мобілізованих .
показати весь коментар
14.08.2025 22:55 Відповісти
І тут питання **** виборці божественного не йдуть в окопи?)
показати весь коментар
15.08.2025 04:22 Відповісти
Поки буде зєля, поки будуть всі ці речі. Вітаннячко зомбованим "неначасам"
показати весь коментар
15.08.2025 08:54 Відповісти
Сторінка 2 з 2