5329 відвідувачів онлайн
11 409 51
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Про Юлію Свириденко і її брата...

віталій,свириденко

...який успішно заліг на Британщині.

Мені в цій історії важливий не так момент сімейних уз, як політичний аспект.

Віталій Свириденко раніше був депутатом Чернігівської обласної ради від партії "Слуга народу". Молодий чоловʼяга в розквіті сил у 2020 вирішив бути депутатом прикордонного регіону.

Він поїхав з України незадовго до повномасштабного вторгнення. Цілком, можливо, був попереджений про плани нападу РФ — та і поклав кабачок на всіх виборців, які нехило так потерпали від окупації регіону навесні 2022 року. А хулі той електорат попереджать — ще паніка буде і гроші познімають.

Екс-депутат у серпні 2022 року придбав квартиру та земельну ділянку у Великій Британії.

Не знала, що на Чернігівщині так гарно заробляють.

Мораль? А вона проста. Безвідповідальна людина, яка лізе в політику, щоб було — обовʼязково тебе кине в скрутний момент. Я просто промовчу, скільки людей загинуло на дорогах Півночі в умовах окупації, бо не знали, що їм робити і як. Але це не про Віталіка.

Топ коментарі
+25
Тому ця підписалка і стала міністеркою. Тупішого премєра мабуть не було і не буде
показати весь коментар
26.08.2025 14:54 Відповісти
+25
Там ще цікава деталь - депутатом він числився до ЧЕРВНЯ 2023 РОКУ!
показати весь коментар
26.08.2025 15:00 Відповісти
+21
напам'ятаю!!!
дебілка свириденка, підписала дозвіл на грабунок українських копалин!
особисто підписала!

показати весь коментар
26.08.2025 14:50 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
напам'ятаю!!!
дебілка свириденка, підписала дозвіл на грабунок українських копалин!
особисто підписала!

показати весь коментар
26.08.2025 14:50 Відповісти
Тому ця підписалка і стала міністеркою. Тупішого премєра мабуть не було і не буде
показати весь коментар
26.08.2025 14:54 Відповісти
може на самокаті навчиться їздити
показати весь коментар
26.08.2025 20:54 Відповісти
Щось Ви недооцінюєте зелених. Вони неодноразово доказували, що "дно" в них відсутнє. Ось здавалось би, що ось воно "дно", а ні - ще є куди падати ... .
показати весь коментар
27.08.2025 08:57 Відповісти
"напам'ятаю" - це так рашкоботи перекладають?
показати весь коментар
26.08.2025 18:04 Відповісти
ні, петрофф.

знову ви, моя люба вчителька української, берта йосифівна?
показати весь коментар
26.08.2025 18:22 Відповісти
Там ще цікава деталь - депутатом він числився до ЧЕРВНЯ 2023 РОКУ!
показати весь коментар
26.08.2025 15:00 Відповісти
А потім що, не переобрали?
показати весь коментар
26.08.2025 15:09 Відповісти
Здав мандат типу
показати весь коментар
26.08.2025 15:10 Відповісти
Понавибирали, з. б.
показати весь коментар
26.08.2025 15:09 Відповісти
В цій країні немає сенсу ходити на вибори після 1937 року, коли Сралін протягнув свою контрреволюційну Конституцію. В цій частині вона чинна до цього часу: норми представництва. Як не помиляюся, обирають одного депутата парламенту на 400 тис людей. Зрозуміло, такого не може бути, щоб 400 тис добре знали одне одного, та всі знали якусь людину. А отже, голосувати тепер мали (та досі мають) за геть незнайому істоту, кота в мішку, яку Сралін/Зеленський призначив кандидатом на цій дільниці. До того були інші норми представництва (обирали з-поміж особисто знайомих односельчан) та інша система виборів, багатоступенева. Авторка навіть не розуміє, що в наш час, за Сралінської Конституції, медійно розкрутити за ціною реклами хоч чорта з рогами - й люди проголосують, ніде не подінуться. Все їй 73 відсотки винні.
показати весь коментар
26.08.2025 15:19 Відповісти
І чим буде сильно відмінна норма представництва від 350 тис. громадян ?
А це куди - до ВР ?
Ну так є місцеві органи влади.
До речі, "герой" цієї статті Віталій Свириденко раніше був депутатом Чернігівської обласної ради від партії "Слуга народу".
показати весь коментар
26.08.2025 19:36 Відповісти
Я ж кажу: з 1917 року до 1936 (недовгий період існування справжньої Радянської Влади) були норми геть інші, ну десь 1 депутат на 500 людей (не тисяч). Обирали кілька людей з одного села, кілька з сусіднього села, з великого підприємства, з мікрорайону в місті. Свою людину, яку всі знають з дитинства та довіряють. Далі оці люди (делегати, яких обрали) їхали на З'їзд Рад вищого рівня (району в області). Там кілька пленарних днів виступали, дискутували, приглядалися один до іншого, та обирали делегатів на Обласний З'їзд. Звідти - на Республіканський в Києві, та найвищий - Всесоюзний у мацкві. На всіх рівнях були справжні представники народу. А у 1936 сралін цю систему знищив: будете обирати 1 делегата на 350000 рил, із списку який я надійшлю. І досі так.
показати весь коментар
26.08.2025 20:20 Відповісти
Історична розвідка цікава, але, наприклад, Віктор Хведорович Янукович ... Він, з народу, чи як ?
показати весь коментар
26.08.2025 20:47 Відповісти
Це можна було відслідкувати лише перші роки по Ґеволюції, бо перед нею соціальний стан (сословіє, походження - вони здебільшого пов'язані) людини можна було визначити за її освітою. Наприклад, ніде прямо не вказано, що радянський режисер Лесь Курбас був дворянин, але ж в нього до Ґеволюції - гімназія, два універа та Віденська консерваторія, ну подумайте сами: що там робити мужику? Сралін прикидався "сином п'янички-чоботаря", але в нього духовне училище та семінарія, отже він з стану священослужителів, як й маршал Васілевський, генерал Власов та Степан Бандера. Але якщо людина народилася та отримала освіту вже після Ґеволюції, то щось довести дуже складно. Освіта стала начебто загальнодоступної, але ж зрозуміло що до вишів прагнули насамперед діти недобитих дворян, бо мали відповідне виховання в родині, тоді як мужикам з головою вистачало ПТУ. Ось Ху?ло: син офіцера, юрфак ЛГУ. Це ще не доказ, але чому він не пішов точити болти на завод? Мільйони людей точили, а йому не в масть? Хтось напоумив? Ось так само Я.Кунович. Чомусь же за нього вписався космонавт Береговий, як Терешкова за Ху?ла. Чомусь судиму людину просували кар'єрними сходами. Але Ваш вкид цілком недоречний: я казав про 1936 рік як історичну межу. Янукович народився значно пізніше, вже в країні де перемогла Контрреволюція та відновлено Абсолютну Монархію та становий поділ суспільства, до цього часу. Що Ви мені хотіли довести через Януковича? Повторюся, щодо 1936 року, як перемоги Контрреволюції?
показати весь коментар
26.08.2025 21:58 Відповісти
Ви писав про формування виборчої системи за часів СРСР і потім.
Ну от, "представник" народу став ... Януковичем.
показати весь коментар
27.08.2025 14:07 Відповісти
То Ви неуважно мене читали. Я сказав, що після 1936 року (та до цього часу) депутат не є представником народу, бо народ його навіть не знає та не може знати. Бо не можуть бути 350 тис людей добре знайомі особисто з якоюсь однією людиною. Але він може бути добре знайомий з , умовно кажучи - Кооперативом Озеро, от вони його висувають депутатом, Ківалов реєструє, в ЗМІ та ТБ його розкручують, і нарід голосує, за кота в мішку. Отаку систему впровадив Сралін (тодішній Кооператив Озеро) у 1936 році, а до того було не так! Тому в якуновичі нема нічого дивного.
показати весь коментар
27.08.2025 14:29 Відповісти
Ви у селі жили ? Там теж один-одного знають. Але ж "конкуренція" зашкалює, періодично.
Був випадок у Київські області - кинув 2 гранати на засіданні місьцевої ради.
Як же ж так, вони ж свої ? Але ж "вистачає совісті" красти.
показати весь коментар
27.08.2025 20:54 Відповісти
Коли кинув, у 1924-му? Бо після 1936 року сралінська пропаганда дуже змінила людей, а ще більше масові репресії та руйнівна так звана велика вітчизняна війна. Люди зараз не ті, що у 1917-му змогли прогнати експлуататорів та почали працювати на себе. А зараз все влаштовує. Бо сралін їм зробив таке щеплення.
показати весь коментар
27.08.2025 22:15 Відповісти
Не існувало ніякої країни рад. З 1917 і надалі усією територією керувала комунопартійна кремлядь. Так звані ради усіх рівнів створено для проформи, щоб завуалювати волюнтариські рішення купки узурпаторів на чолі з головним упирем сраліним. Після десятиліть сталінізму нічого не змінилося. Змінювалася форма комуноупиря без зміни сутності. І так - до краху системи.
показати весь коментар
27.08.2025 00:10 Відповісти
З 1917 до 1936 існувала саме Радянська Влада, за яку власне й боровся Народ в громадянській війну 1917-1922, та переміг. Але недобиті прихильники монархії (фактично - білогвардійці, а називали себе - "комуністичною партією", типова масонсько-мафіозна структура на кшталт кооператива Озеро, або Коза Ностри, чи ОПГ Башмаки) на чолі із Сраліним, що шпигунські проникли в той же Кремль в тому числі, весь цей час готували Контрреволюцію (гаряча фаза якої сталася у 1936-1946) з метою поступового, до 1991 року, згортання всіх досягнень та соціальних гарантій Революції та Радянської Влади. Згаданий Вами 1991 рік - то не "крах", а кероване завершення процесу Монархічної Контрреволюції, розпочатого ще Сраліним. Ви прави лише в тій частині, що Владу було узурповано, а ради для проформи - але лише з 1936 року, не одразу з 1917. Зрозуміло що монархісти не полінувалися сфальшувати історію, начебто "отак завжди й було, малята", щоб заднім числом легітимизувати своє перебування у владі з 1936 року: "а воно так відпочатку й було. Ми тут з 1917 року сидимо, а жодної влади рад нема та не було" - оце брехня, фальсифікація історії, не треба її поширювати!
показати весь коментар
27.08.2025 09:19 Відповісти
Треба було в 19-му бачити, що купували і за що продавалися.
показати весь коментар
26.08.2025 15:21 Відповісти
Тупоїд?
показати весь коментар
27.08.2025 07:49 Відповісти
Толку з того, що зараз всі, кому не ліньки, щеняють прем'єрку.
Толку з того, що перед тим щеняли прем'єра.
Толку з того, що щеняли всіх корупціонерів в Кабміні (мінстрів з заступниками, і просто чиновників) з дермаком вкупі з його підлеглими в *ОПі.
Нема толку зараз щеняти і Зелю.
Обрали же таких в 2019-му - іжте, обляпуйтесь. І ви, буткевичі, в тім числі - бо по факту в 2019-му ви за них топили.
показати весь коментар
26.08.2025 15:30 Відповісти
Значить інший був ще гірший і проголосували за отаке, аби не бачити отого.
показати весь коментар
26.08.2025 16:25 Відповісти
вам,73/43%зебілам, ніяк не доходить, що "інший" був, шонайменше - для вас, принаймі - меншим злом.. І не доходить завдяки агітації буткевичів в тому ж 2019-му. Вам чомусь здаються більшим злом просування України в напрямку, на які вказують гасла "Незалежність+Євросоюз+НАТО+Армія+Мова+Віра". Але це вже діагноз упоротого зебілізму.
Хоча, можливо, деякі з вас знаходяться в прострації і ввійшли в оці 82%, що в інфі "82% жителів Києва вважають, що Україна зробила недостатньо для підготовки до вторгнення РФ у 2022 році". Але це також - прояв зебілізму.
показати весь коментар
26.08.2025 16:47 Відповісти
Він не був для них "меншим злом" бо вони хотіли прокацапську Україну з "какаяразніца", з усіми оцими кіркоровими і толстоєвскімі. Вони ж не думали, що путіннападьоть! Це все Порошенко накручував!
показати весь коментар
26.08.2025 17:23 Відповісти
Тупа відмазка. А "отой" що, вам у мешти гадив, чи що? Чи ви просто в Європу, щоб жити як люди, не хотіли?
показати весь коментар
26.08.2025 16:48 Відповісти
Ну от зараз через 6 років хоча б поясніть у чому конкретно інший був гіршим? Корупція? Ну меншою вона не стала, швидше зросла. Кумівство? Так і зараз цього вистачає! Втрати на фронті? Ну так зараз бували періоди, коли втрати за день можна порівняти з цілою Іловайською операцією. Бізнес в рашці? Ну в когось була ліпецька фабрика, а в когось кіновиробництво, причому кіновиробництво працювало довше.

Так от чим гіршим був? Я без претензій, от просто цікаво. По пунктах!
показати весь коментар
26.08.2025 18:05 Відповісти
От бачите, до чого призводить жорстке модерування: якби на цензорі не видаляли неугодні коментарі, ви вже давно могли все знати.
показати весь коментар
26.08.2025 18:27 Відповісти
Особисто ваші коментарі я бачу вперше і цікавить саме ваша думка...
показати весь коментар
26.08.2025 18:32 Відповісти
не розказуйте казок - нормальні, неагресивні, змістовні коменти не видаляють

Так, якщо ви активно агітуєте за *****, тоді так, бан, або ще гірше.
показати весь коментар
26.08.2025 19:41 Відповісти
Смішно)
показати весь коментар
26.08.2025 20:16 Відповісти
Ну ... не 100 %
показати весь коментар
26.08.2025 20:44 Відповісти
А поки ти тут ******
показати весь коментар
27.08.2025 07:51 Відповісти
Ото і вся відповідь. ЗЕдебілізм не лікується
показати весь коментар
26.08.2025 18:11 Відповісти
она его убила?
показати весь коментар
26.08.2025 15:37 Відповісти
На ньому ще й крімінальна справа 2000 га землі державної украв зі спільниками. Хоч може вже тихенько і закрили.
показати весь коментар
26.08.2025 16:15 Відповісти
А як там щодо кримінальної відповідальності для тих, хто виїхав і не повернувся, яку проштовхування Кабмін у своєму законі?
показати весь коментар
26.08.2025 18:00 Відповісти
Тому мабуть і не приймають жорстких норм - бо викохують потенційних виборців.
показати весь коментар
26.08.2025 19:42 Відповісти
І така ******* кожен день.
показати весь коментар
26.08.2025 19:10 Відповісти
Що ви тут до цього зеленого поца Свириденка вчіпилися.
Зеленський на виборах 2019 ''чесно'' обіцяв - що після його приходу до влади буде - ''Закінчення епохи бідності''.
Ось він чесно і виконує свої обіцянки - у всіх ''Слуг Зеленського'' закінчилась ''епоха бідності'' - накрались до несхочу.
Зеленський не обіцяв, що ''епоха бідності'' закінчиться в ''мудрого'' народу.
А те що собі надумав ''мудрий'' народ - це вже проблема самого ''мудрого'' народу.
Зеленський для ''мудрого'' народу обіцяв тільки - ''па-ржать'' і ''дагаварітса па-срєдінє'' з москальськими окупантами.
Так ось Зєля чесно і виконує свої обіцянки - ''рже'' разом з Міндічом - поки Україна не буде ''па-срєдінє'' з москальськими окупантами - війна не закінчиться.
А ''Слуги Зеленського'' потихеньку тікають з награбованим з України.
Коли Зеленський підпише Капітуляцію з москалями - теж ''здрисне'' з награбованим - в Ізраїль або Францію.
А як бути ''мудрому'' Українському народу.?
На це питання дав чітку відповідь найкращий друг Зеленського - його головний ''гаманець'' - співвласник 95кварталу Тімур Міндіч:
''- в рот я **** етіх украінцев''.
показати весь коментар
27.08.2025 00:01 Відповісти
Та й сама Юлія напевно має декілька громадянств. В тому числі США і Ізраілю.
показати весь коментар
27.08.2025 00:19 Відповісти
"придбав квартиру та земельну ділянку у Великій Британії".
Це вже буде трамплін для всієї родини, в тому числі і для сестри, коли настане час кидати Україну.

Юлія народилася в сім'ї номенклатури СССР. То був важливий трамплін для майбутнього в незалежній Україні для всієї родини. Бо ця номенклатура практично монополізувала політику, а також великий і середній "бізнес" в Україні.
показати весь коментар
27.08.2025 10:34 Відповісти
Quod licet Iovi non licet bovi.

Пацанчик молодець, виявився нелохом.
показати весь коментар
28.08.2025 07:22 Відповісти