7583 відвідувача онлайн
3 198 16
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Знищення України шляхом знищення в Україні верховенства права.

У Конституції України принципи верховенства права – на найвищому у світі юридичному рівні.

Діяльність органів влади України – тотально неконституційна.

16 липня 1990 року Декларацією про державний суверенітет України було визнано необхідність побудови правової держави.

У 1991-1992 роках до Конституції Української РСР були внесені анти-тоталітарні зміни, вона стала Конституцією України. На конституційному рівні в Україні було встановлено загальні засади верховенства права.

28 червня 1996 року прийнята Конституція (Основний Закон) України, якою на найвищому у світі юридичному рівні встановлено принципи правової держави, верховенства права, найвищої юридичної сили Конституції України (далі - принципи верховенства права).

Та попри таку потужну правову основу, принципи верховенства права в Україні від самого початку їх встановлення не діяли і до сьогодні не діють. Вони повністю подавленіпрактичною протиправною діяльністю органів влади України, яка від самого початку епохи Незалежності здійснюється не відповідно до принципівверховенства права, як мало би бути у демократичній правовій державі, а прямо всупереч їм, відповідно до їх антиподу, притаманного диктаторським режимам - принципу верховенства усіх виданих органами влади та існуючих (чинних), у тому числі неконституційних, актів органів влади (далі – принцип верховенства актів органів влади).

Зміст діяльності органів влади Української РСР повністю визначала Комуністична партія. Зміст діяльності органів влади України повністю визначає так звана політична еліта України.

«Принцип верховенства актів органів влади» не виник нізвідки – він є повним аналогом панівного у Радянському Союзі «принципу соціалістичної законності», це терміни-синоніми. Усталена звичка народних мас підкорятися існуючому («чинному») законодавству, глибоко укорінена в українському суспільстві протягом десятиліть диктатури Комуністичної партії «соціалістична правосвідомість» людей дали можливість «українській політичній еліті», яка виявилася антинародною та злодійською, шахрайськими юридичними методами непомітно трансформувати принцип соціалістичної законності Союзу РСР в неофіційний, завідомо протиправний, латентний, але de facto домінуючий в de jure правовій Україні «принцип верховенства актів органів влади».

Внаслідок цього у правовій та політичній системах української держави після проголошення Незалежності по суті нічого на краще не змінилося.

В Українській РСР de jure і de facto панував протиправний з огляду на права людини принцип соціалістичної законності. Саме на ньому базувалася диктатура Компартії. Він же продовжив панування і в Україні - тільки без його «соціалістичного» найменування, у форматі неофіційного, латентного, фактичного, але так само протиправного «принципу верховенства актів органів влади». Саме на ньому базується свавілля «української політичної еліти».

Внаслідок такого «правонаступництва» диктатуру Компартії Української РСР в незалежній Україні у повному обсязізамістила диктатура «політичної еліти України», що утворилася в основному із бувших функціонерів Компартії, КДБ, їх агентури та підконтрольних їм організованих злочинних угрупувань під назвою «політичні партії».

Тобто «радянську еліту» з її тоталітарною правосвідомістю замістила умовна нова українська «еліта» - з точно такою ж як у «попередників» правосвідомістю, орієнтованою на таку ж як при соціалізмі протиправну «законність», а саме на верховенство будь-яких чинних актів органів влади – а не на верховенство права.

Ця «еліта» своїми злочинними діяннями здійснила в Україні латентний конституційний переворот, повністю паралізувала дію принципів верховенства права, внаслідок чого вони, ці принципи, і Конституція України загалом de facto стали декоративною частиною українського законодавства.

І попри те, що de jure принципи верховенства права є діючими, Україна так і не стала і до сьогодні не є дійсно демократичною правовою державою – такою є сила диктатури «еліти», її протиправного «адміністративного ресурсу». Саметому в Україні виникли і процвітають олігархат і тотальна корупція, знищується державність, пограбовано і приречено на вимирання народ, Україна із однієї з найпотужніших економік Європи стала країною із найбіднішим та найбільш обезправленим у Європі населенням.

«Еліта» довела Україну до цього убивчого для держави стану шляхом втілення системного протиправного офіційного тлумачення низки конституційних юридичних термінів (зокрема «Конституційний Суд України вирішує питання», «закони та інші акти за рішенням Конституційного Суду України визнаються неконституційними», «чинність законів, інших актів» тощо), окремих положень та загалом Конституції України, закону України «Про Конституційний Суд України», іншого законодавства, у масовевидання і протиправне застосування неконституційних актів, та у засновану на цьому протиправному тлумаченні протиправну діяльність органів влади.

Масштаби злочинів «еліти» по подавленню дії принципів верховенства права є колосальними: неконституційними і такими що не підлягають застосуванню є десятки тисяч чинних законів та інших актів - і тим не менш вони застосовуються.

Неконституційним є навіть нині чинний текст Конституції України - «в редакції Закону №742-VII від 21.02.2014» - оскільки цей «закон №742» є явно неконституційним внаслідок очевидної невідповідності Конституції України та явного порушення встановленої нею процедури прийняття законів, отже його як закону України de jure не існує.

Неконституційною є діяльність Конституційного Суду України.

Більше того, КСУ є одним із головних інструментів обману суспільства і подавлення верховенства права. Саме для цього «еліта» фіктивно, без жодних на те правових підстав, віртуально«наділила» його «повноваженнями», яких він насправді не має.

Внаслідок цього обману вважається, що неконституційність законів та інших актів виникає в силу рішення КСУ, тоді коли насправді вона виникає в силу прямої дії норм і принципів Конституції України як наслідок невідповідності законів та інших актів Конституції України або порушення встановленої процедури їх прийняття, і виникає в процесі правотворчості в момент, коли такі порушення Основного Закону України допускаються суб’єктами правотворчості - а не тоді, коли «вирішить» КСУ.

Визнання Конституційним Судом неконституційності актів є лише констатацією вже існуючих юридичних фактів неконституційності, нелегітимності, недійсності актів, які як неконституційні не є законами чи іншими правовими актами України, а відтак не мають юридичної сили і не підлягають застосуванню.

Визнавати, а точніше –констатувати факти неконституційності актів, та приймати рішення стосовно їх дотримання чи ігнорування, у правовій державі має право кожен громадянин, а посадові особи органів влади зобов’язані це робити – і для цього не потрібно жодних рішень чи висновків Конституційного Суду України.

Проте нинішній КСУ від початку його створення у 1996 році діє у парадигмі міфу про «повноваження» КСУ, від яких начебто залежить конституційність/неконституційність актів, набуття чи втрата ними юридичної сили, придуманого і роздутого «елітою» в її деструктивних інтересах, і тому є співучасником злочинів «еліти».

Такими ж співучасниками злочинів «еліти» є українські судді, зокрема вищих судових інстанцій, які внаслідок їх юридичної компетентності не можуть не усвідомлювати завідомої неправосудності судочинства, що здійснюється всупереч принципам верховенства права.

Будучи зобов’язаними, в силу частини другої статті 19, частини першої статті 129 Конституції України діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, керуватися верховенством права, у тому числі тлумачити ті положення законодавства, що породжують правову невизначеність, виключно з огляду на принципи верховенства права, вони натомість керуються вигаданими «елітою» із злочинними цілями завідомо протиправними, неконституційними тлумаченнями окремих положень Конституції України, та неконституційним законодавством.

Неймовірно, але це факт: одна з найбільших держав Європи, Україна, зруйнована майже вщент шляхом протиправного тлумачення політичними аферистами усього лиш кількох юридичних термінів!

І може здатися ще більш неймовірним, що реанімація принципів верховенства права із того стану штучного анабіозу, у який його ввела «еліта», та введення їх у дію, дуже швидко зробить Україну могутньою і процвітаючою.

Але так і буде. 

Тому що реальне визнання і реальна дія принципів верховенства права дадуть українцям і Україні грандіозні ресурси і можливості для подолання проблем і розбудови потужної правової народної держави. 

 Юрист,

Народний депутат VIII скликання   А. Корнацький 

Топ коментарі
+3
Питання до юриста. депутата Корнацького: проблему ви сформулювали, описали та виклали. Але жодного слова як її вирішувати? Завдяки яким механізмам? Не в теорії, а на практиці? ІМХО є маніпулятивним та спрощеним акцентування відповідальності виключно на елітах (спочатку совкових, потім українських), але жодного слова про відповідальність суспільства (народу), яке у нас досі незріле, інфантильне, безвідповідальне і яке "виштовхує" з себе "нагору" таких саме політиків, таку саму іфантильну (здитинілу), безвідповідальну так звану "Ылиту", яка не має морального права називатися елітою, бо це за рідким виключенням, скоробагатьки-Голобородьки, "із грязі в князі", колишні бандюки-картярі, які стали олігархами, бо старіюча комуняцька партноменклатура в 90-х шукала когось кому передати державні активи совка з якими старіючі керівники компартії не знали що робити, але розуміли що це шалений ресурс, який можна перетворити в шалені нечувані гроші, чого вони не вміли. Натомість усілякі Ахмєтови, Фірташи, Коломойські не мали тих ресурсів у 90-х, але мали хист, мали тягу до збагачення та найголовніше - розуміли ЯК перетворити оті всі неефективні індустріальні монстри на джерело доходу, який вимірювався мільярдами. В результаті комуняцько-комсомольська еліта отримала нехєрову "пожиттєву пєнсію" за передачу активів держави в руки декількох наближених пацанів, а пацани стали тими олігархами, яких ми всі зараз знаємо. Але на цьому ж все не загальмувало. З початком широкомасштабної війни багато з тих олігархів "90-х років" добряче здали свої позиції, але натомість на кривавих намародьорених мільярдах з"явилися "нові обличчя" - друзі преЗЕдента, які вже є новітнім поколінням олігархів, умовно кажучи "квартальний клан", який на відміну від "олігархів 90-х" заробляють на війні і для яких припинення війни це припинення шаленого, небаченого, доходу, про який оті "олігархи з 90-х" могли лише мріяти... Ключова відмінність "олігархів 90-х" від "квартальних" - першим, щоб заробляти статки був потрібен мир, бо майже всі іх бізнеси це комбінати-заводи-виробництва, для яких війна це збитки. А "квартальним" для того, щоб заробляти потрібна війна, так само, як вона потрібна кремлівському ***** (тут вони як шерочка з машерочкой, як то ********* "одін народ" про який ****** і кремлівське ***** і найвеличніший скоморох)
показати весь коментар
17.10.2025 21:22 Відповісти
+3
Ти , краще прибери свого " говнобородька" 73% " , який за 7років мародерства на біді " ковіді" і страшної війни награбував на всьому , що ніякий олігарх і рядом не стоїть ! зейло =*****
показати весь коментар
17.10.2025 22:50 Відповісти
+2
Зелені гниди , знищують Державу ( всі інституції , ЗСУ , демократію свободу слова…… з середєни ! Зейло для того і не втік , отримавши наказ, від свого шефа д'Ермака ( фсбшноі ****** ) , втручатись ( саботувати, мародерити на озброенні сотні мільярдів ), в справи військових , ні ухом ні рилом , не мавши в своєму ,минулому ,ніякого відношення до військових справ Треба було в перший день нападу схопити ціх …… і спитати , до де ж шашлички, ти іуда , за пів року , був попереджений - ПІД ТРИБУНАЛ ‼️
показати весь коментар
17.10.2025 22:44 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
КС - звичайно, цволоч!!
показати весь коментар
17.10.2025 18:57 Відповісти
конституція знищена!
закони не працюють!
все те чого прагнув плєшивий, майже здійснилося.
але, українці в окопах вперлися.
українці в тилу ніяк не капітулюють, що б не робили зелені гниди!
показати весь коментар
17.10.2025 19:32 Відповісти
Зелені гниди , знищують Державу ( всі інституції , ЗСУ , демократію свободу слова…… з середєни ! Зейло для того і не втік , отримавши наказ, від свого шефа д'Ермака ( фсбшноі ****** ) , втручатись ( саботувати, мародерити на озброенні сотні мільярдів ), в справи військових , ні ухом ні рилом , не мавши в своєму ,минулому ,ніякого відношення до військових справ Треба було в перший день нападу схопити ціх …… і спитати , до де ж шашлички, ти іуда , за пів року , був попереджений - ПІД ТРИБУНАЛ ‼️
показати весь коментар
17.10.2025 22:44 Відповісти
А що далі??
ЩО робити з мафіозними олігархами, створених ними партіями і збудованою ними системи привласнення ресурсів держави Україна та геноциду Українців??
ПОНЯТЬ, ПРОСТИТЬ І АПУСТИТЬ((??
Вони цього прагнуть усіма гілками влади і ВСІЄЮ побудованою антидержавною і антиукраїнстькою так званою правовою демократичною державою.((
Думайте.
ДУМАЙТЕ молоді ОПариші і глисти, яких зараз пропихають, як еліту, на верхні щабелі медіатутки і решта вивісок ЛІДОРІВ - горіти вам полум'ям в пеклі зі всіма шести *************, верховними зрадами, і кастратаційними судилищами.
НІХТО НЕ ЗАБУТИЙ і НІЩО НЕ ЗАБУТЕ!!!
показати весь коментар
17.10.2025 20:22 Відповісти
Ти , краще прибери свого " говнобородька" 73% " , який за 7років мародерства на біді " ковіді" і страшної війни награбував на всьому , що ніякий олігарх і рядом не стоїть ! зейло =*****
показати весь коментар
17.10.2025 22:50 Відповісти
Яке ви ще наївне дитя((.
От що таке 73%??
Думаю не знаєте і не викали.
Що таке вашого?
Він не мій і я голосував не за нього.
А вам втулят прикормлених млодих гЛИЦст або ОПаришів - і ви за них знову проголосуєте.
А потім будете кидатись на тих - хто вам сказав (каже сьогодні) - ВАС НАЛЮБЛЮЮТЬ у всі щілини, включаючи вуха і очі - а ви на притомних кидаєтесь.
ОДНЕ питання ((
По дурості чи за 30 срібняків.
І таки да - про 73% - почитайте
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B8%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%B8_%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8_2019
показати весь коментар
18.10.2025 15:58 Відповісти
Питання до юриста. депутата Корнацького: проблему ви сформулювали, описали та виклали. Але жодного слова як її вирішувати? Завдяки яким механізмам? Не в теорії, а на практиці? ІМХО є маніпулятивним та спрощеним акцентування відповідальності виключно на елітах (спочатку совкових, потім українських), але жодного слова про відповідальність суспільства (народу), яке у нас досі незріле, інфантильне, безвідповідальне і яке "виштовхує" з себе "нагору" таких саме політиків, таку саму іфантильну (здитинілу), безвідповідальну так звану "Ылиту", яка не має морального права називатися елітою, бо це за рідким виключенням, скоробагатьки-Голобородьки, "із грязі в князі", колишні бандюки-картярі, які стали олігархами, бо старіюча комуняцька партноменклатура в 90-х шукала когось кому передати державні активи совка з якими старіючі керівники компартії не знали що робити, але розуміли що це шалений ресурс, який можна перетворити в шалені нечувані гроші, чого вони не вміли. Натомість усілякі Ахмєтови, Фірташи, Коломойські не мали тих ресурсів у 90-х, але мали хист, мали тягу до збагачення та найголовніше - розуміли ЯК перетворити оті всі неефективні індустріальні монстри на джерело доходу, який вимірювався мільярдами. В результаті комуняцько-комсомольська еліта отримала нехєрову "пожиттєву пєнсію" за передачу активів держави в руки декількох наближених пацанів, а пацани стали тими олігархами, яких ми всі зараз знаємо. Але на цьому ж все не загальмувало. З початком широкомасштабної війни багато з тих олігархів "90-х років" добряче здали свої позиції, але натомість на кривавих намародьорених мільярдах з"явилися "нові обличчя" - друзі преЗЕдента, які вже є новітнім поколінням олігархів, умовно кажучи "квартальний клан", який на відміну від "олігархів 90-х" заробляють на війні і для яких припинення війни це припинення шаленого, небаченого, доходу, про який оті "олігархи з 90-х" могли лише мріяти... Ключова відмінність "олігархів 90-х" від "квартальних" - першим, щоб заробляти статки був потрібен мир, бо майже всі іх бізнеси це комбінати-заводи-виробництва, для яких війна це збитки. А "квартальним" для того, щоб заробляти потрібна війна, так само, як вона потрібна кремлівському ***** (тут вони як шерочка з машерочкой, як то ********* "одін народ" про який ****** і кремлівське ***** і найвеличніший скоморох)
показати весь коментар
17.10.2025 21:22 Відповісти
Є ще право народу на повстання проти злочинної влади і його ніхто не може відмінити .
показати весь коментар
18.10.2025 00:17 Відповісти
Є. Але повстання буде успішним лише коли є ідеологія успішної держави (програма перетворень), партія (колектив однодумців, які підтримують програму) і в наявності умови, коли нарід не може жити по старому, а влада не може керувати по старому. Повного набору цих 3-х факторів поки що не видно.
Може вони і були б нині, але війна внесла корективи. Зараз надія лише на інстинкт самозбереження правлячого класу. Або вони підуть на абсолютно зрозумілі для усіх демократичні реформи, або зникнуть разом з державою.
показати весь коментар
18.10.2025 12:23 Відповісти
Що ви хочете це текст ще одного адепта теорій змов. Йому не важливі першопричини й суть. Головне що він викрив величезну змову «еліт» проти простих українців.
показати весь коментар
18.10.2025 09:42 Відповісти
А в чому він не правий?

Наприклад, на все величезне США з його 340 мільйонами населення є всього 9 суддів Верховного Суду, які вирішують в т.ч. і конституційні питання. А на нещасний бюджет нашої в 10 разів меншої воюючої країни навісили 30 суддів КС і 200 суддів Верховного суду, які виконують ту ж саму роботу.

Зарплати 9 суддів ВС США є близько $250тис. на рік (4,5 зарплати середнього американця), а зарплати наших 230 (200+30) суддів КС і ВС визначаються розділом ІX Закону про судоустрій і, згідно закону, знаходяться в діапазоні 300...400тис.грн на місяць (15...20 зарплат середнього українця) і співставна з зарплатою американського судді ВС в перерахунку на рік і враховуючі що зарплати в США вказані до оподаткування.

Як таку страхітливу диспропорцію можна пояснити інакше, ніж змовою "українських еліт"?

Подивіться, які рішення виносить наш КС. Його абсолютно не цікавить, що зарплата суддів КС в 15...20 разів більше зарплати середнього українця, а пенсії суддів КС (іноді більше 300тис.грн по даним Гетьманцева) переважають МАКСИМАЛЬНУ пенсію пересічних українців (близько 20тис.грн) в 15 разів. Майже всі рішення КС стосується того, що він блокує як АНТИКОНСТИТУЦІЙНІ всі рішення кабміну трохи зменшити його апетити і прийняти базу для розрахунку зарплат суддів не прожитковий мінімум для працездатних осіб, а встановлену КМ (від фонаря) меншу величину.

В принципі, це недолуге і незаконне рішення КМ, але воно не антиконституційне. Антиконституційний як раз закон про КС, згідно якого порушуюється фундаментальне положення Конституції про рівноправ'я громадян. Бо для ісіх (крім т.з. суддів КС) очевидно, що рівноправ'я - це коли один закон для усіх. А коли для суддів один закон, а для інших інший - то не рівноправ'я, така держава не демократична, а тоталітарна.
показати весь коментар
18.10.2025 14:42 Відповісти
А якби Автор ще й ознайомився з чинним законодавством, то знав би: згідно Закону "Про правонаступництво" від 1991 року, Україна є наступником-продовженням УРСР, яку створено навесні 1919 року як державу робітників та селян, внаслідок соціальної Революції, яка поклала край Монархії як формі правління та притаманному їй розшаруванню суспільства на касти, як в Індії, в нас вони називалися "стани" (сословія). Відповідно, обидва утворення (УРСР та Україну) знищує насамперед Контрреволюція, коли недобиті у 1917-1922 рр дворяни та інші привілейовані стани поступово взяли реванш, вже до 1937 року фактично знищивши народну Радянську Владу та відновивши Монархію під фальшивими гаслами Демократії. Відповідно, в чому полягає проблема "верховенства права", яка вторинна, похідна від Монархії та станового суспільства: в тому, що для різних станів право працює неоднаково: хтось краде бюджетні мільярди та йому нічого не буде, тихо піде в лєс, а когось ув'язнюють на три роки за вкрадену в сусіда курку, а з в'язниці скеровують на ноль в Серебрянку до штурмової бригади. Проблема не в Системі Права, а в контрреволюціонному відновленні Монархії та станового суспільства.
показати весь коментар
18.10.2025 09:16 Відповісти
У дурках Миколаївщини був день свободи - всіх пацієнтів відпустили додому.
показати весь коментар
18.10.2025 10:14 Відповісти
"Верховенство права" це лише закономірний наслідок організації суспільства, всі члени якого РІВНОПРАВНІ. Тобто мають рівні права і обов'язки. Звідси і рівні виборчі права всіх громадян (демократія). Звідси і один закон для усіх. Звідси і Конституція (головний закон) держави, якому повинні відповідати всі закони, які конкретизують головний.

В Конституції прямо говориться, що громадяни України РІВНОПРАВНІ (а не сегреговані по правах), що Україна демократична (а не тоталітарна) держава, що в Україні повинна бути вільна ринкова економіка. А для цьго повинна діяти правова СИСТЕМА, закони якої не повинні суперечити Конституції, тобто діяти принцип ВЕРХОВЕНСТВА ПРАВА, а не закони, підпорядковані волі монарха чи частині суспільства, як це є в тоталітарних (не демократичних) державах.

Закон про Конституційний Суд України в складі 30 осіб прямо порушує принцип рівноправ'я громадян України. В статті 26 "винагорода судді КС" сказано, що винагорода Судді складається з посадового окладу та доплат, встановлених для судді Верховного Суду, з урахуванням положень цього Закону", а в ст. 27 "Щомісячне довічне грошове утримання судді Конституційного Суду у відставці або пенсія" говориться, що Суддя Конституційного Суду у відставці отримує щомісячне довічне грошове утримання, яке виплачується у розмірі 50 відсотків винагороди судді Конституційного Суду. Звідси і зарплати членів КС, які перевершують 400 тис.грн/місяць і пенсії, які не обмежені і 300 тис.грн/міс. І ці суми пряме слідство Закону про КС і Закону про Судоустрій (Розділ ІХ "Забезпечення суддів" і Х "Статус судді у відстпці"). Беремо ці безсовісні цифри, рахуємо і... відправляємо Конституцію України з її положеннями про рівноправ'я громадян, демократичний устрій, принцип верховенства права і ринкову економіку в смітник...

У нас де-факто тоталітарний мафіозно-феодальний антиконституційний режим. А де-юре цей режим ввів не Зеленський, а... Порошенко. Це його підпис стоїть під законами Про держслужбу (2015), про Судоустрій і статус суддів (2016), про Конституційний Суд (2017), про Прокуратуру і... про пенсіне страхування громадян. Одним - один закон, іншим - інший. Одним зарплати поверх 400 тис.грн і пенсії не обмежені і 300 тис.грн, іншим - обмеження пенсій в 20 тис.грн і суми на порядки менші. Одним - спотворений "ринок" і не зрозумілі "податки", іншим - необмежений доступ до бюджету через можливість встановлювати собі які завгодно оклади, премії, вихідні пособія, безоплатні курорти, пенсії і інши пільги... про яке "верховенство права" може йти мова в такій державі.

Верховенства права не може бути в нерівноправній не демократичній державі. Щоб воно виникло, потрібно прибрати головну заваду - НЕРІВНОПРАВ'Я громадян. Тобто зробити всіх держслужбовців нормальними громадянами, а не небожителями. Як це робиться во всіх без винятку цивілізованих демократичних державах. Наступним по важливості після Конституції законом в державі повинен стати Закон про тарифну сітку зарплат держслужбовців (зарплат з бюджету) в діапазоні від 1 середній зарплати в державі до 7. Середня зарплата - то зарплата середнього громадянина за повний робочий день. Це ринкова величина, а не директивна, яка встановлюється урядом. А коефіцієнт 7 (максимальна зарплата в державі - її голови) прийнятна для більшості громадян і сприймається як справедлива.

Другим кроком повинно бути скасування всіх антиконституційних положень в законах про держслужби. Всі їх пенсії повинні призначатись по закону про пенсійне страхування.

Третій крок - скасування всіх пільг держслужбовців.

... Це і є боротьба за демократичні перетворення в Україні, на виході чого чекаємо утвердження верховенства права. А якщо цього не відбудкться нас чекає забуття і зникнення з мапи світу.
показати весь коментар
18.10.2025 10:27 Відповісти
Тобто влада знищує Україну. Народ таку владу любить, навіть кохає
показати весь коментар
18.10.2025 11:48 Відповісти
Конституція СРСР 1977р вважалася найбільш гуманістичною на той час і це весь час протиставлялося капіталістичним країнам. Наша Конституція була написана на базі тієї)

Тобто в юридичних формалізмах є якась тяглість і неперервність - тоді нас наділяли широчезними правами і зараз начебто теж)

Але ж як тоді там Конституція була лише ширмою, за якою відбувалося чорт-зна-що, так само і зараз)

Конституцію гвалтують у самий неприродній спосіб у всіх на очах і саме цю гіперпрозорість називають теперішньою креативною владою, це всі інституції у нас, так і на заході підтримують - від журналістів до силовиків)

Огидна брехня, подвійні стандарти і згвалтування це все ******* демократія)

Ніяких краще проектів немає, тільки гірше знов до тотального контролю мас штучним інтелектом чи корпоративним фашизмом)
показати весь коментар
18.10.2025 14:36 Відповісти