13260 відвідувачів онлайн
2 895 44
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Цю війну ми програли

Пропаганда вже настільки отруїла нашу свідомість, що ми втратили здатність до критичного мислення.

День починається зі слів «Слава Україні!» і закінчується словами «Героям слава!», і це чудово для підтримки бойового духу, але недостатньо для того, щоб виграти війну.

Ми навчилися вірити в ЗСУ і ухилятися від мобілізації, страждати від бомбардувань і не задавати незручних питань про ефективність ППО, засуджувати корупцію, але нічого не робити для того, щоб її не було.

На фронті катастрофічно не вистачає людей, і винні в цьому ухилянти і СЗЧ-шники, але тільки не порочна система мобілізації і відсутність реформ в армії, яка все більше перетворюється на совкову з повним нехтуванням людською гідністю і самим життям.

Коли ворог бомбить наші міста, ми чітко знаємо, що винен путін, а також партнери, які мало дають засобів ППО, але не винні наші державні менеджери, які не займаються створенням вітчизняних зенітно-ракетних комплексів ППО.

На переговорах на нас тиснуть «погані» американці, а зсередини розхитують країну підлі антикорупціонери — агенти кремля, винен весь світ, але тільки не друзі президента і не провальна зовнішня політика, яка так і не змогла створити єдиний антипутінський блок.

Ми не ставимо гострі питання, або ставимо їх дуже тихо, в соціальних мережах, на кухнях і в спальнях, тому між «Слава Україні!» і «Героям слава!» розжирілі чиновники роблять що хочуть, корупціонери крадуть чергові мільйони, а політики закликають вірити в ЗСУ і припинити срач.

Давайте подивимося правді в очі без зайвих пропагандистських гасел.

Цю війну ми програли. Ми витримали перший удар, ми успішно контратакували, ми вже майже чотири роки стримуємо потужного ворога.

Мужність і героїзм наших бійців врятували не тільки Україну, а весь західний світ.

Проте, стратегічно ми програли. Не тому, що втратили території, людей, енергетику, підприємства, житлові будинки, а тому що не стали сильнішими.

Війна завжди робить націю або більш сильною, або більш слабкою.

Ми увійшли у велику війну двадцять другого року непідготовленими, не мобілізованими, заспокоєними, в очікуванні шашликів на травневі.

Країну тоді врятували патріотизм, добровольчий рух, самоорганізація і невтручання влади.

Влада тоді побігла домовлятися, а коли ворог відступив - натягнула на себе лаври переможця.

В той час вкрай потрібно було обʼєднати націю, створити уряд технократів, дати військовим максимальну свободу дії, мобілізувати суспільство, економіку, залучити до керівництва державою кращих фахівців, незалежно від політичного забарвлення.

Однак замість цього була побудована закрита владна вертикаль, не чутлива до інших ідей і пропозиції.

Як будь яка закрита система, она почала робити помилку за помилкою, хаотичні рухи, турбуватися більше самозбереженням і боротьбою за владу, ніж війною.

В підсумку була провалена мобілізація, не переведена економіка на військові рейки, не згуртовано суспільство, не реформовані сили оборони, не створені ефективні центри науково-технічної, військової політики, а зовнішня політика звелася до декларації, гасел і вимагання грошей.

Тому зараз ми слабкі. Ми живимо за рахунок наших партнерів, ми воюємо на західні гроші, економіка тримається не нами, а платниками податків країн-партнерів, військове виробництво стрімко зростає теж на західних грошах і переважно в тих секторах, де великі корупційні ризики.

А головне - немає ніяких ознак бажання влади хоча б замислитися над всіма цими проблемами. Навпаки - навіть небачений досі корупційний скандал ніяк не вплинув на світогляд перших осіб держави.

Всі розуміють, що так далі не можна, але ніхто не знає, що робити, тому що замість різних поглядів, плюралізму думок, дискусії про сьогодення і майбутнє, замість роботи над помилками і ефективної опозиційної політики в нас випалена пустеля патріотичних заклинань.

Ми розучилися думати, діяти, вірити. Ми живемо в очікуванні прильоту, бусифікації, відключення світу, вовіної тисячі, поганих новин.

Всі розуміють, що здаватися не можна. Ніхто не знає, як.

Нація розгублена, виснажена, дезорієнтована. Отруєна безпорадністю слабкого керівництва, шокована нахабством корупціонерів і масштабами державної брехні.

Нас не змогли перемогти на полі бою. Нас взяли в полон зсередини. Посіяли в свідомості страх і зневіру.

На одному полюсі у нас влада, корупція, гроші, сила, на іншому – нечисленні антикорупційні органи та поодинокі антикорупціонери. Між ними – телеграм-канали, смітники, телемарафон, незалежні ЗМІ та соціальні мережі. А де мислителі, філософи, політики і моральні авторитети нації, чий голос мав би сьогодні звучати вагомо?

Це стратегічна поразка, позбутися якої буде важче, ніж відновити контроль над територіями. Але позбутися треба, щоб перемогти.

Топ коментарі
+11
Ця війна програна не вчора і не місяць тому, вона програна у другій половині 2023 року - тоді ще можна було зробити висновки і будувати теж саме що побудували загарбники за півроку на окупованій території - ешелоновану оборону яку вкрай важко подолати, а якщо навіть подолати - то сенсу у цьому вже не буде. Натомість нам чухали про каву у Ялті і ніх..я не робили, а пиз..ли бабло. Витягували за рахунок простого піхотинця, доки цього ресурсу вистачало, це була стратегічна фатальна помилка, яка не могла закінчитися інакше як ми зараз спостерігаємо. Тому можна далі надувати щоки, посилати Трампа з його мирними ініціативами та пиляти далі те що дають. На виході - срака, повна срака. Вона вже дуже близько, жодних висновків, а тим більш реальних дій направлених на посилення військового потенціалу не зроблено, а тепер і не робиться - бо немає вже сенсу, мета одна - розпиляти те що дають, і щоб давали ще хоч скільки часу. Така система вижити не може. Фініш.
показати весь коментар
25.11.2025 22:03 Відповісти
+7
Цієї війни не було б, якби 21 квітня 2019 року бовдури73% за підтримки ЗЕагітаторів на кшталт пана Касьянова, по-факту не накрили б Путлу Поганому обідній стіл на який поклали Неньку - "Кушайте, Владимир Владимирович ! Это Украина Зеленского и это очень вкусно!"
Путло Погане і їси, аж рохкає від задоволення , каже - "Буду годами есть эту ЗЕ-Украину. Только ЗЕприправу не убирайте... без нее эта Украина мне в пасть не лезет!"

З чим я пана Касьянова , ЗЕагітатора2019, і поздоровляю!
показати весь коментар
25.11.2025 16:11 Відповісти
+7
А може варто порівняти інші метрики? Кількість загиблих та покалічених з нашої сторони, кількість емігрантів, рівень цілісності енергетичної інфраструктури, ВВП, рівень корупції та свободи слова? Ну це так, для початку. І щось вже все виглядає зовсім не так героїчно і набагато ближче до правди. Ну і висновок стає доволі очевидним.
показати весь коментар
25.11.2025 20:32 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Цієї війни не було б, якби 21 квітня 2019 року бовдури73% за підтримки ЗЕагітаторів на кшталт пана Касьянова, по-факту не накрили б Путлу Поганому обідній стіл на який поклали Неньку - "Кушайте, Владимир Владимирович ! Это Украина Зеленского и это очень вкусно!"
Путло Погане і їси, аж рохкає від задоволення , каже - "Буду годами есть эту ЗЕ-Украину. Только ЗЕприправу не убирайте... без нее эта Украина мне в пасть не лезет!"

З чим я пана Касьянова , ЗЕагітатора2019, і поздоровляю!
показати весь коментар
25.11.2025 16:11 Відповісти
знаєте шо пан касьянов ..ідіть лісом з хворої голови на здорову нех...перекидати відповідальнісь , розумнику бл...ь !!!
показати весь коментар
25.11.2025 16:31 Відповісти
От коли в тебе не буде грошей на налаштувальника, а твоє піаніно буде дихати на ладан, я нагадаю тобі, Галинко, оці твої дебільні кукурікання на вчорашніх ЦИВІЛЬНИХ, серед яких можливо є багато таких саме піаністів і точно є багато жінок - і які повинні окрім того що рятувати твою старе невдячне гузно - так ще й десь в перервах між виходами на нуль - міняти державний устрій в країні.
показати весь коментар
25.11.2025 18:02 Відповісти
Ти мені не Ви
показати весь коментар
25.11.2025 18:15 Відповісти
Не подобається - не читайте, навіщо ви себе так травмуєте. А затикати рота іншим не треба, тим більше кацапською.
показати весь коментар
25.11.2025 20:43 Відповісти
А що, могло бути інакше? Якщо всередиці проти України вооють українські гниди, а зовні - московські воші?
показати весь коментар
25.11.2025 18:50 Відповісти
За жорстоку правду заголовка статті Касяна не відправили на три доби в бан. Країна тверезіє. Аби не запізно
показати весь коментар
25.11.2025 19:06 Відповісти
Я теж це помітив. І кудись пропали з "ефіру" блогери-політруки"
показати весь коментар
27.11.2025 02:17 Відповісти
Щоби відповісти на питання: чи програла Україна цю фазу війни з пітьмою, потрібно лише порівняти її зі здачею Криму без бою і Донбасу після Іловайського і Дебальського "казанів", коли наших бійців рашисти розстрілювали на свою втіху, як у тирі.
Порівняти теперішнє змішане відчуття ненависті до ворога із позитивом від роботи із його знищення - із тим гнітючим і отруюючим відчуттям безвиході і розпачу від картин про здачу у полон цілими військовими частинами і кораблями в Криму. Коли після залишення командиром всіх своїх літаків ворогу, він у відчаї веде свій особовий склад без зброї, як божевільний натовп, на ворожі кулемети і вогнемети, і за це йому присвоюють звання героя. Коли замість прориву кораблів з бухт у перші дні агресії вони через суцільну зраду в штабах очікували "з моря погоди" і дочекались на повну блокаду, щоби потім беззбройних моряків з ганьбою копняками виштовхували з бортів російські окупанти і "апалченци".
Порівняти теперішні бої із супротивником з купами їхніх трупів із принизливими обшуками рашистами мотороли українських воїнів на зайвий рожок набоїв на блокпосту під Донецьким аеропортом. Чи із розстрілом під Логвіновим автомашин українських військових із засади ворожою ДРГ після незрозумілої команди на відступ ЗСУ і здачі малочисельному ворогу цього населеного пункту і висот довкола нього, що замкнуло кільце оточення під Дебалою.
Теперішня війна України з пітьмою вже стократно перевершила героїку Чеченських війн. Не кажучи про п'ятиденну війну в Грузії. Адже ці народи дійсно програли й змушені були схилити голови перед російськими загарбниками, ставши їхніми васалами і сателітами.
Мимоволі приходить на думку фраза одного з історичних герїв: "Доки тримаєш меч в руці - ти не програв!".
показати весь коментар
25.11.2025 20:06 Відповісти
А може варто порівняти інші метрики? Кількість загиблих та покалічених з нашої сторони, кількість емігрантів, рівень цілісності енергетичної інфраструктури, ВВП, рівень корупції та свободи слова? Ну це так, для початку. І щось вже все виглядає зовсім не так героїчно і набагато ближче до правди. Ну і висновок стає доволі очевидним.
показати весь коментар
25.11.2025 20:32 Відповісти
Так. Порівняйте інші: кількість загиблих цивільних українців у теперішній війні - близько 15 тисяч і кількість вбитих українців в неволі пітьмою лише внаслідок геноцидного Голодомору - від 5 до 9 мільйонів.
До речі, сталіністи не дивлячись на надзвичайні жорстокі заходи так і не змогли організувати штучний голод і винищити українців на заході України в післявоєнні 1945-1948 роки через збройну боротьбу ОУН-УПА.
Тож, історія вчить: капітуляція українців перед пітьмою - гарантована смерть і винищення.
показати весь коментар
25.11.2025 22:52 Відповісти
Дуже дешева спроба маніпуляції. По-перше, аргументовано доведіть, що поразка у цій війні обов'язково призведе до нового Голодомору. Я щось не бачу геноциду в окупованому Криму чи на ТОТ. Чому відношення до решти не буде таким самим? По-друге, порівнювати дві різні епохи, повністю відмінні за доступністю інформації, глобальною прозорістю, соціальнии системами і тд - це моветон. Можна тоді одразу викатувати порівняння з царською добою, античністю чи взагалі печерними людьми. Простіше кажучи, порівняння абсолютно неактуальне. По-третє, враховуючи перші два пункти, робити такі однозначні висновки, спираючись лише на власне суб'єктивне трактування та екстраполювання історичних подій (а відверто кажучи, просто підганяючи факти під власні погляди) - це те, що в англійскій називають confirmation bias. Тому вага такого аналізу - нуль цілих, нуль десятих.
Ну і наостанок, яким чином продовження війни на виснаження з набагато ресурснішим ворогом може призвести до перемоги? Бо очевидно, що це саме той розвиток подій, який ви вважаєте єдино правильним.
показати весь коментар
26.11.2025 00:41 Відповісти
Що Ви знаєте про ТОТ.
Там винищено все українське на корені.
Але то таке, не хочу нікого образити.
Ви зараз міняєте мірками сьогоднішньої "стометрівки", не задумуючись, що буде зі свідомістю і гідністю цього і наступних поколінь нашого народу
Є незаперечне правило: якщо ти сам віддав ворогу свою землю без бою, то вона тобі більше ніколи не повернеться. Інша справа, коли ти відступив під натиском переважаючих ворожих сил. Тут честь і армії і Держави зберігається. Це не вважатиметься капітуляцією.
Рашисти викидом цього "мирного плану" хочуть посіяти смуту у нас, щоби послабити максимально і знищити. І такі люди, як Ви, що готові відмовитись від всього свого рідного і жити на пітьмі, додають їм впевненості.
Закінчення цієї фази війни буде у 2028 році. Йдеться про підписання якогось папірця про перемир'я.
У наступному 2026-му фронт стабілізується кінцево. І далі будуть лише взаємні локальні фронтові операції повітряні удари.
Тож, не сумуйте. Весь цей тягар війни все ж спаде, коли український народ вип'є цю чашу до дна.
"Нехай мене полишить все, та мужність не полише!".
показати весь коментар
26.11.2025 06:28 Відповісти
Не побачив жодного фактичного аргумента, лише багато пафосу та очевидні спроби емоційних маніпуляцій. Ну і ще трохи самообману і магічного мислення. Ну от чому б фронту зупинятися у 2026, коли рашка має повну перевагу у поівтрі та дальнобійній зброї, а в нас критична нестача особового складу у війську і повна деморалізація суспільства? І як у такому контексті триматися до 2028? Але ж на ці питання ви теж не зможете відповісти, бо yе здатні до об'єктивного аналізу.
У підсумку, аргументів у вас нема, і ваша позиція - то лише власні побажання у віра у диво. Власне, саме цього я і очікував.
показати весь коментар
26.11.2025 09:48 Відповісти
Все просто: на початку 2026-го в Америці розпочинається передвиборча кампанія з довиборів у Конгрес США, на яких, як вбачається, респи зазнають суцільного краху. Зокрема і через теперішню позицію щодо "підтримки" України під шантажем і прорашистський рекетом у стилі бандитських 90-х. Тромбу тоді буде не до шашнів з ******, бо займатиметься кейсом "Епштейна" і у ближній перспективі - власним імпічментом.
Американська допомога Україні через тиск американських виборців і Конгрес посилиться. Як і санкції проти пітьми.
От і наступить паритет у війні - наші і союзницькі технології проти їхнього м'яса, якого вже і не на так багато вистачить - тенденції на https://x.com/_thin_red_line_/status/1957567993749094760?t=TcRfK71-cJ1ir4w33dtQXQ&s=19 інфографіці.
В щодо 2028-го - це вибори нового президента США, тому пітьма й піде на перемир'я, щоби хоч щось встигнути відхопити. Не де-юре, як пропонує Тромб. А де-факто.
показати весь коментар
26.11.2025 10:09 Відповісти
Як я і казав вище - магічне мислення. Немає жодної гарантії, що демократи переможуть. Так само немає жодної гарантії, що вони посилять допомогу у разі перемоги. І немає жодної гарантії, що на Трампа там дійсно щось є і що в нього будуть реальні проблеми. Але вам дуже хочеться у це вірити і тому для вас все це - факт.
А ваша "інфографіка" - то взагалі стидоба. Посилання на якусь явно кацапську шарагу "Важные Истории". Повне ігнорування можливості підвищення матеріального заохочення чи проведення часткової мобілізації на болотах для збільшення кількості м'яса. Одним словом - знов ілюстрація до концепту "магічне мислення".
І те ж саме про 2028. Де гарантія, що респи програють? Де гарантія, що демократи дадуть більше допомоги? Де гарантія, що Європа до того часу не зіскочить? Як нам триматися до 2028, зважаючи на критичний некомплект у війську і повну деморалізацію суспільства? Ви ж взагалі ні на що не можете аргументовано відповісти, у вас тільки мрії і віра у світле майбутнє.
показати весь коментар
26.11.2025 10:30 Відповісти
От почекаємо і побачимо.
А зараз зарано панікувати і капітулювати, як це пропонує рашистський прихвостень Тромб.
показати весь коментар
26.11.2025 10:55 Відповісти
От саме через таке мислення ми і опинилися в лайні по горло і вже починаємо ним захлинатися. Треба не вірити і сподіватися, а аналізувати і планувати. А ще проблема в тому, що з поточною динамікою цієї війни з перебігом часу наша позиція тільки послаблюється, тому чекати на диво не видається мені гарним планом. Але, звісно ж, це моя суб'єктивна думка.
показати весь коментар
26.11.2025 11:46 Відповісти
Про що Ви можете зараз стверджувати за відсутності інформації?
Те, що російські війська будуть і далі просуватись значними темпами? І через це потрібно підписувати карітуляцію?
Так це всього лиш Ваше припущення. І не більше.
Всі Ваші доводи - слабкі, тому шо опираються на заперечення о суті незаперечних цінностей.
Європа що, відмовилась від допомоги нам?
Нам загрожує економічний колапс? Чи був якийсь прорив фронту противником після Авдіївки, коли замінили Залужного?
Чого д Ви панікуєте?
показати весь коментар
26.11.2025 12:01 Відповісти
Якщо для вас об'єктивний аналіз ситуації і паніка - це синоніми, то щонайменше підсвідомо ви й самі розумієте критичність ситуації. Це вже непогано. Може з часом зможете замислитися та прийти до логічних висновків.
показати весь коментар
26.11.2025 12:18 Відповісти
В тому то і справа, що немає у Вас ніякого аналізу. Тим паче -
об'єктивного.
В є лише розпачлива думка, що Україна програла війну і треба здаватись на милість кацапа.
показати весь коментар
26.11.2025 13:37 Відповісти
Я дивлюсь, в вас почався розпач через усідомлення власної інтелекутальної неспроможності.
По-перше, аналізу нема саме в вас, бо ви так і не змогли навести взагалі жодного аргументу. По-друге, ви не змогли спростувати жодного мого твердження, знову ж таки, через повну відсутність аргументів. І по-третє, я ніде не озвучував власну думку щодо поточного стану справ та не робив жодних пропозицій, тільки звертав увагу на певні обставини та ставив навідні питання. Тому не треба приписувати мені власні слова, це ж просто чергова спроба маніпуляції з метою дискредитації, шо виглядає навіть жалюгідніше за всі попередні.
показати весь коментар
26.11.2025 14:28 Відповісти
Та ні, маніпуляції і перекладання з хворої голови на здорову - це все Ваше.
показати весь коментар
26.11.2025 14:42 Відповісти
То аргументовано доведіть це.
показати весь коментар
26.11.2025 14:45 Відповісти
Не цікаво.
показати весь коментар
26.11.2025 14:47 Відповісти
Звісно, бо не можете.
показати весь коментар
26.11.2025 14:51 Відповісти
Ні, просто не хочу. https://pl.wiktionary.org/wiki/%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BD_%D0%B4%D1%83%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%8C_%D0%BC%D0%BE%D0%B6%D0%B5_%D0%B1%D1%96%D0%BB%D1%8C%D1%88%D0%B5_%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%B8%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B8,_%D0%BD%D1%96%D0%B6_%D0%B4%D0%B5%D1%81%D1%8F%D1%82%D1%8C_%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%83%D0%BC%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B8 Бо ...
показати весь коментар
26.11.2025 15:08 Відповісти
Самокритично.
показати весь коментар
26.11.2025 15:24 Відповісти
Та населення вже давно виробило імунітет до телемарафонної пропаганди і це добре видно по стрімко зростаючій кількості ухилянтів, СЗЧ, емігрантів. Фактично ця пропаганда тримається виключно на купці упоротих "патріотів" та на страху перед державним силовим апаратом. Більшість населення вже давно зрозуміло, що продовження війни -неминуча капітуляція та руїна і тому головною метою для більшості стало забезпечення власного виживання, а не захист країни.
показати весь коментар
25.11.2025 21:13 Відповісти
https://www.youtube.com/watch?v=7yz-2Xybd7I Мосейчук + Денис Штілерман: головний секрет Фламінго

Самий цимус - це коментарі.
Совок віпочиває. "Колгосп тварин 2.0".
показати весь коментар
25.11.2025 21:44 Відповісти
Україна і Українці програли цю війну - коли вибирали президентами Кравчука, Кучму, Януковича і Зеленського...

Якщо для ''мудрого'' Українського народу дружба з москалями і росією - є важливішими від життя власних дітей і батьків - то тоді таких людей і їхні сім'ї очікує смерть.

Дружба з москалями = смерть.
москальська мова = смерть.
москальський інтернет = смерть.
москальські соцмережі = смерть.
москальська псевдо-культура = смерть.
москальське телебачення = смерть.
Бізнес з москалями = смерть.
показати весь коментар
25.11.2025 21:54 Відповісти
це ж якийсь просто песимізм уже.

типу - все пропало ?
показати весь коментар
26.11.2025 11:56 Відповісти
Це не песимізм.
Це клінічний Анамнез - Діагноз.
Щоб правильно лікувати хворобу - потрібно спочатку встановити правильний повноцінний системний Діагноз.
Без цього просто не можливе повноцінне і системне Лікування хвороб більшості Українського суспільства.
Тому що основна причина переважної кількості наших бід породжена саме - ''мудрим'' Українським народом.
Саме цим і користаються москальські окупанти протягом останніх століть.
показати весь коментар
26.11.2025 13:42 Відповісти
Ця війна програна не вчора і не місяць тому, вона програна у другій половині 2023 року - тоді ще можна було зробити висновки і будувати теж саме що побудували загарбники за півроку на окупованій території - ешелоновану оборону яку вкрай важко подолати, а якщо навіть подолати - то сенсу у цьому вже не буде. Натомість нам чухали про каву у Ялті і ніх..я не робили, а пиз..ли бабло. Витягували за рахунок простого піхотинця, доки цього ресурсу вистачало, це була стратегічна фатальна помилка, яка не могла закінчитися інакше як ми зараз спостерігаємо. Тому можна далі надувати щоки, посилати Трампа з його мирними ініціативами та пиляти далі те що дають. На виході - срака, повна срака. Вона вже дуже близько, жодних висновків, а тим більш реальних дій направлених на посилення військового потенціалу не зроблено, а тепер і не робиться - бо немає вже сенсу, мета одна - розпиляти те що дають, і щоб давали ще хоч скільки часу. Така система вижити не може. Фініш.
показати весь коментар
25.11.2025 22:03 Відповісти
Такі самі думки і у мене. Десь до 23-го дійсно у нас було непогане становище. А далі ви все написали. А ще додати знищену енергетику, яку і далі будуть нищити
показати весь коментар
26.11.2025 18:44 Відповісти
"Дайте мне средства массовой информации я из любого народа сделаю стадо свиней". - Йозеф Геббельс.
показати весь коментар
26.11.2025 00:52 Відповісти
Ви читайте щоденники Й.Гебельса або його промови а не приписані йому переможцями нібито цитати. Врешті в архівах є першоджерела. Зокрема й україномовні газети часів окупації 41-44 років
показати весь коментар
26.11.2025 12:50 Відповісти
А ви хотіли щоб з залитими калюжами крові ТЦК, де люди остервеніло підривають себе і ТЦКшників гранатами виросли незламні захисники? Рівень ненависті і несприйняття зашкалює, і зшити цю країну докупи буде вже просто неможливо. Російськомовні/україномовні це все херня після того водорозділу, який відбувся зараз.

Підтриманий всіми так званими "патріотами" Совок, з його традиційними Гулагами і тортурами, вирив прірву глибиною в безодню. І або прийде влада яка всіх мобілізаторів, корупціонерів, офіцерів які кидали людей як м'ясо під вогонь, засудить і посадить, що маловірогідно. Або тут залишиться дуже мало людей. Це ж ще не кінець програшу, це тільки його початок.
показати весь коментар
26.11.2025 12:58 Відповісти
пафосний чувак, пролюбив 2,5 мільйонів ні на що, але герой!
показати весь коментар
26.11.2025 13:28 Відповісти
Фактично на війну він не зявився, чиим займався ніхто не розуміє
показати весь коментар
26.11.2025 13:32 Відповісти
Касьянов, а ви є в Досьє-527?

Чи проходите по файлику "корисних зелених ідіотів"?
показати весь коментар
26.11.2025 14:24 Відповісти