12770 відвідувачів онлайн
1 339 22
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Якщо і буде мир, то це буде важкий мир, схожий на капітуляцію

Президент Зеленський вчора сказав, що Україна наближається до миру. А через кілька годин путін відповів, що миру не буде. Три роки тому путін просив про мир, тепер про мир просимо ми. Чому так сталося?

Якщо і буде мир, то це буде важкий мир, схожий на капітуляцію.

Але навіть такий мир нам необхідний, тому що іншого, кращого миру ми зараз завоювати не зможемо.

Тому що всі можливості кращого миру ми втратили за чотири роки війни.

Не тому, що погано воювали, а тому, що країна не готувалася до війни, тому що держава, суспільство і економіка так і не перейшли на військові рейки, тому що справедливу мобілізацію замінили бусифікацією, тому що вкрали на укріпленнях і дронах більше, ніж крали в мирний час на дорогах, тому що професіоналізм замінили особистою відданістю, тому що популізм переміг здоровий глузд.

І як би ми героїчно не воювали, ми не зможемо перемогти, коли за нашою спиною немає міцного тилу, а відверті зрадники, корупціонери і саботажники правлять країною.

Нам потрібна пауза, робота над помилками, перезавантаження, потрібні професіонали замість популістів, інженери замість корупціонерів, патріоти замість космополітів.

Проте зараз нам треба стримати натиск ворога. Вистояти. Не дати йому взяти більше, ніж він може. Не дозволити диктувати нам ще гірші умови. Не дозволити пʼятій колоні захопити владу. Це головне.

Сумно. Бо якби ми сьогодні воювали так само креативно і віддано, як у 2022-му, а не копіювали б російській досвід, якби війною займалися професійні військові, інженери, економісти, а не популісти і крадії, то ми б диктували умови міру, а не вони нам. Дійсно, маленька радянська армія ніколи не зможе перемогти велику радянську армію.

І якби ми сьогодні, вчора, позавчора літали на москву наші безпілотники, наводили б там шороху, то умови так званого «миру» могли б бути значно кращими.

Тоді б ми диктували путіну свою волю на очах у всього світу. Бо диктатор, якій не може захистити свою столицю, не може в тиші провести переговори з представниками Трампа, нічого не вартий.

Але ми не літаємо на москву, тому що голова ДПСУ генерал Дейнеко за наказом Єрмака знищив наш підрозділ, який єдиний за два останні роки міг це робити.

На жаль, президент Зеленський досі не відновив справедливість.

——————

Шоу на околицях москви в ніч на 10 квітня 2025 року, коли в спробі зупинити наші безпілотники, ворожа ППО збила свій вертоліт Мі-28. Шкода, що вчора на переговорах Віткоффа з путіним у москві було тихо - https://www.facebook.com/share/r/14QfC6zoZtu/

Топ коментарі
+3
Практично з усім згоден з паном Кас'яновим,гарно написано глибоко і з сенсом, єдине ,що до цих пір не можу зрозуміти,як вся країна може перейти на військові рейки? Чи мо власники соляріїв мають почати виготовляти патрони, а сантехніки збирати дрони?
Не може вся країна перейти на військові рейки ні фізично ,ні економічно. Тай цього не потрібно - бо достатньо лише невеликої її частини - щоб якісно закрити всі потреби. Але далі мої думки збігаються з паном Кас'яновим - корупція та держчиновники завадили це зробити
показати весь коментар
03.12.2025 09:35 Відповісти
+3
Пан Касян вважає що за 5 чи 7 років можна було приготуватися до війни з москаль шиною на виснаження? Навіть за переможного наступу кацапи застосували б тактичну ЯЗ і цілий світ солі на хвіст їм насимав. Влада за ці роки мала приєднати країну до ЄС і зробити життя пересічних краще ніж на москальщині з дешевшою електрикою та страховою медициною. Тоді лугандонці потягнулися б до Києва в не московії
показати весь коментар
03.12.2025 09:58 Відповісти
+3
"Тоді лугандонці потягнулися б до Києва в не московії "

як кндрівці до південних корейців, ага

час вже переставати жити за ліберально-утопічними ідеями зразка кінця 20 століття
показати весь коментар
03.12.2025 14:46 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
"Три роки тому путін просив про мир, тепер про мир просимо ми. Чому так сталося?" - путін ніколи не просив про мир, а завжди вимагав тільки капітуляцію на вигідних йому умовах. А сталося це тому, що нас зрадив Байден і його боягузи Бернс і Саліван! Це вони повелися на погрози навіть не пуйла, а герасімова про застосування ЯЗ! Україна стала поперек горла не тільки кацапам, а всьому світу, бо не капітулювала три роки тому і зараз...
Господи, бережи Україну!
показати весь коментар
03.12.2025 09:32 Відповісти
https://www.latimes.com/world-nation/story/2022-11-08/zelensky-talks-russia-possible-ukraine-terms
показати весь коментар
03.12.2025 11:08 Відповісти
Ось це, що за посиланням було до того, як Україну зрадили Байденівські боягузи в 2023-му.
показати весь коментар
03.12.2025 11:37 Відповісти
Практично з усім згоден з паном Кас'яновим,гарно написано глибоко і з сенсом, єдине ,що до цих пір не можу зрозуміти,як вся країна може перейти на військові рейки? Чи мо власники соляріїв мають почати виготовляти патрони, а сантехніки збирати дрони?
Не може вся країна перейти на військові рейки ні фізично ,ні економічно. Тай цього не потрібно - бо достатньо лише невеликої її частини - щоб якісно закрити всі потреби. Але далі мої думки збігаються з паном Кас'яновим - корупція та держчиновники завадили це зробити
показати весь коментар
03.12.2025 09:35 Відповісти
Можна позбутись непотрібних витрат,трохи підняти податки,жорстко навести лад в сферах де крутиться трильйон гривень....
показати весь коментар
06.12.2025 19:11 Відповісти
інший мир можливий, але треба створити ядерну зброю, це єдине, що може змінити нашу історію.
показати весь коментар
03.12.2025 09:37 Відповісти
Нащо її реально створювати? Можна просто зробити якісну імітацію (у зелених з імітаціями все окей) і заявляти, як колись Голда Мейр: в Ізраїлю немає ЯЗ, але якщо треба, то ми її застосуємо.
показати весь коментар
03.12.2025 11:41 Відповісти
Макети не можна використати, та і без випробовувань нам ніхто не повірить.
показати весь коментар
03.12.2025 11:56 Відповісти
А нащо їх використовувати? ЯЗ - це зброя залякування, а не реального застосування. Випробування теж можна якісно зімітувати. Кацапам і північнокорейцям же якось вірять? В цьому самі кацапи нам допоможуть: пам'ятаєте їхні крики про "грязну бімбу"?
показати весь коментар
03.12.2025 12:01 Відповісти
Нам потрібно і залякувати, і мати можливість вбити десятки мільйонів кацапів - щоб вони розуміли, що з нами гратися більше не можна.

>Кацапам і північнокорейцям же якось вірять?

Бо у них є ЯЗ, і вони її демонстрували.
показати весь коментар
03.12.2025 12:16 Відповісти
Ось ці десятки мільйонів кацапів нікого не цікавлять і їх смерть ні на що не вплине! Треба вбити лише одного кацапа - пуйла, а це можна зробити без ядерної зброї тільки дуже важко.
показати весь коментар
03.12.2025 12:22 Відповісти
>Ось ці десятки мільйонів кацапів нікого не цікавлять і їх смерть ні на що не вплине!

Брехня. Знищення найбільших міст русні доб'є рашку, і вона розвалиться, або, як мінімум, буде мати величезні проблеми.
показати весь коментар
03.12.2025 12:30 Відповісти
Ці "величезні проблеми" через санкції, літаки Ф16, захоплення курської області, бомбардування НПЗ мали спіткати рашку протягом трьох років і все ніяк не спіткають. Так саме буде і з ЯЗ! Загибель кацапського плєбса пуйло не цікавить. І поки товстий схудне, то худий здохне! Кацапи швидше на нас ЯЗ кинуть, ніж ми на них, навіть коли б і була у нас своя таємна ЯЗ. Тому ці вологі мрії тримайте при собі, бо з такими зрадниками у владі невідомо що нас чекає!
показати весь коментар
03.12.2025 13:36 Відповісти
Нам не треба таємна яз, нам потрібні засоби, якими ми зможемо винести максимальну кількість міст та руснявого "мирняка". Інакше нас винищать, а Україну окупують.
показати весь коментар
03.12.2025 13:49 Відповісти
Якщо на те пішла розмова, то винести треба тільки два міста - мацкву і підарбург! Решта кацапських міст нікого не цікавлять. Таку зброю з нашою зрадницькою владою ми не зробимо!
показати весь коментар
03.12.2025 14:19 Відповісти
Це не вийде зробити непомітно. Щойно захід та РФ дізнаються про створення нами такої зброї, як Захід введе санкції, в РФ навіть може довбанути по нам на випередження своєю ядерною зброєю. Авжеж це швидко змінить нашу історію.
показати весь коментар
03.12.2025 16:08 Відповісти
>Це не вийде зробити непомітно.

Мені і не треба це робити приховано. Відповідно до Nuclear Non-Proliferation Treaty, ми маємо право з нього вийти і цілком законно створювати ЯЗ.

>Захід введе санкції

Європейські країни не введуть, бо їм треба, щоб ми стримували рашку, а на сша пофіг.

>в РФ навіть може довбанути по нам на випередження своєю ядерною зброєю.

Куди? До того ж, ми можемо завчасно створити хімічну зброю(VX), і тоді русня точно не використає ЯЗ, бо інакше ми перетворимо москву на цвинтар.
показати весь коментар
03.12.2025 16:15 Відповісти
Пан Касян вважає що за 5 чи 7 років можна було приготуватися до війни з москаль шиною на виснаження? Навіть за переможного наступу кацапи застосували б тактичну ЯЗ і цілий світ солі на хвіст їм насимав. Влада за ці роки мала приєднати країну до ЄС і зробити життя пересічних краще ніж на москальщині з дешевшою електрикою та страховою медициною. Тоді лугандонці потягнулися б до Києва в не московії
показати весь коментар
03.12.2025 09:58 Відповісти
"Тоді лугандонці потягнулися б до Києва в не московії "

як кндрівці до південних корейців, ага

час вже переставати жити за ліберально-утопічними ідеями зразка кінця 20 століття
показати весь коментар
03.12.2025 14:46 Відповісти
чому так сталося ?!! пан Касьянов ,це сталося в 19р...чого ви воду товчете в ступі ?!!! ви та такі як ви , винні в сьогоденні України !!!...
показати весь коментар
03.12.2025 10:25 Відповісти
Досить лити бруд на Касьянова!

Він - ветеран ПДРС, улюбленець самого Корчмаря Ю.Ю.!

Касьянов - повний кавалер ордену Павліка Морозова, лавреат премії "Корисний ідіот" 2019 року, переможець інтелект-шоу "Лушпайка надії", винахідник повітряного дронолейбуса!

Касьянов - надія остання
Він - рота передостання
Касьянов - розпечена праска
У сраці в Елона Маска!

Ось як писав про Касьянова робочий поет Герман Істоков... А ви!
показати весь коментар
04.12.2025 11:32 Відповісти