9517 відвідувачів онлайн
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Корінь проблеми

мобілізація

З приводу вбивства військовослужбовця ТЦК у Львові.

Для кожного хоч трохи адекватного індивіда тут нема різночитань у сприйнятті. Напад на військового у воюючій країні мав би прирівнюватися до дій, співставних з діями ворожих солдатів на фронті.

І каратися відповідно. Тобто, пострілом на ураження.

І для оцього урода, який вбив військового, я би навіть скликав спеціальний трибунал. Який би мав право присудити смертну кару - за законами воєнного часу.

Але це й так очевидно.

Я ж хотів сказати про корінь проблеми. А він полягає в системній роботі нинішньої влади на дисредитацію армії як такої.

В першу чергу - в очах так званого цивільного суспільства. Якому створили ворога для ненависті (тицика) і зробили все, щоб підмінити ним реальних винуватців проваленої мобілізації та повністю демотивованого суспільства. Щоб людина в формі асоціювалася не з героєм-захисником, а з "людоловом". Який ще й має будити в голові архетип злого басурманина, який ловить людей і відправляє на чужину чи смерть.

Бо ж - ууу, армію люблять так сильно. Значить, буде військовий переворот. Значить, давайте з армії робити антигероя.

А ще й давайте цю людину в формі позбавимо права на відпустку, нормальну винагороду, переведення, людську гідність - і отримаємо дбайливо виплеканий громадянський конфлікт.

В мене вже язик втомився повторювати, що головним винуватцем нинішньої ситуації з мобілізацією, появи такого явища, як ідейне ухилянтство, величезних проблем і перекосів у роботі самого ТЦК, є сама влада.

Вибачте, хто заважав за 4 роки повномасштабки нарешті змусити поліцію робити свою роботу, а не змушувати людину у військовій формі когось затримувати на вулиці? До кривавих мозолів на губах буду повторювати й повторювати: ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІ НЕ МАЮТЬ ЗАСТОСОВУВАТИСЯ ДЛЯ ЗАТРИМАНЬ НА ВУЛИЦЯХ ПОРУШНИКІВ ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ - ЦИМ МАЄ ЗАЙМАТИСЯ ВИКЛЮЧНО ПОЛІЦІЯ. Яка має повну монополію на насильство і єдина має право та засоби для затримання порушників закону. Крапка.

Окей - хочете, щоб цим займалися військові? Тоді хто заважав прийняти за 4 роки нормальний закон про військову поліцію і там чітко прописати функціонал та засоби? Але ж ні - краще системно через свої телеграм-помийки розповсюджувати треш, який потім росіяни допомагають розганяти до небес.

Краще ж в ручному режимі вирішувати, кого і куди мобілізувати чи ховати від мобілізації. Щоб закривати рота невгодним і жорстко прив'язати лояльних. А потім так побудувати систему, щоб тягти в армію замість вгодованих биків із спортзалів з фейковою інвалідністю доходяг із забитих сіл. Бо важливі цифри, а не суть процесу. Тобто, постачання до армії нормальних, боєздатних людей.

Всі перегиби та відвертий треш у роботі того ж таки ТЦК, які, звичайно, теж є, виникає через повне, системне небажання влади та її очільників вирішувати ці такі непопулярні в плані рейтингів проблеми. Виконавець ніколи не може нести більшу відповідальність за начальника. А начальник тут -аж ніяк не військові ТЦК.

Для тих, хто забув - нагадую. Керує мобілізацією аж ніяк не ТЦК і навіть не Сухопутні війська. Ні, керує цивільна влада.

Яка і приймає політичне рішення про мобілізацію, і виставляє рамки цієї мобілізації, тобто, хто і на яких умовах під неї підпадає. І вирішує, скільки і де кого призивати. І дає на це дозвіл військовим. І каже, який орган і як цим буде займатися. І ось тільки на цьому етапі з'являється ТЦК.

Тому, коли ми сьогодні нещадно шельмуємо ухилянтів, треба аж ніяк не забувати, звідки і чому це явище виникло. І хто допоміг йому унормуватися. І як можна було вибудувати таку систему мобілізації, яка призводить до такого кошмару.

Хто перетворив в очах посполитих армію на репресивний апарат, а не вищу касту, бути приналежним до якої є вищою честю?

Наше населення нічим не відрізняється від будь-якого іншого. Питання - в тому, які правила встановлює влада, які цілі при цьому має й як ці правила діють. Надто ж в питанні - ці правила для всіх єдині чи комусь, якщо потрібно, можна покласти на них з прибором.

Це так, для протоколу і чистоти експерименту.

Топ коментарі
+18
💯, Богдане!
Мобілізація у такому вигляді - проблема і злочин, допущений чи здійснений нинішньою владою.
Поряд з іншими "смертними гріхами", що поставили державу на межу виживання.
показати весь коментар
06.12.2025 16:23 Відповісти
+17
Вова ********* -навіть не рядовий. До присяги треба пройти місячний карантин і тільки після цього приймається присяга і призовник стає рядовим. Вова ********* умудрився не служити жодного дня, тому не заслуговує навіть на військове звання "рядовий". І ось таке чмо - Верховний Головнокомандуючий в Україні- спасибі тобі "мудрий " український народе за вибір.
показати весь коментар
06.12.2025 17:07 Відповісти
+14
Цікаве перевзування. Адже Буткевич мав кардинально протилежну думку, коли військового у воюючій країні зарізав один відомий одеський блогер.
показати весь коментар
06.12.2025 16:24 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Дивно, ще не було ані суду ані навіть слідства, але потужні патріоти вже вирішили що це точно був "напад на військовослужбовця" і "треба стріляти на ураження".
показати весь коментар
07.12.2025 09:40 Відповісти
Амбітні і дуже патріотичні прихильники влади познайомляться з народом, згодним слухняно виконувати їхні бажання...

Щойно я повноцінну підготовку відтарабанив командиром навчального взводу на БЗВП. Кадри в моєму взводі були різні, в т ч багато бусифікованих. Я щодня вислухував від мобілізованих доволі різкі заяви і дуже гострі питання.

І от згадайте. Я ремствував, що в нас неправильний народ, який не хоче захищати Україну? Я закликав когось відстрілювати?

Ні. Я вирішував проблеми моїх курсантів - наскільки вистачало сил. Я навчав їх всьому, що умію і що знаю.

Ще я з людьми, мобілізованими щойно - говорив. Багато. Я розповідав їм про те що СЗЧ - шлях у нікуди і пояснював чому. Я розповілав їм про фронт. Я казав як поводитися в тих чи інших ситуаціях - аби вижити. Які правила виконувати обов'язково, а що - міф. Ділився фронтовими лайфхаками...

У мене думки не виникало "відстрілювати" когось. Бо горе нам, якщо українці почнуть убивати українців.

Але ж то - я. Я ж порохобот. Я ж "втік з фронту бо знайшов тепле місце з підвищеною ЗП". Я ж "став як ка...п". Саме це мені розповідають прихильники діючої влади.

Оті самі прихильники, у яких в зриві мобілізації винні самі українці, а не влада, в якої бусифікація - реальнсть. А хто не хоче бусифікуватися - тих вони ладні відстрілювати - як більшовицький заградзагін.

Справді! Нащо реформа мобілізації? Нащо поліпшувати табори БЗВП? Нащо збирати кадри інструкторів, здатних навчати, а не гиркати? Нащо все це, якщо можна звинуватити у всьому народ і закликати "відстрілювати"?

Цікаво, прихильники чинної влади самі розуміють ЩО заявляють?

https://t.me/dragonspech/9564
показати весь коментар
06.12.2025 20:55 Відповісти
Ні. Він бот ОПи.
показати весь коментар
06.12.2025 20:57 Відповісти
І хто про це каже? Нелюд, що заробляє 100к у приватному банку? Котрий не вважає бідноту за людей?
показати весь коментар
07.12.2025 14:20 Відповісти
Журналіст Богдан Буткевич рішуче висловився на підтримку військових з територіальних центрів комплектування та натякнув що значну кількість порушень при затриманні військовозобов'язаних представники дфтг, громадських формувань котрі можуть сприяти мобілізації

https://www.threads.com/@dtp.kiev.ua/post/DGIKQMvCXDJ
показати весь коментар
06.12.2025 20:18 Відповісти
💯, Богдане!
Мобілізація у такому вигляді - проблема і злочин, допущений чи здійснений нинішньою владою.
Поряд з іншими "смертними гріхами", що поставили державу на межу виживання.
показати весь коментар
06.12.2025 16:23 Відповісти
Ви можете рити окопи!
показати весь коментар
06.12.2025 16:56 Відповісти
Звісно! Вам же ніколи.
показати весь коментар
06.12.2025 17:13 Відповісти
Повідомте, будь ласка, про блогера.
показати весь коментар
06.12.2025 19:01 Відповісти
Це так важко для вас?
показати весь коментар
06.12.2025 19:57 Відповісти
Ви такий дотепний! Блогера можете назвати, про якого писали.
Ні! - скажіть забув.
показати весь коментар
06.12.2025 20:14 Відповісти
Мабуть, ви - брехун! Але я нікому не скажу - міжнародна дружба.🤭
показати весь коментар
06.12.2025 20:37 Відповісти
Ви задавили своїм інтелектом. Не попреш!💐
показати весь коментар
06.12.2025 20:48 Відповісти
Ні, Іван Кузнєцов, який загинув під час нападу на Сергія Стерненка в Одесі у 2018 році, не був діючим військовослужбовцем. Він проходив у справі як цивільна особа, нападник, і згодом з нього навіть було знято підозру посмертно!
показати весь коментар
06.12.2025 22:19 Відповісти
Слідство виявить. Але чи буде чесним?
показати весь коментар
06.12.2025 23:12 Відповісти
Саме про це.
показати весь коментар
07.12.2025 14:13 Відповісти
Іван Кузнєцов проходив у справі як цивільна особа.
Не натягуйте на глобус свою версію: "...а найманці виявились діючими військовослужбовцями. Фактична сторона обох справ майже не відрізняється - і там і там конфлікт групи діючих військовослужбовців з цивільним, і вбивство одного з них в результаті застосування ножа". 🙃
показати весь коментар
07.12.2025 14:30 Відповісти
Ви ж гуглознавець!
показати весь коментар
07.12.2025 15:36 Відповісти
1. "А ви мабуть, розумово відстала людина, якщо не вмієте користуватись гуглом", - ви написали.
Учіться старанніше -знайдете більше.
2. "Фактична сторона обох справ майже не відрізняється - і там і там конфлікт групи діючих військовослужбовців з цивільним".
🙃🙃🙃
показати весь коментар
07.12.2025 16:46 Відповісти
Інформації достатньо. Ваша підла позиція у наративах про військових.
Як стало відомо згодом, ним виявився колишній військовослужбовець 25-ї аеромобільної бригади ЗСУ Іван Кузнєцов. Другого - Олександра Ісайкла - поліція затримала за 1,5 години.
https://vybory.pravda.com/articles/2018/06/15/7149640/#:~:text=%D0%AF%D0%BA%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%BE%20%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BE%D0%BC%D0%BE%20%D0%B7%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%BC%2C%20%D0%BD%D0%B8%D0%BC%20%D0%B2%D0%B8%D1%8F%D0%B2%D0%B8%D0%B2%D1%81%D1%8F%20%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%88%D0%BD%D1%96%D0%B9,%D0%BF%D1%96%D1%81%D0%BB%D1%8F%20%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%2C%20%D0%BF%D0%BE%D0%BF%D1%80%D0%B8%20%D1%82%D0%B5%2C%20%D1%89%D0%BE%20%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D1%96%D1%81%D1%82%20%D0%BF%D0%BE%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%BE
показати весь коментар
07.12.2025 17:47 Відповісти
Він проходив строкову військову службу в 25-й окремій повітрянодесантній бригаді (військова частина в Новомосковську Дніпропетровської області). За словами його матері, він не брав участі в Антитерористичній операції (АТО) і після звільнення з армії працював охоронцем у передмісті Одеси Совіньйоні.

Діалог закінчений, хитромудрий патріоте! Добраніч!
показати весь коментар
07.12.2025 18:15 Відповісти
Вова ********* -навіть не рядовий. До присяги треба пройти місячний карантин і тільки після цього приймається присяга і призовник стає рядовим. Вова ********* умудрився не служити жодного дня, тому не заслуговує навіть на військове звання "рядовий". І ось таке чмо - Верховний Головнокомандуючий в Україні- спасибі тобі "мудрий " український народе за вибір.
показати весь коментар
06.12.2025 17:07 Відповісти
Дурню, для чого ти напускаєш туману? Якщо ти маєш на увазі Стерненка, то не бреши, бо той, кого він зарізав був гопником, а не військовим.
показати весь коментар
07.12.2025 17:12 Відповісти
В тридцять років проходив строкову (саме строкову, а не контрактну) службу? Цей Кузнєцов колись служив, але на момент злочину був цивільним, як і його напарник, що втік чомусь навіть з України. І що ці два робили біля будинку вякому проживав Стерненко?
показати весь коментар
07.12.2025 17:32 Відповісти
А тому що дебіли прогодувати за клоуна, щоб прожати і помститись Порошенка, в тепер сидять вдома, щоб не йти на війну і не відповідати за свій кончений вибір 2019
показати весь коментар
07.12.2025 17:42 Відповісти
Оце посол Пристайко розповів як нарколигу шукали по Києву в перші дні інтервенції, десь воно в параші ховалося.

А значить, Богданчик нам брехав стільки років. За мазу та баблєцо.

Відповідно, і зараз те саме...
показати весь коментар
07.12.2025 03:41 Відповісти
Пропагандобалабол лєвін накатав потужну скатертину, але забув повідомити, де ж знайти гроші. Пропонує підвищення податків, а підрахунки то в нього відсутні, як ми можемо бути впевнені, що цього вистачить? "В Україні многа дєнєх" - це демагогія в стилі "за все хороше проти всього поганого". Короче банальний демагог.
показати весь коментар
06.12.2025 18:23 Відповісти
Багато не означає достатньо
показати весь коментар
07.12.2025 07:23 Відповісти
Спеціально для Богдана Буткевича нагадую: жодних «законів воєнного часу» в Україні не існує. Правовий режим воєнного стану не передбачає смертної кари за статтею 115 ККУ. Смертна кара заборонена Конституцією України та міжнародними конвенціями до яких Україна доєдналася. І особисто я воював у тому числі за те, щоб подібних речей в Україні ніколи не було.
показати весь коментар
07.12.2025 18:08 Відповісти
Якщо вже хочеться дуже про «закони воєнного часу» то є один закон номер 8271 який особисто я вважаю першим, свідомим кроком до руйнування ЗСУ під час повномасштабної війни. Саме після його прийняття (а я нагадаю, це було одразу після Ізюма та Херсона), навіть наймотивованіші люди почали шукати способи якось спетляти з армії.

Те у що перетворили мобілізацію - взагалі немає слів. Найгірше що можна було зробити - це забрати у людини право обирати: бути героєм чи бути злочинцем. Той мужик у Львові зробив вибір. У єдиний доступний спосіб. І на жаль ціною життя іншої людини. Якби у нього був вибір: сісти на 5 років за ухилення від служби або піти на війну - він би обрав тюрму, але нікого би не вбив
показати весь коментар
07.12.2025 18:15 Відповісти
Я конкретно про цю ситуацію. У чувака був вибір: або сісти в бус і поїхати на учебку (таку формальність як ВЛК пропускаю свідомо), або сісти за вбивство. Вибрав другий варіант. Типу хай краще троє судять ніж четверо несуть. Був би варіант обрати наприклад 5 років позбавлення волі за ухилення від призову - міг би обрати його і не вбивати
показати весь коментар
07.12.2025 19:06 Відповісти
А шо за блогер? Я знаю один епізод зі Стерненком. Але зарізав він найманця, якого прислав Труханов. В порядку самооборони при груповому нападі. Подільника на жаль не зарізав і той втік в росію.
показати весь коментар
06.12.2025 20:37 Відповісти
Грошей дійсно багато. Золоті унітази євреї ставлять.
показати весь коментар
06.12.2025 20:40 Відповісти
По теме зарплаты украинским военнослужащим - есть извечная истина: тот, кто отказывается кормить собственную армию, будет кормить чужую.
Зеленский в 2022 году сказал, что Украина станет "большим Израилем", а в 2023 или 2024 - снова сказал, что Украина будет воевать как Израиль. Слово - не воробей (хотя все не воробей, кроме, собственно, воробья), а что такое быть Израилем?
Вы знаете, почему вся часть с военными "красивостями" в армии Израиля такая всратая?
Потому что все деньги идут на оружие, системы, базы, закупки, разработки - на то, что убивает врагов.
В 2008 году нас, молодых офицериков, возили на экскурсии по фабрикам и показывали, как налажена система заказов - от обмундирования и до оружия.
Отдельно показывали про военную форму - ту самую мешковатую оливу, где с гордостью рассказывали, как решение о замене пуговиц с металлических на пластиковые позволило сэкономить еще энное количество шекелей.
Мол, счастье-то какое: можно допилить еще полтора условных ствола на еще полторы условных "Меркавы".
Я упрощаю, конечно, но логика именно в этом - все на оружие и на системы, минимум на лирическую *******.
Но только экономией на "пуговицах" армию не построишь.
Это также прогрессивный налог для богатых, это обязательство, что экономика и бизнесы страны работают на армию в первую очередь.
В Украине - фактически фиксированный налог, плоская, базовая ставка налогообложения, одна для всех. Это ******.
Напомню: есть огромные бизнесы, которых с 2014 и 2022 года государство не трогает, и которые ничего не делают для армии.
Нет налогов на роскошь и богатство у обеспеченных граждан, много денег государство тратит на "красивости" и т. д.
В Украине много денег, есть где их взять, но государство почему-то это не делает, не изымает.
Не мне судить: каждый выбирает сам свою судьбу, и, как говорила Голда Меир, "быть или не быть?" - каждая нация должна ответить сама и по-своему. Но - и это большое НО. Тот, кто отказывается кормить собственную армию, будет кормить чужую.

Обеспечение армии и солдат в воюющем государстве, еще и против такой махины, как Россия, должно быть не просто приоритетным - оно должно быть фундаментально государствообразующим. Если надо ввести для этого прогрессивный налог - вводить; поборы за роскошь - вводить; урезать "красивости" - урезать; закрыть тыловые части в угоду денег боевым - закрыть. И еще, и еще, и еще. Мер может быть много. Нет нужды изобретать велосипед - многие такое уже проходили. Поэтому вопрос не в том, что делать; вопрос - почему это не делается.

@yigal_levin
показати весь коментар
06.12.2025 18:07 Відповісти
Це не про СКІЛЬКИ.
Це - про отой СУСПІЛЬНИЙ ДОГОВІР.
Якщо міндічі і кауфмани - з нами - вони повинні піти на жертви - як і 97% українського суспільства.
А те про що ви кажете, нешановний, це і є ЬЬлядям - ВСЕ - пересічному українцю - тягар війни і відповідальність за результат.
Ви ще дітей в садочку звинуватьте в тому, що відбувається в державі Україна
показати весь коментар
07.12.2025 10:09 Відповісти
Молодець, кацап, заробив 30 рублів.
показати весь коментар
06.12.2025 21:07 Відповісти
Подільник Стерна не був військовим)))
Але посадити за це Стерна все одно треба було
показати весь коментар
07.12.2025 04:00 Відповісти
А пізніше писали що безробітний
https://www.ukrinform.ua/rubric-society/3115094-dvi-druzini-pokijnogo-napadnika-na-sternenka-vimagaut-vid-nogo-ponad-4-miljoni-kompensacii.html
показати весь коментар
09.12.2025 03:30 Відповісти
Записи з бодікамер, які повинні бути включені при спілкуванні з військовозобов'язаними, не показали. Тому рано навішувати ярлики хто злочинець, а хто жертва. На жаль, реальність така зараз, що довіри до репресивного апарату держави нуль. Та й зустрічаються там відверті злочинці, які насолоджуються своєю безкарністю та свавіллям по відношенню до цивільних громадян.
показати весь коментар
07.12.2025 00:46 Відповісти
Яка цивільна влада приймає рішення про мобілізацію?
Верховний головнокомандувач, Гетьман України Зеленський Вова.
Звання в нього може бути навіть - рядовий. Що поробиш, мудрий нарід так захотів.
показати весь коментар
06.12.2025 16:48 Відповісти
Я бачив у нього якісь пагони на плечі. Чи то дійсно якесь звання йому присвоїв єрмак чи просто постібався над ним, видав якісь кловунські пагони - на тобі Вова - будеш генералісимусом.
показати весь коментар
06.12.2025 17:28 Відповісти
Цікаве перевзування. Адже Буткевич мав кардинально протилежну думку, коли військового у воюючій країні зарізав один відомий одеський блогер.
показати весь коментар
06.12.2025 16:24 Відповісти
Вам Трамп Гугл заборонив?
показати весь коментар
06.12.2025 19:53 Відповісти
а для вас?
показати весь коментар
06.12.2025 20:05 Відповісти
Не хочу, місцеві і так в курсі, про кого мова, а вам в Алабамі воно і на фіг не потрібно.
показати весь коментар
06.12.2025 20:21 Відповісти
А ви мабуть, розумово відстала людина, якщо не вмієте користуватись гуглом.
показати весь коментар
06.12.2025 20:43 Відповісти
Все вірно, а найманці виявились діючими військовослужбовцями. Фактична сторона обох справ майже не відрізняється - і там і там конфлікт групи діючих військовослужбовців з цивільним, і вбивство одного з них в результаті застосування ножа.
Тоді Буткевич, підтримував Стерненка, а зараз чомусь змінив свою думку на протилежну, хоча навіть тих фактів, котрі на зараз відомо, достатньо, щоб припустити, що то у Львові був не зовсім напад на війсковослужбовців, а скоріше реакція на їх протизаконні дії.
Не варто забувати, лише кілька місяців тому у Тернополі було затримано групу військових, котрі під патронатом місцевого ТЦК викрадали і катували людей, і від їх дій постраждав навіть поранений військовий на лікуванні.
показати весь коментар
06.12.2025 21:01 Відповісти
Звідки така інформація? Представники поліції у свій час по гарячим слідам повідомили ЗМІ, що "Загиблий 1989 року народження був військовослужбовцем 25-ї бригади Збройних сил України, проходив в армії лише строкову службу"

https://www.radiosvoboda.org/a/29250722.html
показати весь коментар
07.12.2025 12:12 Відповісти
Звідки така інформація? Представники поліції у свій час по гарячим слідам повідомили ЗМІ, що "Загиблий 1989 року народження був військовослужбовцем 25-ї бригади Збройних сил України, проходив в армії лише строкову службу"

https://www.radiosvoboda.org/a/29250722.html
показати весь коментар
07.12.2025 12:13 Відповісти
Можете підтвердити своє твердження якимось джерелом?
показати весь коментар
07.12.2025 15:33 Відповісти
результат з гуглу я надав вище. "Загиблий 1989 року народження був військовослужбовцем 25-ї бригади Збройних сил України, проходив в армії лише строкову службу"
показати весь коментар
07.12.2025 16:24 Відповісти
результат з гуглу я надав вище. "Загиблий 1989 року народження був військовослужбовцем 25-ї бригади Збройних сил України, проходив в армії лише строкову службу"
показати весь коментар
07.12.2025 17:14 Відповісти
Представники поліції у свій час по гарячим слідам повідомили ЗМІ, що "Загиблий 1989 року народження був військовослужбовцем 25-ї бригади Збройних сил України, проходив в армії лише строкову службу"

https://www.radiosvoboda.org/a/29250722.html
показати весь коментар
07.12.2025 17:15 Відповісти
Це цілком логічно, що після смерті військовослужбовець перетворюється на колишнього військовослужовця, але за вашим посиланням немає інформації, спростовуючої слова представника поліції за моїм посиланням.
показати весь коментар
07.12.2025 18:02 Відповісти
Ну це ж не моя вигадка, а пряма мова представника поліції, яку він продублював у себе на фб https://www.facebook.com/ruslan.forostyak/posts/10212056846882810?ref=embed_post

І на даний момент я не знайшов у мережі офіційних спростувань цієї інформації, інформація про нападників чомусь покрита мороком війни. Якщо ви можете надати таке джерело, з задоволенням з ним ознайомлюсь.
показати весь коментар
07.12.2025 18:12 Відповісти
Як допоможе підняття податків якщо навіть сотень мільярдів партнерів не вистачає. Американці сказали днями що передали зброєю і грошима 360 млрд. доларів. Європейці напевно намалюють таку ж цифру. Якщо навіть в реальності в два рази менше, це астрономічні гроші. Скільки додатково зберуть з податків, кілька сотень мільйонів гривень?
показати весь коментар
07.12.2025 07:47 Відповісти
У пана Богдана тут роздвоєння, з однієї сторони він хоче розстрілювати нападника, по спец трибуналам і тп. і тему закрити бо це і так очевидно , а потім лупарить допис в якому не все так очевидно, бо армія дискредитована , населення демотивоване , пропонуються реформи , закони, методи по мобілізації і тп. То когож тоді розстрілювати ? Чи людину , яка стала жертвою політики влади зі слів самого автора , чи всеж політиків , які створили передумови для цього?
показати весь коментар
07.12.2025 07:08 Відповісти
А хто ці конс руктивні зміни запроваджуватиме? Навіть гіпотетично я таких реформаторів не бачу. 99% утопія.
показати весь коментар
06.12.2025 21:35 Відповісти
З Стерненком не зовсім зрозуміло. В українському законодавстві є покарання за перевищення. Теоретично і в цьому випадку ніби як перевищення.
показати весь коментар
06.12.2025 22:52 Відповісти
Так він і пише про це
показати весь коментар
07.12.2025 12:10 Відповісти
Бачу перебування пана Буткевича в реальній армії , а не у віртуально -патріотичній створеній зеленими пропагандистами непогано розширяє оптику.
Дякую за статтю - не можу погодится з усіма тезам - та головний висновок - про корінь проблеми,на мою думку , пан Буткевич зробив правильний . Дійсно корінь ціє проблеми у владі . Звичайно, що народ легітимізує та толерує злочинні дії влади - але винесемо це поки за дужки - оскільки народ не має зараз реальних механізмів для тиску на владу .

Змінити ситуацію - може лише відновлення соціальної справедливості та рівні умови для всіх . І одна з ключових задач - заборонити займати середні ,вищі та топ-посади людям які не служили і не воювали . При чому критеріям мають бути - не формальне перебування на тилових посадах заради відмітки в документах - а реальне задокументована зі свідченнями участь в бойових діях.

Будь який держслужбовець ,будь якої державної служби середнього та вищого рангу - має по принципу ротації воювати - або бути звільнеий з посади з позбавленням всіх пільг.

Принцип простий - хочеш жити державним коштом - будь готовий реально віддати за державу життя. Рання Римська Республіка -була міцною тому ,що сенатори та вершники -які приймали рішення та мали землі - і несли повну відповідальність за свої рішення - воюючи на полі бою. Тоді як безземельні - позбавлялися права голосу і права бути призваним до війська . Бо вважали ,що не достойні ні того ,ні іншого.

Поки цього не буде - то буде продовжуватися бусифікація бідних ,щоб воювати за статки багатих. А бідоту та пролєтаріат - патріотизм не надихає - їм більше до вподоби - комуністичні гасла : "Грабуй награбоване " і "Мир -хатам , війна -палацам" ,що приводить не до національних перемог - а до революцій з усіма наслідками...
показати весь коментар
06.12.2025 17:37 Відповісти
Хто винен відомо. Питання до Бутика - що робити на яке він не дав відповіді. Ну не вилізуть пересічні дядьки з підпілля і не посунуть колонами на фронт хто б не сів на Київський Олімп. Хоч поліція буде їх виловлювати хоч марсіани. Фронт рухається не в той бік щоб з'явилися добровольці. І навпаки - немає добровольців тому фронт рухається не в той бік.
показати весь коментар
06.12.2025 16:57 Відповісти
сзч то можливість вижити
що може бути привабливіше?
херня
показати весь коментар
07.12.2025 09:48 Відповісти
ще один стрілець без суду?
то стріляй міндічів, кретин!

ти бачив відео за бодікамер?
я б сам ножем пирнув якби мене хтось кудись потягнув
може то збоченці??? 😁
показати весь коментар
07.12.2025 09:49 Відповісти
Ось тут дивіться про це====https://www.youtube.com/watch?v=qFfgxNzAngo
показати весь коментар
06.12.2025 21:05 Відповісти
Таки так...
показати весь коментар
07.12.2025 10:01 Відповісти
Дійсно, російські агенти від імені влади роблять все щоб дискредитувати ЗСУ! І в них це дуже гарно виходить! Одного агента, Єрмака, позбулись. Але чи позбулись?
показати весь коментар
07.12.2025 10:04 Відповісти
Тобто ви вважаєте, що його треба виправдати?
показати весь коментар
06.12.2025 19:40 Відповісти
Хіба його ножем били? Яка самооборона?!
показати весь коментар
06.12.2025 22:48 Відповісти
Не було нападу озброєних осіб, не брешить
показати весь коментар
06.12.2025 22:53 Відповісти
телег начитався: "злочинні ТЦК", вирішив героєм стати. Не всіх дурнів ще війна вбила
показати весь коментар
06.12.2025 23:02 Відповісти
В Донецьку в 2014 році також скоса дивились на ЗСУ, а зараз унітази нема чим змити. Вбитий був військовослужбовцем ЗСУ, це боти не зможуть заперечити
показати весь коментар
07.12.2025 14:01 Відповісти
Тоді пропонуємо спецтрибунал і розстріл трьох військових, яких затримали при спробі продати вибухівку та гранати. Бо щось у Богданчика типова кримінальна "справедливість": ворогам - закон, друзям - свавілля. Нехай в такій країні мешкають усілякі Буткєвічі. Сподіваюся після війни ви кудись згинете і ми більше вас ніколи не почуємо
показати весь коментар
07.12.2025 08:41 Відповісти
Можна ім"я, прізвище, того блохера ?
"Імя, сєстра, імя ..."
показати весь коментар
07.12.2025 16:09 Відповісти
Здається подібне положення вже є у якомусь Законі - на держслужбу приймають тільки тих, хто пройшов БЗП. Як мінімум. Ну і тих, кого визнано непридатним.
показати весь коментар
07.12.2025 18:20 Відповісти
Маніпуляція. У нього був вибір, по-любому.
показати весь коментар
07.12.2025 18:21 Відповісти
Сторінка 1 з 2