4863 відвідувача онлайн
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Приклад Кіплінга

булгаков

З приводу знесення пам'ятника Булгакову, яке невдовзі, після відповідного рішення Київради, нарешті має статися.

Так ось, на будь-який вий сраних малоросів щодо того, що цей персонаж, мовляв, народився і першу половину життя прожив в Києві, а тому це його робить частиною української культури, раджу наводити один приклад. Який начисто, наглухо і залізобетонно перебиває цю дикуху.

Ось він.

Редьярд Кіплінг, знаменитий англійський письменник, тим не менше, народився і велику частину життя, та й велику славу, заробив в Індії. В місті, яке англійці називали Бомбей, а зараз носить ім'я Мумбаї. Бо індійці поміняли назву, коли Індія стала незалежною. Цікаво - чому так? Чому вони не оцінили вклад білої людини?

Так ось, Кіплінг був сином колоніального діяча. Правда, не прямого чиновника з метрополії, як у випадку з Булгаковим. А - все ж, професора мистецтв, який приїхав нести "тягар білої людини" в свою колонію, якою тоді була Індія.

І - о диво - жодному індійцю ніколи навіть на рівні ідеї не приходило до голови визнати ні самого Редьярда, ні його батька-викладача діячами індійської культури. Ні, вони британці-колонізатори. Чиє проживання і діяльність і використання орієнталістсько-індійської тематики в ній були тільки зайвим свідченням колоніального, пригнобленого статусу Індії на той момент.

До речі, цікаво, що і батько, і син при першій же можливості повернулися до Британії. Й там вже жили до смерті.

Виникає просте питання. Булгаков - це один в один Кіплінг. Тільки в Україні. Яка тоді була колонією рашки у формі імперії Романових. То якого ж біса у індійців ніколи не було проблем з тим, як визначати Кіплінга, а у нас виникає купа почвар, які всіма силами досі намагаються довести, що син колоніального чиновника, який всім серцем зневажав все, що пов'язано з Україною, до того ж - ніколи це й не приховував, чомусь має вважатися частиною української історії та культури?

Між іншим, Кіплінг хоча б дійсно був поціновувачем саме індійської культури. Що чітко прослідковується в його творчості. Натомість, Булгаков - це про "кіт/кот" і таку щиру зневагу до всього українського, що навіть Соловйов би позаздрив.

Тому використовуйте приклад Кіплінга. Повірте - тупим малоросам або просто росіянам, які якогось біса ще досі не звалили в свою країну звідси, просто нічого буде відповісти на це.

Булгаков - дійсно великий письменник. Російської літератури. Чиє проживання в Києві є зайвим свідченням пригноблення України.

Тому і він сам звалив звідси, і все, що з ним пов'язане, також не має жодної підстави тут перебувати.

Dixi, як то кажуть.

ЗІ: Для всіх любителів використовувати в якості аргументу у*банство про "корінного киянина" - правда, більшість з таких має тата-росіянина, якого десь в 1970-ті за розподілом після ВИШу відправили сюди працювати.

Так ось - я киянин в 7 поколінні)

Топ коментарі
+18
Я родилась на Урале
Приехала в Украину уже взрослой
Помню - пришла на Андреевкий спуск и офигела!!!!
Какая тусовка около музея того
Кто написал САМЫЕ МЕРЗКИЕ СЛОВА ПРО УКРАИНЦЕВ !!!!!
Я много размышляла над этим
И в итоге пришла к такому
Что украинцы живут со СТОКГОЛЬМСКИМ СИНДРОМОМ
Поставив памятник Булгакову - украинцы встали на сторону террориста
Нет в Украине памятника Бунину
Который открыл миру страшную правду про большевиков
Который написал
Что Тарас Шевченко выбрал для своего захоронения
Самое прекрасное место на свете
Гору в Каневе!!!!
А какие слова написал Чехов про Украину и украинцев !!
Многие русские писатели оставили в своих произведениях
Строки восхищения Украиной ,ее народом
Нет этих слов только у Булгакова
У Булгакова про украинцев только мерзость
Может,именно это и ценил в Булгакове - СТАЛИН ?
И потому не тронул его ?
показати весь коментар
20.12.2025 15:59 Відповісти
+13
Ще одна прикацаплена маніпулянтка "калінічЄнко". Тьху!
показати весь коментар
20.12.2025 15:47 Відповісти
+11
Згоден на всі 1000ї0ї%
показати весь коментар
20.12.2025 14:39 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
Погоджуюсь, приклад Кіплінга та Індії геть невдалий. Індуси радо вивчають англійську і прагнуть переїхати жити в країну колишніх гнобителів або у США
показати весь коментар
20.12.2025 19:01 Відповісти
так, але вони зберігають свою культуру і практично не асимілюються

он, рамасвамі (кандидат в Президенти США) дорікав Ніккі Хейлі (інша кандидатка), що вона відмовилася від індійського прізвища

колись спитав одного індуса в США "як він обиратиме дружину ?" - він відповів що є три критерії 1) кого запропонують батьки (там 5-10 кандидатур), 2) щоб вона була освіченою, 3) щоб вона була з тої ж самої касти що і наречений

і потім 200 гостей запрошують, щоб все село в Індії знало про подію
показати весь коментар
20.12.2025 19:16 Відповісти
Єдиний випадок коли згоден з Бутиком. Булгаков повний українофоб. Також питання про назву льотовища ім. Сікорського. Поляк ніколи не згадував добре про українців. Він відомий в штатах та Польщі а до України окрім народження жодним боком.
показати весь коментар
20.12.2025 18:06 Відповісти
Окрім Сікорського, в українці тягнуть і поляка Малевича. Голду Меїр не тягнуть, бо ну камон, це вже перебор
показати весь коментар
21.12.2025 03:40 Відповісти
де ці всі люди булгаковського віку були при камуністах, коли він був в ссср фактично заборонений? а щас його в один рядок із пушкіним-нігером ставлять.
показати весь коментар
20.12.2025 18:48 Відповісти
Вважаю, пам"ятник треба знести *****.
показати весь коментар
20.12.2025 18:52 Відповісти
Чергове відволікання уваги від крадійства, бандитизму та зради.
показати весь коментар
20.12.2025 19:17 Відповісти
Як щодо пам'ятників Міцкевичу та іншим діячам? Вони українці?
показати весь коментар
20.12.2025 20:07 Відповісти
Не виправдовую Булгакова (він дійсно українофоб і няких пам'ятників в Україні не заслуговує), але створений ним образ Шарікова - це реально крута велич! Чувак показав, що комуняки - це звірйо дике безродне в людській подобі.
показати весь коментар
20.12.2025 21:03 Відповісти
Умные люди не занимаются идеологической агитацией. Этот ваш Булгаков наверно как писатель примитивных моралистских басен Оруэлл из которого сделали Майкла Джексона пропаганды.
показати весь коментар
20.12.2025 22:16 Відповісти
Таких як Шаріков було 90% населення, а таких як булгаків - 10%. Якщо булгаковим щось не подобаються, нехай беруть валізу та їдуть жити до тих країн, що подобаються. Бо як поїдуть Шарікови - булгаковим не стане що їсти.
показати весь коментар
20.12.2025 22:51 Відповісти
Украинцы постоянно забывают, что в украине живут не только украинцы. Я люблю Булгакова. Но я ведь люблю его не за то, что он не любил украинцев.
показати весь коментар
20.12.2025 21:27 Відповісти
А за те, що він монархіст, да?
показати весь коментар
20.12.2025 22:52 Відповісти
Ну зачем глупости говорить?
показати весь коментар
20.12.2025 23:47 Відповісти
Батьки Булгакова з московщині, він син попа-окупанта, в Києві він народився і все, далі він все життя він його ненавидів, а здох у себе на московщині і ще встиг дупу сталіну поцілувати...
показати весь коментар
20.12.2025 21:30 Відповісти
Причому від наркоти zдох, якщо не помиляюся.
показати весь коментар
20.12.2025 22:54 Відповісти
Никаких метастаз колониального времени не должно остаться. Выжигать каленым железом.
показати весь коментар
20.12.2025 22:21 Відповісти
літературне надбання, яким кожна розумна людина мала б пишатись
Скільки з цього надбання - українською мовою?
Вони вже в історії. Їх творчість буде жити й надихати.
Якщо вони вже в історії, чого автор про пам'ятники хвилюється?
Чи може тому, що вони в історії, поки пам'ятники стоять та нагадують?
Бо як не нагадувати, то про них успішно забудуть.
Особливо темно завжди напередодні світанку.
Твори Булгакова і Ахматової (між іншим, на відміну від Булгакова, скільки пересічний освічений кацап назве її творів?) - не "Гаррі Поттер" або "Володар перснів", яким ніякі пам'ятники не потрібні, щоб залишатись популярними. Бо вони знані лише доти, доки світить імперське сонце (про сходження якого над Україною, видимо, потайки мріє автор). Як згасне - вони згаснуть разом з ним.
показати весь коментар
21.12.2025 06:20 Відповісти
Чомусь після Великої вітчизняної війни в СРСР не заборонили німецьку мову, Баха, Гёте і др. бо розуміли що знищення культури приведе до дебілізму. А в Україні зебіли хочуть зробити всіх дурнями і тоді легко управляти таким стадом а тому йде знищення всього культурного надбання нашого народу
показати весь коментар
21.12.2025 09:03 Відповісти
Чому ж це "культурне надбання нашого народу" так принципово зневажало мову цього самого народу, що жодного твору мовою народу не написало?
І так, мова про пам'ятник, а не тотальну заборону творів.
показати весь коментар
21.12.2025 09:11 Відповісти
Я хочу спитати пана Буткевича, а ти сам Булгакова читав? Якщо читав - то навіщо, якщо він така скотина. Якщо НЕ читав, то якого хера поливаєш людину?
показати весь коментар
21.12.2025 09:04 Відповісти
Мова йде про пам'ятник і визнання "украінскім пісатєлєм".
Чи може покажете, де Буткевич закликав наглухо заборонити його твори на території України?
показати весь коментар
21.12.2025 09:10 Відповісти
А как же Гоголь. Самый известный имперец-малоросс, который писал на русском. Кацапы считают его русским писателем. Украина не собирается его отменять.
показати весь коментар
21.12.2025 09:31 Відповісти
Маргінал. Відкрито проти України нічого не писав, тому і не чіпають.
Бачив переклади його творів українською, ******* видання.
показати весь коментар
21.12.2025 09:33 Відповісти
Україна і суспільство знаходяться в крутому піке деградації і деструкції, і ви добре слугуєте цьому тренду - мова ненависті, радикалізація, символічне знищення - усе, щоб уникнути мобілізації і справжньому служінню країні, ви істинний киянин)

Україна отримає ЄС гроші на наступні роки, щоб Європа отримала ухилення від великого кровопролиття, тому в країні починається чергова хвиля репресій і ваша радикалізація цілком зрозуміла)

Перемозі слава! Слава Зеленському!
показати весь коментар
21.12.2025 09:38 Відповісти
Ну так, постать російськомовного українофоба Булгакова нас врятує, інфа сотка.
показати весь коментар
21.12.2025 09:42 Відповісти
Чергова дебільна акція недолугої влади. Я не буду сперечатися щодо політичних поглядів Булгакова, але навряд чи можна знайти іншого письменника, який з такою любов'ю, так проникливо та щиро писав про Київ, який у своїх творах він називав Город. Вже лише за це він вартив вшанування на своїй Батьківщині. До того ж, важно знайти іншого всвітньо відомого письменника, який так би показував своє несприйняття совецького тоталітаризму. Фактично одна з головних ідей його найвідомішого твору про Мастера та Маргариту є ідея неминучості поразки більшовітського тоталітаризму та сталінщини перед фундаментальними та глибинними силами, які непідвластні тоталітарній владі. Я сильно підозрюю, що серед тих депутатів, які голосували за ганебне рішення про знищення пам'ятника Булгакову, навряд чи є хтось, хто би читав його твори (у тому числі й пан Буткевич).
показати весь коментар
21.12.2025 09:43 Відповісти
https://ru.wikisource.org/wiki/%D0%9A%D0%B8%D0%B5%D0%B2-%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B4_(%D0%91%D1%83%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B2) Киев-город (Булгаков)

Это киевские вывески. Что на них только написано, уму непостижимо.

Оговариваюсь раз и навсегда: я с уважением отношусь ко всем языкам и наречиям, но, тем не менее, киевские вывески необходимо переписать.

Нельзя же, в самом деле, отбить в слове «гомеопатическая» букву «я» и думать, что благодаря этому аптека превратится из русской в украинскую. Нужно, наконец, условиться, как будет называться то место, где стригут и бреют граждан: «голярня», «перукарня», «цирульня» или просто-напросто «парикмахерская»!

Мне кажется, что из четырех слов - «молошна», «молочна», «молочарня» и «молошная» - самым подходящим будет пятое - молочная.

Ежели я заблуждаюсь в этом случае, то в основном я все-таки прав - можно установить единообразие. По-украински, так по-украински. Но правильно и всюду одинаково.

А то что, например, значит «С. М. Р. iхел»? Я думал, что это фамилия. Но на голубом фоне совершенно отчетливы точки после каждой из трех первых букв. Значит, это начальные буквы каких-то слов? Каких?

Прохожий киевлянин на мой вопрос ответил:

- Чтоб я так жил, как я это знаю.

Что такое «Karacik» - это понятно, означает «Портной Карасик»; «Дитячiй притулок» - понятно благодаря тому, что для удобства национальных меньшинств сделан тут же перевод: «Детский сад», но «смерiхел» непонятен еще более, чем «Коуту всерокомпама», и еще более ошеломляющ, чем «Yдальня».

Оцініть тонкощі підйобки.
Для "удобстава национальных меньшинств" (це він про русню), але вважає "правільнимі" назви "молочная" и "парикмахерская", тобто русскіє.
Слова про "національніє мєньшінства" - то для відведення очей.
Він за "однообразіє" - на русском.
показати весь коментар
21.12.2025 09:56 Відповісти
Дякую за цитати! Всю велич і красу душі "вілікава пісатіля' вони показують, наче на долоні.
показати весь коментар
21.12.2025 10:36 Відповісти
Справедливості заради, ось цим надихнувся.
показати весь коментар
21.12.2025 10:41 Відповісти
Історія отримала продовження.
Я писав про Булгакова та інших, що "вони знані лише доти, доки світить імперське сонце".
Я знайшов деяке статистичне підтвердження своєї думки:
https://censor.net/ua/comments/locate/3591644/5685c040-aa2d-4722-a165-66aaee090c48
показати весь коментар
22.12.2025 08:29 Відповісти
Так само зараз ми перейшли на єдину правильну державну українську мову і всі форми суржика - закарпатського, волинського, слобожанського і інших вважаються помилкою. Це таке саме символічне насильство заради уніфікації, що і пропонував Булгаков.

Усі ми тепер вчимо англійську мову і вона в назвав усюди, це теж те саме символічне насильство заради включення в західний світ.
показати весь коментар
21.12.2025 11:11 Відповісти
Спочатку почитайте про різницю між суржиком, діалектом (говіркою) і мовою.
Потім пошукайте факти насильницького примусу до використання англійської мови в Україні.
показати весь коментар
21.12.2025 12:11 Відповісти
То ви адресою помилились. Вам - північніше. Туди, де з "проклятой іностранщіной" вже друге століття успішно борються. З результатами успішної боротьби можна (було колись) ознайомитись https://www.twirpx.com/file/3644739/ у наступній літературі:
Голикова Т.А. Лингвокультурологический словарь заимствований современного русского языка 2000-2020 гг. Москва; Берлин: Директ-Медиа, 2021. - 484 с. «Лингвокультурологический словарь заимствований русского языка включает новейшую неологическую лексику 2000-2020 гг., еще не зафиксированную официальными словарями. В словарь вошло 1500 лексем и выражений»

Словник містить новітню термінологію, абсолютна більшість якої походить з англійської мови: «аутлайн», «бенч», «гемблинг», «дауншифт», «киллджой», «косплей», «фанон», «фризби», «шугаринг» й такі інші.

показати весь коментар
21.12.2025 14:55 Відповісти
Якщо ми дійсно прямуємо до цивілізованості, тоді маємо проводити політику інклюзивності і додавати усі можливі мови, якими розмовляють на території України, в тому числі і російську, тому що етнічно рускіх тут чимало і насильницьке виключення їх це порушення їх прав.

Період, коли формувалися моно-ентічні модерні нації, вже минув і ми на той корабель вже сильно спізнилися. Уся така політика і війна це величезний анахронізм.
показати весь коментар
21.12.2025 11:19 Відповісти
Зараз стан постмодерну і це фрагментація, і недовіра до великих оповідань, а не тотальне виключення і панування одного. Скільки вже пишу, все одно як об лоб)

Ось матеріал, щоб подумаТИ

показати весь коментар
21.12.2025 11:26 Відповісти
Просте пояснення є, індійці давно розібралися що таке національна ідея, після цього отримали гарантії безпеки у вигляді Я/З. Маю надію українці також зрозуміють і засвоять уроки минулого інакше Україна зникне.
показати весь коментар
21.12.2025 12:17 Відповісти
Сторінка 2 з 2