13779 відвідувачів онлайн
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

"Булгакови" і "пушкіни" вбивають

булгаков

Булгакова в Україні зносить не Кличко. Булгакова (як і Пушкіна) зносить путін зі своїм "рускім міром".

Щоденно запущені ними "булгакови" і "пушкіни" летять на позиції наших захисників і на голови цивільних. Вони руйнують наші міста і села. Вони напалмом випалюють у нас "рускій мір".

А ще "булгакови" і "пушкіни" щодня нагадують нам, що окупанти зроблять з усіма нами, якщо вдеруться до Києва, Полтави, Дніпра, Львова.

"Булгакови" і "пушкіни" вбивають. І від них не застраховані ані ті, хто роками носиться у фейсбуках зі своїм "корінним киянством", ані ті, хто "понаїхав" до Києва.

Ті, хто цього не розуміє, може забрати з Андріївського узвозу Міхаїла Афанасіча десь собі на балкон, прикрасити його гірляндами, й уявляти себе "Маргарітою".

Топ коментарі
+16
Es fährt ein Zug nach Nirgendwo ...

ну і в яких своїх творах Гьоте, Шіллер або Гейне висміювали англійську чи шотландську мови і народи, га?

чи може Гьоте, Шіллер або Гейне вихваляли хлудова і чарноту, які різали українських повстанців ?

прототипом обох героїв "Бєга" був слащов, врангелевскій генерал, який потім переметнувся до сталіна
показати весь коментар
23.12.2025 16:09 Відповісти
+13
Це якби під час ДСВ в Британії якийсь журналюха написав: на наші голови летять Гете, шіллери і Гейне, тож давайте знесемо пам'ятники цим німецьким поетам. А потім скажемо, що то не ми знесли, а Гітлер.

У них зовсім шиза на фоні безумства.
показати весь коментар
23.12.2025 16:03 Відповісти
+11
Що я можу сказати, повний абсурд.
показати весь коментар
23.12.2025 15:44 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Що за кипиш з цим Булгаковим? Кожен день срач.
показати весь коментар
23.12.2025 19:36 Відповісти
Ігор Сікорський був імперцем-монархістом. Очолював організації які пропагували "русский мир" в Америці. Його ім'ям назвали аеропорт Києва.
показати весь коментар
23.12.2025 20:06 Відповісти
Сікорський виїхав з України в 14 років.
показати весь коментар
23.12.2025 20:08 Відповісти
Кличко зверни увагу.
показати весь коментар
23.12.2025 20:13 Відповісти
Ясно. Це боротьба за "русскость" або "українськість" Києва. Тепер розумію чому це для всіх смертельно важливо, і чому всі так емоційні.
показати весь коментар
23.12.2025 20:29 Відповісти
Та він не читав. Просто пішов на роботу в якийсь дуже корисний фонд з фінансуванням десь з бри танії чи ще десь. І корчить з себе дурачка.
показати весь коментар
23.12.2025 20:54 Відповісти
Та ніхто не відстоює рускость. Що хіба не видно що це спланована спеціалістами інформ операція. Виставляти українців тупими дикарями можуть тільки негідники як автор цього опусу.
показати весь коментар
23.12.2025 20:57 Відповісти
Перед всім світом
показати весь коментар
23.12.2025 21:01 Відповісти
Ви хоч розумієте що іпсухи робляться щоб вами маніпулювати. Чи вам таке подобається. Це ж таке саме як русійськовні дівчата видавали себе за мовний куклукс клан на книжному ярмарку. По тому що там деякі з них російськомовні чути по ледь замітному акценту . Вам би краще обурюватись тими які вами так маніпулюють і я думаю привнесли великий вклад навіть в цю війну.
показати весь коментар
23.12.2025 21:10 Відповісти
Та цілі інститути є на заході які цим займаються. І в рашці є але меншого набагато рівня. Люди все життя працюють написано сотні книг а вам все роса в очі.
показати весь коментар
23.12.2025 21:20 Відповісти
Ні.
показати весь коментар
28.12.2025 23:52 Відповісти
Ні. не вбивають.
показати весь коментар
01.01.2026 19:24 Відповісти
В очень националистической Ирландии тоже так думали. Теперь там все говорят на английском. Если вы будете защищать Булгаковых, то же самое будет с родной украинской мовой. Трудные проблемы требуют принятия трудных и жестких решений.
показати весь коментар
24.12.2025 10:27 Відповісти
Видел предвыборные концерты Зеленского на которых они агитировали, пели и плясали кацапскою. Там был народ который смотрит аниме, а не читает старую макулатуру.
показати весь коментар
24.12.2025 11:17 Відповісти
...титульна нація - українці.. "захопили" владу в Україні?! Це про що?
Тобто, українці мають буди пасинками в своєму рідному домі, або фізично знищені, чи депортовані кудись у сибир на "перевиховання" до зайвохромосомних?
показати весь коментар
24.12.2025 08:25 Відповісти
Офіційно не заборонена, але реальне суспільне несприйняття композитора-антисеміта
змушує бажаючих пограти на нервах євреїв із пам'яттю тричі подумати.
Російська мова в українському парламенті не існуватиме. Хіба в перервах по туалетах!
показати весь коментар
23.12.2025 18:04 Відповісти
У вас пєрєгрєв!
показати весь коментар
23.12.2025 18:11 Відповісти
Їжте й пийте суспільно - скинете вагу!😁
показати весь коментар
24.12.2025 14:15 Відповісти
показати весь коментар
23.12.2025 20:21 Відповісти
Цікаво, що рускость відстоюють ті ж самі постраждавші від рускості.
Ідіотами вродились чи їх розум скалічив рускій ізик
показати весь коментар
23.12.2025 20:53 Відповісти
Перед ким виставляти ?
показати весь коментар
23.12.2025 20:58 Відповісти
яким світом ? кому це цікаво окрім рускомірцев ?
чи ви бажаєте перед ними виправдатись і показати що я ж культурний, я ваший
показати весь коментар
23.12.2025 21:04 Відповісти
які ще іпсухі ? не будьте іпсухнутим і буде вам щастя з медом
я за повне винищення і викорінення всього російського на теренах України і це найліпший варіант
ми вбиваємо на фронті носіїв булгаковських ідей тисячами, а ви про якесь іпсо... для кого це ?
показати весь коментар
23.12.2025 21:13 Відповісти
я вас питаю чи розумієте ви взагалі що відбувається ?
ми фізично стираємо носіїв булгаковщини і пушкінщини, але ви намагаєтесь приховати їхні ідеї в тилу
для кого ????
показати весь коментар
23.12.2025 21:23 Відповісти
***** за таких українців радіє, власне його розрахунок на російськомовних і їхню швидку асиміляцію
пободаєтесь трохи, а потім підставите шию під ярмо
і всі смерті тих самих російськомовних, які не переймаються, Д А Р Е М Н І
бо їх зрадять у тилу ті самі через яких вони не переймаються
власне у нас немає економіки і безпеки бо ті самі російськомовні обирали мову росії понад усе і здоровий глузд
показати весь коментар
24.12.2025 09:15 Відповісти
чомусь дебілкувата ідея "просто перестать стрелять" у нас пройшла
а просто перестать читать ні
хто романтизує саме цих авторів ? що у них такого захоплюючого ?
та нічого
показати весь коментар
24.12.2025 09:18 Відповісти
а ви знаєте причину обрання цієї влади ?
правильно
толстой, булгаков, гоголь, пушкін та багато інших авторів на ваших книжкових полицях
здавалось би, книга має навчити чомусь хорошому, інтелектуальному
але, але - не кацапам вони не допомогли, лише ствердили їх у варварстві , ні зросійщеним українцям в нагоді не стали, спотворили їхній світогляд
в результаті маємо оці свістопляски на теренах совка, а гроші везуть міндічі в Ізраїль
показати весь коментар
24.12.2025 11:00 Відповісти
квартал не вигадав нову культуру, це подальший розвиток пушкінщини
показати весь коментар
24.12.2025 11:20 Відповісти
Не зрозуміла що не цікавило Шевченка - політика ?
Якщо так, значить ви його не читали
показати весь коментар
24.12.2025 11:21 Відповісти
Є такий композитор Вагнер, якого дуже любив Гітлер, який ненавидів євреїв і знищував їх у концентраційних лагерях ... Так ось , маючи історичну пам'ять про мільйони вбитих Гітлером Євреїв, на території Ізраїлю заборонено виконувати твори Вагнера ( який теж був антисемітом) ... Повний абсурд чи історичне нагадування?
показати весь коментар
23.12.2025 16:33 Відповісти
А які претензії у вас були до Леонтовича, якого в його домі вбили червоні покидьки??? Чи їм просто не сподобалось, що твір українця Леонтовича "Щедрик" став відомий у всьому світі???
показати весь коментар
23.12.2025 16:37 Відповісти
офіційної заборони на музику Вагнера в Ізраїлі немає, але почути її в Ізраїлі майже неможливо. Причина - несприйняття композитора в ізраїльському суспільстві.

Є Ось такий приклад " 3 вересня 2018 року, у п'ятницю одна із провідних радіостанцій, що спеціалізується на класичній музиці, поставила фрагмент (!!!) музичної драми Вагнера "Сутінки богів". Потім офіційно виправдовувалась , що редактор "помилився у виборі", і в майбутньому слухачі більше не почують музику німецького композитора..." ( Гугл на допомогу)
показати весь коментар
29.12.2025 12:47 Відповісти
Це якби під час ДСВ в Британії якийсь журналюха написав: на наші голови летять Гете, шіллери і Гейне, тож давайте знесемо пам'ятники цим німецьким поетам. А потім скажемо, що то не ми знесли, а Гітлер.

У них зовсім шиза на фоні безумства.
показати весь коментар
23.12.2025 16:03 Відповісти
"Суспільне несприйняття" це "ляляля". Я от суспільно несприймаю китайську кухню. Але в Києві офіційно працюють китайські ресторани. Але ж китайці окупували Тибет в 1949му. Як так можна? А от так. Мовчки
показати весь коментар
24.12.2025 13:55 Відповісти
Можете виконувати в Ізраїлі скільки завгодно того Вагнера. Так само як і арабською говорити. Чому? А тому що газ в камери Аушвіца пускав не Вагнер особисто, а рядовий німець Петер Клаус. А теракти властовавала не арабська мова, і не Омар Хайям. А нелегальний мігрант Абдул-Азіз ібн Масуд.
Так само і з Булгаковим. В підвалі українську інтелігенцію, та й просто середній клас розстрілював не Булгаков, а майор ЧК Костенко і його помічник сержант Алпатов. До них всі претензії.
P.s. Це в світі працює саме так і ніяк інакше!!!
показати весь коментар
24.12.2025 13:59 Відповісти
Повністю погождуюсь. Мене теж вже почали бісити ці шарікови і швондєри (хоч вони і понатягали вишиванок, понакупляли собі броні і руйнують все нічого не будуючи взамін). Після перемир'я сподіваюсь влада зміниться на помірковану і все повернуть як було. Дай Бог, а то набридли вже. Воюють з міфічними російськомовними українціями в тилах, а цей же час нас лупить справжня русня. На цензорі про того Булгакова вже десяток постів. Сенс про це писати 10 разів? Чи це відволікання від Міндічей?
показати весь коментар
24.12.2025 14:07 Відповісти
Так, але у Акуніна була росія яка? Західна. Він писав про невеличкий відрізок часу, коли русня, програвши Кримську війну, на 50 років стала рухатись в сторону Заходу (або хоча б робити вигляд, що рухається). Це період десь з 1856 по 1917й. Саме коли касап був західним, тоді і почався у них хоч якийсь економічний зріст, балет-шмалет, Булгаков, бали, поети, актори та інші атрибути цивілізації. От про цей період писав Акунін. Нічого спільного з Фандоріним ******* росія немає. Фандорін був би, якби переміг який небудь Боріс Немцов хіба що. Тому не варто ліпити все до купи: Акуніна, Фандоріна, путіна, балет і гіркіна
показати весь коментар
24.12.2025 14:12 Відповісти
Зрада!!!!))))))))))
показати весь коментар
24.12.2025 14:31 Відповісти
Та ні, причина обирання цієї влади в 2019му була та сама, що й причина обирання іншої влади в 2026му. Корупція і двушка на москву. Ніяких інших причин там не було.
Не відправляйте "двушку на москву" і натовп не буде переобирати владу. Все просто!
показати весь коментар
24.12.2025 14:33 Відповісти
Гловним пророком у ******** росіян є Дугін і Караганов. Пушкіна читали, якщо пощастить десь 5% ******** росіян. Якось взяли в полон аж цілого рос майора з Петербургу (нічого собі!!!!) І він не міг зв'язати двох слів окрім: "Мне нужно погасить кредиты в 10 микрофинансовых организациях и выплатить аллименты трем моим женам с детьми. Потому я пошел на сво"
Який там Пушкін з толстим, я вас умоляю?
показати весь коментар
24.12.2025 14:37 Відповісти
спектр булгаковщіни там доволі широкий

от був такий "будівничий прєкрасной імпєрії будующєго" акунін, так вихваляв свого ідеаліста фандоріна - мільйони зачитувались, і нєбєзпрічінннно

ну і де ж ці фандоріни були в 2014-2025 роках, як вони зупинили обєзумєвшаго царя?

та ніяк не зупинили, покручінілісь і вложілісь в біткойн

ну і який був сенс захоплюватись красномовством акуніна ?

який сенс був захоплюватись звонко б'ющім по клавішам гумором зєлєнского ?
показати весь коментар
23.12.2025 16:04 Відповісти
Es fährt ein Zug nach Nirgendwo ...

ну і в яких своїх творах Гьоте, Шіллер або Гейне висміювали англійську чи шотландську мови і народи, га?

чи може Гьоте, Шіллер або Гейне вихваляли хлудова і чарноту, які різали українських повстанців ?

прототипом обох героїв "Бєга" був слащов, врангелевскій генерал, який потім переметнувся до сталіна
показати весь коментар
23.12.2025 16:09 Відповісти
тай не читайте !

хлудов та чарнота - бєлогвардєйські офіцери, які на врангелівських кораблях покинули Крим, і стали емігрантами

а до того воювали на території України

булгаков сам признавався що використовував слащова як прототипа для них
показати весь коментар
23.12.2025 17:16 Відповісти
я прекрасну росію будущєго чи минулого аж ніяк "нє потєрял", можна сказати навіть знайти не встиг

з рештою зауважень сперечатися можна (хіба схожий моторола на фандоріна?) але навіщо ? нехай би й так, як ви кажете
показати весь коментар
23.12.2025 17:23 Відповісти
так і серед ваших бандитів чимало
показати весь коментар
23.12.2025 18:39 Відповісти
а ви в Україні проїздом чи по дєлам ?
показати весь коментар
23.12.2025 18:51 Відповісти
і всьо било хорошо і спокойно ... а тут бац, українці захопили владу в Україні, і понеслась ...
показати весь коментар
23.12.2025 19:46 Відповісти
на англійській мові було всього 2 переклади творів булгакова "до пєрєстройкі"

всі решта перекладів були зроблені "після пєрєстройкі", в якості "запрошення кацапів до загальної цивілізації"

https://en.wikipedia.org/wiki/Mikhail_Bulgakov_bibliography

от, ви конкретно вважаєте що ******* кацапи належать до європейської цивілізації, разом з цим булгаковим ?
показати весь коментар
23.12.2025 21:21 Відповісти
Не "назад", а "взад"...

Там йому місце.
показати весь коментар
23.12.2025 16:31 Відповісти
кацапчику, до чого все Вами сказане?

Йдеться про те, що в Україні не буде пам'ятника україножерові і посередньому "пісатЄлю" булґакову.

То якого біса Вас так корчить?
показати весь коментар
23.12.2025 17:00 Відповісти
только для примитивов Булгаков х?й
показати весь коментар
23.12.2025 17:52 Відповісти
Брехня, офіційно музика Р.Вагнера не заборонена в Ізраїлі.
До речі, арабська мова в Ізраїлі має "спеціальний статус", а в Кнесеті є арабські партії, бо в Ізраїлю проживає десь 20% арабів.
показати весь коментар
23.12.2025 16:53 Відповісти
Вы не знаете Лину Костенко?
Юрия Андруховича?
Сергея Жадана?
Оксану Забужко ?
Любко Дереша?
Андрея Куркова?
Я написала эти фамилии навскидку
Украинская литература за последние 30 лет
Подарила столько авторов!!!!!!
Их книги переводят
Эти писатели получают литературные премии
Вы ,видимо,просто застряли в советском вримени
И не знаете современной украинской литературы
А она на подъеме!!!!!!!
показати весь коментар
23.12.2025 17:01 Відповісти
Наша пісня гарна, нова, починаймо її знову.
показати весь коментар
23.12.2025 16:19 Відповісти
Ну так, не має бути на території України іншої літератури, крім української та руснявої.
показати весь коментар
23.12.2025 17:23 Відповісти
Ви б свої теорію якось оформили і опублікували, а то постійно дражните місеву публіку якимись натяками і незрозумілими асоціаціями.
Що спільного між "Матрицею" і "Братом" на тему "що відбувається"?
показати весь коментар
24.12.2025 08:43 Відповісти
Посилання можете дати?
показати весь коментар
24.12.2025 11:45 Відповісти
У цієї теорії є одне потенційно слабке місце: якщо ви берете аналогію, ви маєте перевіряти увесь пов'язаний з нею ланцюг подій. Не "тут збігається, залишимо, а тут відмінність, пропустимо". Перевірити декілька таких ланцюгів. Якщо вони рознесені у часі, але повторювані за логікою, то так, аналогія може мати претензію на валідну екстраполяцію.
Наприклад, ви так і не сказали, чим "Брат" схожий на "Матрицю" стосовно ******** подій в Україні.
показати весь коментар
24.12.2025 17:14 Відповісти
Один з Вачовскі (тоді ще братів) казав, що в "Матриці" близько двохсот сенсових шарів.
Те, що "Матриця" збіглась за часом зйомки з "Братом", не робить їх тематики спільними.
І ***** тоді ще президентом не було, і тоді ще брати Вачовскі навряд чи озирались на російські сенси. Вони Бодрійяром послуговувались (його книга, не Кропоткіна якогось, на коротку мить з'являється у кадрі).
Я, правда, не розмуію, чому Сміт - це *****. Чому Багров - зрозуміло. Колективне *****. А от Сміт - це взагалі не людина, програма. Вона не має волі, лише функцію - знищувати аномалії, що загрожують робочому режиму "батарейок".
Концепція "система - ворог" - популярна штука. Її до "Матриці" висловлювали, ті ж Замятін, Хакслі, Орвелл та інші дрібніші автори. Молодь ще любить "боротись з Системою" - органічний етап становлення особистості, коли власне "хочу" ************* з колективним "треба".
І до чого ця концепція у даному випадку?
В "Брате" - русскій шовінізм і бандитизм. "Матриця" - філософський бойовик. Обидва - дороговкази своїх епох. "Матриця" - для інтелектуалів та "інших", "Брат" - для сірої маси руснявого агресивного бидла.
Тож тема "Сміт - *****" не розкрита.
показати весь коментар
25.12.2025 15:54 Відповісти
Давайте без Всесвіту, що пише вбивчі програми (хоча, якщо ви відкрито спираєтесь на подібні пояснення, не дивно, чому вас на Главреді потерли).
Можете назвати, хто був Головним Босом для Морфеуса, чиї вказівки він виконував? Я у першій частині такого не пам'ятаю, а наступні дві вже були нецікаві, бо біганина, стрілянина і суперменство.
Деталізуйте, будь ласка, аналогію з падінням літака і нападом росії.
показати весь коментар
25.12.2025 17:19 Відповісти
Я не дізнався, якого Головного Боса мав шукати "мормонський" Морфеус-Іоан.
План польотів у Скниліві передбачав падіння літака у натовп?
Підручник Епіфанія і Шевчука (ухилянтів) - це що таке? Які ще версії?
Ви забагато порожніх рамок залишаєте. Не складається теорія.

показати весь коментар
25.12.2025 20:25 Відповісти
Теорія не кривенька, а ніяка.
Теорія має пояснювати якісь явища або низку явищ, головне - з метою отримання практично значущих результатів.
Релігію теж можна назвати теорією, тоді. От є Бог, який все створив і всім керує.
Докази? А немає їх. Практичні висновки? Є: ходіть в церкву, виконуйте приписи попів, і не забувайте регулярно жєртвовать на храм.
Давайте зайдемо з іншого боку.
Поясніть, з позицій положень вашої теорії, наступне:
- причини війни росії проти України
- динаміку розвитку цієї війни по сьогодні
- прогнозований фінал(и) війни і умови досягнення фіналу(ів)
- дії, необхідні для перемоги України у війні з росією
показати весь коментар
26.12.2025 10:06 Відповісти
Бачу, ви послідовно ігноруєте конкретні запити.
Замість цього вчіпляєтесь у якісь подробиці.
Ця риса - вирок для того, хто намагається створити теорію.
Теорія - це абстракція. Індукція - а потім вже дедукція.
Чіпляючись за подробиці, відкидаючи шлях через абстракцію, ви демонструєте повну нездатність до побудови теоретичних конструкцій, лише емпіричних, тактичних зв'язок, що мають видимість, але не мають глибини.
Наприклад, образ Морфеуса у вас то має шукати Головного Боса, щоб виконувати його вказівки; то це Іоан, то він має шукати того, хто створює нове (хоча у першій частині роль Нео протилежна).
Перечитайте мій коментар вище ще раз.
Я попросив зробити конкретну річ, що складається з чотирьох пунктів.
Якщо ви дійсно маєте теорію, ви зможете хоч криво-косо, але відповісти на мої питання.
Якщо відповіді від вас не буде, то значить, ніякої теорії у вас немає, є лише розрізнені асоціативні ланцюги, що створюють тільки видимість якоїсь системи, яку ви регулярно демонструєте своїми натяками тут, в коментарях до різних тем.
Будь ласка, зосередьтесь на задачі.
показати весь коментар
26.12.2025 11:14 Відповісти
Ну це вже на щось схоже.
Припустимо, що ви бачите Апокаліпсис як, скажімо так, революцію під дією ентропії, яку накопичила система через свої структурні вади (Трамп в США - туди ж підходить).
В цю схему, правда, не вписується Друга світова, де Гітлер (який був масштабнішим "антихристом", ніж *****) не ламав старе, а навпаки - підняв зламане, щоб помститись за злам.
Війна занепаду - так, підходить. Останній стрибок, пан або пропав.
От тільки стан росії поки що не дозволяє стверджувати, що саме російсько-українська війна є тією війною занепаду, після якої росія впаде.
***** явно пішло ва-банк, сподіваючись образом побєди компенсувати інституційну руйнацію залишків імперії. І ресурсів вистачає, щоб розраховувати на перемогу.
Щось мені підказує, що подібні теорії вже існують. Циклічність історії - взагалі розхожий вираз. І логіку розвитку імперій теж вчені вивчали.
показати весь коментар
26.12.2025 11:47 Відповісти
Дуже цікаве питання, чи можна було зупинитися на тому рівні, який було досягнуто при Порошенко?
Виходячи з положень вашої теорії - ні. Бо
Є механізм змін, який є природнім явищем. І цей механізм передбачає, що перед тим, як має з'явитися щось Нове, такий персонаж, як Вова Путін, має все потрощити, потрощити вщент.
показати весь коментар
26.12.2025 11:49 Відповісти
Давайте розглянемо сценарій, де у ММ немає жодних шансів тому, що в Україні залишили у спокої пам'ятники Пушкіну та іншим авторам, що розвивали потрібну тему (які саме автори?).
Особливо цікавить тема пам'ятників.
показати весь коментар
26.12.2025 12:07 Відповісти
І знову відхиляємось від теми.
Ладно, трохи по деталям, як ви любите. Чому "Кіт Учений" є однією з центральних фігур в міфологічній конструкції Пушкіна? Він у його творах лише раз з'являється, і не є дійовою особою.
І як пам'ятники Пушкіну на території України допоможуть нам перемогти у війні проти росії?
показати весь коментар
26.12.2025 13:34 Відповісти
Знову я не отримав відповіді на свої запитання.
Якісь більш-менш обгрунтовані стрижні вашої теорії поховані під асоціативним мотлохом, що купи не тримається, і тому вся конструкція - аморфна.
Не можна це назвати теорією.
Принаймні в такій формі викладення - точно.
показати весь коментар
26.12.2025 21:12 Відповісти
У вас не чітко. У вас, як кажуть в імперській культурі (частиною якої ми, судячи з вашого висловлювання вище, маємо себе відкрито визнавати) темна вода в облацех.
Більше того, це ваше повідомлення з моїм попереднім за сенсом не зв'язані.
Я про одне - ви у відповідь про інше.
Таке враження, що ви тему тримати не можете.
При такій хаотичності мислення - які ще теорії?
Контрольне запитання: чому ж Кіт Вчений є однією з центральних фігур в міфологічній конструкції Пушкіна? Як ви можете підтвердити це своє твердження цитатами з творів Пушкіна?
показати весь коментар
26.12.2025 21:49 Відповісти
Це була цікава розмова, спасибі.
показати весь коментар
26.12.2025 23:05 Відповісти
Вбивають не "Булгакови" і "Пушкіни", а супер-пупер українські вожді і інтелектуали, які не бажають займатися тими питаннями, про які писали ці два автори. В результаті - гори трупів і мільйони вбитих, не перший раз, і не тільки у випадку росіян.
"Достаточно перестать стрелять" - своєрідне українське ноу-хау, яке заперечує пришестя Звіра і Христа.
показати весь коментар
24.12.2025 00:05 Відповісти
На тему "що відбувається" було знято три фільми:"Матриця" у американців, "Брат" у росіян і "Слуга народу" в українців. Українська версія подій - далі всіх від реальності.
показати весь коментар
24.12.2025 01:20 Відповісти
Хотілося, щоб Пушкін, що є головним пророком у росіян, стосовно такого свого героя, як Герман, він же - Путін, не помилився.
В от Шевченка все ця тематика не цікавила взагалі, тому, мабуть, українці і обрали собі вождя під час потужної Грози (Апокаліпсису), який вивів їх під єдине високе дерево у полі, щоб поїсти там шашлики. І коли цілком передбачувано вдарила молнія і повбивала велику кількість любителів поїсти шашлики, то чого тоді пред'являти претензії Перуну?
показати весь коментар
24.12.2025 11:15 Відповісти
Вже опублікував, на Главред і у 2017-му, про падіння Мордору і смуту. Зараз хочу підготувати більш просунуту і оновлену версію. Але поки не можу чітко визначити, по якому сценарію розвиваються події: 862-900 років чи періоду смути в Московії 1600-х років?
Недавно поділився своєю теорією із сусідкою, що родом з Маріуполя і бачила, що там відбувалося власними очима. Вона мені з жахом в очах: "Та це ж скоро новий Ленін з'явиться!". В я її питаю: "Невже Ленін гірший за Путіна?"

Але у 2017-му все виглядало якось більш оптимістично: вторгнення РФ вдалося уникнути, а Мінські угоди тихенько провалити. А потім українці проголосували за Ідіота, який все це обісрав, і заявив, що у 2014-му слід було померти у Криму.
показати весь коментар
24.12.2025 11:38 Відповісти
Мова йде про Початок і Кінець історії, атокаж і основних фігурантів всього цього дійства., і бажано із власним вченням про богів, як в Гомера і Мойсея.
показати весь коментар
24.12.2025 16:21 Відповісти
Якось у 2018-му прочитав лекцію на кафедрі релігієзнавства провідного українського вищу про те, хто такий Путін і що на нас падає Система РФ, як літак на натовп людей під час авіашоу у Скниліві. Завідуючий кафедри після лекції сказав, що в мене - "весняне загострення", як раз були пасхальні свята. А українці ще потім обрали своїм вождем шоумена, який все це криваве шоу їм і організував.
Якщо ви називаєте Апокаліпсис антитерористичною операцією чи "весняним загостренням" і вас при цьому вбивають мільйонами, то чиї це проблеми і хто несе за це відповідальність?
показати весь коментар
24.12.2025 16:31 Відповісти
Почав дивитися, і виявилось, що почистили, разом із Пушкіним і Булгаковим.
Статті були на тему циклічністі історії. В одній розбирав питання, що Порошенко - це український варіант Пожарського, в Ярош - Мініна, в не якийсь "терорист". Ющенко - аналог Лжедмитрія І, в Тимошенко - Марії Мнішек. Путін - тушинський вор. Але у ті часи функція погибельності була в Марії Мнішек, а в наші - у Путіна. Задався я тоді й питанням, хто ж буде українськими Михайлом і Федором Романовими? Як потім виявилось, Коломойський вже тоді реалізовував свій проект із ЗЕ, щоб посадить його на трон.
Інша стаття була про те, що Путін - це ******** Рюрик (він цю тему дуже ********), Порошенко - Аскольд, а ЗЕ - Дір. (Дір на гравюрах намальований в тіні Аскольда).
Залишилось розібратись ще з одним фігурантом, на кого він більше схожий: на Петра Петрея чи Віщого Олега. В першому випадку Україна втратить всі окуповані росіянами території, в другому випадку Мордору настане *******.
Така теорія.
показати весь коментар
24.12.2025 17:08 Відповісти
Фільми "Матриця" і "Брат" знімалися в один час. Агент Сміт в фільмі "Матриця" і Данило Багров в фільмі "Брат" - це образ Путіна. Тільки у "Матриці" - більш багатопланова конструкція. У древніх Єгиптян це називалось тяжбою Гора з Сетом, яка була представлена в міфі про Осіріса. А концепція московитів - єресь.
У єгиптян переможцем був Гор, у римлян - Сет (Юлій Цезар - в червоному плащі із піднятим догори мечем, як в битві при Мунді, і Ісус, якого розіп'яли).
В "Матриці" є цікавий епізод, де Морфеус каже про те, що Матриця - це система і система є ворогом. А Порошенко і ЗЕ чомусь думали, що все залежить від Путіна.
Простіше ж пам'ятники демонтувати ніж в складних питаннях розібратись.
показати весь коментар
24.12.2025 18:32 Відповісти
Для розуміння проблеми цікаво було б порівняти англо-ірландського письменника Свіфта з Булгаковим.
Свіфт був англійцем, що жив в Ірландії і писав статті на захист Інтересів Ірландії. Йому не дали приход у Лондоні, тому йому довелосЯ повернутися до Ірландії. В от Булгаков в результаті перебрався до Москви.

Аналогічно Булгакову Шевченко теж в російську тусовку не вписався, на відміну від Гоголя. Але щось не видно активної двіжухі по демонтажу пам'ятників Шевченко у Росії.
показати весь коментар
25.12.2025 11:13 Відповісти
Путін - це частина програми, вбивчої програми, що пишеться десь у Всесвіті. Що тут від нас залежить - цікаве питання. Може російська верхівка побачила в ньому нового Юлія Цезаря, але скоріше він схожий на Ганнібала, дипломатичного Ганнібала, бо воювати він не вміє.
А українські патріоти тут добряче обісрались, черговий раз в своїй історії. Бо, щоб грати в такі ігри і бути, як писав свого часу Бжезінський, гравцем, треба мати значно краще розуміння того, що відбувається.
І є ще два ухилянти: Епіфаній і Шевчук. Вони мали подібно Морфеусу шукати свого Головного Боса і виконувати всі його вказівки.
Я свого часу в оцінці ситуації, що Система РФ буде падати на Україну, як літак на натовп під час авіашоу у Скниліві, не помилився. Так і падає, і не перший раз.
показати весь коментар
25.12.2025 17:11 Відповісти
Морфеус - це "мормонський" аналог Іоана Хрестителя.🤓 Є персонажі, які пов'язані з пришестям Звіра, а є персонажі, які пов'язані із пришестям Христа. І якщо з'являється такий Звір, як Вова Путін, і такий лжепророк, як Вова Гундяєв, то в Підручнику Епіфанія і Шевчука загалом Все прописано, особливо стосовно "миру" з Путіним, у всіх деталях і подробицях. І це - не єдина версія, в інших версіях описано щось подібне.
А стосовно падіння літака, то коли система самознищується, а війна занепаду такою і є, то можна туди зі своїми "шашликами" підлізти, і буде вбито набагато більше людей. І як складався план польотів у Скниліві, так ЗЕ, Баканов і компанія діяли при підготовці до вторгнення РФ.

В тепер про основну проблему. Апокаліпсис - це механізм змін. І якщо немає перетворювача світу, який може змінити парадигму, то світ повертається до того, що було, тільки у дещо іншій версії. Це передбачали і Мінські угоди, передбачає це і той "мир", який намалював Дональд Трамп.
показати весь коментар
25.12.2025 19:49 Відповісти
Десь у 2012-му один колишній радянський генерал, який був пов"язаний із Севастополем, посвятив мене у "таїнство", що "Звір все змінює". Я одразу зрозумів, що і до чого, але на моє зауваження, що Звір все ламає, в хто ж створює Нове, він так і не зміг відповісти. (Хоча це той, каго шукав Морфеус).
Події 2014-го повністю підтвердили мої здогадки, що росіяни до цього давно вже йшли, і що вище російське військово-політичне керівництво прекрасно знає, хто такий Путін, і висувало його для досягнення дуже конкретних цілей.
Така кривенька теорія. Але пофігістичне ставлення до всіх цих питань українців коштувало багатьом з них життя.
показати весь коментар
26.12.2025 01:51 Відповісти
1. Щодо попів. Вони сидять на фінансових потоках від відспівування покійників і нічого не хочуть змінювати у своєму вченні. Ніхто з них не їздить в наші дні на віслюці, світ пішов за Генрі Фордом, а не за Леніним, і попи тримають в руках сьогодні не стільки хрест, скільки руль, який круглий. До того ж система в них - римська, а ми зараз живемо в англосаксонському світі, де "знання - сила".
Тому дії попів сприяють не стільки Спасінню, скільки збільшенню кількості жертв під час чергового апокаліпсису, який вони і описати толком не можуть.
показати весь коментар
26.12.2025 11:02 Відповісти
Щодо причин війни Росії проти України. Є механізм змін, який є природнім явищем. І цей механізм передбачає, що перед тим, як має з'явитися щось Нове, такий персонаж, як Вова Путін, має все потрощити, потрощити вщент. Тому питання "Чому Путін не хоче миру" - дурне питання, яким відомий Зелений Біс спокусив в Україні аж 73 відсотка виборців. А потім ще й пішов наступати на мозолі Путіну своєю "Кримською платформою". І все пішло переграватися заново.
Дуже цікаве питання, чи можна було зупинитися на тому рівні, який було досягнуто при Порошенко?

Ми маємо справу з класичною війною занепаду типа Пелопоннеської. Алківіад - це афінський Путін. І афіняни, в яких була демократія, воювали за своє "вялічіє" до тих пір, поки не перебили всю свою молодь, не розпродали скарби храмів, не позбулися флоту, і в місті не почалися голод і епідемія, коли їх оточило спартанське військо. Спартанське військо було спорядження на гроші перського царя, як і флот. Нічого не нагадує?
Потім в Греції посипалась Спарта, далі Фіви. В результаті дикувата і провінційна Македонія об'єднала греків під своїм керівництвом, утворивши потім цілий елліністичний світ.
Аналогічно створювалась і англосаксонська світова система: спочатку посипалась Іспанія, втопивши свою непереможну армаду біля берегів Англії, потім - Франція, потім - Німеччина, зараз черга настала Росії, яка у нинішньому вигляді не має свого продовження.
показати весь коментар
26.12.2025 11:36 Відповісти
Щодо фіналу війни. Я вже писав, що якщо події розвиваються по сценарію Смути в Московії, то буде один результат, а якщо по сценарію, де Путін - це Рюрик, Порошенко - Аскольд, а Зе - Дір, то має бути інший результат. Але там має з'явитися четвертий фігурант тих подій, який є однією з центральних фігур в міфологічній конструкції Пушкіна, бо мова йде про Віщого Олега, він же Кіт Учений. В Московського Мордору тут - жодних шансів, особливо в дискусії про "першопричини конфлікту". Але українських патріотів ця тема не цікавить. І вони активно займаються демонтажем пам'ятників тим російським авторам, які її розвивали.🤓
показати весь коментар
26.12.2025 12:02 Відповісти
У 2016-2017 я спокійно зайшов до Генштабу головного ударного підрозділу (МЗС РФ) дипломатичного ганнібала Вови Путіна завдяки Інтернету і почав активно там писати коментарі, навіть цілі статті у коментарях, розбираючи детально ситуацію в різних ракурсах. Це була Російська рада з міжнародних справ, і її керівник був цілком зі мною згоден щодо війни занепаду, і що Звір Апокаліпсису в Московському Кремлі - це не Перемога, а Гапець. Тоді в них переважала там поміркована партія миру і можна було спокійно вести такі дискусії. Нашим стратегам, не буду їх називати, це виявилось абсолютно не цікаво. Так що події могли піти розвиватися і дещо за іншим сценарієм.
Дебіли з обох сторін перемогли і масштаби конфлікту суттєво збільшились.
Але я ставив питання про падіння Мордору, і що нинішня Росія продовження не має, в вони мали намір імперить і далі, в тій же моделі, яка зараз є. Єльцин з трансформуванням Росії з імперії в націю обісрався, республіку спочатку пропив, а потім у 1993-му розстріляв її із танків. І поява Путіна є закономірним результатом того повороту. А в завершення Єльцин попросив росіян його простити, бо знав що він наробив і здогадувався, що їх чекає.
Мордор, до речі, з'їв і Пушкіна, і Леніна, з'їсть він при першій можливості і нас.
показати весь коментар
26.12.2025 13:20 Відповісти
У Пушкіна така конструкція, а реальна конструкція - пам'ятник тисячоліття Росії в Новгороді з Рюриком (Путіним) у центрі. Автори проекту ще хотіли туди Шевченка додати, але вийшов скандал, бо той на царя з царицею і "поганих москалів" теж понаписував.
Україна більше шести років чекала, що Росія відповзе, і все буде майже так, як як було раніше.
А тепер повернення вже не буде, хіба що Путін завоює Україну чи примусить її до капітуляції, що він і намагається зробити.
Але не може бути і такого, як хочуть хитродупі українські патріоти: залишити те, що дісталося їм від імперії собі, але при цьому робити вигляд, що вони до імперії ніякого відношення не мають.
До речі, князь Володимир і княгиня Ольга - теж "окупанти", тільки новгородські. Чому ж Епіфаній з Шевчуком, і в першу чергу Порошенко, не ставлять питання про демонтаж їх пам'ятників по всій Україні? А пам'ятник Богдану Хмельницькому, що був йому поставлений царським урядом за заслуги перед Російською імперією? Це ж він подарував "москалям поганим" Україну на блюдечці з золотою кайомочкою.👹
показати весь коментар
26.12.2025 19:45 Відповісти
А яка альтернатива? З''являється вождь, який обіцяє "лєгко" все з Путіним "порєшать", а якщо щось піде не так, то лежати разом із своїми поплічниками з відірваною сракою десь на межі з Кримом, бо саме такі претензії він на стадіоні пред'являв свому попереднику.
А потім виявляється, що коли все пішло не так, то в цьому винуваті Пушкін і Булгаков.
В мене, принаймні, все - чітко. Ну не так, як ракета Патріот іде до своєї цілі, але точність значно вища.
В принципі, по нинішнім подіям можна запросто написати нову концепцію пришестя Звіра і Христа на фоні епохальних змін, але українських патріотів ця тема чомусь не дуже цікавить. Вони все сподіваються, що такий Біс, як Дональд Трамп, їх спасе.🤓
показати весь коментар
26.12.2025 21:41 Відповісти
Кіт Учений - це кіт Баюн в слов'янській міфології. Але дійсно, про Германа (Путіна) Пушкін написав цілий твір. Хоча, якщо врахувати, що Кіт Учений, Віщий Олег і Ленін - одне й те саме, то не все, як кажуть росіяни, так однозначно.🙂
показати весь коментар
26.12.2025 23:02 Відповісти
Спасибі і Вам.
показати весь коментар
27.12.2025 01:16 Відповісти
Ja!
показати весь коментар
23.12.2025 18:28 Відповісти
Сторінка 1 з 2