8906 відвідувачів онлайн
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Вкид про "енергетичне перемир’я"

ракети

Російські медіа розганяють вкид про нібито "енергетичне перемир'я" і тимчасовий мораторій на удари по енергетичній інфраструктурі. Інфу вже підхопили і наші, тому важливо пояснити контекст.

Якщо це і правда, то причина тут тільки одна - у Росії тимчасово вичерпалися запаси ракет, і їй просто нема чим зараз завдавати ударів.

Останні рази Росія била по Києву "Цирконами" і ракетами 2026 року випуску. Тобто тим, що наскребла і зробила щойно. Експерти пояснили це проблемами з боєприпасами.

Можливо, тепер вони дійшли до ситуації, коли мають накопичувати ракети для наступних ударів. Саме за такою схемою усі 4 роки обстріли й відбувалися. Йшов період посилення обстрілів – потім період спаду, коли поповнювали запаси. Нині такий період накопичення вони спробують видати за "крок доброї волі" та "великодушну згоду на перемир'я".

Коли накопичать – придумають черговий "обстріл резиденції Путіна" та почнуть бити знову.

Подивимося, чи вірна моя теорія. Але сподіватися на якесь реальне перемирʼя поки зарано. 

Топ коментарі
+5
Це вже було - у москалів ракет на два тижні а Шахедів ще менше
показати весь коментар
29.01.2026 12:45 Відповісти
+4
Була інфа, що вони роблять більше, ніж їм потрібно для ведення бойових дій, отже, працюють на склади.
Думаю, це для "емоційного розгойдування".
Удар буде тільки-но Україну накриє хвиля морозів.
показати весь коментар
29.01.2026 12:10 Відповісти
+4
Це вся політика рузкіх за 800 років - Коли вони сильні вони роблять геноцид. Коли вони слабкі - просять перемиря, роблять передишку, закріплюються на тих рубежах що є і накопичують сили для подальшого геноциду.

Нічого іншого в них не існує. Періоди геноциду іншим вони називають ВЕЛІЧІЕМ - як геноцид народів Кавказу, Сибіру, чи в Україні. Періоди коли їм це не під силу вони називають - НАС ПОСТАВІЛ НА КОЛЕНІ
показати весь коментар
29.01.2026 12:10 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
ну они шахедами тоже не хило энергообъекты разрушают , у нас в Одессе один дрон может 60% города оставить без света, а 4 ракеты то света не будет 4 дня минимум
показати весь коментар
29.01.2026 12:09 Відповісти
Пам'ятаю, як на початку війни Льйоша Арестович всіх заспокоював - мовляв, через 2-3 тижні у мацковитів скінчаться ракети ( шахедів тоді й близько не було ) і треба тільки трохи пересічнис потерпіти. І де зараз той Арестович?

А тепер "позитивний блогер", мабуть заброньований, Денис Казанський теж взявся ошалілих від постійних обстрілів пересічних заспокоювати , але, пане Денисе, до ЛІДОРА вам ще далеко ... той дійсно вміє заспокійливу локшину на вуха пересічних вішати - і про блекаут в Мацкві, і про 3000 Фламінгів, і про обмін захоплениї Курщини на окупованій українські території ...
показати весь коментар
29.01.2026 13:42 Відповісти
Була інфа, що вони роблять більше, ніж їм потрібно для ведення бойових дій, отже, працюють на склади.
Думаю, це для "емоційного розгойдування".
Удар буде тільки-но Україну накриє хвиля морозів.
показати весь коментар
29.01.2026 12:10 Відповісти
роблять більше, ніж їм потрібно для ведення бойових дій
це як? вирішили, що будуть щодня випускати, умовно, 10 ракет, тож все що понад цієї цифри не запускатимуть?
вам не здаєься, що це *****?

показати весь коментар
29.01.2026 12:26 Відповісти
Ні. Русня не тупа, планувати вони вміють.
Запас ракет їм потрібен ще й для того, щоб розмовляти з Європою з позиції сили.
Мовляв, якщо що не так, ми ж і жахнуть можєм, єсть чєм, нєсмотря на войну с Украіной.
показати весь коментар
29.01.2026 12:31 Відповісти
як ви гадаєте, збільшення кількості засобів ураження під час обстрілів матиме більшу ефективність й спричинить більше руйнувань та смертей?
а якщо так, то чи не дасть це можливість росіянам досягти значного прогресу у війні?
а значний прогрес у війні хіба не доведе Європі здатність росіян вирішувати проблеми військовим шляхом, інакше кажучи, чи не буде це наглядною демонстрацією "позиції сили"?
показати весь коментар
29.01.2026 13:03 Відповісти
зрозумійте правильно, я зараз не рублюсь за те, що в росіян обмежені запаси ракет (я ж не буданов), я виключно про наведене вами формулювання.
показати весь коментар
29.01.2026 13:05 Відповісти
Там вище написали: для виносу енергетики достатньо ішакєдов, ракети можна притримати.
показати весь коментар
29.01.2026 13:29 Відповісти
А ви до воєнкомату ніяк не дійдете, теоретик? Для вас контракт 60+ запроваджено
показати весь коментар
30.01.2026 00:54 Відповісти
Прошу надати докази того, що я там за період з 24.02.2022 по сьогодення ніколи не був.
показати весь коментар
30.01.2026 14:23 Відповісти
Це вся політика рузкіх за 800 років - Коли вони сильні вони роблять геноцид. Коли вони слабкі - просять перемиря, роблять передишку, закріплюються на тих рубежах що є і накопичують сили для подальшого геноциду.

Нічого іншого в них не існує. Періоди геноциду іншим вони називають ВЕЛІЧІЕМ - як геноцид народів Кавказу, Сибіру, чи в Україні. Періоди коли їм це не під силу вони називають - НАС ПОСТАВІЛ НА КОЛЕНІ
показати весь коментар
29.01.2026 12:10 Відповісти
Це вже було - у москалів ракет на два тижні а Шахедів ще менше
показати весь коментар
29.01.2026 12:45 Відповісти
Добре що хоч пропагандист Казанський не почав розповідати, що Москва благає Україну про перемир'я, бо так потужно розбили їм НПЗ. Вже прогрес.

Але пояснення все одно лайно. Зараз не 2022 рік. І більше шкоди для енергетики вже наносять Шахеди, які постійно покращуються.
показати весь коментар
29.01.2026 14:59 Відповісти
А укриттів від шахедів нема. Хоча якрах проти них вони буди б ефективні.
показати весь коментар
30.01.2026 16:01 Відповісти
Так, Ваша теорія вірна: агент Краснов сьогодні заявив, що це він особисто попрохав Ху?ла тиждень не обстрілювати Україну. Цією заявою, як то кажуть, врятував обличчя Ху?ла, в якого скінчилися ракети.
показати весь коментар
29.01.2026 21:21 Відповісти
ще 2-3 пуски від заброньованого ухилянта.
показати весь коментар
29.01.2026 22:20 Відповісти
Ракети - ракетами , але є ще й інша причина .
Пишуть що у багатьох літаків , яким вже по 50 років , вироблений ресурс , зношене обладнання , і що постійно в строю знаходиться лише половина наявних у кацапів стратегічних бомбардувальників . Інша половина - на ремонті , і кацапи не встигають їх ремонтувати . Ще треба не забувати про знищені і пошкоджені борти - під час операції "павутина " .
Схоже на правду , тому що для атак по Україні , кацапи зараз підіймають у повітря , одночасно - не більше десятка бортів , вдвічі менше ніж на початку війни . Та і ті злітають напівпорожні .
Ще 3 роки тому кацапня могла собі дозволити випустити 100+ ракет за одну атаку , зараз 30 - 40 максимум .
показати весь коментар
29.01.2026 23:52 Відповісти