10587 відвідувачів онлайн
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Добровільна мобілізація 60+

допис Боєчка

Пенсіонери теж мають воювати. Я писав про це ще в 2022 році.

Але тоді, на жаль, ми ще не могли підписувати контракти з ЗСУ. Зараз можемо, тому мусимо воювати.

Ми всі, кому 50+, винні в тому, що обирали влади, яким Україна була до сраки.

Саме ми винні в здачі ядерної зброї, в розбазарюванні національної економіки і передачі її бандитам, які відразу ж стали елітою нації, перетворившись на олігархів.

То чому країну, яку "просрали" ми, мають захищати лише наші діти і онуки?

Саме через це я і вирішив підписати контракт з ЗСУ.

Всі ми бачимо мобільні групи, які збивають дрони. Їх багато. В основному там молоді хлопці.

А чим гірші ми, пенси?

Невже у нас немає сил, щоб перезарядити Браунінг чи Утьос?

Невже ми не можемо водити машини, на яких встановлена ця зброя чи збивати з неї шахеди?

Звичайно можемо.

Я звернувся до командування ПС ЗСУ з проханням - дати можливість створити мобільний підрозділ лише з "пенсів", пройти навчання, і служити за контрактом.

Написав друзям, яким вже 60+ , запропонував доєднатися.

За кілька годин пʼятеро погодилися.

Зараз ми проходимо підготовку, сподіваюся, що з травня почнемо повноцінно виконувати бойові завдання.

В Україні майже 10 тисяч таких мобільних груп.

Впевнений, що пенсіонери можуть дуже швидко замінити половину цих груп, дайте лише шанс.

Всі ми розуміємо, що росія не збирається припиняти атакувати наші міста і села, навпаки, кількість таких атак лише зростатиме.

Тому ми вимушені і збільшувати кількість мобільних груп, які знищуватимуть шахеди.

Впевнений, не всі сприймуть цю мою тезу. Матиму хейт і звинувачення в піарі, але готовий до такого.

Не знаю, як все піде в подальшому, бо всі ми "обмежено придатні", можливо навантаження і не зможемо витримати, але хто заборонив кожному з членів мобільної групи не підібрати собі когось на заміну?

Пенсіонерів в Україні дуже багато, не пишу вже про полчища пенсіонерів військових, податкових, митних, поліцейських і прокурорських.

Деяким по 35-40 років, і жодної хвороби.

Чому не залучити їх до цих груп?

І чому ми ніяк не задіюємо до захисту України чоловіків, які мають трьох і більше дітей?

Чим вони кращі чи гірші за тих хлопців, в кого дітей ще немає, і за тих, в кого одна чи дві дитини!

Навпаки, у цих чоловіків має бути більше стимулів до захисту України, ніж у "малодітних".

Якщо всіх мобілізувати, можна не одне військо зібрати.

Впевнений, Україну мають захищати всі, не зважаючи ні на стать, ні на кількість дітей, ні на вік.

І знаю, що так буде, бо війна надовго.

Топ коментарі
+24
Прочитав . ЖАХ! Скільки розвелося божевільних фанатів нескінченої війни та "кордонів 1991 року" і "прапора над Кремлем"!

На мою суб'єктивну думку - якщо ще кілька років такої війни і в Україні залишиться десь 10...15 мільйонів людей, більшість з яких буде непрацездатна ! Тобто територія Неньки буде успішно зачищена під заселення мігрантами з Азії та Африки, тобто Україна як НАЦІОНАЛЬНА ДЕРЖАВА перестане існувати ... чого і хоче Путло Погане! То навіщо йти за ПЛАНОМ Кремлівського Щура?

Далі коментувати цю маячню не буду , але додам те що помітив у цьому пості - пан "пенсіонер-волонтер" жодного разу не назвав таке цікаве прізвище - "ЗЕленський", а також всяких "міндічей-шефіров-цукерманів-шурмів ..."! Одразу на думку прийшла народна мудрість - "Дурак-дурак, але мило не їсть!".

"І знаю, що так буде, бо війна надовго."

Пане "волонтере-пенсіонере", нащо колами ходити ! Треба писати напряму свою думку - "Цей ЦАР надовго!"
показати весь коментар
16.04.2026 12:58 Відповісти
+23
Ми всі, кому 50+, винні в тому, що обирали влади, яким Україна була до сраки. Джерело: https://censor.net/ua/b3610808
Серйозно??? Мені 58, зараз вже два роки в ЗСУ, у 1991 голосував за Чорновола, агітував інших теж так само голосувати, за що в своєму Харкові мене називали бандерівцем, вважаючи що так мене ображають. У 2004 голосував за Ющенка, а потім був на першому помаранчевому Майдані, після побиття студентів на Майдані, вже 1 грудня 2013 був в Києві з однодумцями, приймав участь у подіях Революції Гідності. У 2014 голосував за Порошенка, а напередодні виборів 2019 намагався достукатися до тих хто мріяв про Голобородька, казав їм що в разі його перемоги буде велика біда і велика війна, нажаль виявився правий, як і ті хто не голосували за кремлівського блазня. Тож я раджу Андрію Боєчку не рівняти всіх під один гребінець, бо совком тхне. Мені майже 60, але я винним себе не вважаю, бо я громадянин своєї держави і був з нею завжди поруч, коли вона цього потребувала і я поруч з нею зараз. А тим, хто голосував за комуняк, за червоних директорів, за донецьких бандюків та за кремлівського скомороха, їм за великим рахунком і зараз все до сраки чи до тухєса. Більша частина з них в перші місяці широкомасштабки виїхали за кордон і звідти пишаються найвеличнішим покидьком за якого голосували, решта з тих кого знаю сидять роками по хатах, баби за них хліб купляють, але зеленський для них найвеличніший лідОр. І цю тупу інертну масу отакими зверненнями ви з хат не мотивуєте записуватися в мобільні групи чи ще кудись, Ім і з телемарафоном та з бидлошоу в тєлікє *******.
показати весь коментар
16.04.2026 16:54 Відповісти
+21
Ти пердака мобілізуй і ментів з мажорами спочатку і тецекашниківяких десь під 50ти тисяч
показати весь коментар
16.04.2026 13:00 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Ну підуть пенси... У країни стільки грошей нема щоб їм ще лікарняні платити. Причому через день роботи - місяць лікарняних. Нє, хай внуків няньчать поки діти воюють
показати весь коментар
16.04.2026 18:58 Відповісти
це тобі не твоя рашка при всіх совкізмах української реальності
показати весь коментар
16.04.2026 21:33 Відповісти
А може Україні захиститися допоможуть 3000 ракет?
показати весь коментар
17.04.2026 07:57 Відповісти
Просрали країну ті, хто в 19 обрав обісцяного прокацапського клоуна. От ті хай і воюють, незалежно від віку і статі. Вони привели цю війну, вони відчинили двері для *****, які тримав Порох. Вся ця війна , усі смерті - на їх совісті. Скеля чекає усіх зебілів!
показати весь коментар
17.04.2026 01:49 Відповісти
Після Юзіка та Міндіча і їх мажорів. А то у вас "всі" та тільки не всі.
показати весь коментар
17.04.2026 01:53 Відповісти
Що мертве померти не може. А країна вже мертва - пройдена точка неповернення демографічної катастрофи. Бачили очі українські, що в 19 обирали, хай тепер жеруть, аж повилазять.
показати весь коментар
17.04.2026 01:56 Відповісти
Впевнений, що пенсіонери можуть дуже швидко замінити половину цих груп, дайте лише шанс.

А куди підуть ті кого замінять? Додому? В піхоту? Чи в СЗЧ? Спочатку це вирішіть.
показати весь коментар
16.04.2026 18:37 Відповісти
Вся суть закону 60+
показати весь коментар
17.04.2026 09:32 Відповісти
Людина щось намагається робити, а вам аби на Зеленського погавкати! Тим більше що всім і Вам в тому числі чудово зрозуміло що ніхто Зєлю зараз трогати не буде. Якщо провести вибори,то це будуть вибори тогоже Зелі або кого він назначить - повний контроль СМІ,відсутність видимої опозиції і т.д. Силовим методом тоже ніхто його трогати не буде - це практично здача всієї України пуйлу (відсутність явного лідера, повна гризня власті, зупинка всієї допомоги, розвал армії і т.д..)
показати весь коментар
17.04.2026 04:05 Відповісти
Раджу щось робити реалістичне а не сидіти і нити. А в данному контексту, замість обсирати людей які хоть щось роблять, самі би чимось занялись адекватним.
показати весь коментар
17.04.2026 16:25 Відповісти
Дякую, герою!
показати весь коментар
16.04.2026 18:45 Відповісти
І Вам теж, Дякую.
показати весь коментар
16.04.2026 18:46 Відповісти
А на кого залишити " бабки, дівки і машини"? Яка війна?
показати весь коментар
16.04.2026 19:40 Відповісти
Дивна аналогія.
Пан теж вважає, що Україна напала на РФ ??
показати весь коментар
17.04.2026 04:44 Відповісти
У ліс, до ведмедів і вовків
показати весь коментар
17.04.2026 04:48 Відповісти
Приїздила знайома з ваших країв. Тимчасово, на Пасху. "Біженка".
Непогано виглядає - прям істинна британка.
показати весь коментар
17.04.2026 04:50 Відповісти
"Так. Воювати підемо тільки тоді, коли останнього мажора і Юзіка мобілізують".
показати весь коментар
17.04.2026 04:52 Відповісти
Куди поділися Вова Ден і Олександр Сат Рем (Рам) ??
От би пану компанія була.
показати весь коментар
17.04.2026 04:55 Відповісти
Ги ... п. Мовчан вже Подерев"янському вже білі капці пошив.
показати весь коментар
17.04.2026 04:58 Відповісти
мадам, це називається "демографічна криза" і вона почалася не у 2019 р. - об"єктивно.
А вам все катастрофи на кожному кроці.
показати весь коментар
17.04.2026 04:59 Відповісти
морально-емоційне задоволення, втіху, мабуть
показати весь коментар
17.04.2026 05:02 Відповісти
Ниючий дрищ набрав купу лайків від такого самого дрищавого ганчір'я... Бо справжні воюють, або роблять на оборону! Згний, цвіль!
показати весь коментар
16.04.2026 21:47 Відповісти
Правильний пост! Та скільки ж дрищів тут нагадило...
показати весь коментар
16.04.2026 21:49 Відповісти
Так пенсіонери і воюють, а бубочки до 25 всі за кордоном гроші заробляють
показати весь коментар
17.04.2026 09:20 Відповісти
ні.
показати весь коментар
16.04.2026 16:04 Відповісти
ні.
показати весь коментар
19.04.2026 08:26 Відповісти
ні.
показати весь коментар
19.04.2026 17:41 Відповісти
А на Кучмо до суду подати за здачу ЯЗ та знищення страгегічної авіації та танків слабо автору статті? Легше народ звинуватити й пограти рештки пенсів - трударів які не доживають і до 70 на фронт? А бугаї пенси віцськові які всі атовці 50-60 років і мають досвід тримати АК їх автор не бачить впритул? Ще один за безкінечну війну. Тільки от народ скінчиться бо добровольці вже скінчилися.
показати весь коментар
16.04.2026 13:30 Відповісти
Помри до пенсії - допоможи уряду закономити бюджет
показати весь коментар
16.04.2026 14:09 Відповісти
Пенсам майбутнім снайперам мобільних і не дуже груп раджу перечитати "Мальчиш-Кібальчиш". Там про дідугана який намагався підняти трьохлінійку гарно написано. Та й загалом оповідання наближене до сьогодення - зброї валом - воювати немає кому.
показати весь коментар
16.04.2026 19:24 Відповісти
факты упрямая вещь. По медицинской статистике, 55 летние мужчины из стран бывшего СНГ, в среднем имеют по 3 хронических заболевания... Многие кстати об этом даже ни не догадываются , до поры до времени (потому что никогда серьезно не обследовались)...
показати весь коментар
16.04.2026 15:09 Відповісти
"для мобільних груп нашкрібуть"
сомнительная затея.
Пенсионерам нужно жить согласно режима дня, питаться по часам, спать по ночам. Иначе уже через пару часов, у не выспавшегося пенсионера "садятся батарейки", и он засыпает на ходу, тупит а иногда и психует и раздражается на окружающих....
показати весь коментар
16.04.2026 15:46 Відповісти
+ Журналіст, спеціаліст з реклами та маркетингу. )) (говорит гугл)

теперь все понятно
показати весь коментар
17.04.2026 12:00 Відповісти
в зєлі мета 10 млн населення, ось він і працює. і ці придворні мобілізатори теж капають на мозок регулярно. костенко, іллєнко і цей
показати весь коментар
16.04.2026 21:06 Відповісти
служити будуть всі - стратегія іудеїв-утилізаторів
показати весь коментар
16.04.2026 21:07 Відповісти
Фольксштурм... Вже було.
показати весь коментар
16.04.2026 16:07 Відповісти
Прочитав . ЖАХ! Скільки розвелося божевільних фанатів нескінченої війни та "кордонів 1991 року" і "прапора над Кремлем"!

На мою суб'єктивну думку - якщо ще кілька років такої війни і в Україні залишиться десь 10...15 мільйонів людей, більшість з яких буде непрацездатна ! Тобто територія Неньки буде успішно зачищена під заселення мігрантами з Азії та Африки, тобто Україна як НАЦІОНАЛЬНА ДЕРЖАВА перестане існувати ... чого і хоче Путло Погане! То навіщо йти за ПЛАНОМ Кремлівського Щура?

Далі коментувати цю маячню не буду , але додам те що помітив у цьому пості - пан "пенсіонер-волонтер" жодного разу не назвав таке цікаве прізвище - "ЗЕленський", а також всяких "міндічей-шефіров-цукерманів-шурмів ..."! Одразу на думку прийшла народна мудрість - "Дурак-дурак, але мило не їсть!".

"І знаю, що так буде, бо війна надовго."

Пане "волонтере-пенсіонере", нащо колами ходити ! Треба писати напряму свою думку - "Цей ЦАР надовго!"
показати весь коментар
16.04.2026 12:58 Відповісти
Пане Ігоре, я ще двічі перечитав цю статтю , але не знайшов - де пан "пенсіонер-волонтер" висловлює думку, що цю війну треба припиняти ? Навпаки - цей пан агітує за нескінчену тотальну війну ... чогось мені згадався Геббельс з його закликом на початку 1943 року до ТОТАЛЬНОЇ ВІЙНИ.

Я особисто вважаю, що треба йти за "фінським варіантом1940" , який реалізував пан Маннергейм і це врятувало Фінляндію від загибелі ... зараз Фінляндія досить приваблива північна країна , член НАТО та ЄС, хоч має більше 1000 км кордону з Ординською Мацковією .

Я добре розумію ЦАРЯ та його ЗЕбояр - чого вони вчіпилися в залишки напівзруйнованої Донецької області ( хоча легко віддали Мацковії половину Півдня за перший тиждень вторгнення ) - поки Путло Погане ще 2..3 роки буде перетворювати залишки Донецької області в щебінь , а паралельно добивати енергетику та промисловість інших областей Неньки, вся ця Царська ЗЕбригада разом з ЦАРЕМ будуть і надалі утримувати Самодержавну Владу та мародерити залишки України та західну допомогу .

Але де в нескінченій війні без шансів на перемогу інтерес самої України та тих пересічних, що в Неньці залишаються ... поки залишаються?!
показати весь коментар
16.04.2026 15:19 Відповісти
Пан написав мені це запитання з "лисячої нори" на "нулі", що викопав власноруч лопатою від Кулеби ?

Я не буду пану розповідати про мацковитсько-фінську війну 1939-1940 років і умови її припинення ... в Мережі багато матеріалів на цю тему!
показати весь коментар
16.04.2026 16:48 Відповісти
Раджу пану не істерити , а вивчати підсумки мацковитсько-фінської війни 1939-1940 років.
показати весь коментар
16.04.2026 17:27 Відповісти
А де пан побачив, що я хочу до когось в радники? Може пану зле?
показати весь коментар
16.04.2026 19:04 Відповісти
Так , пане , Україна2019 то не Фінляндія1939, а квартало-серіало обдовбані суїцідніки73% то не фінський нарід часів Маннергейма . На жаль .
показати весь коментар
16.04.2026 19:06 Відповісти
Оце поперло рюзьгі хамство !
Про таких ЗЕЛЯбобиків класик Лесь Подерев'янський вірно підмітив - "Ходить цілий день в гімні та шота вообража!"
Але ЗЕЛЯбобики класиків не читають ... вони більше по квартальчикам-серіальчикам!
показати весь коментар
16.04.2026 22:17 Відповісти
Якби Маннергейм та відповідальні фінські політики не пішли на деякі поступки та не припинили б ту війну , то до кінця 1940 року мацковити окупували б Фінляндію ... хоча, звісно, виник би партизанський рух фінів у тайзі.

Доречі , моя суб'єктивна думка щодо нашої війни така - ЗЕвлада на чолі з Прихильником Травневих Шащликів своєю "діяльністю" з 2019 року фактично спровокувала Путла Поганого на вторгнення , бо Путло побачило, що іншого такого вдалого моменту для того , щоб покінчити з ненавистною Україною може вже не бути.

Так само такою невдалою для Сталіна совітсько-фінською війною СєрСєрСєр фактично спровокував Гітлера на напад 22 червня 1941 року , бо Фюрер побачив неймовірну слабкість Красної Армії.

Щодо порівняння кількості днів спротиву фінів з тривалістю нашої війни , то може пан мені скаже - скільки було СЗЧшників у фінів на кінець тої війни і скільки СЗЧшників зараз має ЗСУ та НГУ ... а я добре пам'ятаю величезні черги до військоматів в перші дні вторгнення мацковитів , ну а зараз ... що трапилось , пане , за 4 роки ?
показати весь коментар
16.04.2026 22:59 Відповісти
ЦАР вперто тягне Україну на історичний цвинтар ... на радість Путлу Поганому, а пану дуже смішно. Такий дивний пан!
показати весь коментар
17.04.2026 09:41 Відповісти
Класики бувають не тільки мертві ... пан цього не знав?

Павло Загребельний , Борис Олійник та Іван Драч були класиками ще за свого життя, як і деякі інші .
показати весь коментар
17.04.2026 09:48 Відповісти
Це , пане , не до мене , бо я не належу до щасливих переможців73% , а є нещасним переможеним25% !
показати весь коментар
17.04.2026 10:36 Відповісти
Ага , якби жерли , але ж мільйонами повтікали до Вільної Європи подалі від КРАЇНИ МРІЙ ЗЕЛЕНСКОГО та ще й використали БЕЗВІЗ Папєрєдніка, в якого і досі істерично плюються!
Які ПАСКУДИ!
показати весь коментар
17.04.2026 10:40 Відповісти
Тобто пан вже радить готуватися до поховання України на цвинтарі БАБЦІ ІСТОРІЇ та поминок по Неньці? Бо саме туди й тягне ЦАР , затягуючи цю війну на замовлення гнилуватих євроЛІДОРІВ та на радість Путла Поганого , що хоче як найбільше наростити свою ДЕМОГРАФІЧНУ ПЕРЕМОГУ над Україною!
показати весь коментар
17.04.2026 10:45 Відповісти
Та це мабуть в десятих роках така продовжуваність життя була. Зараз 57 років для чоловіка.
показати весь коментар
16.04.2026 21:45 Відповісти
на корм акулам

На від'*** бурятам
показати весь коментар
16.04.2026 21:58 Відповісти
Лайкнув як завжди. Але в даній статті волонтер-пенсіонер правий на 100%. Війну треба припиняти. Хто проти нехай мобілізується. Але допоки війна триває, то ініціатива автора раціональна і розумна. Автору статті повага.
показати весь коментар
16.04.2026 14:31 Відповісти
Дорого, дуже дорого. Нераціонально, якщо підуть висотні реактивні дрони. Мобільні ЗРК можливо будуть ефективнішими.
показати весь коментар
16.04.2026 14:38 Відповісти
Автор пропонує всім воякам диванно-штурмових військ, які дуже хочуть кордони 91 року, але за віком не можуть мобілізуватись до піхоти, мобілізуватись на контракт в мобільні вогневі групи для початку.
показати весь коментар
16.04.2026 14:42 Відповісти
Якщо примусово, то підтримка любімого лідора ще відсотків на 20 впаде. На це любімий лідор ніколи не піде.
показати весь коментар
16.04.2026 14:44 Відповісти
Автор виходить з того, що ці заброньовані ухилянти швидше через тису чкурнуть, ніж поміняють свої теплі і грошові посади на службу навіть у відносно безпечних і комфортних мобгрупах. Автор реаліст.
показати весь коментар
16.04.2026 14:47 Відповісти
Це само собою. Не можеш в скелю мобілізуватись, спробуй в мобгрупі погарувать. Інфаркт і інсульт ніхто не відміняв. Але хоча б добровільно. Тому автора підтримую.
показати весь коментар
16.04.2026 14:50 Відповісти
Ну трохи не про це. Молодих на передок, а в тилу і пенси зправляться. Оптимізація. Бусифікувати вже не має кого. Ще декілька" потужних контрнаступів" штурмових військ мясника сирського і можна довоюватись до повного звіздєца.
показати весь коментар
16.04.2026 14:53 Відповісти
Їм похєр. Автор звертається до тих, хто виїхати не може і не хоче, але фізично може стати до захисту країни. Абсолютно логічний і своєчасний заклик
показати весь коментар
16.04.2026 14:55 Відповісти
Ви апелювати до крайнощів. Медогляд ніхто не відміняв. Розумію, що звучить як ісенітниця. Але це добровільно. І є багато пенсіонерів на яких орати можна. Особливо колишніх силовиків по яких автор також згадує.
показати весь коментар
16.04.2026 14:59 Відповісти
То зрозуміло. Але для мобільних груп нашкрібуть. Їхні хвороби аж ніяк не заважають їх поголовно бусифікувати в штурмові війська.
показати весь коментар
16.04.2026 15:12 Відповісти
Це я трохи послідовність речень поплутав. Волонтер-пенсіонер про припинення війни нічого не писав. Але допоки війна триває потрібно оптимізувати використання людських ресурсів. Звичайно я розумію, що за поточної влади це утопія. Але щось робити необхідно. Бо експерти прогнозують можливість великих втрат територій через брак людей в бойових частинах. Ну і США повністю відмовляються фінансувати Україну. Грошей і зброї стане відчутно менше. А це дуже збільшує можливість поразки на фронті.
показати весь коментар
16.04.2026 20:05 Відповісти
ЦЕ ПИШЕ СЛУГА НАРОДУ, У КИЇВСЬКІЙ МІСЬКРАДІ, ЯКОГО НАРОДУ ЦЕЙ СЛУГА.....ЗРОЗУМІЙТЕ САМІ
показати весь коментар
17.04.2026 11:24 Відповісти
Геніально. Пенсів у яких зір, реакція, здоров'я просіли за кулемети, ага, щоб шахедів побільше пролітало. А бігаючих вулицями молодих бугаїв у балаклавах не хочеш на корисну справу підписати?
І якщо автор винний що здав Україну то нехай і воює а я голосував за тих хто і разу не пройшов до влади. І взагалі ця казочка про голосування для слабких розумом бо вибори це лише перший крок, не можна обрати когось який все зробить за тебе а ти будеш сидіти на дивані і насолоджуватись "правильним" вибором, так не буває.
А щоб люди хотіли захищати цю країну потрібно зробити щоб вона була їх а не прокурорсько-судівська-ментівська-ТЦКашна та їх синків мажорів і інших холуїв.
Україні потрібно витягнути з тіні так званих ухилянтів відмінивши корупційні штрафи та мобілізувати на військову промисловість, замість того щоб його вбити у м'ясорубці нехай краще дрони складає.
показати весь коментар
16.04.2026 15:25 Відповісти
Ну да, ті "що самі хочуть служити" ну ніяк не можуть прийти до ТЦК, ага. Не беруть їх.
показати весь коментар
16.04.2026 16:43 Відповісти
Стаття повна маячня - створити підрозділи виключно з пенсіонерів . Інший сумбур навіть коментувати не хочу.
показати весь коментар
16.04.2026 16:59 Відповісти
Тобто сам ти статтю не читав. Чого тоді даеш дурні поради?
...
Я звернувся до командування ПС ЗСУ з проханням - дати можливість створити мобільний підрозділ лише з "пенсів", пройти навчання, і служити за контрактом. Джерело: https://censor.net/ua/b3610808
показати весь коментар
16.04.2026 17:07 Відповісти
Ми всі, кому 50+, винні в тому, що обирали влади, яким Україна була до сраки. Джерело: https://censor.net/ua/b3610808
Серйозно??? Мені 58, зараз вже два роки в ЗСУ, у 1991 голосував за Чорновола, агітував інших теж так само голосувати, за що в своєму Харкові мене називали бандерівцем, вважаючи що так мене ображають. У 2004 голосував за Ющенка, а потім був на першому помаранчевому Майдані, після побиття студентів на Майдані, вже 1 грудня 2013 був в Києві з однодумцями, приймав участь у подіях Революції Гідності. У 2014 голосував за Порошенка, а напередодні виборів 2019 намагався достукатися до тих хто мріяв про Голобородька, казав їм що в разі його перемоги буде велика біда і велика війна, нажаль виявився правий, як і ті хто не голосували за кремлівського блазня. Тож я раджу Андрію Боєчку не рівняти всіх під один гребінець, бо совком тхне. Мені майже 60, але я винним себе не вважаю, бо я громадянин своєї держави і був з нею завжди поруч, коли вона цього потребувала і я поруч з нею зараз. А тим, хто голосував за комуняк, за червоних директорів, за донецьких бандюків та за кремлівського скомороха, їм за великим рахунком і зараз все до сраки чи до тухєса. Більша частина з них в перші місяці широкомасштабки виїхали за кордон і звідти пишаються найвеличнішим покидьком за якого голосували, решта з тих кого знаю сидять роками по хатах, баби за них хліб купляють, але зеленський для них найвеличніший лідОр. І цю тупу інертну масу отакими зверненнями ви з хат не мотивуєте записуватися в мобільні групи чи ще кудись, Ім і з телемарафоном та з бидлошоу в тєлікє *******.
показати весь коментар
16.04.2026 16:54 Відповісти
Автор вважає всіх винними і думає що всі голосували за цих всіх президентів. Та ні, були і інші кандидати але ж більшість голосували за тих хто обіцяв безплатний газ і таке інше.
показати весь коментар
16.04.2026 13:03 Відповісти
"Хейт і звинувачення в піарі" Який хейт? Критика. Хейт буде тоді коли будуть сміятись над вашою лисиною чи розумовими здібностями. Критика може бути конструктивна - коли щось пропонують інше, або не конструктивна.
показати весь коментар
16.04.2026 13:15 Відповісти
Зараз будують башні з автоматичним наведенням на ціль.
Потрібно йти на крок вперед. Будувати башти через декілька кілометрів, в два єшелони, з автоматичною зброєю і дронами на поготові. Оператори можуть бути в центрі керування.
показати весь коментар
16.04.2026 13:24 Відповісти
Потікають за кордон. Воно розумне коли нічого не загрожує.
показати весь коментар
16.04.2026 17:27 Відповісти
просто Сирському 60 , а це група підтримки
показати весь коментар
16.04.2026 22:20 Відповісти
Гарні ідеї!
показати весь коментар
16.04.2026 21:31 Відповісти
Ти програєш 9-0.
показати весь коментар
16.04.2026 21:33 Відповісти
Ну 11-2, це ж те саме, що 9-0.
показати весь коментар
19.04.2026 11:05 Відповісти
Ти не хочеш визнати своєї поразки. Як путлєр.
показати весь коментар
19.04.2026 21:42 Відповісти
Невже у нас немає сил, щоб перезарядити Браунінг чи Утьос?

Сили перезарядити є, але сил вести влучну стрільбу, компенсуючи віддачу - немає. Також слабкий зір, координація рухів, реакція, слух + повільне відновлення. Сенсу витрачати кошти на підготовку та утримання 60+, якщо вік не дасть повноцінно служити?
показати весь коментар
16.04.2026 16:23 Відповісти
Ми всі, кому 50+, винні в тому, що обирали влади, яким Україна була до сраки. Джерело: https://censor.net/ua/b3610808

І чому це люди, якім Україна до сраки, які народились не в Україні, а в СРСР, повинні за неї воювати? Де логіка?
Воювати повинні полум'яні патріоти.
показати весь коментар
16.04.2026 23:03 Відповісти
Ми всі, кому 50+, винні в тому, що обирали влади, яким Україна була до сраки.
Оце якраз найбільше вкурвлює "ми всі".
Мені 68, але ніколи не голосував за тих кому Україна до сраки.
Так, я не в ЗСУ, не беруть за віком, але вже 1,5 роки з підрозділом БПЛА живу, працюю.
Готую ФПВ дрони на виїзд, ремонтую, налаштовую, ретріки роблю, ще й новачків інженерці навчаю в міру сил та скромних знань.
По суті те ж саме що і військовослужбовці в лабораторії, але не оформлений.
Хлопці не жаліються.
На відтяжці. На позицію не беруть, паразити! 😡
показати весь коментар
16.04.2026 18:24 Відповісти
Та нема защо. Просто роблю те що можу. Таких багато.
показати весь коментар
16.04.2026 20:17 Відповісти
Краще пенсів брати в снайпери. Там лежать в засідці, відпочивають.))) Можна льотчиками щоб не бігати, бо важко, а літати. Багато є ідей гарних, молодець автор. Головне, щоб чинуші, депутати різні, їх прислуга, прокурори, поліціянти, охоронці, залишились в тилу, бо вони незамінні.
показати весь коментар
17.04.2026 02:11 Відповісти
Ну їздити на машині та перезарядити кулемет пенсіонер упорається. Але нещодавно були новини, як з цих мобільних груп відправляють на передню лінію. Пенсіонер ти чи санітар не має значення, контракт є значить вперед в окоп, а шахеди будуть дрони перехоплювачі збивати
показати весь коментар
16.04.2026 13:11 Відповісти
Дедушка старый, его не жаль, ему всё равно...
показати весь коментар
16.04.2026 15:43 Відповісти
Воювати мають всі! І хлопчики горобчики до 25 років. І жінки. Не всім іти на фронт, але сидіти оператором ППО, водити вантажівки з БК, охороняти стратегічно важливі обєкти, працювати на оборонних заводах - можуть всі. І хлопчику горобчику в 20 років нічого не буде якщо він буде наводити дрони перехоплювачі по шахедах десь у підвалах ужгорода.
показати весь коментар
16.04.2026 12:45 Відповісти
Ти пердака мобілізуй і ментів з мажорами спочатку і тецекашниківяких десь під 50ти тисяч
показати весь коментар
16.04.2026 13:00 Відповісти
Ви,пане Андрій свідомо все змішали в одну купу,чи явний невіглас?
Про яких пнсіонерів йде мова - 40-45 річних-прокуросько мєнтовських,держслужбовців ,чи 60+ річних роботяг,що пропрацювавши на виробництві ледь зводять кінці з кінцями на мінімальну пенсію і більшість,не дивлячись на стан здоров,я ще змушені працювати?
А про " полчища пенсіонерів військових, податкових, митних, поліцейських і прокурорських. Джерело: https://censor.net/ua/b3610808"
якось дуже скромно,не бачите явного потенціалу.
показати весь коментар
16.04.2026 13:06 Відповісти
Сторінка 1 з 2