8735 відвідувачів онлайн
3 218 166
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Легалізація короткостволу - єдино правильний висновок з трагедії

стрілянина

Чи знаєте ви, хто живе з вами поруч?

Хто вони, ваші сусіди? Чи безпечно жити з ними поруч, інертно підозрюючи, що серед них є російські агенти, але нічого з цим не робити?

Це питання я поставила собі минулого тижня, прочитавши у чаті мого жк дискусію між прихильницею русакава міра і сусідами. В розмові ця жінка літературною російською мовою з цитати російських класиків, розповідала про "нацистскі" лозунги України, про те, що государство робить геноцид, відправляючи чоловіків воювати, скидала якісь рускі тексти про патріотизм, відео ультрас і тд.

За кілька тижнів перед тим, хтось з нашого ЖК раніше за офіційні медіа за лічені хвилини після прильотів скидає фото телеграм каналу-мільйоннику, який купує такі фото і відео за гроші. Можливо, роблячи це паралельно і для русаків.

Розуміючи потенційну небезпеку, я зібрала всі факти про наявні погляди прихильниці русакава міра, порадилася із сусідами. Додала переписки з чату і передала всі спостереження в СБУ.

Чи може людина з вашого дому бути навідником, якщо в її стрічці рускій мір. Чи може людина бути агентом -терористом, якщо вона народилася в росіі, вже демонструвала агресію до людей в супермаркеті, вела з вами хворобливі розмови з тезами російської пропаганди і неадекватно вела себе в публічному просторі?

Так, може. І якщо б вчорашній терорист був протягнутий до відповідальності за його минулі агресивні дії, позбавлений права володіння зброї і був під контролем СБУ, то можливо цієї би трагедії не сталося.

Будьте пильними до тих, хто живе поруч. І ні, людина яка підтримує противника, живучи поруч з вами - це не різні політичні погляди, це небезпека, бо поруч посібник ворога. Задача ворога, нагадаю, вбити вас.

Кілька висновків зі вчора.

1. Просто розриває від бездіяльності поліцейських, які (увага, єдині на тій вулиці були зі зброєю, навчені, професійні правоохоронці) кинули дитину і поранених батьків і при зустрічі терориста зі зброєю почали тікати. Тупо тікати. Це сором. І пляма на репутації всієї поліції.

2. Зброя. Ми - громадяни воюючої країни. Ми - вільні люди, не раби. Ми маємо право на носіння зброї. Якби у людей, які зустріли терориста сьогодні, була зброя - не було би стількох жертв.

❗️Легалізація короткостволу - ось єдино правильний висновок з цієї трагедії.

У всіх психічно хворих з купленими довідками, криміналітету, злочинців зброя і так є. Вони її можуть використати у будь-який момент.

А от звичайні люди, які й стають жертвами таких довбойобів, зброї не мають.

3. Будьте уважні до тих, хто живе поруч. Контактуйте з іншими сусідами, які частіше проводять час біля підʼїзду для надання вам більшої інформації щодо тих, хто словесно і в соц мережах є прихильником русакава міра. Краще перебдіти, аніж ні. Якщо є небезпека, пишіть до чат боту СБУ. Зробіть скрін і збережіть в улюблених фото в телефоні, щоб були контакти під рукою. Це важливо. Це збереже життя.

Топ коментарі
+11
у цiй iсторii мене посмiхае ситуативнiсть. До цього язики у сраки майже всi. А хайпанути. Тут i янiна ми не раби.
показати весь коментар
19.04.2026 23:31 Відповісти
+10
Яніна Соколова пише про те, в чому не тямить. Одна справа мати право на володіння короткоствольною зброєю,яку треба тримати вдома, і зовсім інша справа мати дозвіл на носіння цієї зброї.
показати весь коментар
19.04.2026 23:59 Відповісти
+7
А от у дружній нам Молдові закон дозволяє і зберігати дома, і носити короткоствольну вогнепальну зброю (пістолети, револьвери) для самооборони.
Самооборона може стати потрібною законослухняному громадянину не тільки вдома, але, як щойно можна було помітити, і на вулиці, в громадських місцях, при пересуванні транспортом. Зрозуміло, що потрібен окремий закон про самооборону із застосуванням вогнепальної зброї.
Усвідомлення нападником того, що громадянин - потенційна жертва нападу має законне право на самооборону із застосуванням вогнепальної зброї і може виявитися озброєним, стримує потенційного злочинця від нападу.
показати весь коментар
20.04.2026 00:51 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
у цiй iсторii мене посмiхае ситуативнiсть. До цього язики у сраки майже всi. А хайпанути. Тут i янiна ми не раби.
показати весь коментар
19.04.2026 23:31 Відповісти
Яніна Соколова пише про те, в чому не тямить. Одна справа мати право на володіння короткоствольною зброєю,яку треба тримати вдома, і зовсім інша справа мати дозвіл на носіння цієї зброї.
показати весь коментар
19.04.2026 23:59 Відповісти
А от у дружній нам Молдові закон дозволяє і зберігати дома, і носити короткоствольну вогнепальну зброю (пістолети, револьвери) для самооборони.
Самооборона може стати потрібною законослухняному громадянину не тільки вдома, але, як щойно можна було помітити, і на вулиці, в громадських місцях, при пересуванні транспортом. Зрозуміло, що потрібен окремий закон про самооборону із застосуванням вогнепальної зброї.
Усвідомлення нападником того, що громадянин - потенційна жертва нападу має законне право на самооборону із застосуванням вогнепальної зброї і може виявитися озброєним, стримує потенційного злочинця від нападу.
показати весь коментар
20.04.2026 00:51 Відповісти
Тобто у вас такий менталітет що саме ви із своєї легальної зброї яка є у державній базі гільзотеки почнете стріляти направо і наліво тільки но її придбаєте? Серйозно?
показати весь коментар
20.04.2026 06:27 Відповісти
Це все пуста болтовня. Легалізація саме короткостволів саме в Україні призведе тільки до різкого збільшення смертей.
Якщо для тебе США чи Європа приклад- то там на б'ють морди під час будь- якого ДТП, на відміну від України.
Тепер уявимо,що у обох " короткостволи"
Люди і менталітет різні..
Тут загинуло 6 осіб, з " короткостволами" така кількість загиблих буде щонеділі..
показати весь коментар
20.04.2026 01:02 Відповісти
Річ навіть не в тому що у криміналітета зброя є. Зброя у нас не заборонена. Ви можете легально купити дробовик, автомат (лише перероблений щоб стріляв одиночними), снайперську гвинтівку! А пістолет - ні. І носити з собою її теж заборонено.
Тобто маємо ситуацію що у злочинця може бути навіть ЛЕГАЛЬНИЙ дробовик. І якщо він захоче скоїти злочин зі збороєю - звичайно що він його без проблем візьме. Абсурд звичайно, але навіть цей аргумент "антилегалізаторів" розбивається вщент.
Я, маючи зброю, легко візьму зброю на злочин, але для самозахисту - не можна. Абсурд? Абсурд!
показати весь коментар
20.04.2026 07:37 Відповісти
Про легалізацію зброї говориться вже давно. Чого тільки варті багаторічні намагання Української асоціації власників зброї. Ця трагедія зайвий раз нагадала про її необхідність, і... про ганебність вічновтікаючої МВС, яка доречі є головним противником наявності легальної зброї у громадян.
показати весь коментар
20.04.2026 06:51 Відповісти
Ну не треба ля-ля! З чого такі висновки? Військові друг друга не стріляють, а в умовах постійного стреса, сварок та мордобоїв там вистачає. Поліцаї не постріляли друг друга, ну це понятно - сцикуни. Депутаты тільки плебсів стріляють, друг друга ні-ні. Мисливці також кривавих шабошів не влаштовують. А звичайні водії, якщо вони не вищеназвані, будуть їздити й шмаляти з вікна навсебіч. І виходячи з цього, ви завуальовано ствержуєте, що плебси - це тупе бидло, стадо кровожадних приматів, що досі кидаються своїм лайном друг в друга. Яка, нафіг, їм ще й зброя!?
показати весь коментар
20.04.2026 07:47 Відповісти
В США все легалізоване-перелегалізоване, але це ніяк не заважає постійним шутінгам.
показати весь коментар
19.04.2026 23:39 Відповісти
Висновки тітоньки-авторки нікчемні: вільне володіння зброєю призведе до ще більшого насилля.
показати весь коментар
20.04.2026 02:20 Відповісти
Поцікавтеся скільки в Україні десятків тисяч наградної зброї. Вона є ментів, судей, прокурорів, депутатів і держпосадовців. Усі вони не позбавлені права на самозахист, на відміну від левової частки громадян.
показати весь коментар
20.04.2026 06:33 Відповісти
Навіщо так затягувати драму? Мова про зовсім інше. Право на самозахист- базова річ, доречі прописана у Конституції. А ще мова про легальну зброю для реалізації цього права. Легальну означає прозору для Держави. Хочете і надалі дивитись як мєнти втікають а ви опиняєтесь беззахисними перед злочинцями? Ок. Я, і такі як я- ні.
показати весь коментар
20.04.2026 06:42 Відповісти
Харош вже демагогію про рожевих поні розводити.
Медичний факт- з легалізованим короткостволом кількість смертей зросте у рази.
Ментаоітет такий.
показати весь коментар
20.04.2026 01:04 Відповісти
Коли я бачу як до легалізації короткостволу в унісон закликає вся провладна помийка, відчуваю прям інфернальний жах. Масштаби плануємої різанини будуть захмарні. Тікайте на милицях, на човнах, кидайте автівки, на шафах і надувних матрацах як кубинці. І ні, немає тут ні краплі проросійськості чи "пораженчєства", просто тверезий погляд.

Коли на фронті мінусується за місяць умовно те, скільки набирається, та їм срати вибачте на якихсь сім застрелених, навіть якби їх було 70, стратегічно це ніщо. Це лише привід - непокора поліції, не вийшов з машини - постріл. Тікаєш на вулиці - постріл. Проросійський погляд у сусіда - постріл. От до цього вся ця муть.
показати весь коментар
20.04.2026 06:24 Відповісти
Цікаво, як це собі захисники носіння зброї уявляють? Щоб громадяни замість поліції вели перестрілки з терористами? Чи подружжя, яке просто зайшло в супермаркет за покупками, мало бути озброєне і відкрило вогонь по нападнику... Відповідь проста - чим більше буде зброї на руках у громадян, тим більше буде таких випадків! Навіть у здавалося ще вчора здорового громадянина з дозволом на зброю, сьогодні може бути здвиг по фазі (від якихось життєвих обставин тощо) і тут він згадає, що в нього є пістолет! І це абсурд чекати, що випадкова господарка в супермаркеті "озброєна у відповідь", стримає таку людину...
показати весь коментар
20.04.2026 07:13 Відповісти
Ви спочатку ФАКТИ почитайте, а потім пишіть. Ніде не зростає, а в Україні раптом зросте.
показати весь коментар
20.04.2026 07:42 Відповісти
Мов про те що кожен має право на самозахист. Проти озброєного бандита в любій формі повинна бути зброя у потенційної жертви. А то вже діло кожного - мати зброю чи не мати.
І якщо хтось не хоче щоб його пристрелили - ведіть себе адекватно.
показати весь коментар
20.04.2026 07:42 Відповісти
То може і автомобіліз заборонити, бо наїздінг можемо зменшити, а раз наїздінгу менше, а ніж шутінгу, то заборонемо цивільні авто і все буде добре
показати весь коментар
20.04.2026 09:59 Відповісти
Легалізація короткостволу - ось єдино правильний висновок з цієї трагедії." - спірна теза.В першу чергу народ перестріляє ...самих мєнтів. Оце й буде "реформа".
Тому,як на мене варто цю правоохоронну прогнившу і корумповану систему розігнати і провести тотальну люстрацію.
показати весь коментар
20.04.2026 00:16 Відповісти
Скільки смертей шутінгів в середньому на рік на 348 млн населення? Близько 47 тис.
З них близько 60% - зареєстровані, як самогубства.
А скільки в США в середньому на рік смертей у ДТП? Близько 41 тис.
Вдвічі більше смертей , ніж від шутінгів (самогубства не враховані).
І чому в США не відмовляються від автотранспорту через такий величезний ризик померти в ДТП?
показати весь коментар
20.04.2026 00:36 Відповісти
Саме- саме, як аргумент. На чому він базується? Бо так приснилось?
показати весь коментар
20.04.2026 06:53 Відповісти
підпишіть петицію за "Встановлення кримінальної відповідальності за українофобію"
https://t.co/yYEhRDzJel
показати весь коментар
20.04.2026 07:10 Відповісти
Якщо кожнийй дебіл,неадекват (вже не говорю про наркошу, випивоху) буде носити короткоствол ---трупів і поранених буде в рази більше Бо такі люди і зараз,на просте зауваження, штиряють ножем або стріляють а одержать в першу чергу як-раз такі при нашій корупції
показати весь коментар
20.04.2026 07:37 Відповісти
Мова не про штурмові дії цивільними громадянами. Мова про реалізацію права на самозахист прописану у Конституції. Зброя потребує культури поводження із нею і знання законів по її застосуванню для захисту. Ніхто і не каже що її повинні продавати як вейпи у вейпшопах. Якщо в тебе легальна зброя, яка зареєстрована у державній гільзотеці ти з нею не будеш вчиняти протиправних дій. Злочини вчиняються з нелегальною. Що до вашого аргументу "здвигу по фазі", то такі випадки одиничні. Ви ж не за заборону приватного автотранспорту бо в дтп гинуть люди? Із цим у вас усе ок? А чому не ок із базовим правом людини на замозахист?
показати весь коментар
20.04.2026 08:04 Відповісти
всі вищеперечислені отримали ту нагородну зброю на шару то єсть даром . ану розкажи скільки коштує ..глок.. травмат або ..форт.. скільки коштують патрони і тренування в тірах . потім піди по сусідах і запитай кому по кишені таке задоволення . а перед тим ще й медкомісію треба пройти . там теж не безкоштовно
показати весь коментар
20.04.2026 09:04 Відповісти
це той, що збройний лобiст? Якщо так, то я його давно вiдстрежую.
показати весь коментар
20.04.2026 09:43 Відповісти
Абсолютно неправильна в вас позиція. Реалізація вашого сценарію приведе до того , що Україна перетвориться в Дикий Захід із американських вестернів з його специфічними законами: виживає той , хто стріляє першим. Ви приходите в бар, а там над стійкою надпис: "В бармена просьба не стріляти".
показати весь коментар
20.04.2026 10:02 Відповісти
було б пів біди, що перестріляютьодин одного, але з тим як наш нарід все робить, кулі дістануться випадковим людям
показати весь коментар
20.04.2026 11:37 Відповісти
Яніна , державна система гнила і не спроможна щось робити наперед щоб запобігти трагедії .
Ви направили заяву в СБУ але пишете що тільки короткоствол вирішить питання , тобто самі підверджуєте що СБУ нас ..ти на цю тему , їх більше цікавить як защемити НАБУ щоб у друзів Зеленського не було проблем .
показати весь коментар
20.04.2026 06:35 Відповісти
Додам до сказаного вами В таких ситуаціях іде стрес і адриалін в людини,особливо не тренованої із зброєю_---- то він буде стріляти в людних містах,жерв буде в рази більше Навіть смішшно чути про користь в таких випадках --пулі літають з усіх сторін ,терориста відстрілюєм
показати весь коментар
20.04.2026 07:41 Відповісти
самий дешевий травмат коштує 30 000 грн плюс патрони плюс сходити в тир щоб навчитися ним користуватися ітого вийде десь 50 000 грн . ану підіть по сусідах у кого такі ..лишні.. гроші і що ти зробиш з тією пукавкою проти помповой рушниці або нарізного карабіна ??? мусора з бойовими пістолетами тікали як пацюки !!! в сша кожні три місяці страшні стрілянини бувають . у нас буде ще гірше коли мажори наркомани будуть кататися на поршах з помпами і калашами
показати весь коментар
20.04.2026 08:54 Відповісти
Оце Ваші зауваження і є пустею болтовнею, Ви пропонуєте забороняти людям захищати себе, як це в рф та колишньому срср, і приводите обрізану статистику, яка не стосується легального володіння зброєю, а змішана з випадками нелагального володіння, не приводити у приклад Швейцарію, де зброєю володіюють, навіть іноземцям дозволено купувати, проте під додатковим контролем, і немає ніяких шутінгів. І пропозиція заборонити, добре - заборини автомобілі, щоб не було жертв аварій, яких більше від шутінгів, та від нападів. І пропоную тим хто проти зброї чипляти на житлі: "власник не має зброї і не може захищатись", а тим хто за: "власник володіє зброєю, і буде захищатись у разі нападу", проте ви втекли судячи з України з радянським відношенням, в Іспанію, де відношення до зброї жорсткіше, а ніж в інших країнах ЄС, проте вона легалізована («Оружейний регламент» (Reglamento de Armas), Королівський указ №137/1993, з подальшими зміннами (останній великий пакет - 2011 р.), контроль реалізує Громадянська гвардія (Guardia Civil)).Тому прикольно, жити в країні де зброя легалізована, і давати поради іншій країні не легалізувати.
показати весь коментар
20.04.2026 09:45 Відповісти
Знову порадник, пише з країни де є закон про зброю, і радить іншим не легалізувати, як в країні де він живе.
показати весь коментар
20.04.2026 09:46 Відповісти
У вас неправдива інформація, точніше правдива на 50%. В Молдові дозволяється мати зареєстровану зброю, але правом носіння її в людних місцях володіють одиниці: дійсні, або колишні керівники спецслужб чи поліції і видається воно по спеціальному наказу. Вдома зберігай , що хочеш, а по вулицях з вогнестрілом нічого шастати.
показати весь коментар
20.04.2026 09:46 Відповісти
Так, він. Зараз немає потреби бо я у армії і зброї в мене овердофіга. Після звільнення обов'язково вступлю у асоціацію.
показати весь коментар
20.04.2026 09:51 Відповісти
Я мав на увазі короткоствол. З рушницями в Молдові справа, як і всюди.
показати весь коментар
20.04.2026 09:51 Відповісти
Питаня в тому що влада робить вигляд що нічого не сталось те що кожен день ворог вбиває щодено щонайменше 5-10 мирних людей ,сеед яких і діти, десятки поранених ,бувають дні коли число жертв доходить до 30 і більше ,сотні місті сіл знищені і стерті з лиця землі. І хтось чув від президента що триває геноцид проти українського народу ,ні розмови про мирні ініціативи ,безпекові угоди розмови ні про що ,замість того щоб доносити до світу про злочини рашиських варварів . В середині країни через провальну інформаційну політику ворог відкрив другтй фронт вербуючи колоборанське бидло для диверсій і замість того щоб посилити відповідальність за співпрацю з ворогом нічого не робится ,РНБО взагалі тільки на папері. Тому не можна мовчати про злочини рашизму ,не можна мовчати як любителі "русского мира" вільно почуваются.
показати весь коментар
20.04.2026 10:09 Відповісти
Ні, а так, що військовослужбовець в дома, на якого полює агент фсб, може захистити себе і родину, прикордонник, який відмовився від хабара, може захистит себе і родину, поліцейський який затримав злодія, а прокурор чи слідчий відпустив за хабар, може захистит себе і родину, люди в прикордонні з рф чи білоруссю, чи поблизу ЛБЗ з ТОТ, можуть захистити себе (або мати на це право і можливість хоч потенційну), громадяни (в тому числі відставники зі штатною зброєю) у випадку широмаштабки можуть організувати організований збройний супротив окупантам. Ось саме так, а поки що нацсупротив - в Україні позазаконом, навідміну від Швейцарів
показати весь коментар
20.04.2026 10:12 Відповісти
Кожен дебіл та неадекват може купити нелагльну, зброю, а медкомісію він не пройде, а дозвіл стосується адекватів, і в першу чергу військових, співробітників правоохоронних структур (корупціонери вже купили нагородну, а от чесні не будуть їти проти бандюганів, поки не будуть захищені поза службою), потім військових запасу в раках нацсупротиву, потім цивільних у складі нацсупротиву (як в Швейцарії), і т.д. і потім через кілька років - цивільним, які пройдуть медкомісію, і буде сформована культура використання зброї.
показати весь коментар
20.04.2026 10:15 Відповісти
Хоча про посилення відповідальності колаборацію, держзраду і т.п., і необхідність активізації СБУ щодо виконання своїх обов'язків - повністю згодень.
показати весь коментар
20.04.2026 10:25 Відповісти
Тому що в Іспанії немає вашої збройової мафії
показати весь коментар
20.04.2026 10:43 Відповісти
Більшість українців навіть задумуватися про такі речі небудуть. Є пістоль- шмаляй по " обідчику", це він " перший начав".
показати весь коментар
20.04.2026 11:01 Відповісти
Єдиний правильний висновок-це набір і підготовка в поліцію людей,які здатні захищати громадян, а не тих хто просто ходить на службу за 40 тисяч,що б цілий день втикати в телефоні. Легалізація пістолетиків-це перекладання відповідальності з поліцейських на цивільних громадян. Після легалізації такі багатенькі жіночки,як авторка,понакупляють собі позолочених пістолетиків і підуть з дітками гуляти на дит майданчики разом з тими,в кого пістолетиків не буде. Користуватись вони ними звичайно толком не навчаться,тому буде багато цікавих інцидентів
показати весь коментар
20.04.2026 11:22 Відповісти
Шановна Яніна Ви подивиться навкруги не з київських пагорбів а трошки до низу спустіться. І Ви побачите разюче розшарування населення. З одного боку силовіки, чиновництво різних рангів, всіляка шушера, яка прстосувалася і сосе з бюджету. З іншого боку люди, які виживають, які тягнуть на себе всю вагу війни. Іноді по СМІ я слишу "ті хто отримують 20 тис. грн." Повірте, більшість, наприклад, з моїх знайомих лише можуть мріяти про ті 20 тис.. Тепер всю цю "верхівку" ви ще озбройте і що воно буде?
показати весь коментар
20.04.2026 11:26 Відповісти
то ви в армії не були, якщо пишете "Військові друг друга не стріляють"
показати весь коментар
20.04.2026 11:32 Відповісти
В Іспанії не кращій менталітет, але зброя легалізована, в Іспаніїї з 2015 року постійний безлад у Парламенті., не можуть обрати кооліції, уряди, додаткові вибори, Іспанії дуже повезло, що є Україна, і мешканці більш мотивовані аніж Іспанці, і дозволяють Іспанії гратись, з виборцями, які не знають, що хочуть, а ось, здалась би України та її виборці, і воювала б Іспанія у складі НАТО проти рф а може і КНР - і було б не весело в Іспанії дивитись на події у себе, звинувачували б електорат, який з 2015 року, казна за кого голосує, Україну, яка не чомусь вирішила не вести "нескінченну війну".
показати весь коментар
20.04.2026 12:12 Відповісти
Ні, в Іспанії є також організовані https://lb.ua/world/2026/01/09/715997_ispaniyi_zaareshtuvali_desyatki.html злочинні угрупованя, які працюють з https://novynarnia.com/2020/12/17/v-ispaniyi-projshla/ російською мафією в т.ч. збройовою, Італійською, займаються контрабандою зброї. Да українській мафії по рівню міжнародної злочинності далеко, не знаю навіть, як в Іспанії люди не бояться на вулиці виходить, якщо російські мафіозі вільно зі зроєю гуляють)))) Тако, що це навіть більше, то ж кажу терміново робіть майдан в Іспанії проти зброї, бо мафія вимушена товстим іспанським поліцейським, які не вміють стріляти здаватись без бою.
показати весь коментар
20.04.2026 12:17 Відповісти
Так, можно і автомобілі заборонити, ДТП буде в рази менше, і не будуть, ліві брати чужі авто і скоювати ДТП, а з урахуванням того що від авто гине більше людей аніж від зброї, то забороняти треба терміново.
показати весь коментар
20.04.2026 12:18 Відповісти
Так, тоді, треба заборонити автомобілі, і дозволити вогнепал, ризик буде в рази менший, раціональний чендж, плюс цей ризик нивелюють збільшенням оборонних спроможностей, а Молдові, якщо це краще, може заборонити обіг зброї, і здатись росії через перемоги так званої ПМР - ризику зовсім не буде, по в нацистських і тоталітарних режимах, зброя заборонена, можуть і автом заборонити разом з інетом.
показати весь коментар
20.04.2026 12:22 Відповісти
кривеньке порівняння, але яка різниця, не буде вам короткостволу, вся ця дискусія запущена ручними журналіставми, щоб не виникало бажання вимагати відставки керівницьтва МВС
показати весь коментар
20.04.2026 12:31 Відповісти
Згоден.
показати весь коментар
20.04.2026 14:00 Відповісти
"Шастати по вулицях із зброєю" - відомий аргумент залякування суспільства, який має на меті не допустити надання права на зброю громадянам України. Як загальновідомо, де-факто право на зброю у нас фактично привласнила собі влада, яка перелякана і озброїлася для захисту від незадоволеного владою народу. Право на короткоствольну зброю (зокрема, як нагородну) де-факто стало одним з привілеїв цивільних можновладців, які ,називаючи себе "слугами", фактично живуть неспівставно краще власного господаря, яким за Конституцією є народ. Для захисту свого способу життя практично всі вони озброєні вогнепальною зброєю.
Щодо носіння зброї (port armă) в громадських місцях у Молдові.
Окремий дозвіл на носіння потрібен майже завжди. Просто мати зареєстровану зброю не дає автоматичного права носити її з собою (на вулиці, в транспорті тощо). Власник зобов'язаний мати при собі дозвіл поліції під час носіння. Носіння заборонено в людних місцях: стадіони, школи, держустанови, суди, церкви, концерти, публічні зібрання тощо. Також заборонено в стані сп'яніння чи без дозволу. Для звичайних громадян дозвіл на носіння видається не автоматично, а після додаткових перевірок. Він діє на певний термін (нещодавно скоротили з 5 до 3 років у деяких випадках) і може бути відкликаний за порушення (незаконне зберігання, носіння тощо).
У практиці для звичайних громадян носіння в громадських місцях (особливо приховане) -це виняток, а не правило.
Дійсно, багато джерел і обговорень вказують, що реальне право на щоденне носіння мають переважно особи, які виконують службові обов'язки (охоронці, певні посадовці), дійсні або колишні співробітники спецслужб, поліції, силових структур (вони часто отримують дозвіл за спрощеною процедурою або за спеціальним рішенням/наказом), судді, прокурори чи високопосадовці в окремих випадках (але навіть для них у 2025 році намагалися скасувати привілеї, і МВС заперечувало пільги).
Звичайні громадяни рідко отримують дозвіл на постійне носіння без вагомої причини (наприклад, загроза життю, підтверджена поліцією). Більшість тримає зброю вдома для самооборони.
показати весь коментар
20.04.2026 14:31 Відповісти
Аналогічно маніпулятивними можна визнати, можна стверджувати, що суспільство не готове до демократії, бо обирає неправильних політиків, це не значить, що людей треба позбавляти демократії, люди в переважній більшості порушують ПДД, то їх треба позбавити автомобілів, багато людей не правильно вживають ліки, заборонити всі ліки без рецептів, люди в Інеті дивляться заборонені речі - заборонити Інет. Так це як в кацапні, заборонити все, щоб не було проблем. Я проти цивільних авто, бо це величезна загроза, то коли заборонимо??? Я проти того, щоб людям дозволяли розводити великих собак - це величезна загроза, коли заборонимо? А є ще ті хто проти щеплень, теж заборонимо? А може ще проросійських будемо слухати, "пойті на дискусію с масквою, хватіть вечно ваівать, ведь я і так живу в Іспаніі, і купіл пістолет, патаму что там у все єсть, а в Украіне етого нінада, я протів". Кому потрібно зброя - держава видає тільки на період роботи, умовний робочий час, а вимагає, боротись з людьми які мають доступ до зброї цілодобово, а захисту не дає, не може поліцейський боротись з корупцією, коли знає, що його родину ніхто не захистить, не може СБУшник йти проти системи, коли знає, що його в підворотні підстрелять чи підріжуть. І без легалізації зброї, при її масовій наявності у оргзлочинності - боротьби з оргзлочинністю не буде. Легалізація зброї, це в першу чергу зброя для захисту правоохоронців та військових цілодобово і протягом року і після служби (у чесних правоохоронців ворогів озброєних нелегальною зброєю вагон). І зброя нам конче потрібна, добре що в нас не американська чи європейська демократія, бо в нас вже пересаджали б всіх цивільних що дали опір окупантам незаконно використовуючи зброї (бо Закону не має) - тому край необхідний закон, всі жертив вбивств і в тому числі від вогнепалів російських окупантів - на совісті тих хто проти легалізації зброї. Доказати зворотнє треба так, автомобіль це дуже небезпечена річ - відмовляйтесь від використання цивільного авто і я повірю у Вашу щирість і відсутність маніпуляцій.
показати весь коментар
20.04.2026 14:44 Відповісти
Я бажаю придбати короткоствол (будь який найдешевший 9 на 19), щоб він лежав, для тренувань мати право купити патрони і тренуватись на тому що видала держава, бо в неї (держави) для тренувань військових не має патронів (що думаю і будуть казати полісмени які втекли, бо там теж натівськи патрони дають, розшифрую далі). З карабіном 223 все простіше, тому береш дешевий турецький, а стріляєш з нормальної арки, що дала держава, бо повторюсь є тільки натівські ********** для тренувань, це коли військовий робить умовний постріл і каже "піу, піу..." - це сміхотворно. А буде легалізація будуть різні тири, буде не намальвана підготовка населення до національного супротиву, а реальна, а зараз цирк.
показати весь коментар
20.04.2026 14:54 Відповісти
Ви мабуть не знаєте, що верхівка, як раз озброєна, а у низів не має шансу протистояти їх свавіллю, і захистити себе від них, вона пропонує вирівняти шанси, і дати право низам отримати те, що вже і так є у верхів.
показати весь коментар
20.04.2026 15:05 Відповісти
Ти вже зайняв чергу за карабіном? Поки тут шаришся,всі " страждущіє" всі " ружжа" повикуплять !
показати весь коментар
20.04.2026 16:53 Відповісти
Ти з планети розових поні клацаєш тут з під молдавського проксі?
показати весь коментар
20.04.2026 21:21 Відповісти
Я не буду ходити по місту з гвинтівкою. Я її буду везти в багажнику, чи сумці, а дістану лише перед скоєнням злочину. Так шо то не я намалював, то ви намалювали таку картинку в своїй хворій уяві.
ПС ви з Молдови? І як там - всі по вулицям з автоматами ходять? Не перестріляли ще одне одного? )))
показати весь коментар
21.04.2026 07:44 Відповісти
Коли це у Костромі почали писати на парканаї іспанською мовою?
показати весь коментар
21.04.2026 16:32 Відповісти
Шутінг ви цим не зупините, але під приводом цього гайки будуть закручені на максимум. Будете ходити за хлібом через коридор з колючого дроту в дозволений час.
показати весь коментар
20.04.2026 07:22 Відповісти
Не вигадуйте нісенітниць.
показати весь коментар
20.04.2026 07:47 Відповісти
Менти просто хочуть ще одну легальну "схему" для прикриття нелегальних заробітків, в т.ч. при імпорті зброї, створенні додаткових "робочих" миість під "бронею", вселяких "сертифікацій", отриманні рояліті на "авторські права" при створенні вселякіх реєстрів та просто "обслуговуванні" ціх самих реєстрів і т.д. і т.п.
показати весь коментар
20.04.2026 08:08 Відповісти
Яніна заяву в сбу? це в філіал фсб? Можна не писати. Орли Малюка працюють на випередження. Он Ігоря Кривецького прямо на автобамі повязали і оголосили кримінал за "допомогу путіну". А таксиста київського що висадив з таксі пасажирку за українську мову не повязали. Філіал один.
показати весь коментар
20.04.2026 08:14 Відповісти
А навіщо - кримінал за антисемізм вже підписаний, міндічів і інших єврейських мафіозних злодіїв критикувати заборонив Зеленський.
показати весь коментар
20.04.2026 08:23 Відповісти
Поліція - це професія. І не треба робити з кожного громадянина поганого і недолугого поліцейського.
Чи може ЗЕ був краще підготовлений керувати державою, ніж ті поліцейські діяти у тій складній ситуації?
показати весь коментар
20.04.2026 09:29 Відповісти
Якби у нас лікарі не брали хабарі то 68-річний стрелок не пройшов би психіатра. Вже давно потрібно прийнятий закон як в США, дозволити провокування хабаря. Вчора стрілок в США застрелив 10 дітей тому що в США для отримання зброї не проходять психіатра. Це доказує що лише психічна хвора людина зі зброєю є загрозою для інших людей.
показати весь коментар
20.04.2026 09:33 Відповісти
Якщо в вас немає 22К гривень на "форт" але він вам дуже потрібен- підіть у тцк. Військова зарплата і премія дасть вам можливість за місяць озброїти шість ваших родичів.
показати весь коментар
20.04.2026 09:42 Відповісти
...58-річний, та на пенсій із 37 роківю Тобто і пенсію напевно отримав "по медичним" показникам: працювати - негідний, а володіти зброєю - так.
показати весь коментар
20.04.2026 09:43 Відповісти
То чому в Іспанії не ініціюєте майдан проти легалізації зброї, і просити припиниті дію королівських указів про легалізацію зброї? Досить полеміки, повертайтесь в Україну, поліція Вас захистить
показати весь коментар
20.04.2026 09:49 Відповісти
В Україні і цього не має, навіть військові не мають такого права, окрім окремих формувань (ВСП, ГУР, ССО, ОРП ДПСУ, ОРП СБУ), тому ситий голодному не товариш, а ви в цьому випадку в більш ситій країні
показати весь коментар
20.04.2026 09:51 Відповісти
Спірна, теза, є авто яким можна задавити проте на давить, і авто чомусь не забороняють, хоча більш небезпечне аніж зброя, теж і з собаками, чомусь собак не цькують, і не забороняють
показати весь коментар
20.04.2026 09:52 Відповісти
Яніна поставила дві проблеми: хто живе поруч з нами, числі яких: дезертири, наркомани, родичі втікачів, ухилянтів, злодії, і відкриті вороги України і як ми свідомі українці спокійно до цього ставимось. Інше питання про зброю. Треба усвідомити, що захист себе, своїх рідних і оточуючих - це не право, а обов'язок. Якщо вашому життю і здоров'ю загрожує небезпека ви повинні прийняти всі доступні міри для захисту: якщо ви чемпіон по бойовим мистецтвам, то може це вас врятує, а в більшості випадків короткоствол надійніше. Всі, хто пише проти зброї або ніколи не тримали в руках зброї і не відчували відповідальності за її використання, або "еліта" , яка володіє арсеналами і не хоче, щоб пересічний українець був озброєний. Не треба надіятись, що ідеальна поліція зможе захистити кожного громадянина в будь-який момент. Яніні респкт.
показати весь коментар
20.04.2026 09:53 Відповісти
ЗІГ-ЗАУЕР - "фул сайз" - УСМ краще разрекламованого глока (і з коробки кучність краще), 17 патронів 9 на 19, 46 800 грн , Glock 17 Gen5 кал. 9 мм (9х19) EU - https://ibis.net.ua/zbroia/details/pistolet-glock-17-gen5-kal-9-mm-eu/ 41 850 грн
показати весь коментар
20.04.2026 09:56 Відповісти
Про СБУ, вірно, і вони собі нагородну куплять, але як громадянину захиститись від озброєного п'яного СБУшника, "Месяц назад сотрудники СБУ напали на пограничный наряд. Источник: https://censor.net/ru/r3283666" - прикордонники, це строковики, яких заставили охороняти кордон, бо кадрові масово звільнялись з 2015 року, із-за низької зарплати, і ось СБУшники озброєні, п'яні (з контрасами на кордоні обмивали подію) напали на стороковиків, здійснили вплив, залякали, що вони із СБУ і їм хана і відібрали зброю. Як захиститись від таких, поліція злякається, там жити хочуть, а дома і поліцейським без подібного закону забооронено мати зброю (патрульним, оперативний склад не рахується). Ми хочемо чесну поліцію, але поліцейський після зміни не захищений, бо йому також короткоствол заборонено мати навіть особистий, і захистити себе, від бандюків, які мають зброю - нелегальну.
показати весь коментар
20.04.2026 10:08 Відповісти
Ти несеш ахінею і не червонієш. Уяви картину, що ти нарисував; потенціальний злочинець іде по місту з гвинтівкою. Його швидко зупинить поліція і спитає , куди він іде, з якою метою, попросить документи на зброю. Тобто його план скоріш за все буде зірвано. Йому ненав'язчиво розтолкують, що ходити по місту з гвинтівкою не гарно.
показати весь коментар
20.04.2026 10:08 Відповісти
Те, що ти пропонуєш- злочинне безглуздя. Добрими намірами дорога в пекло мощена.
показати весь коментар
20.04.2026 10:11 Відповісти
Хватить писати із країни, де зброя легалізована, переїдьте в Північну Корею і звідти пишить, або в рашку, там ніколи не дозволять.
показати весь коментар
20.04.2026 10:16 Відповісти
Тобто так вони наживаються на автомобілях, цигарках, і т.п., і СБУ, ДБР, прокуратура, НАБУ - нічого не роблять?
показати весь коментар
20.04.2026 10:17 Відповісти
Не правильно, в першу чергу це стосується військових, щоб могли отриману зброю брати з собою, і як в Ізраїлі завжди бути готовими, по друге до членів оргструктур системи нацсупротиву і руху опору, для організації оброни територіальних громад, для добровільчих формувань, в тому числі для збиття дронів, і в останню чергу для адекватних цивільних, які просто хочуть.
показати весь коментар
20.04.2026 10:19 Відповісти
Тобто в Швейцарії - всі громадяни недолугі поліцейські, то Швейцарія поганий орієнтир))))) А кращій російська ********* чи північна корея?
показати весь коментар
20.04.2026 10:20 Відповісти
Ну ще одна "схема" зайвою ніколи не буде.... Так.
показати весь коментар
20.04.2026 10:22 Відповісти
А як бути, коли комісію проходив будучи нормальним, а з часом у людини проявилися психічні відхилення? А дозвіл на короткоствол уже є і короткоствол теж.
показати весь коментар
20.04.2026 10:22 Відповісти
Так, ось Ви ж і пропонуєте дорогу в пекло з "добріми" намарами, не легалізувати "зло" - зброю. І при цьому живите в країні, де спорстмен може купити і зберігати пістолет дома, де правоохоронець чи військових може мати пістолет дома.
показати весь коментар
20.04.2026 10:23 Відповісти
Чому, все що Ви кажете в листівках пишуть окупанти рашистські і скидають на Суми та Харків, кажуть здавайтесь і все буде добре, і т.д. і т.п.
показати весь коментар
20.04.2026 10:24 Відповісти
Комісія проводиться періодично, а щоб зрозуміли перекручу питання, а як бути якщо власник автом був нормальним, а завтра трігер спрацював і він на зупинці автомобілем вбив 5 людей шляхом наїзду?
показати весь коментар
20.04.2026 10:27 Відповісти
Військовий - поки в армії, звільнився - цивільний - із військовим досвідом та купою проблем із здоровьям, якому ще процювати до 65 років, щоб отримати пенсію (не плутайте із "професійними" 47- річними тиловими пенсами).
показати весь коментар
20.04.2026 10:28 Відповісти
Так проблема в тому, що в такому випадку обирати зло менше, аніж тотальну заборону, щоб хтось не вкрав, то ж наживаються і на гуманітарці - її заборонити, і на волонтерстві, і на виробництві дронів, то що забороняти?
показати весь коментар
20.04.2026 10:29 Відповісти
Я ні де не писав жодного слова проти ліберизації володіння та носіння зброї, просто "влада" в черговий раз намагається використати потребу суспільства для створення "схем" із власного збагачення. Це треба робити із "холодною" головою та під громадським контролем, а не через татарова із ОПи...
показати весь коментар
20.04.2026 10:35 Відповісти
Дыйсно запобіжників для власників автомобілів немає. Але для чого добавляти ще й ризик застосування вогнепалу?
показати весь коментар
20.04.2026 10:41 Відповісти
Щось ви проявляєте небачену активність в цьому питанні. Ви продаєте зброю? Ви бажаєте зайнятися продажею зброї?
показати весь коментар
20.04.2026 10:43 Відповісти
"...потім військових запасу..." ? 47-річні майори-полковники на пенсії, які не на війні тому, що для їх звання немає посади? Голосіївський стрилець з їх числа - із 37 років на пенсії, а не на війні, навіть, як цівільний не працбвав. Доси прикриваться хлопцями з окопів. Більшість з них після звільнення - звичайні цивільні.
показати весь коментар
20.04.2026 10:44 Відповісти
А що,юв вашій збройовій мафії не знайшлося грошей на живого дописувача,ющоб вкидати такий неякіснтїий текст, згенерований ШІ?
показати весь коментар
20.04.2026 10:45 Відповісти
Вимкни Штучний Інтелект
показати весь коментар
20.04.2026 10:46 Відповісти
Так, в Україні на жаль менталітет і рівень критичного мислення у населення - ніякий. Доведено виборами 73 відсотка за клоуна, що пропонував " па 4000 евро зарплаті учітєлям".
А так, купуй собі карабінів хоч на роту. Буде чим гратися.
показати весь коментар
20.04.2026 10:51 Відповісти
Вы напевно дружина Юзіка? Тоді ясно, чому проти зброї для населення - якщо начнеться заварушка, у вашого мужа шанс спіймати "шальну" кулю +1000%. Тоді собачка Зюзя залишиться сиротинушкой. Горе то яке! Ніякої зброї для плебсів! І крапка!
показати весь коментар
20.04.2026 10:57 Відповісти
Не переймайся, ваша збройва махвія нічого тут не отримає.
Не дозволять в Україні із тим рівнем відповідальності населення " носити короткоствол і пуляти наліво і направо"
показати весь коментар
20.04.2026 11:05 Відповісти
Ще раз, вимкни штучний інтелект, потім звертайся до людей
показати весь коментар
20.04.2026 11:06 Відповісти
Ну на відміну від вас, в мене хоч якийсь є.
показати весь коментар
20.04.2026 11:45 Відповісти
В Україні поки одна збройова мафія- МВС. І це треба припиняти.
показати весь коментар
20.04.2026 11:48 Відповісти
Сторінка 1 з 2