10021 відвідувач онлайн
31 336 575

Моравецький хоче обговорити зі Шмигалем "героїзацію Бандери": "До будь-якої згадки про нього ми ставимося дуже-дуже негативно"

бандера

Прем’єр-міністр Польщі Матеуш Моравецький у понеділок заявив, що обговорить із українським колегою Денисом Шмигалем питання "героїзації" Степана Бандери на офіційних сторінках органів влади України.

Про це пише "Європейська правда", передає Цензор.НЕТ.

Під час понеділкової пресконференції Моравецького запитали про відзначення дня народження Степана Бандери на сторінках Верховної Ради України.

Польське агентство пише, що 1 січня у Twitter Верховної Ради було опубліковано фотографію головнокомандувача Збройних Сил України генерала Валерія Залужного під портретом провідника УПА.

Допис начебто було супроводжено кількома цитатами Бандери й словами: "Нинішня боротьба йде проти Російської імперії. І ці директиви Степана Бандери добре відомі головнокомандувачу Збройних Сил" (ЗМІ не знайшла такого допису на жодній зі сторінок Верховної Ради в соцмережах. - Ред.).

"До будь-якої героїзації чи навіть згадки про Бандеру ми ставимося вкрай критично, дуже-дуже негативно. У моїй першій розмові з прем'єр-міністром України Денисом Шмигалем після того, що сталося, я буду говорити про це дуже і дуже однозначно", – прокоментував Моравецький.

Польський прем’єр також назвав Бандеру "ідеологом злочинних часів, часів війни", коли відбулись "страшні українські злочини".

"Тут не можна ні в якому разі погоджуватися на якесь поблажливе ставлення щодо тих, хто не хоче визнати, що той страшний геноцид був чимось немислимим і зробити повну спокуту, повне визнання вини", – додав він.

Топ коментарі
+77
то є проблеми Моравецького а не наші...
показати весь коментар
02.01.2023 22:15 Відповісти
+69
Наведіть тут мені, знатоки , хоч 1 приклад де б Україна указувала комусь у світі яких національних героїв кому шанувати? Я не знаю такого.. Так отож -Ідіть ви всі на йух!
показати весь коментар
02.01.2023 22:22 Відповісти
+62
Пишуть що ЗСУ звільнили острів Великий Потьомкін, розташований між лівим та правим берегом Дніпра біля Херсона,чекаємо підтвердження.

показати весь коментар
02.01.2023 22:15 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 6 з 6
dalej powtarzasz KGBszna propagandę stosownie "monsterizacji" postati Bandery! Bandera był w Sachsenhausen od początku 1942 do września 1944!! A na Wolyniu w 1943 działały jednostki Melnyka, juz pomijając to, ze większość zabujstw uczynili NKWD który podszywali się pod OUN, tak samo jak i zabijali Ukraińców w strojach AK!!!! Czy może Bandera organizował i żądził tym z obozu kincentracijnego??????
показати весь коментар
03.01.2023 05:12 Відповісти
Нюрнбергський воєнний трибунал,рішення по дивізії Галичина,злочину не виявлено,крапка
показати весь коментар
03.01.2023 03:50 Відповісти
Хіба поляки не розуміють різницю між Waffen SS і просто СС? Перші це звичайні бойові підрозділи, які воювали на фронті. Просто іноземців у Вермахт не брали і іншого шляху воювати проти більшовиків як через Ваффен, не було.
показати весь коментар
03.01.2023 04:48 Відповісти
Наспраді потопили в крові Варшавське повстання хремлівські людожери,котрі зупинилися й чекали доки есесівці знищать повсталих.
показати весь коментар
03.01.2023 05:01 Відповісти
nie pierdol głupot troll kacapski!!!!
показати весь коментар
03.01.2023 05:14 Відповісти
а фотки мальчіка, в трусіках в тебе нема???? 🤣🤣
показати весь коментар
03.01.2023 05:51 Відповісти
Не несіть херню,вбивали поляків рюзьге й німецькі нацисти! Й вся друга Світова це - рюзьге-німецький злочин !!! Всі,похідні події зрежиссовані й виконані ціми кацапами. А,ваші провокативні дописи заслуговують уваги спецслужб,дуже схоже на проплаченність,або схибленність
показати весь коментар
03.01.2023 05:38 Відповісти
у що ??? по перше !!! 1 українська дивізія Січових Стрільців "Галичина" це Герої України що зі зброєю в руках боролися проти червоного комуно-нацизму !!! Герб на їх шевронах це один з варіантів Гербу міста Львова !!! Свастика яку використовував Гітлер це також древній арійський символ, до речі зображений під куполом собору Святої Софії у Києві, поруч з образом Оранти !!! що що нам тепер герб Льівова міняти, чи скуполу Софії свастику виколупувати ???
по друге: зараз в ЗСУ, НацГвардії України немає шевронів/символів які б на100% нагадували шеврони Героїв дивізії Галичина !!! а шкода !!! я б ЗСУ перейменував на УПА, а одну з дивізій назвав Галичина !!!
показати весь коментар
03.01.2023 05:44 Відповісти
Я,сподіваюся,що ви розумієте відношення українців до імперських злочинів Польщі,й операції "Вісла". Шановним громадянам Польщі корисно пам'ятати злочини їх предків проти українців,й непробуджувати історичний гнів. Корисно невтрачати адекватність й пам'ятати:- доки існує Україна,існує й Польща,навчиттся з повагою відноситися до сусідів,й розуміти негативність демаршів,подібних вчиненному Моравецьким. Ніхто несміє нав'язувати українцям,як відноситися,й шанувати героїв України. Корино пам'ятати яким чином Польща відновила свою державність,й допомогу українського війська
показати весь коментар
03.01.2023 05:12 Відповісти
Мені здається,що в Вас,якийсь,когітивний дисонанс. Яким чином С.Бандера проводив антипольську політику в Польщі ? Скорше він переймався,виключно,захистом українців,й їх прав на свободу,державність й людське відношення. Шановного пана поінформую,що маю давній рід,й присутні поляки.
показати весь коментар
03.01.2023 05:29 Відповісти
Як Україна могла виселяти поляків і будувати моноетнічну державу, коли сама була колонією. З України постійно вивозили українців і завозили росіян. Спочатку репресіями, а пізніше після отримання вищої освіти, обов'язкове відробляння 2 роки куди пошлють. Більшість одружувалась і уже не поверталась.
показати весь коментар
03.01.2023 05:53 Відповісти
Нюренберській трибунал визнав дивізії Вафен-СС на кшталт СС "Галичина" - національно визвольними рухами !!! хоча, на мою думку, цей трибутал не є зовсім легітивний в очах українців, бо не осудив іншого, не менш винного у розполі 2Світової війни зачинщика - червоний кацапо-комунізм він же черавоний нацизм і імперіалізм !!! радже навпаки, головні союзники совка (срср) по антигітлерівській коаліції США, В.Британія виправдали цей червоний нацизм, усі його злочини на так званих Тегеронських, Ялитинських зустрічах і навіть дозволили окупувати східну Європу на довгі 50 років !!! наслідки цієї червоної комуно-наацистької, фашистької окупації Україна пожинає й понині !!!



показати весь коментар
03.01.2023 04:38 Відповісти
ага !!! а ще газ і нафту продавали полякам і німцям в 2 рази дешевше ніж українцям !!! гарна така нормалізація відносин !!! дуже тхне підкупом і політичною проституцією, особливо зі сторони німців ...
а як вам "нормалізація відносин" організована весною 2010 року, на аєродромі під смоленськом ***** і кацапським фсб "катинь ver2.0" де загинув президент Польщі Качанський, його дружина і ще зі сотня висикопоставлених польських урядовців, чиновників, військових, по факту еліта польської нації ??? правда нічого така собі "нормалізація" ??? кацапи вже усі останки загиблих у ній віддали ?? а решки літака ???
показати весь коментар
03.01.2023 05:14 Відповісти
Чому тоді не допускали поляків розслідувати причини трагедії і не віддавали уламки літака?
показати весь коментар
03.01.2023 05:57 Відповісти
ну так ну так !!! продавали газ полякам і німцям у 2 рази дешевше ніж українцям - файна така собі "нормаліщація"
а ще "катинь 2.0" організували навесні 2010 року ...
показати весь коментар
03.01.2023 05:20 Відповісти
не кизди ФУЙНЮ, кацапьонок!! ексгумацію почали робити німці під час війни!! а ше кацапьо ДУЖЕ помагало в розслідувані смоленскоі авіакатастрофи, чи не так казала премєрка Копач???? ну і шо, шо в трунах була земля зі смітям і бичками..... то - таке!!" Rosjanie nam bardzo pomogli" ©
показати весь коментар
03.01.2023 05:49 Відповісти
Бандера сидів в концтаборі 07.1941 - 12.1944.

Досить цитувати кремлівські методички.
показати весь коментар
03.01.2023 04:57 Відповісти
В радянські часи списали на УПА усі злочини які робили радянські диверсанти. Росіяни тоді, як і тепер, часто використовували чужу символіку. Так як Польща була тоді підконтрольна СССР, то погоджувалася з радянською версією подій. А міжнаціональна різанина була з обох боків, в переважній більшості спровокована німцями. Німці на українській території ставили поліцаями поляків, а на польській українців.
показати весь коментар
03.01.2023 05:45 Відповісти
А вони (поляки) підхопили радянські наративи та досить стверджують, що Бандера керував "волинською різаниною". А він в концлагері сидів та не мав інтернету з телефоном. І іншого звʼязка в нього не було.
показати весь коментар
03.01.2023 06:37 Відповісти
так что звания SS в немецкой армии это Сiчовi Стрiльцi как у дивiзii Галичина
показати весь коментар
03.01.2023 05:48 Відповісти
українською СС розшифровується як Січові Стрільці !!! 1 українська дивізія Січових Стрільців "Галичина" бойовий підрозділ українців, що боровся за вільну і незалежну Україну проти совково-кацапського, комуно-нацистького окупаційного біонепотребу !!!
показати весь коментар
03.01.2023 08:52 Відповісти
так почему об этом не говорят наши медиа и пропагандисты? когда кацапы обвиняют украинских патриотов типа "в нацизме"?
показати весь коментар
03.01.2023 16:35 Відповісти
а ви хочете що б цей кацапській пропагандиській біонепотріб на службі у нациста )(уйло, переважно ну дуже специфічних національностей, розказав вам правду ??? ви дуже цікава людина ... вони 2Світову, на червоножопій комуно кацапії, яка по факту є "гражданская вайна 1941-45 рр.", називають по дибільному "вов", то що від цього біонепотребу можна хотіти ???!!!
показати весь коментар
03.01.2023 16:43 Відповісти
"героїв" з польської ак згадай - вони чиними так само, а може ще гірше що до українців, зокрема у нас на Галичині !!!
показати весь коментар
03.01.2023 06:03 Відповісти
Не тільки у нас у Галичині, а й у західній Галичині (Закерзонні), яка сталіним віддана Польщі, польські націоналістичні загони знищували цілі села з українцяма, а що чинила так звана армія людова? А те, що поляки досі не можуть розібратись у 2-х соснах (історичних подіях), називаючи усіх, хто боровся за незалежну Україну і хто захищав українців від москалів, німців і від тих же поляків бандерівцями і їх коробить від імені українського провідника, то це їх недолугість і від не знань. Коли б самим полякам розкласти все в хронології, то вони все одно б не повірили, але це повинно відбутись, коли справа зайде в небезпечний кут. Коли показати усю правду ( не правду поляків чи правду українців), а історичну з фактами, то буде непереливки насамперед самим полякам, не відбілювати і окремі злочини, учинені українцями... Але це уже давно досліджено, можливо не кожен факт, можливо ще існують якісь темні історії, але над пошуками працювали наші історики під егідою Інституту Національної пам"яті, так і польські вчені... Один епізод тяжких злочинів на теренах Дрогобицького повіту за 15 вересня 1939 року досліджений автором цього допису у своїй книзі, і цей епізод увійшов у загальні дослідження.
показати весь коментар
03.01.2023 10:17 Відповісти
Дорогим полякам потрібно розстатися з рюзьге-пропагандистськими нарративами,шаблонами,пам'ятати про неміряну кількість знищенних українців,імперськими нарратиіами. Пам'ятати про операцію 'Вісла':- злочин скоєний спільно з рюзьге покидьками. Ніхто ,крім,українців небуде визначати українських Героїв,й нав'язувати,їм,свої правила,сприйняття !!! Дружити з Україною- поважати українців й її Героїв !
показати весь коментар
03.01.2023 04:57 Відповісти
так зване "варшавське повстання" такаж варта було б згадати !!! де червоножопі "асвабадітелі" Європи от "націзьма" стояли за 10-15 км від Варшави і не прийшли на допомогу полякам, наки німці, руками руцьких колоборантів з РОА та їм подібним, не подавили повстання, не перебили усіх поляків !!! хоча уряд В.Британії неоднаразово телерграфував до йоськи сталіна з проханням допомогти полякам !!!
показати весь коментар
03.01.2023 05:28 Відповісти
Два "спеціалісти" з історії визвольного руху будуть проводити полеміку, в той час, коли дослідники історики, академіки все розкладали по поличках за час незалежної України, подали на "стіл" керівникам держави, найвищі посадові особи України і Польщі дійшли до порозуміння, а тут провокатори задають подібні питання на пресконференції.... , що все знову по колу? у такий складний час для України? Шкода, а історію сусідньої країни потрібно таки знати керівникам держав, бо інакше будуть чергові непорозуміння.
показати весь коментар
03.01.2023 09:57 Відповісти
Нашел время, когда обговаривать!?!

Чего он добивается?
хочет изменить историю? Это невозможно.

Хочет диктовать Украине внутреннюю политику? Это не его дело.

Хочет использовать момент в своих целях, как это делает Орбан? Не хочется в это верить.
показати весь коментар
03.01.2023 05:00 Відповісти
Украина просто отметила день рождения Степана Андреевича.
Кто раздувает на этом скандал - тот военный провокатор.
показати весь коментар
03.01.2023 05:09 Відповісти
Цілковито підтримую. Ніхто немає лізти в українське Світосприйняття
показати весь коментар
03.01.2023 05:14 Відповісти
Ото зараз почнеться. Бідні з дурними переб*ються.
показати весь коментар
03.01.2023 05:15 Відповісти
Ото зараз почнеться. Бідні з дурними переб*ються
показати весь коментар
03.01.2023 05:16 Відповісти
Ото зараз почнеться. Бідні з дурними переб*ються
показати весь коментар
03.01.2023 05:17 Відповісти
Не переб'ються, бо дурні порозумнішали, і на провокаторів плюють..
показати весь коментар
03.01.2023 05:21 Відповісти
Подкинули тему для **********,неделю будут мусолить!!!
показати весь коментар
03.01.2023 05:33 Відповісти
скабеева еще неделю будет срать оливьем и бухать безпросветно - так что к тому времени забудется
показати весь коментар
03.01.2023 05:50 Відповісти
Скажіть Моравецькому -"не на часі"...
показати весь коментар
03.01.2023 06:10 Відповісти
Чому ні?

https://bandera.lviv.ua/polski-zvirstva-proty-ukrajinciv-tema-jaku-zamovchuvaly-desjatylittjamy/
https://bandera.lviv.ua/polski-zvirstva-proty-ukrajinciv-tema-jaku-zamovchuvaly-desjatylittjamy/
показати весь коментар
03.01.2023 08:08 Відповісти
Від#біться вже від нас! Читайте свої книжки, свою історію, шануйте своїх героїв!
показати весь коментар
03.01.2023 06:28 Відповісти
Свою армію крайову,яка вчинила різню на Волині вони шанують. Та ще й нам встигають вказувати кого шанувати. Хоч би зараз заткнулися.
показати весь коментар
03.01.2023 06:40 Відповісти
Я читала,что козаки воевавшие за поляков подняли восстание и их поубивали ,он об этом поговорить не хочет ,если вспоминает события большой давности,о том что государственную должность можно было получить только с знанием польского и католичестве, о планах не хочет,да я не оправдываю Волынскую резню,считаю преступлением,но какое ему дело до наших героев
показати весь коментар
03.01.2023 06:41 Відповісти
, он об этом поговорить не хочет, если вспоминает о событиях большой давности о том, что государственную должность можно было получить только с знанием польского и католичестве, о панах не хочет, да я не оправдываю Волынскую резню, считаю преступлением, но какое ему дело до наших героев
показати весь коментар
03.01.2023 06:42 Відповісти
О том как делили Украину с россиянами не хочет поговорить,только о Бандере и Волынской резн
показати весь коментар
03.01.2023 06:43 Відповісти
Про пацифікацію нічого не казав?
показати весь коментар
03.01.2023 06:52 Відповісти
Так була "Волинська трагедія", спровокована "Абвером", в которій загинуло українців і поляків приблизно порівну. Цією проблемою повинні зайнятися історики Пошьщі та України, а потім щось від когось вимагати.
Волинська трагедія (або польською мовою Rzeź wołyńska - \"Волинська різанина\") - обопільні етнічні чистки українського і польського населення здійснені Українською Повстанською Армією та польською Армією Крайовою за участю польських батальйонів шуцманшафту та радянських партизанів у 1943 році під час Другої світової війни на Волині. Частина польсько-українського протистояння у Другій світовій війні. Якщо ж говорити у більш широкому сенсі, то це складова багатовікового українсько-польського протистояння на західноукраїнських землях - Волині, Галичині, Холмщині, Підляшші, Надсянні, Лемківщині.
показати весь коментар
03.01.2023 09:07 Відповісти
Діалог проходитиме між патріотами Польщі та зрадниками України. Цікаво, хто переможе ?
показати весь коментар
03.01.2023 07:06 Відповісти
У противагу Степану Андрійовичу на другій шальці терезів добре умощується Юзеф Пілсудський - друг Гітлера, на похорон якого Адольф приїжджав особисто.
Ідеологія та дії Юзефа стосовно України та українців добре відомі, тож краще Моравецькому і іншим пшецьким прибічникам демонізації Бандери краще стулити пельку.
показати весь коментар
03.01.2023 08:08 Відповісти
А ми Українці ставимося дуже позитивно до діяльності Бандири... так що полякам доведеться зимирится... бо поляки в часи Бандери зробили багато злочинів в Україні
показати весь коментар
03.01.2023 08:51 Відповісти
А ось і реакція каців-- газета ІЗВЄСТІЯ IZ--В Польше высмеяли реакцию Моравецкого на чествование Бандеры

Читатели Gazeta.pl высмеяли реакцию Моравецкого на чествование Бандеры в Киеве

3 января 2023, 06:50

Поляки высмеяли премьер-министра страны Матеуша Моравецкого за его реакцию на чествование украинцами лидера националистов Степана Бандеры. Свое мнение они выразили 2 января в комментариях к публикации издания https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,29319814,ukrainski-parlament-upamietnil-stepana-bandere-morawiecki.html Gazeta.pl .

Гость в горле: в Польше растет недовольство украинскими беженцами

Местным жителям не нравится, что переселенцы навязывают им свои принципы

Пользователь niktalboktos отметил, что премьер-министру следует быть осторожнее с критикой Бандеры.

«Если украинцы разозлятся, мы можем получить еще один гранатомет «в подарок», или что-то упадет где-нибудь рядом с границей. Надо быть начеку», - написал он.

Кроме того, читатели Gazeta.pl напомнили, что Варшава знала об отношении властей https://iz.ru/tag/ukraina Украины к национализму. Однако всё равно поставляла им оружие и деньги. В связи с этим alejagwiazd напомнил, что «враг Польши», восхвалявший Бандеру бывший посол Украины в Германии Андрей Мельник был назначен украинским лидером Владимиром Зеленским на должность заместителя министра иностранных дел.

Пользователь с ником gapcio2010 подчеркнул, что эта преувеличенная любовь к Украине выйдет Польше боком быстрее, чем все думают.

«Они своего «героя» из памяти не вычеркнут, не будем питать иллюзий. Мы должны быть более внимательны к этим альянсам с Украиной», - добавил armagedon888.

Ранее в этот день Моравецкий заявил, что при первой встрече напомнит своему украинскому коллеге Денису Шмыгалю https://iz.ru/1450091/2023-01-02/premer-polshi-napomnit-shmygaliu-o-**************-proslavleniia-bandery о недопустимости прославления лидера украинских националистов Степана Бандеры.

Бандера - один из идеологов украинского национализма. В годы Великой Отечественной войны он сотрудничал с нацистской Германией, до 1959 года возглавлял Организацию украинских националистов (ОУН, запрещена в РФ). В последние годы пропаганда нацизма на https://iz.ru/tag/ukraina Украине вышла на государственный уровень.

Варшава считает Бандеру, в частности, идеологом событий 1943 года, которые называют Волынской резней. Тогда украинские националисты напали одновременно на порядка 150 польских деревень, погибло от 100 тыс. до 130 тыс. человек.
показати весь коментар
03.01.2023 09:31 Відповісти
Поляки - єдиний братський народ для українців, все інше від лукавого.
показати весь коментар
03.01.2023 09:44 Відповісти
Знов почалося накидання лайна на вентилятор.
показати весь коментар
03.01.2023 10:11 Відповісти
Дети мои, на самом деле эта история не имеет никакого отношения к реальной истории.
ЭТО ВОЙНА МИФОВ!
показати весь коментар
03.01.2023 10:24 Відповісти
Скажіть Моравецькому, що до постаті Юзефа Пілсудського, який порушив договір з Петлюрою і здав Україну більшовикам, ми ставимося дуже-дуже негативно
показати весь коментар
03.01.2023 10:50 Відповісти
Петлюра продавая полякам "Западную Украину" спасал собственную шкуру.
показати весь коментар
03.01.2023 11:02 Відповісти
Не знаю шо сказати. Зараз війна, горе і трагедія. Багато чого змінюється.

Я з юга України. Родичі мами з Чернігівської. Ні я, ні мої бабусі - українкі - ніколи про С.Бандеру нічого не казали, не розповідали, і не знаю, чи чули. І не знаю , чи взагалі щось про нього знали.

Можливо, це герой на західній Україні.

Бо навіть мої українсьскі бабусі нічого про нього не знали і не згадували.

Дивно, але ми й без знання про С.Бандери українцями себе вважали.

Все-такі, Україна різна. Але це все Україна. Но у нас не казали про цього героя. Навіть бабусі.
показати весь коментар
03.01.2023 11:37 Відповісти
Польські медики-волонтери евакуйовують пораненого українського воїна: "Все буде добре, братику! Будеш жити!". ВIДЕО Джерело:
показати весь коментар
03.01.2023 14:17 Відповісти
Моравецький нехай іде нах,,й
показати весь коментар
03.01.2023 14:47 Відповісти
Одні вбивали других, ті перших... Зараз ні одні, а ні другі не вбивають і не плануюють цього робити! ТО ПОСТАЄ ПИТАННЯ, А НА КУЯ ВОНИ ПІДНІМАЮТЬ ЦЕ ПИТАННЯ, ТА ЩЕ Й ЗАРАЗ? Ми що зазиваємо це робити? НІ! То якого куя вони зараз це роблять?
показати весь коментар
03.01.2023 19:32 Відповісти
Сторінка 6 з 6