11625 відвідувачів онлайн
3 433 97

Зеленський має розглянути петицію про реєстровані партнерства - вона набрала 25 тис. підписів

лгбт

Петиція про запровадження в Україні реєстрованих партнерств для одностатевих та різностатевих пар набрала 25 тис. підписів. Тепер її має розглянути президент.

Про це Цензор.НЕТ повідомляє з посиланням на сайт глави держави.

Автор петиції Петро Жеруха зазначає, що велика частина громадян і громадянок України досі позбавлена права на офіційне оформлення своїх стосунків з коханими. За його словами, ця проблема загострилася з повномасштабним вторгненням РФ.

"Одностатеві партнери не можуть ухвалити рішення щодо лікування свого партнера чи партнерки, якщо він чи вона були поранені та не можуть ухвалити такі рішення самостійно, або в гіршому випадку, якщо він чи вона загинули, не можуть розпоряджатися його, її тілом, отримати спадок за пільговими умовами чи отримати соціальний захист з боку держави, як це передбачено для сімей військових чи постраждалих від війни", - йдеться в тексті петиції.

Автор петиції наводить опитування, згідно з яким 56% українців підтримують запровадження цивільних партнерств для ЛГБТ+ людей, і лише 24% виступає проти.

Підписанти просять Зеленського підтримати запровадження одностатевих партнерств та законопроєкт № 9103 "Про інститут реєстрованих партнерств".

Топ коментарі
+14
Ніяких 56% українців, які підтримують легалізацію збоченців в Україні немає. Це брехня.
показати весь коментар
26.04.2023 11:49 Відповісти
+10
показати весь коментар
26.04.2023 11:31 Відповісти
+10
Кохайтеся, чорнобриві,
Та не в дупу
показати весь коментар
26.04.2023 11:36 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
показати весь коментар
26.04.2023 11:31 Відповісти
разве он сможет отказать?
показати весь коментар
26.04.2023 11:34 Відповісти
Не рівняйте морального підораса до ЛГБТ - це зовсім різні речі. Такі люди були, є і будуть (раджу вивчити давньогрецьку історію, історію найпрогресивнішої країни давнього світу). Чому ні? Вони що, не люди? Я тільки "за". От все життя було байдуже, хто з ким спить і в яких позах, аби людина була нормальна ))) І мені набагато приємніше спілкуватись з адекватним геєм, ніж з тупим озлобленим гетеросексуалом.
показати весь коментар
26.04.2023 11:55 Відповісти
Тут речь о зеленском. Но если уж задели тему, то мое мнение таково: не стоит проводить гей-парады и разрешать гей-браки. Во всем остальном я с Вами согласен.
показати весь коментар
26.04.2023 12:36 Відповісти
Кохайтеся, чорнобриві,
Та не в дупу
показати весь коментар
26.04.2023 11:36 Відповісти
не перекручуйте Тараса!
цитуйте вірно !

"Кохайтесь чорнобривці,
Та не з москалями.." 😂
показати весь коментар
26.04.2023 12:12 Відповісти
кто про что а вшивый про баню
показати весь коментар
26.04.2023 11:38 Відповісти
Це якраз той випадок, коли можна провести референдум й спитати думку громадян чи хочуть вони легалізувати неприродні стосунки.
показати весь коментар
26.04.2023 11:41 Відповісти
це по-перше гроші, відмиють неміряно, а по-друге хто буде слідкувати за прозорістю того референдуму? Зеленський і ПО?

ок. А чи згодні громадяни, щоб зрадників відпускали безкарними, щоб агенти кремля могли і далі тут на держпосадах гадити, а порядні люди, справжні громадяни нашої країни сиділи би по СІЗО?
Хиба це не більш важливе запитання для всіх громадян України?
показати весь коментар
26.04.2023 11:44 Відповісти
Ти взагалі про що?
"Гроші... СІЗО.. зрадники".
Я писав про те, що чутливі для суспільства питання, які вимагають відповіді "так/ні", можуть бути розглянуті на референдумі. А про "гроші...відмиють" - то вже інша історія.
показати весь коментар
26.04.2023 12:03 Відповісти
а зачем тебя спрашивать? какая тебе разница куда долбится твой сосед?
показати весь коментар
26.04.2023 11:56 Відповісти
Дурік, а в чому неприродні? В тваринному світі вони також існують. В давній Греції та інших прогресивних країнах існували (у відсталих так, за це іппануті ісламіти чи християнуті і стратити могли). Як вже дістали християнуті ідіоти... До речі, сам не гей, але ставлюсь нормально ))) ОК - а давай проведем референдум, в якій позі особисто ти маєш спати із своєю дружиною? І чи дозволити тобі оральний та анальний секс? Де ви, дебіли, беретесь? Одностатеві пари хоч не народжують подібних *********...
показати весь коментар
26.04.2023 12:01 Відповісти
Нема ніяких одностатевих стосунків в тваринному світі. Це міф роздутий лгбтшной мафіею.
показати весь коментар
26.04.2023 12:39 Відповісти
Ти ж розумієш що в ісламі і в біблії чітко вказано чому це недопустимо це раз, і наступне так як більшість світу буде мусульманською невже варто злити мусульман такими речами ?
показати весь коментар
26.04.2023 12:57 Відповісти
А ще в деяких мусульманських країнах прийнято та дозволено одружуватись з дітьми - теж пропонуєш ввести, щоб їх не злити? В нас світська та адекватна держава - нехай всі двинуті на релігії ідуть лісом, а іноземні так тим більше.
показати весь коментар
26.04.2023 14:23 Відповісти
56% ? і кого вони опитували русскую ліволіберальну опозицію в Україні під прикриттям?
Ці 56% з розряду 75%, всі про них говорять, в очі ніхто не бачив. А так-то да.

Ну а кому ще вигідно це зараз педалювати, кому вигдіно плювати на христианські закони а значить і на нашу ПЦУ?

Кому вигідно змішувати до купи все, робити з нашіх традицій і звичаїв - гівняний вінігрєт?
показати весь коментар
26.04.2023 11:41 Відповісти
автори і підписанти, запхайте цю петицію собі у сраку. Будете питати чи я гомофоб - так я гомофоб, мені гидко.
показати весь коментар
26.04.2023 11:41 Відповісти
та то лгбт-на ініціатива, лгбт це лівацький політичний рух, вони мають таке саме відношення до захисту людей нетрадиційної орієнтації, як амнесті інтренешнл до захисту етнічних меньшин. Чим більше захищають тим гірше стає. Подивитися на їх діяльність, так вони втілюють в життя мрії цеткін і рози люксмембург. А потім будуть нашім дітлахам голову морочити, щоб вони стать змінювали.

А що це змінити стать, коли для цього немає жодної потреби фізіологічної, а тільки голову запудрили, як "вірянам" мпц пудрят? Це скалічити людині все життя.
З христианством боряться, значить проти нашої ПЦУ, якраз мпц рпц нічого не грозить бо вони не христиани.

https://www.tvp.info/69337703/profanacja-matki-boskiej-na-marszu-rownosci-jest-wyrok-sadu-w-czestochowie
показати весь коментар
26.04.2023 11:53 Відповісти
Совсунша отримує гроші засвої дебільні ініціативи. По факту, такі як Совсун -це вороги українського народу, які працюють в інтересах ***** та інших збоченців.
показати весь коментар
26.04.2023 11:43 Відповісти
Ви заїбали. В країні війна, а найголовніше що треба терміново рішати - це "проблему" людей, яким конче треба вийобуватися на весь світ з приводу дірки, в яку вони **********? Ідіоти.
показати весь коментар
26.04.2023 11:48 Відповісти
Ніяких 56% українців, які підтримують легалізацію збоченців в Україні немає. Це брехня.
показати весь коментар
26.04.2023 11:49 Відповісти
збоченці є, СБУ застукало москальского попіка з хлопцем, ще й неповнолітнім до того ж.

Це називається **********. І щось не чутно було щоб його засудила мпц рпц, "русскоє общество", чи хоча ж би віряне. ви_все_врете.
показати весь коментар
26.04.2023 11:56 Відповісти
Автор петиції наводить опитування, згідно з яким 56% українців підтримують Джерело:
П*здить як дихає, брешуть не тільки зелені, а і їх колєги п*дораси.
ЦЕ ЛЮТИЙ ТРЕШ - ПІД ЧАС ВІЙНИ ПРОВОДИТИ ЩЕ ГЕЙ ПАРАДИ І ГЕЙ ПРОПАГАНДУ
Мабуть беруть приклади з Зе влади - ті бєспрєдєльнічають і вони беруть з них приклад.
показати весь коментар
26.04.2023 11:50 Відповісти
в соцмережах час від часу вспливають тролі які запевняють що українські військові боряться не за Батьківщину, не за родини і свої діти. А за, увага...ліволіберальні цінності.

Або взагалі кажуть що нам зброї не дадуть якщо ми лгбт-руху не позволимо на все що вони тільки захочуть. А вони захочуть все перевернути до гори дригом, в минулому сторіччі їм це майже вдалося, почитати що там цеткін або люксембург хотіли, то як раз і є їх план.

Але зброю нам дають бо ЗСУ успішні.

ось і роблять щоб успішні не були. Там експорт агропродукція про..ли, тут зроблять видімість суспільної дискусії на рахунок тих довбаних партнерств, хоче більшості це на фіг не впало, там розвідника посадять у СІЗО, тут пашу-перседеса відпустять на всі чотире сторони ще й вибачаться.
показати весь коментар
26.04.2023 12:00 Відповісти
Дико сумніваюсь у тому, що реєстроване содомітство допоможе Україні обігнати у рівні розвитку Південно-Африканську Республіку...
Шкала розвитку тут https://www.picodi.com/ua/mozhna-deshevshe/first-million
показати весь коментар
26.04.2023 11:53 Відповісти
підтримую цю петицію. я натурал, але ці люди як і я мають право будувати стосунки з ким бажають. І це право має бути захищене державою. Нікому з натуралів та країні вцілому це право не завдасть щодної шкоди.
показати весь коментар
26.04.2023 11:55 Відповісти
завдасть шкоду ще й як завдасть, вони так в іншіх країнах починали, спочатку право на реєстрацію, потім дітей усиновлювати, потім вже й в школах лгбт-кружкі обов"язкові, а там вже й батьки права не мають і слова сказати, а тільки лгбт-рух має всі права. Це пан думає що то про захист прав людей йдеться, а насправді йдеться як тим людям всі права відібрати. Чого цей політичний лівий рух лгбт проти церкви постійно бичить? Чого вони лізуть до дітей зі своїми пропозиціями змінити стать, і щоб батьки не сміли вмішатися, коли це основне батьківське право? Навіщо вони втілюють мрії рози люксембург і клари цеткін у життя?
показати весь коментар
26.04.2023 12:04 Відповісти
ніде немає такого щоб лгбт залишали натуральні сім'ї без прав.
лівого у їхньому русі немає нічого.
стосовно статі - право самої людини. Більшість з тих людей з самого дитинства відчувають себе іншої статі. Така дівчинка була і в класі мого сина. Чудова розумна дівчинка, але, як визнавали її батьки, яка з ранного дитинства взагалі ніяк не ідентифікувала себе з жінкою. Це від природи так сталося. Якщо ви віруюча, то можете вважати, що то була "воля Божа" з народження. І я впевнений, що вона зможе виховати достойну людину якщо всиновить.
Країни, де визнають права лгбт, успішні і процвітаючі. А якраз там, де до них ставляться агресивно - це авторитарні або відверто нацистські режими.
Така сама зневага була до минулого сторіччя до чорношкірих. Вже не кажу про знищення євреїв і циган. Але, я сподіваюсь, зараз вас не ображає, що вони всі мають рівні з нами права.
показати весь коментар
26.04.2023 12:34 Відповісти
Це до психіатра. Транси це психологічне відхилення.
показати весь коментар
26.04.2023 12:43 Відповісти
А що це за опитування, кого питали? А мене чому не питали??
показати весь коментар
26.04.2023 11:56 Відповісти
русскую ліволіберальну тусовку в Україні під прикриттям. Пан відноситься до русскії ліволібералів? Ні. То чого б пана мали питати?
показати весь коментар
26.04.2023 12:05 Відповісти
Бляха, тут війна, а їм узакАніваЦЦА нада! Та шморгайтесь на здоров'я тільки на люди це не виносьте!
показати весь коментар
26.04.2023 11:57 Відповісти
они шо трахаются на площадях? они просят законности их отношений, которые есть в браке между мужчиной и женщиной
показати весь коментар
26.04.2023 12:04 Відповісти
само так вимогають законності. А законно значить правильно, а якщо правильно, значить можна це всім демонструвати, а навіть і пропагувати. В школах на приклад? За кордоном в теплий день не в кожному місті в центр з дітлахами вийдеш. Ні, ще не трахаються на вулицях, але ходять як чорти розмальовані, нарвані фріки, і шукають кого б тільки спровокувати. До себе вимогають поваги тільки за те що вони якісь інші орієнтації мають, а самі не поважають нікого.
В Норвегії трансгендери можуть міняти собі документи без психичного посвідчення, тобто будь-який чувак оголошує себе жінкою і вперід - вбиральня, душ, роздягальня. А що жінки? а їх не спитали, верніше якийсь там конгрес який очолює якась місцева ксюша манікен добро дав і втріться.
показати весь коментар
26.04.2023 12:09 Відповісти
вот чем твой подход к лгбт отличается от подхода соловьева или скабеевой к украинцам? ничем , точно такие же обвинения))))
показати весь коментар
26.04.2023 12:17 Відповісти
по-перше на ви попрошу до мене звертатися, чи може пан кацап?
по-друге - жодних звинувачень - це факт. Задовільняють права одних, наступаючи при цьому на права іншіх.
по-треттє а пан вірить в те що говорить соловйов чи скабєєва як в Святе Письмо?
а якщо соловйов завтра гіркіна звинуватить - гіркін стане для пана героєм?
а якщо скабєєва завтра Шевченка похвалить - стане для пана ворогом?
Це не діло складати враження про події і люди, виходячи з того що сказали чи не сказали москалі тим більше русскіє пропагандисти. Всі такі за традиційні цінності, а у самих навіть в церкві содом і гомора, тьфу! Так вони хочуть що б і у нас так було і пан теж цього хоче?
показати весь коментар
26.04.2023 12:37 Відповісти
вот ТЫ даже не понимаешь суть проблемы и требуемых прав))))) потому что слишком юная. люди просят дать такие же права однополым парам в браке как и разнополым. то есть если нажили имущество в браке и разводятся то делят то имущество. это как пример. брачный кодекс (или как он правильно называется) применялся бы и к однополым бракам. где здесь ущемляются твои интересы?
показати весь коментар
26.04.2023 12:45 Відповісти
На плАШШадях навіть традиційним це протизаконно трахатись. А якщо це збочення природи узаконити то вони почнуть сосатись на вулицях, в кафе та т.і. На це все будуть дивитись діти і думати, що це нормально. Коли на вулиці цілуюється молода пара хлопець та дівчина це нормально, тому що від їхньої любові народжуються діти, а від однополих шо? Короче, я не проти помилки природи, я проти того, щоб ця помилка культивувалась.
показати весь коментар
26.04.2023 12:43 Відповісти
це не тільки будуть бачити діти. Згодом, в школах будуть змушувати дітей вчити що це - варіант норми, а батькам заборонять казати правду. Щось це мені нагадує....десь вже це було.

Сам факт що в це вкидаються шалені гроші - вже говорить що в цьому зацікавлені ну дууже багаті і дуууже впливові люди. Коли це дуже багаті і дуже впливові турбувалися про щастя і гармонію для всіх людей?

Нам це знайомо, у нас вже добрий і щирий коломойський просто так підтримав передвиборчу компанію Президента, щоб ми всі жили довго і щасливо, ага.

Розділяй і влавствуй. Коли діти будуть проти батьків, суспільство поділиться на гендери (а їх вже 52 штукі наваяли - оон старається, більше ж, курва, зайнятися немає чим) і кожна група буде одне перед одним своїми правами вимахувати, а є ж ще й етнічні поділи, політичні - можна буде робити все що завгодно.
показати весь коментар
26.04.2023 12:52 Відповісти
грицько, приобретенного гомосексуализма не бывает, есть вражденный. ты хочешь сказать что если при тебе поживут два приятеля с лгбт то и тебя начнет тянуть к мальчикам? ты глубоко ошибаешься
показати весь коментар
26.04.2023 12:54 Відповісти
Незнаю, не пробував Я люблю жінок
показати весь коментар
26.04.2023 13:22 Відповісти
вот и я про то же)))) почему то про анальный секс много говорят. а чем мужская попа отличается от женской?))) разве только повышенной волосатостью)))) ну любят они друг друга ну и пусть узаканивают свои отношения как это делаем мы с женщинами. в чем проблема?
показати весь коментар
26.04.2023 13:34 Відповісти
Про такий секс навіть не думаю Одна тільки думка шо перед тобою чоловіча дупа визиває огиду який там далі секс
показати весь коментар
26.04.2023 14:14 Відповісти
ну а кого то прет от этого))) ну это же его проблемы, а мы должны относится к его выбору покуестический
показати весь коментар
26.04.2023 14:20 Відповісти
Так наркоманів та алкоголіків від шмурдяків тоже пре. Але ж з цією проблемою суспільство бодай якось намагається боротися. А ці хочуть узаконити це неподобстово, а потім ще й спекулювати на цьому.
показати весь коментар
26.04.2023 14:23 Відповісти
алкоголизм и наркомания это приобретенные болезни, а лгбт это врожденное. чувствуешь разницу? почему в сша марши лгбт проходят незаметно? да потому что никто не обращает внимания, а у нас дикарей кипишь стоит год
показати весь коментар
27.04.2023 09:40 Відповісти
запомните, дурачье необразованное, у 10% человечества ( не важно в какой стране он живет) есть отклонения в половой ориентации, ну по ошибке боженька дал не тот половой орган. и не вам убогим решать как им жить)))). с вашими рассуждениями всех людей родившимися с отклонениями и патологиями нужно сбрасывать со скалы?
показати весь коментар
26.04.2023 12:02 Відповісти
Психиатры вам в помощь! Таких треба лікувати, а не потурати хворобі!
показати весь коментар
26.04.2023 12:06 Відповісти
вот когда у тебя материнское молоко на губах высохнет то может что то начнешь понимать))) ты же в европу хочешь? учись толерантности и терпимости к другим. или ты кацап?
показати весь коментар
26.04.2023 12:09 Відповісти
Ви не все про Європу знаєте, лгбт - це лівацький політичний рух, нічого доброго він людям не приніс да й людей нетрадиційної орієнтації теж, їх через діяльність цього руху знову стали недолюблювати. щебпак з ногами до рота лізуть, хто б таке любив?
показати весь коментар
26.04.2023 12:12 Відповісти
я объездил европу вдоль и поперек, везде одно и тоже, ДЕМОКРАТИЯ, СВОБОДА, ТОЛЕРАНТНОСТЬ ко всем
показати весь коментар
26.04.2023 12:18 Відповісти
та ви що? і в Угорщині?
А в Німеччині були?
А у Франції може, на мітінги не забігали? під водомет не потрапили?
показати весь коментар
26.04.2023 12:23 Відповісти
о господи, дитя, повзрослей а потом берись за такие темы. лучше по порносайтам полазь чем здесь засорять эфир. пока
показати весь коментар
26.04.2023 12:29 Відповісти
відсутність елементарних правил спілкування, дитині порносайти пропонує. Кацап.
показати весь коментар
26.04.2023 12:35 Відповісти
можешь на журнал "мурзилка" заскочить)))
показати весь коментар
26.04.2023 12:48 Відповісти
Ще ліпше, пан пропонує Мурзилку? радянський журнал для дітей, який випускають з 1924 року. Кацап в кубі.
показати весь коментар
26.04.2023 12:54 Відповісти
сексом ты не интересуешься, детской творчестью тоже. гадить в инете лучше?))) ну и молодежь
показати весь коментар
26.04.2023 12:57 Відповісти
Те що зараз Європа є лівацька і ви її бачили лівацькою не значить що це нормально і так має бути , справжня Європа це Європа часів Бісмарка консервативна і націоналістична
показати весь коментар
26.04.2023 12:59 Відповісти
и гитлер был не плох))) в газовую камеру этих педиков и вопрос решен))) так? вот почему нас европа еще шугается , совок из нас еще не весь выветрился. кацапы лезут к тебе в страну и говорят как тебе жить и что правильно а что плохо. тебе это нравится?
показати весь коментар
26.04.2023 13:04 Відповісти
Це не совок а національнізм, нагадаю тобі що наші предки і герої з УПА воювали за націоналістичну і консервативну Україну, чи ти пропонуєш зрадити ідеологію ОУН ідеологію Бандери, Донцова і Шухевича а? Європа зараз лівацька зараз в Європі ліваки розказують який поганий був Наполеон і бісмарк, що колоніалізм в Африці це погано і негрів треба в дупу цілувати
показати весь коментар
26.04.2023 14:40 Відповісти
це не наша традиція скидати зі скелі, але й ставити собі їх на голову теж не наша традиція. З тараканами в голові треба боротися. Бажано щоб кожен зі своїми тараканами сам і боровся. Як хтось не може, є спеціалісти які допоможуть. Як не вилікуватися, то хочаби жити так щоб не робити проблем ні собі ні оточуючим.
А якщо не хочуть боротися, то ми-то чому маємо своїми правами і правами своїх дітей поступатися заради тих, кому їх хотілки дорожче за все на Світі?

ми вже маємо безуглу з відхиленнями і багато іншіх, нам і так непереливки.
показати весь коментар
26.04.2023 12:15 Відповісти
то есть ты хочешь что бы кто то жил по твоим правилам? а почему не ты должен жить по их правилам тогда? навязывают свои правила и говорят как нужно жить только кацапы)))) с чего мы и начали нашу беседу
показати весь коментар
26.04.2023 12:27 Відповісти
Отклонения надо лечить а не потакать.
показати весь коментар
26.04.2023 12:44 Відповісти
слепого вылечишь?)))
показати весь коментар
26.04.2023 12:50 Відповісти
часом це можливо, залежить від причини сліпоти. Але якщо це не можливо, існують навчальні програми, які допомогають людині, інтегруватися в суспільство, максимально на скільки це можливо нормально жити. Але вибачайте, ніхто не осліпляє всіх зрячих, щоб незрячі не почувалися ображеними.
показати весь коментар
26.04.2023 12:57 Відповісти
вот и лгбт хочет интегрироваться в общество. а с кем они спят не ваше собачье дело. так вам понятней?)))
показати весь коментар
26.04.2023 12:59 Відповісти
Автор петиціїї мабуть живе в паралельному світі якщо вважає що це "велика частина громадян і громадянок України досі позбавлена права на офіційне оформлення своїх стосунків з коханими." Громадяни України зазвичай мають традиційниї цінності
показати весь коментар
26.04.2023 12:04 Відповісти
ты проверял? или просто не слышал об этом?)))
показати весь коментар
26.04.2023 12:05 Відповісти
Це очевидно! таких я ви з нормальними важко зплутати
показати весь коментар
26.04.2023 12:08 Відповісти
100% кацап, или их отросток))
показати весь коментар
26.04.2023 12:10 Відповісти
только кацапам есть дело как живут их соседи)))
показати весь коментар
26.04.2023 12:11 Відповісти
тоді, виходить що лгбт-рух - кацапський, бо саме вони лізуть всюди зі своєю пропагандою там де їх не запрошували, на свій розсуд вирішують що є демократією а що ні, ну просто як лавров на останньому засіданні оон і не приймають жодних аргументів, нарвані фріки.
показати весь коментар
26.04.2023 12:17 Відповісти
ну почему ты прицепился к лгбт обществу? почему именно им не нужно давать права? давай тогда ущемлять права общество слепых, даунов, безногих, безруких и т.д
показати весь коментар
26.04.2023 12:23 Відповісти
тобто ми маємо почути думку іншіх, але інші нашу думку мають в сраці, обзиваються.
показати весь коментар
26.04.2023 12:22 Відповісти
ну так, це те, що допоможе виграти війну, ***.
показати весь коментар
26.04.2023 12:06 Відповісти
А що, приведе до поразки?
показати весь коментар
26.04.2023 12:15 Відповісти
ну, враховуючи що це ініцатива лгбт - лівого політичного руху, який до срачу не одну країну довів, то цілком. Доречі, цей мок, який зараз повертає до спорту кацапів, він змушував спортсменів носити кольорові браслети на честь лгбт. Це у мок шизофренія, чи....? да й кацапи - такі великі борцуни за "традиційні цінності" не стидаються туди їхати, да й попіка свого ********* так і не засудили.
показати весь коментар
26.04.2023 12:21 Відповісти
А на петицію, яка за кілька днів набрала 42000 голосів, Накласти вето на законопроект Шуляк N5655 - котрий призведе до хаотичної забудови міст, президент так і не відповів!
показати весь коментар
26.04.2023 12:14 Відповісти
Штучне надування інфо-міхура про так звані "партнерства" та необхідність їх реєстрації немає а ні соціокультурного, а пі правового підгрунтя в Україні, а постановка цього питання є надуманим.
Якщо якась особа хоче узаконити цивільно-правові відносини з іншою поза шлюбом, то для цього є Цивільний кодекс України і нотаріуси.
Водночас, шлюб грунтується на вільній згоді жінки і чоловіка й це чітко визначено статтею 51 Конституції України, що не допускає у правове поле держави поняття одностатевого шлюбу.
Саме таким може бути відповідь на дану петицію.
показати весь коментар
26.04.2023 12:27 Відповісти
В Україні є можливість реестрації угод та заповіту, відносно них не здійснюється переслідування,
але вони хочуть кошмарити своїми парадами, влаштовувати провокації та шокувати людей своєю підорастичною поведінкою
показати весь коментар
26.04.2023 13:43 Відповісти
вспомните уважаемые про Содом и Гоморру когда будете подписывать эту петицию......это неизбежно
показати весь коментар
26.04.2023 12:32 Відповісти
та вони хочуть щоб у нас було так само як в кацапів содом і гомора. Вони ж тільки говорять про боротьбу за традиційні цінності, але насправді вже всі їх "традиційні цінності" побачили. москальські попи навіть в церквях не стидаються з хлопцями злягатися - а це на мінуточку ********** чистої води.
Хочуть щоб таке і у нас було. Або щоб як в Німеччині - там церква роскололася. Частина хочуть геїв в церквях вінчати, частина каже побійтеся Бога! А Папа бездіє, щось там бла-бла-бла - і все.
Бо якщо у нас не буде моралі, якщо наше суспільство розколеться, наша церква паде - перемогти нас стане стане для них дуже просто.
показати весь коментар
26.04.2023 12:44 Відповісти
Лгбт це єресь. А кожна єресь буде знищена.
показати весь коментар
26.04.2023 12:47 Відповісти
лгбт це політичний лівий рух, який під виглядом захисту прав і свобод людей нетрадиційної орієнтації - бореться з христианством а значить з ПЦУ, бо упц не христиани, і втілює в життя мрії рози люксембург і цеткін (вони не комуністки часом?)
показати весь коментар
26.04.2023 12:59 Відповісти
Под видом "борьбы" "ЗА ПРАВА", "ЗА РАВЕНСТВО", "ЗА ТОЛЕРАНТНОСТЬ"
идёт деморализация общества и давление на наши моральные устои.
Завтра они захотят права избирать, быть избранными, а послезавтра
они сделают содомию обязательной.
в с е х п и д а р о в н а д о п и з д е т ь
показати весь коментар
26.04.2023 12:53 Відповісти
там повно фріків, хайпажери, грантожери типу лещенка, вони цілком собі - гетеро, це лівий рух, і їм начхати на всіх, крім себе, і навіть тим, кого вони нібито захищають, не принесуть зрештою нічого доброго.
показати весь коментар
26.04.2023 13:04 Відповісти
Це мабуть якийсь аферист, коли це він і де опитав 56% українців?
показати весь коментар
26.04.2023 13:05 Відповісти
Хіба людина при здоровомі глузді буде влаштовувати папади на честь своїх сексуальних переваг?
показати весь коментар
26.04.2023 13:09 Відповісти
Пропаганда руху людей з відхиленнями та інших фріків - саме те що треба країні, яка знаходиться у стані війни..
показати весь коментар
26.04.2023 13:57 Відповісти
Шановні, ви серйозно вважаєте, що саме ЛГБТ, це найбільша загроза Україні, як зараз, так і в найближчому майбутньому? Яка Вам різниця, що там за закритими дверима чужої спальні робиться, аби лише за згодою? Хочуть свої партнерства реєструвати, так уперед, мені особисто все одно. Чого так репетують противники - заздрять чи що?
P.S. Я натурал в разі чого.
показати весь коментар
26.04.2023 14:28 Відповісти
Це не на часі.
показати весь коментар
26.04.2023 15:38 Відповісти
Потому другие ненормальные - уыидят, захотят, потребуют... Зачем давать права скоту
показати весь коментар
26.04.2023 15:45 Відповісти
ну не підараси??
показати весь коментар
26.04.2023 16:53 Відповісти
О, правильно, нехай оформляютя и мучаются, как мы. А нормальным гетеро пацанам лучше в загс ни нигой. Ничего там хорошего. Ну, разве что, минимум мильйон евро приданного.
показати весь коментар
27.04.2023 00:56 Відповісти
Тепер Єрмак буде вертіти Зеленського на ....,по закону???
показати весь коментар
27.04.2023 07:34 Відповісти