7740 відвідувачів онлайн
4 974 93

Україна не приєднається до НАТО найближчим часом, треба бути реалістами, - Воллес

воллес

Міністр оборони Великої Британії Бен Воллес вважає, що Україна навряд чи зможе приєднатися до НАТО найближчим часом.

Як передає Цензор.НЕТ, про це він заявив в інтерв'ю Washington Post.

"Ми повинні бути реалістами і сказати: "Цього не станеться у Вільнюсі. Цього не станеться найближчим часом", - сказав він.

"Але що можуть зробити ті сили, які хочуть бути більш орієнтованими на майбутнє, щоб допомогти Україні і надати їй не 100-відсоткову, але подібну до тієї, яку надає НАТО, допомогу?" - запитав міністр.

Водночас, зазначив Воллес, низка країн готова укласти двосторонні або багатосторонні "пакти про взаємну оборону" з Україною та взяти на себе зобов’язання щодо довгострокових планів нарощування військового потенціалу країни, щоб переконатися, що вторгнення в Україну у майбутньому буде дорого коштувати для Росії чи будь-кого.

За його словами, це може стримати Росію, тому що "сухопутні сили Росії будуть значно виснажені протягом наступних 10 років".

Топ коментарі
+15
В НАТО приймають не ЗСУ, а державу Украіну, в якій при владі одні ворюги без сорому і совісті. Такого безладу, ще ніколи не було. На Заході про наших ворюг, зрадників і "компетентних" керівників знають. Така Украіна НАТО не потрібна, вона не потрібна нікому, крім нас дурнуватих. Побачите, це ЗЕлене лайно продиреться на другий термін і тоді нам буде гаплик.
показати весь коментар
02.06.2023 12:33 Відповісти
+12
чтобы разворовывать гуманитарку и закупать яйца по доллару за штуку, ага
показати весь коментар
02.06.2023 12:18 Відповісти
+11
Хрипатий дегенерат зробив абсолютно все, щоб перетворити Україну на корупційну гнилу клоаку аля міні-паРаша. Поки його шобла при владі - не буде ні НАТО, ні ЄС. Так що хай ніжками не тупотить, курдепель, під його "мудним" керівництвом Україні нічого не світить, крім безкінечної війни з паРашею.
показати весь коментар
02.06.2023 12:40 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Это НАТА присоединится к нам, ггг
показати весь коментар
02.06.2023 12:05 Відповісти
чтобы разворовывать гуманитарку и закупать яйца по доллару за штуку, ага
показати весь коментар
02.06.2023 12:18 Відповісти
В НАТО приймають не ЗСУ, а державу Украіну, в якій при владі одні ворюги без сорому і совісті. Такого безладу, ще ніколи не було. На Заході про наших ворюг, зрадників і "компетентних" керівників знають. Така Украіна НАТО не потрібна, вона не потрібна нікому, крім нас дурнуватих. Побачите, це ЗЕлене лайно продиреться на другий термін і тоді нам буде гаплик.
показати весь коментар
02.06.2023 12:33 Відповісти
Не продиреться. Якщо не вилізе Найп'ятіший у кандидати.
показати весь коментар
02.06.2023 13:23 Відповісти
Ага, Україна « не підходить до стандартів НАТО « бо демократія ще « не та»…?

А ось у Туреччині усе гаразд. Турецький султан це Взірець демократії.
показати весь коментар
02.06.2023 14:03 Відповісти
Ну то турок і такий член НАТО - ф-35 отримає мабудь коли будуть міняти на «ф-55». о що рівняємося на турків і венгрів?
показати весь коментар
02.06.2023 15:05 Відповісти
Не може бути двойние стандартів. Одні для України, другі для Туреччини.

Требо казати правду. Україну не беруть у НАТО не із за «стандартів «.

А тому що країни НАТО не готові воювати та вмирати за Україну. Поки ще не готові…
показати весь коментар
02.06.2023 16:29 Відповісти
Давайте по іншому. Нам рівнятися на Туреччину чи на Швецію? Добре, замість Швеції хай буде Польща. То як?
п.с. З того часу як Туреччина в НАТО багато чого «змінилося», але гірше те що за роки незалежності ми мало змінилися..
показати весь коментар
02.06.2023 18:59 Відповісти
зато дурнувата венгрия им была нужна
показати весь коментар
02.06.2023 14:17 Відповісти
Ми іх душілі, душилі,.....
показати весь коментар
02.06.2023 12:38 Відповісти
після другої каденції. Але це не точно.
показати весь коментар
02.06.2023 12:05 Відповісти
Другої каденції ми не потягнемо. У пікалова с кошевим морди і так в кадр не влізають.
показати весь коментар
02.06.2023 12:38 Відповісти
кто-то уже не потянет никогда, кто-то бросит лямку и уедет тянуть в другую сторону, кто-то не вернётся впрягаться..., но тринадцать миллионов может набраться снова. Чем он хуже какого-нибудь Лулы?
показати весь коментар
02.06.2023 12:54 Відповісти
Пане, це все лірика, а нам своє робити. Треба так ******* кацапню, щоб турки хрестилися.
показати весь коментар
02.06.2023 13:23 Відповісти
так. Поступ історії невблаганний.
показати весь коментар
02.06.2023 14:30 Відповісти
Може коли бар ши на крові хвалять зі влади....
показати весь коментар
02.06.2023 12:07 Відповісти
Ето и так было сразу понятно. Пока Украина не восстановит свои границы и не деокупирует последний метр нашей земли включительно с крымом, ниокаком НАТО и речи быть не может. Нас будут еще не раз обманывать что нас по частям возьмут в НАТО в обмен на сдачу территории но ето не будет филькина грамота типо Будапештского меморандума а не полноценное членство в НАТО и ЕС.
показати весь коментар
02.06.2023 12:07 Відповісти
Хрипатий дегенерат зробив абсолютно все, щоб перетворити Україну на корупційну гнилу клоаку аля міні-паРаша. Поки його шобла при владі - не буде ні НАТО, ні ЄС. Так що хай ніжками не тупотить, курдепель, під його "мудним" керівництвом Україні нічого не світить, крім безкінечної війни з паРашею.
показати весь коментар
02.06.2023 12:40 Відповісти
Почему только дегенерату хрипатому?

Объясните ещё местным дегенератам вышиватным, которые орут что им не нужны никакого вида гарантии после войны, одно только НАТО.
показати весь коментар
02.06.2023 13:08 Відповісти
а скажи - НАТО прямо на границе - это ссыкотно?
показати весь коментар
02.06.2023 14:36 Відповісти
Объясни - тебя головой роняли или это с рождения?
показати весь коментар
02.06.2023 14:50 Відповісти
Обиделся? Если страшно, то от НАТО можно за Урал переехать.
показати весь коментар
02.06.2023 14:59 Відповісти
Воно второпало, просто дуже хоче «на НАТО» в'їхати на другий термін.
показати весь коментар
02.06.2023 15:07 Відповісти
Херові новини, якщо чесно. Дуже.
показати весь коментар
02.06.2023 12:08 Відповісти
Ого він загилив Украіну на 10 р.
показати весь коментар
02.06.2023 12:09 Відповісти
Водночас, зазначив Воллес, низка країн готова укласти двосторонні або багатосторонні "пакти про взаємну оборону" з Україною та взяти на себе зобов'язання щодо довгострокових планів нарощування військового потенціалу країни, щоб переконатися, що вторгнення в Україну у майбутньому буде дорого коштувати для Росії чи будь-кого Джерело:
показати весь коментар
02.06.2023 12:09 Відповісти
А навіщо ви підписували Будапештський меморандум? Вам не соромно за такі гарантії?
показати весь коментар
02.06.2023 12:09 Відповісти
Я думаю, це питання треба задати кравчуку, а не Воллесу.
показати весь коментар
02.06.2023 12:11 Відповісти
підписував його кучма
показати весь коментар
02.06.2023 12:17 Відповісти
В цивілізованих країнах діюча влада має виконувати зобов'язання попередніх. Там чітко сказано: скликати радбез ООН. Цього не було зроблено. Заважає рашка? - Викидуйте рашку.
показати весь коментар
02.06.2023 12:17 Відповісти
От тільки статут оон це такий же піпіфакс, як і будапештський договір.
показати весь коментар
02.06.2023 12:19 Відповісти
Вибачте, виходить, вони нас свідомо наіпалі.
показати весь коментар
02.06.2023 12:40 Відповісти
відкопай і спитай
показати весь коментар
02.06.2023 12:43 Відповісти
кравчук пусть за себя отвечает, а воллес - за себя
показати весь коментар
02.06.2023 14:18 Відповісти
А, Воллєс вам щось винний, виявляється?) Розумію.
показати весь коментар
02.06.2023 14:31 Відповісти
он представитель страны, которая винна
показати весь коментар
02.06.2023 14:35 Відповісти
Як ви зручненько зі своїм любим членограєм пристроїлися! Всі вам винні! Ви ракети закопали в асфальт, скоротили армію, знищували оборонку, а тепер вам "дай". Дай, дай, дай! А ви будете займатися галактичним крадівництвом? Будьте вдячні вже за то, що вам помагають хоч так. Бо якби я був платников податків десь в Європі, одної морди дєрьмака було б достатньо для негативного рішення по передачі зброї, не кажучи вже про все інше, типу узурпації влади чи розворовування коштів.
А ще дуже рекомендую скататься в Європу, подивитися як люди живуть. Наприклад, директор освітнього закладу в Німеччині їздить на Пасаті 98 року, має скромний заміський будиночок майже без паркану, його дружина на роботу і з роботи їздить електричкою, а діти на великах в школу. І тут приїзжають з України нещасні біженці, на майбахах і прадо, пальці веєром, на грудях портрет найвеличнівшивішого, в магнітолах рускій реп. Зразу хочеться від себе відірвати і допомогти бідоськам...
показати весь коментар
02.06.2023 14:50 Відповісти
я вам уже написал. Каждый должен отвечать за себя. Членограй - за себя, а воллес за себя. Дебил членограй не снимает с воллеса ответственности за обязательства которые дала его страна.
показати весь коментар
02.06.2023 14:53 Відповісти
ЗСУ сильні і мотивовані це головна гарантія, а не статус чи якісь обіцянки з меморандумами. Нажаль нинішня влада такого не знає.
показати весь коментар
02.06.2023 12:13 Відповісти
Які питання до Воллеса? Стратегічні інтереси країни просрало тодішнє керівництво. Навіть незважаючи на тиск США, в особі Клінтона, ЯЗ можна було залишити і приводом для введення санкцій чи чогось подібного це не стало б. Але Кравчук з Кучмою тоді були зайняті будівництвом тієї "системи", яка до сих пір нищить країну та унеможливлює нормальний розвиток.
показати весь коментар
02.06.2023 12:20 Відповісти
Дитинко, вчи історію.
показати весь коментар
02.06.2023 12:43 Відповісти
Мандруй на історічєскую, Алєксандєр.
показати весь коментар
02.06.2023 13:21 Відповісти
у дяди Сєма есть древній прикол. Он делает заявлениє для підара, потом мхатовская пауза, потом действуєт наоборот. Так біло с Саддамом Хусейном. Дескать мі не звєрі, не лєопарді, ваівать с Ираком не будем.Просто видайте нам Саддамушку.
показати весь коментар
02.06.2023 12:12 Відповісти
Допоки при владі кремлівська кротівня, ніхто нас в НАТО не прийме, це ясно як божий день. Звичайно вони цього прямо не скажуть - дипломатія тому що.
показати весь коментар
02.06.2023 12:14 Відповісти
Пи си: І ніхто за нас це гівно вичищать не буде. Тільки черговий Майдан, а коли, то вже питання інше.
показати весь коментар
02.06.2023 12:16 Відповісти
Не буде Майдану, якщо вже до сих пір не стався.
показати весь коментар
02.06.2023 12:45 Відповісти
Я теж так підозріваю, хіба що в далекій перспективі, та й то сумнівно.
показати весь коментар
02.06.2023 14:04 Відповісти
Всі, хто міг би, на фронті, нажаль.
Боюсь, на те і розрахунок був.
показати весь коментар
02.06.2023 14:51 Відповісти
Бекрбок те саме вчора сказала, доки триває війна ніякого НАТО для України. Що місяця РФ може по нам випускати по ракеті і війна триватиме вічно, бо ми не маємо права знищувати і атакувати ворога на його території... отож ніякого НАТО нам не світить...
показати весь коментар
02.06.2023 12:15 Відповісти
Маємо повне право своїми ************, а чого їх в нас нема, то питання до зелених зрадників.
показати весь коментар
02.06.2023 12:17 Відповісти
Уважно слідкуй за новинами. Бритви і німці сказали, що маємо таке право. І не розганяй "всьо прапало"
показати весь коментар
02.06.2023 12:23 Відповісти
Тільки це Ігнату сказати треба, бо він не в курсі, що ми можемо бити у відповідь.
показати весь коментар
02.06.2023 12:47 Відповісти
Я написав це для дописувача. Ігнату скажи сама.
показати весь коментар
02.06.2023 14:38 Відповісти
Нє хамі тут, парніша. І слідкуй за новинами сам, бо бачу, ти новину з Ігнатом ти пропустив.
показати весь коментар
02.06.2023 15:20 Відповісти
Він шо незламний тілімарафон не дивиться?
показати весь коментар
02.06.2023 12:17 Відповісти
Головна перепона на шляху України до НАТО - нинішня влада, яка зробить ВСЕ, щоб ми туди не потрапили.
показати весь коментар
02.06.2023 12:18 Відповісти
Таке враження , що нас спеціально хочуть ******* цим " найближчим xfcjv" , "не на часі", "не провокуйте" і так далі.
Да йдить ви всі на Х#Й!
показати весь коментар
02.06.2023 12:18 Відповісти
Доки існуватиме кремлівський режим з імперською політикою, в НАТО Україну не приймуть.
Будуть обіцять, гарантувать, підтримувать але не більше.
показати весь коментар
02.06.2023 12:22 Відповісти
..ввести 173 Бригаду 6 Флота США и ликвидировать все банды болот мацковии...
показати весь коментар
02.06.2023 12:24 Відповісти
Україна не приєднається до НАТО найближчим часом, треба бути реалістами, - Воллес. Отаке ВИЗНАННЯ.

А КПСС так і не визнала що "нынешнее поколение советских людей будет жить при коммунизме!» не відповідало реаліям, а звалили на США і агресивний блок НАТО.

От тобі і НАТО: в комунізм нарід не пустили, тепер в НАТО не беруть...
показати весь коментар
02.06.2023 12:26 Відповісти
Допоки ворожий проект сн на вершині-допоти не приймуть ні в ЄС,ні в НАТО-треба бути реалістами.
показати весь коментар
02.06.2023 12:27 Відповісти
Ні. Поки існує рабсія в її нинішніх кордонах із величезним арсеналом ядерної зброї, з її імперськими амбіціями та явними претензіями на Україну жодного НАТО нам не світить. Як тільки Росія відмовиться від своїх претензій на Україну, нас наступного ж дня приймуть і в НАТО, і в ЄС
показати весь коментар
02.06.2023 12:44 Відповісти
Все вирішують люди,а не матеріальні вироби.
Те саме у нас:обрали собі на свою голову-прикол,то що можна хотіти від прикольщиків?
При них годі сподіватись серйозних змін-потрібні зміни.
показати весь коментар
02.06.2023 13:23 Відповісти
Зміни нам потрібні ще з 1991 року, тільки замість цих змін ми створили феодально-кланову країну, яка продовжує успішно функціонувати і сьогодні. А в такій реальності зміни неможливі тому що вони викличуть крах всієї тієї системи, яку тут будували понад 30 років
показати весь коментар
02.06.2023 13:36 Відповісти
З політичними переслідуваннями дем.лідерів,військових,волонтерів, еснистам нич не світить в плані сумісництва з європейськими цінностями і як наслідок,країні-ЄС І НАТО.
Або,допоки ермак на вершині.
показати весь коментар
02.06.2023 14:01 Відповісти
А Найвеличніший пабідун вважає шо ми вже в НАТІ, тільки Байден чомусь закомизився. Він же нам НАТУ винен. Редиска.
показати весь коментар
02.06.2023 12:37 Відповісти
А хіба це не кацапська вимога, щоб Україна не була в НАТО?
показати весь коментар
02.06.2023 12:38 Відповісти
Ізраїль у НАТО? Ні!
То ж треба насамперед на себе розраховувати! Будувати армію,нові системи озброєння(база ж є!). Інша річ,що керівництво спитає:" А шо я матиму з того?" То тут питання не до НАТОвського керівництва. У них про зелену команду ой як багато інформації! Вони(НАТО) і так на багато речей закривають очі.
І якщо цевілізовані країни побачать хоча б бажання українського уряду до прозорої демократії і сини закону-будуть і серйозні гарантії і двосторонні оборонні договори (ті ж США-Ізраїль)
показати весь коментар
02.06.2023 12:40 Відповісти
Ви бачили, що сидить у нас у владі? Точно не Голда Меір. Який Ізраїль, коли країну перетворюють на гібрид Сомалі з паРашею?
показати весь коментар
02.06.2023 12:49 Відповісти
у израиля враги - горстка арабов с палками. У нас россия. Не х* сравнивать х* с пальцем
показати весь коментар
02.06.2023 14:21 Відповісти
Зеленого хрипастика опустили у холодну ванну. Хоча як на мене , то ота зелена падла якраз цього і добивається -оманські договорняки то треба виконувати. А потім буде верещати що в НАТО нас не беруть , треба ''блокуватися'' з іншими. Напевне багато хто забув як зелені нам впарювали кацапію в гаранти безпеки!
показати весь коментар
02.06.2023 12:42 Відповісти
Нас у цій ванні тримають ще з 2008 року, періодично додаючи по краплі теплої води
показати весь коментар
02.06.2023 12:49 Відповісти
Почему именно хрипастика? Разве у нас тут не бегают фанатики НАТО? А как только спросишь "а вы в курсе что НАТО не хочет и не собирается вас брать" - тут же начинают сыпаться, фантазировать и кривляться.
показати весь коментар
02.06.2023 13:10 Відповісти
Хтось з дубу впав.
показати весь коментар
02.06.2023 13:59 Відповісти
Вічний форпост,,між орками та Людьми,,пЕрспектива,просто ---Заїпись!,((,,
показати весь коментар
02.06.2023 12:55 Відповісти
Головне не членство в НАТО, а надійні, сильні союзники. Мати в союзниках Штати, німців, полякив, британців, країни Балтії, та нам і НАТО не потрібне з її продажними мадьярами та сербами. Ізраїль не є членом НАТО , а сусідам за потрібності всипати завжди може.
показати весь коментар
02.06.2023 12:57 Відповісти
Нужно вообще прекратить эти разговоры и выклянчивание в НАТО. И заниматься делом - уничтожать оккупантов и освобождать свою землю.
Когда эта цель будет достигнута - тогда и поговорим.
А до этого - все эти разговоры - белый шум и пустая трата времени.
показати весь коментар
02.06.2023 13:17 Відповісти
показати весь коментар
02.06.2023 13:44 Відповісти
Нічого нового в цьому немає, не цікаво((!
показати весь коментар
02.06.2023 13:53 Відповісти
Колись вони самі будуть просить, наприклад, якщо москалі будуть коридор до Кенігсберга пробивати.
показати весь коментар
02.06.2023 14:18 Відповісти
ср*ные гаранты ср*ного меморандума
показати весь коментар
02.06.2023 14:22 Відповісти
В который раз. Пока не восстановим тактическое ЯО, нас будут кацапы--- физически устранять, а запад будет давать оружие для продолжения этого процесса. Ну ведь так выходит в реале?! Да, есть реальные союзники, прибалты и поляки. Но это скорее соседи нормальные. Они в системе НАТО, им ясны наши проблемы реально. Но не они решают. Задача по Яо тяжёлая очень. Но выхода нет. Мы зиму не перезимуем к весне как государство.
показати весь коментар
02.06.2023 15:01 Відповісти
Вариантов всего два - или вступление в НАТО в обмен на территориальные уступки Расии, или бесконечное усиление армии в надежде, что это остановит следующую войну с Расией.....
показати весь коментар
02.06.2023 15:38 Відповісти
А что кто то верит что нас примут сейчас в НАТО. Согласно с их Пятой статьёй, они должны будут вмешаться в войну. Потому что нападение на территорию НАТО. А они очень ссут. По этому 100% не примут!
показати весь коментар
02.06.2023 16:36 Відповісти
Уильямс ты дурак) у вас 2 перспективы) или Украина присоединится к НАТО или к России с ее дебильным руководством))) и твоя срака будет первой целью)) как и дети с женой)))
Не будь дебилом, кушай больше витаминов))
показати весь коментар
02.06.2023 17:04 Відповісти