7887 відвідувачів онлайн
3 114 70

Членство України в НАТО під час війни неможливе, - Бербок

бербок

Міністерка закордонних справ Німеччини Анналена Бербок заявила, що наразі не може бути й мови про членство України в НАТО.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на ЄП.

За словами глави німецького МЗС, двері Альянсу відкриті для прийняття нових членів. Це стосується насамперед Швеції, але також і України.

"Водночас, також зрозуміло, що ми не можемо говорити про нове членство в розпал війни", – сказала Бербок.

Нагадаємо, раніше канцлер ФРН Олаф Шольц заявив, що в "осяжному майбутньому" Україна не зможе вступити до НАТО.

Топ коментарі
+13
дякуємо пані Бербок, що нагадали *****, що слід робити, щоб Україну не прийняли в НАТО!
показати весь коментар
01.06.2023 12:43 Відповісти
+10
От вам і відповідь про майбтнє.
Війна буде років 20, навіть якщо все вернем - московити будуть пуляти кілька іскандерів в тиждень хай хоч 2 - а значить війна іде. Вічна війна - це московити нам і будуть готувати
показати весь коментар
01.06.2023 12:43 Відповісти
+7
Портников якраз і говорить, що якщо не буде політичної волі прийняття України до НАТО у найближчі місяці, або хоча як варіант - надання гарантій безпеки, то війна буде тривати х... зна скільки років
показати весь коментар
01.06.2023 12:57 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
От вам і відповідь про майбтнє.
Війна буде років 20, навіть якщо все вернем - московити будуть пуляти кілька іскандерів в тиждень хай хоч 2 - а значить війна іде. Вічна війна - це московити нам і будуть готувати
показати весь коментар
01.06.2023 12:43 Відповісти
Не будет, если война будет перенесена на территорию России, сама Рашка тогда не сможет столько лет вести войну, ее экономика не выдержит, население устанет. Если война будет только на территории Украины тогда да, она может длится годами
показати весь коментар
01.06.2023 13:57 Відповісти
Поэтому Украине нужно больше дальнобойного оружия, а также не боятся заходить на территорию России, захваченные территории потом можно будет использовать для дипломатического торга
показати весь коментар
01.06.2023 13:59 Відповісти
За умови її економічного колапсу, орда не зможе воювати вічно - бидлос нарешті не витримає і взвиє. Над створенням такого колапсу цивілізований світ наразі реально працює, бо йому самому вкрай невигідне затягування цієї війни.
показати весь коментар
01.06.2023 17:36 Відповісти
дякуємо пані Бербок, що нагадали *****, що слід робити, щоб Україну не прийняли в НАТО!
показати весь коментар
01.06.2023 12:43 Відповісти
То вона Портнікова наслухалась...
показати весь коментар
01.06.2023 12:53 Відповісти
Портников якраз і говорить, що якщо не буде політичної волі прийняття України до НАТО у найближчі місяці, або хоча як варіант - надання гарантій безпеки, то війна буде тривати х... зна скільки років
показати весь коментар
01.06.2023 12:57 Відповісти
саме так. і саме погане, шо я не знаю чим ці аргументи можна заперечити.
показати весь коментар
01.06.2023 13:06 Відповісти
тобто війна буде нонстоп в тому чи іншому вигляді?
показати весь коментар
01.06.2023 12:43 Відповісти
Ага, в дощ дах не криють, а при сонці і так не крапа!
показати весь коментар
01.06.2023 12:44 Відповісти
А у нас криють і пиляють бабло яке виділяє на це ЄС.
показати весь коментар
01.06.2023 12:47 Відповісти
Бухарест-2. Тоді війни, до речі, не було...
показати весь коментар
01.06.2023 12:45 Відповісти
показати весь коментар
01.06.2023 12:45 Відповісти
Шмуля, тобі поводили по губам.
показати весь коментар
01.06.2023 12:45 Відповісти
Неможливо?А на хрен нам тоді буде ваше НАТО після війни? Прийняти Україну в НАТО негайно і ввести миротвлорчі війська,кацапи ніколи не ризикнуть зробити навіть один постріл.Слабо Європа,слабо США?
показати весь коментар
01.06.2023 12:45 Відповісти
Слабо, треба аміак купувати у *****, та давати йому гроші на нові ракети.
показати весь коментар
01.06.2023 12:54 Відповісти
Кацапи будуть постійно вести війну проти України щоб нас нікуди не приймали.
показати весь коментар
01.06.2023 12:46 Відповісти
поэтому и придумали, что нельзя ответку давать тем оружием, которое поставляют. Пусть значит обстреливают Украину аж пока...
показати весь коментар
01.06.2023 12:46 Відповісти
Але ж Німеччину прийняли у НАТО під час воєнного конфлікту!
показати весь коментар
01.06.2023 12:47 Відповісти
показати весь коментар
01.06.2023 12:48 Відповісти
Ви не праві. В Німеччини тоді ніякого військового конфлікта не було. ДСВ давно скінчилася і всі мирні угоди з усіма були підписані.
показати весь коментар
01.06.2023 12:49 Відповісти
Не зовсім. ФРН вважало НДР окупованою територією Німеччини та не визнавало її. Але це не завадило на той момент ФРН включити до НАТО
показати весь коментар
01.06.2023 13:07 Відповісти
Не визнавати і вести бойові дії - то трохи різні речі. Якби Україна погодилася з втратою окупованих територій, підписала з кацапами мирний договір, то була би саме така ситуація і залишки України цілком можливо прийняли би в НАТО (якшо досить потужна пʼята колона при владі і тут не підкузьмила би).
показати весь коментар
01.06.2023 13:10 Відповісти
Так ФРН і не погодилася з втратою територій. І це не завадило приєднати її до НАТО. Просто не було активних бойових дій. В нас з 2015 до 2022 була майже та сама ситуація. І навіть зараз можна було б придумати модель нашого членства. Для цього потрібна політична воля та сміливість з боку Заходу
показати весь коментар
01.06.2023 13:15 Відповісти
Я трохи неточно висловився. Під "погодилася" я мав на увазі підписали мирні угоди незважаючи на наявність окупованих територій. Там не просто не було активних дій. Там війна закінчилася капітуляцією. Доречі ФРН була так само окупована союзними військами як і НДР радянськими. То чому Заходу не прийняти до НАТО той шматок Німеччини, який був окупований їми самими і в якому стояли союзні війська?
Ситуація з Україною трохи інша.
показати весь коментар
01.06.2023 13:20 Відповісти
Даже так кацапы--- не подпишут все равно. Даже с запорожск и херсонск областями. Будут требовать отказа от вступления в НАТО. Тут тупик. Для нас эта война последняя.
показати весь коментар
02.06.2023 07:48 Відповісти
Так в Німеччині немає 73%, які голосують то за комуністів, то за "ригів", то за "слуг Бені". Прикладом є Грузія і ніхто із Європейців не бажають в своїй сім'ї мати троянського коня.
показати весь коментар
01.06.2023 14:22 Відповісти
як і вибори українського президента але ж ваш один західний баран примудрився сказанути що нам оце треба війну в бік відкласти і зайнятися виборами.
показати весь коментар
01.06.2023 12:47 Відповісти
Німецька курва.... ти часом не забула в якому стані в 1955 році була твоя держава- не розділена часом.?..і як її прийняли 15 членом НАТО .....
показати весь коментар
01.06.2023 12:48 Відповісти
Бербок ніяка не курва, вона озвучує очевидні речі. А між ФРН і НДР не велися бойові дії у 1955-ому.
показати весь коментар
01.06.2023 13:08 Відповісти
Очевидні речі т що німці дуже не охоче починали допомагати Україні, скоріше чекали що переможе росія...
так і зараз вони одні з не багатьох хто гальмує цей процес....
показати весь коментар
01.06.2023 13:15 Відповісти
З того часу багато води утекло. Перевірте кількість інфографіки військової допомоги від Німеччини станом на сьогодні.
Те, що Бербок сказала, на умі і в Байдена, і в Макрона, і у всіх інших членів НАТО, просто вони дипломатично шифруються.
показати весь коментар
01.06.2023 13:20 Відповісти
Вона курва бо гинуть найкращі люди, тобто мій брат має загинути на війні а ця мразь ще і спрнокує до більших втрат
показати весь коментар
01.06.2023 14:09 Відповісти
За українців мав би турбуватися Президент України, уряд і парламент. А Бербок турбується за Німеччину і ЄС.
показати весь коментар
01.06.2023 14:24 Відповісти
Тим не менше бербок ще та мразь яка робить такі заяви, якби ти знав що в батальйоні мого брата думають про таких як бербок був би здивований
показати весь коментар
01.06.2023 14:35 Відповісти
Тобто вони уже вирішили для себе, що ми не сьогодні-завтра в НАТО? Хто їм це сказав? Комбат, Зе?
показати весь коментар
01.06.2023 14:55 Відповісти
Ні вони просто не задоволені що наші партнери недостатньо роблять для нашої перемоги
показати весь коментар
01.06.2023 15:37 Відповісти
а за кого голосували люди з батальйону твого брата?
показати весь коментар
01.06.2023 15:47 Відповісти
Багато хто тоді ще були неповнолітні а інші хто за Порошенка, хто за голос, хто за націоналістів
показати весь коментар
01.06.2023 15:54 Відповісти
А при нашому членстві в НАТО мають гинути брати якихось німців як частина союзницьких зобовязань. Інакше членство - це порожній звук. Дуже нам закрили небо на початку війни? А тут мова про цілий альянс.
показати весь коментар
01.06.2023 14:48 Відповісти
Так мають гинути це буде справедливо
показати весь коментар
01.06.2023 15:36 Відповісти
то були інші часи. І офіційно - ФРН І ГДР були 2 різні держави. ФРН не вела бойові дії з ГД
показати весь коментар
01.06.2023 14:00 Відповісти
От тільки Анналену не треба обзивати, це наш щирий прибічник. І констатує вона абсолютно очевидні речі.
показати весь коментар
01.06.2023 17:41 Відповісти
Ясєнпєнь! Якшо Україну приймуть в НАТО до закінчення війни, то вона в той же день активує пʼяту статтю і всім доведеться впрягатися. А цього ніхто не хоче, бо вже давно би впряглися. І я про це з самого початку казав, коли всякі арестовичі розганяли гімно типа "це нато має в нас вступати, питання вирішено" і так далі.
Звичайно ніколи не можна казати "ніколи". Але виходячи з досить очевидної логіки ніхто зараз Україну туди приймати не буде. Може ще буде варіант, коли рашка трохи видохнеться і Україна вийде на свої кордони. Можливо тоді. Але не з ЗЄрмаком на чолі.
показати весь коментар
01.06.2023 12:48 Відповісти
,,,,в НАТО до закінчення війни, то вона в той же день активує пʼяту статтю і всім доведеться впрягатися. А цього ніхто не хоче, бо вже давно би впряглися------ впрягатися--Це лише питання часу,та чим пізніше до них це дойде,тим вигіднеше *****!,(,відсування прямого вирішення питання,та принняття відповідальних рішень,не приведе їх, а в тому разі і нас, на жаль,ні до чого хорошого.
показати весь коментар
01.06.2023 13:20 Відповісти
А це вже зовсім інше питання. І я повністю згоден, що Заходу треба було впрягатися ще 08.08.08 в Грузії чи навіть ще раніше... Але там чуваки дивляться на все зі своєї точки зору. Можливо в них інші аргументи, які для них важливіші...
показати весь коментар
01.06.2023 13:25 Відповісти
Як виявилося НАТО це сцикливий блок
показати весь коментар
01.06.2023 14:10 Відповісти
НАТО це оборонний блок. і на нього ніхто не нападав.
показати весь коментар
01.06.2023 15:18 Відповісти
Віина в нас вже десятии рік --- навіть коли ми іх виб*єм рашка не зупиниться .
показати весь коментар
01.06.2023 12:48 Відповісти
А зелені все цю тему перегрівають. Буде так само як і з контрнаступом. Нічого дивного-де зелені там все через зад!
показати весь коментар
01.06.2023 12:48 Відповісти
А може пригрозити їм капітуляцією?
показати весь коментар
01.06.2023 12:49 Відповісти
не поведуться.
показати весь коментар
01.06.2023 12:51 Відповісти
зробить їм подарунок!?
показати весь коментар
01.06.2023 12:57 Відповісти
Для них это все равно лучше чем прямое участие в войне.
показати весь коментар
01.06.2023 14:02 Відповісти
Меркель №2... а війна у нас столітня... дякуємо... коли обіцяни х@йлом ракети полетять на Берлін, буде пізно, мадам
показати весь коментар
01.06.2023 12:49 Відповісти
тому мої діти в Україну не повернуться. Не хочу щоб син воював.
показати весь коментар
01.06.2023 15:48 Відповісти
А не помішало б тій Фрекен Бок - гризло закрити?
показати весь коментар
01.06.2023 12:57 Відповісти
Спустіть на нєї Мєльніка. Хай він її за сраку вкусить.
показати весь коментар
01.06.2023 13:21 Відповісти
Мельника вроде в Бразилию сослали мозги Луле компостировать
показати весь коментар
01.06.2023 14:03 Відповісти
Війна не закінчиться ніколи, навіть якщо РФ виведе війська з нашої території, але щомісяця безкарно обстрілюватиме Україну з калібрів та іскандерів, то як вона має закінчитись?
показати весь коментар
01.06.2023 13:02 Відповісти
Когда в Украине будут свои аналоги калибров и искандеров. Но над этим придется очень упорно поработать.
показати весь коментар
01.06.2023 14:04 Відповісти
Інтерпретую це так : вилікувати хворого ми зараз не можемо. Ось коли будете здоровим, будь-ласка звертайтеся до лікарні.
показати весь коментар
01.06.2023 13:03 Відповісти
Немного не так, потушить огонь мы не можем, пока в этот огонь подливают масло. Сначала нужно устранить источник огня, а потом тушить сам огонь
показати весь коментар
01.06.2023 14:06 Відповісти
Пані Бербок, верніть морковку. Будь ласка.
показати весь коментар
01.06.2023 13:37 Відповісти
Ну ясень пень що не можливе,бо це треба воювати,а їм ссикотно.
показати весь коментар
01.06.2023 14:00 Відповісти
Им не ссыкотно если будут бомбить и захватывать их города. А пока это война в другой стране и не хотят жертвовать своими гражданами. Вы же тоже не спешили воевать когда войны шли в других странах, например в на Балканах или на Ближнем Востоке.
показати весь коментар
01.06.2023 14:08 Відповісти
Наши воювали на Балканах.Мій родич пілот гвинтокрила приймав участь.А вони ссали даже зброю давати,хотя атомну зброю у нас відібрали,а взамін шиш.Англічани молодці,тільки вони своїм прикладом змусили іх поступово щось давати.
показати весь коментар
01.06.2023 14:16 Відповісти
Не путайте добровольцев и участие регулярной армии. Добровольцы из европейских стран в рядах ВСУ тоже есть, включая и немцев.
показати весь коментар
01.06.2023 14:32 Відповісти
Вступление государства в войну гораздо проще чем выйти потом из войны.
показати весь коментар
01.06.2023 14:34 Відповісти