9260 відвідувачів онлайн

США погодилися на формулювання, яке пропонують для рішення НАТО щодо України, - Байден

байден,джо

США погодилися з формулюванням, яке пропонують для рішення саміту НАТО щодо України – хоча достеменно невідомо, про що саме йдеться.

Як передає Цензор.НЕТ із посиланням на Європейську правду, про це заявив президент США Джо Байден у коментарях для преси поруч з генсеком НАТО Єнсом Столтенбергом.

"Ми погодилися на формулювання, які ви запропонували щодо можливості України приєднатися до НАТО у майбутньому", - сказав Байден, не згадуючи інших деталей.

Столтенберг перед цим повторив, що союзники на саміті планують надіслати сигнал Україні про те, що будуть підтримувати її стільки, скільки необхідно, та що вони "погоджуються щодо об’єднаного і позитивного сигналу" щодо перспектив вступу України до НАТО.

Топ коментарі
+39
а що вви пропонуєте ??? як на мене Україну можна зараз брати в НАТО тільки ввівши примусове зовнішнє управління, з арештом "найвеличнішого лідора" та усієї його зе-банди, від єрмака, стефанчука і закінчуючи замим галімим депутатом в сільському ОТГ від зе !!!
показати весь коментар
11.07.2023 13:58 Відповісти
+26
Ні. Вони скажуть "прийдіть до НАТО разом з корупцією... ми приймаємо"
показати весь коментар
11.07.2023 13:56 Відповісти
+23
яке НАТО, коли отчення президента на всі 100% агенти кремля?
показати весь коментар
11.07.2023 13:57 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Ні. Вони скажуть "прийдіть до НАТО разом з корупцією... ми приймаємо"
показати весь коментар
11.07.2023 13:56 Відповісти
Ладно, чекаємо офіційних заяв від НАТОвців, не від наших агрохімій з д'Єрьмаками.
Цілком влаштує поки що, до закінчення війни, збереження матеріального постачання і програм підготовки.
показати весь коментар
11.07.2023 13:59 Відповісти
У 2015 році Європейська комісія встановила, що Болгарія майже нічого не зробила для того, щоб зупинити хвилю корупції та організованої злочинності.Опитування громадян показало, що 76 % опитаних уважають, що політичні партії корумповані і 86 % опитаних вважають, що судова система корумпована. Ця вся корупція і значні пропутінські настрої в Болгарії не заважають бути їй членом НАТО з 2004р.
показати весь коментар
11.07.2023 14:14 Відповісти
ще одна скорупційнена країна (а Україна - на порядок більше зкорупційнена, ніж Болгарія) в НАТО не потрібна. Шкода, що з Брюсселя про це не заявляють прямим текстом; а наші зебіли (що на Банковій, що на околиці з Г+Г в черепку) дипломатичної мови не хочуть розуміти...
показати весь коментар
11.07.2023 14:34 Відповісти
на мій особистий погляд, зкорупційнена більше саме Болгарія, оскільки навіть відпочиваючи там, мені довелося заплатити хабар і немалий в поліклініці (я планувала заплатити в касу), буквально примусили, бо не хотілось мені в чужій країні ніяких скандалів, ще й до того ж місцевий лор, любитель путіна, втирав мені на російській, що української мови не існує, що це щось середнє між російською і польською, і як добре колись жилось болгарам, коли вони вчили російську і совок їм допомагав. До того ж, нормального вершкового масла болгарського виробництва там нема, а жахливий смердючий фальсифікат, якого продають в супермаркетах повально, якщо хочеш нормального масла, то тільки німецького виробництва і німецького фасування. В супермаркетах можуть продати смердюче м'ясо і ні чек,не упаковка(все те,що в нас діє) не допоможе повернути назад гроші, хочеш пиши скарги, кричи - там все одно. Якщо ти лох, то твої проблеми. Поліцейські авто теж мають жахливий вигляд, загалом самі працівники поліції якісь обшарпані, митниця це окреме питання, вона багато в чому нагадує нашу. А села і міста подалі від моря, це бідота, а інколи жахлива бідота і совок, яких я в Україні не зустрічала. Деякі села нагадують місце бойових дій, люди живуть в напіврозвалених багатоквартирних будинках. А коли завдають побоїв журналістам, то там це нормальне явище, судячи з місцевого телебачення.
показати весь коментар
11.07.2023 15:39 Відповісти
Про Угорщину забули ? Вже дві країни. А якщо пошкрябати ... то ще 2-3 знайдеться.
показати весь коментар
11.07.2023 15:39 Відповісти
а що вви пропонуєте ??? як на мене Україну можна зараз брати в НАТО тільки ввівши примусове зовнішнє управління, з арештом "найвеличнішого лідора" та усієї його зе-банди, від єрмака, стефанчука і закінчуючи замим галімим депутатом в сільському ОТГ від зе !!!
показати весь коментар
11.07.2023 13:58 Відповісти
Виграють в доміно, у війні перемагають.

І згоден, яке НАТО, коли в нас в країні по факту середньовічна монархія - всі рішення і призначення ухвалюються в одному кабінеті.
показати весь коментар
11.07.2023 14:03 Відповісти
ну на фронті прості хлопці може і перемагають, а от ті хто в кабінетах сидять - для них це ігра
показати весь коментар
11.07.2023 14:53 Відповісти
Зеленский сам начал двигать какие-то предъявы, связанные с этим саммитом - вот и нарвался.
Иногда лучше думать, какая будет реакция, и не лезть публично в ****** на рожон.
показати весь коментар
11.07.2023 13:56 Відповісти
так він робить це спеціально - треба ж виконувати оманські договорняки, а не що зе влада де+факто похоронила в Україні демократію - вофка став такою собі маленькою копією кацапського сцаря )(уйло, корукція, куміство, грабунок і зрада зашкалюють !! але це на думку "найвеличнішого лідора" пусте ...
Олександр Бригинець: За час президенства Зеленського відбулося 5 самітів НАТО І на жодному він не був особисто… Зеленський демонстративно відмовився їхати на Лондонській самміт в 2019 році, бо у нього якраз був медовий місяць з х..лом - це задало тон стосункам Тепер ми чуємо щось схоже на 2019(
КиївМіськБудда: Зелені крадуть мільйярди в ЗСУ і на гуманітарці, п'яними збивають людей, порушують Конституцію - роблять все, що захочуть.
Невже ви справді думаєте, що їм цікава наша думка щодо титрів/мед-канабісу/перейменування Запоріжжя та іншої подібної фігні? Нас розводять, як кошенят…
Олена Бек Самурай: Зелені, як амброзія. Мудрий наріт хворіє, свариться на алергію, але ніколи не вийде вирубити кущі під вікном. Чекає, що хтось інший це зробить. Головне, що хвороба переходить у хронічний стан і не лікується.





показати весь коментар
11.07.2023 14:08 Відповісти
Якщо наші чиновники самі не хочуть в НАТО,то хто цьому винен.За ввесь час незалежності,якщо би наші чиновники хотіли,ми уже давно були би в НАТО.Корупція не дозволяє.
показати весь коментар
11.07.2023 13:56 Відповісти
яке НАТО, коли отчення президента на всі 100% агенти кремля?
показати весь коментар
11.07.2023 13:57 Відповісти
100000000000%
показати весь коментар
11.07.2023 13:59 Відповісти
Свічку тримали ? Чи самі читали особову справу ФСБ ??
показати весь коментар
11.07.2023 15:42 Відповісти
При власти клоуна с ермаком и остальным зекодлом Украину в НАТО не возьмут,а 73 процента могут еще раз ошибиться и
показати весь коментар
11.07.2023 14:08 Відповісти
Впевнений, тези формулювання такі:

1. Уникнути війни НАТО з росією;
2. Ми в курсі про прагнення України бути членом НАТО;
3. Тільки після перемоги України у війні ми почнемо думати над новими обіцянками;
4. Можна без ПДЧ. Все одно по базовим критеріям вступу непочатий край.
5. Ні, це не бухарест 2008, не переплутайте.
6. Якщо вже підзабули: треба уникнути війни НАТО з росією.
показати весь коментар
11.07.2023 14:14 Відповісти
Таня Адамс:
Нарешті ми дізнались хто винен у війні й це досить неочікувано. Бо раніше зелені казали, що у війні винен Порошенко. Але напередодні саміту НАТО ми нарешті дізнались остаточну правду - це НАТО винне у війні!
Той самий випадок, коли фейспалмом можна пробити наскрізь свій власний череп.
показати весь коментар
11.07.2023 14:53 Відповісти
Млять, до чего же тупое существо эта марьяна. Ну просто ТУПОЕ.
показати весь коментар
11.07.2023 14:58 Відповісти
Якби Україна була б в НАТО з 2008 р., була б війна ??
показати весь коментар
11.07.2023 15:44 Відповісти
https://en.wikipedia.org/wiki/Ukraine%E2%80%93NATO_relations#:~:text=On%203%20June%202010%20the,the%20country%27s%20national%20security%20strategy. https://en.wikipedia.org/wiki/Ukraine-NATO_relations#:~:text=On%203%20June%202010%20the,the%20country%27s%20national%20security%20strategy.
показати весь коментар
11.07.2023 23:02 Відповісти
Питання в тому, хто, з якою метою, призначив і, попри всі зашквари безумної, тримає її на посадах?
Заступник голови Комітету, голова підкомітету запровадження цінностей і стандартів НАТО, міжнародного військового співробітництва та миротворчості Комітету Верховної Ради України з питань національної безпеки, оборони та розвідки
показати весь коментар
11.07.2023 20:39 Відповісти
Вона лікарка, писали, що пацієнти до неї добре відносились.
То може її призначили у комітет, щоб вона їх там лікувала ??
показати весь коментар
12.07.2023 12:13 Відповісти
Корупційна країна, тьху на неї, там мудрий нарід вибрав клована, недолуге населення вміє тільки мити унітази комусь, агєнт на агєнту, так і хочуть стать троянським конем для альянсу, сволочі підірвали таку гарненьку трубу на дні моря, повні гомофоби і нетерпимі до різноманіття гендерів, утискають права національних меншин, мабуть і дамбу самі собі підірвали...А ті московити ( погані, погані) так їх хочуть захопити , щоб на тому і заспокоїтись, в цьому сумнівів немає, та ще й слабкішими від того стануть і втратять потенціал для експансії .
показати весь коментар
11.07.2023 15:03 Відповісти
Таке враження , що на Заході немає корупціЇ. Так, дійсно, на низових ланках - немає, а в політиці - аж гай шумить.
показати весь коментар
11.07.2023 15:13 Відповісти
Тобто в умовній Німетчинні знають про мільярдні крадіжки в Міноборони але теж нікого не звільняють? Ч може в Великобританії призначають агентів ФСБ в оборонні структури? Чи у Франції вимикають з ефіру опозиційні телеканали?
показати весь коментар
11.07.2023 15:36 Відповісти
Звичайно, можна по-різному відноситися до Зеленського і його зеленої шобли, але, хто б у нас не був президентом, в НАТО нас не приймуть ніколи. Що заважало нас прийняти при Ющенку, Порошенку? Просто верхівка НАТО паталогічно бояться *****. Ось побачите, навіть коли ми й виграємо війну, знайдеться мільярд відмазок, щоб на не прийняти в НАТО. І не треба тут ліпити нашу корупцію. Так, вона - зло, але згадайте Болгарію й Румунію, угорщину, шредера й меркель. Це от як дівчина не любить хлопця, вона йому розповідає, який він милий і хороший, але їй подобаються інші типи хлопців, так і НАТО - ми пишаємося українцями, але самі ми б так не змогли б. Здалися б кацапам і, чорт забирай, розмовляли б і російською, аби тільки не битися.
показати весь коментар
11.07.2023 15:42 Відповісти
Подивіться на рейтинги за, та проти, вступу в НАТО при Ющенку та навіть при Порошенко. Складно на щось сподіватися коли більша половина країни живе в своєму ілюзорному світі, та приходить до тями лише коли одного разу в Лютому чує свист ракети, та одразу кричить що хоче в НАТО тому що їм тепер так вигідно.
показати весь коментар
11.07.2023 15:55 Відповісти
А НАТО згадувало ці рейтинги як основну перепону для вступу?

Для довідки: у кінці 2014, згідно "Рейтинг", соцопитування показало 51% за НАТО, 25% проти (це в порівнянні з 2008 титанічний стрибок).
показати весь коментар
11.07.2023 16:22 Відповісти
От тільки в 2014 у нас вже була війна. Прибалтійські країни почали рух до НАТО як тільки розвалився совок, чудово розуміючи ЧОГО ВОНИ ХОЧУТЬ, тому вони вже давно в НАТО. А якщо у нас через вибори оберали того хто казав "НАТО НЕТ" або "КАКАЯ РАЗНИЦА" то для чого нас туди брати, щоб наповнити натівські структури фсбешними агентами?
показати весь коментар
11.07.2023 16:33 Відповісти
А хто вам сказав, що за Порошенка б нас не прийняли в НАТО? З 2014 по 2019 було зроблено багато реальних (а не бутафорських) реформ, які й досі працюють, зокрема Україна вже під час москальського вторгнення, у 2014 р. отримала безвіз з ЄС, такого раніше не отримувала жодна країна, бо під час війни ЄС навпаки закривала свої кордони, бо боялася неконтрольованного потоку емігрантів. А Порошенку це вдалося. Вдалося б йому і членство в НАТО, бо політично він для цього все підготував. Мінськими угодами, реформуванням ЗСУ, відновленням оборонноко комплексу, фактично зупинили просування москалоти, з 2016 економіка почала стрімко та стабільно зростати, були розпочаті важливі реформи, зокрема найважливіша реформа, яку від нас вимагали європейці та американці реформа місцевого самоврядування (результати якої зараз промоскальська зе-шобла вбиває на очах всього світу, а нашому мудрому піплу пох...). Просто Пороху треба було ще хоча б 5 років, щоб завершити розпочате, але нашому мудрому наріду, уставшему ат вайни, не цікаві були скучні та неприкольні Армія,Мова,Віра, йому було прикольніше "йдіть у сраку" та казочки про "канєц епохі бєднасті" та про те, як "прєзідєнт будєт жить как учітєль"... Ось і маємо зараз те шо маємо ... Піпл у розбитого корита, без реального розуміння "а що далі"?, а їхній кумір Голобородько з його шоблою мародерять країну 24/7 нє пріхадя в сазнаніє ... Оце паржалі так паржалі...
показати весь коментар
11.07.2023 16:06 Відповісти
Згоден щодо реформ Порошенка, але не згоден, що прийняли б. Тоді вже війна йшла, так що ніхто б не прийняв. Ще раз кажу, головне для них не наші реформи, а чи не образиться *****. А воно нас вважає аднімнаротом, тому, щоб не дражнити карлика, нам би вішали й вішали локшину про світле натівське майбутнє. От якби ще при Ющенку прийняли в НАТо й не слухали казочки ***** про 70% рузгеязичнога населєнія, то не було б у нас цієї війни, а так є те, шо є.
показати весь коментар
11.07.2023 16:50 Відповісти
НАТО це оборонний альянс, для якого рашка це ворог №1. Тож кому в НАТО порібна країна якою керують або відкриті агенти кремля, або їхні посіпаки, які до того ж некриючись, нахабно та зухвало мародерять західну допомогу та шалені гроші, які виділяються з бюджетів західних країн. Зараз знов за допомогою зе-пропаганди, марафонів та шобли кишенькових ОПівських журнашлюх, нашому мудрому піплу розкажуть, що нєхарошеє НАТО нас не приймає... І наш мудрий піпл, як завжди, буде материти НАТО, а не ту москальську гидоту, яку він же сам собі на дупу наобирав у 2019 тим самим загнавши свою країну у глухий кут, коли ми вже 9 рік воюємо з москалями, а нашою країною п"ятий рік керують "слуги кремля"... З якими нас ні в ЄС ні в НАТО ніколи не приймуть...
показати весь коментар
11.07.2023 15:47 Відповісти
все вірно крім одного : яку участь в договорі, про який пише ньюсуїк, приймали порохоботи ?
показати весь коментар
11.07.2023 16:38 Відповісти
А до чого "порохоботи"? Так , при Порошенкові Україну в НАТО не взяли, згоден. А при Зеленському взяли? А причини ті самі- корумпована влада. Котра не зацікавлена боротись з корупцією і вбачає усією сутністю владарювання лише обкрадати країну.
показати весь коментар
11.07.2023 18:06 Відповісти
Сообщение НА ОФИЦИАЛЬНОМ САЙТЕ ПРЕЗИДЕНТА ЗА 29 МАРТА!!! об итогах украинско-российских переговоров в Стамбуле.

Там говорится, что Украина согласна "https://www.president.gov.ua/ru/news/na-peregovorah-iz-rosiyeyu-**********-delegaciya-oficijno-pr-73933 фактически зафиксировать сегодняшний статус внеблокового и безъядерного государства постоянного нейтралитета "

и "возьмет на себя обязательство не размещать на своей территории иностранные военные базы, иностранные военные контингенты, не вступать в военно-политические союзы,

а проведение военных учений на территории Украины будет возможно с согласия стран-гарантов" (то есть лишь с согласия России как страны-гаранта).

https://www.dsnews.ua/politics/partiya-kompromissa-protiv-partii-voyny-do-pobedy-chto-proishodit-v-okruzhenii-zelenskogo-20062022-461323
показати весь коментар
11.07.2023 19:41 Відповісти
Хоть бы ***** не обидилось.
показати весь коментар
11.07.2023 16:32 Відповісти
Позорище!
показати весь коментар
11.07.2023 16:34 Відповісти
Зевлада має робити те, що вона може зробити зараз. Ніщо не може виправдати з точки зору безпеки держави діяльність української влади до 24.02.22. А в перші місяці украсти 33 млрд. через МО. Під час такої страшної війни корупції, толерованої найвищими кабінетами, не може, не мало б бути взагалі. "У них теж корупція" - не виправдання. Звичайно, є й інші нюанси пригод на шляху до НАТО, але домашню роботу треба виконувати.
показати весь коментар
11.07.2023 17:31 Відповісти
Як тільки Україну візьмуть в НАТО то будуть змушені довірити їй натіскі військові секрети. Думаю через 2-3 дні ці секрети опиняться в москві і Пекіні. За гроші наші можновладці продадуть усе. І в НАТО це чудово розуміють
показати весь коментар
11.07.2023 17:59 Відповісти
Наобіцяти зермаку швидкий вступ-так вони повсюдно стануть цитувати Байдена,типу того,що амер.президент повністю підтримує зелену клоаку,яка хотіла його сина увязнити-тут явно щось не сходиться.
показати весь коментар
11.07.2023 18:17 Відповісти
Мне нравится оплеуха
Которую Байден отвесил Зеленскому
Терпение Байдена не безразмерно
Зеленский вместо НАТО
Выбирает ЕРМАКА
И получил пинок
Считаю это справедливым
И только не надо мне говорить про украинский народ
Зеленский на сегодня - это в определенном смысле
Персона,которую ассоциируют с украинским народом
Персона,окружившая себя прямой эфэсбэшной агентурой
Коррупцией
И наплевательским отношением к американской помощи
Без которой мы перестали бы быть страной и народом через две недели после начала войны
показати весь коментар
11.07.2023 20:55 Відповісти