8638 відвідувачів онлайн
7 861 186

Проблема для українського контрнаступу - це мінні поля, а не відсутність F-16, - Міллі

міллі

Справжня проблема для українського контрнаступу - це мінні поля, а не відсутність літаків F-16.

Про це заявив голова Об’єднаного комітету начальників штабів США Марк Міллі, повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на Голос Америки.

Міллі запевнив, нагальні потреби України - це протиповітряна оборона, артилерія та обладнання для розмінування і саме такі потреби озвучує союзникам українська сторона.

"Ключове завдання - зосередитись на протиповітряній обороні, блокуванні атакувальних дій комбінованими маневровими силами, що означає - артилерія, ближньої та великої дальності, а також доставка інженерів та устаткування для розмінування. Це те що їм потрібно, те, чого вони хочуть і те, про що вони питають. Коли я говорю із Залужним, це те, про що він питає", - сказав Міллі відповідаючи на питання преси під час брифінгу за результатами засідання Контактної групи з оборони України.

Міллі вказав, що найбільш ефективний шлях для того, щоб захистити українське військо від ударів з повітря є протиповітряні системи наземного базування, а також використання відповідної тактики, включно з просуванням вночі.

"В плані найбільш ефективного та менш витратного шляху для українців це зробити прямо зараз - через "земля-повітря" наземного протиповітряного захисту і ці системи їм надаються з початку цієї війни і до тепер, - заявив генерал. - Це важливо, бо потрібно захищати ці атакувальні сили від близької повітряної підтримки Росії, або підтримки атакувальними гелікоптерами. Вони, українці, мають системи протиповітряної оборони і можуть це робити. Жертви, які несуть українці під час цього контрнаступу - не стільки через російські повітряні сили, скільки через мінні поля ... тому проблему, яку потрібно вирішити - це мінні поля, не повітряний елемент, прямо зараз. І це те, що коаліція хоче їм надати".

Міллі також зауважив, що на поставки F-16, про які просила Україна, можуть знадобитись роки.

"Давайте швидко порахуємо - десять F-16 це 2 мільярди доларів. Росіяни мають сотні одиниць авіації четвертого та п'ятого покоління, тому якщо українці захочуть відповідати росіянам один до одного, чи навіть два до одного, йтиметься про велику кількість літаків, і підуть роки, щоб навчити пілотів, роки на ремонт та підтримку, роки на те, щоб забезпечити фінансову підтримку для цього. Йдеться про значно більше мільярдів доларів, ніж вже забезпечено", - наголосив Міллі.

Топ коментарі
+31
Тю, а нам Віслюк казав, що треба все розміновувати і пускати шатли, асфальтувати. А тут таке. Міллі, ти порохобот чи шо?
показати весь коментар
18.07.2023 22:28 Відповісти
+23
В штангу, Міллі.
Мінні поля, справді, це перешкода. Але це на землі.
А відсутність прикриття з повітря суперечить всій концепції військової науки, якій тебе вчили, І навчав своїх підлеглих ти.

ЗІ: Міллі - це той кадр, якого на посаду голови Об'єднаного комітету начальників штабів США просунув Трамп.
показати весь коментар
18.07.2023 22:30 Відповісти
+19
Якщо Міллі каже про те, що відсутність авіації це не проблема, то може він пояснить, чому перед штурмом Багдаду війська коаліції здійснювали по 1000 злетів на добу й бомбили його днями і ночами перш ніж туди ступила нога солдата? Це ж не проблема, могли відразу послати туди танки й піхоту та й годі.
показати весь коментар
18.07.2023 22:35 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
Шось лукавить цеи Міллі.
показати весь коментар
18.07.2023 22:50 Відповісти
Як і решта заходу. Там один Джонсон адекватний, але не при справах.
показати весь коментар
19.07.2023 02:10 Відповісти
Справжня проблема для українського контрнаступу це мінні поля, цю проблему дозволили для України створити такі як "зе слуги" і американські міллі
показати весь коментар
18.07.2023 22:52 Відповісти
милли дозволыв створити минни поля кацапами разминировав и сдавши весь юг Украины, я вас верно понял?
показати весь коментар
18.07.2023 22:58 Відповісти
Ні !Ви не зрозуміли.(українські "зе зрадники" розмінували Чонгар,для швидкої рашистської окупації,після чого майже ,що дало можливість рашисту замінувати окуповані території і вибудувати глибоко ешолоновану оборону .І в той самий час(маючи супутникові знімки ) Мілі і йому подібні не надали українським ЗСУ відповідної зброї,щоб не допусти цього,(в тому числі могли б мабуть допомогти і F-16,,,?
показати весь коментар
19.07.2023 01:08 Відповісти
Такі як міллі винні бо затягували з поставками зброї і через це стало там багато мінних полів
показати весь коментар
19.07.2023 06:47 Відповісти
Я человек не военный. Но даже я понимаю, что очень трудно заниматься разминированием, когда нет прикрытия с воздуха. Сказали бы уж прямо, что боитесь что РФ может сбить ваши самолет и тогда миф про крутую авиацию будет разрушен. А то каждый раз новые отмазки придумываете.
показати весь коментар
18.07.2023 22:55 Відповісти
Там міф навіть не про авіацію, а про "першу", яка виявиться таким же міфом, як і "друга".
показати весь коментар
19.07.2023 02:13 Відповісти
Хіба пан Міллі не знає про багатофункціональні ракети 9К121 «Вихрь» до К-52?
Один борт К-52- 12 ракет. Ці ракети вражають цілі на відстані до 10 км, мають швидкість близько 600 м/с та пробивають броню товщиною близько 1 м.
А ще пан Міллі, ці кляті К-52 рашистів атакують нашу броню з відстані до 10 км, куди не дістають ПЗРК, займають ешелон до 25 метрів (на цій висоті самоблокується механізм підриву БЧ більшості зенітних ракет до ЗРК)...
F-16 потрібні, їх відсутність створює ЗСУ проблему не меншу, ніж мінно-зривні загородження рашистів.
Чим пропонуєте захищати передану ЗСУ західну бронетехніку та ОС ЗСУ від нових ракет до "Алігаторів"під час контрнаступу, якого очікують партнери? Хіба Вест-Пойнт навчає наступати без авіаційної підтримки?
показати весь коментар
18.07.2023 22:56 Відповісти
Проблеми індіанців, шеріфа не іпуть.
показати весь коментар
18.07.2023 23:05 Відповісти
пан Микола не задається питанням чому кацапи тримають недалеко від фронту такі комплекси як ТОР панцирь БУК та С300-400. ?....хоча часто втрачають їх.
ніякий Ф16 не підлетить до фронту на відстань роботи радару та пуску ракет, в іншому випадку буде збитий.
Кацапи ж не дарма кожень день пускають ракети та мопеди, тим самим вони відтягують наші сили ПВО які можуть працювати по таких цілях як К52.
показати весь коментар
18.07.2023 23:14 Відповісти
Не треба нас дурити, F-16 має на озброєнні протирадарні ракети HARM, які можна запускати з набагато більшої відстані, чим з МІГ-29, бо немає проблем з сумісністю. Матчастину треба вивчати, перед тим щоби щось писати.
показати весь коментар
18.07.2023 23:38 Відповісти
ну давай розкажи мені на яку війстань ти запустиш харм з ф16. без супроводу F/A-18F.
надивяться недоекспертів Світанів та їм подібних які видають бажане за реальність.
Сам по собі Ф16, нічим не кращий за МІГ 29.
показати весь коментар
18.07.2023 23:48 Відповісти
F-16 останніх модифікацій набагато кращий за МІГ-29. І питання тут не в льотних характеристиках, а в електронної начинці. Розказувати я тобі нічого не збираюся, в інтернеті повно інформації, якщо ти в змозі її зрозуміти. І ще, читати більше треба, а не відосики дивитися.
показати весь коментар
18.07.2023 23:56 Відповісти
В інтернеті багато чого написано, але ще раз напишу НІ один Ф16 не долетить до зони дії радарів та пуску ракет(по алігаторах) без прикриття літаками РЕБ. будуть виконувати роль МІГів не більше, адже щоб розкрити на повну свій потенціал в радарі та електроніці він повинен не над землею летіти, і бути прикритим.
Тобто те що роблять американці та ізраельтяни, Ми не зможемо зробити.
показати весь коментар
19.07.2023 00:10 Відповісти
Для особливо "розумних" ще раз. У МІГ-29 проблеми з сумісністю з ракетами HARM, бо через бортовий комп'ютер треба вводити місцезнаходження цілі у ракету. Хоча пишуть, що як би вже адаптували. Але й радар МІГ-29 набагато меншої дальності, чим радар F-16. Дальність пуску HARM - понад 100 км і до 300 км літаком F-16 залежно від модифікацій та умов застосування. Дальність дії С-300 - до 300км, але літак на такій відстані збити практично неможливо, бо він легко увійде за лінію горизонту, де його не побачить радар С-300, що й показало застосування у Сирії. А от HARM долетить на радар, з такої відстані. Що також доказано. Тому речення що "НІ один Ф16 не долетить до зони дії радарів та пуску ракет(по алігаторах" просто від неосвіченості.
показати весь коментар
19.07.2023 00:48 Відповісти
Не корми тролля, он тупой
показати весь коментар
19.07.2023 03:54 Відповісти
Порівнювати F-16 і міг,це все одно,що порівнювати Ford і кацапську ладу.
показати весь коментар
19.07.2023 05:39 Відповісти
Почніть з цього: https://www.youtube.com/watch?v=XrPMOH87X_o&t=17s&ab_channel=MarkSolonin
показати весь коментар
18.07.2023 23:50 Відповісти
теж мені новина, США апачами спалили офердохера танків у заливі.
літаки (фки) не будуть залітати у зону пуску ракет, збивати алігатори потрібно насамсами смартами та петріотами з с300. Але ще раз напишу кацапи грамотно з військової точки зору роблять пускаючи щоночі ракети та мопеди, тим самим вони не дають нам підвести поближче до лінії фронту наші ПВО. Мінус 5 бортів 13 травня їх навчив, що потрібно робити все можливе щоб пускові патріотів стояли біля столиці
показати весь коментар
19.07.2023 00:04 Відповісти
А тепер, швиденько так: https://www.youtube.com/watch?v=6pddBb0MJ1U&ab_channel=MarkSolonin https://www.youtube.com/watch?v=6pddBb0MJ1U&ab_channel=MarkSolonin

показати весь коментар
19.07.2023 01:20 Відповісти
F-16 з відповідним озброєнням якраз і є літаючим ЗРК.
показати весь коментар
19.07.2023 02:20 Відповісти
Не пускають вони уже ракет по Києву і вже давно
показати весь коментар
19.07.2023 06:50 Відповісти
вибори, вибори,
вибори без вибору 🎹
показати весь коментар
18.07.2023 22:59 Відповісти
Чмілі, чого розійшовся??
показати весь коментар
18.07.2023 23:01 Відповісти
А що нам остається, тільки слухати. Ніхто не винен що Украіна себе 30 рокі розброювала, і залишилась без арміі, без ЯО, ракет, ППО , літаків і всего іншого. Військові жили як жебраки, династії припинились, армія стала рабоче-крестьянской. Хавайте теперь, слухайте Міллі, і мовчить.
показати весь коментар
18.07.2023 23:04 Відповісти
Оставлю это здесь

Турция. агрохимия пишет https://ntidea.com.ua/ru/novosti/affidevit-v-ukraine-chto-eto-takoe-i-dlya-chego-nuzhno Аффидевит кошельку путина Абрамовичу.

Народ тупой. разберитесь с крысами и кротами во владе потом открывайте рот на руку дающую

показати весь коментар
18.07.2023 23:09 Відповісти
Фото прошлогоднее...апрельское...
показати весь коментар
19.07.2023 00:54 Відповісти
Пля, ми шукаємо відповідь, що робити, а не хто винен. Винні всі 52 млн.довбойобів, які голосували за кравчуків, кучмів і т.д.
показати весь коментар
19.07.2023 02:20 Відповісти
Так я і кажу, слухайте Міллі, як скаже так і буде, хто дурням доктор?
показати весь коментар
19.07.2023 06:29 Відповісти
І чому це ніхто не винний?Якраз Штати активно роззброювали Україну,а наші раді стараться.Та хоча б знищили ту зброю,так ні,кацапстану віддали.
І тепер маємо,те що маємо,оркостан обстрілює Україну з наших літаків нашими ракетами.І у мене є підозра,що сильна і незалежна Україна заходу і штатам не дуже потрібна.
показати весь коментар
19.07.2023 05:46 Відповісти
Дурні нікому не потрібні. Кучма живе в Монако, в него все прекрасно…
показати весь коментар
19.07.2023 06:23 Відповісти
Зрадойобы, дадут ф-16, учения уже идут.

Не давали оружие потому что шашлыки и готовилась Украина к сдаче.
Потом идёт и до ныне воровство всего военной помощи, гуманитарки...

Ещё раз. Кому давать Ф-16? ворам? Они все на местах. Их никто ДАЖЕ не уволил.

Поэтому такая чихарда с самолётами. Всё будет.

Буксует всё из-за повальной коррупции, агентов кремля которые управляют страной.

Чому мы не в НАТО? Альо бидон ты чоо..., де ф-16?
показати весь коментар
18.07.2023 23:05 Відповісти
как наступать, если у тебя над головой карусель из Су-34/35, которые тебя расстреливают, как в тире? ну и минные поля с дистанционным минированием, одно другого не исключает
показати весь коментар
18.07.2023 23:07 Відповісти
да без твоих соплей разберутся Залужный с Милли что для этого нужно
показати весь коментар
18.07.2023 23:10 Відповісти
Залужный с Милли немного лучше, чем коля и оленевод, но недалеко от них ушли, поэтому ничего не будет
показати весь коментар
18.07.2023 23:32 Відповісти
Нічого не буде, так піди втопися…
показати весь коментар
19.07.2023 06:20 Відповісти
Нема там ніякої каруселі, кацапи сцуть підлітати до лініі фронту, не *****..
показати весь коментар
18.07.2023 23:11 Відповісти
це кацап, я його вичислив легко
показати весь коментар
18.07.2023 23:25 Відповісти
если говорит правду, значит кацап, враг. а если п***дит, что контрнаступ удался, значит свой
показати весь коментар
18.07.2023 23:28 Відповісти
карусель вне пво и авиации всу, потому что русские самолеты имеют более дальнобойный радар и ракеты. они могут устроить карусель, а мы - нет
показати весь коментар
18.07.2023 23:25 Відповісти
Коли перевага в повітрі захоплена, то авіація діе над полем бою і територією противника. А коли ні, то стріляє здалеку, як і наша.
показати весь коментар
19.07.2023 06:27 Відповісти
А хто ж хераче бомбами кожного дня по Запоріжжю?
показати весь коментар
19.07.2023 02:23 Відповісти
Бомбами, якого типу?
показати весь коментар
19.07.2023 06:24 Відповісти
Пів року назад, гам стояв що потрібні танки, без них ніяк, освоїмо за 2 місяці, отримали, їздити навчились воювати ні офіційно 20% втратили, винуваті німці не пояснили що робити на мінному полі. На дурне питання що робити на мінному полі отримали таку ж відповідь об'їжджайте. Зрозуміло що ні один натовець просто не заїде на мінне поле. Тепер конче потрібні F-16. чому не F-18? Отримаємо, воювати за пів року не навчимось, обслуговувати тим більше, що будемо ще вимагати й гудити того від кого повністю залежимо? Ми навіть свої аеродроми захистити не можемо.
показати весь коментар
18.07.2023 23:15 Відповісти
Танки дійсно потрібні. І літаки. Багато всього.
показати весь коментар
18.07.2023 23:19 Відповісти
Ну тоді здаватися залишилось. Так?
показати весь коментар
19.07.2023 02:24 Відповісти
Ні воювати, виробляти своє і не скиглити.
показати весь коментар
19.07.2023 05:54 Відповісти
К52 еще серьезно выносят бронетехнику. За 3 недели освободили только 1 село.
Какой тут итог, думаю уже всем понятно.
показати весь коментар
18.07.2023 23:15 Відповісти
тому що ворог окопався, а наші ще навіть до 1 лінії не дійшли...
менше потрібно було обдристовичів та інших буданг слухати з казочками про алкашів та купання в Криму .
показати весь коментар
18.07.2023 23:26 Відповісти
Та по уй на них. Кацапи без них не окопувались би?
показати весь коментар
19.07.2023 02:25 Відповісти
показати весь коментар
18.07.2023 23:29 Відповісти
милли уже как свитан и жданов. много пиз..т, а нам с того не жарко не холодно.
показати весь коментар
18.07.2023 23:15 Відповісти
не знал что свитанов всяких на раммштайн приглашают... норм сравнил хахаха
показати весь коментар
18.07.2023 23:30 Відповісти
Швец вечно этого Милли пиарил у себя на канале
показати весь коментар
18.07.2023 23:29 Відповісти
Швец в последнем видео Залужного в Президенты Украины пиарил, вот ***** КГБшное да?)

Замахнулся на шашлычного каламойского вошдя, да зелень ермаковская?
показати весь коментар
18.07.2023 23:34 Відповісти
Я не знаю, кто тут у вас "зелень ермаковская", но баллотироваться ли в президенты - решать Залужному ну и для начала нужно дожить до этих самых выборов
показати весь коментар
18.07.2023 23:37 Відповісти
Подляківська хренота вали на марафон там нові відосики пропустиш і лишнього гівна не отримаєш
показати весь коментар
19.07.2023 03:43 Відповісти
Вы вчера выпили? Или перегрелись? )) Закусывать надо, если употребляете. Ну или не лезть в интернет
показати весь коментар
19.07.2023 08:41 Відповісти
Швец это балабол ГБшный.
показати весь коментар
18.07.2023 23:38 Відповісти
І що у нього гебешного?
Те що він проти ЗЄлі ?
показати весь коментар
19.07.2023 01:34 Відповісти
ЗАЛУЖНЫЙ - ПРЕЗИДЕНТ УКРАИНЫ.
показати весь коментар
18.07.2023 23:35 Відповісти
Не стоит Залужному подобными должностями марать своё пока ещё незапятнанное имя. Да он и не собирается, скорее всего.
показати весь коментар
18.07.2023 23:48 Відповісти
Не должность марает человека,
а человек должность

пора б уже зрозуміти 🤔
показати весь коментар
19.07.2023 01:36 Відповісти
Тю, якшо буде багато Ф-16, то можна просто перелетіти ті мінні поля. Міллі, не дякуй.
показати весь коментар
18.07.2023 23:36 Відповісти
...ну не тільки мінні поля,ще зелена підарасня,яка замість того,щоб перевести економіку на воєнні рейки,вкладатись в виробництво ракет Грім-2,Сармат,Вільха-М,почати промислове виробництво вже готових розробок дронів,переклали війну на волентерів,а самі півтора роки бюджет тратять на марафон,щоб вилизувати щодня "сонцесяйного",розкрадають гуманітарку вагонами,придумуть корупційні способи розпилювання фінансової допомоги,створюють ґрунт для встановлення автократії і щотижня заміряють рейтинг криворіжського наполеончика,щоб не дай Бог його не обскакав пес Патрон.
показати весь коментар
18.07.2023 23:59 Відповісти
Війна вже півтора роки йде,а це чудо заявляє що літаки треба роками вивчати.
показати весь коментар
19.07.2023 01:30 Відповісти
а проблеми ППО у відсутності Ф-16

та й контрнаступу теж

не хіба що пан мілі розщедритися на А-10?
показати весь коментар
19.07.2023 01:38 Відповісти
Тягнули-тягнули i проблема F16 зникла. Тягнiть ще, i зникне проблема мiнних полей.
показати весь коментар
19.07.2023 01:44 Відповісти
До того йде.
показати весь коментар
19.07.2023 02:28 Відповісти
нас послали нахер
показати весь коментар
19.07.2023 02:42 Відповісти
Посилають оПу і кротів фсбе, нарід не кинуть діло принципа але буде ваще.
показати весь коментар
19.07.2023 03:50 Відповісти
А ту22м3 кацапские чем сбивать?! Достали своими тупыми отмазками
показати весь коментар
19.07.2023 03:52 Відповісти
ну ось і відповідь, чому не дають ні літаків, ні танків! Бо навіть, якби залужний попросив і літаки, і танки, то міля прямо каже, що для паритету з мосКАЛями треба СОТНІ літаків і ТИСЯЧІ танків, що буде коштувати СОТНІ МІЛЬЯРДІВ ДОЛАРІВ!!!! і до них ще десятки тисяч солдат, і сотні тисяч обслуговуючого персоналу! а про якусь там чисельну перевагу, то взагалі можна забути!!! це тільки пукін міг вкласти в свою недоармію за останні 20 років ТРИЛЬЙОН ДОЛАРІВ мінімум, а в Україні на жаль це не змогли ні чучма, ні ющ, ні овоч, ні пеця, ні клоун!!!!

так і виживаємо....
показати весь коментар
19.07.2023 04:16 Відповісти
так, міни це проблема, але тому і потрібні літаки, щоб "перестрибнути" через них і бити оккупантів
показати весь коментар
19.07.2023 05:09 Відповісти
милли пехотинец скоро уйдет, черный летчик ас , даст вам все , ф16 и вертолеты
показати весь коментар
19.07.2023 05:41 Відповісти
Це , дуже геніальная думка , скільки можна було грошей секономити, на Іраці та Афганістані, Конгрес повинен розслідування запровадити
показати весь коментар
19.07.2023 06:02 Відповісти
Йолоп..2лярди це 100 F16.
показати весь коментар
19.07.2023 06:15 Відповісти
проблема українського контрнаступу у тому що расєяни не розмінували основні напрямки для наступу як ми свого часу...
показати весь коментар
19.07.2023 08:05 Відповісти
Сторінка 2 з 2