5583 відвідувача онлайн
6 015 81

У "Запоріжсталі" не згодні з претензіями Мінкульту щодо якості сталі для тризуба на "Батьківщині-матері", - заява

батьківщина

Запорізький металургійний комбінат "Запоріжсталь" не погоджується із заявою Міністерства культури та інформаційної політики про те, що якість матеріалу комбінату не відповідає технічним вимогам для виготовлення тризуба на монументі "Батьківщина-мати".

Як інформує Цензор.НЕТ, про це йдеться в офіційній заяві металургійного комбінату.

"Комбінат не згоден з висновками Міністерства культури та інформаційної політики України і наведеного акту дефектовки. Вважаємо висунуті претензії упередженими та безпідставними і будемо захищати честь українського виробника і української сталі", - ідеться в заяві.

Підприємство заявило, що будь-які незначні відхилення товщини "залишаються у межах допустимої похибки", про що воно попереджало заздалегідь. Там зазначають, що на запит МКІП безоплатно надали всю сталь для виготовлення герба та вже сплатили за розробку проєкту заміни, тому продовжать виконувати всі взяті на себе зобов’язання.

"Ми вважаємо, що у таких величних символах повинна використовуватися сталь, вироблена на українських комбінатах, як символ спротиву агресії", - наголосили в комбінаті.

Нагадаємо, 25 липня у Мінкульті заявили, що тризуб для Батьківщини-матері виготовлять з європейського металу, оскільки сталь "Запоріжсталі" нібито не відповідає технічним вимогам. Будівельники склали акт про виявлені дефекти. 

Як повідомлялося, у 2022 році у додатку "Дія" 85% із 800 тисяч українців проголосували за те, щоб замінити його тризубом.  Заміну радянського герба на монументі "Батьківщина-мати" планується здійснити до 24 серпня 2023 року.

Топ коментарі
+28
/безоплатно надали всю сталь для виготовлення герба та вже сплатили за розробку проєкту заміни\
Так ось де собака порився... З "безоплатно" нема чого вкрасти.
показати весь коментар
28.07.2023 15:04 Відповісти
+21
ну хто ж краще,чим мін.культ може розбиратися в якості сталі?!це ж прямий обов'язок мін.культу контролювати якість сталі,саме для цього і існує це міністерство).
показати весь коментар
28.07.2023 15:05 Відповісти
+21
Просто якість відката не відповідає вимогам.
показати весь коментар
28.07.2023 15:08 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Хтось хоче вкрасти ваші гроші.
показати весь коментар
28.07.2023 15:02 Відповісти
+100500.
показати весь коментар
28.07.2023 15:06 Відповісти
К этому времени Остап перебрал в голове все четыреста честных способов отъема денег, хотя, среди них имелись такие перлы, как организация акционерного общества по поднятию затонувшего в Крымскую войну корабля с грузом золота, или большое масленичное гуляние в пользу узников капитала, или концессия на снятие магазинных вывесок…
показати весь коментар
28.07.2023 15:12 Відповісти
показати весь коментар
28.07.2023 16:00 Відповісти
є пропозиція суріком намалювати тризуба і кожен піксель довіряти малювати людям значним і заслуженим, щоб про них знала вся країна...
потім, коли робота буде завершена, підняти по частинах та повісити суріковий тризуб на щиті...
а металевого, то вже після перемоги бо не на часі...
показати весь коментар
28.07.2023 15:35 Відповісти
Честно говоря, н@срать, то сделает сталь для Тризуба. Особенно если цена вопроса 400К грн. Главное чтоб не отвалился. И к стали из Европы доверия больше.
показати весь коментар
28.07.2023 15:03 Відповісти
"И к стали из Европы доверия больше"


- Писати з Європи про український тризуб, обсираючи українську сталь . Символічно) Нам з вами з Німеччини видніше ж.
показати весь коментар
28.07.2023 15:24 Відповісти
Проблема не в стали. Просто если разницы в цене (а так было написано здесь на Цензоре, про отказ от укр стали) нет, то у меня простой вопрос: ЗП в ЕС в несколько раз выше, сталь ещё необходимо доставить в Украину, но цена такая же.... Это как? Вопрос к Запорожсталь.
показати весь коментар
28.07.2023 15:39 Відповісти
там шурма керував!зараз він в ОПі найвеличнішого
показати весь коментар
28.07.2023 15:58 Відповісти
Ні, не на**ти, бо я впевнена, що це не єдиний раз, де відмиють гроші. Крім того, жодного доказу, що той метал не підходив
показати весь коментар
31.07.2023 15:13 Відповісти
/безоплатно надали всю сталь для виготовлення герба та вже сплатили за розробку проєкту заміни\
Так ось де собака порився... З "безоплатно" нема чого вкрасти.
показати весь коментар
28.07.2023 15:04 Відповісти
Додик створить компанію в Україні. Мойша, в той самий час, створить компанію в десь в ЄС і за переведені Девіном в десять раз завищену ціну вони куплять метал в Європі.
показати весь коментар
28.07.2023 15:04 Відповісти
Кльова мотивація, до речі, створювати бізнес в країні. Що б ти не виробляв, воно "не те", поки ти не зробив реекспорт. Круто
показати весь коментар
31.07.2023 15:14 Відповісти
ну хто ж краще,чим мін.культ може розбиратися в якості сталі?!це ж прямий обов'язок мін.культу контролювати якість сталі,саме для цього і існує це міністерство).
показати весь коментар
28.07.2023 15:05 Відповісти
Вже не смішно навіть, довбики зелені! Ще не наїлись? Скоро подавитесь...
показати весь коментар
28.07.2023 15:06 Відповісти
Просто якість відката не відповідає вимогам.
показати весь коментар
28.07.2023 15:08 Відповісти
Навіть з символічної точки зору ж європейської сталі може бити якйсь із символів ЄС, а от Тризуб мусить бути лише з української сталі. Але без муток МКІП не зміг.
показати весь коментар
28.07.2023 15:09 Відповісти
Якраз дуже символічно, що саме підтримка Європи дає нам незалежність.
показати весь коментар
28.07.2023 15:18 Відповісти
Та що ви кажете, а де ж була та Європа в перший місяць повномасштабного вторгнення? Хіба не співала одноголосно про "впаде за 3 дні"? То хто ж все таки дає нам незалежність?
показати весь коментар
28.07.2023 16:28 Відповісти
Європа щось співала? Справді? Наведіть приклад.
Наш спротив забезпечує ЗБРОЯ, яку ми маємо від Заходу.
Самою сміливістю та відчайдушністю багато не навоюєш.
Особливо, коли йдеться про крейсер"Москва" чи Керченський міст.
показати весь коментар
28.07.2023 18:44 Відповісти
А можна уточнити? "Москву" втопила начебто українська зброя, а саме ракети "Нептун", а Керченський міст пошкоджено українськими морськими безпілотниками. Де там зброя надана Заходом?
показати весь коментар
28.07.2023 21:19 Відповісти
Керченський міст пошкоджено АНГЛІЙСЬКИМИ безпілотникоами.
А крейсер "Москва" пошкодив офіційно "Нептун", а на ділі - "благодатний вогонь",
як назвав це природне явище Юрій Швець.
Не забувайте, що вибухів на крейсері було 2.
показати весь коментар
29.07.2023 04:53 Відповісти
А "Нептунів" Україна мала аж 1 штуку.
показати весь коментар
29.07.2023 04:54 Відповісти
Швецю вірити - себе не поважати, безпілотники Україна навіть у Стамбулі демонструвала свої, звідки така інфа що "Нептунів" було 1?
показати весь коментар
29.07.2023 09:14 Відповісти
єрмаку, млять, видніше, які труби краще! мінкульт, ткаченко...
показати весь коментар
28.07.2023 15:09 Відповісти
Мінкульт дуже переймався "ідентичністю" метала.
Підказка: Ідентичність металу, з якого зроблено радянський герб - стовідсоткова. Переплавте.
Чи ви вже його здали до металобрухту і гроші поділили?
показати весь коментар
28.07.2023 15:11 Відповісти
Це ж не якийсь космічний корабель, навіть якби там були якісь незначні дефекти - навряд це на щось би вплинуло. Просто вирішили зрубити бабла.
показати весь коментар
28.07.2023 15:14 Відповісти
єдине могло бути заперечення, якщо погано обробляється чи вариться. Але невідповідність товщини в межах стандарту? на що це вплине? Вага ж не зміниться.
показати весь коментар
28.07.2023 15:24 Відповісти
Запорожье, конечно, сильно патриотический город: богуслаевская "Моторсич"
разве находится не там ???
Они наплавят вам стали для тризубов.
Обхохочетесь.
показати весь коментар
28.07.2023 15:23 Відповісти
Ви зараз на повному серйозі одразу обіс**ли ціле українське місто, через те й сталь звідти "непатріотична"? Європейська сталь буде більш українська, ніж запорізька?
показати весь коментар
31.07.2023 15:16 Відповісти
Який зв'язок між "Моторсіччю", і "Запоріжсталлю", окрім територіального розташування?
показати весь коментар
28.07.2023 15:28 Відповісти
Люди. Кадри рєшают ВСЬО !!!
показати весь коментар
28.07.2023 16:07 Відповісти
Ок - чекаю на призвища кадрів, які працюють одночасно на обох підприємствах.

Ви ж не балабол, сподіваюсь, і можете підтвердити свої слова реальними прикладами?
показати весь коментар
28.07.2023 16:17 Відповісти
Наберіть відділ кадрів "Запоріжсталі" - ви ж мені не повірите.
показати весь коментар
28.07.2023 18:40 Відповісти
А-а-а, так все-таки, як кожний балабол, кажеш щоби я сам перевіряв твої твердження?

Ну ОК - так і запишемо: "Colt - балабол".
показати весь коментар
28.07.2023 19:09 Відповісти
Де в мене вказано, що там і там одні і ті ж люди?
Вчись читати українські слова.
показати весь коментар
28.07.2023 23:25 Відповісти
Ок - даю тобі другий шанс.

Тільки цього разу без викрутасів, і недомолвок - імена, явкі, паролі.

Інакше дивись пост вище.
показати весь коментар
29.07.2023 00:06 Відповісти
Знаєш де я бачив твій шанс? Ти сам знаєш куди йти.
Запоріжжя - вонюча ватна клоака, якщо ти цього не знаєш
- я тобі не лікар.
показати весь коментар
29.07.2023 04:57 Відповісти
Звісно ж ти не лікар - ти просто балабол, і все, що ти можеш - це плескати своїм язиком. Саме про таких, як ти, і кажуть - язик без костей.

А відтак - твій напрямок я тобі вже сказав!

Саме там тобі і місце!
показати весь коментар
29.07.2023 06:14 Відповісти
мінкульт во главі з ткаченком, ще виявляється і специ по якості сталі... ціни їм бе не було... на передовій.
показати весь коментар
28.07.2023 15:16 Відповісти
Z-Команда Zеленського рулить. Я їм пальця в рот не поклавби.
показати весь коментар
28.07.2023 15:17 Відповісти
поклади їм рот цеглину. пережують?
показати весь коментар
28.07.2023 15:20 Відповісти
краще лома залізного, щоб усі зуби поламали, і навіть кутні!
показати весь коментар
28.07.2023 15:25 Відповісти
лом краще, для повноти картини, в дупу всунути.
показати весь коментар
28.07.2023 15:30 Відповісти
так в українського лома мушки немає...
показати весь коментар
28.07.2023 15:37 Відповісти
лом, знаряддя близької дії, мушка не потрібна.
показати весь коментар
28.07.2023 15:40 Відповісти
Джоне, спиляй мушку! Спиляй мушку тобі говорю.
показати весь коментар
28.07.2023 15:44 Відповісти
Можна просто на палю....
Не будемо відходити від славних Українських традицій часів козацтва.
показати весь коментар
28.07.2023 15:56 Відповісти
паля, замість лому, то дуже банально... але в цьому також є ізюмина...
показати весь коментар
28.07.2023 16:40 Відповісти
Дай вгадаю, десь у Європі терміново створена фірма-прокладка, яка закупить у Запоріжсталі метал і впарить його нам же за потрійною ціною. А то придумали собі - безоплатно...
показати весь коментар
28.07.2023 15:22 Відповісти
Запоріжсталь надала безкоштовно сталь, щоб мінкульт її звинуватив в поганій якості? Дуже сумніваюсь, що підприємство цілеспрямовано пішло би на таку аферу, щоб зганьбитись і "прославитись" поганою якістю сталі. Схиляюсь до думки, що сталь українського заводу нормальна, але в міністерстві знайшли свого покупця за кордоном.
показати весь коментар
31.07.2023 15:31 Відповісти
Це ж скільки там сталі на 400 тисяч?
показати весь коментар
28.07.2023 15:24 Відповісти
якщо 1 кг брухту нерж. приймають по долару... вирахуй.
показати весь коментар
28.07.2023 15:28 Відповісти
якщо вірити гуглу, то на олх тонна арматури 22 тис.грн. , є інші види прокату 25 тис. 27 тис. за тонну, ну візьмемо високолеговану сталюку, дорожча, ну завезіть пів танка, ... питань немає..., просто як писали раніше - де ж можна задарма, краще вкрасти.... маланська комерція.
показати весь коментар
28.07.2023 15:32 Відповісти
Це варвари які неповязують своє життя с Україною ,тому й крадуть так як ще не при одному президенту не крали хто на барабанах хто на люках хто гуманітарку.
показати весь коментар
28.07.2023 15:25 Відповісти
Так яке бабло можна зрубати від Запоріжсталі,коли вони метал безкоштовно передають. Ось такі ТУ ,малята!
показати весь коментар
28.07.2023 15:27 Відповісти
Зовсім всі з дубів попадали! Де стільки високих дубів є в Україні? Цю потвору брежнєвську родіну-мать ще 30 років тому треба було знести. Ще негідники гроші на ремонтвитрачають та ще під час війни. Всіх хто залучений до реставрації треба увʼязнити не менше, як на 30 років.
показати весь коментар
28.07.2023 15:28 Відповісти
Якась муйня із тою сталлю. В свій час постійно робили замовлення листового металу із Запоріжсталі і пускали її у виробницто, так ось, ті вироби у кожному місті країни мабуть, і в понад 30 країнах за кордоном. Тим більше у цьому випадку, це ж на висоті все! Незрозумілі претензії для мене взагалі.
показати весь коментар
28.07.2023 15:31 Відповісти
де Зе-менеджмент там завжди і скрізь дупа - це аксіома.

Впевнений, що наші українські металурги мають рацію, а мінкульт просто ненавидить все українське - спадщина підораса Ткаченка
показати весь коментар
28.07.2023 15:34 Відповісти
Гниди злені
Мініст.культури робить висновки про якість сталі по товщині виробу....а мініст. важкої промисловості не хоче скласти акт дефектовки на серіали по перевищенню висоти літер в титрах?
Займайтеся своїми справами, дурники
показати весь коментар
28.07.2023 15:34 Відповісти
Своїм людям не дадуть заробити,бо вкрасти важче у себе вдома,бо свідки купа очей, а з закордону прошу дуже ціну вальнув в три дорога і розпил пішов як має бути,зразу завіз метал папірчики підписав,і гроші зразу впали на рахунок.
показати весь коментар
28.07.2023 15:39 Відповісти
Корупція 100%. Нічого особливого у вимогах до складу нерж. сталі немає. Звичайна нж сталь 12Х18Н10Т, найчастіше використовується у араратах хімічної промисловості Коли ви вже тварини нажретеся. У тут намагаються вкрасти
показати весь коментар
28.07.2023 15:46 Відповісти
Я і раніше підозрював, що це брехня про сталь від міністерства культури тому, що нема тендеру і можливості завищити ціну у 5 раз.
показати весь коментар
28.07.2023 15:53 Відповісти
При чому тут сталь. Ткаченко це хабадний глобаліст.
показати весь коментар
28.07.2023 15:53 Відповісти
Який він глобаліст, він один з підерків бородатої бабусі
показати весь коментар
28.07.2023 16:02 Відповісти
Насколько должен быть убогим металл и изделие, что даже для простого приделывания на другую железяку не подходит.
показати весь коментар
28.07.2023 16:04 Відповісти
Запорожскую листовую сталь хотели варить встык с импортной -
на постоянном ветру над рекой, с дождями и выхлопными газами - подумайте сами.
показати весь коментар
28.07.2023 16:12 Відповісти
а я думаю, що українська сталь підходить під цей проект, бо підрядник був задоволений, а лише в міністерстві культури висказались про погану якість. Незалежну експертизу мінкульт чомусь не ініціював...
показати весь коментар
31.07.2023 15:27 Відповісти
Не вашим не нашим! Не варите новый щит, сварите "дулю" (она легче и металла меньше пойдет) и разверните ее в сторону кацапстана!
показати весь коментар
28.07.2023 16:30 Відповісти
СРЕДНИЙ ПАЛЕЦ !
показати весь коментар
28.07.2023 18:46 Відповісти
Треба було переробити биті орківські танки, і з розплаву зробити тризуб. Халявно і символічно - з руїн орківської воєнної машини повстала українська держава. Придумують тут всяку *****, аби бабло попилять, суки.
показати весь коментар
28.07.2023 16:35 Відповісти
Міністерство культури просрали культуру, не змогли зберегти українські музеї, але колективно освоїли штангенциркуль і тепер зайнялися високими металургійними технологіями?
показати весь коментар
28.07.2023 16:36 Відповісти
НЕ ХОТЯТ БАБЛОМ ДЕЛИТСЯ, **** ********, ВЕДУТ СЕБЯ КАК РУСНЯ
показати весь коментар
28.07.2023 16:38 Відповісти
мінкульт думав ******** частину грошей із проекту, але очів дуже багато, хто надав допомогу, Метінвест, Нова пошта, Монобанк... хлопці стежать, щоб гроші пішли за призначенням, а не були сп*жені, от і нова схемка з "не таким металом" прийшла на розум
показати весь коментар
31.07.2023 18:51 Відповісти
Тут не якості сталі справа! А в схематозі. Замовлене ХЗ де, і перепродане як посередниками через свої фірми-попрокладки, дає змогу висмоктали з бюджету дуже красиву суму. На наших так не розтовстієш.
показати весь коментар
28.07.2023 16:59 Відповісти
а самі «будівельники» відповідають нормам?
показати весь коментар
28.07.2023 20:51 Відповісти
невідомо, хто ще будує) виявиться, що наші не підходять й потрібні турки)) хоча терміни піджимають, мабуть вже не встигнуть й тут нас надурити
показати весь коментар
31.07.2023 17:32 Відповісти
якщо буде дійсно незалежна експертиза, то вона розставить всі крапки над "і".. власне , треба було спочатку експертизу провести, переконатись, що дійсно не підходить матеріал, а не одразу відмовлятись і кидатись купляти за кордоном.в таких ситуаціях краще не поспішати
показати весь коментар
29.07.2023 13:46 Відповісти
сподіваюся з ци не будуть затягувати, щоб прокуратура почала своє розслідування й врешті стало зрозуміло всім, що корупція нікуди не поділася
показати весь коментар
31.07.2023 17:31 Відповісти
вся країна Запоріжсталівською сталлю користується, посудомийки, столові прилади... а тут їм не таке, проект сплатили, сталь надали, може ще мін культу на подвійні зарплати скинемось, і одразу все стане нормально?
показати весь коментар
31.07.2023 18:43 Відповісти