5857 відвідувачів онлайн

Росія могла імітувати пуски ракет з Білорусі, аби втягнути її у війну, - ГУР

юсов

Росія могла імітувати пуски ракет з території Білорусі з метою провокації - аби втягнути цю країну у війну проти України.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це в коментарі Укрінформу сказав представник Головного управління розвідки Міноборони України Андрій Юсов.

"Щодо ракет з території Білорусі – ймовірно, це був електронний пуск або імітація пуску, оскільки на території цієї країни розміщені російські війська, сили і засоби для різного роду провокацій, щоб втягнути її у війну проти України", - зазначив він.

Юсов пояснив, яким чином росіяни могли вдатися до імітаційного пуску ракет.

"Фізично його могло й не бути, але все могло бути облаштовано так, ніби пуски відбувалися з території Білорусі. Інформація зараз перевіряється", - додав представник ГУР.

Топ коментарі
+35
верните аристовича он хоть ****** красиво ****!!!!
показати весь коментар
06.08.2023 00:40 Відповісти
+30
Тобто колгоспники бульбаши хєрачат ракетами, дронами, надають свою дупу у користування кацапам але вони не винні та не сторона конфлікту?? Цікаво
показати весь коментар
06.08.2023 00:55 Відповісти
+26
а до цього бульбаші були білі і пухнасті і у війні участі не брали
показати весь коментар
06.08.2023 00:45 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
верните аристовича он хоть ****** красиво ****!!!!
показати весь коментар
06.08.2023 00:40 Відповісти
Адрестовічу і в Ізраілі добре
показати весь коментар
06.08.2023 00:58 Відповісти
кому в Ізраїлі не добре?
показати весь коментар
06.08.2023 04:10 Відповісти
...вже нікому
показати весь коментар
15.10.2023 16:34 Відповісти
Нє віноватий он (бульбофюрер)
показати весь коментар
06.08.2023 11:54 Відповісти
З початку війни 22 року,іскандерами з території Білорусі обстрілюють.Навіть було не одне відео,як їхали там іскандери.То навіщо це казати? Чи може то були фейкові обстріли?
показати весь коментар
06.08.2023 00:40 Відповісти
"Фізично його могло й не бути, ,,, так вважає зрадник -дебіл ,після того,як в Хмельницькій області обласна адміністрація повідомляє про 10 вибухів(фізичних"
показати весь коментар
06.08.2023 00:43 Відповісти
Максиме, а хіба в Хмельницьку область з брянської чи курської залетіти не може ? щось робіть зі своєю логікою
показати весь коментар
06.08.2023 01:34 Відповісти
ви знаєте де знаходиться курська область ?
показати весь коментар
06.08.2023 01:59 Відповісти
навколо курська ?
показати весь коментар
06.08.2023 02:13 Відповісти
сідай два !
показати весь коментар
06.08.2023 02:30 Відповісти
а до цього бульбаші були білі і пухнасті і у війні участі не брали
показати весь коментар
06.08.2023 00:45 Відповісти
Й з теріторії Белорашки не заходили Рашисти на теріторію України?!
Але забули що пуск ракети ще ненавчились приховувати й видно звідки запуск здійснили. Навіщо "відмазують" Белорашку?
показати весь коментар
06.08.2023 00:46 Відповісти
Зе дав команду. Бітум же треба.
показати весь коментар
06.08.2023 11:55 Відповісти
Не хоче зельц з бульбашом горшки побити.
показати весь коментар
06.08.2023 00:49 Відповісти
Бо Лукашенко теж може розказати про Вагнергейт !
показати весь коментар
06.08.2023 07:56 Відповісти
Такі да. Він же виконав операцію прикриття опівського кротячого кубла, це тільки наші спецслужби не хочуть бачити і зрозуміти.
показати весь коментар
06.08.2023 10:19 Відповісти
Тобто колгоспники бульбаши хєрачат ракетами, дронами, надають свою дупу у користування кацапам але вони не винні та не сторона конфлікту?? Цікаво
показати весь коментар
06.08.2023 00:55 Відповісти
Пля, хлопче, що ти несеш! Якщо на індикаторі РЛС з'явилася відмітка, яка рухається в наш бік і не відповідає на запрос "Я- свій" - це ЦІЛЬ, яку треба збивати. Немає якихось електронних пусків чи імітацій. Так, це може бути фальш-ціль але ми цього не знаємо, тому - збивати. Не треба вішати локшину на вуха громадянам - багато служили. І в ПВО також. Спочатку розберіться, потім кажіть. Паніка зараз ні до чого.
показати весь коментар
06.08.2023 00:59 Відповісти
це мабуть Ви в ППО служили ? а по три відмітки від однієї цілі бачили ? і де ж беруться ще дві ?
показати весь коментар
06.08.2023 01:36 Відповісти
Так, ОРЛР. Ніколи не бачив. Одну засвітку від декількох - бачив. Три від одної ніколи. Хіба що станція не налаштована - гармоніки.
показати весь коментар
06.08.2023 02:07 Відповісти
не гармоніки - це називається активна перешкода - якщо станція не годна відстроїтися то зрив супроводження по дальності гарантований

і чому Ви вважаєте що подібним способом неможливо згенерувати окрему псевдо ціль ?
показати весь коментар
06.08.2023 02:18 Відповісти
Так, але активну перешкоду може поставити тільки реальна ціль. І тоді можна казати був реальний пуск з Білорусі чи ні. Все решта - припущення.
показати весь коментар
06.08.2023 02:49 Відповісти
я би так категорично слово "тільки" не використовував, враховуючи що первинне виявлення загроз проводиться з аваксів та подібних, а коли вже ціль потрапляє в зону виявлення ЗКР там вже все стає на своє місце (розглядайте як припущення)
показати весь коментар
06.08.2023 09:53 Відповісти
??? Бітум,бітум,бітум .
показати весь коментар
06.08.2023 01:01 Відповісти
Ну і що? Це Зельониє гаразд гавкати на Польщу та інших партнерів. А Білорусь, Угорщина, та інші країни, які підтримують Кацапію, а Україну закликають перестати стріляти, щоб не робили, від Зельоних ніякої реакції. Не те, щоб посла викликали, ніяких заяв керівник всією зовнішньою політикою Єрмак не санкціонує.
показати весь коментар
06.08.2023 01:03 Відповісти
"ймовірно, це був електронний пуск або імітація пуску" ????????????????????
Це як? Повітряні сили ЗСУ повідомили про пуски ракет з **********, інформація, я так розумію, з наших радарів, чи НАТОвських літаків AWACS, що чергують біля західних кордонів України і передають нам інформацію про пуски.
А тепер Буданов і Ко, розказують про "електронні" пуски ? Це що, Лукашенка так відбілюють? Для чого? Щоб звідти не напали на Київ? Так уже нападали. Терміново потрібен бітум?
показати весь коментар
06.08.2023 01:03 Відповісти
не зустрічав повідомлення від наших ПС про пуски з білорусі - якщо Вам не важко - киньте посилання, будь ласка
показати весь коментар
06.08.2023 01:37 Відповісти
На Цензорі
показати весь коментар
06.08.2023 05:09 Відповісти
https://t.me/kpszsu Повітряні Сили ЗС України / Air Force of the Armed Forces of Ukraine https://t.me/kpszsu

Ракети - із білорусі!
https://t.me/kpszsu/3957 Aug 5 at 19:14

https://t.me/kpszsu/3957
показати весь коментар
06.08.2023 05:23 Відповісти
Діджіталізація?
показати весь коментар
06.08.2023 07:15 Відповісти
Росія могла імітувати пуски ракет з Білорусі, аби втягнути її у війну

Та Бєлораша вже давно втягнута в орбіту Расеї і вже собі не належить.

Один серйозний пук в сторону Расеї і Бєлораша буде знесена якщо не за день, то за три.

Так що бульборашисти для нас такі ж вороги як і сама Раша
показати весь коментар
06.08.2023 01:04 Відповісти
Хватит отмазывать этих ****** сябров. Там руки до плечей в нашей крови
показати весь коментар
06.08.2023 01:07 Відповісти
Таваріщь, ви вже сам з собою дискутуєте?
показати весь коментар
06.08.2023 01:28 Відповісти
не відповісти неможливо
показати весь коментар
06.08.2023 01:15 Відповісти
Відмазування ********** ГУР-ом набуває гротескних форм
показати весь коментар
06.08.2023 01:29 Відповісти
Головне що це почалось ще до повно-масштабного вторгення зі сторони Беларуси 24.02.22
показати весь коментар
06.08.2023 07:16 Відповісти
не зрозумів - це Юсов зараз білорусію відмазує, що начебто вона не учасник війни?
показати весь коментар
06.08.2023 01:55 Відповісти
Божа роса
показати весь коментар
06.08.2023 02:25 Відповісти
Яке воно кончено!
показати весь коментар
06.08.2023 03:25 Відповісти
****, брат игната.
показати весь коментар
06.08.2023 03:26 Відповісти
А вторгнення з білорусі на початку 2022 го це теж імітація була?!
показати весь коментар
06.08.2023 04:14 Відповісти
он же полтитком был. Чувак даже страницу не закрыл. Его бы на детектор, вот чуйка есть. https://www.facebook.com/yusov.andriy/
показати весь коментар
06.08.2023 06:34 Відповісти
У 2000 році вступив до https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D0%B4%D0%B5%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BD%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%82_%D1%96%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%96_%D0%86%D0%BB%D0%BB%D1%96_%D0%9C%D0%B5%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0 Одеського національного університету ім. Мечникова на економіко-правовий факультет. У 2002-2004 навчався на факультеті підготовки офіцерів запасу https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D0%B4%D0%B5%D0%BC%D1%96%D1%8F_(%D0%9E%D0%B4%D0%B5%D1%81%D0%B0) Одеського інституту Сухопутних військ , отримав військове звання «молодшого лейтенанту запасу».

У 2003 році перевівся на юридичний факультет https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B8%D1%97%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BD%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%82_%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B8_%D1%96_%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2 Київського національного університету культури і мистецтв . У 2005 році закінчив його, отримавши диплом спеціаліста за спеціальністю «правознавство», кваліфікація - юристhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%AE%D1%81%D0%BE%D0%B2_%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9_%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87#cite_note-2 [2] .

Юсов це якраз той самий чорт "від Поплавського" про яких говорять "клоуни з дипломами юристів". Роботодавці часів коли Юсов отримав диплом в пошуку персоналу прохали "випускників інституту Поплавського просимо не турбувати". Якщо такі чорти "широкого профілю" та цпанутого спектру мають найменше відношення до розвідки то нам загрожує *******...
показати весь коментар
06.08.2023 07:25 Відповісти
Шо це за новина?Півтора року херачать з бульбостану всім,шо літає,а раптом починається якись роздуми що то ще не війна.Краще б помовчали.
показати весь коментар
06.08.2023 06:46 Відповісти
Ні, вони роблять свою справу !
показати весь коментар
06.08.2023 07:53 Відповісти
Вишенка на торте
показати весь коментар
06.08.2023 06:55 Відповісти
Зараз наша камарілья вигоражуватиме Лукашенко.
показати весь коментар
06.08.2023 07:14 Відповісти
Усе керівництво ГУР за винятком генерала Бурби стало на путю зради ще під час Вагнергейта.
показати весь коментар
06.08.2023 07:45 Відповісти
Може було, а може не було. Напів вагітна?
показати весь коментар
06.08.2023 07:47 Відповісти
бульбораша надала визнаній міжнародною спільнотою прихисток терористичній організації, сама стала державою спонсором тероризму. Які можуть бути відмазки бульбораші. Літаки з її території здійснюють запуски ракет, вторгнення відбулося з її території. бульбораша така сама учасниця війни, як і параша.
показати весь коментар
06.08.2023 07:52 Відповісти
Ах вы мои ребятушки! Получилися οδοςρατγшки !
показати весь коментар
06.08.2023 08:03 Відповісти
Не зможемо ми зараз ще один фронт відкрити. Ну ніяк. Нехай поки що подуркують, але їхня черга теж прийде.
показати весь коментар
06.08.2023 09:15 Відповісти
Получается Украина напала, сейчас я вам всё покажу
показати весь коментар
06.08.2023 09:39 Відповісти
А навіщо так складно? Чому Роіся не могла робити пуски просто з Білорусі?
показати весь коментар
06.08.2023 09:55 Відповісти
Рашка, мабуть, так і робить, але при владі актори і схематозники, які ше думають про дешевий бітум після війни.
показати весь коментар
06.08.2023 11:47 Відповісти
Чого як не "зелений" то або мудак, або дебіл, або падлюка? До нас в Ірпінь росіяни зайшли з Білорусі, якого ще втягування у війну цьому утирку треба? Якщо буде військова доцільність і спроможність - ми цілком законно можемо воювати в Білорусі, якщо цього немає - ну то не воюємо. Втім, у зеленьків мабуть є плани на бітум після останнього пострілу війни, тому картопляний дуче їм з ноги в рило, а вони "російская провокацьія". Всраті малороси.
показати весь коментар
06.08.2023 11:45 Відповісти