5857 відвідувачів онлайн

США готові навчати українських пілотів на F-16, якщо європейські країни не встигатимуть, - Пентагон

f-16

США готові навчати українських пілотів польотам на F-16, якщо європейські країни не встигатимуть із процесом навчання.

Про це заявила заступник речника Пентагону Сабріна Сінгх, інформує Цензор.НЕТ із посиланням на РБК-Україна.

"США готові взяти участь у навчанні українських пілотів, якщо їх буде більше за ту кількість, з навчанням якої можуть впоратися європейські країни", - зазначила вона.

За її словами, якщо Данія та Нідерланди, які взяли на себе ініціативу щодо навчання, відставатимуть від графіка, або потрібно буде навчити додаткову кількість українських льотчиків, тоді до процесу навчання приєднаються і США.

Сінгх також зазначила, що українським пілотам потрібно буде пройти серйозну підготовку щодо навчання профільної англійської мови, щоб бути готовими до польотів на F-16, і це займе деякий час.

Раніше у Білому домі повідомили, що США підтримують рішення надати F-16 Україні після завершення навчання пілотів.

Президент Зеленський після зустрічі із прем'єром Нідерландів Рютте заявив, що обговорюється передача 42 літаків F-16 Україні після тренування наших пілотів. А Нідерланди та Данія зобов’язуються передати літаки F-16 Україні. Українські пілоти вже почали навчання в Данії.

Прем'єр-міністр Данії Фредеріксен заявила, що країна надасть 19 літаків. Перші 6 одиниць Данія планує відправити до України ближче до Нового року.

70 пілотів та авіаторів вже проходять навчання у Данії. Мінімальний термін підготовки, за словами міністра оборони Резнікова, 6 місяців. Водночас командувач Повітряних сил заявив, що два пілоти зможуть опанувати F-16 за чотири місяці.

У Повітряних силах заявили, що для переваги в небі Україні необхідні 128 винищувачів.

ЄС може компенсувати частину витрат країнам, які передають Україні F-16.

До навчання українських пілотів також приєднається Греція.

Топ коментарі
+15
Навіщо цей фільм, хай попросять Володю показати кіно про Голобородьку. А що стосується допомоги США, то ми їм дуже вдячні і якщо вони допоможуть нам ще і латаками, то це буде дуже добре. Не критикуйте США, вони нам нічого не заборгували, запитуйте у нашого Боневтіка, який замість оборони будував дороги, а сьогодні стрілки переводить то на США, то на німців, то французів і наріт клює. Всі питання до нашого керівництва. Гроші і час були, не було бажання. А ось питаннячно, а чому не було бажання захищати український народ?
Крім літаків нам ще будуть потрібні ракети до цих літаків.
показати весь коментар
22.08.2023 07:46 Відповісти
+13
Не заборгували ? А ти почитай де поділися наші стратегічні ракетоносці -бомбардувальники ? Більше 40 шт були утилізовано і саме США наполягли на їх утилізації і профінансували цей процес.
показати весь коментар
22.08.2023 08:04 Відповісти
+13
Це ти про Ту-160? 8 штук яких Україна продала Росії, щоб вони могли пускати з них ракети по нас, та проводити польоти для "залякування" США та Європи?
Чи може про найновіші Ту-22М3, які в нас порізали, хоча цього взагалі-то ніхто не вимагав?
Але тобі краще згадати про те, що від СРСР нам залишилось 1100+ літаків, з них 220 МіГ-29, 40-Су-27, 220 Су-24, 92 - Су-25, та ще купу різного антикваріату, типу МіГ-21 (на яких і досі літають ВПС Румунії, разом з F-16, до речі).
Скільки залишилось на початок війни? 40? 70штук? А де інші? Теж США Україні в штани на**али?
показати весь коментар
22.08.2023 08:30 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Байден и Пентагон нам вместо обучения и самолетов покажет фильм Топган. И может даже Топган-2.
показати весь коментар
22.08.2023 07:07 Відповісти
Єрмак нам покаже фільм замість літаків.
показати весь коментар
22.08.2023 07:41 Відповісти
Навіщо цей фільм, хай попросять Володю показати кіно про Голобородьку. А що стосується допомоги США, то ми їм дуже вдячні і якщо вони допоможуть нам ще і латаками, то це буде дуже добре. Не критикуйте США, вони нам нічого не заборгували, запитуйте у нашого Боневтіка, який замість оборони будував дороги, а сьогодні стрілки переводить то на США, то на німців, то французів і наріт клює. Всі питання до нашого керівництва. Гроші і час були, не було бажання. А ось питаннячно, а чому не було бажання захищати український народ?
Крім літаків нам ще будуть потрібні ракети до цих літаків.
показати весь коментар
22.08.2023 07:46 Відповісти
Не заборгували ? А ти почитай де поділися наші стратегічні ракетоносці -бомбардувальники ? Більше 40 шт були утилізовано і саме США наполягли на їх утилізації і профінансували цей процес.
показати весь коментар
22.08.2023 08:04 Відповісти
А помимо стратегических бомбардировщиков США вымагали что бы 30 лет простирали армию? Требовали распиливать оборонные заводы ,технику,миги и сушки на метал и продавать через коррупционные схемы арабам?
показати весь коментар
22.08.2023 08:15 Відповісти
Це ти про Ту-160? 8 штук яких Україна продала Росії, щоб вони могли пускати з них ракети по нас, та проводити польоти для "залякування" США та Європи?
Чи може про найновіші Ту-22М3, які в нас порізали, хоча цього взагалі-то ніхто не вимагав?
Але тобі краще згадати про те, що від СРСР нам залишилось 1100+ літаків, з них 220 МіГ-29, 40-Су-27, 220 Су-24, 92 - Су-25, та ще купу різного антикваріату, типу МіГ-21 (на яких і досі літають ВПС Румунії, разом з F-16, до речі).
Скільки залишилось на початок війни? 40? 70штук? А де інші? Теж США Україні в штани на**али?
показати весь коментар
22.08.2023 08:30 Відповісти
+💯!

найгірші внутрішні малоросійські гніди !
показати весь коментар
22.08.2023 11:36 Відповісти
пол Африки вооружили , вспомнился сухогруз Фаина !!!
показати весь коментар
22.08.2023 15:55 Відповісти
Шановний, перед тим як включити режим "експерда" хоч трохи погугли інфу про те як наші любі партнери роззброювали Україну в 90-х роках, про договір про звичайні збройні сили в Європі, який встановлював обмеження на кількість військової техніки . росія тупо забила на цей договір, а Україну з усіх сторін жорстко контролювали і вимагали позбутися "надлишкової" зброї. https://www.rbc.ua/ukr/news/shchitom-shchite-menyalas-ukrainskaya-armiya-1628506401.html
показати весь коментар
22.08.2023 20:33 Відповісти
Це Вам шановний, я раджу перед включенням режиму "експерда", хоч трохи вникнути в тему. Якби Ви це зробили, то дізнались, що Договір про звичайні збройні сили в Європі, а саме Ташкентська угода до нього (розподілила квоти з ДЗЗСЄ за країнами СРСР), визначила наступні квоти для України:
- 4080 танків
- 5050 ББМ
- 4040 артсистем
- 330 ударних гелікоптерів
- 1090 бойових літаків.
Більше того, це загальна кількість літаків, ніхто не заважав і не був проти списання раритетів, типу Ту-16, Як-38..., і залишити ******* літаки. Чи 1090 бойових літаків нам було б мало? Враховуючи, що зараз мріють отримати 120-180 літаків.
показати весь коментар
22.08.2023 20:59 Відповісти
Шановний, якщо вірити тій самій вікіпедії з якої ви скопіпастити свій текст то на 2023 рік Україна має в наявності більше 200 одиниць бойових літаків: 120 МіГ- 29 та 90 різних СУ. І якщо вірити новинам то наша авіація регулярно і доволі вдало працює по оркам. Вам потрібно було уважніше слухати, що говорили наші високопосадовці та військові : F-16 перш за все потрібні для захисту України від ракет і дронів, оскільки мають набагато кращий радар та можливості для перехоплення, а не для ударів по мордору.
показати весь коментар
22.08.2023 21:31 Відповісти
Шановний, Вам напевно буде образливо це чути, але я не маю бажання шукати оригінали інформації про кількість авіації, що нам дісталась, заради коментаря якомусь аноніму з інтернету. Їх неважко знайти, я це робив, якщо не вірите - google it. А Вікіпедія близька до оригіналу, і її простіше процитувати.
Крім того, не знаю про які 120 МіГів і 90 Су Ви пишете - так, як за тією ж Вікіпедією - https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_equipment_of_the_Armed_Forces_of_Ukraine 78 МіГ-29, 32 Су-27, 35-Су -25, та 14 Су-24. Причому це з урахуванням переданих нам літаків союзниками (а це 27- Міг-29, та 18 Су-25), та конвертованих з тренувальних (начебто не мають радару - 14 шт.)
І щодо перехоплення ракет і дронів, не задумувались, чому F-16, який введений в експлуатацію в 1978 році, може це робити, а МіГ-29, та Су-27, 1983, та 1985 ні? Може тому, що F-16 модернізували і встановлювали туди ******* радари? Чому ж ми не могли зробити це зі своїми? У росіян є ******* РЛС для цих літаків, значить можна це було зробити?
показати весь коментар
22.08.2023 21:54 Відповісти
Ні , зовсім не образливо, як правило у коли у більшості опонентів немає аргументів то вони переходять на хамство, а ввічливо призналися , що відповісти нічим. F-16 користується попитом в світі через універсальність та ціну і тому його досі тримають на конвеєрі, постійно модернізуючи. Чому ми не модернізували наші літаки я не знаю, можливо тому що не збиралися ні з ким воювати. Ми мали гарантії безпеки у вигляді Будапештського меморандуму , ми просилися в НАТО, загравали з демократією та європейськими цінностями. Ну а орки тупо забили на всі міжнародні норми і договори , постійно готувалися до війни з НАТО і влазили на території сусідів .
показати весь коментар
22.08.2023 22:22 Відповісти
Тільки от, ніхто в Європі не збирався ні з ким воювати, а свою армію тримали і модернізували. Так недостатньо, але робили. А ми завзято пиляли свою на металобрухт.
І повертаючись до того з чого почали - так, нас змусили утилізувати Ту-160, та Ту-95, а ми завзято розпилили і Ту-22М3, і Ту-142, і взагалі більшість авіапарку. Хоча нас про це і не просили. Та ще і продали частину літаків та ракет Росії (американці думаю були "щасливі").
І в НАТО тут ніхто фактично не збирався до 2014, як і в Європу. Всі носились з кучмівськими фантазіями про "багатовекторність", "стратегічне партнерство".... І навіть історія Грузії, нічому, нікого не навчила.
Тому все просто - ми своїми руками знищили четверту по потужності бойову авіагрупу в світі, те що залишилось ніяк не модернізували до 2015+ років, а тепер клянчимо на Заході старі літаки і звинувачуємо той же Захід у власній інфантильності.
показати весь коментар
22.08.2023 22:47 Відповісти
Я нічого ніколи не забуваю і Вам бажаю це робити, бо це все робилося на моїй пам'яті. Так Ви кажете, що ми порізали свої бомбардировщики? Ви самі дали відповідь, що ми самі порізали, США мали нас за руки хапати і відбирати прилади, якими ми різали? А чому пан Олег не пише, що більше літаків ТУ ми віддали кацапам? І всі ракети, які несуть ці літаки, також віддали кацапам? А чому не віддали США для зберігання? Хто ж тоді привів до влади тих проросійських комуняк і "червоних директорів"? А той же мудрий наріт, який сьогодні має якість претензії до США. Претензії мають бути до себе, своїх батьків, які тоді голосували за кучмів, януковичів і до кацапів, "братанів", які видурили це озброєння за газ і сьогодні наносять по нам удари.
показати весь коментар
22.08.2023 08:44 Відповісти
Пане читайте статтю як роззброювали Україну в 90-х роках https://www.rbc.ua/ukr/news/shchitom-shchite-menyalas-ukrainskaya-armiya-1628506401.html . Погугліть інфу про утилізацію літаків і не верзіть дурниць, що штати нам нічого не винні. По вашій логіці якщо шахрай обманом змусив жертву позбутися майна то винна саме жертва бо дурна і наївна.
показати весь коментар
22.08.2023 20:37 Відповісти
.. а не відповісте на питання... Будь ласка!!! Чому такі могутні країни..як Германія... Франція... Британія не мають стратегічних бомбардувальників? Чому тільки у США на озброєнні стоять літаки стратегічної авіації!? Чому кацапсячі тримають своїх стратегів так далеко від лінії фронту... ? Маючи стратегічні сили ..де Україні їх базувати...??? Останне питання сподіваюсь підштовхне Вас на відповідь... І нагадаю... Ми воюємо з рашкою...а не з Монголією..)))
показати весь коментар
22.08.2023 11:02 Відповісти
Шановний я не експерт з воєнних доктрин країн НАТО, шукайте інфу в гуглі. І Україні немає де базувати стратегічні сили бо немає що базувати , а самі бази давно роздерибанили і розпродали.
показати весь коментар
22.08.2023 20:43 Відповісти
..мені не потрібно шукати у Гуглі доктрини НАТО. Я це ще в далеких молодих роках вивчик..навчаючись у академії ВПС. В Україні є де базувати стратегів... Аеродроми не використовувалися...бо вони непотрібні були.. А стратегів названі мною країни не мають..бо всі вони знаходяться у зонах ураження. Поруч був СРСР... Тому і мають стратегів США та рашка... бо стратеги зможуть ще злетіти до нанесення удару. Тому рашка і раніше СРСР вищали про наявність ракет у Європі... бо їх стратеги були відкритою мішенью. І рашка має вже те , що залишилося від радянщини. Мати на озброєнні стратегів...це ДУЖЕ дорога ціна. Утримування літаків Ту-160 182 ТБАП у Прилуках після розвалу СРСР коштувало майже 10 відсотків бюджету України. І цей літак конструктивно неможливо утримувати на збереженні не літаючи. Конструкція паливних баків вимагає постійне повне наповнювання ..інакше літак вийде з ладу. Спеціальне паливо Т-8..яке виготовлялось для цього літака.. І це тільки маленька крапелька... А ще 210 літаків Іл-76 та Іл-78... сотні Су-24 та Міг-29... Хто у тей час зміг би зберегти це добро... А тисячі пілотів... інженерів...
От Вам..як не експерту треба почати думати... оцінювати щоб зробити якийсь висновок... І мої питання і навіть приклад з Монголією не заставили Вас Шановний хоч трохи подумати.
показати весь коментар
22.08.2023 21:34 Відповісти
Шановний, ви як в анекдоті : найдурніші люди це вчителі бо все знають і все одно в дітей запитують. Ви також все знаєте, але запитуєте.
Так Україна не могла утримувати весь парк стратегічної авіації, але певну кількість цілком можливо було зберегти, але США дуже швидко підсуєтилися і все порізали. Якщо вірити чуткам від наших військових пілотів то саме вильоти ТУ -22М в 1997 році перебили бажання Румунії захопити острів Зміїний, а оркам о.Тузлу.
Монголія кажете, а аеродром в Страконі орки ******** по кілька разів на місяць і видно ніяк не можуть добити бо теперішня реальність дуже сильно відрізняється від теорії молодих років.
показати весь коментар
22.08.2023 21:59 Відповісти
порізали тому... бо вони пішли б у рашку за борги. Початок був... Треба було цей канал перекрити.
Ну і будьте трохи посерьознішим!! Румунія ніколи не намагалася **захопити ** Зміїний... а виявляла економічні претензії навколо острова Зміїний. Ніякі Ту-22м3 не лякали румунів. У січні 2003 року у Полтаві порізали останній Ту-22м3 З Тузлою дії були восени 2003 року. То які військові пілоти Вам це розповіли? Не накшталт льотчика Арестовича?
Може руснявих ми намагалися знищеними літаками налякати?
Після розвалу СРСР..одинокі Ту-22м3 Україна демонструвала на виставках. І ОДИН раз у 2000 році два полтавські Ту-22М3 літали на навчаннях спільно з кацапами ...
І про Старконь..))) Ту -22М3 та Ту-95 з Ту-160.. неможливо так ховати і перебазовувати..як Су-24м..чи інші. Знали б Ви де бувають базуються наші Су-24М... точно б здивувалися. А от Ту-22М3 не піднімеш на кожний обстріл в небо..як малих. Я вже не кажу про 160 і 95. Тому кацапи і тримають свої уж у Оленій...та за Уралом...
показати весь коментар
22.08.2023 22:22 Відповісти
Шановний, я ж написав чутки. Офіційно було так як написали ви, а неофіційно "Не на камеру офіцери авіації розповіли: саме вильоти українських Ту-22М3 ставили крапку у трьох територіальних конфліктах. У 1997 році, коли Румунія забажала острів Зміїний, також у 1997 році, коли був перший конфлікт з Росією навколо острова Тузла. І вже в 2003 році, коли Москва дала вказівку насипати косу до цього острова, але потім зупинила роботи. https://zik.ua/news/2018/03/30/ukraina_znyshchyla_sviy_ostanniy_spravnyy_bombarduvalnykraketonosets__1296227
показати весь коментар
22.08.2023 22:32 Відповісти
.. Мені дуже сумно читати Ваші дописи.. Але я до 2000 року служив у так званій АГ (ВТ) ... де дурноголово були об*єднані бойові Ту-22М3 з транспортними Іл-76МД... (Створена на прикінці 90-х Авіаційна група) ..і чутком не чув і не бачив... щоб українські Ту-22М3 кудись літали..когось лякати. Повторюю. Вкрай рідкі польоти на виставки... Раз чи два на рік польоти одного ..двух літаків навколо аеродрому і два літаки на русняво-українських навчаннях. Для мене Ви відкрили новину... про яку командування АГ навіть не чуло.
А Вас навіть не насторожило... що зимою 2003 знищили останній Ту-22м3... а за Тузлу було восени.2003? Але чутки..вони такі... завжди правдиві... Навіть якщо є реальні факти... то краще вірити чуткам. Всього найкращого.!!
показати весь коментар
22.08.2023 22:43 Відповісти
Відмічу один момент, Ви дійсно праві щодо перебазування стратегів, але є одне уточнення - у нас не лише авіацію "пустили під откос". Так же знищувались та і просто недбало зберігались і системи ППО. І важко сказати, як би виглядали ракетні обстріли України, якби вони були збережено на 100%. Може і не стояло б так гостро питання постійної передислокації літаків?
показати весь коментар
22.08.2023 22:53 Відповісти
.... так у нас навесну 2014 було всього 5000 підготовлених військових... які були здатні виконувати якійсь бойові завдання. Авіація у нас фактично була знищена... Як приклад... на бригаду Су-24М на ШІСТЬ!!! справних літака було ЧОТИРИ підготовлених екіпажа і ДВА комплекта акумуляторів. У інших авіачастинах лейтенант з ХУПСу за сім вісім років ставав командиром ескадрилії... отримував підполковника ... і навіть класу не мав...бо за ці вісім років налітав від сили 40-50 годин. Так було повсюди. І у танкистів..у у ППО... Події 2014 року... Крим.. даунбас привели у свідомість керівництво... Самі бачили голих та босих військових на даунбасі.
Потім..хтоб..як.. може верещати... але Порох поставив на ноги армію. ЇЇ взули..оділи..накормили.. почали озброювати, почали ПЛАТИТИ... !! Авіація почала літати... Всі були у захваті. Керосин..якого не було роками полився рікою... Дві льотних зміни у неділю. Наліт у людей як при СРСР... Почали готувати льотчиків... Не бистро..і пішли модернізовані літаки... Почали з під парканів витягувати роками стоячі машини і вводити до ладу. Я про своє..авіаційне...

Але прийшла весна 2019..... А далі очі можна закрити і затулити вуха. Бо матюки і без слів.
Скажу одне! Війна була б всеодно. Але точно не у 2022 році...
...путін допустився двох помилок... 1) ..зупинився на даунбасі у 2014...бо був очевидний варіант захоплення України... але була неготовність русні . 2) ... те що почав війну у 2022 році. Якби він почекав хоч до 2024 року.... Україну взяли б дійсно за три дні... Бо ЗеНевтік знищив би армію остаточно... Максимум..це була б рота Почесної варти! Отак от!!)))
показати весь коментар
22.08.2023 23:23 Відповісти
У Боневтіка не було бажання?..
Навпаки! Було НЕбажання!
Було: " какая разніца! в глазкі путіну пасмстрєть"
А сьогодні він-найвеличніший!?
показати весь коментар
22.08.2023 08:17 Відповісти
все написане Вами , саме найкраще підходить для куйла і зрадників України.(((запитуйте у нашого Боневтіка, який замість оборони будував дороги, а сьогодні стрілки переводить то на США, то на німців, то французів і наріт клює. Всі питання до нашого керівництва. Гроші і час були, не було бажання. А ось питаннячно, а чому не було бажання захищати український народ?))).Вами написане виглядає аналогічно -"Якщо би горів Ваш дім, а сусіди Ваші стояли біля палаючого Вашого будинку .гріючи задниці від вогню, разом з Вами торочили куйню, чому Вами не було забезпечено дім пожарною сигналізацією , пожарними гідрантами, піском,буграми, пропитки деревяних конструкції даху і т.д і т.п, а вогонь тим часом буде спалювати Вашу сімю, котра в середині палаючого дому волає, що є сили "рятуйте" ."допоможіть" .Потрібно спочатку загасити вогонь,а після цього взяти за задницю того, хто мав не допустити пожежі...
показати весь коментар
22.08.2023 09:33 Відповісти
Значит так, 30 лет резали на металл армию, дарили ракеты, разбирали танки,отдали ядерный потенциал 3тий в мире по количеству ядерных зарядов, а потом пришёл Боневтик и развалил армию асфальтом...
показати весь коментар
22.08.2023 12:56 Відповісти
США починати вчити українських пілотів треба було ще позавчора.

Тупізм фашингтонського обкому часом мене виганяє в ступор!

Боже, збережи Америку!
показати весь коментар
22.08.2023 11:40 Відповісти
Год назад такие же ********* здесь хныкали, что вместо Хаймарсов нам покажут мультфильм
показати весь коментар
22.08.2023 12:06 Відповісти
Дєбильня не курсі, що вже більше року назад, а саме 23 червня Хаймарси в нас вже були.
показати весь коментар
22.08.2023 19:12 Відповісти
Не встигатимуть? До чого? Вони вже не встигають мінімум на рік. В США що нема з сотень ф16 десятка-другого працездатних для навчання і пари аеродромів з інструкторами?
показати весь коментар
22.08.2023 07:10 Відповісти
#щобнебулоекскалації, навчання проводитимуть європейські країни зі сміхотворно малою (порівняно зі США) кількістю найпростішої і найдешевшої модифікації цих літаків. Цікаво, наскільки америкоїди обмежать можливості цих літаючих вундервафель.
показати весь коментар
22.08.2023 08:08 Відповісти
Винищувач F-16 - легкий багатоцільовий винищувач Сполучених Штатів четвертого покоління.
лiтаки Украiни часу НЕЗАЛЕЖНОСТI 04.08.22 Над Києвом збили 7 російських літаків за 11 хвилин: За 11 хвилин було збито 7 літаків, майже вся ескадрилья лягла! Таке відчуття, що це була атака останньої надії. Вони заходили близько в зону ураження, ми їх "хлопали". Ми дуже багато тоді знищили, і після цього повітряні атаки на Київ припинилися"
F-16 доволі легкий та дешевий в обслуговуванні. літак може виконувати практично всі завдання в повітрі: від боїв до високоточного бомбардування.максимальна швидкість - 2 120 км/год буде хороше полювання на крилатiракети рюських а голоне нищити кр
показати весь коментар
22.08.2023 09:52 Відповісти
Америкоиды? Так пиши уже сразу 'пендосы', малорос епучий
показати весь коментар
22.08.2023 12:10 Відповісти
Ти ще сраку їм поцілуй, холоп іпучий.
показати весь коментар
22.08.2023 13:03 Відповісти
А ты, говнюк неблагодарный, начни петицию к Бонэвтику, пусть откажется от американской помощи
показати весь коментар
22.08.2023 14:05 Відповісти
Я краще напишу петицію щоб ДЯКУЛ зобов'язали цілувати дупу америкосам за те що вони не спромоглись ні F-16, ні ATACMS поставити за 1, 5 років.
ДЯЯЯЯКУЮ що війна затягується на роки!!! АВЕ БАЙДЕН!!!
показати весь коментар
22.08.2023 14:49 Відповісти
Американодрочер під VPN, ти вже поцілував ікону Бідона. Чи ти з'їбалося з України при першій ліпшій нагоді, і дійсно строчиш з-за кордону, патріот недороблений
показати весь коментар
23.08.2023 08:39 Відповісти
Ні, США показує, що війна з Росією, це наслідки недолугої європейської політики і безвідповідальної української політики.
Європа накачувала росію грошима в обмін на ресурси і закривала очі на загарбницьку політику( Грузія 2008, Крим 2014).
А українські горе-політики здали ядерну зброю, порізали літаки, віддали ракети кацапам, а наступники в той час коли союзники кричали про неминучість вторгнення сказали - навіщо ви нам економіку валите.
І США зайняли вигідну для них позицію - окей хочете літаки - хай Європа платить, хочете навчання, окей є Румунія , Данія.
Хочете Томагавк??? Серйозно???
Де боротьба з корупцією, де електронне декларування, де гомунітарка????
показати весь коментар
22.08.2023 08:50 Відповісти
самолеты будут after zelenskyi, не раньше.
показати весь коментар
22.08.2023 07:15 Відповісти
Скоріше after "united" Ukraine.
показати весь коментар
22.08.2023 07:47 Відповісти
Самолёты буду уже этой осенью, зеленский-не зеленский, не важно
показати весь коментар
22.08.2023 12:12 Відповісти
два-три месяца подготовка пилота F16? такое даже в фантастических закидонах зеленского не бывает. Израиль, к примеру, учит своих пилотов 3 года. Учитывая ситуацию, обучение наших пилотов займет 6-8 месяцев. И их будет немного(в отличие от того же Израиля, где суммарно F15 и F16 насчитывается около полутора тысяч). А три месяца ("взлет-посадка") - гарантированная потеря и самолетов и пилотов. Никто на это не пойдет. Так что сказки - это прекрасно, но лучше оставить их для детей.
показати весь коментар
22.08.2023 13:01 Відповісти
Найвище бажання держчинуші - максимальний час ніху@ не робити - в США введено в абсолют.
показати весь коментар
22.08.2023 07:53 Відповісти
Хм. А ''невстигають'' це за постачанням літаків, чи за чимось іншим?
показати весь коментар
22.08.2023 08:12 Відповісти
За підготовкою, льотні школи країн НАТО, зараз "завантажені" переучуванням власних пілотів на F-35.
показати весь коментар
22.08.2023 08:32 Відповісти
А вы думаете центры подготовки военных лётчиков резиновые? И своих типа они уже подготовили на сто лет вперёд? Или они своих кадетов должны поотчислять,что бы готовить ввс ВСУ?
показати весь коментар
22.08.2023 12:15 Відповісти
Треба вже починати вчити не українських пілотів, а українських інструкторів і починати створювати свою базу навчання.
показати весь коментар
22.08.2023 08:40 Відповісти
Ще минулого року, як нагадує конгресмен США пан Пінкус, підготовку на F-16 у США успішно пройшли і отримали схвальні відгуки американських інструкторів про дуже рівень майстерності, близько 10 українських пілотів винищувачів.
показати весь коментар
22.08.2023 12:16 Відповісти
А в инструктора набирать мерчандайзеров и копирайтеров с улицы? Или все же нужно сначала подготовить пилотов, дать им набраться боевого опыта и только потом отобрать наболее способных к преподавательской работе?
показати весь коментар
22.08.2023 12:17 Відповісти
А вчителю математики треба бути майстром спорту?
На базі навчального закладу, або навіть нову базу створювати. Інструкторів потрібно не тільки щоб вчили літати. Теорію, техобслуговування, ремонт і т.д. Для цього не треба вміти літати. Після війни підключити досвідчених льотчиків, які мають бойовий досвід.
показати весь коментар
22.08.2023 12:34 Відповісти
Нет, математик может быть даже инвалидом-колясочником. А лётчик-инструктор обязан иметь боевой опыт пилотирования той модели самолёта, на которую он учит
показати весь коментар
22.08.2023 14:09 Відповісти
Судя по комментам, а пишут в основном руссофашисты используя гугл переводчик на украинский, у русни пердаки конкретно рвутся от таких новостей. Будут у нас самолеты и вам, оккупанты, придется отползать и потом платить репарации.
показати весь коментар
22.08.2023 08:57 Відповісти
ВЖЕ не встигають - НАВЧАЙТЕ!!!
показати весь коментар
22.08.2023 10:22 Відповісти
https://www.youtube.com/watch?v=Q-SAeLwMg18
показати весь коментар
22.08.2023 13:44 Відповісти
А ПЕРЕДАТИ F-16 США Україні не можуть?!
показати весь коментар
22.08.2023 14:29 Відповісти
Несколько дней все обсуждают только эти самолеты и обучение пилотов, забывая, а может специально уводя в сторону важную тему насчет ракет Атакамс.
Именно ракеты Атакамс могут кардинаьно и быстро изменить ситуацию на фронте! Нам не нужно учиться стрелять из хаймерсов. Не нужны особые знания по этим ракетам. Бери и стреляй, вынося бетонные урепления рашистов! Помимо Атакамс есть еще устаревшие кассетные ракеты для хаймерсов. Это все необходимо Украине на весну еще было!
показати весь коментар
22.08.2023 19:57 Відповісти
Гарний меседж.

Інтересно як їх замотивувати щоб ще вони взяли чим по швидше пілотів на навчання.
показати весь коментар
22.08.2023 20:26 Відповісти
а ви знаєте що в ЗСУ невистачає звичайних грузовичків, а ті що є по штатному розкладу - металобрухт? саме тому вам єрмаки літаками голову морочать...
показати весь коментар
22.08.2023 22:51 Відповісти
Когда нам передадут в аренду 6-й флот ВМС США?
показати весь коментар
22.08.2023 23:08 Відповісти