8739 відвідувачів онлайн
18 228 88

Західні країни недооцінили оборону російських військ. Необхідно "скоригувати" очікування від наступу ЗСУ, - головнокомандувач ЗС Великої Британії Радакін

радакін

Російські позиції під час наступу українських військ виявилися сильнішими, ніж очікували союзники України.

Про це заявив головнокомандувач Збройних сил Великої Британії Тоні Радакін, інформує Цензор.НЕТ із посиланням на The Times.

За його словами, західні країни недооцінили оборону, яку росіяни встигли збудувати перед наступом ЗСУ.

Він зазначив, що союзникам, ймовірно, необхідно "скоригувати" очікування щодо того, чого українські захисники можуть досягти у короткостроковій перспективі.

Топ коментарі
+45
тягнули зі зброєю ,як кота за яйця.
показати весь коментар
29.09.2023 10:37 Відповісти
+36
Тому кацапи і встигли окопатись
показати весь коментар
29.09.2023 10:38 Відповісти
+31
А как они хотели без авиации пусть сами бы попробовали.
показати весь коментар
29.09.2023 10:35 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
А как они хотели без авиации пусть сами бы попробовали.
показати весь коментар
29.09.2023 10:35 Відповісти
їм немає необхідності пробувати.
на них не нападали.
показати весь коментар
29.09.2023 10:48 Відповісти
у них самих є дуже якісна оборона, їхнім лідерам потрібна країна а не шкурний інтерес.
показати весь коментар
29.09.2023 10:58 Відповісти
про якісну оборону ти пошуткував? чи танкі які не їздять, недостатня кількість ***********, інструктори які навіть не розуміються на аспектах аеророзвідки то по твоєиу "якісна оборона"?
показати весь коментар
29.09.2023 11:18 Відповісти
запад не будет с кацапами танками воевать еще скажи пехотой ,просто закидают ракетами с воздуха и моря и все на этом для кацапов и кончиться
показати весь коментар
29.09.2023 12:04 Відповісти
Запад взагалі з ними не буде воювати, але мова про "якість оборони", а не про засоби ведення, то зовсім інше питання. А маніпуляції то типове кацапське знаряддя
показати весь коментар
29.09.2023 12:55 Відповісти
Якби українські очільники були справжніми державникиами, а не хапугами і клептоманами ,та не роздавали б за безцінь ті самі міг-29, який з двома двигунами проти ф-16 з одним ,та нафарширували б їх ******** авіанікою до 4+ ,а КБ луч наробили б до них ******** авіаракет, то й не було б цього принизливого -дайте. Але нашому народу байдуже кого вибирати ото й маємо.......
показати весь коментар
29.09.2023 13:26 Відповісти
мерять количеством двигателей истребитель - это как за зелю голосовать. тупо.
показати весь коментар
30.09.2023 00:52 Відповісти
Ти авіаконструктор? Працював в оборонному комплексі? Чи просто диванне тріпло? Потрібне підкреслити.
показати весь коментар
30.09.2023 08:38 Відповісти
Я в прошлом подъёмный состав, а ты наверное и не знаешь что это такое?))
показати весь коментар
30.09.2023 11:10 Відповісти
Найголовніше - скорегувати темпи надання Заходом військової допомоги ЗСУ, а якщо більш точно - маскимально прискорити такі темпи
показати весь коментар
29.09.2023 10:35 Відповісти
але таке не вписуеться у геополітичний/стратегічний плат "пітон"- удушити кацапію, повільно...- а наші смерті Героїв Воїнів, та розруха..., то остатнє що декого тривожить...
показати весь коментар
29.09.2023 13:17 Відповісти
Добре озброєне ЗСУ, при цьому ******** озброєнням та у достатній кількості і належній якості, - надійний щит для Заходу від рашистського кацапстану.
Не дай Боже, не встоїть Україна - Заходу хана, орда усе знищить
показати весь коментар
29.09.2023 14:52 Відповісти
"Західні уцінщинки " уцінили рашистську армію,що б менше надавати озброєння Україні.
показати весь коментар
29.09.2023 10:37 Відповісти
тягнули зі зброєю ,як кота за яйця.
показати весь коментар
29.09.2023 10:37 Відповісти
Тому кацапи і встигли окопатись
показати весь коментар
29.09.2023 10:38 Відповісти
Ага. С октября 2021 по февраль 2022 не успели. За то дороги какие!
показати весь коментар
29.09.2023 12:58 Відповісти
А ви що думали, що вони більше 10 років готувалися до окупації, а потім просто візьмуть і все віддадуть?!
показати весь коментар
29.09.2023 10:37 Відповісти
А як же вони встигли збудувати ці укріплення, Радакін?
Пригадую, був час, коли москалі стояли в полі з голою дупою.
Цей час давно минув.
показати весь коментар
29.09.2023 10:39 Відповісти
Тут не очікували,там не знають а про те не здогадуються. Зате в Голівудських фільмах такі вже аналітики та супермени що куди там. Сувора реальність.
показати весь коментар
29.09.2023 10:41 Відповісти
Усе просто - у Hollywood значна кількість досягнень та здобутків саме завдяки українцям та нащадкам вихідців з України
показати весь коментар
29.09.2023 10:46 Відповісти
ОЦІНЮВАЧИ...-
ТО МИ ТРИ ДНІ НЕ ВТРИМАЄМОСЯ,
А ТО ЇМ ТЕМПИ НАСТУПУ НИЗЬКІ.
показати весь коментар
29.09.2023 10:42 Відповісти
Пропаганда совдепії та агентура КДБ з часів срср, зробили відчутне ЗАЛЯКУВАННЯ Західних, так званих, аналітиків… друга армія світу…
Украіна привела їх до реальності, але ж на аналітиків та разом зним, працювали ЦІЛІ МАСШТАБНІ структури, які з цього мали ДОБРІ гроші !!
Тому і такі недолугі висновки та прогнози і стратегії, цих грошовитих аналітичних центрів… Потьомкінські села від московіі дали про себе знати, але ворога не треба зневажати та недооцінювати!! Його треба уміло знищувати, незважаючи на усі перепони, що зробила власна влада для параду за три дні..
показати весь коментар
29.09.2023 10:47 Відповісти
скоригувати очікування, а не скоригувати кількість допомоги. ось так.
показати весь коментар
29.09.2023 10:49 Відповісти
для швидкого наступу треба їхати по заасфальтованих дорогах, оминаючи всі мінні поля і окопи. в голові колони наступу треба ставити машини з прив'язаними до них на передку кацапськими попами і всякими шуфричами!

але зеленський такого ніколи в житті не зробить, бо його кацапня з самого початку привела до влади в Україні, щоб "сАйтісь пАсєрєдінє".....

також для НАДшвидкого наступу потрібна багатократна перевага в силі і техніці, але західні "партнери" ніколи в житті не дадуть Україні таке, бо в них страх перед пукінською імпотентною ядерною бомбою!
показати весь коментар
29.09.2023 10:55 Відповісти
про що і мова ((
показати весь коментар
29.09.2023 13:18 Відповісти
Пригадую, як на початку весни Захід говорив, що ЗСУ має все необхідне для початку контрнаступу.
Але лідов Всесвіту був проти, "надападаждать" говорив він.
І падаждалі, поки кацапи закінчили свої оборонні рубежі будувати.
Твердо переконаний: Вова підігравав кацапам, як підіграє і зараз.
показати весь коментар
29.09.2023 10:56 Відповісти
Так періодично він робить щось таке, що визиває сумніви....
показати весь коментар
29.09.2023 11:11 Відповісти
тобто українською армію керує Зєля? Де вас таких беруть що власних військових не в *** не ставлять?
показати весь коментар
29.09.2023 11:20 Відповісти
Всі важливі рішення, всі, без винятку, що стосуються ведення бойових дій, узгоджує, або НЕ узгоджує, Верховний Головнокомндувач, місце якого, нажаль, займає Вова.
Коли починати контрнаступ, вирішував Вова, і тільки він!
Ти з якої планети?
показати весь коментар
29.09.2023 11:41 Відповісти
Навіть американці на нього скаржилися через саботаж наступу, пов'язані з ним диверсійні дії проти ЗСУ та інтересів України, що цей клован все, ледь не до всіх дрібниць, вирішує.
показати весь коментар
30.09.2023 16:08 Відповісти
Добре що накінець то визнають. наша війна проти руське і так вже в підручниках військових усього світу. Переможемо. Слава Україні та ЗСУ і ДПСУ!
показати весь коментар
29.09.2023 11:00 Відповісти
"Переможемо" --- а особливо ті хто в коментарях кричать навсебіч будуть перемагати в першу чергу на самому передньому краю Переможе ЗСУ і ті хто воює,ти яким боком до перемоги?
показати весь коментар
29.09.2023 11:03 Відповісти
Вы тоже никаким боком к победе. Любой человек, который на своём месте занимается тем, что умеет и по мере возможности помогает фронту - тоже будет причастен к победе
показати весь коментар
29.09.2023 12:49 Відповісти
Та відсипте нам нарешті нормально зброї і ЗСУ перемели кацапню на кашу за три місяці,на москву ми не підем не бійтися,самі будете вирішувати що з москалями робити
показати весь коментар
29.09.2023 11:03 Відповісти
Там ще німецький іксперд видав, що нам не вистачає "живої сили", а також літаків. Скрізь суцільні жюкови.
показати весь коментар
29.09.2023 11:03 Відповісти
.
Диванні стратиги скрізь однакові: хоч у нас, хоч в Німеччині.
показати весь коментар
29.09.2023 13:59 Відповісти
Poteri kacapov na juznom napravlenije po texniki bolse cem nastupajucej storoni.A ciom eto mozno govorit?Nado ucityvat podbit Bradley ili leopard eto neznacit sto uze jest poteri licnogo sostava,bolsinstve sluce netu poter,sto nemozno skazat pro texniki kacapov gde poteri uze trudno i socytat,okopax pod Rabotyno lezat 2 riada trupov odin na drugogo, kto ix socytajet?
показати весь коментар
29.09.2023 11:04 Відповісти
PO logike poteri napadajucej storoni dolzna bit 1 k 3,a zdes etogo netu. Istocnyki nezavysemoj storoni dajut bolse poter texniki u kacapov gde to na 20 %.Tak a kakoj xorosej oborne idiot rec?
показати весь коментар
29.09.2023 11:14 Відповісти
Яка несподіванка. Вони недооцінили... А як же ж ваша розвідка? Стільки супутників та дронів розвідувальних літає, а таку просту річ, як оборонні споруди не побачили. Ая-яй-яй...
показати весь коментар
29.09.2023 11:05 Відповісти
Оборонні споруди якраз є не головною проблемою. Найбільша проблема - це суцільні мінні поля, нагущеність мін на котрих історія ще не бачила. А, замінування територій, зі супутників чи дронів відслідкувати нереально.
показати весь коментар
29.09.2023 22:03 Відповісти
Я так розумію і наша, і кацапська, як бувші радянські армії, вміють тільки добре оборонятись, з нападанням і контрнаступами погано і в них, і у нас.
показати весь коментар
29.09.2023 11:06 Відповісти
Багатоешелоновану кацапську лінію оборони прорвати просто неможливо. Хіба що застосувавши тактичну ядерну зброю. Якої у нас нема.
показати весь коментар
29.09.2023 11:23 Відповісти
Цікаво, а можна нам було таку оборону за рік вздовж кордонів зробити? Коли ще ***** свої танчики ганяло до вторгнення? Замість доріг та мільйону дерев? Може, тоді ***** й вдиратися не наважилося.
показати весь коментар
29.09.2023 11:59 Відповісти
Так, можна було. Але не з зеленою шмарклею
показати весь коментар
29.09.2023 12:11 Відповісти
"Може, тоді ***** й вдиратися не наважилося".
Там навіть не про "може", а точно.
Замінувати і втримувати ділянку фронту шириною в 7 км (ширина Перекопського перешийку) значно було би легше , ніж тепер відвоювати весь південь.
показати весь коментар
29.09.2023 22:33 Відповісти
Не очікували они. Западный телемарафон кормил сказками про бумажные танки и диких кацапов воюющих лопатами (эти лопаты теперь стали мемом). Про миллионы бегущих кацапов, стиральные машины на запчасти для ракет. А эти ряженые Радакины исполняли там роль Арестовичей. О какой адекватной оценке вообще могла идти речь.
показати весь коментар
29.09.2023 11:08 Відповісти
Коли хтось тебе вчить буду відповідальним і подібне - перевір чи цей вчитель сам дотримується своїх правил .
показати весь коментар
29.09.2023 11:35 Відповісти
Народна мудрість каже: не треба недооцінювати ворога!
показати весь коментар
29.09.2023 11:13 Відповісти
Вторая и третья линия обороны у москалей выстроена ещё сильнее, чем первая. Это так, для информации.
показати весь коментар
29.09.2023 11:21 Відповісти
Все вони знають і все підрахували,але прикидаються дурниками.
показати весь коментар
29.09.2023 11:31 Відповісти
а життя проходить. люди гинуть
а хтось, в черговий раз, щось там недооцінив.
показати весь коментар
29.09.2023 11:33 Відповісти
та походу, світ багато чого недооцінив - а ні українців, а ні кацапів.
показати весь коментар
29.09.2023 11:33 Відповісти
Поки нас
кожного вечора убаюківал потерпіллєр своіми
брехливими відосіками з аДестовичем , кацапи встигли укріпитися на позиціях ,
да так , що наші воіни , сьогодні , великою кровʼю відвойовивають
кожен сантиметр нашоі землі 😠
показати весь коментар
29.09.2023 12:14 Відповісти
Вот это поворот!
показати весь коментар
29.09.2023 12:18 Відповісти
На мою думку без літаків Кіна не буде , а буде долготривала позіційна війна чи Хасовьюртовский мир
показати весь коментар
29.09.2023 12:24 Відповісти
Я вже давно це зрозумів. "Краще", що нас чекає, - це ганебне перемир*я з втратами територій. Саме до цього нас штовхають союзники. Одні напряму про це тихенько шепчуть, а інші лицемірно, на словах, нас підтримують, що мир буде тільки на всій території в кордонах 1991 року. А насправді вони ще гірші лицеміри, ніж перші.
показати весь коментар
29.09.2023 12:55 Відповісти
"На мою думку без літаків Кіна не буде..." - все залежить від їх кількості.
Пам´ятаєте, рекламу "леопардів", Захід надасть нам леопарди, маскалі як побачать, розвернуться і бігом додому, ага побігли...
показати весь коментар
29.09.2023 14:25 Відповісти
піпеточні порції озброєнь коригуватись не будуть, скоригують тільки очікування?

хоча не здивуюсь, якщо і піпеточні порції скоротять.

Захід обіцяв, що ніколи не перестане підтримувати Україну . Але ж він не обіцяв, в яких саме об'ємах
показати весь коментар
29.09.2023 12:42 Відповісти
При наявному співвідношенні сил, яке є, ЗСУ згідно всіх канонів військових наук повинні були б сидіти в обороні і тільки тривожити ворога вилазками. Паритету ж у наших нема ні в чому, а для наступу повинна бути значна перевага, якої і близько нема. Там, де у ЗСУ є певна ЯКІСНА перевага - артилерія, танки, БМП- все нівелюється відсутністю авіації переднього краю. Особливо ******** ударних гелікоптерів типу АПАЧ. А головна проблема в тому, що кацапські ракети та БПЛА можуть бити по будь-якій точці на на нашій території, а ЗСУ головні союзники (США та Німеччина) ЗАБОРОНЯЮТЬ зброєю, яку вони з великим скрипом нам надають, бити по кацапським об*єктам за лінією нашого суверенного кордону. Боягузство та лицемірство!
показати весь коментар
29.09.2023 12:49 Відповісти
скотство скорее.
показати весь коментар
30.09.2023 03:08 Відповісти
Ну що земля? Зрозумів як треба готуватися до оборони.
показати весь коментар
29.09.2023 12:52 Відповісти
з таким співвідношенням сил які є у Московії та України більшість стран Заходу тупо мовчки лягли би під Кремль, а Україна контратакує наносячі втрати оркам неспіврозмірні нашім можливостям (про ситуацію у повітрі нема чого й коментувати)
показати весь коментар
29.09.2023 13:10 Відповісти
От цікаво: а якби воювало НАТО, до їхніх генералів розумні думки теж приходили б через півроку після події?
показати весь коментар
29.09.2023 13:22 Відповісти
Союзники тут ні до чого , коли влада ні чого не робить , окопи не вико пує , минні поля не робить , виготовлення властної зброї гальмує . Та таке інше . Та ще свариться с сусідами . При тому що є свої заможні люди які не зовсім хочуть допомогати , Ахметови , Зеланскіє та такі інши .
показати весь коментар
29.09.2023 13:29 Відповісти
Звичайно, що інтереси українців для них на якомусь там місці. До того ж занадто спесиві сусіди тільки й чекають приводу. При тому, що "наш" уряд (в широкому змісті) діє як агентура *****.
показати весь коментар
29.09.2023 15:44 Відповісти
Почему им позволили строить эти укрепления? Это же не за одну ночь построили, это несколько месяцев продолжалось. На тот момент не было ничего с такой дальностью обстрела?
показати весь коментар
29.09.2023 17:55 Відповісти
Запад как был сцикливым так и остался. Какие проблемы жать Украине Томагавки и разрешение разбомбить военные заводы на территории рашки? Какие проблемы уже сейчас дать хотя-бы 50 ф 16х и столько-же Рипперов с тяжелыми бомбами? И тех и других и третьих у США как говна
показати весь коментар
29.09.2023 19:01 Відповісти
дякую ідіотам за вибір - вони нас зробили разом з ******. Це ми мали на власній території окопатись і сидіти в обороні, а не москалі нах.
показати весь коментар
29.09.2023 19:08 Відповісти
Як казав якійсь " маємо що маємо". Сподівались на когось а сами нічого не робили, перепрошую: зато "дарогиесть"
показати весь коментар
29.09.2023 19:11 Відповісти
та ти що?

скажу більше: якщо Україна паде, вашому хваленому НАТО - тринда
показати весь коментар
29.09.2023 19:25 Відповісти
А як же ж наша розвідка. Так щільно орки мінувати і їх не викрили......
показати весь коментар
29.09.2023 20:31 Відповісти
Буданов байки розказував про шашлики в Криму....ну та й іншу хренотєнь.
показати весь коментар
29.09.2023 21:31 Відповісти
Ідіоти
показати весь коментар
29.09.2023 20:46 Відповісти
І де були їх хвалені супутники з яких, як кажуть, можна номер автівки прочитати? Ну а про їх хвалені ЦРУ, АНБ та МОССАД взагалі краще нічого, як про покійника....
показати весь коментар
29.09.2023 21:30 Відповісти
За його словами, західні країни недооцінили оборону, яку росіяни встигли збудувати перед наступом ЗСУ.
==================
Угу, тільки це кацапи мали писати у 2022 році, коли наступали. А ми замість мінних полів магістралі будували
показати весь коментар
29.09.2023 22:33 Відповісти
Корректировать надо не ожидания, а поставки оружия!
показати весь коментар
29.09.2023 23:35 Відповісти
А должно было быть наоборот, чёрт возьми! Узкая армия должна была встретить минные поля и окопавшихся украицев!
Зазеркалье какое-то
показати весь коментар
29.09.2023 23:36 Відповісти
После того как откорректируют ожидания, получится конструктивная неопределённость.
показати весь коментар
30.09.2023 00:38 Відповісти