7727 відвідувачів онлайн
126 109 87

Працівники ТЦК та СП не мають права перевіряти документи у цивільних та військовозобов’язаних, - Мін’юст

Працівники ТЦК та СП не мають права перевіряти документи у цивільних та військовозобов’язаних громадян України.

Представників Територіального центру комплектування та соціальної підтримки, які займаються врученням повісток військовозобов’язаним, можна просити пред’явити документи, адже не у всіх є такі повноваження. Деталі про це роз'яснили в Міністерстві юстиції України, інформує Цензор.НЕТ із посиланням на "Я і закон".

В Мін’юсті наголосили, що працівники ТЦК та СП не мають права перевіряти документи у цивільних громадян та військовозобов’язаних. Саме тому на практиці вони патрулюють спільно з представниками Нацполіції й вручають повістки чоловікам.

Працівники ТЦК та СП не мають права перевіряти документи у цивільних та військовозобов’язаних, - Мін’юст 01
Працівники ТЦК та СП не мають права перевіряти документи у цивільних та військовозобов’язаних, - Мін’юст 02
Працівники ТЦК та СП не мають права перевіряти документи у цивільних та військовозобов’язаних, - Мін’юст 03
Працівники ТЦК та СП не мають права перевіряти документи у цивільних та військовозобов’язаних, - Мін’юст 04
Працівники ТЦК та СП не мають права перевіряти документи у цивільних та військовозобов’язаних, - Мін’юст 05
Працівники ТЦК та СП не мають права перевіряти документи у цивільних та військовозобов’язаних, - Мін’юст 06
Працівники ТЦК та СП не мають права перевіряти документи у цивільних та військовозобов’язаних, - Мін’юст 07
Працівники ТЦК та СП не мають права перевіряти документи у цивільних та військовозобов’язаних, - Мін’юст 08

Працівники ТЦК та СП не мають права перевіряти документи у цивільних та військовозобов’язаних, - Мін’юст 09
Працівники ТЦК та СП не мають права перевіряти документи у цивільних та військовозобов’язаних, - Мін’юст 10
Працівники ТЦК та СП не мають права перевіряти документи у цивільних та військовозобов’язаних, - Мін’юст 11
Працівники ТЦК та СП не мають права перевіряти документи у цивільних та військовозобов’язаних, - Мін’юст 12
Працівники ТЦК та СП не мають права перевіряти документи у цивільних та військовозобов’язаних, - Мін’юст 13
Працівники ТЦК та СП не мають права перевіряти документи у цивільних та військовозобов’язаних, - Мін’юст 14
Працівники ТЦК та СП не мають права перевіряти документи у цивільних та військовозобов’язаних, - Мін’юст 15

Перевіряти документи можуть лише уповноважені представники:

- Національної поліції України;

- Служби безпеки України;

- Національної Гвардії України;

- Державної прикордонної служби України;

- Державної міграційної служби України;

- Державної митної служби України;

- Збройних сил України.

За п. 5 Постанови КМУ № 1456, поліцейські та працівники ТЦК мають пред’явити на вимогу наказ коменданта про право на перевірку документів, в якому вказане прізвище особи, яка здійснює перевірку.

Постанова №154 від 23 лютого 2022 року "Про затвердження Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки" закріпляє права та обов’язки працівників ТЦК. Відповідно до одного з пунктів Положення громадяни мають право перевіряти документи уповноважених осіб перед врученням повісток.

Таким чином уповноважені представники ТЦК перед врученням повістки на вимогу українця зобов’язані пред’явити:

- наказ коменданта щодо перевірки документів (або копію);

- службове посвідчення ТЦК, яке підтверджує, що вони саме ті, хто вказаний в наказі коменданта про перевірку документів;

- наказ або розпорядження ТЦК, яким уповноважено зазначених осіб на вручення повісток;

- назвати підставу визначену у п. 7Порядку перевірки.

Топ коментарі
+42
Бо у Ізраілі ніхто не пиз..ть гроші у народу і армії може тому,а не через якусь ганьбу.на початку черги стояли і люди за кордону їхали,то тцк відшивало багатьох.Зрозумівши що зевлада крутила всіх на одному місці,почали косити...В нас що є уряд національного єднання чи ще щось подібне?ні в нас марафон де всьо харашо прекрасна я маркіза,і далі крадуть..
показати весь коментар
12.10.2023 13:50 Відповісти
+34
бо у Ізраїлі бути ухилянтом це ганьба, а в Україні - ні.
показати весь коментар
12.10.2023 13:35 Відповісти
+34
Можливо тому ще в них немає батальйонiв "Монако", "Вiдень", "Алiканте"; не будували лише однi дороги; немає дебiломарафону; єрмака; у воєнкомiв не знаходили вiлли; i ще безлiч чого iншого.
показати весь коментар
12.10.2023 13:37 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
В чому новина? Це і так всім відомо.
показати весь коментар
12.10.2023 13:28 Відповісти
Сумно
показати весь коментар
12.10.2023 15:14 Відповісти
Чому у Ізраїля за 2 дні змогли мобілізувати 300 тисяч без порушень, закону, прав людей та правового цинізму? І без всіляких ТЦК, викрадень на влицях, побитті людей і непрацюючих ВЛК?
А в нас те саме що у кацапів, совок.
показати весь коментар
12.10.2023 13:32 Відповісти
бо у Ізраїлі бути ухилянтом це ганьба, а в Україні - ні.
показати весь коментар
12.10.2023 13:35 Відповісти
Бо у Ізраілі ніхто не пиз..ть гроші у народу і армії може тому,а не через якусь ганьбу.на початку черги стояли і люди за кордону їхали,то тцк відшивало багатьох.Зрозумівши що зевлада крутила всіх на одному місці,почали косити...В нас що є уряд національного єднання чи ще щось подібне?ні в нас марафон де всьо харашо прекрасна я маркіза,і далі крадуть..
показати весь коментар
12.10.2023 13:50 Відповісти
В Україні і шмаркля- ухилянт. Де тоді шукати патріотізм ?
показати весь коментар
12.10.2023 14:12 Відповісти
200 відсотків Ваша Правда ! мародерократія ще нікого не надихала...
показати весь коментар
12.10.2023 15:04 Відповісти
Але ж мабуть у Ізраїлі не мобілізують людей із хронічними захворюваннями, правда? І таких людей ніхто не вважає там ухилянтами...
показати весь коментар
12.10.2023 14:02 Відповісти
Мабіть у Ізраїлі більшість здорових, впвнених у собі людей, не сидять у Гуд вайнах, нічних клубах, у фітнес центрах, поки меншість сидить у окопах хто рік, хто півтора.
І коли приходить аналог нашої повістки, не викидують її у смітник.
І не хамлять відкрито військовим, як Дубінський- "я оставляю вам ету повестку на память"
показати весь коментар
12.10.2023 14:10 Відповісти
Із цим згоден на 100%. А Дубінський по-ідіотськи вчинив - чого він вийо на камеру, якщо депутати не підлягають під мобілізацію. Тим більше, що повістку йому не виписували на місці, а принесли вже заповнену, тобто все ПО ЗАКОНУ БУЛО!
Мін би не бикувати, взяти повістку, сходити в тцк, занести свої документи - і ще й попіаритися відосіком, як він любить.
показати весь коментар
12.10.2023 14:17 Відповісти
там вони всі служать навідь з хронічними хворобами
показати весь коментар
12.10.2023 14:46 Відповісти
Саме так. Все інше - відмазки.
показати весь коментар
12.10.2023 19:11 Відповісти
Можливо тому ще в них немає батальйонiв "Монако", "Вiдень", "Алiканте"; не будували лише однi дороги; немає дебiломарафону; єрмака; у воєнкомiв не знаходили вiлли; i ще безлiч чого iншого.
показати весь коментар
12.10.2023 13:37 Відповісти
Народ - дитина?
показати весь коментар
12.10.2023 14:51 Відповісти
коректніше порівнювати перші 2 дні Ізраїля з першими 2 днями України : наші також повертались з закордону, ломились в військомати .

ще враховуйте, що ці 300к ізраїльтян завчасно знають, що:
- вони вже забезпечені державою і готові до війни (є броніки, каски, автомати, набої, все є), вони мають навики;
- воюють проти мавп .

p.s. І при цьому всьому, у Ізраїлі також є чимало людей, які не готові воювати .
показати весь коментар
12.10.2023 13:39 Відповісти
У нас на початку війни було те саме, у Львіській області на початку війни мобілізували 40 тис чол... з офіційних джерел за інші не бачив інфи....

А ще багатьом сказали йдіть додому вам позвонимо, тому що не було ні обмундирування ні зброї...

І в Ізраїлі є зброя причому високотехнологічна та обмундирування одіти тих резірвістів... у нас на той період навіть форми не було, знаю що на полігонах хто не мав за що купити сам були в спортивних...
показати весь коментар
12.10.2023 13:48 Відповісти
У нас в перші дні під ТЦК зібралось десь 500-600 тисяч добровольців.
Як ними в результаті розпорядились - то вже друге питання. Але люди були, і багато з них ще, на щастя, живі.
показати весь коментар
12.10.2023 14:07 Відповісти
Зелі не потрібні були патріоти та добровольці. Він їх лякається ! Тому мейн-стрім направили їнше русло !
показати весь коментар
12.10.2023 14:16 Відповісти
У цьому місці логіка руснявих ботів трошки ламається.
Якщо влада так хоче утилізувати патріотів, то чому вона влаштовує облави ТЦКшників?
Достатньо не проводити мобілізацію взагалі, всі дірки затикати виключно добровольцями аж доти, доки вони не закінчаться зовсім, і тоді вже волати про необхідність "дагаваріться посєрєдінє", налякавши примусовою тотальною мобілізацією, на що буде мовчазна згода пасивної більшості.
показати весь коментар
12.10.2023 14:21 Відповісти
Вони потихеньку закінчуються, за картиною треба слідкувати, чи виведені за штат це мобікі які прийшли вчора ? Там є люди які воюють з 2014 року.
показати весь коментар
12.10.2023 14:24 Відповісти
Маленькие дети требуют простых решений и коротких речевок, а вы с какими-то заумностями лезете.
Логику в школе в середине прошлого века изучать перестали
показати весь коментар
12.10.2023 14:28 Відповісти
Ага, ще за тов. сраліна скасували. Мабуть, виявилась такою ж продажною дівкою світового імперіалізму, як і кібернетика.
показати весь коментар
12.10.2023 14:32 Відповісти
Тю, у мене в школы в 90х логіка була. І підручники були - задачки там вирішували. І навіть в універі на 1 курсі семестр логіки був.
показати весь коментар
12.10.2023 14:42 Відповісти
В Україні у 90-х роках в шкільній програмі не було такого окремого предмету.
показати весь коментар
12.10.2023 14:46 Відповісти
Я у гімназії навчався...
показати весь коментар
12.10.2023 14:52 Відповісти
Теж про це подумав, але не написав. Там можливе викладання позапрограмних дисциплін на розсуд навчального відділу.
показати весь коментар
12.10.2023 14:58 Відповісти
У нас теж змогли нормально мобілізувати резервістів першої черги, тих в кого була мрка. В Ізраїлі таких більшість, у нас було десь тисяч 300 всього.
показати весь коментар
12.10.2023 14:09 Відповісти
і у нас кінець зими та весна 2022 зібралось до мілбйона добровольців.
люди пропонували навіть гроші щоб потрапити в ЗСУ
300к отримали відмову
далі, зелені гандони зробили все, щоб народ відмовився йти служити
все що можна було пересрати, влада пересрала десятикратно.
більше всього відмові посприяло
1розкрадання владою
2 закон 8271 про рабство воїна і безвідповідальність командирів
3 призов не для всфх
4 повна відсутність покарання за злочини чиновників, ділків та силовиків
5 мусорський беспрєдєл
6 постійна брехня
7тарифи та вимоги до підприємців
8 утримання здоровенного держапарату який просто отримує здоровенні зарплати та доплати
це лиш мізер з того чим влада сере народу
показати весь коментар
12.10.2023 14:35 Відповісти
Так,звісно,хто хоче - шукає спосіб,хто не хоче-знаходить 100 причин.І зелені покидьки для тих,хто не хоче 99 причин організували.
Вибачте за тавтологію.
показати весь коментар
12.10.2023 20:55 Відповісти
Вопрос дитини, бо народ - дитина
показати весь коментар
12.10.2023 14:50 Відповісти
очень правильный вопрос и все знают на это ответ, но все равно спорят и придумывают отмазки.
показати весь коментар
12.10.2023 15:09 Відповісти
Демагог, в Украине в первые недели тоже очереди в военкоматы были и гораздо больше мобилизовали чем 300.000. А такие как ты только ноют
показати весь коментар
12.10.2023 19:20 Відповісти
Ви напевно, як і я (до недавнього часу) не розумієте, що на Україні немає війни. То схема, а Військовий стан , де гинуть наші люди - гроші для когось. Ізраїль зразу ввів Війну, а у нас сіськи мнуть, тому що бабла хочуть
показати весь коментар
13.10.2023 01:09 Відповісти
Пусть Минюст ответит, как можно пропетлять от 4-х повесток, не уплатив ни одного штрафа, и потом стать преЗедентом страны !?
показати весь коментар
12.10.2023 13:34 Відповісти
Так ! Це дуже цікаво !
показати весь коментар
12.10.2023 14:17 Відповісти
це питання не мінюсту...
до конституції, яка допускає до виборів, судимих, як яник
уклоністів як боневтік
аферистів як остальні...
а саме більше питання до ідіотів які вибирають таких
чи може ніхто не знав що зе аферист уклоніст та відмивав гроші в офшорах???
знали але 73% на отримай і розпешись.
показати весь коментар
12.10.2023 14:40 Відповісти
А чого цей Мін'юст не заставить це робити нероб з поліції, це вони повинні робити разом держадміністрацією, місцева влада відповідає за мобілізацією ..
показати весь коментар
12.10.2023 13:35 Відповісти
Саме головне : наказ або розпорядження ТЦК, яким уповноважено зазначених осіб на вручення повісток. Ось що не виконують, а дописують тута ж
показати весь коментар
12.10.2023 13:54 Відповісти
Саме головне - не вказано, а саме, що повістки можуть дійсно вручати будь-де, АЛЕ саме вручати, НЕ ВИПИСУВАТИ!
показати весь коментар
12.10.2023 14:05 Відповісти
Самий головний ньюанс вручати, а не взяти документи и писати на коліні
показати весь коментар
12.10.2023 14:14 Відповісти
Вручати виписувати яка різниця? Нехай Мін'юст спочатку вивчить Конституцію України і лише потім роздає комусь поради.
Згідно ст. 19 Конституції,

"Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України".

Тобто законами має бути передбачений порядок виписування, надсилання чи вручення повісток, інакше дії посадових осіб всупереч вимогам Конституції є протиправними
показати весь коментар
12.10.2023 16:39 Відповісти
Рано чи пізно, людей на фронті, що воюють буде усе менше. Зеленьському не вдасться відсидітись, моя хата з краю. Все рівно доведеться приймати закони, що дозволяють реально проволити мобілізацію, все рівно доведеться владі на місцях не перекидувати цю задачу на плечі безправних ТЦК, а реально піднімати п'яті точки і забезпечувати війська оборонцями.
показати весь коментар
12.10.2023 14:15 Відповісти
не законыо мобилизации принимать для загребания надо, а условия создать, уважение и зп хорошую им а не себе и отбоя не будет в желающих
показати весь коментар
12.10.2023 15:06 Відповісти
Якого вам потрібно "уваженія"? Такого як буряти надають, чи Ахмат?
Зараз "уваженіє" дуже просте. Приходить повістка, а ти іі у відро. Вручають тобі повістку- а ти в очі смієшся, і ніякої відповідальності.
А от коли буряти прийдуть , тоді, все буде Ок, лагідно і з уваженієм.
показати весь коментар
12.10.2023 15:24 Відповісти
свеженькая зелёненькая кацапка
показати весь коментар
12.10.2023 15:25 Відповісти
Правда очі коле? А чого ти так повісток злякався, ніякої відповідальності.
Он, твій колега Дубінський у відкртиу, на камеру послав військових із повістками і усьо гут.
Якщо сам - ухилянт, сиди мовчки.
показати весь коментар
12.10.2023 15:31 Відповісти
иди в тцк и на передок, мы имеем равные обязанности, ухылянтка
показати весь коментар
12.10.2023 15:34 Відповісти
Расскажите пожалуйста где взять денег чтобы попысить зарплату военным хотя-бы в 2 раза. Все такие умные. Сейчас зарплата Военным в РАЗЫ больше среднеукраинской-и ее хватает для содержания семьи. И Есть всеобщая воинская обязанность. Раньше вобще посылали на фронт без всякой зарплаты-и никого не спрашивали. Даже в Парашке где 2 тыс баксов зарплата-не очень много желающих идти воевать
показати весь коментар
12.10.2023 15:25 Відповісти
у депутатов, судей и других чмырей возьми, зе-министерства и офисы тупоголовых посокращай, пруды не чисть и плитку с развязками не строй
показати весь коментар
12.10.2023 15:29 Відповісти
І після цього ти зразу добровольцем запишешся ?
показати весь коментар
12.10.2023 15:32 Відповісти
У переліку органів, уповноважених на проведення перевірок документів, зазначені Збройні Сили. Хіба ТЦК до ЗСУ не ввдносяться?
показати весь коментар
12.10.2023 14:19 Відповісти
Зараз ми переживаємо той період, коли війна- десь там і якісь абстрактні солдати там гинуть. А більшість наріду, дописувачів на Цензорі, чиновників існують у власному, комфрртному світі і всі, включаючи Малюську відтанцювуються по обороноздатності країни.
А дійсно, із законами мирного часу, як зараз, не то що перевіряти не можуть, як вважає зелений Малюська, а навіть мобілізувати "героїв тилу" не можуть. Такі закони. Не бери повістку, а якщо у почтові скринці- викинь. І нічого тобі небуде. А воюють нехай усі ті ж самі. А не стане тих воїнів- будемо бурятів чекати..
показати весь коментар
12.10.2023 15:39 Відповісти
Скільки би українців не пішло воювати, все одно кацапів більше... Так що кількість тут не вирішує, в такому випадку, все-одно рано чи пізно черга до бурятів дійде. Потрібен кардинально інший підхід до цієї війни, потрібно вже щось змінювати, шукати інші варіанти вирішення проблеми. Бо як не залишиться в Україні людей, то і воювати не буде за що... Країна - не територія, країна - це її народ в першу чергу.
І ще - без людей в тилу економіка тупо зупиниться. В Ізраїлі щойно заявили, що воювати зможуть не більше 1-2 місяців, інакше економіці - кирдик.
показати весь коментар
12.10.2023 16:23 Відповісти
Так чого ти стісняєшся- напиши прямо. Потрібно підписати із вашим коротуном мир, на умовах- все що захвачено, ваше, російське, а що ще не захвачено- буде захвачено після роздиху путіна- гітлера, коли достатньо техніки відновить.
показати весь коментар
12.10.2023 20:48 Відповісти
Згоден, це варіант поганий. Запропонуйте кращі.
показати весь коментар
12.10.2023 23:37 Відповісти
Кращий варіант тебе очікує на страна.сру, тут із таким рівнем креативу багато незаробиш.
показати весь коментар
13.10.2023 00:09 Відповісти
Багато хто порівнює Україну з Ізраілем в плані мобілізації і тд. Але це не дуже коректно. І так - Ізраіль /// Україна:
1. Ізраіль в стані війни 50 років /// Ми 9 років.
2. Служать всі без виключення. Це гордо бути військовим. Молоді хлопці не можуть дочекатися служби /// В нас армії як такої не було до 2014р. В 2014р щось почало з'являтися. Але все одно совок нікуди не пропав. І "старі кадри" далі возять солдафонів на свої "стройки". Потрібна кардинальна реформа!
3. Після нападу на Ізраіль почалася мобілізація. І ви думаєте не було проблем із забезпеченням? Були! Пусті склади, відсутність снаряги. Читайте коменти ізраільтян, вони самі в шоці /// В нас аналогічна ситуація.
4. 300000 мобілізовано в перші дні /// В нас було не менше, при тому що багато хто взагалі не тримав зброю в руках. Не кажу вже про волонтерство в якому взяли участь міліони громадян.
5. Влада Ізраілю так само популістська. Безпекою країни керує якийсь фрік, поставлений Натаньяху /// Ну тут я промовчу, самі все знаєте. Хоча могло бути гірше. Тому хоч так, і дякуємо Богу що було не гірше.
показати весь коментар
12.10.2023 14:23 Відповісти
а посилати нах цих працівників і під час війни можна? треба всіх працівників ТЦК замінити на депутата і міністрів, а потім перевірити їхню роботу, а то ж2 при владі продовжує допомагати кремлю.
показати весь коментар
12.10.2023 14:31 Відповісти
Можна, але вони курви ображаються і стріляти починають. Сьогодні в Києві

https://www.rbc.ua/rus/news/kievi-blokpostu-stalasya-strilyanina-dzherela-1697102183.html
показати весь коментар
12.10.2023 15:07 Відповісти
люди бачуть різні відео,то вже шарахаються від людей у вс.формі...https://youtu.be/jz5zxRx6q6I?t=5
показати весь коментар
12.10.2023 19:03 Відповісти
Ви не маєте права закривати кордон для цивільних (в тому числі для чоловіків).

До речі, а чому ви мовчите, що з Ізраїля, всі цивільні, які хотять спокійно можуть покинути країну? Не вигідно вам це бачити?
показати весь коментар
12.10.2023 14:42 Відповісти
Насправді Конституція каже, що перетин кордон може бути обмежений згідно закону.

Проте закону нема,
є постанова Кабміну котру 10-15 людей змінюють за 5 хвилин, по дзвінку, або після "відосика"

Інші порушуючи Конституцію, керуються постановою, а не законом, та не випускають
показати весь коментар
12.10.2023 16:05 Відповісти
саме так, постанова це не закон.
показати весь коментар
12.10.2023 19:00 Відповісти
Почти 2 года войны и Зеленое шапито-монобольшинство не может принять адекватный закон по которому представители ТЦК имеют право и документы проверять и повестки вручать.Но не тогда когда хотят а по выписанному наряду конкретно на этот день и в этом районе. И не нужно тогда отвлекать полицию. Зеленое шапито
показати весь коментар
12.10.2023 15:21 Відповісти
змінилась думка
Буданов заявив, що війна не завершиться до кінця 2023 року. На його думку, слід чекати 2025-2026 років.
показати весь коментар
12.10.2023 16:08 Відповісти
Сьогодні кожний злочинець Вам покаже любе посвідчення.
показати весь коментар
12.10.2023 16:13 Відповісти
Жаль не задали вопросы про право задержания граждан силовым методом, когда при каких обстоятельствах и кто. Впрочем это и так известные вещи.
Что касается выхода из тупика с мобилизацией - он известен.
1. Рекрутинговая система.
Подобные методы уже применялись и применяются при создании девяти бригад Наступу, 3ьей и 12ой бригад АЗОВ, 47 бригады Магура, 67 бригады ДУК.
2. Оптимизация действующей армии. Из миллиона трехсот тысяч "силовиков" огромное количество не задействовано в боевых действиях.
3. Набор молодежи от 18 до 25 лет на срочную службу в бригады Резерва, размещенные на Северной, Западной и части Южной границ (ПМР), а также внутри страны.
показати весь коментар
12.10.2023 16:50 Відповісти
2. Оптимизация действующей армии. Из миллиона трехсот тысяч "силовиков" огромное количество не задействовано в боевых действиях.

У бойових діях уся армія не приймає участь - це аксіома. Скрізь і завжди.

Оптимізація під час війни з **********, це звичайно класна пропозиція.
показати весь коментар
12.10.2023 20:13 Відповісти
Под оптимизацией здесь имеется в виду сокращение всякого рода тыловых, небоевых, ненужные должностей и перевод высвободившихся людей в боевые подразделения. Особенно это касается должностей связанных с обработкой бесконечного потока бумаг-рапортов и прочей подобной бюрократии.
Понятное дело, что в бд принимает участь только часть армии, так вот оптимизация нужна, чтобы эта часть стала больше. А иначе у нас в армии будет Много людей, но Мало солдат. Такой вот парадокс.
показати весь коментар
13.10.2023 00:02 Відповісти
Для цього треба мати дані по структурі позицій, які Ви навели. А так ... це розмови про все.
показати весь коментар
13.10.2023 19:05 Відповісти
Просто откройте глаза и посмотрите на то, что происходит, полистайте тг-каналы, посмотрите карту дипстейта и милитариленда, почитайте людей которые служат. Народу в армии и тем более в силовых структурах полно - а воевать некому. Ну точнее очень сильно не хватает.
Ну еще что касается оптимизации... 130 бригад и 100 отдельных батальонов и полков, как Вам такое? Многовато да? И везде штабы, тыловые части, снабжение... А в половине этих бригад минимум тяжелой техники, так для чего они отдельными подразделениями сделаны? Если их слить и сделать 70 полнокровных бригад под командованием лучших комбригов станет только лучше...
А мы взамен хотим создать еще 10-12 новых. Довести численность бригад до 150? И пусть Запад это всё обеспечит техникой! Хороший план.
показати весь коментар
13.10.2023 22:22 Відповісти
Військові підрозділи воюють навіть неукомплектованими. Мало того, 100 % комплектування ваапщє не буває.

У бій йде не уся бригада у повному складі, не увесь бат і навіть не уся конкретна рота. Ротації відбуваються постійно, насправді.

Кожна в/ч відповідає за конкретну дільницю фронту, територію, об*єкт тощо.

Тому так. Військ. керівництву видніше.

Це якщо Ви з ГШ пишете, тоді канєшна ...
показати весь коментар
14.10.2023 12:27 Відповісти
а как то, что вы написали противоречит тому, что написал я?
Ну кроме привычного аргумента - жираф большой, ему видней... )
показати весь коментар
14.10.2023 21:05 Відповісти
"Если их слить и сделать 70 полнокровных бригад под командованием лучших комбригов станет только лучше..."
показати весь коментар
15.10.2023 11:52 Відповісти
это точка зрения Юрия Бутусова по сути. Я с ней согласен.
показати весь коментар
15.10.2023 12:17 Відповісти
Це дуже смішно, бо доки вже ніхто і не перевіряє. Операція бусифікація.
показати весь коментар
12.10.2023 17:20 Відповісти
В ізраїлі зиогли мобілізувати 300т резервістів, бо ввели стан війни. Тому і порушеннь прав людини немає. А у нас воєнний стан, тому така хєрня і виходить. Стан війни і воєнний стан , це дві різні речі.
показати весь коментар
12.10.2023 20:42 Відповісти
У нас в первые полгода без всяких проблем набрали 500 тысяч людей. Только вот война не закончилась. И пришлось набирать еще 500 тысяч. И вот здесь уже возникли проблемы.
Проще говоря, если война в Израиле продлиться еще год, то там тоже будут проблемы с мобилизацией. Особенно если эта война будет с хезболой и Ираном, т.е. с серьезными противниками и серьезными потерями.
И "стан вийны" тут вообще не причём, здесь совершенно другие факторы влияют. Те которые я описал.
показати весь коментар
13.10.2023 00:05 Відповісти
Дуже добре підмічено. Я думаю, що всі підстави є для того, щоб ввести нам стан війни і нарешті гроші йшли людям, а не депутатам на покупки нових мерседесів
показати весь коментар
13.10.2023 01:13 Відповісти
После объявления войны все евреи должны прибыть на мобилизацию.
Для этого даже в субботу летят два самолета из нью-йорка.
Кто не приедет, тот будет лишен гражданства Израиля.
Съели господа релоконты и с двойным гражданством?
показати весь коментар
13.10.2023 00:25 Відповісти
Люди, та ви подивіться на реакцію Ізраїля - там зразу за людей вступились, не військовий стан А Війна
показати весь коментар
13.10.2023 01:15 Відповісти
Поняття "приватна/особиста інформація" вже настільки всім дозволена до ознайомлення що перестає бути такою.
Колись був дослід з чіпування, і це обмеження свободи, тяжко дається. Тоді почали це переносити на доки (ідентифікаційний), поки досі оператори не зобов'язують це.
При ціх намаганнях лишається гарантії захисту даних.
Нагадайте, як ворог ходив по адресам тримачів зброї, учасників АТо і ветеранів служб.
Звісно, легше признати що ворогу все давно відомо і цим треба далі рухатись.
Але як тоді втікають зрадники? Тоді їхня інформація для перевірки стає "відустньою"
показати весь коментар
14.10.2023 07:33 Відповісти