9287 відвідувачів онлайн
5 314 82

Деякі країни дали Україні в користування системи ППО на опалювальний сезон, - Ігнат

київ,ппо

Для посилення захисту об’єктів енергетичної інфраструктури Україна бере у міжнародних партнерів в оренду системи протиповітряної оборони.

Про це в ефірі загальнонаціонального телемарафону "Єдині новини" повідомив речник Повітряних сил ЗСУ Юрій Ігнат, інформує Цензор.НЕТ із посиланням на Укрінформ.

"Така практика у нас вже є. Деякі країни дали в користування. Зрозуміло, що кожна країна дбає перш за все про власні пріоритети та власний захист. Ніхто своє ППО просто так нам не віддасть. Чому так довго постачають ППО, чому дозовано? Бо немає ППО стільки у світі, щоб взяти і нам віддати одразу", - сказав Ігнат.

Речник Повітряних сил зауважив, що передача Україні в користування систем ППО на опалювальний сезон є "великим і позитивним знаком".

При цьому він зазначив, що не називатиме країни, які надають чи з якими ведуться перемовини щодо надання ППО в оренду.

"Давайте ми не будемо озвучувати, з якими країнами. Ця інформація чутлива. Особливо наші партнери не хотіли б, щоб ми її озвучували", - сказав Ігнат.

Він додав, що Україна потребує великої кількості систем ППО.

Топ коментарі
+11
Ще би дали а оренду своїх президентів, прем'єр міністрів, депутатів, прокурорів, суддів, митників, генералів то взагалі би було чудово.
Швидше би перемогли рашистських окупантів.
показати весь коментар
15.10.2023 13:37 Відповісти
+11
Нормальний уряд про це мовчав би взагалі, а тим часом, тихою сапою клепав свої, хоч якісь, системи ПВО. А ці зедурноголові, квокчуть, як курка, на все село, коли знесла яйце (по 17 😝😜🤪), що вони голозаді і за півтора року не спромоглися свого нічого зробити, дибіли... *** 🤔🧐😁
показати весь коментар
15.10.2023 13:44 Відповісти
+10
ні, ленд-ліз і оренда, це різні речі. За оренду платити треба у будь-якому випадку, а в ленд-лізі просто повертаєш техніку після використання.
показати весь коментар
15.10.2023 13:34 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Дали в оренду )) Тобто це по суті - ленд ліз .
То чому раніше не можна було - так само ( по , діючій тоді ще , програмі ленд лізу ) поросити у США їхні Патріоти , в оренду .?
показати весь коментар
15.10.2023 13:28 Відповісти
ні, ленд-ліз і оренда, це різні речі. За оренду платити треба у будь-якому випадку, а в ленд-лізі просто повертаєш техніку після використання.
показати весь коментар
15.10.2023 13:34 Відповісти
Взагалі то , з англійської - ленд ліз і перекладається як - оренда . Або ж - позичка .
показати весь коментар
15.10.2023 13:37 Відповісти
Ні, змінить словник.

ˈlend-ˈlēs. : the transfer of goods and services to an ally to aid in a common cause with payment made by a return of the original items or their use in the cause or by a similar transfer of other goods and services. lend-lease transitive verb.
показати весь коментар
15.10.2023 13:40 Відповісти
Я продавцов радиаторов отопления уговаривал сдавать батареи на зиму на прокат.
Ну зачем, вам, заказчикам летом радиатор? Висит только, пыль собирает.
У ромал учиться нужно. Пришла весна - цыган тулуп продал.
показати весь коментар
15.10.2023 16:41 Відповісти
До речі я й питаю - чому не можна було взяти Петріоти в оренду по ленд лізу , і не платити за користування ними , а тепер брати в оренду і за це платити . !?
показати весь коментар
15.10.2023 13:40 Відповісти
Тому що США нам передали Патріоти по іншій програмі, згідно якої вони тепер наші назавжди.
показати весь коментар
15.10.2023 13:48 Відповісти
Це добре , але ж мало . Тому Зе і просить тепер - дати ППО ще , в оренду , хоч до весни .
Але чому не просив влітку , коли ленд ліз ще діяв . ?
показати весь коментар
15.10.2023 13:54 Відповісти
Тому що домовленість з американцями була інша - працюємо не по ленд-лізу, а надаємо безповоротню допомогу.
показати весь коментар
15.10.2023 14:00 Відповісти
Ну добре - надали , з цим все ОК . Але ж безповоротня допомога у США закінчилась , її більше немає , а нам конче потрібно ще . То чому б це - ЩЕ не попросити влітку - по програмі ленд лізу ? Поки програма ще діяла .
Поки ленд ліз діяв - ЗЕ мовчав , щойно він діяти перестав - ЗЕ почав шукати - де б ще взяти ППО в оренду , Хіба не дивно ?

Все ж я таки хочу довести це питання - до логічного кінця .
показати весь коментар
15.10.2023 14:11 Відповісти
З безоплатного ленд-лізу нічого не вкрадеш. А оренда - то "зовсім єнча пара кальош", як кажуть у нас в Галичині. У договорі з постачальником буде стояти одна сума, а нам з міркувань секретності не скажуть нічого. Тому й не розкривають постачальників (вони, мабуть, і в договорах спеціально ініціювали пункт про секретність), бо у нормальній державі будь-яку "несекретну" інформацію дізнатися дуже просто. Можуть бути одиниці виміру різні: не кількість комплексів ППО, а, скажімо, тони (на яйцях навчилися). До речі, кількість наданих *********** наші "керманичі" досить часто озвучують не в "штуках", а, власне, в тонах; для прикладу - "100 тон артилерійських *********** різних калібрів". Яких калібрів; багато це, чи мало (якщо 30-мм - то багато, якщо 155-мм - мало; а озвучують взагалі, як асорті).
Недаремно ж міністр злодійства (ой, фінансів) вже плачеться, що іноземна допомога нашим злодіям під великою загрозою. А верховний клоун (ой, презік) взагалі непублічно закликає провідні ЗМІ не говорити про корупцію до Перемоги (*****, я так довго не протягну); та й уточнення нема, до чиєї перемоги.
Максиме Перепелиця, Ви зрозуміли логіку?
показати весь коментар
15.10.2023 15:41 Відповісти
Instead of Lend-Lease Ukraine receives military assistance through three other American budget programs: Ukraine Security Assistance Initiative (USAI), Foreign Military Financing (FMF), and Replenishment of US weapons stocks (PDA). Unlike Lend-Lease, which involves leasing or lending weapons, these programs provide free assistance to Ukraine, making them even more advantageous for Kyiv.
показати весь коментар
15.10.2023 14:03 Відповісти
"...тому ЗЄля просить..."

авжеж, просити - не будувати


Україні потрібен Гетьман !
показати весь коментар
15.10.2023 14:20 Відповісти
Та я в цьому ніколи й не сумнівався .
Хоча , був би Гетьман - Петріоти у США всеодно довелося б просити .
Бо на створення їхніх українських аналогів , в нас не вистачило б ні часу , ні фінансів , ні технологій .
показати весь коментар
15.10.2023 14:27 Відповісти
а может быть Украине не нужны президенты-иудеи?
показати весь коментар
15.10.2023 14:33 Відповісти
Гетьман вже був!!!
показати весь коментар
15.10.2023 15:52 Відповісти
Ленд-ліз не діяв і не діє!!!! Його ще взагалі не торкалися!!! Це все за програмою президента США, є в нього така можливість!!!!
показати весь коментар
15.10.2023 14:48 Відповісти
Я думаю, за аренду в данном, конкретном случае, платить не придётся. Её дали, в аренду бесплатно, на зимний период. Ведь уже известно, что копятся ракеты по удару по украинской инфраструктуре этой зимой. Зима пройдёт, ПВО нужно будет просто вернуть, но платить ненужно. Типо, мы вам дадим в пользование в тяжёлый период, но не навсегда.
показати весь коментар
15.10.2023 14:18 Відповісти
Если и прийдется, то за краткосрочную аренду платить гораздо меньше, чем за покупку средства ППО, поставку которого после оплаты еще нужно будет ждать очень долго.
показати весь коментар
15.10.2023 17:09 Відповісти
Залишки техніки..або як у другу світову - забули нафіг..
показати весь коментар
15.10.2023 14:27 Відповісти
Зробили цілком правильно. Підтримую.
Кацапи не скривають планів атакувати інфраструктуру саме в холодну пору року - пізня осінь, зима, рання весна. На цей період оренда засобів ППО в тих умовах, що склалися - єдиний правильний крок, бо придбання засобів ППО коштує величезних грошей, на ринку майже немає пропозицій, а у виробників величезна черга, в якій вже законтрактовані готові засоби ППО треба чекати роками...
Тим, хто домовився і тим партнерам, хто погодився надати Україні засоби ППО хоч б у короткострокову оренду наша вдячність та повага!
показати весь коментар
15.10.2023 16:18 Відповісти
По той же причине по которой с 2014 по 2022 нельзя было купить ни одной еденицы западного вооружения, включая нелетальныз антидроновые ружья.
показати весь коментар
15.10.2023 13:52 Відповісти
Тобто ? Що за причина .?
показати весь коментар
15.10.2023 13:55 Відповісти
Вас интересует причина? Значит факт вы признаете? Значит признаете и то что причина возникла в начале 2014 г?
показати весь коментар
15.10.2023 14:06 Відповісти
Факти я признаю лише після озвучення причини , і ніколи - навпаки . ! Завжди .
показати весь коментар
15.10.2023 14:12 Відповісти
Т.е если причина вас не устраивает, то факты вы не признаете. Батенька, а вы не плоскоземец часом?
показати весь коментар
15.10.2023 14:24 Відповісти
ЯКА причина .? Я не знаю причини , то як я можу щось визнавати .
Озвучуй вже , не тягни резину .
показати весь коментар
15.10.2023 14:29 Відповісти
Знаете ли вы причину по которой в вашей голове иногда появляются мысли? А причину вашего появления на свет божий?
показати весь коментар
15.10.2023 14:57 Відповісти
Дебіл, ніхто, я підкреслюю ніхто із країн Заходу не продав би Україні nasams чи petriot у період з 2014-2022. Бо Україна не є членом НАТО!
показати весь коментар
15.10.2023 15:01 Відповісти
Тогда поясните, как Пэтриот оказались в Японии, Южной Корее, Израиле, Иордании, Саудовской Аравии, Тайване, Арабских Эмиратах и Морокко?
https://en.wikipedia.org/wiki/MIM-104_Patriot
показати весь коментар
15.10.2023 15:08 Відповісти
Так же можете рассказать о%^ителную историю почему "суперсекретный" Абрамс производится по лицензии в Египте. https://ru.wikipedia.org/wiki/M1_%C2%AB%D0%90%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%BC%D1%81%C2%BB
показати весь коментар
15.10.2023 15:12 Відповісти
Ну - ********** я теж іноді люблю ,, але все ж хочеться - конкретики .
Бачу - я її сьогодні не дочекаюсь ,, то ж - арівідерчі .!!
показати весь коментар
15.10.2023 15:03 Відповісти
Не тільки зброю, навіть компоненти подвійного призначення які повним ходом йшли в рашу не продавали укроборонпрому, є навіть офіційне інтерв'ю ....

Але що заважало їм купувати це все, по тих же схемах, як раша зараз купує... ніщо, просто не було ініціативи... або орківська агентура працювала
показати весь коментар
15.10.2023 14:30 Відповісти
нагадати що було коли погані свинарчуки сірими схемами таскали комплектуючі з параші ?
гнида шабуня досі не вибачився, борцун з корупцією хрінов
показати весь коментар
15.10.2023 14:38 Відповісти
Можна статистику, чи таємно, блд?
показати весь коментар
15.10.2023 13:29 Відповісти
ЗЄля, где украинское ППО ?

показати весь коментар
15.10.2023 13:33 Відповісти
Розікрали, розісрали....
Це все на що здатні владні генетичні злодії.
показати весь коментар
15.10.2023 13:43 Відповісти
останнім було Велике Крадівництво клістронів агентами ДБР

хоча, ні найостанніше - Велике Зупівництво українського ВПК агентами д'Єрмака
показати весь коментар
15.10.2023 14:24 Відповісти
Наташка,а ти що ще не знаєш?Коли розповідали з кожної праски,працювала передком в Турції?Він же всьо ППО,яке зробили за 30 років завіз в Оман,і віддав Патрушеву...
показати весь коментар
15.10.2023 14:36 Відповісти
А окрім заголовку прочитати текст ? "Давайте ми не будемо озвучувати, з якими країнами. Ця інформація чутлива. Особливо наші партнери не хотіли б, щоб ми її озвучували", - сказав Ігнат."
показати весь коментар
15.10.2023 14:10 Відповісти
Ще би дали а оренду своїх президентів, прем'єр міністрів, депутатів, прокурорів, суддів, митників, генералів то взагалі би було чудово.
Швидше би перемогли рашистських окупантів.
показати весь коментар
15.10.2023 13:37 Відповісти
Сам, ніколяй, все сам...
показати весь коментар
15.10.2023 13:38 Відповісти
Таки да, у них там маса б-ушних ексів різного класу - від президентів до менеджерів

то чим Боріс Джонсон гірший за б.у. Леопард 1А5? 😕
показати весь коментар
15.10.2023 14:28 Відповісти
Мишкевич,ну хіба досвід передачі Саакашвілі не вразив?Хочеш ще і Джонсона в тюрму посадити?
показати весь коментар
15.10.2023 14:39 Відповісти
"Просю выдать во временное пользование самогон" (с)
показати весь коментар
15.10.2023 13:39 Відповісти
"2 пуда гвоздей" (с)
показати весь коментар
15.10.2023 14:29 Відповісти
Генетичні злодії при владі не здатні нічого створювати.
Тільки красти та займатися корупцією.
показати весь коментар
15.10.2023 13:45 Відповісти
Нормальний уряд про це мовчав би взагалі, а тим часом, тихою сапою клепав свої, хоч якісь, системи ПВО. А ці зедурноголові, квокчуть, як курка, на все село, коли знесла яйце (по 17 😝😜🤪), що вони голозаді і за півтора року не спромоглися свого нічого зробити, дибіли... *** 🤔🧐😁
показати весь коментар
15.10.2023 13:44 Відповісти
Уряди не клєпають систем ПВО. Системи ПВО клепають зазвичай приватні компанії. Ось ваша приватна компанія щось клєпає, що могло б бути вартим державного замовлення?
показати весь коментар
15.10.2023 13:52 Відповісти
Уряди ******* приватні компанії... І це називається рейдерство.
І тому не буде у нас приватних компаній
показати весь коментар
15.10.2023 13:53 Відповісти
Рейдерство, це коли один приватний власник віджимає у іншого за допомогою корумпування нотаріусів/суддів. Та й приватні компанії вже є, нікуди вони не подінуться. Ви мабуть щє маленький були, не в курсі, як місцеві Бєркута при янику навіть без судових рішень допомагали віджимати підприємства. Прогрес, слава богу, рухається у протилежному від того, що ви написали, напрямку. Може і повільно - так швидко тільки кішки котяться. США двісті років з кольтами в руках демократію будували.
показати весь коментар
15.10.2023 14:10 Відповісти
ой та не писти зебобік, наш уряд здатен тільки перевірками Луч руйнувати та басні розказувати що колись у майбутньому за участі хрипавого дурачка та пророка його їрмака буде Україна лідеро з виробнитцва всього на світі.
показати весь коментар
15.10.2023 14:42 Відповісти
Хто ж тобі ,та ще й морозову,щось про власні ППО розкаже Ти ж власного батька за грамоту "заложив".Чи хочеш героя кацапії?
показати весь коментар
15.10.2023 14:41 Відповісти
А асфальт в аренду не дають? Ну такий, під яким закопані різноманітні системи озброєнь, в тому числі й ППО? Чи це виключно українське ноу-хау?

Але добре, що хоч так домовились - все ж зменшує можливість нанесення критичних пошкоджень нашій енергоструктурі.
показати весь коментар
15.10.2023 14:03 Відповісти
За 3 года Украина должна была создать самую мощную в мире систему ПВО, разработать испытать и построить 50 дивизионов ПВО большой дальности, еще 50 дивизионов малой и средней дальности. Тогда путин засцал бы напасть и Европа могла бы дальше спокойно торговть с рашкой газом, нефтью, углем, ураном, алмазами, военными технологиями на сотни миллиардов в год, не забывая при этом чесать языком про ужасную коррупцию которая стоит на пути Украины в НАТО.
показати весь коментар
15.10.2023 14:13 Відповісти
Ти типовий мамкин диванний иксперд, який навіть не уявляє як це все працює. Так само не уявляє у скільки це обійшлося у $ і де ці гроші Україна могла взяти.
показати весь коментар
15.10.2023 15:04 Відповісти
Как где? Вы же сами говорили - вместо асфальта. Разве нет?
показати весь коментар
15.10.2023 15:16 Відповісти
они сейчас очень удивятся, когда узнают что цена 1 ракеты - это весь положенный за год асфальт в Украине. Хомячков этому в школе не учили)
показати весь коментар
15.10.2023 19:46 Відповісти
дайте мене генератор в аренду !
показати весь коментар
15.10.2023 14:23 Відповісти
два
показати весь коментар
15.10.2023 14:29 Відповісти
Генератори зараз у магазинах є вдвічи дешевші, аніж під часів блек-аутів минулого року. Можна навіть у кредит узяти.
показати весь коментар
15.10.2023 14:54 Відповісти
Пальне тільки для них дороге.
показати весь коментар
15.10.2023 14:56 Відповісти
Ну людині, судячи з допису-потрібен генератор, я й відповів, що зараз його купити-не проблема.
показати весь коментар
15.10.2023 15:00 Відповісти
на самогоне не пробовал ?
показати весь коментар
15.10.2023 15:19 Відповісти
ага , были по 25000 ,щас за 10000 можна купить
показати весь коментар
15.10.2023 15:09 Відповісти
Якщо потреби невеликі-то простенький 2-3кВт можна й за 5-6 тисяч зараз узяти. Для бойлера чи компактної електроплитки, а тим паче-для світла у будинку, підзарядки гаджетів-вистачить.
показати весь коментар
15.10.2023 15:20 Відповісти
2 кило на все хватит и на холодильник стиралку телек и комп
показати весь коментар
15.10.2023 15:28 Відповісти
Очень не советую использовать простенький генератор на 2-3 кВт на холодильник, стиралку телек и комп, особенно одновременно. Пока все приборы работают, проблем скорее всего не будет, но в момент выключения мощного электроприбора, в сети возникнет импульс 300В+ (на дешевых китайских генераторах вы его можете зафиксировать даже обычным мультиметром). Да, всего на доли секунды, но блоки питания электронных устройств "вылетают" только так. Не за раз, конечно, но вылетают. Не экономьте на генераторе.
показати весь коментар
15.10.2023 16:58 Відповісти
показати весь коментар
15.10.2023 14:31 Відповісти
Считаю, что генераторы в Украине для частных лиц до весны должны продаваться В РАССРОЧКУ на 12 месяцев, а погашение по кредитным процентам банкам за счет госбюджета, также как и страховка в случае уничтожения генераторов в результате военных действий!
показати весь коментар
15.10.2023 16:42 Відповісти
Только в многоквартирных домах где их устанавливать? На балконах? А как тогда с шумом и выхлопными газами быть?
показати весь коментар
15.10.2023 16:50 Відповісти
А де наші розробки для ППО? Про ту ж славнозвісну Кольчугу нічого не чути, чомусь.
показати весь коментар
15.10.2023 14:37 Відповісти
Страшення таємниця-орківські ракети не тільки по трансформаторах прилітали.
показати весь коментар
15.10.2023 14:51 Відповісти
Нетєрпіла, що тобі завадило стати мільйонером у Швейцарії?
показати весь коментар
15.10.2023 15:06 Відповісти
Во Франции 60 россиян в списке опасных для страны людей
показати весь коментар
15.10.2023 15:12 Відповісти
что делать если вас покусал росиянин - Объясняет МинЗдрав
показати весь коментар
15.10.2023 15:14 Відповісти
а презЕдент зеленський до цих пір не знищив ЖОДНОГО ракетного мосКАЛьського заводу!
показати весь коментар
15.10.2023 15:25 Відповісти
Людина, схожа на Марка Солоніна, нервово палить на сходинках... Принципово неможливе, на щастя, не послухалось Марка і таки сталося

Перших чотири бронемашини з лазерною зброєю для потреб ППО (вони ще й ракети РСЗВ снаряди та міни знищують у польоті) передані армії США. Дальність - до 10 км.
Але, для початку невеличкий, сценарний рекламний ролик (для маленьких дронів насуваються великі проблеми):
https://www.youtube.com/watch?v=-miBH10bdCs&t=22s&ab_channel=RTX
Про реальні бронемашини з лазерною зброєю в армії США:
https://www.popularmechanics.com/military/weapons/a45500360/army-first-laser-unit/
До речі, днями розгортання засобів ППО з лазерною зброєю Ізраїлем перенесене,я був здивований, не на більш пізніший термін, як зазвичай буває, а навпаки- https://www.newsru.co.il/israel/15oct2023/magen_or_123.html
показати весь коментар
15.10.2023 16:59 Відповісти