6002 відвідувача онлайн
11 608 63

Угорщина стає все більше ізольованою у ЄС, виникають сумніви, чи можна їй довіряти, - The Guardian

віктор,орбан

Через затримку з членством Швеції у НАТО Угорщина негативно впливає на безпеку всіх союзників.

Про це йдеться в матеріалі The Guardian, передає Цензор.НЕТ із посиланням на ЄП.

"Нещодавня зустріч Орбана з Путіним у Пекіні й те, як угорський прем'єр-міністр порівняв ЄС із Радянським Союзом, ставить під сумнів, чи можемо ми все ще довіряти цій країні як союзнику і партнеру", - цитує видання одного з європейських дипломатів.

Проблеми з Угорщиною "швидше за все, ставатимуть все глибшими й глибшими, і все більше загрожуватимуть спільним рішенням зі стратегічно важливих питань", - додав він.

Інший європейський дипломат, який обіймає високу посаду, сказав, що "Угорщина стає все більше і більше ізольованою, оскільки затримка з членством Швеції в НАТО негативно впливає на безпеку всіх союзників".

Нагадаємо, у річницю придушення радянськими військами революції 1956 року прем’єр Угорщини Віктор Орбан порівняв членство в Євросоюзі із радянською окупацією країни

Голова дипломатії ЄС Жозеп Боррель сказав Орбану, що ніхто не зобов’язує його країну бути членом Європейського союзу.

Топ коментарі
+38
Вже давно не можна. Вони ще і Словаччину заразили.
МЗС очолило тіло без дипосвіти, Міноборони-колишній міністр-мусор,при якому вбили відомого журналіста,а міносвіти-тьолка,яка зробила 28 помилок в 36 рядках заяви
Прям видно що працювали одні і ті самі люди і там і в нас
показати весь коментар
26.10.2023 12:32 Відповісти
+28
показати весь коментар
26.10.2023 12:42 Відповісти
+25
Рецеп лечения данного недуга прост (не знаю, насколько он предусмотрен законодательством ЕС и имею сомнения что вообще предусмотрен но варианты всегда можно найти) - проголосовать большинством в Европарламенте об временном (до полного исправления провинившегося) исключении вЯликАй МУДЬЯрии из ЕС, ввести таможенный и визовый режим с перекрытием границ. Ну, можно и санкции ввести. Разные и много.
показати весь коментар
26.10.2023 12:36 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Реально, якщо путін би напав, через таку пи..ту як орбан, два три дні точно ф країни Балтії окуповані
показати весь коментар
26.10.2023 12:31 Відповісти
У вас ще тільки сумніви?
показати весь коментар
26.10.2023 12:31 Відповісти
Вже давно не можна. Вони ще і Словаччину заразили.
МЗС очолило тіло без дипосвіти, Міноборони-колишній міністр-мусор,при якому вбили відомого журналіста,а міносвіти-тьолка,яка зробила 28 помилок в 36 рядках заяви
Прям видно що працювали одні і ті самі люди і там і в нас
показати весь коментар
26.10.2023 12:32 Відповісти
Нічого дивного, жодна мінімально розумна людина не стане підтримувати орків, бо це все одно, що собі в ногу стріляти.
показати весь коментар
26.10.2023 12:33 Відповісти
То в нас ідіотів, так же виходить
показати весь коментар
26.10.2023 12:34 Відповісти
Про тупість зекоманди не казав тільки лінивий до війни. Фактично, було (і є) соромно за країну кожного разу, як черговий зечмоня розкривав рота в медіапросторі, а розкривав рота черговий зечмоня щодня. Я натурально плакав кривавими сльозами від інтерв'ю агрохімії...
показати весь коментар
26.10.2023 13:07 Відповісти
Прикол, Європа про щось тільки-тільки почала здогадуватися))))
Ну може коли вас почнуть угорці на штики піднімати, ви виповзете зі своєї ситої пивної летаргії і нарешті здогадаєтесь, що щось таки у світі відбувається? Пздц.
показати весь коментар
26.10.2023 12:32 Відповісти
А в ЄС чи НАТО є механізм примусового виключення членів? Членів в прямому і переносному сенсі?
показати весь коментар
26.10.2023 12:34 Відповісти
Увы. Но думаю что юристы могут найти лазейки и с триумфом выпиз..., пардон, вышвырнуть это говнище из своих стройных рядов. .
показати весь коментар
26.10.2023 12:37 Відповісти
Та все то так, хлопці...Але при розгляді таких питань буде враховано, що то не тільки тимчасовий суб"єкт Орбан, а і увесь угорський народ, а там ене всі підтримують пропідара
показати весь коментар
26.10.2023 12:53 Відповісти
А яка різниця? Орбан обличе більшості, як і в нас ZE.
показати весь коментар
26.10.2023 13:05 Відповісти
Повністю підтримую. Є ще одна штука. Чому на виборах ми, вони, ті , інші, коли вибираємо індивідуума, достатньо простої більшості (крім того там з 18 років) і на певний(!) термін??? Ризикну збагнути, що перш за все із-за ризиків (в обранця криша поїхала, здох, або не виконав обіцяночки). Тобто, там, де стосується людини - там ризики і вони підведені до вищевказаних параметрів при обранні.
А от референдум, звичайно інша справа (голосування з 16 років) і не простою більшістю, а переважною, тобто щоб був люміній, камінь. Для чого? Зрозуміло - на референдумі занадто важливіші питання вирішуються і повинні бути враховані якомога більшої кількості категорій громадян, та ще й на які терміни - фактично безстрокові.
от і маємо - за вступ до НАТО, ЄС голосували ж мабуть за референдумною процедурою. А тоді як можна співставити тимчасову дурість індивідуума з думкою нації??? Вибачаюсь за текст. Дякую
показати весь коментар
26.10.2023 13:17 Відповісти
Президента у нас потрібно обирати на 2 -2,5 роки якщо все правильно робить,то ще оберуть (загалом буде 4-5 років) якщо ні,то пішов нафуй.
показати весь коментар
26.10.2023 14:14 Відповісти
Рецеп лечения данного недуга прост (не знаю, насколько он предусмотрен законодательством ЕС и имею сомнения что вообще предусмотрен но варианты всегда можно найти) - проголосовать большинством в Европарламенте об временном (до полного исправления провинившегося) исключении вЯликАй МУДЬЯрии из ЕС, ввести таможенный и визовый режим с перекрытием границ. Ну, можно и санкции ввести. Разные и много.
показати весь коментар
26.10.2023 12:36 Відповісти
Мабуть , к тому идьоть... ****** не на шутку поскользнулись, дальше - грузное падение( с дуба, бо засиделись).
показати весь коментар
26.10.2023 12:42 Відповісти
Не очень ясно, с чего это ****** взгоношились и пошли ко всем поперек уже в открытую
показати весь коментар
26.10.2023 12:37 Відповісти
Теж про це думаю часто. Інформації вкрай обмаль про підковерні шашні, а в них дуже часто вся суть. Х.з. Не тільки ж правляча партія рулює, а інші політики також. Що там відбувається і чому їх переобирає плебс? Якась темна історія
показати весь коментар
26.10.2023 12:42 Відповісти
***** на мадяра має добрий компромат. Плюс орбан за натурою таке ж ***** диктаторське
показати весь коментар
26.10.2023 12:44 Відповісти
то шо его сынок пидарок - не в счет.
показати весь коментар
26.10.2023 13:01 Відповісти
Угорщина https://www.epravda.com.ua/news/2022/08/26/690862/ планує розширити свою АЕС двома реакторами ВВЕР російського виробництва. Потужність кожного складає 1,2 гігавата. Проєкт добудови було передано "Росатому" без тендера ще у 2014 році.
Угорський уряд схвалив зміни до договору з Росією, які дозволять йому відтермінувати виплату відсотків за російською позикою, використаною для фінансування будівництва атомної електростанції "Пакш ІІ".
показати весь коментар
26.10.2023 12:59 Відповісти
Коли вже в НАТО та ЄС зрозуміють, що члени даних організацій не мають мати права вето..., це шлях в нікуди... все має вирішуватись переважною більшість голосів з консенсусом бодай в 70% і має вистарчати для прийняття рішень, кому це не подобається має покинути дані організації.
показати весь коментар
26.10.2023 12:38 Відповісти
Якщо не буде реформ правової бази ЄС стосовно прийняття рішень більшістю країн, усунення зловживання однією країною своїми правами тощо, то він стане таким же безпорадним, а тому безглуздим як і ООН
показати весь коментар
26.10.2023 12:41 Відповісти
показати весь коментар
26.10.2023 12:42 Відповісти
Рішення напрошується само собою. Англійці пішли не попрощавшись, а мадяри прощаються вже кілька років і не йдуть. Копняк помічний у такій справі.
показати весь коментар
26.10.2023 12:48 Відповісти
Чарівний пєньдєль?
показати весь коментар
26.10.2023 14:22 Відповісти
Nado otniat s vengrov pravo golosa v ES i nATO.Pust sebe govoriat,no resenyje budet priniati bez nix
показати весь коментар
26.10.2023 12:48 Відповісти
Хтось мені пояснить, от на біса в НАТО Угорщина? В них станом на зараз бойових літаків МЕНШЕ, ніж у нас, навіть з врахуванням наших втрат з 24.02.2022...
показати весь коментар
26.10.2023 12:49 Відповісти
в сектор Газа передастов
показати весь коментар
26.10.2023 12:50 Відповісти
Как долго будете сомневаться ,господа европейцы?
Мы,украинцы , уже знаем
Сомневаться - это ваше любимое занятие
А второе ваше любимое занятие
Удивляться - почему так все поплохело?
А сложить два и два - не пробовали?
показати весь коментар
26.10.2023 12:51 Відповісти
HUNGREXIT !!!
показати весь коментар
26.10.2023 12:52 Відповісти
Накуй з пляжу і усі справи ...
показати весь коментар
26.10.2023 12:53 Відповісти
Є механізм прийняття держави до ЄС, та нема механізму виключення держави з ЄС... Такої гниди ще не було.
показати весь коментар
26.10.2023 12:55 Відповісти
Потрібне, насамперед, політичне рішення ЄС.
Механізм знайдеться.
показати весь коментар
26.10.2023 13:09 Відповісти
А с другой стороны , если исключить из Евросоюза, то получается хорошая платформа для кацапских военных баз из венгрия+сербия. тогда кацапам и Крым - за ненадобностью.
показати весь коментар
26.10.2023 13:00 Відповісти
кудой оружие планируешь поставлять ?
показати весь коментар
26.10.2023 13:02 Відповісти
Зроблять переворот в Чорногорії і це стане шляхом. Вже ж намагалися.
показати весь коментар
26.10.2023 13:11 Відповісти
Да и Македония как-то дышит прерывисто... и Монте Негро кагбэ - под стать, бо Черногория - это сплошной кацап и незнание английского.
показати весь коментар
26.10.2023 13:18 Відповісти
прежде чем принимать венгров в ЕС надо было проверить их прошлое , мудяры пришли в Европу с Урала , не пора ли их отправить туды обратно
показати весь коментар
26.10.2023 13:01 Відповісти
Сербы пришли в Европу с поволжья
показати весь коментар
26.10.2023 13:03 Відповісти
Сербы-хорваты-будущие венгры(их предки), болгары - генетические братья ("I"-гаплогруппа для всех является основной), вышли из сянбийцев, хотя нынче разговаривают на разных языках - языках, под кого подстелились на пути в Западную Европу. А в Приуралье, Поволжье, Каспий-сев. Кавказ пришли из-под Северного Китая и из-под Памира.
показати весь коментар
26.10.2023 13:10 Відповісти
Про Білу Хорватію в Львівські області в Укранін не чули?
показати весь коментар
26.10.2023 13:59 Відповісти
Всі південні словʼяни вийшли з Галичини-Рутенія. В російській Віці про це не пишуть?
показати весь коментар
26.10.2023 14:01 Відповісти
Вам кто-нить говорил, шо из Галичины не вышли, або о том , шо на каазлабаде об этом пишут... Опять же, то о чем вы написали, типо, все славяне вышли из Рутении, дык, это было около 4.5 тыс лет до н.э. и в разные стороны, бо гаплогруппу славян, возрастом не ранее до н.э. находят и на островах в Индийском океане. ЗЫ ... и еще, поправочка: не южные славяне, а славяне ваапше.
показати весь коментар
26.10.2023 14:57 Відповісти
Тыць , та й розвиднiлось, то же и есть ответвление изподпамирных предков, тока тысячью годами позже, около 8-гостолетия уже н.э.
показати весь коментар
26.10.2023 14:51 Відповісти
А вот вы и не угадали, мадяры хотят притянуть Урал за уши в Европу и наконец-то стать главтуранцами.
показати весь коментар
26.10.2023 13:04 Відповісти
У венгров от тех уральцев (ханты-мансийцев) - только несколько процентов генов: на территорию с 1 млн. коренного населения пришло что-то около 50 тис. уральцев в 10-м веке, а потом еще и другие гены домешались
показати весь коментар
26.10.2023 14:11 Відповісти
гаплогруппу не обдуришь , бо имеет снипы(часовые отметки, когда родилась или присоеденилась)
показати весь коментар
26.10.2023 14:31 Відповісти
То звільніть їх з ЄС раз він порівнює з тюрмою народів. Виженіть, і нехай ''ідуть на свої хліби''.
показати весь коментар
26.10.2023 13:02 Відповісти
так почему этих холопов кацапья не вышвырнут из ЕС и НАТО?!что мешает этому?!хай вступают в таёжный союз с кацапами!ничему их не научил 56 год когда кацапы резали их как баранов!
показати весь коментар
26.10.2023 13:21 Відповісти
тут еще словаки хнюкать начинают
показати весь коментар
26.10.2023 13:52 Відповісти
Вони вже давню хнюкають: словаки (як насєление) дуже ******* кацапів, на відміну від чехів
показати весь коментар
26.10.2023 14:13 Відповісти
Угорщина (мадьярі), Словакія та Словенія це одне і те самебомжово- цигано-бандитьське смердюче царство, бандитів та рабів, рекету, перекиду контрабасу, підроблених товарів, наркотиків, зброї, повій та торгівлі рабами-батраками з азії та африки в злочинні анклави котрі осіли та вкорінилися в державах Євросоюзу, що очолює глибоко законспірована агентура та резиденти фсб підоросії...!!!

Євросоюз, має або зробити з цих бомжових цигано-злочинних держав РЕЗЕРВАЦІЇ у Євросоюзі з посиленим контролем, або позбавити цю наволоч бандитського пролетаріату циган та злочинців, членства у Євросоюзі і повністю на 100% заблокувати ці держави та позбавити Шенгену та вільного пересування по Європі та усяких ФІНАНСОВИХ дотацій...!!!
показати весь коментар
26.10.2023 13:59 Відповісти
Словенія? До чого тут Словенія?
показати весь коментар
26.10.2023 14:02 Відповісти
Последние высказывания ее керманычей - на пользу параше.
показати весь коментар
26.10.2023 14:33 Відповісти
Треба чохоча б трошки цікавитися і бути обізнаним, який "золотий" злочинний-трафік і чого проходить через Словенію, Угорщину, Словакію з та в Східну Європу ...!!!
показати весь коментар
26.10.2023 14:34 Відповісти
Я вообще удивляюсь, как можно допустить чтобы один а теперь уже два члена блока НАТО открыто работали на врага НАТО? Ето же троянский конь. Ето все равно что держать в своем доме одного из членов банды преступной организации от которой вы держите оборону. И мало того что преступник сдает своему преступному клану информацию о вас, еще в самый неподходящий момент для вас етот преступник откроет двери всей банде и пустит ее в ваш дом
показати весь коментар
26.10.2023 14:05 Відповісти
А что, газ до сих пор качают в Венгрию через Украину? Неужели нельзя сделать "Форс-мажор" и прекратить поставку им газа посредством "случайного" взрыва или "падением" какой-нибудь российской ракеты на газопровод?
показати весь коментар
26.10.2023 14:51 Відповісти
мені здається, діячі типу орбана та фіцо прорахували що світ переходить від главенства права до главенства сили, і тут "замовляє музику" той, хто хоче застосувати силу, а не просто її має

на європейському континенті тільки росія хоче застосовувати силу, решта її мають, але лякаються застосувати

оце угорці та словаки і прорахували
показати весь коментар
26.10.2023 15:38 Відповісти
Цю силу проявити можуть лише кацапи і сша. Достатнього впливу і статків, нема ні в кого більше. Європа мені більше нагадує "повітряний замок" який висить в просторі ілюзій. Незалежність була краще.
показати весь коментар
26.10.2023 16:10 Відповісти
Європа має ініціювати референдум по виключенню Угорщини з ЄС. Якщо громадяни Угорщини не скинуть російських шпигунів зі своєї влади, вони не заслуговують бути у ЄС
показати весь коментар
26.10.2023 15:58 Відповісти
Агент кремля в НАТО.
показати весь коментар
26.10.2023 16:42 Відповісти