9581 відвідувач онлайн
4 739 61

Повноваження Президента і Ради діють до отримання результатів наступних виборів, - ЦВК

выборы

Згідно Конституції України, президент і Верховна Рада мають виконувати свої повноваження до наступних виборів.

Про це заявив заступник голови комісії Сергій Дубовик, повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на Радіо Свобода.

На питання про те, чи будуть повноваження президента й згодом парламенту автоматично подовжені наступного року, Дубовик вказав на формулювання в Конституції:

"Скільки б не було спекуляцій щодо цієї теми, в Конституції чітко записано, що президент України виконує свої повноваження до вступу на посаду новообраного президента України. Все решта – це політичні спекуляції, щодо закінчення повноважень, переходу якихось повноважень. Конституція чітко дає відповіді на ці запитання. Закон про воєнний стан чітко визначає, що під час воєнного стану вибори не проводяться. Іншого поки що немає, змін до законодавства немає. Тобто немає підстав, принаймні юридичних, говорити про щось на даний час".

Відтак, відповідно до основного закону, президент і Верховна Рада мають виконувати свої повноваження до наступних виборів.

"Немає новообраного після закінчення воєнного стану складу Верховної Ради – працює чинний склад. Не буде нового президента, обраного на виборах – черговий президент продовжує виконувати свої повноваження. Конституція це чітко визначає", – підсумував представник ЦВК.

Також він зазначив, що повноваження місцевого самоврядування вичерпуються лише в 2025 році, тож поки рано говорити про неможливість провести чергові місцеві вибори.

Топ коментарі
+28
Та, всі вже зрозуміли, що самі вони не підуть
показати весь коментар
07.11.2023 18:10 Відповісти
+25
Тлумачити Конституцію України може тільки Конституційний суд, а не зелений поц з ЦВК.
показати весь коментар
07.11.2023 18:15 Відповісти
+23
Мдаа, красти будуть до останньої гривні...
показати весь коментар
07.11.2023 18:13 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Та, всі вже зрозуміли, що самі вони не підуть
показати весь коментар
07.11.2023 18:10 Відповісти
Значит в ЕС можно вступить с военным положением и без границ,а выборы провести нельзя.
Вона как.
показати весь коментар
07.11.2023 18:13 Відповісти
Саме так. А у кацапосвинюшнику хотіли б інакше?
показати весь коментар
07.11.2023 19:20 Відповісти
показати весь коментар
07.11.2023 18:13 Відповісти
Мдаа, красти будуть до останньої гривні...
показати весь коментар
07.11.2023 18:13 Відповісти
Вайна нє заканчіваєцца, патамушта ета не вигадна прєзідєнту! - Я правильно Вас цитую Владимссанич?
показати весь коментар
07.11.2023 18:15 Відповісти
та неправильно.. от якби путєн забрав своїх орків з України, а Вова послав ЗСУ на територію раши, щоб продовжувати війну і таким чином продовжувати свою каденцію при владі, от тоді було би правильно.
показати весь коментар
07.11.2023 19:01 Відповісти
А скажи но мені, долпойоп, чи посилав у 2014-2019 Порох війська на расію? Ні? Так чому ж Сопля писдів, шо війна йому вигідна?
показати весь коментар
07.11.2023 19:17 Відповісти
а ти сам як гадаєш, долпойоп, посилав Порох свої війська на расію у 2014-2019-му?
показати весь коментар
07.11.2023 19:21 Відповісти
А ти, долпойоп, як вважаєш? Чому в 14 і 19 роках під час війни вибори провели, а як нелоха поміняти, то воно зубами в крісло вчепилось
показати весь коментар
07.11.2023 20:51 Відповісти
бо в 2014-му під час виборів не було військового стану і по всій країні не літали крилаті і балістичні ракети з шахедами. так само і в 2019-му. але ти, довбойоп, цього не зрозумієш.. тоді послухай Пороха, що він сьогодні про вибори сказав.
показати весь коментар
07.11.2023 22:06 Відповісти
Тлумачити Конституцію України може тільки Конституційний суд, а не зелений поц з ЦВК.
показати весь коментар
07.11.2023 18:15 Відповісти
А в Конституції така норма стосується тільки стану війни, а не воєнного стану. Стан війни ВР не введений, а тому нема юридичних підстав не проводити вибори. Легітимність закінчується в терміни визначені Законом.
показати весь коментар
07.11.2023 20:37 Відповісти
Не введений, бо подання від Президента не було. Саме Президент України має внести до ВР подання про оголошення стану війни.
показати весь коментар
07.11.2023 21:16 Відповісти
Так, але це нічого не міняє з юридичної точки зору.
показати весь коментар
07.11.2023 22:53 Відповісти
Яку саме статтю конситуції ви маєте на увазі? Можна номер? Хочеться першоджерело почитати. А не висери рашкоботів.
Всі задовбали вже цим "станом війни". Тоді як у всіх законах фігурує "воєнний стан"
показати весь коментар
07.11.2023 23:29 Відповісти
Ну і? Почитав про воєнний стан? Де в розділі про воєнний стан скасовуються вибори?
показати весь коментар
08.11.2023 00:29 Відповісти
ЗАКОН УКРАЇНИ Про правовий режим воєнного стану.

Стаття 19. Гарантії законності в умовах воєнного стану

1. В умовах воєнного стану забороняються:
зміна https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80 Конституції України ;
зміна https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/350-14 Конституції Автономної Республіки Крим ;
проведення виборів Президента України, а також виборів до Верховної Ради України, Верховної Ради Автономної Республіки Крим і органів місцевого самоврядування;
проведення всеукраїнських та місцевих референдумів;
проведення страйків, масових зібрань та акцій.

Тепер ваш ход . Де, в якому законі, згадується термін "стан війни" ? Я навіть не можу зрозуміти що це взагалі таке, цей ваш стан війни (з т.з. закону)
показати весь коментар
08.11.2023 08:30 Відповісти
Це то так, але воєнний стан давно закінчився

Стаття 7. Припинення та скасування воєнного стану

1. Воєнний стан на всій території України або в окремих її місцевостях припиняється після закінчення строку, на який його було введено.

2. До закінчення строку, на який було введено воєнний стан, та за умови усунення загрози нападу чи небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності Президент України може прийняти указ про скасування воєнного стану на всій території України або в окремих її місцевостях, про що має бути негайно оголошено через медіа.
Достроково припиняти воєнний стан можна, а про продовження я тут щось нічого не знайшов. Тобто по закону сьогодні або мусить бути визнаний стан війни або потрібно проводити вибори, а не продовжувати порушувати Конституцію.

Ст 106 Конституції про обов'язки і повноваження президента- 19) вносить до Верховної Ради України подання про оголошення стану війни та у разі збройної агресії проти України приймає рішення про використання Збройних Сил України та інших утворених відповідно до законів України військових формувань;

20) приймає відповідно до закону рішення про загальну або часткову мобілізацію та введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях у разі загрози нападу, небезпеки державній незалежності України;
191-ша це з закону про регламент ВР
показати весь коментар
08.11.2023 12:27 Відповісти
Чому клован не оголосив стан війни? Все дуже просто. Формально, тому що немає профільного закону, але він так і досі не з'явився.
Конституція каже, що повноваження Верховної ради продовжуються під час дії воєнного стану до обрання її нового складу, Конституція не може бути змінена у період дії воєнного стану, але не під час стану війни!
Тобто під час стану війни рада була б уже неповноважна, як і президент, який неповноважний після закінчення строку у будь-якому випадку. Хоча з іншої сторони, якщо влада порушила Конституцію і не оголосила стан війни, це не означає, що вони легітимізували Верховну раду, яка мала б уже втратити свої повноваження.
Під час стану війни потрібно було б проводити вибори. Кому це потрібно?



"Перемогти у війні, пережити це вторгнення - це вже неймовірний виклик. Але відновити, посилити, відбудувати країну, дотримуючи при цьому правила демократії, верховенство права та права людини - це виклик лишатиметься з вами на багато років вперед. Але ви маєте здолати цей виклик" - стверджує Кокс.

"Бо якщо ви це не зробите, то у вас самих виникне питання - так а що ж ми захищали у цій війні, яку Росія розв'язала проти України?" - запитав він.

За його словами, є приклади інших країн, які організовували належне голосування на виборах за кордоном. Крім того, існує можливість голосування через інтернет.

"Не буде жодних претензій до України, якщо вибори будуть не ідеальними. Але якщо ви не проведете вибори - то у всіх будуть до вас запитання. Демократія - це звичайно, не тільки вибори. Але без виборів демократія неможлива".

Як на мене, цілком доречні, виважені і обгрунтовані аргументи єврочиновника.
Після демократичних виборів довіра до Украини у світі лише зросте, а разом з цим і фінансова та воєнна допомога. Без виборів, зі згортанням демократії зростатиме лише внутрішня диктатура, що переродиться у тиранію як на московії. Провести демократичні вибори є таким же викликом для України як і ця війна, який Україна має подолати.

Тому, що є більш важливим для перемоги України у цій війні: проведення демократичних виборів для підтвердження відданості країни демократичним цінностям всього цивілізованого світу чи їх відсутність (скасування) разом з втратою суспільної підтримки, що вже почало відбуватися серед населення західних країн через корупційні скандали?
показати весь коментар
08.11.2023 13:54 Відповісти
Так і я про те, що вибори потрібно проводити.
показати весь коментар
08.11.2023 17:39 Відповісти
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=77085

Ви або розумово відсталий, або троль. В будь якому випадку подальше спілкування не має сенсу, тому - адьйос!
показати весь коментар
08.11.2023 17:58 Відповісти
Сам ти клоун розумово відсталий. Читай уважно. Воєнний стан припиняється після закінчення строку на який вводився. Все. Ніякого продовження термінів закон не дозволяє. Це шо ти виклав самодурство ВР і Зеленського.
Це з рішення Зінківського суду Полтавської області.
показати весь коментар
08.11.2023 19:17 Відповісти
Стаття 191. Порядок оголошення за поданням Президента України стану війни і укладення миру, схвалення рішення Президента України про використання Збройних Сил України та інших військових формувань у разі збройної агресії проти України
показати весь коментар
08.11.2023 00:33 Відповісти
Поцілунок в дупу не зарахується. Все рівно спочатку ОПа змінить склад ЦВК, а вже потім "проведуть вибори" Зеленского.
показати весь коментар
07.11.2023 18:16 Відповісти
Так це записано в Конституції, але в Конституції і написано інше. Але то таке. Головне, що "сметуни" не виконають своїх обіцянок. А як кричали, а як бадалися баранячими ніжками про свою і кричали про свою грізність. Хавайте, ви це зробили разом. Це вам не німці, чи мерниканці зробили,це зробили ви. Виходить, що Боневтік і його слугориги будуть керувати, точніше добивати все що залишилося в Україні десятиліттями? Непогано. Але дійсно і під час війни вибори не можна проводити. То в мене питаннячко до 73%, ви про це могли догадатися, що так могло статися?
показати весь коментар
07.11.2023 18:21 Відповісти
Так! "Стаття 103. Президент України обирається громадянами України на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування строком на п'ять років.
показати весь коментар
07.11.2023 18:50 Відповісти
Але вибори під час воєнного стану не проводяться. Окей, значит нехай через 5 років він буде називатися не "президентом України", а "виконуючим обов"язки президента України". Щоб вам легше було )))
показати весь коментар
07.11.2023 23:41 Відповісти
Метр від юриспруденції мосью Дубовик замінив цілий Конституційний суд! Моща!, 😊
показати весь коментар
07.11.2023 18:21 Відповісти
"та який там метр! там, якісь жалкі 8 см!", - казала його поддружка )))
показати весь коментар
07.11.2023 18:29 Відповісти
😊
показати весь коментар
07.11.2023 18:44 Відповісти
Є дуже багато підстав, які не передбачені Конституцією. Наприклад медичні.
показати весь коментар
07.11.2023 18:23 Відповісти
У Боневтіка з історії одиниця мабудь була.
показати весь коментар
07.11.2023 18:42 Відповісти
Ой, як вдобно! Гниль зелена "легітимна" до виборів, вибори тільки "після війни", а війна у зелених підарасів буде бескінечна!
показати весь коментар
07.11.2023 18:28 Відповісти
"Війна триває! Я легітимний!"
показати весь коментар
07.11.2023 18:33 Відповісти
Українці , іноді , коли ідете до виборів, замислюйтеса хоч, о своїх дятях
показати весь коментар
07.11.2023 18:40 Відповісти
Крім виборів є й інші варіанти..може сам звинтить, або допоможуть..або відмайданять..воно ж дурне, на Залужного поперло..
показати весь коментар
07.11.2023 18:41 Відповісти
У цьому випадку його обов'язки виконуватиме Коливан. Вважаєте, що це буде краще?
показати весь коментар
07.11.2023 21:18 Відповісти
Може нарешті втече? Замріялася..
показати весь коментар
07.11.2023 18:42 Відповісти
Ага, а тут ППО..

Теж мрію..
показати весь коментар
07.11.2023 18:44 Відповісти
Навіть боючь уявити, що це кодло може наробити за цей час. Нехаф Бог беореже Україну від цього лвйна.
показати весь коментар
07.11.2023 18:47 Відповісти
Так у Конституції мова йде про повноваження ПрезИдента, а не преЗЕдента!
показати весь коментар
07.11.2023 18:48 Відповісти
А то, что ВР превратилась в шапито вместо главного органа парламентско-президентской республики- это нормально? И всем керует ху#ловский агент Дерьмак с рыговским кодлом- это как?
показати весь коментар
07.11.2023 18:51 Відповісти
збереження партії регіонів і упц мп це ключ до перемоги москолоти на будь-яких виборах і будь-коли.
показати весь коментар
07.11.2023 19:01 Відповісти
Блін, Петро Порошенко сказав , треба заспокоїтеся... згодна , примусово стримую емоції ...
показати весь коментар
07.11.2023 18:55 Відповісти
Так само військовий стан незаконний,давно порушені терміни і ступінь загрози вища.Це все називається узурпація влади,а цей життєрадісний гандон є також членом цього озу.
показати весь коментар
07.11.2023 19:00 Відповісти
"Зберігаються повноваження" здавати, розкрадати, давати москалям безкарно руйнувати Україну, нищити і обезголовлювати Армію. і готувати країну до капітуляції. Нате, кацапи, як домовлялися!?
показати весь коментар
07.11.2023 19:00 Відповісти
......тоесть- пожизненно....
показати весь коментар
07.11.2023 19:19 Відповісти
Дожилися блд.,кончені підараси узурпували владу,сруть усім на голову,але нічого їм зробити не можна,бо неначасі,ви що *******???
показати весь коментар
07.11.2023 19:21 Відповісти
а як бути з термінами перебування на посаді преза. Адже термін має 5 років а потім починається наступний п'ятирічний термін навіть якщо не було виборів. От вам чітко. Чітко да не зовсім.
показати весь коментар
07.11.2023 19:39 Відповісти
За законодавством і Президент, і ВР виконують свої повноваження до приведення до присяги новообраних.
показати весь коментар
07.11.2023 21:22 Відповісти
так от два терміни це максимум для однієї людини бо може бути кучма 2+1=2
показати весь коментар
07.11.2023 21:48 Відповісти
На жаль це буде ОДИН довгий термін від виборів до виборів.
показати весь коментар
07.11.2023 22:35 Відповісти
а що буде коли рада не підтримає продовження війського стану? ну как варіант

чи вони думають, що прийшли назавжди?
показати весь коментар
07.11.2023 20:20 Відповісти
Тоді треба обгрунтувати згідно Конституції військовий стан. Чи не так?
показати весь коментар
07.11.2023 22:36 Відповісти
Конституція каже, що воєнний стан вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, але у разі, коли напад уже відбувся (збройної агресії проти України), має бути запроваджений стан війни, ст. 106.
показати весь коментар
08.11.2023 14:11 Відповісти
Штош. Заключительный сезон "Слуги народа" предлагаю назвать "Приговорённые к Вове".
показати весь коментар
08.11.2023 00:38 Відповісти