6725 відвідувачів онлайн

Коли метою США стане перемога України, зникнуть причини не давати ATACMS, - генерал Ходжес

ходжес

США та інші союзники України мають чітко заявити, що хочуть саме перемоги України, це створить потужні передумови для посилення військової допомоги.

Про це сказав колишній командувач армії США в Європі генерал у відставці Бен Ходжес в інтерв'ю Голосу Америки, передає Цензор.НЕТ.

"Сполучені Штати та інші наші союзники повинні сказати: "Ми хочемо, щоб Україна виграла!" І коли це стане нашою політикою, тоді більше не буде виправдань щодо постачань ATACMS, танків Abrams або F-16. Ми налаштовані на перемогу. Це те, що ми повинні зробити", – сказав Ходжес.

Генерал зазначає, що він ніколи не чув, щоб президент Джо Байден чи Конгрес заявляли, що хочуть перемоги України.

"Вони кажуть: "Ми з вами стільки, скільки буде потрібно". Що це означає? Думаю, що є нерішучість. Не знаю чому, але мені дуже важко зрозуміти, що їх зупиняє. Вважаю, що є певна стурбованість, що Росія може якось посилитись. Є певна невизначеність щодо того, що станеться, якщо Україна переможе, а режим Путіна впаде", – пояснив Ходжес.

Щодо ситуації на фронті генерал сказав, що "не хотів бути російським рядовим, який сидить в окопі".

"У них жахлива система логістики, їхнім лідерам начхати на них. Тож російські солдати жахливо страждатимуть взимку. Я думаю, що ми побачимо зниження ефективності деяких їхніх дронів", – сказав генерал.

Водночас він упевнений, що ЗСУ "не збираються знижувати темп".

"Вони продовжать тиснути на росіян та їхню логістику, бо не можуть дати їм ні дня відпочинку для зміцнення оборони", – зазначив Ходжес.

Генерал також сказав, що не розуміє, чому Україна після подій 2014 року не налагодила адекватне виробництво боєприпасів, бо саме вона "десятиліттями була серцем оборонної промисловості Радянського Союзу". На його думку, це можна зробити навіть під час війни.

Топ коментарі
+29
коротко і ясно
показати весь коментар
01.12.2023 21:11 Відповісти
+16
Генерал також сказав, що не розуміє, чому Україна після подій 2014 року не налагодила адекватне виробництво ***********, бо саме вона "десятиліттями була серцем оборонної промисловості Радянського Союзу". На його думку, це можна зробити навіть під час війни

Без коментарів.
показати весь коментар
01.12.2023 21:26 Відповісти
+9
Розумна людина, як і всі "екс".
США не потрібна ніяка перемога України і перемога Росії. Їм потрібно те щоб тут постійно точилися бої а Росія знищували свій військовий потенціал в Україні.
показати весь коментар
01.12.2023 21:27 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
коротко і ясно
показати весь коментар
01.12.2023 21:11 Відповісти
слідкуємо за Європою, хоча б за тією ж Німеччиною... Як змінилася риторика після гальмування можливостей США підтримувати ЗСУ . Доки тільки США кричали б про необхідність Україні перемогти , Європа тихенько б смоктала свою корумповану Рашкою лапу...
показати весь коментар
01.12.2023 23:47 Відповісти
Коаліція мабуть буде пришвидчуватись на програш Хйла . Та от тільки скільки життів українців поклали ... Й на скільки б менше МАРОДЕРИ ЗЕблдські встигли б накрасти !!!
показати весь коментар
01.12.2023 23:50 Відповісти
те про що я казав з літа 2022 року . США ведуть війну до кривавої нічиєї !
показати весь коментар
01.12.2023 21:12 Відповісти
Шо вы предлогашь... ЗЫ... предположим, мы прогнали кацапов за межi кордону, еще и пошли на Москву, вы думаете , шо у нас получится одолеть цапорылию 12 000 км длиной, с ее сырьевыми возможностями и людскими ресурсами, превосходящими наши. Ко всему снаряды с малым ядерным зарядом у загнанной крысы никто не отменял, чи перенесем мы это?
показати весь коментар
01.12.2023 21:24 Відповісти
не буде ні якого кордону 1991 року . не буде навіть кордону 2021 бо зброї просто немає . подивіться на карту Авдіївки ці два виступи можно перетворити в Місячний пейзаж маючи достатню кількість снарядів , натомість орки там просуваються .
показати весь коментар
01.12.2023 21:39 Відповісти
"Нічия" у матчі між ким і ким?
показати весь коментар
01.12.2023 21:26 Відповісти
між українським народом на чолі з ЗСУ і дикою імперською ордою з тренером ****** .
показати весь коментар
01.12.2023 21:31 Відповісти
Нічия тут не передбачена - або Україна перемагає, або - перестає бути Україною.
показати весь коментар
01.12.2023 21:31 Відповісти
по живемо побачимо , це моя особиста думка . один дзвінок з Вашингтону може заморозити війну на любій стадії .
показати весь коментар
01.12.2023 21:44 Відповісти
***** сказало Бернсу на початку 2022 року що воно забере собі Україну.
Хіба США керують цією війною? Дзвінок з Вашингтону зупинить *****?
показати весь коментар
01.12.2023 21:49 Відповісти
так саме США керують ! поставити 100 Хаймарсів для США копійчане питання але їх немає стільки , 30 іржавих Абрамсів їхали 7 місяців ( поки кацапи все мінували ). так саме дзвінок заморозить все або ***** зупиняється або завтра приїдуть американські відпускники на Ф-16 з Томагавками .
показати весь коментар
01.12.2023 22:03 Відповісти
Не буває ніяких "американських відпускників", в США на відміну від РФ діють закони.
Я вважаю що ніякий дзвінок нічого не заморозить, лише дії можуть зупинити *****.
Постачання озброєнь впливають на хід бойових дій, але це на означає що США "керують війною".
показати весь коментар
01.12.2023 22:18 Відповісти
Якби штати хотіли зупинити війну або Ху..ла то давно б заблокували рахунки орківським олігархам.. і вони самі скинули б ***...ла

А поки що в раші плюсовий бюджет, прибуток олігархів виріс...отже війна раші вигідна...
В штатах рекордні продажі енергоресурсів, рекордні збройні контракти... та американські корпорації що мають виробництво в Китаї отримують надприбутки на дешевих ресурсах з раші які поставляються в піднебесну...

Тому війна на разі великий бізнес... тому така допомога щоб не програли
показати весь коментар
01.12.2023 22:29 Відповісти
Я не маю доступу до таємної інформації з Білого Дому, тож - не можу так легко все пояснити. Є купа варіантів, і ваш також не відкидається.
показати весь коментар
01.12.2023 22:44 Відповісти
да ви що не буває американських відпускників і ніколи не було ? я агроном за освітою розумію що маючи зброю влітку 2022 ЗСУ звільнили в рази більшу площу . бо не було заміноване Запоріжжя і Луганщина . а ППО потрібне було в березні 2022 . один трактор МТЗ обробить меншу площу ніж 10 Джон Дір скільки б у вас не було трактористів .
показати весь коментар
01.12.2023 22:29 Відповісти
Так, не буває ніяких "американських відпускників". Маєте приклади що це не так?
показати весь коментар
01.12.2023 22:35 Відповісти
перше що згадав Афганістан 1979-1988 .
показати весь коментар
01.12.2023 22:41 Відповісти
А чому не Корею згадали?
І що там с Афганістаном - може якісь докази відпускників на F-16, чи на чомусь іншому?
показати весь коментар
01.12.2023 22:48 Відповісти
тому що в Кореї США воювали офіційно . а закон можуть прийняти
показати весь коментар
01.12.2023 23:08 Відповісти
США "воювали" в Афганістані проти СРСР?! "Відпускниками"?
Про те що ЦРУ постачало зброю "духам" я в курсі...
показати весь коментар
01.12.2023 23:14 Відповісти
а хто вчив моджахедів користуватись цією зброєю ?
показати весь коментар
01.12.2023 23:22 Відповісти
Вчив користуватися - чим? "Стінгером"?
показати весь коментар
01.12.2023 23:30 Відповісти
Стингером в тому числі . саперній справі , диверсійній .
показати весь коментар
01.12.2023 23:34 Відповісти
Я ж написав що про зброю знаю. ЦРУ - це не відпускники. Де там саме "відпускники" на Хамві, чи на М-113, подібні росіянським "відпускникам"? Це ж ви написали: "... або завтра приїдуть американські відпускники на Ф-16 з Томагавками".
показати весь коментар
01.12.2023 23:58 Відповісти
тоді були потрібні інші випускники , профіль я назвав .
показати весь коментар
02.12.2023 00:40 Відповісти
Це ніякі не відпускники, це були інструктори. Це законами США не заборонено.
Не розумію - у чому вони "відпускники"?
показати весь коментар
02.12.2023 14:32 Відповісти
Запитай своїх- вже накралися? -
показати весь коментар
01.12.2023 23:52 Відповісти
мої в НГУ Рубіж ! казали що вкрали в кацапів Т-80 але це було влітку .
показати весь коментар
02.12.2023 00:37 Відповісти
Не США а Байден, прийдет Трамп и все будет зашибись ))
показати весь коментар
02.12.2023 08:22 Відповісти
Вже був Трамп дав 30 Джавелінів і заборонив вивозити їх на фронт . той президент США якій скаже лупіть американською зброєю по кацапстану ми ще дамо , той зацікавлений в перемозі України .
показати весь коментар
02.12.2023 11:59 Відповісти
Боже, так причепились до тих ATACMS наче вони єдині війну виграють. Це вже анекдот ця епопея з ними. Краще вже забути.
показати весь коментар
01.12.2023 21:13 Відповісти
Вы правы, нужно всего понемногу и непрерывно, тогда кацапу - гаплык.
показати весь коментар
01.12.2023 21:26 Відповісти
еще GLSDB, ударные беспилотники, вертолеты Апачи, F-16. это всё или блокируется или затягивается(что тоже блокировка). их всех забыть? или в вашем мире розовых пони "байден прийде, порядок наведе, всё даете байден"?
показати весь коментар
01.12.2023 22:17 Відповісти
Як ти з написаного зміг витягти "Байден прийде - порядок наведе"? Байден вже 2 роки "дає".
Про Апачі особливо смішно, їх не те що не дадуть, їх навіть і не просили.
F-16 взагалі не американські, а європейські.
показати весь коментар
01.12.2023 22:34 Відповісти
про GLSDB и ударные беспилотники тоже смешно?

Апачи не просили как? публино или напрямую через военные/гос каналы?
Факт не дачи мы имеем. Факт "не просили" имеем на 50%
показати весь коментар
01.12.2023 23:55 Відповісти
Я не розумію яку думку ти ***********? Що все це потрібно? Так ніхто не сперечається.
Але мови про передачу немає. Щось із перерахованого дадуть на початок року, щось колись може дадуть, може ні... а на щось типу Апачів можна взагалі і не мріяти навіть, хоча це не така вже й страшна зброя.
показати весь коментар
02.12.2023 00:02 Відповісти
100%
показати весь коментар
01.12.2023 21:17 Відповісти
Союзники хочуть посидіти в окопах.
показати весь коментар
01.12.2023 21:22 Відповісти
Я б їм не заважав, раз така п'янка йде.
показати весь коментар
01.12.2023 21:25 Відповісти
проблема в том, что пока они сядут в окопы - нас уже не будет
показати весь коментар
01.12.2023 21:41 Відповісти
Хоч одна притомна людина ...
показати весь коментар
01.12.2023 21:25 Відповісти
Люди, котрі полишили державну службу, вже можуть висловлювати власні думки.
показати весь коментар
01.12.2023 21:37 Відповісти
Генерал також сказав, що не розуміє, чому Україна після подій 2014 року не налагодила адекватне виробництво ***********, бо саме вона "десятиліттями була серцем оборонної промисловості Радянського Союзу". На його думку, це можна зробити навіть під час війни

Без коментарів.
показати весь коментар
01.12.2023 21:26 Відповісти
Коменти є - шо Україна точніше яку номенклатуру озброєнь випускала Україна в складі совка. Танки транспортні літаки і кораблі - правда здається гармати для танків ( і снаряди до цих гармат ) не випускали як і ракети для кораблів . А міжконтинентальні ракети тре винести за дужки.
показати весь коментар
01.12.2023 21:38 Відповісти
Гармати для танків робили НКМЗ , сталь була чешська.
А також сумський завод. Броню для танків катав Маріуполь.
показати весь коментар
01.12.2023 21:43 Відповісти
Генерал також сказав, що не розуміє, чому Україна після подій 2014 року не налагодила адекватне виробництво ********** Джерело: На його думку, це можна зробити навіть під час війни Джерело: Це він обломав чи примирив зебілів з прихильниками Пороха? В любому випадку я з ним згоден - оба цвай і найвеличніший створювач української армії, і генералісімус уклоніст. Ще мені сподобалось про нерішучість Байдена, може хоч генерал розштурхає американського Брежнєва.
показати весь коментар
01.12.2023 22:09 Відповісти
Факти річ уперта!
За Пороха всі оборонні підприємства працювали на повну потужність. А Турчинов завжди особисто пильнував випробування НАШОЇ новітньої зброї.
показати весь коментар
02.12.2023 09:17 Відповісти
На повну потужність. І куди поділось те що натужили? Де танки Оплот? Де завгодно тільки не в Україні, у нас лише для параду. Де бронежилети? Тільки не посилайся на історію з Марчело, за 5 років війни можна і треба було наштампувати навіть титанових пластин на роки вперед. Чи сумки для пластин пошити надзвичайна проблема? Шоломи, турнікети теж могли і повинні були вже давно виготовляти самі. Ті довбані клістрони, за які стільки шороху, теж наші специ могли розібрати і клонувати, але ж ні, так бабло стирити важче. Ракетний комплекс Грім де опинився ще при Пороху? В арабів, а нам для параду макет виготовили. І так все, навіть патронного заводику не організували. Що дала та повна потужність для ЗСУ? Може хоч запаси обмундирування, екіпіровки, сухпаїв? Бойової техніки, артсистем, які зберігались розкомплектовані по резервних частинах теж за 5 років привели до бойового стану менше 20 відсотків, аби для АТО як небуть потреби закрити. Може війни не було? Ще не були окуповані наші території?
показати весь коментар
02.12.2023 21:57 Відповісти
Тобто працювати на імпорт не треба було , щоб хоча б забезпечити економічний зріст і було чим платити працівникам оборонних підприємств?
Нагадаю, що москву потопили Нептунами виробленими за часів Пороха! А острів Змеїний звільнили завдяки Богдані, теж тих часів випуску.
показати весь коментар
03.12.2023 08:41 Відповісти
Так, не треба було! На країну вже напали, вже була війна, про економічний зріст за рахунок експорту зброї взагалі мови не повинно бути, експорт зброї з моменту нападу на Крим це злочин. Всі носяться з однією Богданою, як дурні зі ступою, і демонструють її як велике досягнення. Наведу один приклад. Тільки в одній резервній частині ( якій і де думаю зрозуміло чому що не називаю ) в нас було на зберіганні багато ( за таку точність теж вибачте ) десятків САУ Піон, які мають тактико-технічні характеристики не гірші, а в дечому навіть кращі за Богдану. З отих багато десятків з 14-го по 22-й роки привели до бойового стану аж 16 ( це разом з тими що були в норм стані до 14-го ) Не потрібно було нічого проектувати, розробляти, випробовувати, а потрібно було замінити електропроводку, гумові сальники, манжети, шланги, десь помазати, десь попшикати, десь почистити і ЗСУ отримали б кілька десятків потужних батарей, якими такий острів як Зміїний потопити можна. Нептуни це добре, але їх кількість підтверджує, що все робилось лише для параду і піару.
показати весь коментар
03.12.2023 12:38 Відповісти
Генерал просто не в курсе, что производство боеприпасов невыгодно. Поэтому воровали на других темах, с газа, угля и электричества. А имеющиеся склады боеприпасов даже взрывались от переизбытка в Украине фсбэшных крыс
показати весь коментар
01.12.2023 21:27 Відповісти
дальше что? администрация Байдена не должна выполнять взятые на себя обязательства? снять все претензии и запросы к администрации Байдена, гнать Банковую? одно с другим идет парой? если коррупцию не победили во время войны, отказатся от помощи?
показати весь коментар
01.12.2023 22:19 Відповісти
Розумна людина, як і всі "екс".
США не потрібна ніяка перемога України і перемога Росії. Їм потрібно те щоб тут постійно точилися бої а Росія знищували свій військовий потенціал в Україні.
показати весь коментар
01.12.2023 21:27 Відповісти
Це з кацапської методички?
США потрібна війна десь на планеті? США заставили РФ напасти на Україну?
показати весь коментар
01.12.2023 21:36 Відповісти
Це із здорового глузду.
показати весь коментар
01.12.2023 21:51 Відповісти
Коли це та в кого здоровим глуздом вважалась конспірологія?
показати весь коментар
01.12.2023 21:54 Відповісти
Чим пояснюється така велика затримка озброєнь, які могли б внести вагомий вклад у війну?
Чи консірологія чи адово сцуться. Вибирай що з цього краще чи гірше.
показати весь коментар
01.12.2023 22:35 Відповісти
Мені більше підходить другій варіант, але я розглядаю і інші. Наприклад - швидка перемога розвалить росію, і як це вплине на подальший розвиток подій - складно передбачити. Я добре пам'ятаю як Буш з трибуни Ради вимагав від УРСР не виходити зі складу СРСР...
Мені не важливо що там у вас краще, а що гірше, мене цікавить реальність.
показати весь коментар
01.12.2023 23:08 Відповісти
А повільна перемога типу не розвалить? А в чому різниця, вона чимось краще чи менш болюча? А якщо ії немає, то і перемоги теж не буде тоді.
Реальність така, що США не дають Україні перемогти. А зараз це скоріш за все взагалі неможливо, через них же. Отака реальність.
показати весь коментар
01.12.2023 23:15 Відповісти
Ось ви й дійшли від:
"США не потрібна ніяка перемога України і перемога Росії. Їм потрібно те щоб тут постійно точилися бої а Росія знищували свій військовий потенціал в Україні."
(На це ви написали) - "Це із здорового глузду."
До реальності:
"Реальність така, що США не дають Україні перемогти."

А ось це для мене конспірологія: "Їм потрібно те щоб тут постійно точилися бої а Росія знищували свій військовий потенціал в Україні".
показати весь коментар
01.12.2023 23:27 Відповісти
Це не конспірологія, це пошук мотиву такої поведінки. І їх усього два. Чи спецільно, чи вони обісралися. Але наслідок один, Україна не виграє і на ії теріторії йде довготривала спустошуюча війна.
показати весь коментар
01.12.2023 23:33 Відповісти
"Їм потрібно те щоб тут постійно точилися бої а Росія знищували свій військовий потенціал в Україні"
Це не пошук це твердження. Коли я розглядаю різні варіанти - я так й пишу.
А це схоже на російську конспірологічну ІПСО. США - це не РФ, і не Британська Імперія 19 століття...
показати весь коментар
02.12.2023 00:05 Відповісти
Так само теорії про те, що вони кінчені сцикуни - це ствердження. Чим воно краще?
США - це не альтруїсти, які дуже полюбили українців і дуже хочуть їх врятувати.
показати весь коментар
02.12.2023 00:21 Відповісти
Я й написав: "Мені більше підходить другій варіант, але я розглядаю і інші." - це лише варіант, а не твердження
Я до тверджень ще не дійшов, бо - недостатньо вхідних даних.
показати весь коментар
02.12.2023 00:37 Відповісти
США вигідно щоб у рашки був свій В'єтнам, де вона завязне на роки.
показати весь коментар
01.12.2023 22:42 Відповісти
Ви вважаєте що США це теж саме що й РФ?
показати весь коментар
01.12.2023 23:11 Відповісти
Я вважаю що не існуе поганих чи добрих країн. Політика скрізь це лайно, брехня і бруд.
показати весь коментар
02.12.2023 01:47 Відповісти
А я вважаю що узагальнення хибні.
Може ще й демократичний устрій це все одно що й авторитаризм? Може в ********* світі всі країни порушують мирні договори, договори про кордони, та нападають на сусідів щоби загарбати їхні території?
Є країни з підлими авторитарними людожерськими режимами, а е країни з демократичним устроєм, і чомусь саме перші допомагають агресору, а другі - Україні. То немає "хороших" та "поганих"?
Ви в курсі - що таке "Доктрина Герасимова"? А Про принципи Свободи в США щось чули?
Це ви про яку політику - зовнішню чи внутрішню? Брудні політики роблять брудну політику, у цивілізованих політиків - політика інша.
показати весь коментар
02.12.2023 08:59 Відповісти
Ще один із країни рожевих поні.
показати весь коментар
02.12.2023 09:16 Відповісти
Закінчилися думки?
Стало складно відповідати на прості питання?
Транслювати кацапську ІПСО-шну маячню звичайно воно простіше: "США не потрібна ніяка перемога України і перемога Росії. Їм потрібно те щоб тут постійно точилися бої а Росія знищували свій військовий потенціал в Україні."
показати весь коментар
02.12.2023 10:09 Відповісти
Дайте краще атомну бомбу і покінчити з тією московією раз і назавжди і гори воно все полум'ям. Вже немає сил все це переносити. А взагалі у нас було все своє і в достатній кількості і ракети і літаки стратегічного значення, але такі підерасти як кравчук та кучма все роздали та розпродали сплодивши олігархат та зубожіння України. Перший вже здоз, земля йому бетоном, а другий втік з зятьком та грошима. Та хіба тільки він.
показати весь коментар
01.12.2023 21:39 Відповісти
у відставці можна ******* все що завгодно
показати весь коментар
01.12.2023 21:51 Відповісти
Ще один доказ того, що коли чиновник йде з посади, він може говорити те, що думає, а не те що політично потрібно!

І добре, що він це говорить, бо кожне таке слово додає трішки на терези вагань діючих політиків, та й не тільки їх.
показати весь коментар
01.12.2023 22:13 Відповісти
"Є певна невизначеність щодо того, що станеться, якщо Україна переможе, а режим Путіна впаде", -

що це як не визнання цілей?
Навіть перемога України не призведе до краху РФ. США потрібно лише змінити режим. Рано чи пізно, військовим шляхом чи політичним-не суттєво.
показати весь коментар
01.12.2023 22:14 Відповісти
перемога України однозначно призведе до краху РФ. Війна в Україні - це спроба імперії відновитися, це пострадянський реваншизм. Усі імперії розвалюються, це закон. Імперії розвалюються коли не можуть розширюватися й утримувати раніше завойовані території. Немає експансії = немає імперії.
показати весь коментар
01.12.2023 22:33 Відповісти
Коли метою США стане перемога України, то і республіканці будуть беззастережно підтримувати військову допомогу Україні. Соплі, розмазані Байденом по обличчю, його бла бла, бла, бла про нескінченну близько нуля допомогу, нікому не подобається.
показати весь коментар
01.12.2023 22:29 Відповісти
показати весь коментар
01.12.2023 22:31 Відповісти
МИ ДОБРЕ РОБИМО ДИВЕРСІЇ !!! ТАК ДАЙТЕ НАМ МОЖЛИВІСТЬ ЗРОБИТИ КРЕПКІ ДИВЕРСІІ В МОСКВІ Й ПІТЕРІ !)
показати весь коментар
01.12.2023 23:11 Відповісти
А кто-то запрещает? Хватит бредить.
показати весь коментар
02.12.2023 07:32 Відповісти
Нажаль що у нас у владі не Ходжеси сидять, з розумінням що треба виготовляти свої снаряди. А зелені ворюги які думають за роспил
показати весь коментар
02.12.2023 02:38 Відповісти
Почему то только бывшие генералы и чиновники такие смелые.
показати весь коментар
02.12.2023 04:20 Відповісти
бізнесу Заходу подобається гнійник і смітник на Землі россія, на якому він заробляє. тому він його і не утилізує
показати весь коментар
02.12.2023 05:07 Відповісти
Излишне осторожная трусливая позиция Байдена и его советников может и оправдана была в начале войны, но все дальше выглядит не совсем адекватной.
показати весь коментар
02.12.2023 07:54 Відповісти
США не хотят победьі кучм, пинчуков и охметовьіх, судей, депутатов и прочего ворья,
зачем им скрьітая победа москвьі ?
показати весь коментар
02.12.2023 08:00 Відповісти
Ну и американцам стоило бы реально сравнить потенциальный ущерб, который может принести одна ядерная бомба, случайно попавшая к террористам с тем ущербом, который может нанести весь кацапский ядерный арсенал, когда ихний ******** фюрер решит, что кацапам пора в рай.
показати весь коментар
02.12.2023 08:00 Відповісти
одна ядерная бомба, случайно попавшая к террористам при развале РФ
показати весь коментар
02.12.2023 08:02 Відповісти
Все упирається у нинішню владу. влада хоче сратися з усіми та красти все. Самі вибрали - тепер радійте. Херсон та МАріуполь дали більше 80 % владі зелені - тепер радіють на повну. Це стосується і Запоріжжя. зараз іде дерібан країни новими пиками, тому ракет своїх не буде, поки не викинемо зелених.
показати весь коментар
02.12.2023 09:53 Відповісти
Оно и понятно, что НИКТО не хочет победы Украине: начиная от европы, заканчивая США - это было понятно с самого начала. Не только европа, а даже США продолжают торговать с паРашей. Все хотят победы Израиля с Кремлем над Украиной с центром в Днепре "Солнечный Иерусалим". А оружие дают по чайной ложке чисто для отмазки, тем временем, когда ВСУ во глае с Залужным забирают неподготовленных новобранцев на убой, забирают генофонд с задачей как можно больше уничтожить дееспособное население Украины. Я не верю Залужному, как буд-то он не знал, что будет война, и где он был, когда разминовывали подходы и строили дороги на путях оккупации вместо производства вооружения? Весь мир против украинского простого народа. А кацапию как любил весь мир, так и продолжает любить, делая вид наоборот. Украина приречена, уже сейчас нет смысла вливать в неё - в черную дыру, дальше будет только хуже...
показати весь коментар
02.12.2023 11:08 Відповісти