9055 відвідувачів онлайн
20 171 161

Туреччина не має наміру пропускати в Чорне море мінні тральщики, подаровані Британією Україні

туреччина

Твердження деяких ЗМІ про те, що "тральщикам, подарованим Україні Великою Британією, дозволили пройти через турецькі протоки в Чорне море", не відповідає дійсності.

Про це заявляє Центр протидії дезінформації при управлінні президента Туреччини, передає Цензор.НЕТ.

В повідомлені зазначено, що Туреччина негайно класифікувала спеціальну військову операцію Росії проти України як "війну" і, відповідно до статті 19 Конвенції Монтре про режим проток, закрила протоки для військових кораблів воюючих сторін (Росії та України).

"Наші відповідні союзники були належним чином поінформовані про те, що тральщики, подаровані Україні Сполученим Королівством, не зможуть пройти через турецькі протоки до Чорного моря доти, доки триває війна", - наголошує  Центр протидії дезінформації при управлінні президента Туреччини.

Топ коментарі
+48
Хай ведуть Рейнським каналом!
показати весь коментар
02.01.2024 17:14 Відповісти
+25
хто сказав що то то тральщики, якщо вони без озброєння і на палубі балкера

продайте їх як металолом румунам, а румуни "срубят бабло" і продадуть їх нам як тральщики
ну дєті малі, схематоз не можете зробити
показати весь коментар
02.01.2024 17:28 Відповісти
+24
В них осадка мала, цікаво, чи річкою пройдуть? Бо є канал Рейн - Майн - Дунай з Північного моря і потім по Дунаю в Чорне...
показати весь коментар
02.01.2024 17:15 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
Тошо хай рашистські міни плавають чорним морем та підривають цивільні кораблі, у тому числі і турецькі? Ердоган взагалі **** дався, пердун старий
показати весь коментар
02.01.2024 17:36 Відповісти
азіати, шо з них взяти, сподіваюсь їх ********* з НАТО, бо то зрадники прокацапники і ніколи не візьмуть в ЄС, знвоу ж таки, бо Азіати, якийс ЄС

гандони на війні тупо бабки рублять
показати весь коментар
02.01.2024 17:37 Відповісти
Дипломатичні плоди Зе+ОПи.
показати весь коментар
02.01.2024 17:38 Відповісти
Кстати кто не знал в случае *перемирия* Турция пропустит в Черное море новые рашистские корабли и ракетоносцы. Вот еще одна причина зачем ***** *перемирие*. И придется начинать все сначала.
показати весь коментар
02.01.2024 17:38 Відповісти
Добре, передайте їх Румунії. А вони потім нам. Усі білі і пухнасті.
показати весь коментар
02.01.2024 17:41 Відповісти
Ердоган правий. Так, нам це не вигідно, але є конвенція, він її виконує.
Чи тут, як і скрізь, треба порушувати законодавство, якщо дуже хочеться?
показати весь коментар
02.01.2024 17:46 Відповісти
Будеш у підворотні до законів апелювати, коли урки нападуть.
показати весь коментар
02.01.2024 18:20 Відповісти
Так. До статті про необхідну оборону.
показати весь коментар
02.01.2024 18:45 Відповісти
З головою в руках.
показати весь коментар
02.01.2024 18:55 Відповісти
коли з Сирії ***** возив зброю Ердоган забув про закони .
показати весь коментар
02.01.2024 18:21 Відповісти
Де Сирія, а де конвенція Мотре про вхід у Чорне Море?
показати весь коментар
02.01.2024 18:25 Відповісти
для тих хто на бронепоїзді повторюю ! ***** возив з Сирії С-300,ракети і інший мотлох через Босфор через вхід в Чорне Море .
показати весь коментар
02.01.2024 18:34 Відповісти
Мотлох можна, військові кораблі не можна.
показати весь коментар
02.01.2024 18:39 Відповісти
Ага, "цезарь куніков" невійськовий корабель. і "коля фільчєнков" також.
показати весь коментар
02.01.2024 18:48 Відповісти
Московія, Угорщина і Туреччина - азіопа.
показати весь коментар
03.01.2024 01:26 Відповісти
Насправді це вірне рішення. Журналісти клікбейтять. Бо те, що Турція не пропускає десятки російських військових кораблів у Чорне море -набагато важливіше, для України, чим не пропуск двох тральщиків.
показати весь коментар
02.01.2024 17:53 Відповісти
OH RLY??

А скільки вже турки пропустили кацапокорит для снабженія Тартуса і Хмейміма?

Чи партньорам можна?
показати весь коментар
02.01.2024 18:07 Відповісти
Мені якось трохи похер на Сірію, вибач. Сірійці теж про нас не дбають. Аби тільки турки не пропускали російські військові кораблі з калібрами.
показати весь коментар
02.01.2024 18:12 Відповісти
Конвенція Монтре стосується пропуску військових кораблів "У ЧОРНЕ МОРЕ" а не про "випуск з нього" Якщо кацапи вирішать випустить кацапів у Середземне - ніхто заперечувать не буде
показати весь коментар
02.01.2024 18:15 Відповісти
То виходить, всі ті військові корита, що випливли з Чорного і зробили свої діла в Сирії, були змушені повертатися назад через Гібралтар у Балтику?
показати весь коментар
02.01.2024 18:16 Відповісти
Скоріш за все так. Не знаю, нам би це було вигідно.
показати весь коментар
02.01.2024 18:20 Відповісти
Ні, не так. Зовсім не так. Кацапокораблі шастали туди-сюди у 2016 році, як у себе вдома. Плювати туркам було тоді на Конвенцію Монтрьо.

Ось лиш один такий заплив: https://www7.kasparov.org/material.php?id=5832F5A328A3B
показати весь коментар
02.01.2024 18:24 Відповісти
Тому що Сірія знаходиться не в Чорному морі. І до чого тут 2016? Боїтесь, що в Німеччині буде багато сірійських біженців? Краще українських біженців бійтеся)
показати весь коментар
02.01.2024 18:25 Відповісти
До чого взагалі Ваш коментар?

Моє повідомлення було не про біженців, а про тотальну гнилість нинішнього турецького уряду, який задля "карошіх атнашеній з уважаємимі партньорамі" готовий хоч щодня впроваджувати політику подвійних і потрійних стандартів.
показати весь коментар
02.01.2024 18:27 Відповісти
Турки не пропускають зараз військових кораблів, а то був би хай на весь світ. Але не переживайте за рашистів. Вони можуть через волго-донський канал багато чого поставити у Чорне море. На відміну, від нас, в України такої можливості немає.
показати весь коментар
02.01.2024 18:32 Відповісти
Конвенція Монтре немає відношення до Середиземного моря, де знаходиться Сірія.
показати весь коментар
02.01.2024 18:26 Відповісти
Плять... На якій підставі вищезазначений військовий корабель тоді увійшов у Чорне море??

Корабель країни, яка воює. Раша тоді брала безпосередню участь у війні у Сирії.
показати весь коментар
02.01.2024 18:29 Відповісти
Якщо корабль постачання, без зброї, може ї пропустять назад.
показати весь коментар
02.01.2024 18:24 Відповісти
Ти "дурня включаєш" - чи дійсно не розумієш? Дія цієї Конвенції стосується лише статусу ВМФ в акваторії ЧОРНОГО моря Там є обмеження і по проходу кораблів воюючих сторін через Босфор І навіть часу перебування в акваторії кораблів нечорноморських країн у мирний час Що там робиться на південь після Босфору - для Конвенції однаково!
показати весь коментар
02.01.2024 18:28 Відповісти
Дивіться мій коментар нижче. 2016-го року мінімум 9 разів чисто військові судна шастали туди-сюди без жодних проблем.
показати весь коментар
02.01.2024 18:25 Відповісти
Дивиться краще на календар. Зараз 2024)
показати весь коментар
02.01.2024 18:27 Відповісти
No further comments. Ви не розумієте, що я пишу, я так само не розумію Вашої думки. Гарного дня.
показати весь коментар
02.01.2024 18:30 Відповісти
Тому що ви трохи не в тему пишете. Вчить матчастину, що таке конвенція Монтре, чому у Сірію можна було. По-друге, ситуація в Сірії у 2016 році, немає відношення до 2024 війни Рф і України.
показати весь коментар
02.01.2024 18:34 Відповісти
Ні! ти таки "дурня включаєш" Рішення про заборону проходу приймає Туреччина - як власник території А вона коли таке рішення прийняла? Після початку повномасшиабної війни! ТОбто після 24:02:2022 року
показати весь коментар
02.01.2024 18:32 Відповісти
Конвенція стосується війни у Чорному Морі. Сирії там немає. Могли шастати скільки завгодно. Коли почалася війна у Чорномсу Морі - конвенцію застосували. А саме, після початку повномасштабки.
показати весь коментар
02.01.2024 18:35 Відповісти
> Конвенція стосується війни у Чорному Морі.

Ви читали текст конвенції?

Можете надати підтвердження своїх слів?
показати весь коментар
02.01.2024 18:50 Відповісти
Я читав! І що далі? Тому й пробую тобі "утовкти це знання в голову" А ти "уперся рогом в землю" - і слухать нікого не хочеш!
показати весь коментар
03.01.2024 09:27 Відповісти
То наведіть відповідні цитати з її тексту.

Мені "товкти" нічого не треба. І навчіться нарешті писати ввічливо. 🤔
показати весь коментар
03.01.2024 14:01 Відповісти
Ти ж її вже цитуєш! То відкрий і перечитай детальніше Я не наймався працювать для тебе "тлумачем юридичних текстів" Я звик це робить за гроші!
показати весь коментар
03.01.2024 14:09 Відповісти
Решение Турции не пропускать тральщики через пролив вполне ожидаемо и закономерно - минный тральщик как его не крути военное судно и пропустив их создастся прецедент которым сразу же воспользуется мордор и начнет создавать такое давление , и поднимет такой вой во всех возможных инстанциях , а крыть особо будет нечем .
показати весь коментар
02.01.2024 17:54 Відповісти
и что? послать их подальше и что они сделают?
показати весь коментар
02.01.2024 22:48 Відповісти
а включить голову уже нет ? , ну да я понимаю сложно
показати весь коментар
02.01.2024 23:00 Відповісти
Ну тоді нехай побільше турецьких суден підірвутьсяна російських мінах.
Нехай міни вибухають у самому Босфорі.
показати весь коментар
02.01.2024 18:15 Відповісти
Цивілізації потрібно нарешті провести чіткий кордон між собою і аллахакбарами-гюль-гюль-чітай.
показати весь коментар
02.01.2024 18:16 Відповісти
Оце тобі і нато і **ято.І вашим,і нашим..
показати весь коментар
02.01.2024 18:19 Відповісти
Нашим керманичам треба знати військову історію. В другу світову Турки не пускали в Чорне море німецькі кораблі. Адмірал Деніц всі бойові судна переправляв Дунаєм. Тим же шляхом евакуював. Але назад змогли повернутися лише два корабля, решта були розстріляні румунами які наприкінці війни переметнулися на бік Сталіна.
показати весь коментар
02.01.2024 18:33 Відповісти
а може це тральщики для Болгарії?
показати весь коментар
02.01.2024 18:35 Відповісти
Ну нехай передадуть Румунії/Болгарії, які проблеми?
показати весь коментар
02.01.2024 18:41 Відповісти
Стаття 19


Під час війни, коли Туреччина не є воюючою стороною,військові
кораблі користуватимуться правом повної свободи проходу і
судноплавства у Протоках на тих самих умовах, які зазначені у
статтях 10-18.

Проте військові судна воюючих держав не мають права проходити
через Протоки, за винятком випадків, які виникають із застосування
статті 25 цієї Конвенції, а також у разі надання допомоги державі,
яка є жертвою агресії, у силу договору про взаємну допомогу, який
є обов'язковим для Туреччини, укладеного у рамках Статуту Ліги
Націй, зареєстрованого й опублікованого згідно з положеннями
статті 18 цього Статуту.
показати весь коментар
02.01.2024 18:57 Відповісти
Турецький холуй куйла.співучасник рашистської окупації українського Криму у 2014 році,як і співучасник війни 22 го року ,а відтак співучасник вбвства рашистським нелюдом українського народу...
показати весь коментар
02.01.2024 19:01 Відповісти
Стамбульський канал (тур. Kanal İstanbul) - назва проєкту штучного водного шляху, який будується в Турецькій Республіці на європейській стороні, що з'єднає Чорне море з Мармуровим морем.
Только случайно, ввиду оптимизации логистики канал будет проходить по земле семьи Пердогана. Он не будет подпадать под конвенцию.
Такая, альтернативная проходная в Черное море
показати весь коментар
02.01.2024 19:16 Відповісти
Друзі від ворогів відрізняється по діям. Бо пиз@іти то одне а підтримувати то інше.
показати весь коментар
02.01.2024 19:32 Відповісти
а може через Дунай ?
показати весь коментар
02.01.2024 19:57 Відповісти
Есть другой речной путь, через Европу и Дунай!
показати весь коментар
02.01.2024 20:03 Відповісти
Формально турки правы. Но этот запрет можно легко преодолеть офоримв корабли на Болгарию и затем уже Болгария передаст их Украине. Турки не имеют права задерживать военные корабли страны у которой береговая линия на ЧМ и которая НЕ участвует в войне-тоесть Болгарии или Румынии
показати весь коментар
02.01.2024 20:08 Відповісти
Тральщики это конечно хорошо, но ЛУЧШЕ бы Великобритания поставила дальнобойные РАКЕТЫ и спутникоувую информацию для уничтожения свино-сабачьих штабов и скопления их войск, ж,д узлов, крымского моста.
показати весь коментар
02.01.2024 21:21 Відповісти
Тральщики не авіаносці пройдуть і через канал Рейн-Майн-Дунай, але там в засідці сидить ще один ******
показати весь коментар
02.01.2024 22:03 Відповісти
********.
показати весь коментар
02.01.2024 22:12 Відповісти
Зрозуміло чому колись слово "Турок" було образловим.
показати весь коментар
07.01.2024 08:37 Відповісти
Сторінка 2 з 2