9219 відвідувачів онлайн
23 447 177

Новий законопроєкт про мобілізацію в Україні вже переданий на ознайомлення нардепам після розгляду Комітету ВР

мобілізація

Новий законопроєкт №10378-1 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення окремих питань мобілізації, військового обліку та проходження військової служби" поданий на розгляд профільному комітету Верховної Ради наприкінці грудня, а 1 січня його передали на ознайомлення народним депутатам.

Про це йдеться на сайті парламенту, інформує Цензор.НЕТ.

Зазначено, що ініціатором законопроєкту є народний депутат з "ЄС" Олексій Гончаренко.

Згідно з порівняльною таблицею, законопроєкт передбачає демобілізацію військових через 18 місяців служби, а також звільнення строковиків через місяць після набрання законом чинності й відстрочку від мобілізації 12 місяців.

Крім того, пропонується надати право на звільнення особам з інвалідністю не лише 1 та 2 груп, а й 3 групи. Серед іншого у документі йдеться про заборону мобілізації осіб з 3 групою інвалідності.

Також передбачена відстрочка від мобілізації чоловіків осіб з інвалідністю. Водночас передбачається відстрочка для здобувачів освіти, які вчаться і здобувають рівень вище за вже здобутий.

Топ коментарі
+23
данілов, клименко, стефанчук, шуляк, веніславський, портнов та інша иліта вивезла своїх синків закордон аби їх не мобілізували.
показати весь коментар
03.01.2024 16:03 Відповісти
+20
Уже видел три варианта,посмотрим что будет на выходе.Власть которая призывает инвалидов на фронт при сотнях тысяч молодых пенсионеров силовых структур будущего иметь не будет.
И если элита не отправила в армию своих детей,то это не наша элита.
показати весь коментар
03.01.2024 15:56 Відповісти
+11
Помирати вже ніхто не хоче, хоч який "проєкт" підписуй, все закінчиться першим же спалахом цивільних проти тцк, і таке враження що саме це мета зешобли.
показати весь коментар
03.01.2024 16:07 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
У людей, які мають хорошу зарплату, а тому і мають бронь (згідно з новим законопроєктом про мобілізацію) - їх не мобілізують.

Інвалідів 3 гр. які, найімовірніше, хорошої зарплати, а то й зовсім зарплати взагалі не мають - мобілізують. Бо великої зарплати в них немає саме тому, що вони інваліди, пояснюю, якщо це важко усвідомити.

І ось ці люди, які не мають здоров'я, щоб добре заробляти, повинні йти воювати за 95 квартал, за пику Женечки Кошового, за синів і родичів депутатів і воєнкомів, за всі ці елітні пики в спортзалах і Буковелях, поліцейських, СБУшників і держслужбовців із кінськими зарплатами і такими ж пиками.
І за тих, звісно ж, у яких це здоров'я, для того щоб добре заробляти, є.

6000 військовозобов'язаних щодня залишає країну - тобто держава (==держслужбовці) не виконують і/або прямо порушують закон - не виконують свої обов'язки, і вони ж - мобілізації не підлягають! Як і поліція та СБУ (люди, які прислали країні + у хорошій фіз. формі + вміють професійно поводитися зі зброєю) - взагалі. Це - що взагалі???🤯🤯🤯🤯

Загалом, я вважаю, владі взагалі не потрібно соромитися, і обмежуватися напівмірами: на фронт, прямо на нуль, треба відправляти інвалідів 1-ї групи. Вони практично всі на інвалідних візках - тож транспортна проблема відпадає сама собою (от які ж хитрюги, думали відсидітися, непогано собі влаштувалися, еге ж?🤗). Це економія раз.
У першому ж бойовому зіткненні їх всіх буде вбито, це очевидно (але ж нічого страшного, як сказала помічниця Залужного, бо ж всі ми коли-небудь помремо - а тут така зручність - всі одночасно). І це економія -2. Їх можна економно всіх поховати у братській могилі, і головне(!) - це ж скільки коштів звільняється в державі! Ще ж не всі держслужбовці (які, ми попередньо визначили, складали присягу країні, але пропускають щодня 6000 військовозобов'язаних через кордон😎) забезпечені елітними авто та нерухомістю. Це ж непорядок, треба допомогти виправляти цю кричущу несправедливість!

Etc ... Etc ...

Загалом, я думаю, хід думок має бути зрозумілим...

...

Цього цілком достатньо знати про теперішню державу Україна.

Я не буду брехати, що не боюся. Боюся. Але є таке поняття як "треба". Ось треба і все. Захищати країну треба та ін. та ін. -
навіть немає сенсу перераховувати.
Але коли бачиш, що влада дерибанить гроші як востаннє, як ніхто за це не відповідає, а люди зі свого мізера донатять
на ЗСУ, а воєнкоми і члени медкомісій купують вілли в Іспаніях, гуманітарку крадуть просто зі складів
як під час війни кладуть бруківку,
замість того, щоб одягнути-взути-екіпірувати армію, як НЕ йдуть захищати країну євгени кошові та "посони" з 95-х кварталів,
родичі депутатів, воєнкомів, а "мучаться" по курортах, спортзалах і закордонах, коли...
...

ТО ДУМАЄШ "ТАК БЛ.., МАБУТЬ, ВИХОДИТЬ, ЩО - НЕ ТРЕБА!!!

...

Є вислів "Долг Родине, отдать долг Родине..." . Тільки чомусь усі ті, хто Батьківщині найбільше винен (наша Иліта, і всі
тут вищезгадані) віддавати цей борг абсолютно не поспішають, а вимагають цього від народу.

ОСЬ І ВСЕ ПИТАННЯ.

СПОЧАТКУ БОРГИ СУСПІЛЬСТВУ, ДЕРЖАВІ, БАТЬКІВЩИНІ ПОВИННА ВІДДАВАТИ ЕЛІТА (ЯК ЦЕ БУЛО, НАПРИКЛАД, У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ В 1МВ І 2МВ - УСЯ АРИСТОКРАТІЯ БУЛА НА ФРОНТІ.
ЦЕ Ж СТОСУЄТЬСЯ ********* ІЗРАЇЛЮ. ВСІ, БІДНІ Й БАГАТІ - САМІ ПОВЕРТАЛИСЯ ЗЗ-ЗА КОРДОНУ ДЛЯ ЗАХИСТУ СВОЄЇ КРАЇНИ.

ПИТАННЯ - ДЕ ЗНАХОДИТЬСЯ ЗАРАЗ НАША? ЇХ НА ФРОНТІ - МОЖНА НА ПАЛЬЦЯХ ПЕРЕРАХУВАТИ. ПО ПАЛЬЦЯХ ОДНІЄЇ РУКИ).

А НЕ НАВПАКИ.
АБО ХОЧА Б НА РІВНІ. ЦЕ ТЕЖ НЕ ДУЖЕ СПРАВЕДЛИВО, АЛЕ ХОЧА Б ТАК.
А НЕ ТЕ, ЩО ВІДБУВАЄТЬСЯ ЗАРАЗ

КРПК

Йти воювати, бути мобілізованим пересічному громадянину є сенс тільки у 2-х випадках:
1: разом із ширнармасами мобілізується й еліта, яка - попереду, на фронті, на вістрі атаки
2: якщо еліта цього робити не збирається, то спочатку еліту акуратно і ввічливо розвішують на всіх стовпах (роблячи згодом контрольний постріл у голову), а тільки ПОТІМ ширнармаси мобілізуються і йдуть на фронт (у п. 2: важлива послідовність, вона саме така)

...
Жодного іншого, окрім цих двох вищезгаданих випадків, йти воювати і помирати обивателю сенсу немає ніякого абсолютно.
😎

ІНАКШЕ МИ ВІД РОСІЇ НІЧИМ НЕ ВІДРІЗНЯЄМОСЯ
ТОЧНІШЕ - ВІДРІЗНЯЄМОСЯ. ТІЛЬКИ В ГІРШИЙ БІК
показати весь коментар
03.01.2024 16:30 Відповісти
Цікаво, як на це свято популізму відреагує "отаман" Залужний?
показати весь коментар
03.01.2024 16:56 Відповісти
Настав вирішальний момент у сприйнятті правильності рішення наріду на виборах у 2019 році. Мабуть з сьогоднішнього дня біля ТЦК вишикуються черги від 73% і вони не дадуть пройти вперед тих людей, які підтримували іншу політичну силу. Чи все-таки будуть втікати?
Особисто я пропоную всім 73% призивного віку перед мобілізацією видавати не автомати, гармати, танки, ракети, а кожному по 2 шматка асфальту, маленький для жбурляння по піхоті і великі знищувати танки і літаки. Я думаю, що всі і навіть вони погодяться, бо до 2022 року підтримували "велике крадівництво", а не укріплення ЗСУ.
показати весь коментар
03.01.2024 17:03 Відповісти
Зеленський обіцяв закінчити війну, а не розпочати таку. Тому мене така риторика дивує, ніби ті люди хотіли воювати, що ви їх зараз посилаєте.
показати весь коментар
03.01.2024 17:20 Відповісти
а по факту спровокував нове загострення. т.зв. "повномасштабку"
показати весь коментар
03.01.2024 17:22 Відповісти
Я розумію. Але люди голосували не за це, вони то якраз війни і не хотіли. Інша справа, що все сказане ним було лютим популізмом, брехнею
показати весь коментар
03.01.2024 17:26 Відповісти
так от тезка і пропонує тим, хто не хотів війни, а по факту довели її до "повномасштабки", зайняти черги до ТЦК
показати весь коментар
03.01.2024 17:33 Відповісти
Але це якось нелогічно. Людина не може відповідати за вчинки іншої людини
показати весь коментар
03.01.2024 17:37 Відповісти
морально - мають відповісти, чергами в ТЦК
показати весь коментар
03.01.2024 18:35 Відповісти
показати весь коментар
04.01.2024 02:41 Відповісти
Ідіот то ти,до речі безповідальний, бо вибравши наркомана президентом не хочеш за свої дії відповідати.
показати весь коментар
04.01.2024 13:04 Відповісти
За такі заяви можна і по лицю отримати. Добре, що у житті ви таке нікому не скажете.
показати весь коментар
04.01.2024 13:08 Відповісти
Та чому, завжди могу в лице Зе білу сказати що він Зебіл, навіть в табло дати, совість потім хоч заспокоється, бо все від себе залежне зробив, а головне біле білим назвав а чорне чорним.
показати весь коментар
04.01.2024 13:11 Відповісти
Та так, все ви можете, але у житті ще жодного не знайшли, все з вами зрозуміло
показати весь коментар
04.01.2024 13:14 Відповісти
Подоляцький йди краще по адресі крейсеру москва, бо починаєш просто виставляти себе ідіотом.
показати весь коментар
04.01.2024 13:18 Відповісти
А те що ви Зебіли безвідповідальні це факт - за свої слова і дії відповідати треба, так роблять чоловіки.
показати весь коментар
04.01.2024 13:12 Відповісти
А шо вже аргументи закінчились на виправдання свого Зе нарко куміра 😁
показати весь коментар
04.01.2024 13:15 Відповісти
Він не мій кумір та ніколи ним не був, це ви вигадила, а виправдовуватися перед вами я не збираюся. Просто набридла необгрунтована маячня, яку ви несете.
показати весь коментар
04.01.2024 13:21 Відповісти
Чергові виправдання Зе виборця, нічого нового.
показати весь коментар
04.01.2024 13:27 Відповісти
Будьте здорові
показати весь коментар
04.01.2024 13:27 Відповісти
Не хворати
показати весь коментар
04.01.2024 13:31 Відповісти
А тому людям, а точніше зеленим баранам потрібно було хоч трішечки думати. Не підуть же вони на операцію апендициту до стоматолога, а будуть шукати досвідченого хірурга. Думали, що ця війна з кацапами якийсь жарт? Проголосували за відоси, а хотіли закінчення війни? Якщо бажали закінчення війни, то потрібно було голосувати за того, хто робив ракети, а не того, хто витрачав гроші на ракети під асфальт.
показати весь коментар
03.01.2024 17:37 Відповісти
Просто треба ввести кримінальну відповідальність за невиконання передвиборчих обіцянок. Але такого, на жаль, ніхто ніколи не введе. Кожен презедент, більшість депутатів, якщо не всі, на них виїжджають, бо люди їм довіряють. З приводу асфальту, Зеленський не казав, що я закрию всі ракетні програми, висаджу мільярд дерев та відремонтую на всі гроші дороги, по яким пущу кацапів. А з приводу вашого порівняння. Президентом не народжуються і на нього не вчаться, тому порівняння не доречне. Тоді б вже порівнювали з молодим стоматологом та стоматлогом з досвідом, але знову ж таки. Відсутність досвіду це не показник, що людина буде такою, яким віявився наш презедент. Не у нас одних людина займає таке місце з кіноіндустрії
показати весь коментар
03.01.2024 17:44 Відповісти
Просто просто головою треба думати.
А відповідати за свій вибір все одно треба - зараз це всім виборцям Зе ідти в окопи.
показати весь коментар
04.01.2024 02:43 Відповісти
При Ющенку йшов посилений розвал армії. Масово закривались військові містечка, техніка, озброєння та майно розпродувались шаленими темпами. І що? Ви багато відповіли за свій вибір?
показати весь коментар
04.01.2024 08:40 Відповісти
Що президент наркоман що його виборці такі як ти - ні х*ра за своїдії відповідати не хочуть.
При Ющенку долар бу по 5 гривень дебіл і війни не було, бо армія ще була і не слаба.
показати весь коментар
04.01.2024 13:09 Відповісти
А зарплата при Ющенку яка була?) Як я люблю отакі аргументи. Зазвичай, таке кажуть за Януковича, але це вже щось новеньке
показати весь коментар
04.01.2024 14:10 Відповісти
Та ти бачу дебіл ТУПИЙ з великої літери.
При Ющі була зарплатня по відношенню до купівельної спроможності найбільша мабуть зі всіх президентів з часів Кучми.
показати весь коментар
04.01.2024 14:48 Відповісти
Відкрийте статистику, клоуне
показати весь коментар
04.01.2024 14:58 Відповісти
Розвиток у вас теж в ті часи припинився, чи ще раніше?
показати весь коментар
04.01.2024 15:05 Відповісти
Сподіваюсь, що вам за це добре платять) Хоч ваші аргументи того і не варті
показати весь коментар
04.01.2024 14:59 Відповісти
А по факту куйлу було пофігу що думає Зеля чи Порох, він війну готовив...
показати весь коментар
03.01.2024 17:45 Відповісти
По факту кацапи на сильних не нападають, тільки на ослаблених як Зе ослабив ЗСУ і відводив війська з розмінуванням Чонгару.
показати весь коментар
04.01.2024 02:44 Відповісти
ху-ло напало в лютому 2014 року. Може згадаєте хто тоді був Верховний. Порошенко отримав країну вже у війні і завдяки дипломатичним та управлінським здібностям заморозив конфлікт. Але в 2019 році вирішили замінити мураху на бабку (стрекозу), яка обіцяла стати вироком України. Мрії збуваються.
показати весь коментар
04.01.2024 07:43 Відповісти
Так, будемо чіпляти по два великих шматки асфальту на ноги, перед зануренням в Дніпро, всім, хто закликає зривати мобілізацію.
показати весь коментар
03.01.2024 17:32 Відповісти
А ніхто не закликає зривати мобілізацію, особисто я тикаю носом зелену масу в те, що вони натворили. Вони голосували за асфальт, а не ракети? То хай негайно йдуть в ТЦК, беруть куски асфальту і вперед. Чи за їх дурості мають гинути інші? Якщо подивитися у процентному відношенні 73% до всіх жителів України, то там будуть мільйони, а нам потрібно всього 500 тисяч. Ці 500 тисяч можуть бути легко сформовані тільки із актива низової і середнтьої ланки активістів "слуг". То де вони? А почав зривати мобілізацію один високий чин, який спочатку чомусь звільнив всіх воєнкомів і поганих і патріотів, а потім розвів корупцію і розділив народ на своїх і на чужих. Своїм різні довідки і випускав за кордон, а чужим повістки і на фронт. Думаєте люди цього не побачили? Цим той чин відбив весь патриотизм навіть у тих людей, які ще в щось вірили. Це моя особиста точка зору. Я можу і помилятися, але я так це бачу. Якщо Херпіду дасть команду призвати на фронт "бійців" "95 кварталу" в повному складі, то і всі решта підуть і не будуть ховатися від повісток. Як Ви думаєте, заради України Херпіду направить у війська орденоносців?
показати весь коментар
03.01.2024 17:48 Відповісти
Покажи, де в передвиборчій програмі зеленського було: закрию ракетні програми.
показати весь коментар
03.01.2024 20:04 Відповісти
А до чого тут передвиборча програма? Сиділи тихо, коли він закривав програму, коли відводив війська, коли розформовував підрозділи і забороняв стріляти? Херпіду тупо розвів зелених баранів, то гайда всі на захист наголосованого і не сперечатися.
показати весь коментар
03.01.2024 22:52 Відповісти
До чого програма? Це з чийого коментаря: "Вони голосували за асфальт, а не ракети"? Тому я і запитую: де в передвиборчій програмі зеленського щось про асфальт чи ракети? І так, чому ВИ тихо сиділи, коли закривав програму, відводив війська і т.д.? Тоді все влаштовувало?
показати весь коментар
03.01.2024 23:16 Відповісти
бо зелене бидло яке і досі не хоче нести відповідальність за свої вчинки ,наслідками яких сталася війна підтримувало свого лідора коли воно розмінувало,закривало ,будувало і навіть тоді коли "літачки летять будем бамбить і мама любит скорость"
показати весь коментар
04.01.2024 06:37 Відповісти
Війна з 14-го, якщо в тебе пам"ять відбило. Наслідок чого?
показати весь коментар
04.01.2024 08:27 Відповісти
Господи, ну и че ты выcpaл, клоун?) Удали комментарий и не позорься. И кто тебе сказал, что избрали бы мы Порошенка, то война не началась бы сразу в 2019? Все вы задним числом умные, но вся проблема в том, что при порошенке война началась бы сразу. А с Зеленским они сначала думали что получится договориться и что он прогнется, этим и обьясняется окно в 2 года. Но когда начались санкции против опзж и их каналов и жесткая риторика направленная против россии, путятишна сразу поняла что договориться не получится. Это и дало толчок в войне. Но с твоими тремя извилинами проследить такую простую логическую цепочку представляется невозможным к сожалению, а задним числом все мы умные.
показати весь коментар
04.01.2024 03:39 Відповісти
" И кто тебе сказал, что избрали бы мы Порошенка, то война не началась бы сразу в 2019"- звичайна логіка.Війна почалася в 2014 і завдяки Порошенку перейшла у "сплячий формат".Тому і при Порошенку залишалася б такому стані і далі.Хоча яка логіка це не для вАС
показати весь коментар
04.01.2024 06:45 Відповісти
В якому сплячому? Що ти верзеш? Кацапи всі ці роки готувались до війни і готували економіку до обходу санкцій. Війна почалась би в будь-якому разі. Уникнути її можна було єдиним способом: дати добровільно воду і сухопутний коридор на Крим та виконати інші забаганки куйла. Назви президента, який би це зробив.
показати весь коментар
04.01.2024 08:32 Відповісти
И да, претензии к дорогам это вообще цирк. Судя по всему интеллектом особи вроде тебя не особо отличаются, если вы не в состоянии понять как хорошие дороги влияют на войну. Логистика - это основа войны. Без хороших дорог эта война бы вполне уже могла быть проиграна. Так что удаляй свой высер и не позорься так больше, промолчи лишний раз - за умного сойдешь
показати весь коментар
04.01.2024 03:43 Відповісти
Ти будеш чекати, поки підуть в армію 73%, а потім 99%, а потім депутати, а потім ті депутати, які прийдуть замість попередніх депутатів, і так до безкінечності, але сам на фронт не підеш, будеш оправдувати свою боягузливість і небажання захищати країну.
показати весь коментар
04.01.2024 05:37 Відповісти
Знищемо ухилянтів як клас.
показати весь коментар
03.01.2024 17:11 Відповісти
Народ, ви що, не зрозуміли, що це - альтернативний законопроект від опозиції на противагу ?
показати весь коментар
03.01.2024 17:21 Відповісти
так він більш адекватний, тільки розширили повноваження органів влади щодо організації та контролю ,ще поліція буде перевіряти та фіксувати на камери наявність у чоловіків не паспорту, а саме військовооблікового документу.
показати весь коментар
03.01.2024 20:17 Відповісти
хто купив інвалідність зразу ж чухнули. Не сидять тут. До того ж є два типи - пожиттєво - коли реально всьо і не відросте та на рік. Ну зробіть перевірку більш ретельною на наступній комісії. Чого ж карлики без ока повинні ВЛК проходити та чи "одужувати" чи гроші заносити?
показати весь коментар
03.01.2024 17:30 Відповісти
Тому що згідно 402 наказу майже всі інваліди 3 групи будуть просто придатні, бо визначення обмежено придатний прибирають. Хоча визначення обмежено придатний по факту теж ніяких особливих преференцій не давало.А там як вийде, або від хвороби сконає, або вб'ють, або поранення.
показати весь коментар
03.01.2024 18:24 Відповісти
показати весь коментар
03.01.2024 18:16 Відповісти
Біжать через кордони у різні боки, хто навіть став водолазом, щоб пройти до Румінії, хтось багатодітним батьком, хтось доглядає за хворим батьком і його супроводжує до Європи на лікування, як пан Дубінський, хтось став волонтером і поїхав за "броніками" до Європи, як син портнова і не повернулися. Я не пам'ятаю, щоб за президенства Порошенко ганялися за людьми, запихували в автобуси, підробляли довідки та інше. Завжди були добровольці і мотивовані військові. Правда були і криворізьку чотирижди ухилянти, які не перевелися сьогодні. Але сьогодні вони отримують ордена і зберігають свої дупи в теплі, висміюючи пересиленців, які за їх дуроситі втратили все. Пройшла масова дискредитація воєнкомів, медиків, людей, яких мають призивати, поліцію... і тільки не себе рідненьких - "слуг" та "ригів".
показати весь коментар
03.01.2024 22:59 Відповісти
Про синів, що не поспішають повертатись, будь ласка, докладніше. Про всіх синів.
показати весь коментар
03.01.2024 23:19 Відповісти
https://www.youtube.com/watch?v=AhS3yf3H6OY (296) Борг громадянина - YouTube
показати весь коментар
03.01.2024 19:05 Відповісти
Секте святого Залужного рекомендую посмотреть это
https://www.youtube.com/watch?v=V4t5eVD3jlk Чому ми програємо? (youtube.com)
показати весь коментар
03.01.2024 19:20 Відповісти
Закон може бути ідеальним та зразковим, тільки це не означає що завтра біля ТЦК вишикуються черги, бо піпл пристосувався сидіти за спинами інших.
показати весь коментар
03.01.2024 19:56 Відповісти
https://www.youtube.com/watch?v=YlbrX28R6yw Що визначає справжнього українця. Обов'язковий призов (youtube.com)
показати весь коментар
03.01.2024 20:39 Відповісти
Короче кажучи - #уй вже кого знайдеш йти до вiйська, а далi буде ще веселiше.
показати весь коментар
03.01.2024 22:59 Відповісти
Приймай, не приймай, на виході все одно отримаєте йух. Народ довели до того стану, коли краще просто втікти за кордон (якщо є клепка в голові, зробити це не надто тяжко), або відсидіти у тюрмі (якщо не має можливості покинути цю територію), ніж піти на м"ясо у окоп. Зеленожопі провалили абсолютно все, що тільки можна.
показати весь коментар
03.01.2024 23:08 Відповісти
Интересно, власть читает эти комментарии? Даже при том, что на войну упакуют заветные 500 тыс украинцев, как эти украинцы будут воевать? Если человек не хочет что-то делать, он, максимум, будет делать это кое-как. Смеялись над российскими чмобиками, а получим своих. Пушечное немотивированное мясо. И второй вопрос - бюджет. Деньги есть, для начала? Или их должны родственники и волонтеры снарядить?
показати весь коментар
04.01.2024 03:14 Відповісти
"как эти украинцы будут воевать"-м,ясом ,як і раніше Оскільки ЖОДЕН з керівницва м,ясокомбинату не залишив свою посаду і з нетерпінням чекає на наступну поставку
показати весь коментар
04.01.2024 06:52 Відповісти
BBC

Так, право на бронювання можуть отримати українці, що сплачують до бюджету податок на доходи фізосіб близько 6 тис. гривень щомісяця (це не враховуючи 1,5% військового збору та 22% єдиного соціального внеску (ЄСВ)).

Така сума відповідає офіційній зарплатні близько 33,4 тис. гривень. Це більш ніж в два рази перевищує середню зарплатню по Україні, відповідно до даних Пенсійного фонду. І на 65% більше середньої зарплатні по Києву, відповідно до ресурсу Work.ua.

Обговорюється також варіант звільнити від мобілізації тих, за кого роботодавець платить ЄСВ в розмірі близько 14,5 тис. гривень (що відповідає зарплаті у 66 тис. гривень).

Для працівників IT-сектору, яких звільнять від служби, обговорюють мінімальний поріг зарплати в еквіваленті 3200 доларів.

Принцип - плати податки або служи - хочуть розповсюдити і на фізосіб підприємців, але поки що готової схеми не напрацювали.

Джерело ВВС Україна, близьке до офісу президента, підтвердило, що такі плани справді обговорюють. Мовляв, в української економіки великі проблеми, і її слід якось утримувати на плаву.

Противники кажуть, що ініціатива - "плювок в обличчя добровольцям", що вона дискримінує за майновою ознакою, ділить суспільство на тих, хто може "відкупитись" від армії, і тих, хто не може, а отже закладає ґрунт для великого соціального невдоволення.
показати весь коментар
04.01.2024 08:22 Відповісти
Для IT треба 10 процентів вводити, і стаж 1 рік. 3000 доларів дуже багато. 2000 норма. І усі довольні. 3000 доларів податків за рік з 24000, це дуже мало. 40 процентів в Німечинні
показати весь коментар
04.01.2024 10:22 Відповісти
Стаття 103. Президент України обирається громадянами України на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування строком на п'ять років.
Після цього сроку, які повноваження будуть у Зеленського?
показати весь коментар
04.01.2024 10:11 Відповісти
Сторінка 2 з 2