15 196 82

Залізниця, яку росіяни будують на окупованих територіях, може стати серйозною проблемою, - Буданов

залізниця

Як передає Цензор.НЕТ із посиланням на УП, про це в ефірі телемарафону заявив глава ГУР МО України Кирило Буданов.

"Росія насправді вже понад рік будує залізницю, щоб з'єднатися з нашими південними тимчасово окупованими територіями. Цей процес вже майже завершений, і це може становити для нас серйозну проблему.

Але сподіваюся, що із сухопутною ділянкою залізниці якось ми справимося.

В цьому досвід у всіх є, і це набагато легше, ніж питання Кримського мосту", - зазначив Буданов.

Топ коментарі
+51
Коли буданов тільки клепає відосіки один за другим, а бойовий досвідчений полковник Червінський в буцегарні,то залізна дорога сама собою не зруйнується.
показати весь коментар
31.03.2024 17:39 Відповісти
+32
Попроси Зеленского дать тебе ракеты "Вильха М". Они помогут разрушить эту дорогу и технику, которая ее строит. А если ракет не окажется, то хотя-бы 2-3 машины с асфальтом. Зеленский уверен что это равноценная замена.
показати весь коментар
31.03.2024 17:45 Відповісти
+30
не просто проблемою.. ця залізниця забетонує окупацію півдня та зробить його аванпостом подальшої окупації
показати весь коментар
31.03.2024 17:38 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
не просто проблемою.. ця залізниця забетонує окупацію півдня та зробить його аванпостом подальшої окупації
показати весь коментар
31.03.2024 17:38 Відповісти
*плацдармом
показати весь коментар
31.03.2024 17:40 Відповісти
ну будете смеяться... но эта дорогу как то не возвелась в годы СССР и Независимости это же бред из Бердянска в Мариуполь по кругу 200 -400 км в зависимости от того-- каким кругом ехать... км а по прямой 72 .. а какие проблемы то для Украины такая дорога давно нужна я об участке по Украине.. так что а перекрыть дорогу не такая и проблема..
показати весь коментар
31.03.2024 17:49 Відповісти
бердянськ з маріуполем по морю ніяк не пов'язані?
показати весь коментар
31.03.2024 17:54 Відповісти
Вони були пов'язані через Токмак і Волноваху
показати весь коментар
31.03.2024 17:56 Відповісти
Та напряму, автотранспортом через Ялту і Урзуф! Тільки не кримські. І це всіх влаштовувало. Але, війна...
показати весь коментар
31.03.2024 18:45 Відповісти
Товари возити вигідніше залізницею
показати весь коментар
31.03.2024 20:23 Відповісти
економічна доцільність
дорога є північніше
показати весь коментар
31.03.2024 17:54 Відповісти
Поясню по экономическую состоятельность до 2014 года Луганс так и не бы соединён с дорогой 62 км на Киев чтобы заехать в Луганс или кргом600 км через донецкую область или через Харьков и Белгородскую области к чему все привело номинально Луганск Украина а по факту поезд в Россию .а по железке это грузы включая военные и так далее прямой дороги Бердянск Мариуполь никогда не было расстояние 71-95 км смотря как петлять
показати весь коментар
31.03.2024 18:19 Відповісти
Нам зачем эта информация???
показати весь коментар
31.03.2024 18:15 Відповісти
це запитання до вас
показати весь коментар
31.03.2024 18:20 Відповісти
Ви може не в курсі, але залізницю пошкодити легче легкого.
показати весь коментар
31.03.2024 19:16 Відповісти
Треба шкодити не залізницю, а локомотиви. Ми ж дронами до мацкви вже дістаємо; то у чому проблема, будьонов?
показати весь коментар
31.03.2024 20:56 Відповісти
Яка глубока думка…

А то ніхто цего не знае!?

Робіть свою справу. Меньше слів- більше діла.
показати весь коментар
31.03.2024 20:55 Відповісти
та воно настільки зрозуміло, шо навіть мало хто стане оформлювати цю думку в слова. А я мав наснагу і не полінувався. Ото і вся моя заслуга.
показати весь коментар
01.04.2024 00:54 Відповісти
Коли буданов тільки клепає відосіки один за другим, а бойовий досвідчений полковник Червінський в буцегарні,то залізна дорога сама собою не зруйнується.
показати весь коментар
31.03.2024 17:39 Відповісти
Залізницю простіше ремонтувати ніж міст. Рейку переставили, гравію під шпали підсипали і потяги поїхали.
показати весь коментар
31.03.2024 17:40 Відповісти
Можно вспомнить про старые мины МЗД -5 в деревянных (пластиковых) корпусах которые надолго могут заблокировать любую дорогу тем более там был часовой механизм включения в определенный день а с современными технологиями вообще можно кошмарить орков.
показати весь коментар
31.03.2024 17:45 Відповісти
сам міну потягнеш ?
показати весь коментар
31.03.2024 17:50 Відповісти
Да это будет лучше чем спецназ на флаговтыках гробить.
показати весь коментар
31.03.2024 18:22 Відповісти
І ця залізниця має надцять мостів. Але по них удари не завдаються.
показати весь коментар
31.03.2024 17:46 Відповісти
Фигануть ракетой когда там состав с БК проходить будет - на пару недель точно ремонта будет
показати весь коментар
31.03.2024 18:42 Відповісти
Тому і підривають потяги з вантажем, а не саме полотно.
показати весь коментар
31.03.2024 19:17 Відповісти
Попроси Зеленского дать тебе ракеты "Вильха М". Они помогут разрушить эту дорогу и технику, которая ее строит. А если ракет не окажется, то хотя-бы 2-3 машины с асфальтом. Зеленский уверен что это равноценная замена.
показати весь коментар
31.03.2024 17:45 Відповісти
Так на расее все дураки и чмобики, о чем ты говоришь?
Давай будем лучше рейтинг клоуна поддерживать
показати весь коментар
31.03.2024 17:47 Відповісти
Цей процес вже майже завершений, і це може становити для нас серйозну проблему. Ніколи не вирішити в Україні проблему тими "зеленими зрадниками" ,котрі її створили.НІКОЛИ
показати весь коментар
31.03.2024 17:53 Відповісти
для нас серйозну проблему становити влада неповносправного нарциса зєлєнскага, його кремлівських засланців дермаків-татарових-гогілашвіль та їхніх Маш та інших какаразніц при владі...
а мости залізниці - справа рєшаємая, коли є ракети та бажання, якого у влади земародерів геть нема, бо їм доведеться відповісти за УСЕ...
показати весь коментар
31.03.2024 17:59 Відповісти
Почему мост через Перекоп не под обстрелом?
показати весь коментар
31.03.2024 18:00 Відповісти
Путя зєлє заборонив
показати весь коментар
31.03.2024 18:41 Відповісти
так от, для чого у нас головний військовий!
байки розповідати, але не виконувати свої обов'язки, чинити опір, здійснювати диверсії!
показати весь коментар
31.03.2024 18:01 Відповісти
КЕП буданга.
показати весь коментар
31.03.2024 18:01 Відповісти
підри на окупованих територіях будують залізниці, фортифікаційні споруди, риють окопи, а зепідр зі своїм шапіто будують тільки корупційні схеми з пограбування країни
показати весь коментар
31.03.2024 18:04 Відповісти
звичайно стане! бо москалі роблять все за своїм задумом і планом, а ви, всього лише, реагуєте на їх дії
показати весь коментар
31.03.2024 18:04 Відповісти
Гірше - тупо констатують факт
показати весь коментар
31.03.2024 18:11 Відповісти
***, какой он умный! И, главное, всё знает. И спешит своими знаниями со всеми поделиться. Недержание, знаете ли
показати весь коментар
31.03.2024 18:04 Відповісти
Ні, це натяк зельонке -щось давно мені звання не підвищували...
показати весь коментар
31.03.2024 18:09 Відповісти
Не заважайте прес-секретарю робити свою справу.
показати весь коментар
31.03.2024 21:03 Відповісти
Вже каву в Криму попили...
Вся пара вийшла через зелений свисток, тому немає віри марафонним генералам.
показати весь коментар
31.03.2024 18:06 Відповісти
Раша зашла сюда очень серьезно. По ее, раши, мнению - навсегда. Хотя, конечно, она и в Херсоне "навсегда" была. Но там времени было мало у них окопаться/освоиться. А сейчас времени уже полно прошло.
показати весь коментар
31.03.2024 18:06 Відповісти
І про це говорить людина, яка, типу, "розвідник"?.А тепер питання- а що зробила ця контора ГРУ щоб цієї "проблеми" не було...крім констатації факту. І цю дорогу почали будувати вчора напевно...
показати весь коментар
31.03.2024 18:07 Відповісти
І що ти побачив, "зорький сокол"?... Поділись, нехай і другі подивляться.
показати весь коментар
31.03.2024 19:03 Відповісти
Що ти всрався і втік. От що.
показати весь коментар
31.03.2024 20:49 Відповісти
Санько, у свої 65 я можу собі дозволити ВСЕ, ЩО ХОЧУ. А на рахунок "втік" тобі буданов сказав?
показати весь коментар
01.04.2024 06:35 Відповісти
Поки що ти дозволяєш собі міняти прапорці, як та проститутка.
показати весь коментар
01.04.2024 19:37 Відповісти
Это не просто может стать проблемой, а сразу все желающие взорвать мост и прервать логистику, могут этими мечтами подтереться...
показати весь коментар
31.03.2024 18:09 Відповісти
Червінський за гратами а кіздаболи, агенти кремля при владі
показати весь коментар
31.03.2024 18:10 Відповісти
Але сподіваюся, що із сухопутною ділянкою залізниці якось ми справимося. Джерело: ...ключове слово "якось"...мля
показати весь коментар
31.03.2024 18:11 Відповісти
Треба вже зараз займатися дальнобійними дронами - носіями FPV-дронів і одночасно ретрансляторами сигналів для них. А працювати FPV-дронами по наземній техніці вже навчилися, потяги так само вразливі для них.
показати весь коментар
31.03.2024 18:11 Відповісти
Мразі зелені, горіти вам з орками і (уйлом в пеклі
показати весь коментар
31.03.2024 18:12 Відповісти
А почему мы молча наблюдали как рашисты уже год строят ету ж/д дорогу и ниразу не у*бали по ней и по работникам которые ее строят? Надеялись что они ее не достроят как и крымский мост?
показати весь коментар
31.03.2024 18:14 Відповісти
"Да ви што! Дарогу строят мірниє строітєлі, мірниє люді. Нєкоториє даже, может бить, нє поддєржівают кровавий рєжим путіна, па нім нєльзя стрєлять!"
показати весь коментар
31.03.2024 18:33 Відповісти
Тому що полотно легко відновити. Залізнична війна в першу чергу це знищення потягів з вантажем. А полотно фігня. Його відновити пару годин.
показати весь коментар
31.03.2024 19:19 Відповісти
Наші дрони можуть летіти до Саратова, а до цієї залізниці ні?
показати весь коментар
31.03.2024 18:22 Відповісти
просто ще не час. Чекаємо на потяги. Це більш фєєрічно, ніж б\к у кущах і шикування о\с на полі.
показати весь коментар
31.03.2024 20:15 Відповісти
А бомбанути мости на тій залізниці слабо? Чи ''д'єрмаки'' не дозволяють?
показати весь коментар
31.03.2024 18:23 Відповісти
Чому рашистські човни топимо,літаки
знищуємо,а дорогу не можемо?
показати весь коментар
31.03.2024 18:26 Відповісти
а нашо? хай будують. Знищуватись будуть потяги з б\к і паливом. До кобзона будуть заїжджати зразу плацкарними вагонами.
показати весь коментар
31.03.2024 20:18 Відповісти
Серьозна проблема це Зєля.

Вибори
показати весь коментар
31.03.2024 18:38 Відповісти
20 травня блізко-блізко....
показати весь коментар
31.03.2024 18:41 Відповісти
А для чого створювати собі проблему,а потім з нею боротися?Працювати по ній вже.Це ж не так далеко як міст.
показати весь коментар
31.03.2024 18:42 Відповісти
Тобто,по москальській інфраструктурі ні,по мосту ні,по залізниці ні..((Що за план?
показати весь коментар
31.03.2024 18:52 Відповісти
Під-час другої світової війни, чи ВВВ 1941-45 р.р. машиністи паровозів, які працювали в прифронтовій зоні потім прирівнювались до тих, хто воював на фронті, на передовій.
показати весь коментар
31.03.2024 19:00 Відповісти
авіація
показати весь коментар
31.03.2024 20:57 Відповісти
Так, літаки в першу чергу обстрілювали кабіни паровозів.
показати весь коментар
01.04.2024 07:04 Відповісти
Усі розвідники на підтанцовках в кварталі, тому росіяни вже залізницю в Україні будують.
показати весь коментар
31.03.2024 19:14 Відповісти
На дипстейт карте небольшой отрезок нарисован. Если это она, то от ближайшей возможной точки обстрела около 50 км.
показати весь коментар
31.03.2024 19:32 Відповісти
не лякайте. Хай будують.
показати весь коментар
31.03.2024 20:20 Відповісти
У них поїзд Маріуполь - Волноваха , 2 рази на день їздить. І все нормально.
показати весь коментар
31.03.2024 20:33 Відповісти
вже не сміємося як з "линии суровикина"
показати весь коментар
31.03.2024 19:35 Відповісти
Як воно в підсанкційній підарашці- все для фронту, все для перемоги - і заводи будуються, і залізниці покладаються? А в нас на третій рік війни ніяк закон про мобілізацію не створять! Із за корупції у владі, можемо війну програти.
показати весь коментар
31.03.2024 19:36 Відповісти
В кінці 60 проводили грандіозні військові навчання.Елементом було форсування Дніпра. Для танків зробили підводні бетонні рукави а для логістики зробили понтонний залізничний міст. Но мальохо нє расчиталі. Танки почали втикатися в жолобах а пробний прохід тепловоза з двома вагонами викликав небачену для залізничників амплітуду коливання. Але "роботу" начінжа РА Огаркова Устінов оцінив - зробив його замміністра МО та присвоїв маршала. А цю колею рішили прокласти після ударів по відомому мосту. Сам х....так вирішив, а ослух там карається.БАМ ще в 30 роки починали. Прожектори, все Х ....під хвіст.
показати весь коментар
31.03.2024 19:41 Відповісти
Если что-то не так старперы каждый раз вспоминают совок, типа не так уж плохо у нас.
показати весь коментар
31.03.2024 20:09 Відповісти
Ви помиляєтесь, бо Устінов став міністром оборони в 1976 році, а військові навчання про которі ви написали проводилися в 1977 році.
показати весь коментар
01.04.2024 07:40 Відповісти
МО був Гречко...
показати весь коментар
01.04.2024 09:43 Відповісти
расія і ракети виготовляє і он залізницю, все на війну, а в нас то барабани то бруківка то ще якісь непотрібні будівництва і це навіть на районному рівні, всі хочуть нажитись
показати весь коментар
31.03.2024 20:17 Відповісти
А шо у нас немає РсЗО як б доставали до цієї залізниці? Разбомбить її к мяух собачачим….
показати весь коментар
31.03.2024 20:19 Відповісти
тихо-тихо... ще нічого не їде. Не злякайте. Це буде як шикування на плацу поміж ящиків. Тільки плац пересувний.
показати весь коментар
31.03.2024 20:23 Відповісти
Можна подумати, ІДІЛу залізниці нецікаві.
А ще ж і білоруські партизани ...
показати весь коментар
31.03.2024 21:51 Відповісти
Якщо нічого не робити у відповідь може стати серйозною проблемою.
показати весь коментар
31.03.2024 22:21 Відповісти