8692 відвідувача онлайн
7 869 73

Рівень мобілізації у травні та червні зріс у понад 2 рази, кампанія в Україні набирає обертів, - Reutres

В Україні набирає обертів мобілізація

Протягом травня та червня темпи мобілізації зросли у понад 2 рази.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це йдеться в матеріалі Reuters.

У Міноборони заявили, що рівень мобілізації у травні та червні зріс у понад 2 рази порівняно з попередніми двома місяцями.

Речник міністерства Богдан Сеник назвав це "позитивною тенденцією". Середній вік мобілізованого залишився незмінним – близько 40 років.

Деякі політичні та військові діячі заявили, що зміни, зокрема кампанія зі збільшення кількості добровольців, дозволили відновити мобілізацію за останні два місяці.

"Багато виснажених військовослужбовців відчайдушно потребують заміни після більш ніж двох років практично безперервної служби, при цьому неясно, коли вони будуть демобілізовані зі збройних сил чисельністю близько 1 мільйона людей", - пише видання.

Мобілізація 200 тисяч осіб

Секретар комітету ВР з питань національної оборони Роман Костенко прокоментував цифру у 200 тисяч додаткових військовослужбовців, озвучену німецькою газетою. За його словами, армія могла б залучити таку кількість військовослужбовців до кінця року, якби процес тривав нинішніми темпами.

Костенко заявив, що це може дозволити Україні розглянути законопроєкт про демобілізацію частини військ, хоча глава МВС попередив, що ухвалення такого рішення без заміни пропорційної частини військовослужбовців може послабити фронт.

Топ коментарі
+19
Мобілізація чи бусифікація?
показати весь коментар
15.07.2024 10:09 Відповісти
+13
особисто знаю двох "військових пенсіонерів" віком до 50 років: навчені, здорові але... старі. Включіть ютуб: нам кожен другий експерт - "офіцер запасу ЗСУ". така в нас мобілізація.
показати весь коментар
15.07.2024 10:19 Відповісти
+13
Близько 40 років це брехня! В мене брат був бусифіцирований ! Йому 51 рік! Каже, що на полігоні відсотків 70 це люди більше 50 років! Є навіть 58 річні! І майже всі бусифіковані, бо не можуть від ТЦК втекти за станом здоров'я та віком!
показати весь коментар
15.07.2024 10:23 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Ну ось. А то приходить в коментарі Андрій Стадник і починає розповідати, що "ми скоро закінчимося" і воювати немає кому. А оказуєцця все добре
показати весь коментар
15.07.2024 10:08 Відповісти
Все просто чудово, якщо не брати до уваги загибелі солдат. Війна сама по собі не може описуватись словами "все добре".
показати весь коментар
15.07.2024 10:27 Відповісти
Та звісно.. Просто часто жаліються, мовляв, ніхто не іде, людей немає взагалі. Да мобілізація не припинялася
показати весь коментар
15.07.2024 11:24 Відповісти
Мобілізація чи бусифікація?
показати весь коментар
15.07.2024 10:09 Відповісти
З досвіду проходженння ВЛК у березні і на минулому тиждні можу констатувати, що кількість тих, хто має статус добровольця, на влк зросла разів у 5. У тому числі бачив і декілька жінок-добровольців. Так, це лише спостереження однієї людини, але все ж таки...
показати весь коментар
15.07.2024 10:28 Відповісти
А в тих, кого "доставляють" примусово у ТЦК, який статус? Не "добровольці" часом?
показати весь коментар
15.07.2024 10:30 Відповісти
Ні. Тих супроводжує поліцейский кожного - тож їх теж одразу видно.
А добровольця реальні - йдуть у конкретні віськові підрозділи, які вони самі й обрали, пройшли там співбесіди. Добровольці проходять всі кабінети ТЦК і ВЛК поза чергою, тому їх одразу видно.
показати весь коментар
15.07.2024 11:23 Відповісти
Те, що їх ведуть, ще не означає, що вони не записані "добровольцями".
показати весь коментар
15.07.2024 11:29 Відповісти
Ще раз для тих, до кого дуже погано доходить - я про реальних добровольців, які пройшли співбесіди з конкретними підрозділами і самі прийшли записуватись до ЗСУ/Нацгвардії.
Ті що у супроводі поліції у ТЦК також проходять без черги, але ніхто їх не називає при цьому добровольцями. На ВЛК вони у загальнній черзі, а не поха чергою, як реальні доброльці
показати весь коментар
15.07.2024 11:34 Відповісти
Тих, котрим на вулиці вручили лист щастя і вони побігли в рекрутинговий центр - ви теж вважаєте добровольцями?
показати весь коментар
15.07.2024 11:47 Відповісти
Я вважаю добровольцями тих, хто сам себе вважає добровольцем і йде у коннкретну обрану їм частину. Натомість у вас тут - лише збочені фантазії з цього приводу і факти вам не цікаві.
показати весь коментар
15.07.2024 14:09 Відповісти
Так, але не хватає саме піхотинців, дуже сумніваюсь що добровольці ідуть в піхотинці.
показати весь коментар
15.07.2024 13:50 Відповісти
Не знаю, не уточнював, куди саме вонни йдуть.
показати весь коментар
15.07.2024 14:13 Відповісти
Я тобі по секрету скажу- кастратів не бусикофікують. Ти знаєш що робити.
показати весь коментар
15.07.2024 10:31 Відповісти
ну вже як висрав то висрав..... Це гідно червоно-чорної ідеї)))
показати весь коментар
15.07.2024 10:38 Відповісти
Може він на власному досвіді знає, тому такий впевнений у своїх рекомендаціях))
показати весь коментар
15.07.2024 11:09 Відповісти
А які ідеї у тебе? Поносно-коричневі?
показати весь коментар
15.07.2024 11:24 Відповісти
Середній вік мобілізованого залишився незмінним - близько 40 років.

Ось це виправляяти треба!
До речі, в 2014-2016 мобілізували людей ДО 45 років (старше 45 - лише старших офіцерів).
показати весь коментар
15.07.2024 10:11 Відповісти
Близько 40 років це брехня! В мене брат був бусифіцирований ! Йому 51 рік! Каже, що на полігоні відсотків 70 це люди більше 50 років! Є навіть 58 річні! І майже всі бусифіковані, бо не можуть від ТЦК втекти за станом здоров'я та віком!
показати весь коментар
15.07.2024 10:23 Відповісти
В 2014-16 роках було мобілізовано 250 тисяч, зараз вже близько 1,5 мільйона
показати весь коментар
15.07.2024 10:33 Відповісти
Справа не в цьому! У нас молодь до 25 не чіпають. От в Ізраїлі мобілізація 18-41 зараз...

45-50-річних треба призивати тоді, коли вже молодь понабирали!
показати весь коментар
15.07.2024 10:38 Відповісти
Тому що в нас молоді майже немає, всі добровольці до 25 вже там, чи ви хочете побачити як пузаті ТЦКашніки крутять дітей в буси?
показати весь коментар
15.07.2024 10:41 Відповісти
Якої молоді немає? Вийти на Хрещатик - купа хіпстерів малолітніх!
23-25 років - це вже не діти, це дорослі українці, які закінчили універ зазвичай і почали трудову діяльність...

Просте питання: кому легше пробігти 1 км в бронежилеті і з автоматом - 23-річному чи 50-річному?
показати весь коментар
15.07.2024 10:44 Відповісти
А 50-річний має померти і зробити дітей сиротами? Тупа логіка типового зебуїна! Воювати мають сильні, здорові і витривалі, серед 25-річних таких більше, ніж серед 50-річних! У 50-річних уже купа хронічних болячок, які на ВЛК ігнорують...

Назвіть хоча б один приклад з історії, коли середній вік у війську був 40 років!
Друга світова: у ссср мобілізували 18-37 років у 1941, вермахт - 18-45, британці, 18-41. Виключення робили лише для старших офіцерів та генералів.
показати весь коментар
15.07.2024 10:52 Відповісти
А ти пропонуєш добивати 50-річних, щоб зменшити навантаження на пенсійний фонд?

Повторюю для дітей природи: служба в армії - ЦЕ ВЕЛИЧЕЗНІ ФІЗИЧНІ НАВАНТАЖЕННЯ! Скільки ви знаєте абсолютно здорових 45-50-річних?
показати весь коментар
15.07.2024 11:03 Відповісти
Ти хоч розумієш, що колись по селах в хатах було по 5 дітей, що в нас що в європейців, а зараз поїдь у село, подивись одні пенсіонера, половина хатів пусті, а та малочисельна молодьож через одного закордоном. Що ти верзеш про якісь 40 роки 20 століття ти в своєму розумі?
показати весь коментар
15.07.2024 11:07 Відповісти
******** приклад: зараз у Ізраїлі мобілізація іде у віці 18-41 років! Там не по 10 дітей у сім'ї, а 1-2, як і у нас...
показати весь коментар
15.07.2024 11:29 Відповісти
З ким воює Ізраїль? Які в них втрати у війнах за останні 20 років? Покажи мені в Ізраїлі хоть одне військове кладовище, щоби хоть близько нагадувало таке як у Львові чи Харкові. Чим ризикують військові Ізраїлі протів війн з напівдикими арабами?
показати весь коментар
15.07.2024 11:58 Відповісти
Ну от сам собі протирічиш... Ізраїль воює з терористами на пікапах, і то призиває переважно молодих, фізично справних і здорових.
Ми воюємо проти однієї з найбільших армій світу, і призиваємо 50-річних із простатитом, гіпертонією і артритом.
показати весь коментар
15.07.2024 12:00 Відповісти
Я нічим собі не перечу, а говорю про те, що Ізраїль веде малокровопролитні війни, де його втрати просто смішні і солдати Ізраїля майже нічим не ризикують. Ми же воюємо проти противника який нас переважає на порядок по всіх параметрах, в нас втрати за місяць більші як в Ізраїлі за всі війни які він вів у 21 столітті. Я не розумію, ти хочеш знищити ціле покоління людей віком 18-30 чи що?
показати весь коментар
15.07.2024 12:46 Відповісти
Я не хочу, щоб у армію мобілізовували "зношених" старих мужиків із купою вікових хронічних хвороб, які на ВЛК не вважають серйозними. Якщо що, мені і 40 нема.

І так, мої коменти лайкають, а твої видаляють. Роби висновки, до чиєї позиції прислухаються...
показати весь коментар
15.07.2024 13:00 Відповісти
Твої коменти лайкають, а мої витирають через те, що тут правди не хочуть слухати, тут зібралась аудиторія дурників в рожевих окулярах і чекають на перемогу, гоніння за якою призведе до знищення української нації. Таких думок як в мене абсолютна більшість читачів даного ресурсу не поділяє, я це знаю, але пройде час і ви всі зустрінитеся з реальністю
показати весь коментар
15.07.2024 14:51 Відповісти
Правда проста: Війна - справа молодих! Так було в усі часи! Кажу тобі, як історик із червоним дипломом!
показати весь коментар
15.07.2024 15:05 Відповісти
До 50 років в СССР мобілізовували
показати весь коментар
15.07.2024 11:48 Відповісти
Це вже пізніше підняли вік, коли молодих не вистачало.

АЛЕ мого діда в 1944 у віці 37 років совєти не мобілізували. Взяли у охорону залізниці - чергував на мосту біля села. Хоча він був крепким здоровим лісорубом!

А 1944 рік - це коли "асвабадітєлі" гнали в армію всю молодь із українських сіл!
показати весь коментар
15.07.2024 11:51 Відповісти
І у 25 мало хто зараз дітей робить. По собі скажу - в 33 роки...
показати весь коментар
15.07.2024 10:54 Відповісти
І до цієї війни привели помилки якраз 50 річних, котрі 30 років вели країну у пропасти, тепер хай виправляють свої помилки
показати весь коментар
15.07.2024 10:59 Відповісти
Ну ти і довбой0б... Зебіл детектед!
показати весь коментар
15.07.2024 11:01 Відповісти
Головна проблема не в молоді а у відсутності озброєння.... так молодь потрібна тому що з дідами взагалі немає шансів.... але без зброї молодь нічого також не вирішить

але почнете їх мобілізовувати то вони одразу виїдуть і вже сюди не повернуться... буде повна тоді демографічна криза...
показати весь коментар
15.07.2024 11:32 Відповісти
Це само собою, але ж 16-17-річні зараз і так активно виїжджають.

А у віці 18-25 , якщо не інвалід чи немає батьків-інвалідів, то можна виїхати хіба нелегально. Тому тут особливо різниці немає...
показати весь коментар
15.07.2024 11:41 Відповісти
зараз виїхати не проблема, тільки гроші... думаю кожен батько може назбирати для дитини на виїзд... собі то може пожаліє і ще почекає а дітей точно вивезе
показати весь коментар
15.07.2024 11:50 Відповісти
показати весь коментар
15.07.2024 10:16 Відповісти
особисто знаю двох "військових пенсіонерів" віком до 50 років: навчені, здорові але... старі. Включіть ютуб: нам кожен другий експерт - "офіцер запасу ЗСУ". така в нас мобілізація.
показати весь коментар
15.07.2024 10:19 Відповісти
Дикий загадив собою все інфополе ...
показати весь коментар
15.07.2024 10:22 Відповісти
С военными пенсионерами ситуация такая, что их не могут призвать, потому что им нужно давать должность. Вот так вот.
А ведь человек специально шел служить, чтобы в случае войны встать на защиту страны. Готовился, учился. А его в 45 лет отправляют на пенсию и призвать не могут. Ну не солдатом же рядовым офицера брать! А на всех должностей не хватает!
Вот и сидят в тылу военные пенсионеры, мучаются угрызениями совести в полученных от государства квартирах, с приличной пенсией и льготами...
Жаль их белодаг... Пропадает опыт, давится инициатива. А что делать? Таков закон!
показати весь коментар
15.07.2024 10:30 Відповісти
Чекайте, ну офіцерів запасу після воєнних кафедр призивають же... Чому тоді замість цих людей, які часто навіть не стріляли на воєнці ні разу (у нас в універі на воєнці в учебку до 2006 чи 2007 року)не призивають офіцерів із досвідом???

Плюс, військові пенсіонери - не всі офіцери, є ще прапорщики, наприклад...
показати весь коментар
15.07.2024 10:36 Відповісти
Прапорщиков нет в ВСУ с 2020 года, теперь это высший сержантский состав ( штаб-сержант, мастер-сержант).
показати весь коментар
15.07.2024 10:41 Відповісти
Це я знаю, я про те, що люди у званні прапорщика на пенсію повиходили... Ніщо не заважає призвати їх на сержантську посаду.
показати весь коментар
15.07.2024 10:42 Відповісти
зато можна прийняти закон де роботяга Петро зі села винен усім і державі найбільше......
показати весь коментар
15.07.2024 10:36 Відповісти
Деякі політичні та військові діячі заявили, що зміни, зокрема кампанія зі збільшення кількості добровольців, дозволили відновити мобілізацію за останні два місяці.

Брехуни...
показати весь коментар
15.07.2024 10:24 Відповісти
Когда на фронт поедут настоящие патриоты - таможенники,податкивцы,прокуроры и прочие кабминовцы?
показати весь коментар
15.07.2024 10:25 Відповісти
Рашисты нас КАБами закидывают а мы их мясом
показати весь коментар
15.07.2024 10:25 Відповісти
Где млять обещаные F-16? Где авиабомбы которыми можно сносить посадки и все позиции врага? Мы просто не можем себе позволить пойти вразмен пехотой с рашистами.
показати весь коментар
15.07.2024 10:53 Відповісти
Знов абсурдна брехня і мантра про те,що хлопцям потрібен відпочинок.... Це звісно безумовно, ротація потрібна, але не тоді коли через місяць замість ротації наш незламний виродок гундосить про 14 нових бригад, бо воно контрнаступ хоче....
А про добровольців і покращення тенденції, можу сказати лише: "ОБАНА!!!)"
показати весь коментар
15.07.2024 10:30 Відповісти
Дорогі читачі, ви бачили статево-вікову піраміду України? Ви знаєте що 40 річних в 3 рази більше ніж 20 річних? Ви знаєте що середній вік у нашій країні 41,2 роки, а не 28 як було в часи Другої світової? Та загреби всіх 20-25 річних до армії, яких всього кілько сот тисяч в нашій країні то це понизить середній вік солдата хіба що на 5 років. До речі середній вік загиблого українця на війні за даними проекту Ua Losses 37,9 років, тобто нижчий за середній вік солдата ЗСУ, що означає що в боях приймають участь все ж молодші. Плюс за даними цього проекту є велика кількість загиблих до 25 років, тобто всі добровольці в цій категорії теж вже на фронті. Так що ці дурні балачки треба залишити, якщо не знаєш ситуації
показати весь коментар
15.07.2024 10:31 Відповісти
Запам'ятайте! Рашистську навалу відкинуть пенсіонери, епілептики, діабетики та баптисти!
показати весь коментар
15.07.2024 10:38 Відповісти
25 річні штурмують кордони, а 55 річні штурмують окопи!
показати весь коментар
15.07.2024 10:39 Відповісти
Тому що 25 річні ще хочуть трохи пожити мабуть, а серед 55 річних половина вже має онуків, і трохи світа вже побачили
показати весь коментар
15.07.2024 10:43 Відповісти
"Война - дєло молодих, лєкарство протів морщін". )))

показати весь коментар
15.07.2024 11:22 Відповісти
А після 25 років бажання жити різко пропадає і людину призивають? Причому бажання жити далі встановлюється законодавчо, торік бажання жити далі зникало з 27 років

Коли призивають в армію, то прикриваються конституцією про загальний обов'язок із захисту Батьківщини. У конституції не вказано, що цей обов'язок повинні виконувати тільки ті, хто щось там побачили і скільки вони там побачили. Тому що рамки теж різні, один у 18 років побачив всю Європу, інший і в 50 років далі області не виїжджав25 річний повинен дітей робити, а не з автоматом бігати, а 50 річному вже однаково
показати весь коментар
15.07.2024 11:39 Відповісти
Треба знизити мобілізаційний вік до 18 років. Воювати мають все суспільство. Старі також хочуть жити.
показати весь коментар
15.07.2024 11:03 Відповісти
Треба приїхати з Німеччини і долучитися до ЗСУ, а не роздавати поради
показати весь коментар
15.07.2024 11:09 Відповісти
Я чекаю на створення українського легіону в Німеччині.
показати весь коментар
15.07.2024 16:53 Відповісти
Згоден.
показати весь коментар
15.07.2024 11:55 Відповісти
Для зеленського, єрмака і зеленої шобли це сумна новина.
показати весь коментар
15.07.2024 11:04 Відповісти
Маршал Финляндии Маннергейм никого не просил мобилизоваться в 1939 г.сами финны сжигали свои дома на Карельском перешейке и уходили вглубь страны от дебилов Сралина и его Банды красным дебилов 👺👹🐒
показати весь коментар
15.07.2024 11:07 Відповісти
Беручи до уваги підготовчі заходи росіян в районі, близькому до кордону, я запропонував 11 жовтня 1938 провести навчання резервістів, на які особовий склад призвали за допомогою повісток, вручених кожному персонально. Розпочаті 14 жовтня навчання в прикритій формі відповідали загальній мобілізації. Прикордонні райони звільнили, і частина населення міст, що знаходилися в небезпечній зоні, перевели в інші місця.
показати весь коментар
15.07.2024 12:06 Відповісти
Манергейм був нєгром. Про цього гарячого фінського дядька навіть кіно зняли в 2012 році.

показати весь коментар
15.07.2024 12:07 Відповісти
показати весь коментар
15.07.2024 12:32 Відповісти