3728 відвідувачів онлайн
16 344 94

Україна має визнати себе правонаступницею УНР, - В'ятрович

Україна має визнати себе правонаступницею УНР, - В'ятрович

Це заперечує один з ключових "міфів сучасної російської пропаганди".

Директор Українського інституту національної пам'яті Володимир В'ятрович заявив, що позитивно ставиться до ініціативи визнати Україну правонаступницею УНР, передає Цензор.НЕТ. Про це він сказав в ефірі телеканалу "112 Україна".

"Я думаю, що Україна повинна докладати чимало зусиль для того, щоб говорити про себе як державу, яка продовжувала державні традиції Української революції УНР і ЗУНР 1917-1921 років", - сказав В'ятрович.

Він зазначив, що це важливий аспект, який заперечує один із ключових "міфів сучасної російської пропаганди" про те, що Україна нібито ніколи не мала своєї незалежності, не було своєї держави, що це випадкове геополітичне утворення, яке з'явилося на карті світу тільки за рахунок того, що в 1991 році розвалився Радянський Союз.

Топ коментарі
+31
// Мудра Людина - Володимир Вятрович - слава Богу є такі особистості в Україні ..
показати весь коментар
26.01.2018 12:13 Відповісти
+27
Взагалі, по великому рахунку, Україна - правонаступниця Київської Русі.
показати весь коментар
26.01.2018 12:14 Відповісти
+17
.. Шановні .. зверніть увагу як ДРЕБИЖЖАТЬ ольгінські клопи фсб ..

Молодець В.Вятрович
показати весь коментар
26.01.2018 12:29 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
// Мудра Людина - Володимир Вятрович - слава Богу є такі особистості в Україні ..
показати весь коментар
26.01.2018 12:13 Відповісти
Только с такими особями может Украины не стать, разорвут упёртые негодяи. Объединять надо, а историю ставьте историкам , а не ИСТЕРИКАМ политиканам.
показати весь коментар
26.01.2018 12:21 Відповісти
Прошу Вас до уваги .. з клопами фсб .. НЕ спілкуюсь
показати весь коментар
26.01.2018 12:27 Відповісти
В
показати весь коментар
26.01.2018 12:29 Відповісти
чём отличие Вши Ольгинского тролля со скрепами фсб, от Гниды порохобота из МинСтэць с методичкой от Банковой???
показати весь коментар
26.01.2018 12:29 Відповісти
ты этот скопированный коммент, лепишь на каждой ветке.. сделай себе татуху на лбу, и тебя наконец услышат!
показати весь коментар
26.01.2018 12:31 Відповісти
так до тебя же не доходит....иди об стенку шмякнись.
показати весь коментар
26.01.2018 12:33 Відповісти
попроси его погавкать ,он любит Украина должна признать себя правопреемницей УНР, - Вятрович - Цензор.НЕТ 2027грязная порохоботная шака
показати весь коментар
26.01.2018 12:54 Відповісти
Вдалбливай свою мораль и блюди целомудрие! Украина должна признать себя правопреемницей УНР, - Вятрович - Цензор.НЕТ 5829
показати весь коментар
26.01.2018 12:33 Відповісти
Ну вкралось ты , консерва...не воняй лолабот убогий.
показати весь коментар
26.01.2018 12:38 Відповісти
От бездвижья и безгрузия возникает вислопузие! Украина должна признать себя правопреемницей УНР, - Вятрович - Цензор.НЕТ 7864
показати весь коментар
26.01.2018 12:40 Відповісти
ніякої, бо це все одні й ті самі людці з ольгіно, яких в оренду здають.
показати весь коментар
27.01.2018 09:29 Відповісти
"Нація (від латів.(латинський) natio - плем'я, народ), ІСТОРИЧНА спільність людей"
показати весь коментар
26.01.2018 12:29 Відповісти
умственное развитие Вятровича не позволяет ему стать даже политиканом,максимум имбецилом
показати весь коментар
26.01.2018 12:52 Відповісти
і це каже деградований кацап у якого бояра замість мозку.
показати весь коментар
27.01.2018 09:30 Відповісти
кацап, тобі Україна має визнати себе правонаступницею УНР, - В'ятрович - Цензор.НЕТ 8636
показати весь коментар
27.01.2018 09:28 Відповісти
Він - ідіот. Визнання себе правонаступницею УНР автоматично повертає Україну у кордони УНР, і дає Росії юридичні аргументи вимагати повернення їй територій, які УНР не належали.
показати весь коментар
26.01.2018 15:01 Відповісти
дебілятко, а ти мапу УНР бачило?
показати весь коментар
27.01.2018 09:32 Відповісти
Взагалі, по великому рахунку, Україна - правонаступниця Київської Русі.
показати весь коментар
26.01.2018 12:14 Відповісти
А ты в такой жо..е? Чи в іншій?
показати весь коментар
26.01.2018 12:31 Відповісти
Справжні руси, або "сколоти"(грецькою скіфи) були дуже сильною спільнотою. Жоден завойовник не міг їх завоювати до часу нашестя Батия. Але цей народ дуже довірливий і великодушний. Цим вороги і користувались. Межусобиці довели до того, що у 1240му році на Киїському престолі не було навіть князя(президента), але лише воєвода, який і вирішив дати бій ордам Батия. Одна з брам була підступно відкрита зрадниками і ординці увірвались у місто. Саме так і сьогодні вороги підступом і брехнею прийшли до влади і з середини знищують сильних духом українців.
показати весь коментар
26.01.2018 13:29 Відповісти
Учите историю. В то время киевским князем был Данило Галицкий, а воеводу он наместником оставил.
показати весь коментар
26.01.2018 14:08 Відповісти
В такому разі потрібно викреслювати період козаччини - козаки вважали свій родовід від хозар та готтів, читай уважно хоча б того ж Пилипа Орлика. А в парі кілометрів від мого дому колись стояло скіфське місто -то може одразу від скіфів, або й кімерійців?
показати весь коментар
26.01.2018 14:37 Відповісти
вопрос очень резонансный, поэтому требует глубокого и всесторонненего изучения, а начинать его с "давайте" - это глупость!
показати весь коментар
26.01.2018 12:19 Відповісти
лично меня устраивает "Киевская Русь", потому что период "УНР" очень спорный и противоречивый.. а свои кацапские замечания приклей себе на лоб!
показати весь коментар
26.01.2018 12:29 Відповісти
если ты за Киевскую Русь,гавкни три раза Украина должна признать себя правопреемницей УНР, - Вятрович - Цензор.НЕТ 5814мерзкая шавка
показати весь коментар
26.01.2018 12:53 Відповісти
лично меня устраивает "Киевская Русь"

тогда и "Парижская Франция" и "Лондонская Англия" тебе подойдет
показати весь коментар
26.01.2018 14:18 Відповісти
Эта хениально! Сколько лямов списал на эту "идею"???
показати весь коментар
26.01.2018 12:20 Відповісти
В рублях считать будешь, Олэнь?
показати весь коментар
26.01.2018 12:51 Відповісти
бухай бояру, не відволікайся.
показати весь коментар
27.01.2018 09:34 Відповісти
и смех, и грех.
показати весь коментар
26.01.2018 12:20 Відповісти
А разве не признала еще??
показати весь коментар
26.01.2018 12:23 Відповісти
Радует, что во власти есть такие упоротые как Вятрович. Значит нынешний режим долго не продержится. Все его идеи - это больше похоже на диагноз.
показати весь коментар
26.01.2018 12:26 Відповісти
так прячется же от санитаров, избегает госпитализации. А вообще . грешно смеяться над убогими. Но власть же подняло это дерьмо наверх. ОНО каламутит.
показати весь коментар
26.01.2018 12:28 Відповісти
поц
показати весь коментар
26.01.2018 12:26 Відповісти
.. Шановні .. зверніть увагу як ДРЕБИЖЖАТЬ ольгінські клопи фсб ..

Молодець В.Вятрович
показати весь коментар
26.01.2018 12:29 Відповісти
Да, молодец. У тебя с кармана деньги тянет , на признание правоприемницей, на арку дружбу народов, на пантеоны и музеи ... И это в то время когда страна на коленях. Когда деньги нужно вкладывать в сельские хозяйства, на поднятие производств, в медицину . Конечно молодец.
показати весь коментар
26.01.2018 12:34 Відповісти
И чтоб посрать отношения с пока ещё дружественными соседями.
показати весь коментар
26.01.2018 12:39 Відповісти
УНР никто не успел признать, о чем он вообще говорит.
показати весь коментар
26.01.2018 12:33 Відповісти
Наверное хорошо историю знает.
показати весь коментар
26.01.2018 12:35 Відповісти
більше 10 країн визнали! від Німеччини до Аргентини! навіть більшовицька расея визнала, підписавши парамілітарний мир!
показати весь коментар
26.01.2018 12:50 Відповісти
https://censor.net/user/367251

УНР никто не успел признать, о чем он вообще говорит.Совок гребаный, а мир в Брест-Литовске какие делегации заключали?
Или немцы в марте 1918 завоевывали Украину, а дебил рашистский?
показати весь коментар
26.01.2018 14:22 Відповісти
22 января 2018-го года в Верховную Раду внесли проект закона http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=63366 №7521 о правопреемстве Украины относительно Украинской Народной Республики (УНР).
показати весь коментар
26.01.2018 12:33 Відповісти
Текст Законопроекта...

Стаття 1. Україна є правонаступницею Української Народної Республіки.
Стаття 2. У період з 18 березня 1921 року по 23 серпня 1991 року Україна мала правовий статус країни окупованої Російською Соціалістичною Федеративною Совєцькою Республікою (РСФСР), правонаступником якої був Союз Совєцьких Соціалістичних Республік (СССР). Термінологія, пов'язана з окупаційним режимом, вживається в цьому Законі в транслітерації без перекладу на українську мову.
Стаття 3. Усі міжнародні договори, укладені від імені Української Народної Республіки, вважаються такими, що втратили свою чинність
18 березня 1921 року.Україна не несе жодних зобов'язань за міжнародними договорами,укладеними від імені Української Народної Республіки.
Стаття 4. Україна не є відповідальною за злочини, скоєні тоталітарним комуністичним режимом в період окупації її території з 18 березня 1921 року по 23 серпня 1991 року.
Стаття 5. Російська Федерація як правонаступниця колишнього СССР є винною у скоєнні злочинів проти українців тоталітарним комуністичним режимом в період окупації території України з 18 березня 1921 року
по 23 серпня 1991 року.
Стаття 6. Україна має право пред'явити вимоги Російській Федерації у частині компенсацій за злочини, скоєні проти українців тоталітарним комуністичним режимом в період окупації території України з 18 березня
1921 року по 23 серпня 1991 року.
Стаття 7. Вважати реабілітованими усіх осіб, які воювали у складі армії Української Народної Республіки, Західноукраїнської Народної Республіки, партизанських загонах на боці Української Народної Республіки до 18 березня 1921 року, а також усіх осіб, які боролися проти окупації території України, що визначена статтею 2 цього Закону.
показати весь коментар
26.01.2018 12:41 Відповісти
У латєрогих вже й запалало. Украина должна признать себя правопреемницей УНР, - Вятрович - Цензор.НЕТ 7635
показати весь коментар
26.01.2018 12:33 Відповісти
умница вятрович! давно пора и еще выплатить контрибуцию; начиная с1919 року!
показати весь коментар
26.01.2018 12:34 Відповісти
поц
показати весь коментар
26.01.2018 12:38 Відповісти
Звісно гідною людиною тебе, Максиме, назвати не можна, но ти і не поц. Так, чмирьок собі...
показати весь коментар
26.01.2018 12:55 Відповісти
Ну если на то пошло... ЛОХИ все кто не видит , что такими решениями крадут деньги у Вас , у Нас, у народа страны. Что такие Вятровичи , еще больше нагинают всю страну, и не думают о том, как накормить народ, как поставить на ноги производство и сельское хозяйство, как привести медицину в порядок. Они не видят ничего кроме схем, которые наполнят их собственные карманы. Вас такое устраивет???
показати весь коментар
26.01.2018 13:02 Відповісти
А де у Вятровіча, що треба живити корупцію і не займатись розвитком економіки? Узгоджений погляд на історію в середині країни зовсім не означає сприйняття шпигунів, за яких сам Вятровіч і не голосував. Навіть в багатонаціональній і заможній Америці не існує "альтернативних історій". Хіба, що, як псевдо наукові твори.
показати весь коментар
26.01.2018 13:17 Відповісти
Подобається мені цей хлопець👍
показати весь коментар
26.01.2018 12:40 Відповісти
УНР!=Украина.
УКРАИНСКАЯ НАРОДНАЯ РЕСПУБЛИКА, а не зона для обогащения Ахметова и прочей банды.
показати весь коментар
26.01.2018 12:43 Відповісти
А як ще? У 1928-33рр жінки в селах робили бунти(волинки), вимагали повернути їм Петлюру, бо Чубарь з Постишевим забирали всю їжу. А в свій час вони Петлюру відкинули, побігли(як зараз водинтур) за зайдами-більшовиками отримувати паї.
показати весь коментар
26.01.2018 12:46 Відповісти
В людини код 8 (вісім) . Повтор подій , плюс мінус зміни , через +-8 років ,+ - 80 років , +- 800 років . Отже 2014 рік . В жодному разі не можна було обирати комісара-олігарха , такого собі маленького Сталіна , бо попадем в часи Голодомору - Геноциду . Що і маємо . Закон від якого не втечеш , от і маєм того ж Сталіна , Кагановича , Мікояна і то й же Геноцид.
показати весь коментар
26.01.2018 15:26 Відповісти
Майдан . Кінець 2004 року початок 2005 року . Програли так як Ющенко здав українців Януковичу ( Путлєру) +- 8 , маєм 2013 рік , повтор . Черговий Майдан . Висновків українці не зробили ніяких. Відповідно все йде до чергової здачі . Одна єдина налія в українців , це дядько Сем .
показати весь коментар
26.01.2018 15:40 Відповісти
Ось тут я згоден...
показати весь коментар
26.01.2018 12:53 Відповісти
Українська Далекосхідна Республікаhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%94%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D1%81%D1%85%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B0_%D0%A0%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0#cite_note-13 [13] https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%94%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D1%81%D1%85%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B0_%D0%A0%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0#cite_note-14 [14] або Держава Зелений Клинhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%94%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D1%81%D1%85%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B0_%D0%A0%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0#cite_note-15 [15] - самопроголошене українське державне колоніальне утворенняhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%94%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D1%81%D1%85%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B0_%D0%A0%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0#cite_note-16 [16] https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%94%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D1%81%D1%85%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B0_%D0%A0%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0#cite_note-17 [17] , а пізніше - автономіяhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%94%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D1%81%D1%85%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B0_%D0%A0%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0#cite_note-18 [18] , що постала на території колишньої https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%96%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%80%D1%96%D1%8F Російської імперії в районах https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%9A%D0%BB%D0%B8%D0%BD Зеленого Клину (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BC%D1%83%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8C Амурщині , https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%B9 Приморщині з https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D1%81%D1%81%D1%83%D1%80%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%B9 Усурійським краєм , https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B0%D0%B1%D0%B0%D0%B9%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%B9 Забайкальщині , https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D0%BC%D1%87%D0%B0%D1%82%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%B9 Камчатці та в «смузі відчуження» https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE-%D0%A1%D1%85%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B0_%D0%B7%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F маньчжурської залізниці ), що були переважно заселені https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%86%D1%96 українцями .https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%94%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D1%81%D1%85%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B0_%D0%A0%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0#cite_note-19 [19]
Всі державні інституції з https://uk.wikipedia.org/wiki/1918 1918 року містились у місті https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BA Владивосток , що слугував https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B5-%D1%84%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%BE де-факто столицею Зеленого Клину, в https://uk.wikipedia.org/wiki/1917 1917 -https://uk.wikipedia.org/wiki/1918 1918 роках цю функцію виконував https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D1%81%D1%81%D1%83%D1%80%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA Микольськ-Уссурійськ .https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%94%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D1%81%D1%85%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B0_%D0%A0%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0#cite_note-20 [20]
Республіка мала свою https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%94%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D1%81%D1%85%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B0_%D0%9A%D1%80%D0%B0%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D0%B0 Українську Далекосхідну Крайову Раду та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%94%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D1%81%D1%85%D1%96%D0%B4%D0%BD%D1%96%D0%B9_%D0%A1%D0%B5%D0%BA%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%96%D0%B0%D1%82 Секретаріат , що відповідали за законодавчу та виконавчу владу. Владу на місцях контролювали https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96_%D0%94%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D1%81%D1%85%D1%96%D0%B4%D0%BD%D1%96_%D0%9E%D0%BA%D1%80%D1%83%D0%B6%D0%BD%D1%96_%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D0%B8 десять Українських Окружних Рад . Гарантом безпеки держави було https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B5_%D0%94%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D1%81%D1%85%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B5_%D0%9D%D0%B5%D0%B7%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%B6%D0%BD%D0%B5_%D0%92%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE Українське Далекосхідне Військо , що також було задіяне для допомоги у https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B5%D1%80%D1%88%D0%B0_%D1%80%D0%B0%D0%B4%D1%8F%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE-%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%B2%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0 війні УНР проти більшовиків . https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%86%D1%8F Столиця https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D1%81%D1%81%D1%83%D1%80%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA Микольськ-Уссурійськ https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%94%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D1%81%D1%85%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B0_%D0%A0%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0#cite_note-3 [3]
(1917-1918)
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BA Владивосток https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%94%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D1%81%D1%85%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B0_%D0%A0%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0#cite_note-4 [4]
(1918-1922)Мова(и)https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 Українська https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D0%BB%D1%96%D0%B3%D1%96%D1%8F Релігія https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B0_%D1%86%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B2%D0%B0_%D0%9A%D0%B8%D1%97%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%BF%D0%B0%D1%82%D1%80%D1%96%D0%B0%D1%80%D1%85%D0%B0%D1%82%D1%83 Православ'я
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%B3%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE-%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%86%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B2%D0%B0 Греко-католицтво https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%94%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D1%81%D1%85%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B0_%D0%A0%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0#cite_note-5 [5] Площа2 100 000 км²https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%94%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D1%81%D1%85%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B0_%D0%A0%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0#cite_note-6 [6] https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%94%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D1%81%D1%85%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B0_%D0%A0%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0#cite_note-7 [7] Населення1 500 000 осібhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%94%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D1%81%D1%85%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B0_%D0%A0%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0#cite_note-8 [8]
Етнічний склад (1913):https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%94%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D1%81%D1%85%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B0_%D0%A0%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0#cite_note-9 [9]
60 % https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%86%D1%96 українці
20 % https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%B9%D1%86%D1%96 корейці
10 % https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%96%D1%8F%D0%BD%D0%B8 росіяни
10 % https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%BD%D1%96_%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B8_%D0%9F%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%87%D1%96 корінні народи Форма правлінняhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0 Парламентська республіка
показати весь коментар
26.01.2018 13:21 Відповісти
якщо визнаємо і їх правонаступниками, на кацапії бомбане не гірше водневої бомби, вже й так вибухає.
показати весь коментар
27.01.2018 14:37 Відповісти
Російська імперія Всеросійська імперія 1721 - 1917 = 196 років. СССР(як Росія) - 1917 - 1991 = 74 роки. Час другої стадії існування Росії був у 2, 65 разів меншим за перший. Час третьої стадії буде у 2,65 разів меншим за другий - 74 ділимо на 2,65 і отримуємо 27,9 років. 1991 + 27,9 = 2018,9 - кінець цього року черговий розпад. І кожен наступний розпад буде все швидше й швидше.
показати весь коментар
26.01.2018 12:57 Відповісти
я оце спати тепер не буду, думатиму: а що там у кацапів? Болить мені голова, скільки вони проіснують?
показати весь коментар
26.01.2018 16:06 Відповісти
На карті УНР за 1918 р Крим - наш, Кубань - наш. Я згодна.
показати весь коментар
26.01.2018 13:05 Відповісти
В 1918 году Крым и Кубань были под властью Деникина. Он знал о карте УНР?
показати весь коментар
26.01.2018 13:26 Відповісти
та якось пофіг, що знав чи ні кацапський окупант.
показати весь коментар
27.01.2018 14:38 Відповісти
Так сначала надо было войскам УНР освободить Крым и Кубань, и обозначить границы. А рисовать новые государства на глобусе любой дурак сможет.
показати весь коментар
28.01.2018 12:25 Відповісти
Только местное население об этом не знало. Они как жили при царизме, так и живут до сих пор.
показати весь коментар
28.01.2018 19:26 Відповісти
Нажаль, кордони УНР не були визнані. Відповідні угоди з сусідніми державами укладені не були.
показати весь коментар
26.01.2018 14:07 Відповісти
Украина должна признать себя правопреемницей УНР, - Вятрович - Цензор.НЕТ 1370
показати весь коментар
26.01.2018 13:06 Відповісти
Тема актуальна, троллям моментально дана команда-"мочи украинское"!
показати весь коментар
26.01.2018 13:07 Відповісти
Мелко плаваешь, пацык (не ложись своим решением под путина)...Украина должна признать себя правоприемницей Киевской Руси!
показати весь коментар
26.01.2018 13:15 Відповісти
А как с Петлюрой???? Его договор с Польшей уже забыли? А что с границами УНР и присоедененными при коммунистах территориями????
показати весь коментар
26.01.2018 13:20 Відповісти
За умовами договору, укладеного з РСФРР 3 березня 1918 року, Раднарком зобов'язувався визнати законність уряду УЦР на території України і укладений ним договір із країнами Четверного союзу, більшовицька Росія повинна була негайно вивести свої війська з УНР, припинити будь-яку агітацію і пропаганду проти уряду, громад та установ УНР, укласти з нею мирний договір.
показати весь коментар
26.01.2018 13:24 Відповісти
Украина не кому ничего не должна и может действовать исходя из своих нынешних интересов, которые лучше подкреплять силой, а не обосновывать древними летописями.
показати весь коментар
26.01.2018 14:08 Відповісти
у нас з кацапами крім всього іншого і війна історична, вони собі привласнюють історію древньої Русі, примазуються типа вони звідти походять, навіть сцарь їхній указ видав срузкіми називатись.
показати весь коментар
27.01.2018 13:31 Відповісти
Негативним моментом цієї ідеї є питання кордонів. Хоча УНР була визнана рядом держав, проте кордони її були не визначені. Угод про взаємне визнання кордонів з сусідніми державами УНР не укладала. Петлюра передав Західну Україну Польщі, а Бесарабію Румунії.
показати весь коментар
26.01.2018 14:14 Відповісти
А что єто за условия от 03 января 1919 года которіе приняла ЗУНР, где их можно посмотреть?
показати весь коментар
26.01.2018 14:37 Відповісти
https://www.bookclub.ua/ukr/catalog/books/facts/product.html?id=30949
показати весь коментар
26.01.2018 15:00 Відповісти
За чинним законодавством Україна правонаступник УРСР, а УНР/ЗУНР якісь незрозумілі незареєстровані організації, схоже бандитські. Один з наслідків: купа документів, навіть символіка УНР взагалі-то захищається авторським правом і її не можна вільно використовувати (інша справа, що всі на це кладуть, але це не значить, що так робити правильно).
показати весь коментар
26.01.2018 15:22 Відповісти
Нагадую, що визнання правонаступництва може бути й обмеженим й фактичним. Тобто, це не означає, що ми автоматом претендуємо на зміни в кордонах або збираємось відповідати реституціями тощо.
показати весь коментар
26.01.2018 15:23 Відповісти
Мельчает Вятрович. Проекты об отмене 8 Марта и Деда Мороза, со Снегурочкой, креативнее были)))
показати весь коментар
26.01.2018 15:46 Відповісти
В першу чергу правонаступницею Київської Русі. Щось наші істерики короткозорі, То нашу історію писали від козацької доби, забуваючи про Русь, то тепер від УНР.
показати весь коментар
26.01.2018 15:50 Відповісти
Очередное глупое заявление.
показати весь коментар
26.01.2018 16:35 Відповісти
Цензор , не печатайте таких Вятровичей - он хвора людина .
показати весь коментар
26.01.2018 16:40 Відповісти
Если потребовать от правоприемника ссср суму за оккупацию территорий,то не совсем глупое заявление. Україна має визнати себе правонаступницею УНР, - В'ятрович - Цензор.НЕТ 6382
показати весь коментар
26.01.2018 16:41 Відповісти
Немного истории в 1988-м на сессии Государственного Центра УНР, который считался легитимным преемником правительства Украинской Народной Республики, Мыколу Плавьюка избрали четвертым президентом УНР в изгнании.
После обретения Украиной независимости руководители офицального правительства УНР в эмиграции по инициативе Мыколы Плавьюка приняли в марте 1992 года решение прекратить деятельность законного эмиграционного украинского правительства и передать полномочия государства УНР властям уже независимой суверенной Украины Руси. И в августе 1992 года президент УНР Мыкола Плавьюк, возглавлявший делегацию правительства УНР, на историческом торжественном заседании Верховной Рады Украины передал Президенту Леониду Кравчуку Высочайшие клейноды и грамоту УНР, подтверждавшую, что вновь восстановленное и провозглашенное в 1991 году суверенное государство Республика Украина является правопреемником государства Украинской Народной Республики УНР.
показати весь коментар
26.01.2018 17:08 Відповісти
24 августа 1991 г. Верховный Совет Украинской ССР своим указом восстановил и провозгласил Украину независимым демократическим государством. В "Акте восстановления независимости Украины", принятом 24 августа 1991 г., говорится: "Выходя из смертельной опасности, нависшей над Украиной в связи с государственным переворотом в сССР (ссср - кровавая коммуно - фашистская тюрьма народов) 19 августа 1991 года, продолжая тысячелетнюю традицию государственного строительства в Украине, выходя из права на самоопределение, предусмотренного Уставом ООН и другими международно-правовыми документами, осуществляя Декларацию о государственном суверенитете Украины, Верховный Совет УССР торжественно провозглашает независимость Украины и восстановление самостоятельного суверенного украинского государства - Украины. Территория Украины является неделимой и неприкосновенной. Отныне на территории Украины имеют силу исключительно Конституция и законы Украины. Этот акт вступает в силу с момента его одобрения.
показати весь коментар
26.01.2018 17:14 Відповісти
А куда вы денете годы и историю - между?
показати весь коментар
26.01.2018 17:15 Відповісти