4193 відвідувача онлайн
7 415 42

Незаконність розміщення МАФів у підземці на Майдані доведено в суді, - КМДА

Незаконність розміщення МАФів у підземці на Майдані доведено в суді, - КМДА

Незаконність договорів оренди на розміщення кіосків у підземці біля станції метро Майдан Незалежності доведено рішенням суду, винесеним у січні 2018 року.

Про це повідомив радник мера Києва Дмитро Білоцерківець, інформує Цензор.НЕТ із посиланням на "Громадське".

"Всі такі споруди і МАФи, які розташовані біля стінки, вони всі на сьогодні незаконні, договори оренди визнані судом нікчемними і споруди повинні бути демонтовані. Ми зараз демонтуємо їх. Власники були попереджені і майже всі орендарі, 70% з них, виїхали. З 1 березня тут почнеться капітальний ремонт і триватиме він до 1 травня", - сказав Білоцерківець.

Втім він зазначив, що в підземці є й інші споруди, які комунальники поки не демонтують. За його словами, це частина споруд, які "невідомо яким чином" на початку 2000 років були викуплені у міста.

"У нас багато питань до того, яким чином стратегічні об'єкти були викуплені. Але це вже інша дискусія. Ми будемо детально вивчати всі документи і вирішувати щодо подальших дій", - додав Білоцерківець.

Нагадаємо, вранці 13 лютого в підземці біля станції метро Майдан Незалежності почали демонтувати незаконно встановлені МАФи.

Топ коментарі
+5
полностью согласен. Превратили центральный переход под центральной площадью страны в гадюшник. Позорище.
показати весь коментар
13.02.2018 12:44 Відповісти
+4
А незаконность МАФа террористической РПЦ на десятинной церкви в охраняемой зоне?
показати весь коментар
13.02.2018 12:16 Відповісти
+4
штраф. як у польщІ. перший - 1000 доларів. другий - у двічи більший. і так збільшувати кожного разу, поки не дійде. що біля метро торгівля заборонена
показати весь коментар
13.02.2018 12:26 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Незаконность размещения МАФов в подземке на Майдане доказана в суде, - КГГА - Цензор.НЕТ 5595
показати весь коментар
13.02.2018 11:39 Відповісти
А СУДЬИ КТО? ТИПА ТЕ РЕФОРМИРОВАННЫЕ КОТОРЫЕ ДЕНЬГИ У ПАП И МАМ ВЗЯЛИ! НУ НУ!!
показати весь коментар
13.02.2018 11:40 Відповісти
Незаконность размещения МАФов в подземке на Майдане доказана в суде, - КГГА - Цензор.НЕТ 5661
показати весь коментар
13.02.2018 11:43 Відповісти
Нету в трубе фирменного магазина Рошен, а продавать усякие там флажки, сувениры и символику можно на Андреевском. Хотя и там уже низзя
показати весь коментар
13.02.2018 11:51 Відповісти
Вранье - на Андреевском можно.
показати весь коментар
13.02.2018 13:12 Відповісти
Незаконность размещения МАФов в подземке на Майдане доказана в Пещерном суде, - КГГА.
показати весь коментар
13.02.2018 12:01 Відповісти
А что изменилось от того, что вы перевели название суда с украинского на русский?
показати весь коментар
13.02.2018 12:21 Відповісти
Вспомнили наконец. Осталось еще бомжей из метро поубирать и будет порядок.
показати весь коментар
13.02.2018 12:01 Відповісти
ого? расстрелять или в лагеря?!! где то я такие идеи уже читал!!
показати весь коментар
13.02.2018 12:17 Відповісти
штраф. як у польщІ. перший - 1000 доларів. другий - у двічи більший. і так збільшувати кожного разу, поки не дійде. що біля метро торгівля заборонена
показати весь коментар
13.02.2018 12:26 Відповісти
полностью согласен. Превратили центральный переход под центральной площадью страны в гадюшник. Позорище.
показати весь коментар
13.02.2018 12:44 Відповісти
давно пора было вычистить эти авгиевы конюшни.
показати весь коментар
13.02.2018 12:45 Відповісти
ага точно как сталин крым чистил!! и не токо крым а и Украину!!
показати весь коментар
13.02.2018 12:48 Відповісти
до чого тут сралін? аби щось ляпнути? тут стаття про те, що нарешті дбають про місто київ. маю надію, що після центру і у наш район завітають та повикидають всю таку ж брудну торгівлю.
показати весь коментар
13.02.2018 12:54 Відповісти
точно до чогу тут закон про свободу торговли до чогу тут закон про частную собственость ну правильно до чогу тут вообще все и конституция тут до чого?!!
показати весь коментар
13.02.2018 13:04 Відповісти
свобода торгівлі біля метро? не закон про заборону торгових точок, які розташовані ближче 500 метрів до метро? ви точно розбираєтеся у темі? приватна власність у стратегічному обьекті (метро)? конституція дозволяє нелегальну торгівлю? таки ви експерт, добродію.
показати весь коментар
13.02.2018 13:07 Відповісти
а вы кто что тут уже порешали что у вас законно что не законно? частная собственость и свобода передвижения закреплена в конституции а вы тут уже решили кому можно быть в переходе а кому неззя !! ну и кто вы?!!
показати весь коментар
13.02.2018 13:09 Відповісти
добродію, я - киянин, якому загажений перехід "у трубі" заважає вже більше 20 років.
а вам раджу перед тим, як обурюватися та писати нісенітницю прочитати закони та конституцію, до яких ви апелюєте.
показати весь коментар
13.02.2018 13:19 Відповісти
Мдяяя..."О времена, о нравы.." 4 года назад ты тут прям рубаху на sебе рвал за Майдан и тех, кто на нём был, раssказывал как ты sам туда ходишь и типа "поддерживаешь чем можешь" тех, кто там.. Твой ответ мне неинтереsен, как и такие, как ты.
показати весь коментар
13.02.2018 12:29 Відповісти
незаконні мафи біля метро "у трубі" - то майдан? чесно?

заважати проходити до метро - це боротьба проти януковича?
показати весь коментар
13.02.2018 12:32 Відповісти
А - ГДЕ у меня про метро и мафы?!..я о другом и - другому, еsли не понял.
показати весь коментар
13.02.2018 12:45 Відповісти
отожбо й воно. стаття про мафи. герхард про мафи. а ви про що?
показати весь коментар
13.02.2018 12:47 Відповісти
Ааа, так ты у наs "многоsтаночник" Герхард!)) Вот теперь точно веsь пазл sложилsя. Ай-яй-яй....
показати весь коментар
13.02.2018 12:50 Відповісти
ачькі ннада? (с)
крім літери "с" і інші не розрізняєте?
показати весь коментар
13.02.2018 12:55 Відповісти
Индивидуально для бота-многоsтаночника герхарда-samski2 - кот выгрыз клавишу, и мне же не дают 2-4 компа как тебе и "иже" чтоб тут гадить - вот и приходитsя именно ТАК печатать. БРЫSЬ, ботяра! Больше не подаю, а на sвой батончик ты уже заработал! БРЫSЬ!
показати весь коментар
13.02.2018 13:00 Відповісти
сліпенький. купи окуляри. я - не герхард. гадиш тут ти. таку маячню несеш, що її навідь до назви статті приліпити нема як. якщо в тебе зуб на герхарда - вирішуй це у коментах тієї статті, що буде мати підходящу тему.

що ти там подаєш мене не цікавить. і якщо вважаєш, що тобі тут брись, то й чимчикуй у спам.
показати весь коментар
13.02.2018 13:04 Відповісти
А ты типа его sекретут или адвокат?! Ботяра, ну ведь sпалилsя и не s того "имени" ответил! Многоsтаночник, тебе диsквалификация!
показати весь коментар
13.02.2018 23:02 Відповісти
А незаконность МАФа террористической РПЦ на десятинной церкви в охраняемой зоне?
показати весь коментар
13.02.2018 12:16 Відповісти
то вже визнано. та й у суді теж. алеж "віруючі", хай би їх підняло та гепнуло разом з тим. хто ту будку на десятинці побудував
показати весь коментар
13.02.2018 12:27 Відповісти
Не один ты плевалsя по поводу той будки да ещё в таком меsте..(( Однако ж МПЦ, а на них глаза закрывают, похоже..((
показати весь коментар
13.02.2018 12:48 Відповісти
добродію, про те пишеться тут на цензорі регулярно. рішення суду є. виправдовувальний вирок, щодо тих хлопців, які намагалися спалити тей курятник теж є. але кожного разу, коли комунальщики приїздять знести те неподобство, туди наганяють "обурених віруючих". так що знос неподобства точно затягнеться надовго
показати весь коментар
13.02.2018 12:58 Відповісти
Ну для туристов это наверное не очень хорошо. В переходе был один МАФ, который продавал вышиванки. Жалко будет, если его снесут. Вещи там действительно классные продавались.
показати весь коментар
13.02.2018 12:38 Відповісти
здебільшого там квіти, цигарки та просрочені харчі. на хрещатику повно стаціонарних магазинів, де можна купити все, що завгодно. а те, що якась товста тітка не матиме змоги продати неповнолітньому цигарку вроздіб - якось навідь не шкода. до того ж відносно нові ТЦ

- "глобус", "метроград". вони спеціально побудовані для торгівлі.
показати весь коментар
13.02.2018 12:46 Відповісти
В Глобусе есть павильон Милавица. Уж насколько в Минске на эту местную продукцию цены накручены, но в Глобусе и их умудрились переплюнуть.
показати весь коментар
13.02.2018 14:52 Відповісти
Киевляне должны думать в первую очередь про себя, а уже потом про туристов. Кондиционеры гонящие горячий воздух (летом) из будок в переход - верх безумия и наплевательского отношения как к киевлянам, так и к гостям столицы.
показати весь коментар
13.02.2018 13:14 Відповісти
Я не спорю, сомнительного вида забегаловкам не место под Майданом, мы в них никогда ничего не покупали, это понятно. Просто точечно что-то могли бы и оставить для туристов, символику и т.п.
показати весь коментар
13.02.2018 14:56 Відповісти
оті самі торгові точки там є ще з часів союзу. стаціонарно побудовані магазинчики. вони нікому не заважають. там були й кафешки, і сувеніри (ми часто саме там їх для наших гостей й купували) і навідь поштові марки для колекціонерів (сам купував ще школярем). а от сакий гадюшник як після "перебудови" вже давно треба було закінчувати. щодо цін - хрещатик це найдорогші ціни у києві. якщо хтось збирається там щось купувати, то він заздалегідь готовий до таких позахмарних цін. у кожному місті саме так і є - у центрі столиці ціни найвищі. якщо мені потрібен сувенір з німеччини, я не піду його купувати на кьо-дам у дюсельдорфі. мені просто не вистачить грошей.
показати весь коментар
13.02.2018 23:51 Відповісти
ДАРАГИЕ ИНВЕСТОРЫ ПРИХОДИТЕ В УКРАИНУ, МЫ ВАС ЖДЁМ. ЖДЁМ НЕДОЖДЁМСЯ, АЖ РУКИ ПОТЕЮТ КАК ЖДЁМ. ОСОБЕННО ЖДЁМ ИНОСТРАНЦЕВ КОТОРЫМ ТУТ ЖЕ ДАДИМ ГРАЖДАНСТВО.
А ПОТОМ??? А ВЫ НЕ ДУМАЙТЕ ШО БУДЕТ ПОТОМ. ПОТОМ БУДЕТ ВСЁ ХОРОШО И В ШЁКОЛАДЕ.... У НАС.
показати весь коментар
13.02.2018 14:37 Відповісти
!,,я киевлянин и мне хорошо будет без этих гастарбайтеров-мафов... вон на донбасе от них избавились, смотрите как там хорошо"
А ТЕПЕРЬ СЕРЬЁЗНО... ВЛАСТЬ УСИЛЕННО ЛИШАЕТ РАБОТЫ И ЗАРАБОТКОВ, И ВЫТАЛКИВАЕТ ИЗ УКРАИНЫ СВОИХ ГРАЖДАН. А ТЕПЕРЬ ВОПРОС... ДЛЯ КОГО ЯКОБЫ ПАТРИОТЫ В ВЫШИВАНКАХ ОСВОБОЖДАЮТ УКРАИНУ???
p/s и только не говорите что эти люди пойдут работать за 200-300 долларов на фабрики оллигархов. За 200 долларов согласны работать донбасята.
показати весь коментар
13.02.2018 14:58 Відповісти
25 лет были законные.
показати весь коментар
13.02.2018 21:07 Відповісти
Коли потрібно придбати сувенір, чи вишиванку, скатертину, футболку для подарунка, кераміку тощо - їдуть на майдан. Їдуть кияни, а не лише іноземці. Вибір великий, і ціни доступні. Тепер і це у нас забрати?
То поверніть тоді магазин "Український сувенір" , що був на пл. Толстого (і це свого часу забрали в киян =там тепер барахло продають).
показати весь коментар
13.02.2018 23:29 Відповісти
У ничтожной пузатой мелочи, которая на Майдане за этих уродов стояла и договора ничтожные.
показати весь коментар
15.02.2018 15:38 Відповісти